Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
Een adapter is al moeilijk te vinden....
Laat staan een power bank ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Als iemand interesse heeft, de air 13 is nu 545 euro bij banggood met coupon PCnetwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhubbers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10-2021
VdBorght schreef op zondag 4 juni 2017 @ 00:09:
Kan iemand mij overigens vertellen of er ondertussen een powerbank is waarmee je deze notebooks kan opladen via type c?
Op het Mi forum is het iemand gelukt met de Anker PowerCore+ 26800 USB-C PD.
Alleen wanneer de air uistaat of bij licht gebruik..

http://en.miui.com/thread-603542-1-1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04 18:24
Heb er ook eentje aangekregen. Wil er nu meteen win pro 10 opzetten. Heb installer op USBstick en een key. Mag ik alle partities gewoon terug samenvoegen bij men installatie? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:53
gotjee schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:15:
Heb er ook eentje aangekregen. Wil er nu meteen win pro 10 opzetten. Heb installer op USBstick en een key. Mag ik alle partities gewoon terug samenvoegen bij men installatie? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Eerst de chinese windows die eropstaat activeren met je live account, als hij in je account staat kun je windows 10nl erop zetten (en ja partities kunnen allemaal weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
activatie gedaan, key extract genomen. Maar ik ben toch een professional aan het instaleren met andere key. Partities weggedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterTweakers
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2024
gotjee schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:53:
activatie gedaan, key extract genomen. Maar ik ben toch een professional aan het instaleren met andere key. Partities weggedaan.
Ik heb hem sinds vandaag, maar heb de andere partities niet weggedaan. Was geloof ik maar 600 mb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotjee
Vlot toestel, lijkt dat windows 10 toch zelf alle goede drivers erop heeft gezet ook, multi-touch etc ljikt toch te werken. En zoals al meermaals gelezen is de meegeleverde stekker-omvormer vrij waardeloos :)

Dus wat er nu in zit is een Samsung PM951 NVMe MZVLV256, 256 GB
Verder vind ik:
official SSD is a NVME M2
free slot is a SATA M2

en zag ik dit over M2 format, wat ze beide dus zijn:
Afbeeldingslocatie: https://cdn1.bigcommerce.com/server5600/5a8d4/product_images/uploaded_images/m2-sata-nvme-ssd.jpg

maar bvb op https://www.ssdcenter.nl moet je dan echt naar de foto kijken voor het verschil te zien of moet je op iets anders letten in de specs? Gaat dus om een extra SSD in het vrij slot van de Xiaomi 13.3.

[ Voor 56% gewijzigd door Gotjee op 07-06-2017 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:33
gotjee schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:48:
Vlot toestel, lijkt dat windows 10 toch zelf alle goede drivers erop heeft gezet ook, multi-touch etc ljikt toch te werken. En zoals al meermaals gelezen is de meegeleverde stekker-omvormer vrij waardeloos :)

Dus wat er nu in zit is een Samsung PM951 NVMe MZVLV256, 256 GB
Verder vind ik:
official SSD is a NVME M2
free slot is a SATA M2

en zag ik dit over M2 format, wat ze beide dus zijn:
[afbeelding]

maar bvb op https://www.ssdcenter.nl moet je dan echt naar de foto kijken voor het verschil te zien of moet je op iets anders letten in de specs? Gaat dus om een extra SSD in het vrij slot van de Xiaomi 13.3.
Bij de uitgebreide specs van die webwinkel staat Aansluiting: S-ATA (III) bij de passende M2 schijven voor je open slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 17:09

JoeZuCK

_Fonz > all.

Leuk ding! Ik houd dit topic even in de gaten mocht iemand weer een leuke aanbieding posten.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Er zijn ook nieuwe modellen met ge-update specs en vingerafdrukscanner:
http://www.gsmarena.com/n...int_reader-news-25537.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:21
dutchgio schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:54:
Er zijn ook nieuwe modellen met ge-update specs en vingerafdrukscanner:
http://www.gsmarena.com/n...int_reader-news-25537.php
Kijk dit willen we, een upgrade van de gpu :)
The GTX 940MX GPU has also been traded up for a GeForce MX150. In case you are wondering, the MX150 is a NVIDIA's entry-level Pascal laptop chip, which should deliver up to three times better performance-per-watt than the 940MX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Ik had juist interesse in de 'oude' Air 13.3, maar kan nu dus wellicht beter wachten.

Al ligt de prijs wel een stuk hoger, of dat het waard is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
dutchgio schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:35:
Ik had juist interesse in de 'oude' Air 13.3, maar kan nu dus wellicht beter wachten.

Al ligt de prijs wel een stuk hoger, of dat het waard is...
Lijkt mij dat de prijs van de oude omlaag gaat als de nieuwe er komt. Wachten kan dan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 19:58
Hoe snel zakte de prijs van de 'oude' na introductie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 16:14

WeaZuL

Try embedded, choose ARM!

SharpEdgeOne schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:44:
Hoe snel zakte de prijs van de 'oude' na introductie?
* WeaZuL pakt zijn glazen bol erbij ...

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
MX150: Geweldig! Jammer dat ik niet gewacht heb (heb mijn Air pas 2 maanden). En de GPU performance valt me nogal tegen. Elite Dangerous spelen gaat maar matig, zefs op low. 3x zo goede performance is een geweldige upgrade. Kaby lake is ook fijn (al zal het de Linux compatibiliteit een beetje bemoeilijken, dan is een recentere kernel nodig).

Vingerafdrukscanner in de trackpad... Waarom!? ;( :F Betekent dus een dode plek daar. Ik snap niet dat zo veel merken hiervoor gaan. Er is zat plek in de rest van de behuizing. Dan had ik veel liever GEEN vingerafdrukscanner gehad maar wel een compromisloze trackpad.

[ Voor 26% gewijzigd door GekkePrutser op 13-06-2017 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpyroTechnik
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-03 22:31
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de Mi Notebook Air, de tweede generatie klinkt als een goede upgrade. Wellicht het wachten nog even waard. Ik heb overigens wel verschillende keren gelezen over de niet al te beste thermals (toetsenbord te heet om te gebruiken onder load).

Iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dejagan
SpyroTechnik schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:57:
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de Mi Notebook Air, de tweede generatie klinkt als een goede upgrade. Wellicht het wachten nog even waard. Ik heb overigens wel verschillende keren gelezen over de niet al te beste thermals (toetsenbord te heet om te gebruiken onder load).

Iemand die hier ervaring mee heeft?
Echt geen last van gehad tijdens benchmark tests, recente modellen hebben ook een wat betere set fans en je moet natuurlijk wel hem op een ondergrond hebben waar hij aan de onderkant lucht aan kan zuigen door de ventilatiegaten.

Je kan ook de heatsink voorzien van (echte) koelpasta, dat schijnt ook nog wat te schelen maar vond ik vooralsnog niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-08 17:56
Hoi heren en dames,

Ben zelf ook geïnteresseerd in de Xiaomi Notebook Air 13.3.
Vroeg me alleen af hoe de performance is. Ik hoef er geen uber high performance games op te spelen, maar wil natuurlijk wel een beetje kunnen gamen erop.

Is er al iemand die hem in bezit heeft? Wat zijn de ervaringen wat betreft bouwkwaliteit en gebruik?
Daarnaast wat kunnen de maximale extra kosten zijn?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
zedje85 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:51:
Hoi heren en dames,

Ben zelf ook geïnteresseerd in de Xiaomi Notebook Air 13.3.
Vroeg me alleen af hoe de performance is. Ik hoef er geen uber high performance games op te spelen, maar wil natuurlijk wel een beetje kunnen gamen erop.

Is er al iemand die hem in bezit heeft? Wat zijn de ervaringen wat betreft bouwkwaliteit en gebruik?
Daarnaast wat kunnen de maximale extra kosten zijn?

Thnx!
Oei.....als jij hem gaat bestellen zou je de eerste zijn met echte ervaringen met dat ding. Ben benieuwd ,)

Nee, de Xiaomi Air is een heel fraai apparaat voor weinig. Lees dit topic en internetreciews er maar eens op na. Heb de mijne (13.3 inch) vandaag van Banggood ontvangen voor €548 (code: Pcnetwork) plus €44 importkosten.

Prima deal dus.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
marco_sire schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:59:
[...]
961 ipv PM951 met

Oei.....als jij hem gaat bestellen zou je de eerste zijn met echte ervaringen met dat ding. Ben benieuwd ,)

Nee, de Xiaomi Air is een heel fraai apparaat voor weinig. Lees dit topic en internetreciews er maar eens op na. Heb de mijne (13.3 inch) vandaag van Banggood ontvangen voor €548 (code: Pcnetwork) plus €44 importkosten.

Prima deal dus.
Dat is echt een super deal, ter aanvulling is hij na een paar maanden gebruik hier nog solide en ben ik dik tevreden. Nieuwere modellen hebben als het goed is zelfs de snellere / nieuwere Samsung ssd PM961 ipv PM951 met hogere write snelheid vooral, niet dat ie traag was ofzo. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Dejagan schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:54:
[...]

Dat is echt een super deal, ter aanvulling is hij na een paar maanden gebruik hier nog solide en ben ik dik tevreden. Nieuwere modellen hebben als het goed is zelfs de snellere / nieuwere Samsung ssd PM961 ipv PM951 met hogere write snelheid vooral, niet dat ie traag was ofzo. :9~
Goede prijs n.a.v. een kortingscode die iemand hier meldde. Helaas heeft Banggood wel inmiddels de prijs verhoogd met 60 dollar!

Over het installeren van Windows 10: er wordt aangeraden om zelf een Windows-10 licentie te kopen en niet meer de tutorials van en.miui.com te volgen? Op Ebay kan je een dergelijke licentie voor een paar euro kopen, dat is wel gewoon betrouwbare en eerlijke handel toch? Of gaat dat niet werken?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
Windows is vreemd, want toen ik normale Windows 10 Home installeerde werd hij eerst wel geactiveerd, een dag later verscheen een bericht dat Windows niet geactiveerd was de hele dag onderin het scherm en weer een dag erna was dat weer weg.
Overigens kost een Windows 10 Key zo goed als niets, mocht je ebay niet vertrouwen staan er op allkeyshop een paar sites waar hij €10 kost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
yourney schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:58:
Het is mij zojuist gelukt te installeren met de nederlandse windows 10 home

de truc, als je de laptop voor het eerst opstart met de chinese versie van windows 10 home moet je deze koppelen aan je live account. Als dit gedaan is kun je de nederlandse win10 home installeren, en na het installeren met je live account is hij geactiveerd met originele product key.
Top. Zo is het mij ook gelukt :)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
marco_sire schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:59:
[...]

Prima deal dus.
Binnen hoeveel dagen had je hem op de deurmat liggen :-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
zedje85 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:51:
[...]

Binnen hoeveel dagen had je hem op de deurmat liggen :-) ?
Banggood, geen PDM maar EMS Express, opgehouden bij douane = ruim 2 weken

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Laatst online: 10-09 15:00
Ik zal binnenkort weer naar China voor werk, misschien een idee om dan een upgeade te doen naar de nieuwe air 13.3 vanaf mijn huidige air 12.5. Toen ik die vorig jaar in China kocht was de 13.3 uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
marco_sire schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 23:07:
[...]

Banggood, geen PDM maar EMS Express, opgehouden bij douane = ruim 2 weken
Ik heb ook EMS Express verzending via Banggood besteld op 16-6.
Order staat sinds 17-6-2017 op Shipped
Tracking nummer heeft sinds die dag ook status: Notification of shipment confirmation

Heb het gevoel dat ze ze in batches verzenden. Twee weken zou perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:11
Ondertussen mijn ook binnengekregen, werkt perfect. Ga straks met wat secondelijm het conversieadaptertje vastlijmen.

Wat is ondertussen het consensus voor een goeie (maar niet te dure) vervanger? Die RAVPower hadden nogal wat mensen problemen mij blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
unrealbe schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:43:
Ondertussen mijn ook binnengekregen, werkt perfect. Ga straks met wat secondelijm het conversieadaptertje vastlijmen.

Wat is ondertussen het consensus voor een goeie (maar niet te dure) vervanger? Die RAVPower hadden nogal wat mensen problemen mij blijkbaar.
Waarom/wat wil je vervangen? Originele lader is prima toch?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unrealbe
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-08 15:11
marco_sire schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:39:
[...]

Waarom/wat wil je vervangen? Originele lader is prima toch?
Prima, maar ik zoek een langere kabel. Nu heb ik een verlengkabeltje nodig naar men stekker.
Eigenlijk gewoon om men leven gemakkelijker te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 17:37

DexterDee

I doubt, therefore I might be

unrealbe schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Prima, maar ik zoek een langere kabel. Nu heb ik een verlengkabeltje nodig naar men stekker.
Als je nu in China zo'n kabeltje koopt:
Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1m3zpOFXXXXcSXFXXq6xXFXXXv/Mini-power-two-core-two-plug-thread-extension-cord-line-High-power-plug-wire-0-5meter.jpg_640x640.jpg
Dan kun je het platte gedeelte aan de adapter lijmen en de US plug vervangen door een EU plug :)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Laatst online: 22:40
unrealbe schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:39:
[...]

Of deze :

https://nl.aliexpress.com...n-Socket/32349128706.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
zedje85 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:13:
[...]

Ik heb ook EMS Express verzending via Banggood besteld op 16-6.
Order staat sinds 17-6-2017 op Shipped
Tracking nummer heeft sinds die dag ook status: Notification of shipment confirmation

Heb het gevoel dat ze ze in batches verzenden. Twee weken zou perfect zijn.
Inmiddels binnen 6 dagen vertrokken uit het verre oosten ;-)

2017-06-23 15:15 Depart from Overseas Processing Facility
2017-06-23 10:03 Received at Processing Facility
2017-06-17 10:47 Notification of shipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Ik heb vorige week donderdag de Cube Thinker i35 via GearBest besteld. Zojuist netjes aan de deur afgeleverd door DHL. Levertijd dus nog geen week. Heb wel als optie (DHL(EXT) gekozen voor € 9,61.

Ik heb waarschijnlijk geluk gehad, want ik heb verder geen douanekosten (of andere kosten) gehad. Voor de laptop zelf heb ik € 516,19 betaald. Totale kosten van deur tot deur dus € 525,80. Daarvoor nu een prachtige laptop met Intel Core M3-7y30 Kaby Lake processor, 8GB RAM, 256GB SSD, 13.5 inch 3K IPS scherm (zelfde als in Surface), touchscreen, fingerprint sensor en Windows 10. Gewicht is 1,7kg.

Windows versie is Engelstalig, maar inmiddels al omgezet naar Nederlandstalig. Het geheel is verzonden met een verloopstekkertje, dus je kunt direct aan de slag. Tot nu toe heel erg tevreden met deze laptop!

De huidige prijs bij GearBest is nog steeds scherp. De laptop wordt momenteel aangeboden voor € 525,09.

[ Voor 8% gewijzigd door Hans123 op 28-06-2017 23:18 . Reden: Referral link verwijderd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:20

ComputerHoed

Electronica <3

Hans123 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:21:
Ik heb vorige week donderdag de Cube Thinker i35 via GearBest besteld. Zojuist netjes aan de deur afgeleverd door DHL. Levertijd dus nog geen week. Heb wel als optie (DHL(EXT) gekozen voor € 9,61.

Ik heb waarschijnlijk geluk gehad, want ik heb verder geen douanekosten (of andere kosten) gehad. Voor de laptop zelf heb ik € 516,19 betaald. Totale kosten van deur tot deur dus € 525,80. Daarvoor nu een prachtige laptop met Intel Core M3-7y30 Kaby Lake processor, 8GB RAM, 256GB SSD, 13.5 inch 3K IPS scherm (zelfde als in Surface), touchscreen, fingerprint sensor en Windows 10. Gewicht is 1,7kg.

Windows versie is Engelstalig, maar inmiddels al omgezet naar Nederlandstalig. Het geheel is verzonden met een verloopstekkertje, dus je kunt direct aan de slag. Tot nu toe heel erg tevreden met deze laptop!

De huidige prijs bij GearBest is nog steeds scherp. De laptop wordt momenteel aangeboden voor € 525,09 (zie http://www.gearbest.com/l...jXsj_4U5rwDkaAniTEALw_wcB).
1. Verkeerde topic.
2. Referral link, echt joh? :(

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
ComputerHoed schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:06:
[...]

1. Verkeerde topic.
2. Referral link, echt joh? :(
De Cube is een keer eerder in dit topic voorbij gekomen als mogelijk alternatief voor de Xiaomi Air. Vandaar. Link is verder voor het gemak bijgesloten. Doe er mee wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Hans123 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:37:
[...]

De Cube is een keer eerder in dit topic voorbij gekomen als mogelijk alternatief voor de Xiaomi Air. Vandaar. Link is verder voor het gemak bijgesloten. Doe er mee wat je wilt.
Ik raad je aan dit even door te lezen, m.b.t. referral links zijn deze toch echt niet toegestaan op GoT, dat je het weet.

Het algemeen beleid #verbodenspam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
Dejagan schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:16:
[...]

Ik raad je aan dit even door te lezen, m.b.t. referral links zijn deze toch echt niet toegestaan op GoT, dat je het weet.

Het algemeen beleid #verbodenspam
Prima. Ik heb de link verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Laatst online: 11-09 15:57
Gisteren de "nieuwe" (Core M3-7Y30) Mi Air 12" besteld bij Gearbest voor €446,82 (code: NEWMIAIR1). Had de Chuwi Surbook gebacked via IndieGoGo, maar heb een refund aangevraagd omdat ik toch meer vertrouwen in Xiaomi heb.

Volgens mij een iemand in dit topic met deze nieuwe "variant" dus ben benieuwd naar mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

Mvdbeld schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:46:
Gisteren de "nieuwe" (Core M3-7Y30) Mi Air 12" besteld bij Gearbest voor €446,82 (code: NEWMIAIR1). Had de Chuwi Surbook gebacked via IndieGoGo, maar heb een refund aangevraagd omdat ik toch meer vertrouwen in Xiaomi heb.

Volgens mij een iemand in dit topic met deze nieuwe "variant" dus ben benieuwd naar mijn ervaring.
Code wordt iig niet meer herkent. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
WeaZuL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:56:
[...]

Code wordt iig niet meer herkent. :O
Juiste model & opties (HK, Silver, 4GB RAM 128GB SSD) geselecteerd en ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

Mvdbeld schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:01:
[...]

Juiste model & opties (HK, Silver, 4GB RAM 128GB SSD) geselecteerd en ingelogd?
Afbeeldingslocatie: http://picpaste.com/pics/NEWMIAIR1.1498738227.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door WeaZuL op 29-06-2017 14:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mvdbeld
Excuus het moet "NEWMIAIR12" zijn, werkt die wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

Mvdbeld schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:14:
[...]

Top, die code werkt wel, heb hem ook maar besteld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
zedje85 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:32:
[...]

Inmiddels binnen 6 dagen vertrokken uit het verre oosten ;-)

2017-06-23 15:15 Depart from Overseas Processing Facility
2017-06-23 10:03 Received at Processing Facility
2017-06-17 10:47 Notification of shipment
Nou.. ik heb inmiddels van de Douane vernomen dat het pakketje daar ligt.
Ik zou nog een brief moeten krijgen...
Heeft iemand dezelde situatie gehad? Wat voor waarde / artikel heb je aangegeven?
Gewoon de exacte waarde? of iets speciaals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
zedje85 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:59:
[...]

Nou.. ik heb inmiddels van de Douane vernomen dat het pakketje daar ligt.
Ik zou nog een brief moeten krijgen...
Heeft iemand dezelde situatie gehad? Wat voor waarde / artikel heb je aangegeven?
Gewoon de exacte waarde? of iets speciaals?
Via Banggood? 11 of 13 inch?

Ik had de 13 van Banggood: stond 150 dollar op het pakket en moest 44 € bijbetalen ( heb geen brief gehad maar gelijk dat bedrag)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
marco_sire schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:05:
[...]

Via Banggood? 11 of 13 inch?

Ik had de 13 van Banggood: stond 150 dollar op het pakket en moest 44 € bijbetalen ( heb geen brief gehad maar gelijk dat bedrag)
Ik ook de 13 inch via Banggood. Weet niet wat ze standaard declareren? Ook maar even een vraagje richting Banggood gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje wikken en wegen toch maar overstag gegaan; en heb ik de Notebook Air 12.5" besteld bij Banggood. Met kortingscode uiteindelijk €448.08 afgerekend. Verstuurd via EMS, en een dag na bestellen lag hij in Singapore.

code:
1
Singapore 2017-06-29 11:51 Notification of shipment confirmation

Ik zal laten weten wanneer 'ie binnenkomt, en wat er qua belasting nog bovenop komt. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webar
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-11-2017
Gisteren is mijn 13,3 i5 u6200 binnen gekomen.
Het is gelukt om de laptop te activeren met de originele productcode en zelfs te upgraden naar windows 10 pro. Kwestie van originele installatie afronden, linken aan Microsoft account, voor de zekerheid de sleutel extraheren. Via de Microsoft een originele Windows 10 setup downloaden en deze op usb-stick zetten en installeren, vervolgens geen sleutel ingeven en later activeren.

Dat ter zeide, algemene indruk erg goed! Minpunten voor mij, scherm kantelt niet ver (zo een 135 graden). Randen zijn wat scherp (een Macbook is nog erger). HDMI en USB poort te dicht op elkaar. (gebruik linkse usb poort onmogelijk bij gebruik van een hdmi/dvi-d adapter.

De lader is geen slim ontwerp als je mij vraagt, met de stekker direct aan de voeding. Iemand een nette verloopkabel gevonden van US naar EU?

Verder na her installatie van de mi app (is deze te verkrijgen in het Engels?), hangt deze regelmatig vast. Hierdoor kan ik bepaalde drivers (touchpad Synaptics) niet downloaden. Alternatieve download site?

Verder erg onder de indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
Webar schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:08:

De lader is geen slim ontwerp als je mij vraagt, met de stekker direct aan de voeding. Iemand een nette verloopkabel gevonden van US naar EU?

Verder na her installatie van de mi app (is deze te verkrijgen in het Engels?), hangt deze regelmatig vast. Hierdoor kan ik bepaalde drivers (touchpad Synaptics) niet downloaden. Alternatieve download site?
Voor je drivers:
http://en.miui.com/thread-318018-1-1.html

Over de adapter converters is veel te vinden op de laatste paar pagina's van dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webar
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-11-2017
Die drivers had ik al gevonden, ook de officiële website, helaas werken die downloads niet (de site is niet bereikbaar).

De adapters zelf heb ik gezien, is niet wat ik zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09 12:20
Wat zoek je dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:21:
Na een tijdje wikken en wegen toch maar overstag gegaan; en heb ik de Notebook Air 12.5" besteld bij Banggood. Met kortingscode uiteindelijk €448.08 afgerekend. Verstuurd via EMS, en een dag na bestellen lag hij in Singapore.

code:
1
Singapore 2017-06-29 11:51 Notification of shipment confirmation

Ik zal laten weten wanneer 'ie binnenkomt, en wat er qua belasting nog bovenop komt. Ben benieuwd. :)
De zending is aangemeld maar waarschijnlijk nog niet eens verzonden of nog onderweg naar Singapore, don't get your hopes up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 14:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Mvdbeld schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:14:
[...]

Bedankt voor deze code, heb m besteld met snelle bezorging en Insurance en kwam totaal uit op
$517.50 voor de 12.5" versie.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans123 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:21:
Ik heb vorige week donderdag de Cube Thinker i35 via GearBest besteld.
...
Daarvoor nu een prachtige laptop met Intel Core M3-7y30 Kaby Lake processor, 8GB RAM, 256GB SSD, 13.5 inch 3K IPS scherm (zelfde als in Surface), touchscreen, fingerprint sensor en Windows 10. Gewicht is 1,7kg.
Deze heeft geen HDMI poort, toch? Als ie hem wel had gehad, had ik hem ook besteld. :) Want ik wil hem wel thuis aan kunnen sluiten op mijn externe monitor of tv. Wel een mooie processor, deze laptop is helemaal fanless, toch? En mooi 8GB/256GB SSD. Shit, deze is bijna perfect voor me, maar helaas geen HDMI. En ik wil niet gaan hoeven klooien met HDMI via USB-C, wat hier misschien niet eens gaat (of maar via bijv. 30Hz gaat, i.p.v. 60Hz), want ik zie het er niet bij staan.

Bestaat er een 13.3"-15.6" fanless (Xiaomi) laptop met HDMI en zoiets als de fanless Core M3-7Y30 processor? Want ik vind een laptop met een 12-12.5" scherm zoals de de Mi Notebook Air 12.5 net te klein. En met slechts 4GB/128GB SSD en slechts 1 USB-poort net alles de helft te weinig. ;) Ik heb liever 8GB/256GB SSD. En de Xiaomi Notebook Air 13.3 is helaas niet fanless, voor de rest eigenlijk wel ideaal.

@Mvdbeld die code NEWMIAIR12 werkt trouwens nog steeds. Met een MI 12.5 nu voor EUR 444.99 in het mandje op Gearbest. Maar ik ga hem er weer uitgooien, want dit is het voor mij zoals gezegd net niet... :)

Hmmm, toch wel erg mooi die Air 13. Op Ali Express nu voor EUR 630,05 incl. DHL verzending. https://nl.aliexpress.com...DDR4-RAM/32799410030.html
Heeft iemand deze in bezit? Zo ja, is de fan altijd aan? Of niet bij simpele office taken en wat browser tabs?
edit: => Absolute no-go voor mij, dit vind ik echt veel te veel lawaai => YouTube: Xiaomi Notebook Air 13.3" fan cooler noise

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 23:38:
[...]

Deze heeft geen HDMI poort, toch? Als ie hem wel had gehad, had ik hem ook besteld. :) Want ik wil hem wel thuis aan kunnen sluiten op mijn externe monitor of tv. Wel een mooie processor, deze laptop is helemaal fanless, toch? En mooi 8GB/256GB SSD. Shit, deze is bijna perfect voor me, maar helaas geen HDMI. En ik wil niet gaan hoeven klooien met HDMI via USB-C, wat hier misschien niet eens gaat (of maar via bijv. 30Hz gaat, i.p.v. 60Hz), want ik zie het er niet bij staan.

Bestaat er een 13.3"-15.6" fanless (Xiaomi) laptop met HDMI en zoiets als de fanless Core M3-7Y30 processor? Want ik vind een laptop met een 12-12.5" scherm zoals de de Mi Notebook Air 12.5 net te klein. En met slechts 4GB/128GB SSD en slechts 1 USB-poort net alles de helft te weinig. ;) Ik heb liever 8GB/256GB SSD. En de Xiaomi Notebook Air 13.3 is helaas niet fanless, voor de rest eigenlijk wel ideaal.

@Mvdbeld die code NEWMIAIR12 werkt trouwens nog steeds. Met een MI 12.5 nu voor EUR 449,- in het mandje op Gearbest. Maar ik ga hem er weer uitgooien, want dit is het voor mij zoals gezegd net niet... :)

Hmmm, toch wel erg mooi die Air 13. Op Ali Express nu voor EUR 630,05 incl. DHL verzending. https://nl.aliexpress.com...DDR4-RAM/32799410030.html
Heeft iemand deze in bezit? Zo ja, is de fan altijd aan? Of niet bij simpele office taken en wat browser tabs?
Misschien is de CUBE Thinker i35 iets voor je? Zie net dat iemand je die al aanraadde. Wellicht is die laptop icm een USB-C Hub die HDMI out heeft iets?
Ik heb juist bewust voor de 12.5" gekozen, net groot genoeg om nog bruikbaar te zijn en fanless :P (Voor zware berekeningen heb ik mijn Core i7 Desktop immers) Het enige jammere voor mij persoonlijk is dat er geen Windows Hello (fingerprint reader/camera) in zit en geen SDkaart lezer.

[Update]
Vwb SD Kaart lezer kwam ik deze tegen:
https://www.minixwebshop....mi-multiport-adapter.html
Las al in het topic dat deze werkte, waarvoor dank @Verwijderd
Ik vind hem alleen erg duur en vraag me dus af of er niet een wat betaalbaarder alternatief is? (Moet USB-C tbv opladen hebben, HDMI out, 1 of 2 extra USB3 en een SD kaart reader. Ethernet is niet strikt noodzakelijk)

[ Voor 13% gewijzigd door Tomba op 03-07-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nummer2
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-11-2024
Bij Gearbest krijg je de keuze tussen DHL (SG) en DHL (HK)
Welke verzendmethode geeft het minst risico importkosten?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Heb inmiddels deze gevonden;
https://www.amazon.de/Hoo...umlegierung/dp/B01KNDNDSE
Voldoet aan al mijn wensen :) Zodra Gearbest verzonden heeft (duurt dat lang?) ga ik deze erbij bestellen.

[ Voor 18% gewijzigd door Tomba op 03-07-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:56:
Heb inmiddels deze gevonden;
https://www.amazon.de/Hoo...umlegierung/dp/B01KNDNDSE
Voldoet aan al mijn wensen :) Zodra Gearbest verzonden heeft (duurt dat lang?) ga ik deze erbij bestellen.
Ik kwam ook nog deze tegen: https://nl.aliexpress.com...4K-Video/32796380357.html

En deze: YouTube: Havit USB 3.1 Type-C Review. Type-C Hub For Macbook, Mi Notebook
( https://www.amazon.de/HAV...artenleser/dp/B01IMP08TM/ )

Tsja, als ik nou zeker wist dat ie 1440p @ 60Hz zou kunnen doorgeven :) (4k @ 60Hz gaat in elk geval niet lukken), dan is het eigenlijk wel handig ook, zo'n hub. Als je dan op je bureau aankomt, hoef je maar 1 ding in te pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:06:
[...]

Ik kwam ook nog deze tegen: https://nl.aliexpress.com...4K-Video/32796380357.html

En deze: YouTube: Havit USB 3.1 Type-C Review. Type-C Hub For Macbook, Mi Notebook

Tsja, als ik nou zeker wist dat ie 1440p @ 60Hz zou kunnen doorgeven :) (4k @ 60Hz gaat in elk geval niet lukken), dan is het eigenlijk wel handig ook, zo'n hub. Als je dan op je bureau aankomt, hoef je maar 1 ding in te pluggen.
Die Havit heeft nu in actie 9€ korting, heb m besteld. Heb geen 1440p scherm (gewoon 1080p) dus kan het helaas niet voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin-l
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 16:22
Toch ook maar de 12 inch versie besteld bij Gearbest.

Iemand nog aanraders qua tweede SSD (wil er minimaal 250GB extra bij hebben)? Er moet dan een M.2 NVMe bij geprikt worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

justin-l schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:20:
Toch ook maar de 12 inch versie besteld bij Gearbest.

Iemand nog aanraders qua tweede SSD (wil er minimaal 250GB extra bij hebben)? Er moet dan een M.2 NVMe bij geprikt worden toch?
Heb je de nieuwe of de oude versie? (Core M3-7Y30 of Core M3-6Y30 dus)
Ik ga zelf voor de Samsung 256GB 960 EVO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin-l
Tomba schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:24:
[...]

Heb je de nieuwe of de oude versie? (Core M3-7Y30 of Core M3-6Y30 dus)
Ik ga zelf voor de Samsung 256GB 960 EVO :P
Ik heb de nieuwe versie besteld, met de M3-7Y30 dus. Naar die 960 EVO zat ik inderdaad ook al te kijken, thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Tomba schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:07:
[...]

Bedankt voor deze code, heb m besteld met snelle bezorging en Insurance en kwam totaal uit op
$517.50 voor de 12.5" versie.
Welke site was dit? Zit namelijk ook even te kijken naar de ge-upgrade versie van 12.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ryatzu schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:52:
[...]

Welke site was dit? Zit namelijk ook even te kijken naar de ge-upgrade versie van 12.5
Zie Mvdbeld in "Mi Notebook Air"
Gearbest dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:11:
[...]
Die Havit heeft nu in actie 9€ korting, heb m besteld. Heb geen 1440p scherm (gewoon 1080p) dus kan het helaas niet voor je testen.
Mooi! Die Australier die hem testte zei dat dit de beste was van allemaal die hij had geprobeerd. :)
Waar heb je hem gekocht? Want bij Amazon.de zie ik die 9 euro korting actie er niet bij staan.

Nou, als je tzt nog even kan doorgeven of hij op 1080p inderdaad wel op 60Hz de boel doorgeeft, zou dat ook mooi zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:40:
[...]

Mooi! Die Australier die hem testte zei dat dit de beste was van allemaal die hij had geprobeerd. :)
Waar heb je hem gekocht? Want bij Amazon.de zie ik die 9 euro korting actie er niet bij staan.

Nou, als je tzt nog even kan doorgeven of hij op 1080p inderdaad wel op 60Hz de boel doorgeeft, zou dat ook mooi zijn. :)
Amazon.de;
onder aktuelle angebote 'kaufen Sie 1 und...9 euro' aanklikken en je hebt de korting!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:56:
[...]
Amazon.de;
onder aktuelle angebote 'kaufen Sie 1 und...9 euro' aanklikken en je hebt de korting!
Okee mooi, die 9 euro korting deed het hem! Plus dat je nu ook zonder creditcard kan betalen door gewoon je iban in te vullen. Ik heb hem nu dus ook besteld op Amazon.de! :)

De weg ligt dus vrij voor de Xiaomi Air 12.5 http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.html (de prijs is daar soms €593.83 maar met ?wid=4 erachter http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.html?wid=4 wordt het €535.10 en met de actiecode zit hij nu voor €444.99 in mijn mandje), of de Cube Thinker i35 op http://www.gearbest.com/laptops/pp_620996.html voor €525.09 maar dan heb je 8GB/256GB SSD, dus het dubbele en een groter scherm waar je ook met een pennetje mee op kunt klooien (al hoef ik dat zelf niet).

Effe denken => Ik ga dan toch maar voor de Cube Thinker i35, omdat die 8GB heeft en een wat groter scherm. En omdat je het geheugen van de Xiaomi van 4GB niet kunt upgraden.

Kennen jullie trouwens de Acer Switch Alpha 12? Ook een leuk ding. Mooi scherm en mooie bouwkwaliteit, ik heb hem een keer gezien in de MediaMarkt. En een passief gekoelde Core i3/i5/i7 waarbij geen throttling optrad in de test van Tweakers. Bijvoorbeeld: https://www.coolblue.nl/zoeken?query=switch+alpha+12

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snufver
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-07 12:16
De nieuwe Mi Air met de i7-7200U/MX150 is ondertussen hier te bestellen voor € 875,59:
http://www.geekbuying.com...-256GB-Silver-381103.html

Denken jullie dat deze editie de moeite waard is voor deze prijs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Snufver schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:03:
De nieuwe Mi Air met de i7-7200U/MX150 is ondertussen hier te bestellen voor € 875,59:
http://www.geekbuying.com...-256GB-Silver-381103.html

Denken jullie dat deze editie de moeite waard is voor deze prijs? :)
Persoonlijk vind ik het een te hoge prijs voor een laptop uit china. Garantie enzo etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:20

ComputerHoed

Electronica <3

Ryatzu schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:51:
[...]

Persoonlijk vind ik het een te hoge prijs voor een laptop uit china. Garantie enzo etc.
Sluit ik mij bij aan. Hoewel Gearbest vast en zeker binnenkort weer een deal gaat doen ;)

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snufver
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-07 12:16
ComputerHoed schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:58:
[...]

Sluit ik mij bij aan. Hoewel Gearbest vast en zeker binnenkort weer een deal gaat doen ;)
Dan wacht ik daar nog even op, dit lijkt me verder wel een mooi toestel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Op de Xiaomi website staat inmiddels ook een i5/8GB/256GB variant van de Mi Air 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeaZuL

WeaZuL

Tomba schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:58:
Op de Xiaomi website staat inmiddels ook een i5/8GB/256GB variant van de Mi Air 12.
7,5/8h op een enkele batterij, ietwat enthousiast wellicht van Xiaomi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

WeaZuL schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 23:41:
[...]

7,5/8h op een enkele batterij, ietwat enthousiast wellicht van Xiaomi?
Tis een i5 die in de vorige generatie nog M5 genoemd werd (dus 4.5W net als de M3), daarom kan hij ook passief gekoeld worden. Met de M3 is 8 uur ook haalbaar dus ik denk dat enthousiasme wel mee valt.
Erg interessante laptop, de Core i5-7Y54 Turboboost naar 3,2GHz! De basisklok ligt ook 200Mhz hoger dan van de Core M3-7Y30. Toch aardige upgrade tov de M3 dus!
Het prijsverschil is te groot, maar deze variant lijkt mij de best of all world :P ('helaas' heb ik de M3-7Y30 versie besteld met 'maar' 4GB, dus ik laat m voorbij gaan)

NB Voor de Gearbest bestellers, hoe lang blijft een order normaal op Processing staan? Heb Expedited delivery (3-7 dagen) gekozen maar inmiddels na 2.5 dag nog geen status verandering.

[ Voor 36% gewijzigd door Tomba op 05-07-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin-l
Tomba schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 07:44:
[...]
NB Voor de Gearbest bestellers, hoe lang blijft een order normaal op Processing staan? Heb Expedited delivery (3-7 dagen) gekozen maar inmiddels na 2.5 dag nog geen status verandering.
Ik heb precies hetzelfde. Zaterdag besteld en nog steeds op processing. Ik vond het ook al lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

justin-l schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:21:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Zaterdag besteld en nog steeds op processing. Ik vond het ook al lang duren.
Had ticket ingediend en kreeg deze reply:
Dear Tom,

Thank you for contacting Gearbest about your order.

We are processing it.

However, please note for the item of Xiaomi Air 12 Notebook is back-ordered.
We can offer you 3 options:

Option 1 Wait a little more
We expect to ship the item between Jul 14 - Jul 21.

Once we ship it you will receive an email from us.

Option 2 Exchange with another item of your choice
Please send us the URL of the product you would like to choose instead.

If there is any price difference with the original item, we will either refund it to you on your wallet or send you an invoice to pay for it.

Option 3 Cancel this order
In this case, we will refund to you on your Paypal account.

The refund can be completed within 2 business days.

Can you please let me know your decision?

We look forward to hearing from you and will do our very best to assist you.
Thank you for your understanding.

Best Regards

Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Toen ik bestelde stond er toch echt shipping Jul 4 - Jul 11 en heb bovendien betaald voor Expedited (3-7 days (DHL))

Nog mooier, als je nu wil bestellen staat er:
'Ships between Jul 8 - Jul 20'
[Update]
En nu is de status 'Packed' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burnd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 19:32
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:06:
[...]

Ben benieuwd of die Dodocool werkt!
Ik heb zelf eentje gehad van Mway (LINK) Als ik alleen HDMI inplugte werkte het gewoon, als ik de lader erbij deed, viel het beeld weg..... Hopelijk heb je dat probleem met die Dodocool niet. Zou je dat kunnen laten weten zodra je het hebt getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tegenwoordig een 13,3 versie. Nadat ik een nieuwe Windows 10 Pro NL met een nieuwe productkey geïnstalleerd had werkte de touchpad niet goed en kreeg ik een blauwscherm "driver_irql_not_less_or_equal". Uit bluescreenviewer bleek dat het om Netwtw04.sys van Intel en ntoskrnl.exe van Microsoft gaat. Met het herinstalleren van de drivers werkt de touchpad wel maar krijg in nog steeds de bluescreen te zien met "driver_irql_not_less_or_equal" met Netwtw04.sys als foutmelding.

Kan iemand mij hier mee uit de brand helpen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:38:
Ik heb tegenwoordig een 13,3 versie. Nadat ik een nieuwe Windows 10 Pro NL met een nieuwe productkey geïnstalleerd had werkte de touchpad niet goed en kreeg ik een blauwscherm "driver_irql_not_less_or_equal". Uit bluescreenviewer bleek dat het om Netwtw04.sys van Intel en ntoskrnl.exe van Microsoft gaat. Met het herinstalleren van de drivers werkt de touchpad wel maar krijg in nog steeds de bluescreen te zien met "driver_irql_not_less_or_equal" met Netwtw04.sys als foutmelding.

Kan iemand mij hier mee uit de brand helpen? :?
Dat is je Intel Netwerkkaart driver. Als je googlet op driver_irql_not_less_or_equal Netwtw04.sys vind je volgens mij genoeg info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:34:
[...]

Ben benieuwd of die Dodocool werkt!
Ik heb zelf eentje gehad van Mway (LINK) Als ik alleen HDMI inplugte werkte het gewoon, als ik de lader erbij deed, viel het beeld weg..... Hopelijk heb je dat probleem met die Dodocool niet. Zou je dat kunnen laten weten zodra je het hebt getest?
Ik heb niet die Dodocool maar die Havit TPC68 uit het filmpje en de Amazon link besteld. Komt morgen binnen maar ik heb de laptop dus nog niet om te testen. @Tomba had hem ook al besteld dus die kan het eerder laten weten denk ik. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:40:
[...]

Ik heb niet die Dodocool maar die Havit TPC68 uit het filmpje en de Amazon link besteld. Komt morgen binnen maar ik heb de laptop dus nog niet om te testen. @Tomba had hem ook al besteld dus die kan het eerder laten weten denk ik. :)
We zullen zien wie m eerder heeft :P De Chinezen die de orderpicking doen hebben mijn ingepakte pakketje nog altijd in Hong Kong staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
zedje85 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:21:
[...]

Ik ook de 13 inch via Banggood. Weet niet wat ze standaard declareren? Ook maar even een vraagje richting Banggood gestuurd...
Ik had hem voor 289 euro gedeclareerd, mag nu nog +/- 80 euri bijlappen. Jammer, maar valt nog wel mee eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:40:
[...]

De Havit inmiddels (samen met een Lenovo USB-C Adapter) binnen vanaf amazon.de, helaas nog geen Xiaomi Notebook Air om mee te testen :'( (nog altijd status packed...)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8EgYg4VdWNkmwCPgv4sbSlNq/full.jpg

[Update]
We maken wat progressie, pakket is inmiddels aangemeld bij DHL (maar dus nog niet opgepikt)

[ Voor 14% gewijzigd door Tomba op 07-07-2017 22:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De Havit kwam hier gisteren ook binnen vanaf Amazon.de. Na lang wikkken en wegen heb ik zojuist toch maar de Cube Thinker i35 besteld. Met DHL, ik zie wel wanneer ie binnenkomt (3-7 dagen zeggen ze).

[ Voor 175% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

En mijn pakketje is bij DHL, bijkomende kosten €60,18, totaal kost de laptop me dus iets meer dan €500.
Verwijderd schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 12:16:
De Havit kwam hier gisteren ook binnen vanaf Amazon.de. Na lang wikkken en weigen heb ik zojuist toch maar de Cube Thinker i35 besteld. Met DHL, ik zie wel wanneer ie binnenkomt (3-7 dagen zeggen ze).
Ah goede keuze! Ik heb lang getwijfeld tussen de Cube en de Xiaomi en heb uiteindelijk op basis van de prijs (en ook een beetje de naam :p) voor de Air 12 gekozen ipv de Thinker i35. Benieuwd hoe hij bevalt!

[ Voor 71% gewijzigd door Tomba op 08-07-2017 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin-l
Afgelopen zaterdag €46,74 moeten betalen aan bijkomende kosten voor de Air 12 en zojuist afgeleverd door de postbode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ook lekker, pakketje is zojuist afgeleverd maar bevat geen laptop maar een Mi Box (?) :(

[ Voor 26% gewijzigd door Tomba op 10-07-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Ik kan bevestigen dat deze oplader:
https://www.amazon.de/Ina...fRID=B7A63KKYNFYPWQ205EXQ

Samen met deze kabel:
https://www.amazon.de/RAV...fRID=KVFXC0793X1FQ9QHTQNE

Prima werkt om de 13.3 inch op te laden.

Ik ben alleen nog op zoek naar een autolader, iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Tomba schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:49:
Ook lekker, pakketje is zojuist afgeleverd maar bevat geen laptop maar een Mi Box (?) :(
Oeps.....waar gekocht? Heel interessant hoe ze met een foutieve levering omgaan....bijbetaling aan DHL strookt ook niet echt met de waarde van de Mi Box....

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

marco_sire schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:28:
[...]

Oeps.....waar gekocht? Heel interessant hoe ze met een foutieve levering omgaan....bijbetaling aan DHL strookt ook niet echt met de waarde van de Mi Box....
Gearbest, verzending via DHL. Op bon staat laptop met 100$ als waarde, dus ook daarmee matcht de bijbetaling niet. Heb incident geopend bij Gearbest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05
Tomba schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:00:
[...]

De Havit inmiddels (samen met een Lenovo USB-C Adapter) binnen vanaf amazon.de, helaas nog geen Xiaomi Notebook Air om mee te testen :'( (nog altijd status packed...)
[afbeelding]

[Update]
We maken wat progressie, pakket is inmiddels aangemeld bij DHL (maar dus nog niet opgepikt)
Ben ik nou gek of is dat bizar duur voor zo'n hub? :o Hier even heel snel een met dezelfde poorten maar ff 2x zo goedkoop. :P Of Danny kijkt weer eens naar de verkeerde prijzen.. If so: deel het even :D

Edit: afijn, HDMI ontbreekt hierop maar er zijn genoeg die dat wel hebben

[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 10-07-2017 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:33:
Gearbest, verzending via DHL. Op bon staat laptop met 100$ als waarde, dus ook daarmee matcht de bijbetaling niet. Heb incident geopend bij Gearbest...
Shit, dat is niet zo leuk... Je moest €60,18 bijbetalen zei je. Dat klopt ook niet echt met 100$ aan opgegeven waarde. Dan zou je iets van 13,25 inklaring en 21% BTW over 100 dollar (dat is zeg 19 euro) moeten betalen. Oftewel iets van 32,50 euro totaal.
Danny.G schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:48:
Ben ik nou gek of is dat bizar duur voor zo'n hub?
Ja, je bent gek. :) Het is een heel ander merk, deze heeft geen HDMI (en da's nou de enige poort waar het mij om ging) en het scheelt iets van de helft, want die op Amazon was met korting iets van 40 euro. Verder kan je inderdaad goedkoper gaan maar ook veel duurder. Daarnaast zijn sommige alleen voor de Mac geschikt en anderen voor meer. Dit was wel zo'n beetje de enige in de review video op Youtube die stabiel was en goed werkte. Ik probeer het ook maar 1 keer. Als ik niet stabiel 1440p op 60Hz ermee kan krijgen op HDMI over de USB-C, dan koop ik dus nooit meer een laptop met alleen USB-C en geen HDMI. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:59:
[...]

Shit, dat is niet zo leuk... Je moest €60,18 bijbetalen zei je. Dat klopt ook niet echt met 100$ aan opgegeven waarde. Dan zou je iets van 13,25 inklaring en 21% BTW over 100 dollar (dat is zeg 19 euro) moeten betalen. Oftewel iets van 32,50 euro totaal.

[...]
Dat klopt inderdaad maar goed officieel had het nog veel meer moeten zijn natuurlijk. Ben benieuwd wat Gearbest hiermee doet, lees weinig positiefs over after sales. Gelukkig betaald met Paypal dus kan altijd daar nog een dispuut openen maar heb liever gewoon mijn laptop.
Danny.G schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:48:
[...]

Ben ik nou gek of is dat bizar duur voor zo'n hub? :o Hier even heel snel een met dezelfde poorten maar ff 2x zo goedkoop. :P Of Danny kijkt weer eens naar de verkeerde prijzen.. If so: deel het even :D

Edit: afijn, HDMI ontbreekt hierop maar er zijn genoeg die dat wel hebben
Duur is t zeker maar HDMI out is een must dus dan valt t alleszins mee :)

[ Voor 45% gewijzigd door Tomba op 10-07-2017 21:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marco_sire
Tomba schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:33:
[...]

Kijk eens op Fok: https://forum.fok.nl/topic/2363136 Daar zit een contactpersoontje die je misschien directer kan helpen......dan hoef je niet gefrustreerd te raken door een lange afhandelingstijd via het standaard loket.

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

marco_sire schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:45:
[...]

Kijk eens op Fok: https://forum.fok.nl/topic/2363136 Daar zit een contactpersoontje die je misschien directer kan helpen......dan hoef je niet gefrustreerd te raken door een lange afhandelingstijd via het standaard loket.
Wow, dank je voor de tip. Ga direct contact zoeken!

[Update]
Helaas reageert Gearbest op Fok minder snel dan de Chinees via Gearbest Ticket systeem, al is die tot nog toe less than helpful...
We need to confirm this issue with our suppplier and will get back to you with an update as soon as possible. We will then resolve this issue to your satisfaction.

If you are unable for any reasons to receive our message , please feel free to contact us again after 2 business days.
Lekkere jongens die Chinezen :X

[ Voor 39% gewijzigd door Tomba op 12-07-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:06:
Lekkere jongens die Chinezen :X
Ik moest iets van 50 euro betalen aan DHL vandaag. Pakje komt dan vrijdag. De letters van mijn postcode zijn in elk geval niet meegekomen, want daar stond AA nu en die zijn anders dan de letters van mijn postcode die ik ingevuld had. De rest was wel goed. We zien wel, ben benieuwd. Voor de zekerheid ook maar met PayPal betaald, want kopersgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:54:
[...]

Ik moest iets van 50 euro betalen aan DHL vandaag. Pakje komt dan vrijdag. De letters van mijn postcode zijn in elk geval niet meegekomen, want daar stond AA nu en die zijn anders dan de letters van mijn postcode die ik ingevuld had. De rest was wel goed. We zien wel, ben benieuwd. Voor de zekerheid ook maar met PayPal betaald, want kopersgarantie.
Bizar das dus minder dan ik voor mijn goedkopere (niet geleverde ;) ) Air 12 moest bijbetalen. Vrees ook dat als ik er een Paypal dispute van moet maken ik die 60 euro ook gewoon kwijt ben :(

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Let op:
Dit is het ervaringstopic, niet het aankoop- of referral code topic. Voor vragen over het invoeren van de notebook verwijzen we jullie door naar Shopping Forum.

Levertijden kunnen besproken worden in [Mi Notebook Air] Levertijden en Prijzen.