✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 8% gewijzigd door Veertien14 op 19-11-2025 14:33 ]
Dat zit wel Schnorr.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8VdWFjyZvtohTSW1ceBAbHBS.gif?f=user_large)
Its almost time for season 5!
Wij zijn net aangekomen bij de eerste aflevering van seizoen 4 en proberen zo uit te komen dat we in een keer door kunnen kijken tot de finale van seizoen 5, dus gaan op een rustig tempo door.
Dat zit wel Schnorr.
What to Remember From ‘Stranger Things’ Before the Final Season Premieres
Zero compensation
Imho wel. Ik heb so far;Internet Janny schreef op donderdag 27 november 2025 @ 06:54:
Is dit het nog waard om vanaf s1 te kijken?
Seizoen 1 gekeken
Seizoen 1 gerewatched en 2 gekeken
Seizoen 1 en 2 gerewatched en 3 gekeken
Seizoen 1, 2 en 3 gerewatched en 4 gekeken
En afgelopen 2 maanden seizoen 1, 2, 3 en 4 gerewatched en vanavond aan 5 beginnen.
Seizoen 1 dus inmiddels 5 keer gezien maar ik vind het nog steeds een 10/10 serie. Welk seizoen het sterkst is daar zijn de meningen over verdeeld. Ik vind zelf 3 het leukste maar veel mensen vinden die juist te vrolijk of zoiets.
Gisteren de laatste aflevering van seizoen 4 afgekeken dus precies op tijd voor S5 klaar. Daarna wel alvast die eerste 5 minuten gekeken die al live stonden. Benieuwd naar de rest!
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
@streamnl Gefeliciteerd met je verjaardag