[F1] Seizoen 2016-12 - GP van Duitsland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 47.289 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68880

Hackus schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:00:
Massa heeft het wel goed voor met Ves, alleen neemt Max niks aan van ervaren rijders.
O ja, hoe weet jij dat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=M7qLk8nkGnA]

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 01-08-2016 21:42 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 16:35
YakuzA schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:45:
[...]

Jup Rosberg zun auto is net een vrachtwagen ;)

Wat de remzone is verschilt van ronde op ronde voor 1 auto, afhankelijk van hoe hard je aankomt, welke bochtsnelheid je neemt, gewicht van de auto, banden (nieuw vs oud) en ballen van de coureur (groot vs klein).
Als je 1 remzone wil definieren, hoe doe je dat dan?
Waar jouw remzone begint, denkt de ander misschien nog niet eens aan remmen.
Met andere woorden, je kunt niet uitgaan van het feit dat de coureur achter je nog over heeft als je ervoor duikt. Het werkt twee kanten op en het is gevaarlijk.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:02
Ik snap trouwens niet dat 3x een waarschuwing krijgen gelijk Is aan 10 plaatsen straf, maar 3x een 5 sec penalty is dan weer niks? Die 5 sec stelt toch niks voor en bij 3x binnen een korte tijd mag je toch wel ook 10 plaatsen straf geven lijkt mij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:04
[YouTube: https://youtu.be/sScSb4XM5O0]

Ik wist dat het ergens geschreven was (en nu ook op video gevonden). Er waren/zijn idd geruchten dat KVY na de zomerstop al niet meer terug komt. (2:05)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik denk dat Kvyat volgend jaar nog gewoon bij Toro Rosso rijdt. De F1 wereld is hard maar het gaat over het geheel genomen op dit moment niet echt lekker bij ze. Bovendien vind ik dat ze dit na de degradatie min of meer aan hem verplicht zijn. Maar goed de heren bij TR en RB zullen echt niet naar mij luisteren. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:49
nachtnet schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:33:
[video]

Ik wist dat het ergens geschreven was (en nu ook op video gevonden). Er waren/zijn idd geruchten dat KVY na de zomerstop al niet meer terug komt. (2:05)
Gasly reed dit weekend erg sterk. Hele slechte start, maar toch van plek 10 naar plek 3 in de eerste race. Door een gesprongen brandblusser gediskwalificeerd. Achteraan starten voor race 2 en gewoon op 6 binnenkomen. Resultaat is niet goed voor het kampioenschap maar hij liet wel zien een echte racer te zijn.

Dit kan een aantal dingen betekenen. Kvyat en Gasly waren al op de hoogte, Kvyat rijdt als een "dweil" en Gasly rijdt "bevrijdt". Dat verklaart ook zijn houding (letterlijk) bij binnenkomst op het circuit. Hij had de bestuurdersstoel in ligstand en maakte een futloze indruk. (Was aanwezig in Hockenheim en heb samen met mijn zoon van 10 de paparazzi proberen uit te hangen bij de toegangspoort)

Of hij is verteld te moeten presteren anders komt Gasly in de 26, de ex 33 te zitten (de auto). Gasly raakt gemotiveerd en laat zien dat het een goede keuze zou zijn. Kvyat verkl..t de Q en ziet in zijn toekomst ineens alleen wodka zonder Red Bull, herpakt zich op zondag en gaat voor zijn laatste kans!

Voor Sainz zou het goed zijn dat hij weer uitgedaagd wordt. Sinds het vertrek van Max zakken de resultaten onderuit, af en toe nog een positieve uitschieter daargelaten.

Voor Kvyat te hopen dat hij nog 9 gp's de kans krijgt om zich te herpakken. Anders wordt het moeilijk voor hem puur op talent of zonder inbreng van wat extra roebels.

[ Voor 3% gewijzigd door i-dj op 01-08-2016 23:01 ]

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik kijk uit naar de inhaalactie van Rosberg op Max in La Source. Kunnen we weer drie topics mee vullen :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:42
gambieter schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 23:19:
Ik kijk uit naar de inhaalactie van Rosberg op Max in La Source. Kunnen we weer drie topics mee vullen :+
Ik kijk vooral al uit naar de volgende die mag gaan klagen over het verdedigen van Max.
HAM is nog niet geweest, maar in Spa is een uitgelezen kans als HAM die gridpenalty krijgt :+

Ik kijk overigens serieus uit naar het moment dat HAM die penalty gaat pakken. Dan krijgen we een mega gespannen ROS die weet dat het nu of nooit is. En daarachter de RBR's en Ferrari's die er vol ingaan. En een HAM die na 3 bochten aansluit van achteren.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:55
alwaysleft schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:58:
Toch is het een heerlijk seizoen F1 tot nu toe. Weinig 1-2 finishes van Mercedes en ook vaak een winnaar in de race die niet van pole vertrekt. En Max zijn succes, smaakt naar meer.

Op naar de 2de helft in 2016 F1!
Eens, ook een mooie race gezien van Duitsland. Heb de race zelf gister gekeken :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
gambieter schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 23:19:
Ik hoop op een inhaalactie van Max buitenom op Rosberg in Eau Rouge. Recht voor m'n neus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als je de snelste totale pit-tijd bekijkt heeft RB daar ook nog wel een uitdaging. Een halve seconde verliezen is niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
Rivanov schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

Ik hoop op een inhaalactie van Max buitenom op Rosberg in Eau Rouge. Recht voor m'n neus. :+
Zou mooi zijn, maar lijkt me wel lastig om bergop een Mercedes in te halen met een Renault motor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bigfoot schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:49:
[...]

Zou mooi zijn, maar lijkt me wel lastig om bergop een Mercedes in te halen met een Renault motor.....
Welke Renault? Tis een Tag hé :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 23:54
Rivanov schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:21:
[...]

Ik hoop dat Kimi Max daar inhaalt, hij heeft het wel meerdere grote namen gedaan en eindeljik een baan waar het kan

YouTube: F1 2012 - R12 - Raikkönen vs Schumacher Full battle onboard Spa

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49

Martinspire

Awesomeness

sanderb schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 23:31:
[...]

Ik kijk vooral al uit naar de volgende die mag gaan klagen over het verdedigen van Max.
HAM is nog niet geweest, maar in Spa is een uitgelezen kans als HAM die gridpenalty krijgt :+

Ik kijk overigens serieus uit naar het moment dat HAM die penalty gaat pakken. Dan krijgen we een mega gespannen ROS die weet dat het nu of nooit is. En daarachter de RBR's en Ferrari's die er vol ingaan. En een HAM die na 3 bochten aansluit van achteren.
HAM heeft al geklaagd toen ie nog in een Toro Rosso zat ;)

Edit: niet meer relevant voor Duitsland

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 02-08-2016 14:22 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Bigfoot schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:49:
[...]

Met al die juichende Nederlanders naast de baan gaat die Tag-Heuer motor wel wat harder. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lees de interviews met Massa van de afgelopen tijd nog maar eens. Massa heeft zijn mening van vorig jaar behoorlijk herzien en zo te zien kunnen hij en Max het op dit moment behoorlijk goed met elkaar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:35:
[...]

Lees de interviews met Massa van de afgelopen tijd nog maar eens. Massa heeft zijn mening van vorig jaar behoorlijk herzien en zo te zien kunnen hij en Max het op dit moment behoorlijk goed met elkaar vinden.
ja dat was inderdaad echt het stukje wat novuX wilde weten... dat stukje na de komma uit het bericht interesseerde novuX niet... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door P.O. Box op 02-08-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68880

Het ging er mij inderdaad om hoe de poster weet dat Max niets van ervaren coureurs aanneemt. Spreekt hij hem dagelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
In het kader van dagelijks spreken, hoe komt het eigenlijk dat jullie allemaal Max mogen zeggen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28
Aanspreken met de voornaam is gebruikelijk bij kinderen. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

P.O. Box schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:26:
[...]

ja dat was inderdaad echt het stukje wat novuX wilde weten... dat stukje na de komma uit het bericht interesseerde novuX niet... 8)7
Dat kwam op mij niet helemaal duidelijk over.

Over dat stuk na de comma. Max heeft al vaker laten blijken dat de mening van andere coureurs hem niet zoveel doen. Dat maakt je op uit opmerkingen als dan moet hij maar uitkijken etc. Hij zal heus wel dingen van anderen aannemen maar ik denk dat dat andere coureurs zijn dan waar hij nu tegen rijdt. ;)
Tleilaxu schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:49:
In het kader van dagelijks spreken, hoe komt het eigenlijk dat jullie allemaal Max mogen zeggen? :P
Omdat meneer Verstappen veel te lang is. Max tikt zo lekker weg. :P

[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 02-08-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 17:24

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Bron: http://m.gpupdate.net/nl/...ig-met-een-reorganisatie/

Ferrari sloeg in dit seizoen meermaals de plank mis door verkeerde tactieken, en ook in Duitsland kreeg de Italiaanse stal de wenkbrauwen van de fans aan het fronsen. De informatie die Sebastian Vettel voor zijn eerste pitstop aan kreeg over de banden bleek een verkapte pitorder en de call om de Duitser binnen te halen voor zijn tweede stop, zogezegd 'om Verstappen via de undercut te pakken', bleek misleidend. "Dat we via de radio weer alles mogen zeggen, betekent niet dat onze tegenstanders alles hoeven te horen. Zodoende gebruiken wij hier en daar wat codetaal", verklaarde Arrivabene. 
Iemand die hier meer van weet/gelezen heeft?? :?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Klinkt als indekken. Het slaat in ieder geval niet op de undercut. Tenzij Vettel het verkeerde codeboek bij zich had, hij begreep er namelijk niets van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

210667

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:45

p0st

Dutch Reefer

Haha bijna onwerkelijk dat de live camera's dit gemist hebben tijdens de race, Vettel denkt bij het 1-na-laatste rondje dat hij al klaar is :9

[ Voor 31% gewijzigd door p0st op 04-08-2016 00:35 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 14:19
p0st schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 00:35:
Haha bijna onwerkelijk dat de live camera's dit gemist hebben tijdens de race, Vettel denkt bij het 1-na-laatste rondje dat hij al klaar is :9

[video]
Waarschijnlijk zal hij in zijn oortje hebben gehoord: Sebastian jonge, je moet doorrije! ;)

Uit den ouden doosch YouTube: Hilbert doorrije!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29
p0st schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 00:35:

[video]
De stewards zijn zo inconsistent.. Dat was toch duidelijk een track limit violation in t1? Gewoon straffen :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wtf... Je let toch op de geblokte vlag... Niks voor Vettel dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:05
En weer verder in: [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit woensdag 3 augustus. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1