Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:36

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

kazuka schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 20:20:
[Afbeelding]

8 afleveringen met een flinke speelfilm lengte. Goeiendag zeg.

Edit, zie geen bronvermelding dus vooralsnog met een korrel zout.
Holy shit wat een lengtes! Dat word een flinke zit :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:31

Vrijdag

De Zwarte

Longer Things 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Als die tijdsduur van de verschillende afleveringen klopt dan wordt het lastig bingen. Weet niet of dat wel zo handig gedaan is. :+

It’s the economy, stupid!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Meer kippensoep en oliebollen serveren, lijkt me.

Dat zit wel Schnorr.

• G_Dragon

G_Dragon

Nog even en dan kunnen we los met het laatste seizoen! Wij zijn alles opnieuw aan het kijken, wat voor mijn vrouw haar eerste keer zelfs is :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Stukfruit
  • Niet online
Hoe is het mogelijk dat de vrouw van @G_Dragon pas voor de eerste keer Stranger Things kijkt en vooral natuurlijk dat deze trailer van 2 weken terug hier nog niet gepost is?
Mijn werk is gedaan. Jullie gaan alles in 1 week uitkijken voordat S5 uitkomt? :P

Dat zit wel Schnorr.

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik zie een andere tijdsduur per episode op imdb staan dan hierboven wordt genoemd, alsnog lang, maar korter dan 2 uur per episode. Wel weer over het algemeen langer dan het vorige seizoen.

[ Voor 8% gewijzigd door Veertien14 op 19-11-2025 14:33 ]

• Stukfruit
  • Niet online
Hier inderdaad ook.

Dat zit wel Schnorr.

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cFPh_GaVDEjdJWTayOqQzYtfwl4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/8VdWFjyZvtohTSW1ceBAbHBS.gif?f=user_large

Its almost time for season 5! >:)
Wij zijn net aangekomen bij de eerste aflevering van seizoen 4 en proberen zo uit te komen dat we in een keer door kunnen kijken tot de finale van seizoen 5, dus gaan op een rustig tempo door.

• Stukfruit
  • Niet online
Als het op Amerikaanse tijd binnenkomt dan zou je om 2 uur vannacht aan de slag moeten kunnen gaan :p

Dat zit wel Schnorr.

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04:56
Iemand al een afl gezien ? Word er een recap gedaan vermits het al enorm lang geleden is.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:29

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nog niet gekeken maar de NY Times heeft een mooie recap gemaakt van wat er tot en met seizoen 4 allemaal is gebeurd:

What to Remember From ‘Stranger Things’ Before the Final Season Premieres

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 06:54

Internet Janny

He does it for free

Is dit het nog waard om vanaf s1 te kijken?

Zero compensation

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
(jarig!)
Seizoen 1 van Stranger Things blijft (op dit moment) nog steeds een van de betere seizoenen die ik gezien heb van een serie.

Meer dan ik dacht...

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:35

snmght

imho dan he

Internet Janny schreef op donderdag 27 november 2025 @ 06:54:
Is dit het nog waard om vanaf s1 te kijken?
Imho wel. Ik heb so far;

Seizoen 1 gekeken
Seizoen 1 gerewatched en 2 gekeken
Seizoen 1 en 2 gerewatched en 3 gekeken
Seizoen 1, 2 en 3 gerewatched en 4 gekeken
En afgelopen 2 maanden seizoen 1, 2, 3 en 4 gerewatched en vanavond aan 5 beginnen.

Seizoen 1 dus inmiddels 5 keer gezien maar ik vind het nog steeds een 10/10 serie. Welk seizoen het sterkst is daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind zelf 3 het leukste maar veel mensen vinden die juist te vrolijk of zoiets.

Gisteren de laatste aflevering van seizoen 4 afgekeken dus precies op tijd voor S5 klaar. Daarna wel alvast die eerste 5 minuten gekeken die al live stonden. Benieuwd naar de rest!

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• G_Dragon

G_Dragon

offtopic:
@streamnl Gefeliciteerd met je verjaardag

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste