Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09:19
quote:
unrealbe schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 12:34:
Ik heb de 2017 editie, iemand een werkende oplossing voor het toetsenbord dat te warm is bij intensief gebruik?
Stoppen met gamen :+
Ik game er niet meer op nadat ik mijn vingers bijna verbrande na enkele uurtjes van PayDay 2.

Overigs nog steeds enorme fan van deze laptop

bottom line wijzigde deze reactie 25-04-2018 09:36 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 03:09
quote:
bottom line schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:36:
[...]

Stoppen met gamen :+
Ik game er niet meer op nadat ik mijn vingers bijna verbrande na enkele uurtjes van PayDay 2.

Overigs nog steeds enorme fan van deze laptop
Zou dit een stuk minder zijn bij spellen als Hearts of Iron 4? Ik heb zelf een goede PC thuis staan waar ik zware games op doe, maar ik wil ook graag strategiespellen spelen als ik niet thuis ben. Daarvoor leek mij deze laptop o.a. geschikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bottom line
quote:
Brogala schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 11:37:
[...]

Zou dit een stuk minder zijn bij spellen als Hearts of Iron 4? Ik heb zelf een goede PC thuis staan waar ik zware games op doe, maar ik wil ook graag strategiespellen spelen als ik niet thuis ben. Daarvoor leek mij deze laptop o.a. geschikt.
Lijkt me niet. Het creeren van de vele beelden (was overigs erg soepel) is minder van toepassing als bij een shooter.
Dus zal de CPU wel wat rust hebben bij een strategic game :P
Buy!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brogala
quote:
bottom line schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 14:32:
[...]

Lijkt me niet. Het creeren van de vele beelden (was overigs erg soepel) is minder van toepassing als bij een shooter.
Dus zal de CPU wel wat rust hebben bij een strategic game :P
Buy!
Oke, top. Ik twijfel dan alleen nog tussen i5 en i7 :p

Mijn ervaring is wel dat de batterij nogal snel minder wordt bij telefoons/laptops, dus dan zou het misschien zonde zijn als ik over 2 jaar een nog prima laptop heb met i7 die alleen een slechte batterij heeft. Aan de andere kant is een i7 handiger als ik wil gaan editten o.i.d.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bottom line
quote:
Brogala schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 16:49:
[...]

Oke, top. Ik twijfel dan alleen nog tussen i5 en i7 :p

Mijn ervaring is wel dat de batterij nogal snel minder wordt bij telefoons/laptops, dus dan zou het misschien zonde zijn als ik over 2 jaar een nog prima laptop heb met i7 die alleen een slechte batterij heeft. Aan de andere kant is een i7 handiger als ik wil gaan editten o.i.d.
Ff half quoten, half editen
quote:
i7/16GB voor €879,15 gekocht. Inclusief een verzending/verzekermethode dat je zelf geen douanekosten zou moeten betalen. Een i5/8GB €673,74.
Naar batterij moet je niet kijken. Die gaat na 1 jaar nog erg vlotjes mee hier.
(edit: en bij anderen anders was daar al over geklaagd)

bottom line wijzigde deze reactie 02-05-2018 17:12 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brogala
quote:
bottom line schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:11:
[...]

Ff half quoten, half editen

[...]

Naar batterij moet je niet kijken. Die gaat na 1 jaar nog erg vlotjes mee hier.
(edit: en bij anderen anders was daar al over geklaagd)
Die prijzen zien er zeker goed uit, en dan snap ik de meerwaarde ook wel voor de 16gb/i7. Wachten jullie dan op een aanbieding? Ik zie dat hij atm iets duurder is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-12 18:39
er is altijd een couponcode beschikbaar!
ik heb vorige week vrijdag nog 1 voor mijn buurman gekocht. de i7 8gb. vrijdag avond!! magazijn in polen gekozen en gisterochtend door gls geleverd :) 802 euro

ik heb paar maanden terug de i7 gekocht uit hong kong maar heb lang moeten wachten. dus tip altijd een gw adres wat uit EU komt. hier vind je alle codes van de magazijnen zodat je een code kunt omzetten naar een EU magazijn: https://gadget-freakz.com/2018/03/gearbest-chinese-webshop/

• Mvdbeld
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-12 16:52
quote:
remcoXP schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:06:
er is altijd een couponcode beschikbaar!
ik heb vorige week vrijdag nog 1 voor mijn buurman gekocht. de i7 8gb. vrijdag avond!! magazijn in polen gekozen en gisterochtend door gls geleverd :) 802 euro

ik heb paar maanden terug de i7 gekocht uit hong kong maar heb lang moeten wachten. dus tip altijd een gw adres wat uit EU komt. hier vind je alle codes van de magazijnen zodat je een code kunt omzetten naar een EU magazijn: https://gadget-freakz.com/2018/03/gearbest-chinese-webshop/
LITB is ook snel zat vanuit China, die van mij was binnen 8 dagen over met DHL (uiteraard wel douaneverzekering afsluiten, DHL is bijna gegarandeerd kosten). Was €707,17 kwijt incl. verzekering en via Cashback nog €50,- retour via spaarwinkelen. Zie dat laptop inmiddels wat duurder is ook op LITB.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• springfield89
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 12-12 08:38
Sinds gisteren het probleem dat de fan al heel snel begint te draaien bij het minste, zelfs bij gewoon browsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 11:24
Wat vinden jullie hiervan?

https://www.gearbest.com/laptops/pp_786410.html?wid=1349303

Nu 24% korting. €770,- voor een I7 met 8GB RAM.

Moet ik nog douaneverzekering erbij kopen of heb je dat automatisch bij GB? Heb ik daarnaast nog aanspraak op een cashback? Helaas wel geleverd vanuit Hong Kong, weet niet wat de ervaringen hiermee zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Dionlinn schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 12:44:

Moet ik nog douaneverzekering erbij kopen of heb je dat automatisch bij GB? Heb ik daarnaast nog aanspraak op een cashback? Helaas wel geleverd vanuit Hong Kong, weet niet wat de ervaringen hiermee zijn?
Gearbest heeft geen douaneverzekering maar priority line is ~0% kans op extra douanekosten. Cashback is bij Gearbest altijd mogelijk, ik heb het zelf via yazing gedaan en dat liep vlotjes. :)

De prijs lijkt mij wel prima maar ik heb geen verstand van de i7 8gb prijzen dus vergelijk vooral met voorgaande posts in dit topic en andere sites voor je besluit.

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 12:49
Heeft er iemand nog een tip voor een werkende USB-C hub die de Notebook Pro 15 ook kan opladen?

Ik kan veel hubs vinden, maar geen enkele die 20V 3.25A doet. Merken als Ugreen, Dodocool zeggen of 20V 3A of 100W (zonder verdere specificaties). Als iemand al een werkend dock heeft voor de Notebook Pro 15 dan hoor ik het graag.

• dfrenner
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22-07 23:17
Vraagje, ik heb de mi book air mee op vakantie, maar het lukt me maar niet verbinding te maken met het router hier.

iPhone koppelt direct, maar de laptop heeft aan “kan geen verbinding maken met dit netwerk”. Iemand enig idee?

Youtube: DashcamNL

• wouterg00
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 11-12 21:47
quote:
Mvdbeld schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 12:01:
[...]
Ergens in de Chinese schermen krijg je als het goed is je productcode te zien
Zou iemand willen uitleggen waar precies? Ik heb alle Office apps en My Office al opgestart, maar ben nergens een Office code tegengekomen...

• Mvdbeld
quote:
wouterg00 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 03:34:
[...]

Zou iemand willen uitleggen waar precies? Ik heb alle Office apps en My Office al opgestart, maar ben nergens een Office code tegengekomen...
Exact weet ik het niet meer, kwestie van proberen. Desnoods kan je wellicht met Google translate app real-time vertalen via je camera.

• bas-r
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 10:45
Iemand een idee of en waar er drivers staan voor deze laptops? Ik ben dan vooral op zoek naar een ge-update BIOS voor de Notebook Air 12 met 7th gen m3.

• Mvdbeld
quote:
bas-r schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:29:
Iemand een idee of en waar er drivers staan voor deze laptops? Ik ben dan vooral op zoek naar een ge-update BIOS voor de Notebook Air 12 met 7th gen m3.
Drivers staan in de beginpost, BIOS lijken niet echt officieel uitgebracht te worden. Je kan zoeken op en.miui.com/miui.com in de forums op of techtablets bv.

• bas-r
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 10:45
quote:
Mvdbeld schreef op woensdag 5 september 2018 @ 11:41:
[...]

Drivers staan in de beginpost, BIOS lijken niet echt officieel uitgebracht te worden. Je kan zoeken op en.miui.com/miui.com in de forums op of techtablets bv.
Jammer. Dat is natuurlijk wel het risico van het kopen van zo'n laptopje..
Ik hoopte op een update van het BIOS voor betere acpi ondersteuning in linux.

• .GoO
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:10
Sinds een aantal weken maakt mijn Notebook Pro i7 /16GB continu een ratelend geluid (fan?) terwijl hij daarvoor erg stil was. Ook wanneer ik niets intensiefs aan het doen ben. Meer mensen hier last van?

.GoO wijzigde deze reactie 07-09-2018 20:08 (14%)

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:05
quote:
.GoO schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 20:07:
Sinds een aantal weken maakt mijn Notebook Pro i7 /16GB continu een ratelend geluid (fan?) terwijl hij daarvoor erg stil was. Ook wanneer ik niets intensiefs aan het doen ben. Meer mensen hier last van?
Heel het internet staat er vol mee (kwaal van de xiaomi notebooks). Ik meen een link te zien hebben (in deze of andere topic van de notebook pro) naar een alternatieve fan die geen last heeft van het geratel.

• ParaDroid2
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 08:39
Heeft iemand ervaring met een langere usb-c oplaadkabel voor de pro? Ik ben eigenlijk op zoek naar iets langers. Nu zie ik dat Apple een 2m kabel heeft, maar die vind ik eigenlijk nog niet lang genoeg en vooral vrij prijzig.

• .GoO
OnderDeMotorkap schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 21:22:
[...]

Heel het internet staat er vol mee (kwaal van de xiaomi notebooks). Ik meen een link te zien hebben (in deze of andere topic van de notebook pro) naar een alternatieve fan die geen last heeft van het geratel.
Het is (een stuk) minder erg geworden nadat ik de energie instellingen heb aangepast en de performance heb teruggeschroefd. Hij stond op beste performance, nu op gebalanceerd.

• bottom line
ParaDroid2 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:12:
Heeft iemand ervaring met een langere usb-c oplaadkabel voor de pro? Ik ben eigenlijk op zoek naar iets langers. Nu zie ik dat Apple een 2m kabel heeft, maar die vind ik eigenlijk nog niet lang genoeg en vooral vrij prijzig.
Zoek gewoon een dubbelzijdige van Aliexpress?
Heb een CHOETECH (chinees merkje) gekocht van 3m voor €4

Je vindt daar honderden draden
ParaDroid2 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 13:12:
De Lenovo usbc lader is lekker lang en die kan je e.v.t met een andere stroomkabel nog langer maken. ;)

• ParaDroid2
  • Laatst online: 08:39
Haha, bedankt voor de antwoorden. Ik heb die Choetech kabel gekocht. De Lenovo lader heb ik ook naar gekeken, die komt later mogelijk nog wel (bijkomend voordeel is dat de laptop daarmee geaard wordt opgeladen i.t.t. de originele lader).

• poffin
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 19-09 09:46
Heb m'n i5 notebook pro nu een half jaar, maar sinds afgelopen week krijg ik inees randomly met bsod's (Unexpected_Store_Exception) te maken? Nog nooit eerder gehad dit. En als ik de oplossingen opzoek en doorvoer helpt dit ook niet.
Soms doe ik de laptop dicht en na 3-4 min weer open en is hij gewoon gerestart zonder bsod of wat dan ook.

Iemand ervaring mee? of weet wat te doen? kan wel huilen nu T_____T

Edit: net toevallig weer hetzelfde gehad, laptop herstart opeens als ik hem open (zonder bsod melding)...ik heb het gevoel dat dit langzamerhand een dure les begint te worden in het vermijden van china hardware.

poffin wijzigde deze reactie 26-09-2018 21:30 (20%)

poffin schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:38:
Heb m'n i5 notebook pro nu een half jaar, maar sinds afgelopen week krijg ik inees randomly met bsod's (Unexpected_Store_Exception) te maken? Nog nooit eerder gehad dit. En als ik de oplossingen opzoek en doorvoer helpt dit ook niet.
Soms doe ik de laptop dicht en na 3-4 min weer open en is hij gewoon gerestart zonder bsod of wat dan ook.

Iemand ervaring mee? of weet wat te doen? kan wel huilen nu T_____T

Edit: net toevallig weer hetzelfde gehad, laptop herstart opeens als ik hem open (zonder bsod melding)...ik heb het gevoel dat dit langzamerhand een dure les begint te worden in het vermijden van china hardware.
En hoezo zou dat direct aan de hardware moeten liggen en niet aan bijvoorbeeld een software update of drivertje? Anders even in de daarvoor bestemde fora hier je crashreport showen.

Dejagan wijzigde deze reactie 05-10-2018 20:10 (8%)

• martijnkoopman
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 05-12 00:05
Hallo allemaal,

Ik heb ook een Xiaomi Mi Notebook Air 13,3 en ik zocht naar een oplader aangezien de originele adapter een Chinese stekker heeft. Nu heb ik het een poosje gedaan met een adapter er tussen maar ik vond het er niet uitzien. Nu zocht ik dus naar een Europese oplader. Ik keek hier rond op het forum en vond er een paar maar het was niet helemaal zeker. Die van Lenovo was een goede maar die was tijdelijk niet beschikbaar. Daarom besloot ik op Bol.com te kijken aangezien ik daar ook een cadeaukaart van heb.

Nu kwam ik het volgende tegen;

https://www.bol.com/nl/p/...9/#product_specifications

Ik heb het besteld en inmiddels gebruik ik de adapter. De adapter doet het maar ik weet niet of hij het op de juiste manier doet qua ampere gebruik etc. *niet echt veel verstand van. Daarom is ook mijn vraag van; hoe kun je kijken of de oplader het juist doet?

• WouterL
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11:59
martijnkoopman schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:31:
Hallo allemaal,

Ik heb ook een Xiaomi Mi Notebook Air 13,3 en ik zocht naar een oplader aangezien de originele adapter een Chinese stekker heeft. Nu heb ik het een poosje gedaan met een adapter er tussen maar ik vond het er niet uitzien. Nu zocht ik dus naar een Europese oplader. Ik keek hier rond op het forum en vond er een paar maar het was niet helemaal zeker. Die van Lenovo was een goede maar die was tijdelijk niet beschikbaar. Daarom besloot ik op Bol.com te kijken aangezien ik daar ook een cadeaukaart van heb.

Ik heb het besteld en inmiddels gebruik ik de adapter. De adapter doet het maar ik weet niet of hij het op de juiste manier doet qua ampere gebruik etc. *niet echt veel verstand van. Daarom is ook mijn vraag van; hoe kun je kijken of de oplader het juist doet?
Laadt die de laptop op? :+

• martijnkoopman
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 05-12 00:05
Ja ik kan dat bevestigen ;)

• johnb52
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 01:01
martijnkoopman schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:31:
Hallo allemaal,

Ik heb er eentje van RAVpower, besteld bij amazon.de was ook als tip gegeven hier n tijdje terug.

• sterremos
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09-12 19:45
ik ben op zoek naar iemand die Xiaomi laptops kan en wil repareren. nu naar een jaar is er een issue met het linker scharnier tussen het scherm. De linkerkant zit scheef.

Ron

• Jacques112
  • Laatst online: 27-11 23:45
Hallo, ik heb een mi notebook pro.

Ik heb als reserve lader de volgende besteld: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.27424c4drPctYc

Echter deze had al binnen een aantal maanden de usb-c stekker afgebroken, meerdere keren contact proberen te zoeken met verkoper, maar 0 reactie

Wie weet een zeer goed alternatief, en uiteraard met een lage prijs :-)

• joost03nl
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 04-11 22:53
Ik heb afgelopen week de Mi Air i5 gekocht in Thailand, daar zit een originele EU-oplader bij. Tevens krijg je er een Business Backpack, draadloze muis en powerbank bij. De prijs is wel dan op AliExpress.

br00ky wijzigde deze reactie 11-04-2019 20:44 (29%)
Reden: tracker eruit gesloopt

• joost03nl
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 04-11 22:53
Ik bedoel dat de prijs in Thailand wel hoger is dan op AliExpress.

• rexelstar1
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 23-11 20:03
Hallo, ik heb mijn Ruby laptop een schone windows10 gegeven. Dit is goed verlopen.

Als ik nu naar het nvidia configuratiescherm gaat krijg ik 3 opties;
1 pas de beeldscherminstellingen aan..

2 3D instellingen beheren
-voorkeur - automatische selectie-krachtige nvidia processor-geïntegreerde graphics (udh graphics 620)
bij aanvinken nvidia en toepassen krijg ik de melding toegang geweigerd en geselecteerde instellingen niet op uw systeem toegepast.
3 PhysX configuratie geeft hetzelfde..niet te wijzigen.

Bij in apparaatbeheer de intel 620 uitschakelen valt hij in windows graphic setting en niet naar de nvidia mx110..

Ingelogd als administrator en hetzelfde verhaal.

Wellicht iemand die hier een oplossing voor heeft?

Alvast mijn dank.

Na wat zoekwerk schijnt het niet te werken de mx110.. :(

heeft iets te maken met disabled SSDT en/of DSDT

Blijkt wel te werken maar alleen in samenwerking/schakeling met de intel 620, bij zwaardere programma's.
:?

rexelstar1 wijzigde deze reactie 19-05-2019 16:03 (12%)

• .GoO
Damn, heb een kras rechtsboven in mijn scherm zitten :( Geen idee hoe dat is gebeurd.

Ik zit nu te kijken (beter laat dan nooit) naar een screen protector voor de Xiaomi Notebook Pro 15 inch. Iemand ervaring met een goede?

Zelf had ik deze gevonden: https://www.protectionfil...1932571.html?currency=EUR

Is ook meteen mat, want het spiegelen vind ik soms toch wel aardig irritant. Zou het wat zijn? Op AliExpress staan er ook een paar, maar zonder echt goede recensies helaas.

• einz
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13-12 13:18
Mensen ervaring met het vervangen van een kapot scherm?
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True