Omgekeerde volgorde en 1 en 2 denk iksjaool schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Cheer up man...
Ze staan met zijn tweeën op het podium, hoe mooi wil je het hebben.
Ja, voor mij. Ik schat in dat Max beter met deze situatie om gaat dat ikHarrie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Euh? Frustrerend? Ik denk niet dat Max gefrustreerd is hoor! Frustrerend voor jou?
Je moet je referentiekader wel bijstellen. De Redbull is nu echt de tweede auto. Je moet altijd je teamgenoot willen en kunnen verslaan. De laatste 2 races is dat dus bij lange na niet gelukt.
[ Voor 20% gewijzigd door Erapaz op 31-07-2016 15:39 ]
Lijkt me niet. Hij heeft daar niet heel veel verlies opgelopen.Exocet schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:36:
Die actie van ROS heeft m de plek tov RIC gekost.
Mooie resultaten, goed om te zien dat beide RB's op het podium staan. Zo te zien zijn ze een goed team samen. RIC doet het ook stukken beter sinds VES erbij zit.
39
Nederlander op het podium, was 2 jaar geleden nog haast ondenkbaar
Hamilton bevalt deze uitslag stiekem wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooie uitspraken van Lauda, gewoon zoals het is, mooi
Max en ric gaan iig leuk met elkaar om
3 maanden geleden bedoel jeGoron schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:38:
Nederlander op het podium, was 2 jaar geleden nog haast ondenkbaar
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
? (Niet iedereen kijkt RTL of Sky.., meld dan gewoon even wat er gezegd wordt).The_Scarabial schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:39:
Mooie uitspraken van Lauda, gewoon zoals het is, mooi
"Hammilton kan zo lekker zijn eigen feestje vieren"
En nu is de vraag of Hamilton uitgejouwd wordt tijdens het "We have the best fans here... you always make the race. Love you guys and your support for #teamhamilton"
Dikke vi ger aan Rosberg dit. Wha ha
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik ben benieuwd naar het juichen tijdens het uitreiken van de beker voor P3.
"When you grow up your heart dies"
Helaas wel dus....ANdrode schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:41:
En nu is de vraag of Hamilton uitgejouwd wordt tijdens het "We have the best fans here... you always make the race. Love you guys and your support for #teamhamilton"
Het worden gouden jaren voor Red Bull. Die 2 stuwen (sturen)elkaar tot ongekende hoogte. Geweldige coureurs die Ricciardo en Verstappen.
Ricciardo, Max en Hamilton zijn de beste coureurs van dit moment in de F1.
Ricciardo, Max en Hamilton zijn de beste coureurs van dit moment in de F1.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 31-07-2016 15:42 ]
Fijn dat HAM weer kan lachen, dat was wel anders net na de quali
Eerder al .....ANdrode schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:41:
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Komt dat aangeklede varken weer aan straks met z'n microfoon.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
HAM lijkt wel een ongestelde vrouw met z'n humeurschommelingen
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Toch ff vierde podium nu, er zijn genoeg coureurs die dat niet kunnen zeggen
En Helmut Marko kan alleen maar lachen, twee keer RBR op het podium!
En Helmut Marko kan alleen maar lachen, twee keer RBR op het podium!
Waiting on the world to change
En nu hopen dat de volgende Renault motor die van Mercedes bij kan houden. Dan is het pas echt los.alwaysleft schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:42:
Het worden gouden jaren voor Red Bull. Die 2 sturen elkaar tot ongekende hoogte. Geweldige coureurs die Ricciardo en Verstappen. Ricciardo, Max en Hamilton zijn de beste coureurs van dit moment in de F1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sorry dat klopt.Smultie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:40:
[...]
? (Niet iedereen kijkt RTL of Sky.., meld dan gewoon even wat er gezegd wordt).
Lauda had lovende woorden voor Redbull en over de actie van Rosberg zei hij dat het 50-50 beslissing was.
Als ROS naar HAM op het podium had gestaan was hij echt niet zo ontspannen en blij geweest als nu.
En dan nu Rosberg als podium interviewer doen hehhehe
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Goede sfeer daar op het podium met die 3. Prachtig om te zien. Met Rosberg erbij is het een zure boel
Sowieso schrijf je zo!
WTF RIC?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Gelukkig was de race op Spa spannender, pfff
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik zou van mijn stoel rollen van het lachen als HAM die beker een keer uit zijn handen zou laten vallen.
LOL driver of the day geselecteerd, uit zn schoen drinken
[ Voor 27% gewijzigd door lampekap06 op 31-07-2016 15:46 ]
Nee die schoen hahaDennism schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:44:
ff lekker uit de beter drinken.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Die is nog bezig?TommyGun schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:45:
Gelukkig was de race op Spa spannender, pfff
Uit een schoen drinken. Hmmm zit slechts een litertje zweet in...
[ Voor 39% gewijzigd door Goron op 31-07-2016 15:46 ]
Heh, champagne uit de schoen... Is dat een Australische nationale hobby? Jack Miller deed het ook al toen hij de MotoGP in Assen won
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Kaikai unable, de RTL wannabe clown....
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Daar keek ik van 13-14 ook al naarDennism schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:45:
Jemig, mooi pakje weer van die clown
Button op 8, moet toch motiverend zijn voor Honda/mclaren
39
Lol @ schoen drinken van RIC.
Interviewer is er klaar voor als de orcs aanvallen met dat pak
Vind het echt een mooie kerel, je ziet die kerel bijna altijd lachen.
RIC is echt de driver of the day hier. Kan geen twijfel over bestaan.
Met dat inhalen van Bottas ook "HA we're coming!"Fietsbel schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:46:
Button op 8, moet toch motiverend zijn voor Honda/mclaren
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?
Jammer dat Max geen goede pace had op zijn eerste set supersofts. Weinig aan te doen.
Ervaring opdoen en volgend jaar terugslaan maar.
Ervaring opdoen en volgend jaar terugslaan maar.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dat verdient hij alleen al voor de actie van de dag, champagne drinken uit een schoenDaniëlWW2 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:47:
RIC is echt de driver of the day hier. Kan geen twijfel over bestaan.
Dat maakte het helemaal af.ANdrode schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:48:
[...]
Dat verdient hij alleen al voor de actie van de dag, champagne drinken uit een schoen
Is idd een Australisch iets shoey (en uiteraard ter gelegenheid van zijn 100gp)Chakotay schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:46:
Heh, champagne uit de schoen... Is dat een Australische nationale hobby? Jack Miller deed het ook al toen hij de MotoGP in Assen won
Toch leuk zo een GP in Nederland
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
max kijkt niet echt blij
Tis gewoon een serieuze jongen hahaThe_Scarabial schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:49:
max kijkt niet echt blij
Kan iemand even een interview doen met Arrivabene?

P2 en P3 was dus altijd al het uitgangspunt als ik de woorden van Max zo beluister.
Volens mij is ti alleen blij op nummer 1
Arrividercipinda powerrr schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:50:
Kan iemand even een interview doen met Arrivabene?
[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 31-07-2016 15:52 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Voor de race was het nog "Ik hoop dat we wat druk kunnen zetten op Mercedes."sjaool schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:51:
P2 en P3 was dus altijd al het uitgangspunt als ik de woorden van Max zo beluister.
Nou, dat is wel gelukt
Token systeem gaat er aan dus is redelijke kans op.DaniëlWW2 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:43:
[...]
En nu hopen dat de volgende Renault motor die van Mercedes bij kan houden. Dan is het pas echt los.
Ik denk dat het uitgangspunt voor de race was 3+4 en voor Ferrari, toen het buitenkansje met ROS zich voordeed natuurlijk consolideren voor 2 en 3.sjaool schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:51:
Arrivaneemt de bene
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Als je teamgenoot 0.8 seconden sneller rijd dan moet je gewoon hem voorbij laten gaan.sjaool schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:51:
En als je daarmee tweede derde wordt is dat prima.
Als je had verdedigd dan was je misschien ook derde geworden, maar dan achter rosberg. Of vierde achter Rosberg en Ricardo.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Spa over 4 weken gaat echt een NL invasie worden. Podium daar weer? Zou top zijn! Al het vierde podium voor Max. Petje af!
Racebattle met Ricciardo is 4-4.
De LOI cursus "Vloeken in het Italiaans" is per direct beschikbaar en wordt gesponsord door Ferrari
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ben benieuwd wat voor systeem ze dan gaan introduceren, ongelimiteerde motorontwikkeling zie ik ze eigenlijk ivm de torenhoge kosten niet meer toestaan (al juich ik het wel toe).alwaysleft schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:52:
[...]
Token systeem gaat er aan dus is redelijke kans op.
Renault heeft anders geen tekort aan tokens.alwaysleft schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:52:
[...]
Token systeem gaat er aan dus is redelijke kans op.
Sowieso niet ongelimiteerd aangezien je vijf races met een motor moet doen.Dennism schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:54:
[...]
Ben benieuwd wat voor systeem ze dan gaan introduceren, ongelimiteerde motorontwikkeling zie ik ze eigenlijk ivm de torenhoge kosten niet meer toestaan (al juich ik het wel toe).
Lauda is eerlijk en zegt duidelijk dat Nico niet zo laat mocht insturen
Als je echt veel kan winnen met ontwikkeling gaan teams die penalty's wel pakken hoor.MikeyMan schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Sowieso niet ongelimiteerd aangezien je vijf races met een motor moet doen.
Waarbij toch even de sidenote dat RIC iets meer races de kans heeft gehad om op het podium te komenalwaysleft schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:53:
Spa over 4 weken gaat echt een NL invasie worden. Podium daar weer? Zou top zijn! Al het vierde podium voor Max. Petje af!
Niks mis met deze 3e plek vandaag! Eerste keer in een F1 op deze baan en gelijk een podium. We moeten niet vergeten wie hij allemaal achter zich laat, ik noem een VET, RAI en ROS bijvoorbeeld. Ik denk dat we pas over twee jaar echt een periode a la Hamilton mogen verwachten (eerder mag wel natuurlijk
Kun je nagaan!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Rosberg echte zeikerd en liegt ook voor camera nog.
Zgn zou Max geen plaats hebben gemaakt en hij kon niet verder insturen. 😳
Zgn zou Max geen plaats hebben gemaakt en hij kon niet verder insturen. 😳
Als Red Bull volgend jaar een echt winnende wagen heeft die dominant is wat ik niet verwacht hoor kan Max volgend jaar al gaan vechten voor het WK. Kan allemaal. Max is super constant.pinda powerrr schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:58:
[...]
Waarbij toch even de sidenote dat RIC iets meer races de kans heeft gehad om op het podium te komen
Niks mis met deze 3e plek vandaag! Eerste keer in een F1 op deze baan en gelijk een podium. We moeten niet vergeten wie hij allemaal achter zich laat, ik noem een VET, RAI en ROS bijvoorbeeld. Ik denk dat we pas over twee jaar echt een periode a la Hamilton mogen verwachten (eerder mag wel natuurlijk)
Dat gaat echt niet gebeuren. Tien plekken straf maak je met 20 pk niet ineens goed.Dennism schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:56:
[...]
Als je echt veel kan winnen met ontwikkeling gaan teams die penalty's wel pakken hoor.
Overigens wel grappig dat lidl en Jumbo nu samen bij max op het pak staan.
[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 31-07-2016 16:01 ]
Zou Rosberg niet weten dat we tv-beelden en herhalingen hebben?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Van 10 naar 20 als je dan de volgende races van 10 naar 7-8 kan. Dat doet iedereen!MikeyMan schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:00:
[...]
Dat gaat echt niet gebeuren. Tien plekken straf maak je met 20 pk niet ineens goed.
Het is en blijft inderdaad F1, Team keuze maakt ook veel uit op het juiste moment de goede of verkeerde keuze maken kan zelfs de beste coureur een paar WK's kosten of juist niet de beste WK laten worden.alwaysleft schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:59:
[...]
Als Red Bull volgend jaar een echt winnende wagen heeft die dominant is wat ik niet verwacht hoor kan Max volgend jaar al gaan vechten voor het WK. Kan allemaal. Max is super constant.
Prima race van Red Bull, Hoe je het ook wil bekijken, RIC is natuurlijk nog steeds de 1e rijder van het team. VES is toen RIC achteropkwam ook niet de strijd met hem aan gegaan. Liever P2 en P3 dan een tranendal.
Vreemde acties van ROS op VES, terechte straf. Mooi dat RB nu Ferrari voorbij is.
Vreemde acties van ROS op VES, terechte straf. Mooi dat RB nu Ferrari voorbij is.
Cogitationis poenam nemo patitur
op sky laat rosberg niet zoveel los over het incident
Ze zullen het dan zeker niet iedere race gaan doen, maar als je nu ongelimiteerde motor ontwikkeling toe zou staan zie ik de top teams wel 1x in de zoveel races 80 plaatsen straf oid pakken zodat ze weer een paar doorontwikkelde motoren hebben.MikeyMan schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:00:
[...]
Dat gaat echt niet gebeuren. Tien plekken straf maak je met 20 pk niet ineens goed.
Overigens wel grappig dat lidl en Jumbo nu samen bij max op het pak staan.
Grappig is wel dat Max weer bij het meest besproken deel van de race betrokken is.
Het regent nu hard daar (volgens Twitter)
Te laat helaas
Te laat helaas
Evaluatie op Sky... ROS was wel on full lock on the steeringwheel... moet je maar niet zo laat remmen denk ik dan. Totaal verkeerde inschatting van Rosberg.
Ricciardo heeft energie gestoken in zijn bandenmanagement en dat was er aan deze race wel aan af te zien. Duidelijke tik aan Verstappen dit die zat te zwoegen met zijn banden, hoop dat Max beter uit de zomerstop komt.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Dat is wel jammer inderdaad, zou toch wel weer een keer leuk als er weer eens een race komt met de laatste 20 min oid ineens harde regen.Ryur schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:03:
Het regent nu hard daar (volgens Twitter)
Te laat helaas
Ook dat niet. Je kunt drie motoren inzetten, maar dan snij je jezelf in de vingers met de volgende ontwikkeling.Dennism schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:03:
[...]
Ze zullen het dan zeker niet iedere race gaan doen, maar als je nu ongelimiteerde motor ontwikkeling toe zou staan zie ik de top teams wel 1x in de zoveel races 80 plaatsen straf oid pakken zodat ze weer een paar doorontwikkelde motoren hebben.
Ik denk dat we de een out of sync tick/tock ontwikkeling gaan zien bij de top teams. Elke twee races om en om een andere motor bij de beide coureurs. En dan de mindere motoren weer inzetten bij de races waar minder Power nodig is.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 3 augustus. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1