Hier ook.....
Wordt best snel vies maar meestal doe ik heb met mijn mouw
Wordt best snel vies maar meestal doe ik heb met mijn mouw
Ik zit er erg over te twijfelen toch een Xiaomi Air 13 te kopen.dravikje schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:40:
Op gearbest is die nu 602 euro, met deze coupon: Air13RS (13 inch versie). Let op het prijs verschil tussen hong kong en china.
Ik heb hem maandag besteld op gearbest, voor 630 euro. Gister avond is die verstuurd en ik kreeg al een sms'je van DHL om 50 euro over te maken, waarvan 34 voor de btw. Vrijdag word hij thuis afgeleverd, lekker snel!
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
YouTube: Microsoft Drops Windows 7/8.1 Support for AMD Ryzen & Intel Kaby...WeaZuL schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:33:
Ik wilde vandaag een update uitvoeren m.b.t. windows 7 krijg ik een bericht dat de hardware niet meer ondersteund wordt, tot zover de Mi 13 en windows 7
ik heb de 12,5 inch variant nu sinds woensdag en heb ik ben er heel blij mee. Vanwege de resolutie oogt het scherm zeer ruim tov een 13,3 inch laptop met een max resolutie van 1360 *768.BliXem schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:49:
Heb 'm net zojuist aangeschaft! Ben benieuwd. Als ik het zo lees is iedereen toch wel (redelijk) tevreden!
[ Voor 35% gewijzigd door Pubbert op 01-04-2017 17:49 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik heb hem nu ook binnen met 50 euro douanekosten. Maar welke tutorial heb je gebruikt dat het werkt zonder nieuwe key?dravikje schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 00:42:
Vanmiddag was die binnen, dinsdag nacht verstuurd dus lekker snel!, Na wat gepruts de Engelse Windows 10 Home er rop gekregen met behoudt van de activatie. Ook is het inmiddels gelukt om het device te unlocken met behulp van de Mi Band 2, dat is een leuke feature ! Alleen werkt het alleen als de MI Band niet verboden is met je telefoon.
[ Voor 20% gewijzigd door wouterg00 op 03-04-2017 20:19 ]
Die tutorial werkte niet bij mij, ik denk dat het verschil is dat ik uiteindelijk Windows 10 Home heb genomen ipv Home Single Language. En ik raad je aan een backup te maken van je Windows Key zodat je eventueel weer terug kan gaan. Dat kan je gewoon via command prompt doen.wouterg00 schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:04:
[...]
Ik heb hem nu ook binnen met 50 euro douanekosten. Maar welke tutorial heb je gebruikt dat het werkt zonder nieuwe key?
Nevermind, http://en.miui.com/thread-338431-1-1.html of Windows Education gebruiken
Er staat in de tutorial dat die guide uiteindelijk niet meer werkt en dat je maar een key moet kopen...dravikje schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:40:
[...]
Die tutorial werkte niet bij mij, ik denk dat het verschil is dat ik uiteindelijk Windows 10 Home heb genomen ipv Home Single Language. En ik raad je aan een backup te maken van je Windows Key zodat je eventueel weer terug kan gaan. Dat kan je gewoon via command prompt doen.
Seems like our plan to make use of the product key can no longer push thru, we will need to purchase / upgrade to a Windows 10 Home license.
Now you need to shell out the extra $119.99 to be able to activate the Windows 10 Home Edition, not doing this renders your Mi Notebook Air useless unless you install Linux which is a free OS.
[ Voor 26% gewijzigd door Ryatzu op 06-04-2017 12:08 ]
Dat is niet juist, ik heb mijn laptop pas een week in huis, dus zeer recent nog uitgevoerd. Alleen noemt de tutorial de verkeerde versie van windows. In eerste instantie had ik de single language versie geprobeerd, dan zegt die bij het invullen van de oude key dat het niet werkt en dat je een update moet uitvoeren naar Windows 10 Home om die key te kunnen gebruiken...Ryatzu schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:07:
[...]
Er staat in de tutorial dat die guide uiteindelijk niet meer werkt en dat je maar een key moet kopen...
[...]
[ Voor 53% gewijzigd door BliXem op 07-04-2017 23:56 ]
Is dat alsnog quick charge? Ik dacht van 1% naar 100% was iets langer dan een uur. 50% naar 100% is +/- 30 minuten.Reptielll schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:02:
ik heb zelf de Anker Powerport+ aangeschaft om mijn Mi Air 12.5 op te laden. Ik gebruik de type-c lader alleen voor de notebook tot nu toe. Om mijn Mi5 op te laden gebruik ik de normale USB poort. Volgens mij duurt het opladen van mijn telefoon dan ong 1,5 uur? Voor mij is dit snel zat. Ben overigens wel benieuwd of het sneller gaat als ik de usb-c zou gebruiken, maar weet niet of ik de batterij van de Mi5 dan zou kunnen beschadigen.
Verder heb ik de XiaoMi Mouse er bij aangeschaft.. helaas nog niet via bluetooth kunnen pairen, wel via dongle. maar ja, dan steekt die dongle uit, dus niet heel handig... Herkenbaar probleem? Windows ziet de muis niet, maar wel andere bluetooth apparaten...
In Windows doet ie het wel, maar in Ubuntu valt de verbinding na paar minuten uit - erg vervelend omdat rechterclick op touchpad ook niet goed werktReptielll schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:02:
Verder heb ik de XiaoMi Mouse er bij aangeschaft.. helaas nog niet via bluetooth kunnen pairen, wel via dongle. maar ja, dan steekt die dongle uit, dus niet heel handig... Herkenbaar probleem? Windows ziet de muis niet, maar wel andere bluetooth apparaten...
Ik heb net deze grijze draagtas binnen gekregen en ben er zeer content mee. Past makkelijk de 13" variant in plus de adapter plus de xiaomi muis plus wat andere meuk.Pubbert schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:49:
Ik heb deze:
http://www.ebay.com/itm/332013170405
[afbeelding]
En dan de 11,6" versie. Hier past de 12,5 prima in, en nog 2 extra vakken voor de muis en oplader (oplader past ook met vastgelijmde EU convertor in het grote vakje aan de voorkant.
De hengsels/handvaten heb je niets aan aangezien deze aan de binnenkant zitten
NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
Ik heb deze gekocht voor mijn notebook 13,3 inch^^WeaZuL schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:25:
[...]
Ik heb net deze grijze draagtas binnen gekregen en ben er zeer content mee. Past makkelijk de 13" variant in plus de adapter plus de xiaomi muis plus wat andere meuk.
[ Voor 4% gewijzigd door bottom line op 14-04-2017 16:32 ]
Ik heb gisteren ook de Xiaomi mouse binnen gekregen en ik ben er erg content mee. Werk probleemloos via blauwetand op Ubuntu 17.04 en Windows 7 op een Xiaomi Air 13.Reptielll schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:02:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 27-04-2017 15:44 ]
Je post komt op een goed moment, ik was/ben ook op zoek naar een goede adapter. Ik kwam een topic tegen waar ze de diverse power adapters icm de xiaomi air ter sprake brengen.GekkePrutser schreef op donderdag 27 april 2017 @ 15:39:
Ik was net de bekende RAVPower voeding die is aangeraden aan het bestellen als tweede oplader voor mijn Mi Notebook Air. Ik googlede nog even of ik het juiste type had, en toen kwam ik toevallig dit tegen:
https://plus.google.com/+BensonLeung/posts/8ceG6QwtPh7
Deze site raadt de lader ten zeerste af omdat hij via USB aangeeft veel meer stroom te kunnen leveren dan hij daadwerkelijk kan leveren. Ze hebben dit ook getest en er zat geen begrenzing op, hij wordt dan ook erg heet.
Volgens mij gebeurt dit bij de Notebook Air ook, want die heeft 20V/3A nodig voor zover ik weet, en deze levert officieel maar 20V/1.5A (maar geeft via USB dus aan 2.25A te kunnen leveren en doet dit ook). Hij schijnt dan erg warm te worden (Wordt vergeleken met een 15W soldeerbout). Hebben jullie die hem al hebben dit toevallig gemerkt?
Dus nu maar weer op zoek naar een ander model, de Xiaomi is helaas heel erg kieskeurig op het gebied van laders: http://www.igeekphone.com...and-compatibility-review/
Ik ga nu maar voor die van 60W van Google denk ik, dat is tenminste een bekend merk. En die schijnt volgens die link goed te werken. Helaas is die wel een bak duurder (50 pond / 60 euro). Daar kan je teee RAVPowers voor kopen(Inclusief USB-C kabels want die zit er bij de Google al bij).
[ Voor 21% gewijzigd door WeaZuL op 27-04-2017 16:53 ]
[ Voor 7% gewijzigd door GekkePrutser op 27-04-2017 16:34 . Reden: Plaatje gefixt ]
ik vind de lader vrij duur tov de laptopPierre_nr1 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:35:
Ik gebruik (bijna) dagelijks de Dell XPS 45W oplader en mijn MI 12 is er zeer blij mee, ik ook btw
http://www.ebay.nl/itm/De...Adapter-45W-/272291634320
ik ben geintereseerd in een andere EU lader, maar gezien de prijs vind ik de orginele prima.Pierre_nr1 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:07:
Klopt, maar de Mi Air is nogal 1-kennig wat betreft opladers. En dit is een kwalitatief goede oplader. Ik gebruik deze ook om mijn HP laptop en mijn telefoon op te laden, dus multi functioneel. Maar je hebt gelijk, in verhouding is het veel geld maar ik betaal dan toch maar liever wat meer dan het risico te lopen de Mi Air te vernielen.
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Hmm wellicht is een actie afgelopen, volgens mij komen die wel regelmatig voorbij.ComputerHoed schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:34:
Iemand nog een idee hoe ik de 12" goedkoop kan krijgen? Ik wilde zojuist de 12" kopen voor 438 euro en opeens ging de prijs omhoog naar 540 euro
[ Voor 14% gewijzigd door Ryatzu op 01-05-2017 09:02 ]
Volgens mij is de enige upgrade de processor een generatie omhoog...Ryatzu schreef op maandag 1 mei 2017 @ 09:00:
[...]
Hmm wellicht is een actie afgelopen, volgens mij komen die wel regelmatig voorbij.
Uhh ik zie dat er een upgrade aankomt?!
http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.html
Had liever ook wat extra ram gehad (of een upgrade mogelijkheid).wouterg00 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 10:29:
[...]
Volgens mij is de enige upgrade de processor een generatie omhoog...
http://cpu.userbenchmark....e-m3-6Y30/m196956vsm38171
Hij is wel een kwart sneller volgens deze benchmark, maar verder zijn er geen veranderingen volgens mij. Ik had wel graag 8GB RAM gezien in de volgende versie maar blijkbaar niet.
[ Voor 26% gewijzigd door patrickkok op 01-05-2017 14:56 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Frietsaus op 01-05-2017 16:10 ]
En usb-c 10gb in plaats van 5gb.Frietsaus schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:08:
Cube heeft nu ook alternatieven voor deze laptops, met jawel, het geweldige 3:2 scherm van de Surface Book.En de Core m3 variant van Cube heeft wel 8GB RAM...
https://techtablets.com/2...ore-i5-versions-official/
http://www.gearbest.com/l...e&utm_campaign=shareasale
y0 waar kan ik die unit scoren? Doet u er mij maar 1!Dejagan schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:44:
Heeft iemand ervaring met deze 3d geprinte houder voor het conversieplugje?
YouTube: Xiaomi Notebook Charger EU Plug Case | 3D printing
Gracias.
Tu pedido se ha realizado.
Plazo previsto de entrega: mar, 23 may.–lun, 12 jun.
Próximamente te enviaremos una confirmación por correo electrónico.
[ Voor 31% gewijzigd door WeaZuL op 04-05-2017 14:30 ]
[ Voor 57% gewijzigd door patrickkok op 04-05-2017 17:46 ]
Of dit :patrickkok schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:43:
Seconde lijm.......
Alsof je die plug telkens er af haalt
+13 euro is seconde lijm stukker goedkoper
[ Voor 4% gewijzigd door Pierre_nr1 op 06-05-2017 11:49 ]
[ Voor 39% gewijzigd door CrazyBeaver op 07-05-2017 18:34 ]
Dan hoop ik maar dat ie niet gecheckt wordtGekkePrutser schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:33:
Als ze hem checken: de BTW over die 650€ + inklaringskosten, meestal rond de 20€ geloof ik. Dus zo'n €150 schat ik
Als ze hem niet checken zal het een stuk minder zijn want GB zet niet de juiste waarde op het pak.
Ik heb mijn laptop besteld op Banggood. Ik heb gevraagd of zij op het pakketje willen zetten dat het een scherm is t.w.v. €25. Werd toch aangehouden bij de douane. Daarna het volledige bedrag aangegeven(~€580) en gezegd dat het een laptop is. Uiteindelijk moest ik €7 afhandelingskosten betalen en werd de rest weggeschreven.CrazyBeaver schreef op zondag 7 mei 2017 @ 20:36:
[...]
Dan hoop ik maar dat ie niet gecheckt wordt
Thanks voor de info
Link?ComputerHoed schreef op zondag 7 mei 2017 @ 22:55:
Van de 13" versie is nu ook een verbeterd model uitgebracht met een i7 erin
Die was al een tijdje uit (of bekend in elk geval), de Ultimate Edition: http://www.gearbest.com/laptops/pp_615004.html
[ Voor 19% gewijzigd door GekkePrutser op 08-05-2017 11:13 ]
Ik hoop dat het een upgrade is net zoals de nieuwe 12 inch met een 7y30 en dat hij in de sale de 2016 versie vervangtGekkePrutser schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:11:
[...]
Die was al een tijdje uit (of bekend in elk geval), de Ultimate Edition: http://www.gearbest.com/laptops/pp_615004.html
Prijstechnisch niet erg interessant want de i7 is het enige dat veranderd is.
[ Voor 20% gewijzigd door wouterg00 op 08-05-2017 22:11 ]
Begrijp ik nou goed dat je een oplader wilt printen? Of zoek je een Engelse naar EU-plug?wouterg00 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:49:
[...]
Ik hoop dat het een upgrade is net zoals de nieuwe 12 inch met een 7y30 en dat hij in de sale de 2016 versie vervangt
Overigens was er bij mijn laptop geen Chinese adapter meegeleverd en nu kan ik hem niet opladen
Weet iemand wat de goedkoopste optie is voor een adapter? Ik heb geen 3d-printer en op internet zijn ze allemaal 8+ euro...
Ik zoek naar de goedkoopste optie die morgen geleverd kan worden maar die zijn allemaal vrij duur. Misschien kan ik bij de support vragen of ze dat geld kunnen overmaken naar m'n GB walletdoemaariets95 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:48:
[...]
Begrijp ik nou goed dat je een oplader wilt printen? Of zoek je een Engelse naar EU-plug?
[ Voor 18% gewijzigd door wouterg00 op 09-05-2017 10:18 ]
Deze heb ik gisteren besteld bij Aliexpress voor €785,-. Is volgens mij nog steeds in de aanbieding:GekkePrutser schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:11:
[...]
Prijstechnisch niet erg interessant want de i7 is het enige dat veranderd is.
Je moet niet in de orginele doos kijken voor een EU plug (ik vermoed dat je dit bedoelt ipv. een oplader)wouterg00 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:17:
[...]
Ik zoek naar de goedkoopste optie die morgen geleverd kan worden maar die zijn allemaal vrij duur. Misschien kan ik bij de support vragen of ze dat geld kunnen overmaken naar m'n GB wallet
Daar zat dus ook niets in. In ieder geval heb ik nu een plug besteld voor €0,88 bij DX.com met gratis 24h fast shippingbottom line schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:45:
[...]
Je moet niet in de orginele doos kijken voor een EU plug (ik vermoed dat je dit bedoelt ipv. een oplader)
In de grote doos van DHL zelf zat de EU plug in
[ Voor 47% gewijzigd door CrazyBeaver op 10-05-2017 18:57 ]
Gearbest? Yep, zelfde verhaal hier, daardoor eigenlijk geen oponthoud meer in NL omdat ze hier bij de douane het dan allemaal wel mooi vinden.CrazyBeaver schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:01:
Zojuist 52 euro aan DHL moeten betalen voor mijn Xiaomi mi book air 13
edit: Is het trouwens normaal dat ik dit al moet betalen terwijl mijn pakketje nog in HK ligt? wordt ie in NL niet meer gecheckt?
Gearbest idd.Dejagan schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:52:
[...]
Gearbest? Yep, zelfde verhaal hier, daardoor eigenlijk geen oponthoud meer in NL omdat ze hier bij de douane het dan allemaal wel mooi vinden.
Als ze wel €150 btw erop heffen verkopen ze natuurlijk veel minder en verzend DHL ook een stuk minderDejagan schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:01:
Nog aparter is eigenlijk hoe dan DHL er vervolgens structureel 35~ euro BTW en hun eigen inklaringsfee van maakt en het verder niet boeit.
[ Voor 27% gewijzigd door CrazyBeaver op 12-05-2017 09:08 ]
Haha mooi opgelost hoor zo.
Ik heb hem bij gearbest besteld voor 650 euro (inclusief shipping en insurance), laten verzenden met DHL. Bij gearbest zetten ze een lagere waarde op de factuur (bij mij 50 dollar). Volgens mij doen ze dit bij banggood op dezelfde manier. Ik heb 50 euro aan DHL moeten betalen voor belasting+inklaring. Als je dit topic even doorneemt lees je dat het bij de meeste mensen rond dit bedrag zit.Nielossos schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 22:39:
Ik wil graag de Xiaomi Mi Notebook Air Windows 10 13.3 bestellen via BANGGOOD.
De prijs is daar op het moment €682,- en heb een kortingscode (PCnetwork) waardoor er nog een 75 euro vanaf gaat.
Wat voor invoerkosten en btw mag ik verwachten en is banggood betrouwbaar?
Laad de HUB dan wel zodra het beeld wegvalt?Burnd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:11:
Heeft iemand ervaringen met een HUB die via de USB-C poort zowel kan opladen als een extern beeldscherm kan aansturen? Ik heb nu deze besteld: https://www.banggood.com/...d=1108&rmmds=brandsNormal
Echter werkt het externe beeldscherm dan gelukkig wel, maar zodra ik ook de lader bij de HUB in stop valt het beeld weg. Iemand daar ervaringen mee?
Ik ben wel gedwongen om zo'n oplossing te hanteren want mijn HDMI poort heeft het begeven. Waarschijnlijk toen ik er een nieuwe SSD bij in stopte, er viel toen een schroefje ergens op het moederboard en er was toen een fonkje te zien...:S
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik heb het dus specifiek gevraagd voordat ik dat ding kocht op die website of het beide zou werken. Toen werd gezegd dat dat zou moeten werken. Nu weet ik niet of ik een productiefoutje heb, of dat de mi notebook air het niet aankan omdat de USB-c poort te weinig data aan kan. Is het een USB-c 3.0 of 3.1 bijvoorbeeld? weet iemand dat? Ik kan dat namelijk nergens vinden.GekkePrutser schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:21:
Als je een hub vindt die zowel kan laden als display geven, ben ik ook erg benieuwdHeb al zitten kijken maar de meeste modellen zijn 70 euro en dat is erg veel als ik niet zeker weet of het werkt.
Mijn HDMI werkt wel maar ik heb mijn tweede scherm hard nodig.
Nee nog niet gedaan, zal ik eens doen, maar ik moet even een goed klein torcx setje hebben waarmee ik mn schroefjes niet kapot maakPubbert schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:29:
[...]
Laad de HUB dan wel zodra het beeld wegvalt?
Accu al eens los gehad van je Air m.b.t je fonkje? Als er ergens kortsluiting is geweest kan het misschien helpen...
Bij gearbest moet je wel HK warehouse selecteren voor de goedkoopste prijsNielossos schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 00:09:
Doen ze dat bij Banggood ook want de prijs bij gearbest ligt een stuk hoger op het moment
Verwijderd
Volgens mij niet. Zie ook de vraag op die pagina:CrazyBeaver schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:23:
Misschien kan het wel bij de ultimate edition? Lijkt me wel vreemd, denk eerder dat dit een foutje van Gearbest is.
Ook staat het niet genoemd op de Xiaomi website zelf.By ben May-17/2017 08:05:11
Question:
Can RAM be upgraded on the Ultimate model from 8GB to 16GB? How ?
Reply:
Hello ben,
You can't use the item as you asked.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Frietsaus op 20-05-2017 13:47 ]
Mi Air 13 voor 560 euro? Dat is wel erg goedkoopVerwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:04:
ik heb zojuist via banggood een mi air 13 besteld voor 560 inclusief verzekering en verzending via EMS. nou heb ik via mail gevraagd of ze een lagere prijs eraan willen geven voor douane. nu vragen ze aan mij wat ik erop wil zetten en dat ze nier weten of het lukt. (ze zeggen dat ze het zelf normaal niet doen) hebben jullie enige tips hierover?
Verwijderd
Pfoe nou word ik toch wel een beetje jaloers. Ik heb er 650 euro voor betaald bij Gearbest, en ik dacht dat ik hem al erg goedkoop had gescoord.Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 14:46:
ja hij staat nu op 615.99 en dan met de kortings code PCnetwork ging er nog 75 van af. hoppaaaa. maar zou dus jammer zijn als dat word gecompenseerd met hoge invoerkosten.. ideeën?
Heb vandaag mijn Xiaomi Notebook Ultimate Edition (de i7 versie) ontvangen. Besteld via Aliexpress en ook geleverd via EMS met PostNL. De verkoper had 100 dollar erop geplakt, met als omschrijving Tablet PC. Heb in totaal nog €37,05 moeten bijbetalen bij de postbode.Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:04:
ik heb zojuist via banggood een mi air 13 besteld voor 560 inclusief verzekering en verzending via EMS. nou heb ik via mail gevraagd of ze een lagere prijs eraan willen geven voor douane. nu vragen ze aan mij wat ik erop wil zetten en dat ze nier weten of het lukt. (ze zeggen dat ze het zelf normaal niet doen) hebben jullie enige tips hierover?
http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.htmlwouterg00 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:28:
Ik heb de Xiaomi Mi Air 12 m3-6y30 besteld op Gearbest, maar het blijkt dus dat er een m3-7y30 opzit (die 24% sneller is volgens userbenchmark). De laptops hebben dus een upgrade gekregen!
[ Voor 7% gewijzigd door Ryatzu op 22-05-2017 11:39 ]
Ik heb gewoon de normale link gekozen, HK warehouse, 450 euro. Op de sticker stond CORE m3 7th gen en in systeemeigenschappen staat ook m3-7y30. Tot nu toe overigens geen grote effecten op de accuduur gemeten in vergelijking met de Tweakers review (sterker nog, bij intensief gebruik lijkt die juist achteruit te gaan). Met Wifi uit en scherm op laagste helderheid en energiebesparing aan zegt de batterij wel 12 uur resterend, maar anders niet.Ryatzu schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:37:
[...]
http://www.gearbest.com/laptops/pp_625263.html
Staat als pre-order en is echt een aparte optie, ik denk dat je heel erg veel geluk heb gehad?
Weet je nog welke link je had gebruikt? De upgrade versie is veel duurder.
Die versie is niet meer te bestellen, zie alleen nog de goude versie:wouterg00 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:55:
[...]
Ik heb gewoon de normale link gekozen, HK warehouse, 450 euro. Op de sticker stond CORE m3 7th gen en in systeemeigenschappen staat ook m3-7y30. Tot nu toe overigens geen grote effecten op de accuduur gemeten in vergelijking met de Tweakers review (sterker nog, bij intensief gebruik lijkt die juist achteruit te gaan). Met Wifi uit en scherm op laagste helderheid en energiebesparing aan zegt de batterij wel 12 uur resterend, maar anders niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Dejagan op 22-05-2017 22:54 ]
Ik heb de originele besteld. Hdmi en laden gaat prima!GekkePrutser schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 09:21:
Als je een hub vindt die zowel kan laden als display geven, ben ik ook erg benieuwdHeb al zitten kijken maar de meeste modellen zijn 70 euro en dat is erg veel als ik niet zeker weet of het werkt.
Mijn HDMI werkt wel maar ik heb mijn tweede scherm hard nodig.
pricewatch: Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEMyourney schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:42:
Hallo, vandaag ook mijn 13"Mi air ontvangen (via gearbest en dhl.) Ik moest uiteindelijk 52 euro (zoals verwacht)aftikken bij de bezorger voor inklaring
Het lukt mij tot op heden niet de win10 licentie in te zetten voor de nederlandse versie van windows 10.
Deze twee tutorials gevolgd, maar activeren ho maar. Ik heb zowel de single language versie als normale home versie geprobeerd.
http://en.miui.com/thread-338431-1-1.html
http://en.miui.com/thread-342273-1-1.html
Iemand nog heldere inzichten? of koopt iedereen hier een nieuwe licentie?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Bij het aanmaken van de usb stick, kies je dan gewoon "Windows 10" in plaats van "Windows 10 Home Single Language" ? Want ik zie helaas geen "Windows 10 Multi Language" staan ?yourney schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:58:
Het is mij zojuist gelukt te installeren met de nederlandse windows 10 home
de truc, als je de laptop voor het eerst opstart met de chinese versie van windows 10 home moet je deze koppelen aan je live account. Als dit gedaan is kun je de nederlandse win10 home installeren, en na het installeren met je live account is hij geactiveerd met originele product key.
Klopt, en bij het installeren op de laptop kies je win10home. dan geen product key invullen en als alles geïnstalleerd is bij de laatste installatie stap inloggen met je live account.zero_cool89 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 22:22:
[...]
Bij het aanmaken van de usb stick, kies je dan gewoon "Windows 10" in plaats van "Windows 10 Home Single Language" ? Want ik zie helaas geen "Windows 10 Multi Language" staan ?
Zoiets werkt niet op de Mi Notebook Air adapter omdat die de stekker vast aan de adapter heeft zitten. Hij werkt niet met 'duckheads' zoals die van Apple:nhubbers schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:26:
Na even twijfelen de knoop doorgehakt en er ook een besteld via GB. Ben nog wel op zoek naar een (mooie) US-EU verloopkabel die goed past, zoals je die ook kan kopen voor een Macbook. Iemand hier een elegante oplossing voor?
Voorbeeld: https://www.amazon.com/Ex...ook-Adapter/dp/B00K30ROZ6
[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 31-05-2017 18:43 ]
Yes die kan ik van harte aanbevelen, zitten ook twee *randjes* naast de verloopstekker zodat hij goed rechtop blijft staan in de EU socket. Verder is er ook een verloopje van US naar die 8-vormige stekkerkabels die je bijvoorbeeld bij een scheerapparaat kan hebben en dan kan je de adapter zelf op de grond of tafel los neerleggen. Staat ook in het topic paar pagina's terug wel het specifieke type.GekkePrutser schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:42:
[...]
Of die 3D geprinte klem die al eerder in het topic voorbij kwam..
http://www.dx.com/nl/p/fl...power-plug-convertor-3529nhubbers schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 18:26:
Na even twijfelen de knoop doorgehakt en er ook een besteld via GB. Ben nog wel op zoek naar een (mooie) US-EU verloopkabel die goed past, zoals je die ook kan kopen voor een Macbook. Iemand hier een elegante oplossing voor?
Voorbeeld: https://www.amazon.com/Ex...ook-Adapter/dp/B00K30ROZ6
[ Voor 8% gewijzigd door wouterg00 op 31-05-2017 20:57 ]
Nouja qua douane kan je rekenen op 50 euro en een beetje en qua verzending duurt het een paar dagen (bij mij TWEE maar) tot de dhl meneer voor je deur staat. Vanaf dat GearBest je traceergegevens geeft.VdBorght schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 19:09:
Heb na lang twijfelen zonet de Air 13 bij gearbest besteld voor €600 inclusief verzekering, nu maar hopen
[ Voor 33% gewijzigd door VdBorght op 04-06-2017 00:11 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq