[F1] Seizoen 2016-12 - GP van Duitsland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste
Acties:
  • 47.499 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Die inhaalactie in bocht 1 van Max was echt wel heel close. Zeker gezien vanaf de wagen van Rosberg. Wel een heel mooi moment.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Lasmibalsingh schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:05:
Ricciardo heeft energie gestoken in zijn bandenmanagement en dat was er aan deze race wel aan af te zien. Duidelijke tik aan Verstappen dit die zat te zwoegen met zijn banden, hoop dat Max beter uit de zomerstop komt.
Duidelijke tik aan verstappen? uhmmmm 8)7
Ric had met zijn eerste SS anders ook aardig problemen...en zijn laatste Supersoft was nieuw ..die van verstappen was reeds een gebruikte set.

Zo duidelijk vond ik die tik niet.
Ze hebben beidde een goeie race gereden.

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VriendomYokid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:06
stopwatch failure bij pitstop rosberg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn beide favorieten Kimi en Max allebei achter hun teamgenoot, balen dus.

Supervet natuurlijk een podiumplek maar achter je teamgenoot is toch wat jammer imo.

En heel mooi dat hier iedereen zo blij is voor RIC, maar persoonlijk heb ik helemaal niks met die gozer, kan niet wachten tot die big smile weer verdwijnt als Max weer een paar keer voor hem komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Ted heeft nog nooit van "Linkedin Park" [sic] gehoord. Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:53
MikeyMan schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:07:
[...]

Ook dat niet. Je kunt drie motoren inzetten, maar dan snij je jezelf in de vingers met de volgende ontwikkeling.

Ik denk dat we de een out of sync tick/tock ontwikkeling gaan zien bij de top teams. Elke twee races om en om een andere motor bij de beide coureurs. En dan de mindere motoren weer inzetten bij de races waar minder Power nodig is.
Dat zou inderdaad ook kunnen, maar reken maar dat wanneer ze mogen ontwikkelen er zeker teams zullen zijn die op iedere mogelijke wijze daar gebruik van zullen maken. Eigenlijk is het nu gewoon jammer dat het hele token systeem, test verboden e.d. de F1 teams eigenlijk gewoon tegenhoud om echt te kunnen innoveren. Veel te veel hangt nu imho af van de pre season prestaties van een team, terwijl het vroeger gewoon zo leuk om bijv. in het Monaco raceweekend te zien dat Ferrari gewoon op de vrijdag nog even een Shakedown test ging doen omdat het toch een rustdag was tijdens die GP.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Matt Horner over de penalty 'Rosberg did a bad job at it. The idea is to lockup your tires a bit to make it look like you can't turn harder. But Rosberg looked like he was driving straight to Cologne' _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Als Max Ricciardo niet vrijwillig voorbij had gelaten en Rosberg hem niet van de baan had gedrukt dan weet ik nog niet of Ric ervoor was geëindigd.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:46
Ik heb vanaf het begin tot het einde een leuke race gezien. Natuurlijk jammer dat Hamilton zó dominant is, maar verder meer dan voldoende gevechten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
powah33 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:09:
[...]

Ric had met zijn eerste SS anders ook aardig problemen...en zijn laatste Supersoft was nieuw ..die van verstappen was reeds een gebruikte set.
Die tweede set van VES was ook nieuw toch? Ongebruikte supersofts. Het probleem was alleen dat VES die supersofts moest rijden met een zware auto en RIC ze tot later in de race bewaarde met een lichtere auto, dus minder zwaar voor de banden. Het is wel bizar hoe nauw dat allemaal luistert en op dit punt verprutst RBR geregeld de race. Gelukkig was het gat met Ferrari nu groot genoeg zodat ze zich dat konden permitteren, maar als ze volgend jaar in een driestrijd bezig zijn met Ferrari en Mercedes (ik hoop het zoooo!) kun je je dat niet veroorloven.

Ik zie dit trouwens niet als tik. Het is niet alsof RIC VES heeft gedeclasseerd ofzo. Als je enkele seconden achter je teamgenoot eindigt op een circuit waar je nog niet eerder F1 reed, doe je het gewoon goed. Volgend jaar in een totaal nieuwe auto met allebei evenveel ervaring in die auto kunnen we pas echt vergelijken.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
powah33 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:09:
[...]

Zo duidelijk vond ik die tik niet.
Ze hebben beidde een goeie race gereden.
Dat heb ik niet teruggezien tijdens de race, ik zag een ricciardo die geen moment in de problemen was in zijn strijd met verstappen. Het was de juiste keuze van RBR om hem ervoorbij te laten. Als ze het een gevecht zouden laten worden dan zou dat sowieso in tranen geëindigd zijn. Soms moet je erkennen dat de andere een betere job heeft gedaan.

Misschien hadden ze max beter een compleet andere strategie kunnen geven zoals ss-s-m maar dat is achteraf praten.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 18:11
Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:19:
[...]

Die tweede set van VES was ook nieuw toch? Ongebruikte supersofts.
Nee, daar waren enkele ronden op gereden. (De belasting is wel wat lastig te bepalen, bij een outlap vragen ze wel wat minder van de banden, erna meer en dan weer een inlap.)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:16
een mooie compilatie bij Ziggo van alle hoogtepunten van verstappen sinds hij bij Red Bull rijdt. Mooi om te zien wat hij al allemaal heeft bereikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verstappen heeft sinds zijn overstap het op een na meest aantal punten gepakt.

Echt netjes voor een 18jarige :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nice, took one for the team :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:56
Trevor schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:28:
Verstappen heeft sinds zijn overstap het op een na meest aantal punten gepakt.

Echt netjes voor een 18jarige :D
En staat nu op slechts 7 punten van RAI en 5 van VET 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 08:59

Edd

Joster schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:33:
[...]

En staat nu op slechts 7 punten van RAI en 5 van VET 8)
en 18 van RIC ;)

Haha! Tijdens de persco:
VES ON ROS incident

"I had to go off the track otherwise we would have crashed"

"Lewis knows..."
https://twitter.com/F1/status/759758695420932098

[ Voor 35% gewijzigd door Edd op 31-07-2016 16:36 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04:30
VriendomYokid schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:09:
stopwatch failure bij pitstop rosberg
Daar lijkt het wel op idd .. net in de herhaling zelf ff met een stopwatch gezeten .. en lijkt meer op 7 of 8 seconden stil staan dan "slechts" 5 seconden.

Vanaf welk moment moeten de 5 seconden ingaan? toch vanaf het moment dat de auto stil staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

duvekot schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:35:
[...]

Daar lijkt het wel op idd .. net in de herhaling zelf ff met een stopwatch gezeten .. en lijkt meer op 7 of 8 seconden stil staan dan "slechts" 5 seconden.

Vanaf welk moment moeten de 5 seconden ingaan? toch vanaf het moment dat de auto stil staat?
Ja, vanaf het moment dat de auto stilstaat gaan de seconden tellen.
Nu is het een stopwatch thingie. Maar ik had ook begrepen dat ze better safe than sorry wilden zijn

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigilate
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik keek m net toevallig, geweldig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max: "took one for the team today".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 15:44

pinda powerrr

Slow down...

duvekot schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:35:
[...]

Het lijkt er niet alleen op, het is zo! Toto Wolf heeft dat gezegd bij SKY, stopwatch kapot _O-

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:37:
Max: "took one for the team today".
Tactisch van 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

pinda powerrr schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:37:
[...]

Het lijkt er niet alleen op, het is zo! Toto Wolf heeft dat gezegd bij SKY, stopwatch kapot _O-
Stopwatch? Wasda? Van die antieke dingen toch die je in moet drukken? Moeilijk!
Dat zoiets nog niet via de computer gaat.. Telling start als de auto stilstaat, lampje gaat (0.5 seconden van te voren ivm reactietijd) aan dat ze verder kunnen gaan met de pitstop.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
pinda powerrr schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:37:
[...]

Ja die dingen van IWC zijn heel duur. Daar heb je er maar 1 van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 15:44

pinda powerrr

Slow down...

Edd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:46:
[...]

Stopwatch? Wasda? Van die antieke dingen toch die je in moet drukken? Moeilijk!
Dat zoiets nog niet via de computer gaat.. Telling start als de auto stilstaat, lampje gaat (0.5 seconden van te voren ivm reactietijd) aan dat ze verder kunnen gaan met de pitstop.
Ja, hij gaf het zelf toe. Een van de meest technisch hoogstaande teams op de grid, miljoenenbudget en de stopwatch gaat kapot....
Ik gok dat ze vanaf de volgende race inderdaad een systeem zoals jij zegt hebben klaarstaan. Het blijven Duitsers hè 8)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Je zou dan juist zeggen dat Duits degelijk is en die stopwatch niet kapot gaat :)

...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Leuke race :) . Verrassend hoe dicht RBR bij Mercedes zit eigenlijk :o . Ik denk dat er vrij weinig mensen aan het begin van het seizoen geld zouden hebben ingezet op een Duitse GP waar RBR gewoon op waarde mee kan komen met de Mercedes.... ROS vierde en HAM slechts op een paar seconden. Netjes.

VES terecht derde, hij had mindere pace dan RIC. Hij heeft het laten liggen in z'n 2e stint, toen had ie moeten wegrijden bij RIC maar ze reden dezelfde tijden helaas... "Took one for the team" vind ik dan ook een beetje overdreven, want ik denk dat RIC er zonder zogenaamde hulp ook wel langs was gekomen. VES had gewoon echt de snelheid niet op dat moment.

Hoop dat ie iig vanaf 2017 (of vanaf na de zomerstop :P ) iets meer de bovenhand kan krijgen; wel vertrouwen in want bij STR was het de eerste paar races net zo tov van Sainz, dus laten we hopen dat VES dezelfde ontwikkeling tov RIC kan laten zien als destijds tov Sainz :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Phusebox schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:16:
Als Max Ricciardo niet vrijwillig voorbij had gelaten en Rosberg hem niet van de baan had gedrukt dan weet ik nog niet of Ric ervoor was geëindigd.
Volgens Max zelf niet lijkt me uit het interview. Hij zegt letterlijk dat ie "er een voor het team heeft genomen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 13:19
Nico krijgt ook nog twee punten op zijn licentie vanwege zijn actie op Max. Kennelijk is Charlie een beetje klaar met zijn te laat remmen en niet sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 00:18
Zo weer terug in het topic, bij de start klapte alles er hier uit.. (streams, timing etc..) Heb maar ziggo gekeken..

Viel mij op dat VET weer aan het zeuren was over blauwe vlaggen en de discussie over wel of niet stoppen doet hem ook echt geen goed daar. Het lijkt erop dat de druk binnen Ferrari nu echt te groot aan het worden is en dat iedereen gefrustreerd rondloopt en rijdt..
Zou mij niet eens verbazen als VET toch ineens de handdoek in de ring gooit en iets totaal anders gaat doen. (Commentator worden bij Sky.it bijvoorbeeld.)

versoepelen van de radioregels, en al het radioverkeer kunnen uitzenden heeft wel wat goed gedaan.. Alleen zo jammer dat je de helft van de gesprekken nauwelijks kunt verstaan (kwaliteitsprobleem..)

Verschil met een MERC vooraan blijft nog mijlen groot. HAM heeft na de start gewoon al zijn rondjes op 95% kunnen rijden. Pas als een MERC na ronde 1 niet vooraan rijdt zijn er echte kansen voor een P1 voor een ander team.
Prima race van VES en RIC. Belangrijke punten binnengehaald voor het team (en zichzelf)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cos4q-dUEAA_l4Q.jpg:large

komende weekeinden maar 2014/2015&2016 races gaan terug kijken.. 4 weken pause is wel heel lang na 4 races in 1 maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

__fred__ schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:02:
Nico krijgt ook nog twee punten op zijn licentie vanwege zijn actie op Max. Kennelijk is Charlie een beetje klaar met zijn te laat remmen en niet sturen.
Vind ik eigenlijk ook wel terecht. Was gewoon een stomme actie die hij deed en niet de eerste keer. Misschien moet hij even in de leer bij Max of Lewis over hoe het wel moet om het een racing incident te laten lijken :+

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

Kan iemand mij het volgende uitleggen. Olav Mol heeft het bij zo'n 5 seconden tijd penalty er altijd over dat het of bij de pitsstop gedaan kan worden of dat het team er voor kan kiezen dit er na de race bij op te laten tellen. Als je die keuze hebt zou ik het nooit bij de pitsstop doen aangezien je ook tijd kwijtraakt met timen (niet zo extreem als vandaag, maar je raakt altijd tienden van een seconde kwijt). Dus is het dan niet gewoon zo dat als je een pitsstop maakt je de straf meteen in moet lossen en mocht je geen pitsstop meer maken dat het er aan het einde bijkomt?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Volgens mij moet het verplicht tijdens de stop, maar pas bij het niet meer doen van een stop wordt de tijd er achteraf bij opgeteld. Geen keuze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik snap die acties van ROS ook niet zo goed. Als je kijkt hoe het bij Max en bij Lewis Oostenrijk) ging zou hij na de bocht gewoon voor hebben gelegen als hij gewoon de apex had gepakt. Hij stuurt bewust niet in, doet geen enkele poging om de bocht te halen en doet dat lang niet zo geraffineerd als Lewis dat kan. Beetje wat Doornbos (geloof ik?) zei bij Ziggosport: als je dit dan toch wil uithalen zonder penalty, blokkeer dan een wiel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Sandyman538 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:10:
Kan iemand mij het volgende uitleggen. Olav Mol heeft het bij zo'n 5 seconden tijd penalty er altijd over dat het of bij de pitsstop gedaan kan worden [b]of]/b] dat het team er voor kan kiezen dit er na de race bij op te laten tellen.
Dat is geen keuze.
Die 5 seconden straf moet bij de eerstvolgende pitstop ingelost worden. Maak je geen pitstop meer, dan wordt het bij je eindtijd opgeteld.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:12

Sandyman538

SandstorM [148839]

dcm360 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:11:
Volgens mij moet het verplicht tijdens de stop, maar pas bij het niet meer doen van een stop wordt de tijd er achteraf bij opgeteld. Geen keuze dus.
Edd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:12:
[...]

Dat is geen keuze.
Die 5 seconden straf moet bij de eerstvolgende pitstop ingelost worden. Maak je geen pitstop meer, dan wordt het bij je eindtijd opgeteld.
Dit leek mij ook al logischer. Dank.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik vind 5 sec straf wel wat mild eigenlijk. Nu geeft ook nooit iemand meer een plaats terug want ja je krijgt toch maar 5 sec.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:16
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cos3Ci1UMAA6BnN.jpg:large

Kijk beide met een glimlach :) Dat zie je niet vaak (nooit) als de Hamilton en Rosberg op het podium staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Phusebox schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:17:
Ik vind 5 sec straf wel wat mild eigenlijk. Nu geeft ook nooit iemand meer een plaats terug want ja je krijgt toch maar 5 sec.
Meh, die straffen zijn echt niet zo voorspelbaar hoor. Ik ben het met je eens dat vijf seconden voor ROS heel positief uit had kunnen vallen (rijdt ie in het tempo dat je van een MERC verwacht, dan had ie lachend de kapotte duitse stopwatch ondergaan en was ie ook nog voor RIC geëindigd), maar had ie hetzelfde nogmaals gedaan in dezelfde race dan was de straf ongetwijfeld hoger geweest ;) . Net als dat eenzelfde soort actie in dezelfde race door iemand anders niet bestraft werd (was ook "under investigation").

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat een lol tijdens de pressconference. Dat zie je wel eens anders de laatste tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:11:
Hij stuurt bewust niet in, doet geen enkele poging om de bocht te halen en doet dat lang niet zo geraffineerd als Lewis dat kan. Beetje wat Doornbos (geloof ik?) zei bij Ziggosport: als je dit dan toch wil uithalen zonder penalty, blokkeer dan een wiel ofzo.
Hij stuurt eerst naar rechts wanneer Verstappen in de remzone naar rechts komt*. Daarna doet hij geen poging om in te sturen tot ze bijna stil staan. Dit was daadkrachtig maar te gehaast.

*: Kleine beweging 2-3s voor de apex,zorgt voor een uitwijkactie in de remzone.
Ik wil eigenlijk traces van de inputs zien. Het is lastig om te beoordelen hoe hard iemand remt en hoe laat ze beginnen met sturen

[ Voor 7% gewijzigd door ANdrode op 31-07-2016 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Waarom hebben ze niet een systeem zoals in de Indy Car waarbij de positie van de rijder digitaal op de luchtinlaat wordt aangegeven? In de pits fungeert dat display als stopwatch zodat het publiek kan zien hoelang de pitstop duurt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Lekker Ventje schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:07:
Waarom hebben ze niet een systeem zoals in de Indy Car waarbij de positie van de rijder digitaal op de luchtinlaat wordt aangegeven? In de pits fungeert dat display als stopwatch zodat het publiek kan zien hoelang de pitstop duurt.
Omdat de FIA niet graag een systeem overneemt wat daadwerkelijk werkt.
Ze verzinnen liever zelf een paar belachelijke regels die ze dan af en toe weer kunnen veranderen. :+

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:52

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
Onderweg naar huis vanuit Spa. Zometeen lekker de race terugkijken :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Rivanov schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:41:
Onderweg naar huis vanuit Spa. Zometeen lekker de race terugkijken :)
Je bent wel een paar weken te vroeg in Spa :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
RocketKoen schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:42:
[...]

Hij was op tijd in Spa hoor! :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
RocketKoen schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:42:
[...]

Nee hoor. 24 uur van Spa is ook top.
En 28 augustus ben ik er weer. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Phusebox schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:17:
Rosberg heeft inmiddels ook twee strafpunten gekregen voor het incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bee.nl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:55:
[...]

Rosberg heeft inmiddels ook twee strafpunten gekregen voor het incident.
Is hij vanwege vorige a ctie in Oostenrijk ook gestraft ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hackus schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:08:
[...]

Is hij vanwege vorige a ctie in Oostenrijk ook gestraft ?
Ja ook 2 strafpunten: https://www.formula1.com/...after-hamilton-clash.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mooi, zo hoort het ook.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat een inzicht heeft die jonge knul ook. Ik blijf het erg knap vinden.
Moment met Rosberg
Verstappen twijfelde er niet aan dat Rosberg een straf zou krijgen voor zijn actie bij de hairpin: “Ik was daar redelijk zeker van. Hij kwam van heel ver, dus hij remde erg laat. Op een gegeven moment dacht ik dat hij vol tegen me aan zou knallen, dus ik liet de deur een beetje open. Hij stuurde echter maar niet in en ik moest rechtdoor en van de baan, omdat we anders met elkaar zouden zijn gecrasht. Hij kreeg daar vervolgens een straf van vijf seconden voor, waarna ik dus probeerde om binnen vijf seconden van hem te blijven om hem bij de volgende pitstop terug te kunnen pakken.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
sjaool schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:17:
Wat een inzicht heeft die jonge knul ook. Ik blijf het erg knap vinden.

[...]

Bron
Zoveel 18 jarigen heb je niet die tot 5 kunnen tellen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Laatst online: 00:18
[YouTube: https://youtu.be/4CMKThLWLgo]
Peter Windsor video

Net even de start gezien bij de re-run @C4F1. Wat een start, heerlijk om te zien zo.

[ Voor 46% gewijzigd door nachtnet op 31-07-2016 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:35
On reflection _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

matthijst schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:32:
[...]

Moet ik hier nu serieus op gaan reageren? |:(

Het ging mij niet om die vijf seconden maar om zijn reactie op de actie van Rosberg dat getuigd van een erg goed inzicht. Er zijn genoeg coureurs in het verleden geweest die hem er samen af hadden laten stuiteren.

[ Voor 32% gewijzigd door sjaool op 31-07-2016 19:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
matthijst schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:32:
[...]

:/

Waar het om gaat is dat Max op het moment dat Nico er naast zat de tijd had om te reageren op Nico z'n actie tegelijkertijd kon zien dat ie z'n stuur niet draaide (dit zegt hij in het interview met Sky (zie SeventyFiveBucks) en direct daarna al vrij zeker was dat Nico een penalty zou krijgen, dus daar rekening mee hield en in dus in de buurt bleef voor het geval dat zou gebeuren.

Iedere 18 jarige (uitzonderingen daargelaten) kan tot 5 tellen. Maar hoeveel 18 jarigen kunnen zo snel reageren, nadenken, situatie in zich opnemen, strategie uitplannen in je hoofd en dan ook nog ff met 250+ km/h achter een andere auto aanrijden op een circuit van een paar meter breed?

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 31-07-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 09:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

http://www.autosport.com/...-awesome-move-got-penalty

Nico valt me hier wel erg tegen hoor... Waar is die facepalm smiley?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

MikeyMan schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:59:

Die? :F

Wat zit die ROS me toch een partij vol met bullshit....

The ramblings of an idiot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Christian Horner is in ieder geval heel blij met Max : http://www.gpupdate.net/n...ll-uit-geweldig-teamwork/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

MikeyMan schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:59:

Als dat zijn norm is voor awesome dan is het de treurigheid ten top.
Sowieso is een awesome actie een actie die nog nooit eerder is gedaan, en ten tweede niet een actie die je twee keer op rij dikke punten en een straf kost.

Nico gaat geen WDC worden. Kantelpunt is zeer duidelijk Spanje, daarna is het heeel rap achteruit gegaan, en daar is ook HAM van overtuigd. Zo soeverein als hij nu rijd zie ik hem het niet niet worden.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

"We could have also counted, but we relied on the stopwatch and it let us down."
~Mercedes, 2016

[ Voor 3% gewijzigd door p0st op 31-07-2016 20:18 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er trouwens een regel die stelt dat je de tijdstraf moet inlossen voor de pitstop? Dus voordat ze de banden wisselen. Want als het team vrij is om te bepalen wanneer de auto die 5 sec. stil staat zonder te sleutelen lijkt het mij toch vrij eenvoudig om die "stopwatch" in te bouwen in het lampje/systeem wat aangeeft dat de coureur kan wegrijden. Als alle monteurs aangeven klaar te zijn kan die met de knop dus aangeven dat de pitstop klaar is, de man met de krik voor (en achter?) zien dat en kan dus aan de kant, waarna de 5s straf begint te lopen en daarna de lamp voor de coureur op groen gaat. (waarbij die met de knop dus wel weer een overrule mogelijkheid heeft voor als er verkeer is.)

Alhoewel het in het geval van de straf inlossen voor het wisselen van de banden natuurlijk weer een tijdsvoordeel oplevert doordat bv de man met de krik achter al letterlijk de krik onder de auto kan zetten (zonder deze op te tillen), de monteurs met de wheelgun deze zo ong. al op de band kan zetten en de monteurs die de banden eraf pakken de band al bijna vast hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

RobertMe schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:42:
Is er trouwens een regel die stelt dat je de tijdstraf moet inlossen voor de pitstop?
Ja, die moet ingelost worden, voordat men aan de auto mag werken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Al met al is het veel eenvoudiger om er voor te zorgen dat je geen straf krijgt. :P

[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 31-07-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
sjaool schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:48:
[...]

Moet ik hier nu serieus op gaan reageren? |:(

Het ging mij niet om die vijf seconden maar om zijn reactie op de actie van Rosberg dat getuigd van een erg goed inzicht. Er zijn genoeg coureurs in het verleden geweest die hem er samen af hadden laten stuiteren.
Wie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19

vhal

ಠ_ಠ

Arrivabene ziet er opeens 20 jaar ouder uit na vandaag als ik hem zo zie in het filmpje :/

Wat betreft het insturen van ROS, kan het niet zijn dat de gehele stuurinrichting simpelweg blokkeerde of zo?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik kan die interview/notebook posts altijd wel waarderen, maar het zijn er nu zo veel dat hier zowel Firefox, Chrome als IE moeite hebben om dit topic in te laden (~10s) op een i5-4590/12G/GTX770. Misschien iets meer spreiden of selectiever zijn? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edd

Edd

Misschien die van de Post-Race even plaatsen ipv die van Qualy ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=quD3g8PnThk]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FastFred schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:57:
[...]

:/

Waar het om gaat is dat Max op het moment dat Nico er naast zat de tijd had om te reageren op Nico z'n actie tegelijkertijd kon zien dat ie z'n stuur niet draaide (dit zegt hij in het interview met Sky (zie SeventyFiveBucks) en direct daarna al vrij zeker was dat Nico een penalty zou krijgen, dus daar rekening mee hield en in dus in de buurt bleef voor het geval dat zou gebeuren.

Iedere 18 jarige (uitzonderingen daargelaten) kan tot 5 tellen. Maar hoeveel 18 jarigen kunnen zo snel reageren, nadenken, situatie in zich opnemen, strategie uitplannen in je hoofd en dan ook nog ff met 250+ km/h achter een andere auto aanrijden op een circuit van een paar meter breed?
paar meter? Heb je de breedte gezien van die hairpin en het rechte stuk ernaar toe? Als je daar op elkaar botst doe je inderdaad echt wat fout, van beide kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
vhal schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:58:
Arrivabene ziet er opeens 20 jaar ouder uit na vandaag als ik hem zo zie in het filmpje :/

Wat betreft het insturen van ROS, kan het niet zijn dat de gehele stuurinrichting simpelweg blokkeerde of zo?
Dat kan wel, maar dan moet je ook je wielen blokkeren en komt er flink wat rook van de banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Bee.nl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:00:
[...]

Ik kan die interview/notebook posts altijd wel waarderen, maar het zijn er nu zo veel dat hier zowel Firefox, Chrome als IE moeite hebben om dit topic in te laden (~10s) op een i5-4590/12G/GTX770. Misschien iets meer spreiden of selectiever zijn? :P
Of een andere computer kopen :P Zowel mn telefoon als mn 5 jaar oude MacBookje met Chrome heeft er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Bosmonster schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:03:
[...]

Of een andere computer kopen :P Zowel mn telefoon als mn 5 jaar oude MacBookje met Chrome heeft er geen problemen mee.
Mijn computer kan het wel aan, maar ik snap hem volkomen! Link anders naar een playlist waar ze instaan i.p.v. alle filmpjes zelf te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Bee.nl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:00:
[...]

Ik heb er hier geen last van eigenlijk.... I7 820/8GB/Radeon 5700 serie. Maar misschien maakt die 120Mbit wat uit. :)
Edd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:00:
[...]

Misschien die van de Post-Race even plaatsen ipv die van Qualy ;)

[video]
Mijjn fout... ik was ook Arrivabene even vergeten.... :P

[ Voor 24% gewijzigd door asing op 31-07-2016 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:18
Gewoon houden zo

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Lol?
Weleens F1 gezien afgelopen maanden?:P
1x dikke crash beiden mercedes eruit, Max 1e geworden..
1x zelfde situatie, ook weer binnen mercedes, rosberg deed dit de vorige keer exact hetzelfde maar dan bij zijn teamgenoot.

Heb ik het over de meest recente races. Wat Max liet zien, is hoe je een crash voorkomt en daar nog goed vanaf komt ook.
Een crash die met opzet gemaakt zou worden door Rosberg (wat we vandaag gezien hebben, hebben we een paar races geleden ook gezien, maar dan Mercedes onderling die elkaar de bocht niet gunde, echter ging dat met losvliegende onderdelen en een hoop vuurwerk)

[ Voor 29% gewijzigd door LopendeVogel op 31-07-2016 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
LopendeVogel schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:06:
[...]

Lol?
Weleens F1 gezien afgelopen maanden?:P
1x dikke crash beiden mercedes eruit, Max 1e geworden..
1x zelfde situatie, ook weer binnen mercedes, rosberg deed dit de vorige keer exact hetzelfde maar dan bij zijn teamgenoot.

Heb ik het over de meest recente races. Wat Max liet zien, is hoe je een crash voorkomt en daar nog goed vanaf komt ook.
Een crash die met opzet gemaakt zou worden door Rosberg (wat we vandaag gezien hebben, hebben we een paar races geleden ook gezien, maar dan Mercedes onderling die elkaar de bocht niet gunde, echter ging dat met losvliegende onderdelen en een hoop vuurwerk)
Dus...je hebt het tot nu toe alleen over Rosberg en Hamilton (en dat weten we dat gaat sowieso nooit goed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Overigens wel grappig :

Nico Rosberg : 1.55
Lewis : 3.02
Sebastian : 1.43
Nico Hulkenberg : 1:08
Sergio : 2:02
Max : 1:26

En de Finnen :
Kimi : 0:30
Valtteri : 0:42

:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

asing schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:16:
Overigens wel grappig :

Nico Rosberg : 1.55
Lewis : 3.02
Sebastian : 1.43
Nico Hulkenberg : 1:08
Sergio : 2:02
Max : 1:26

En de Finnen :
Kimi : 0:30
Valtteri : 0:42

:)
Wat is het? Lengte van ieders pielemuis in decimeters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 09:24

Just_I

What did you just say?

Reiben schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:18:
[...]

Wat is het? Lengte van ieders pielemuis in decimeters?
Duur van de interviews

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Toto Wolff verklaarde na de race dat ze de motor bij Hamilton in Spa of Monza gaan verwisselen en dus de bijkomende penalty.

Het is te hopen dat ze het in Spa doen, dan zie ik Ricciardo en Max wel winnen over 28 dagen. Why? In Monza verwacht ik niet veel van Red Bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
bvbal79 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:00:
[...]

paar meter? Heb je de breedte gezien van die hairpin en het rechte stuk ernaar toe? Als je daar op elkaar botst doe je inderdaad echt wat fout, van beide kanten.
Jij je zin, de baan is best breed. Dan nog blijft het een ongelofelijke prestatie van een 18 jarig knulletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
FastFred schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:23:
[...]

Jij je zin, de baan is best breed. Dan nog blijft het een ongelofelijke prestatie van een 18 jarig knulletje
Dat zeg ik ook niet, alleen hoelang blijven we zeggen dat hij een 18 jarige knulletje is. Die jongen is opgegroeid in de autosport en heeft gewoon het niveau ver boven zijn leeftijd, alleen ervaring in de wagen ontbreekt hem nog, maar op gebied van racen is hij zijn leeftijd gewoon ver vooruit, en dat is ook logisch, anders reed hij hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dadona schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:24:
[...]
Nee, daar waren enkele ronden op gereden. (De belasting is wel wat lastig te bepalen, bij een outlap vragen ze wel wat minder van de banden, erna meer en dan weer een inlap.)
Als de graphics op tv klopten was zijn eerste setje gebruikt (duh, dat zijn z'n Q2-banden), zijn tweede setje (SS) nieuw, zijn derde setje nieuw en zijn laatste setje gebruikt (Q1 banden?). Het zou kunnen dat dat lijstje niet klopte, maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Rosberg niet erg consistent trouwens.

Eerst komt ie met het excuus dat ie een steering lockup had. En in het interview zegt ie ineens dat ie het een "great move" vond.

Eigenlijk geeft ie dus toe dat ie loog.
Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:33:
[...]

Als de graphics op tv klopten was zijn eerste setje gebruikt (duh, dat zijn z'n Q2-banden), zijn tweede setje (SS) nieuw, zijn derde setje nieuw en zijn laatste setje gebruikt (Q1 banden?). Het zou kunnen dat dat lijstje niet klopte, maar daar ga ik vooralsnog niet vanuit.
Horner geeft dit ook aan in het interview. Na zn eerste stop kreeg hij nieuwe SS. De laatste set SS was gebruikt.

[ Voor 54% gewijzigd door Bosmonster op 31-07-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Just_I schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:19:
[...]

Duur van de interviews
Correct!

Wel grappig, Toto heeft het over "Young Max". Ik krijg dan associaties met Young Anakin Skywalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bosmonster schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:33:

[...]

Horner geeft dit ook aan in het interview. Na zn eerste stop kreeg hij nieuwe SS. De laatste set SS was gebruikt.
Ik ben dus toch niet gek :Y)

Wat betreft Rosberg: die smoesjes waren wel erg doorzichtig inderdaad. Hij had het er ook over dat deze move echt totaal anders was dan die in Oostenrijk, want zijn track positie was anders en hij lag nu duidelijk voor. Dat laatste valt best tegen eigenlijk, meer dan een band ligt hij op geen moment voor :)
asing schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:40:
[...]

Correct!

Wel grappig, Toto heeft het over "Young Max". Ik krijg dan associaties met Young Anakin Skywalker.
Toen Max in Spanje won had Will Buxton het zelfs over "baby boy" :o

[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 31-07-2016 21:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

bvbal79 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:32:
[...]

Dat zeg ik ook niet, alleen hoelang blijven we zeggen dat hij een 18 jarige knulletje is.
Tot 30 september, want dan wordt hij 19 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zit die situatie met Rosberg nog even te bekijken. Hij kan toch echt niet met droge ogen beweren dat hij probeerde in te sturen, maar nog te hard ging. Max en hij rijden even hard en je ziet Max al een poging doen om in te sturen, maar hij kiest toch het hazenpad omdat Rosberg gewoon stoïcijns rechtdoor stuurt. Gelijke snelheid: RBR van Max kan vol insturen, MB van ROS niet? I don't believe it :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:50:
Ik zit die situatie met Rosberg nog even te bekijken. Hij kan toch echt niet met droge ogen beweren dat hij probeerde in te sturen, maar nog te hard ging. Max en hij rijden even hard en je ziet Max al een poging doen om in te sturen, maar hij kiest toch het hazenpad omdat Rosberg gewoon stoïcijns rechtdoor stuurt. Gelijke snelheid: RBR van Max kan vol insturen, MB van ROS niet? I don't believe it :)
Iedereen met een beetje TV, beeldscherm kon dat duidelijk zien. Gelijke actie als in Oostenrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Van de (realistische) kanshebbers om WDC te worden zie ik Hamilton het liefst de titel winnen. Man, wat begin ik een schurfthekel aan die Rosberg te krijgen :r En van mijn part maken ze Lewis volgend jaar 1e rijder en Nico 2e om gedonder de wereld uit te helpen. Van mij had ie nog wel een paar extra strafpunten op z'n licentie mogen hebben wegens het ophangen van lulverhalen, wat vandaag niet de eerste keer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Probleem dat ik heb is dat ik aan Hamilton al een hekel had en Rosberg begint in mijn aanzien ook af te glijden. Als Max het niet mag worden dan Ricciardo of Vettel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Beetje een aparte race van Max. Hij zegt wel dat hij one took for the team, maar hij miste gewoon de pace die RIC wel had denk ik. Hij werd ook wat vroeg op de zachtste band gezet en dat werkt bij een zware wagen ook niet echt goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:50:
Ik kijk nu de analyse van Sky. Ze geven Rosberg daar gelijk…

Radio bericht klopte dus ook. Full lock én VES die terwijl hij wil gaan remmen naar rechts komt.

Open browser network tab, klik play, kopieer f4m url naar youtube-dl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:03:
Als Max het niet mag worden dan Ricciardo of Vettel.
Ik had het over realistische kanshebbers hè? ;) Dan zou er heel wat moeten gebeuren voordat één van hen er nog kans op maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:41:
Wat betreft Rosberg: die smoesjes waren wel erg doorzichtig inderdaad. Hij had het er ook over dat deze move echt totaal anders was dan die in Oostenrijk, want zijn track positie was anders en hij lag nu duidelijk voor. Dat laatste valt best tegen eigenlijk, meer dan een band ligt hij op geen moment voor :)
Dat vond ik ook een rare opmerking. Uiteindelijk komt het erop neer dat ie als een torpedo het gat in ging, wist dat hij never nooit de bocht kon halen (wat hij toegeeft "ik vond het geweldig want zat echt ver erachter"), en vervolgens zegt hij doodleuk "ik zat ervoor". Zo kun je altijd wel iemand inhalen, gewoon de auto aan de binnenkant ernaast zetten en vol gas blijven inhouden, wachten tot die ander remt, en dan eens rustig aan beginnen te remmen zodat je in de apex die ander langs bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hij stuurde ook precies in toen hij de buitenkant van de baan bereikte en het zo precies uitkwam, dat Max buiten de baan terecht komt. Geen enkele ruimte meer overgelaten. Geen discussie over mogelijk. :P

...

Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit woensdag 3 augustus. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1