Mlazurro schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:03:
- hoe kinderlijke happy de crew reageerde als ze de basis zagen, of bij elk goed nieuws.
- zoals hier al aangehaald: het grote arrogante wantrouwen van de big chief tov the crew, bij hun aankomst. En hoe verrassend en onlogisch snel het ook weer weg was na één "liefdadigheidsactie".
Die dingen dus. Starfleet mag dan wel geen leger per se zijn, het is wel een militairistische organisatie, al dan niet met als hoofddoel doel de wetenschap te bevorderen.
Al die overdaad van chicks overal op het schip zal ten eerste al een leuke week vol spanning per maand opleveren (ze zijn al lang genoeg van huis om volledig gesynchroniseerd te zijn), maar die emotionele onzin steeds ‘je kan het, ik geloof in je, wil je praten’ en dat janken, dat hoort daar gewoon niet in thuis. Die shit gets you killed in een pinch. Dat ze dat nog steeds niet zijn is hoogst verbazend, als het geen tv show was.
Die hele dynamiek met de nieuwe Starfleet is toch onzin, als ze zo wantrouwt werden, waarom mochten ze dan gewoon binnen komen en alles zien? Dan laat je ze toch ergens ver weg parkeren en beam je er stiekem heen voor onderzoek?
En archieven hebben dat een bepaald schip (Discovery) stuk was van een millennium terug wat dan niet klopte. Goh, 1000 jaar en er klopt iets niet. Hadden ze toen geen fouten ofzo? Hebben ze nu dan een 100% volledig en accuraat archief van DUIZEND jaar terug? Make that the cat wise.
En hoe wantrouwt ook, deze missie mochten ze opeens wel doen, nadat ze was aangezegd dat ze gesplit en gestript zouden worden.
Als IK dat zou hebben zou ik me ook aanmelden voor deze humanitaire missie en daarna direct wegwarpen. Zoek het dan maar uit met je Starfleet sublight motoren. Catch me if you can.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.