Nu ja, niet mijn probleem dat sommigen series niet kijken, maar slechts bekijken.[Roland] schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:39:
[...]
Omdat er soms terug gegrepen wordt op (veel) eerdere gebeurtenissen en niet iedereen die in zijn hoofd heeft zitten.
Ga in de ervaring mee, en dan is zoiets helemaal niet nodig.
Good for you, ik vind het verschrikkelijk irritant. Een poll waard?Skip recap en skip intro vind ik dan ook mooie toevoeging die Netflix biedt.
Edit: Oh, die begreep ik verkeerd. Die kan je skippen op de paid channels?
Daar heb je gelijk in.Netto zijn de afleveringen nog altijd veel langer dan bij de oude series.
Errmmm, het is allemaal al opgenomen. Je zou dus als consument ook gewoon meteen kunnen "binge watchen", maar dat laten ze niet toe. Ze brengen het in de traditionele manier van een aflevering per week uit.Het voordeel van niet vast zitten aan een uitzendschema. Recap tijd kost vanwege dat laatste dus ook geen tijd.
Prima. Maar als je een serie volgt hoeft die duffe "last time" en "next time" niet. In ieder geval, volgens mij niet.
Heb dat ook nog nooit eerder gezien, maar ik kijk niet heel veel "moderne" series.
[ Voor 4% gewijzigd door HMC op 25-01-2019 17:00 ]
Eat the bugs, live in a pod