Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] Stranger Things

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 03-04-2017

IMDB Link

In deze serie verdwijnt een kleine jongen zonder een spoor achter te laten. Als vrienden, familie en de lokale politie zoeken naar antwoorden waar hij is, wordt het verhaal steeds grimmiger en komen ze in aanraking met geheime experimenten, angstaanjagende bovennatuurlijke krachten en een heel bijzonder meisje.

De nieuwe dramaserie Stranger Things is geschreven en geregisseerd door Matt Duffer en Ross Duffer (Wayward Pines, Hidden) en bestaat uit acht afleveringen van een uur. Hoofdrollen worden gespeeld door Winona Ryder (Show Me a Hero), David Harbour (Suicide Squad), Finn Wolfhard (The 100, Aftermath), Millie Brown (Once Upon A Time, NCIS), Gaten Matarazzo (The Blacklist), en Matthew Modine (Weeds, Proof).

Het is hier toegestaan om te discussiëren over deze serie en het gebruik van spoiler tags is niet nodig. Alle afleveringen worden tegelijk uitgebracht, dus lezen is op eigen risico :)

Spacey23 wijzigde deze reactie 17-07-2016 04:38 (3%)

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 03:01

De eerste 8 minuten, voor wie nog meer wil zien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• johncheese002
  • Registratie: december 2004
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

quote:
possimpible schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:05:
Op aanraden van een vriend van me ga ik de serie kijken, de reviews op metacritic zijn echt ongelofelijk positief. Kan niet wachten! Zal na afloop van het seizoen wel ff een reactie posten zonder spoilers.
Doe jij dat effe. ;)

Terrified, mortified, petrified, stupified....by you! J. Nash "A Beautiful Mind."

Acties:
  • +2Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16-07 15:05
Wow volgens mij 1 van de weinig serie topics dat bijna geen gemierenneuk krijgt van tweakers :O, dan moet de serie wel erg goed zijn :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vaal
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 21:52

Vaal

De chauffeur

Net afgekeken, heerlijke serie die echt op alle vlakken klopt voor mij. Goeie sci-fi, perfect camerawerk, goede muziek, gaaf verhaal en perfect 80s gevoel :)

Voor de streep geen staanplaatsen, niet spreken met de chauffeur tijdens de rit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 00:19
Topserie! Ik geniet enorm van! Verhaal is geweldig, logica, alles klopt. Er wordt zeker zeer goed geacteerd. Graag 2-de seizoen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Heerlijk om zo'n serie over je heen te laten komen zonder eindeloos te zijn gespoiled door trailers, hype of dat het een verfilming van een boek/comic is. Hopelijk wordt dit een flinke hit en opent het de deur voor meer van dit soort originele verhalen dat met een onbekende cast risico's durft te nemen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16-07 15:05
De serie is super goed, hoogst waarschijnlijk wordt hij dus gecancelled ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
http://www.slashfilm.com/stranger-things-season-two/

Stranger Things seizoen 2 wordt een vervolg van het eerste seizoen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17-07 15:15
Erg vette serie, vindt het alleen wel jammer dat iedereen er van uitging dat er maar 1 monster was.
Uiteindelijk klopt het wel, maar naar mijn idee hebben ze het nooit kunnen weten. Ik bedoel er is ineens een poort naar een andere dimensie die (zover wij weten) net zo groot is al onze aarde en daar loopt maar 1 monster rond? dat is toch vreemd?

Maar goed heel erg benieuwd naar S02 :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazyanz
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 00:12
beter fargo als voorbeeld nemen, seizoen twee van true detective was echt rete saai :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

quote:
Inderdaad. Het is een van de weinige series waarvan ik de intro liet afspelen ipv doorklikte naar een normale scene :P

Eigenlijk is het weinig bijzonders, maar die muziek.. O+ die vibe.. O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• dwaas
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 15-07 19:33
quote:
kingpol schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:41:
waarom vond iedereen dit zoooo goed? mischien ben ik te oud for this ....

vond redelijk te lowbudget, teveel geleuter rond die moeder en die lichten, non-interessant monster , ...
Eens. Misschien ben ik er te jong voor. ('81) Vond het middelmatig.
Kon van alles voorspellen en ja als je je krachten gebruikt dan gaat je neus bloeden.. nu weten we het wel.
Leek af en toe een tienersoap.

Paar karakters vond ik leuk. Die agent die in de eerste aflevering als slob z'n dag start en vervolgens een enorme bikkelaar blijkt te zijn. Toothless als komisch element. Ennnnnn dat was het dan wel weer.

Vriendin vond het beter dan ik.

King for a day,... fool for a lifetime.

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

:P

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• marcelmg2
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 00:18
Gek of niet gek, ik ('67) vond het een heerlijke serie. Vol clichés, maar ook zo herkenbaar qua sfeer. Lekker gebingewatched en in een paar dagen gezien. Zo hoort entertainment er uit te zien.

• Spike_wolf
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21:23

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

Beetje jammer dat die Millennium Falcon de versie uit de jaren 90 was, en niet de vintage uit '79 :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
It's time to roll the dice...
Star Wars Awakens | Instagram | Shapeways

• JohnnieWbl
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:08
quote:
Raptar schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:08:
[...]
Hoe dan ook: leuke serie, verre van mijn favoriet.
Grappig, bijna al je "minpunten" vond ik juist sterk aan de serie.
spoiler:
Stukje terug in de tijd, een ons-kent-ons setting waar "het onbekende" voor de spanning zorgt, en geen onverslaanbaar buitenaards wezen waar onze hedendaagse technologie nog maar nét tegen opgewassen is maar een samenwerking om een mysterie op te lossen mbv een net zo groot mysterie. Het low-key karaktervan de portal-site past hier imo perfect bij (een misplaatst repair busje valt zo nog op).

Jammer dat het tegenviel. Het is natuurlijk niet zo'n lange serie maar bingewatch je alle series die je kijkt? Merk aan mezelf dat enige tijd tussen afleveringen het effect van een serie vergroot. Zeg hiermee niet dat dat voor iedereen zo is/moet zijn natuurlijk. En tsja, als de verwachtingen enorm zijn is de kans om tegen te vallen ook groter. Wellicht vaker blanco een serie ingaan?
quote:
Misschien even achter spoilertags plaatsen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16-07 13:15

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Kecin schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 07:01:
Ik ben door alle afleveringen heen. Persoonlijk vond ik het een erg leuke serie!

Sommige dingen zijn natuurlijk erg ver gezocht, maar dat mocht de pret niet drukken. Volgens mij in twee dagen uitgekeken. Kan niet wachten op S2.
Idem dito, in recordtempo uitgekeken. S2 komt op October 31, 2017 :)

http://www.gamesradar.com/stranger-things-season-2/

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 17-07 12:53

Sargan

Filmfreak...

Releasedatum is bekend! Vrijdag 27 oktober (halloween weekend)!

posterst2-1 by smeagolnl, on Flickr

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • +2Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
Zojuist is de eerste trailer voor S2 online verschenen oOo

Heb er nu al zin in!

Ik wist het :D Eleven komt gewoon terug :D

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• ro3lie
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22:51
En seizoen 2 staat nu online op Netflix! *O* Vanavond een begin maken er mee :9

ro3lie wijzigde deze reactie 27-10-2017 10:01 (28%)

How to install: HomeBridge on a UniFi CloudKey Gen1

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Krusher

Alizée

Het is wel een trip down memory lane _O_ _O- I'm geeking out yo!

:+

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:24
Wat een serie, wat een "ride".

Op naar seizoen 3 !!

5k iMac Late 2014 | W10 HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Fire TV Stick | Shield TV | PS4 Pro + PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7581

• Destiny
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 20:19
quote:
Marzman schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:22:
Ben ook aan het tweede seizoen begonnen (eerste aflevering), ik had eigenlijk niet verwacht dat het met dezelfde kinderen verder zou gaan, wel mooi dat ze het eerste seizoen nog even kort samenvatten voor het begint. Dat zouden ze bij elke serie moeten doen.

Die eighties dingen zijn wel tof om weer te zien (geboren in 76). Alleen die game in die Arcade bij Mad Max zag er wel heel mooi uit, was dat een game uit die tijd?
Je bedoelt Dragon's Lair? Ja die game komt uit '83. Dat was de eerste game op laserdisc. Animaties waren van Don Bluth (Secret of Nimh, Titan A.E., American Tail). Game was wel beperkt maar grafisch was het ongekend.

• Meneer Vevie
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 30-04 12:47

Meneer Vevie

Series, Films en meer

quote:
Albantar schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 19:36:
[...]

Tja, maar hij wilde indruk maken op Mad Max.
Ik kon der waarderen. Het ging ze (de schrijvers) duidelijk om een meisje bij de groep hebben, omdat ze Eleven/Jane van de groep gescheiden hielden. Ik snap wel waarom iemand ‘onnodig’ zegt, btw. Ik vond Dustin verder een van de mvp’s, alleen dat opmerkelijke handelen van hem met Dart vond ik verhaaltechnisch wat jammer. Hij is namelijk een goofball, de komische sidekick, maar hijs niet dom.

Ik ben Meneer Vevie. Ik houd mij bezig met series, audio en films. Maar vooral series. Ik zou gek zijn als ik niet zou praten over series. Lees op www.meneervevie.com mee met mijn avonturen.

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 03:12

SomerenV

It's something!

Dat Billy en Max er in zitten vind ik niet zo heel erg. Billy was blijkbaar erin gestopt als menselijke antagonist, wat prima is. Maar wat ik niet snap is waarom ze naar Hawkins moesten verhuizen, en wat hun situatie erger had gemaakt. Of waarom Billy een hekel heeft aan Max. Hierdoor zijn de personages nogal oppervlakkig. Verder weer een heerlijk seizoen!

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

@mimang Ja, dat aan de deur van Mike’s mams was wel leuk. Ik denk dat veel kijkers over Billy struikelen omdat hij eendimensionaal wordt belicht. Hij hangt alleen de tough guy en stoere knul uit. Hoe hij in beeld wordt gebracht helpt ook niet. Met de strakke jeans, dat haar en de ‘too cool for school’ houding. Een antagonist is niks mis mee, maar breng wat nuance aan. En dat had gekund, want je ziet later bijvoorbeeld die scene met zijn vader en stiefmoeder. Waar je duidelijk ziet dat hij gebukt gaat onder zijn vader en wellicht daarom zo vervelend is. Dat hadden ze eerder moeten belichten en meer mee moeten doen, ook om de verhouding tussen hem en Max meer uit te diepen.

Ik ben Meneer Vevie. Ik houd mij bezig met series, audio en films. Maar vooral series. Ik zou gek zijn als ik niet zou praten over series. Lees op www.meneervevie.com mee met mijn avonturen.

• miicker
  • Niet online
Ook ik heb in twee dagen het nieuwe seizoen bekeken. Ik vond het weer erg vermakelijk. Wellicht iets minder dan vorig seizoen, voornamelijk omdat het nieuwe er een beetje af is. Dit seizoen vond ik gewoon wat meer van hetzelfde, doorbordurend op S01. Daar is niets mis mee, aangezien S01 gewoon enorm sterk was. S02 vond ik dat ook.

Ik heb ook een aflevering van Beyond Stranger Things gekeken, maar daar vond ik eerlijk gezegd niets aan. Dat kwam meer neer op verheerlijking van de serie en de acteurs dan dat het echt leuk is.

Ik vond Max een leuke toevoeging, Billy kan ik op zich nog begrijpen, ik denk dat die komend seizoen (komt er een nieuw seizoen?), mocht die er komen, ook wel een rol gaat spelen.

• Albantar
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

quote:
miicker schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:40:
Ik vond Max een leuke toevoeging, Billy kan ik op zich nog begrijpen, ik denk dat die komend seizoen (komt er een nieuw seizoen?), mocht die er komen, ook wel een rol gaat spelen.
Volgens mij wil die "mindflayer" nog wel een tweede ronde doen met El... Derde seizoen zit er wel aan te komen! :D

Wubba lubba dub dub! В темноте всё кошки серы...

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Remy!!!! schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:05:
Seizoen 3 komt eraan en 4 misschien...

Al met al vond ik het een mooi seizoen, ben het hier en daar eens met diverse posts. Max vond ik een erg leuke toevoeging, maar het verhaal tussen Max en Billy had wel eerder/duidelijker verteld worden. Misschien dat het in seizoen 3 nog wel ten sprake komt?

Aflevering 7 met Kali vond ik juist weer geen f*ck aan, ja 11 leert haar krachten iets beter te gebruiken, maar naar mijn idee niet op een andere manier dan dat ze eigenlijk al kon. En dat ze er voor kiest om die ene meneer (weet de naam even niet meer) niet te vermoorden vind ik ook niet heel vreemd (had wel verwacht dat ze eerder zou stoppen met wurgen).

In theorie zijn er nu dus 11 mensen met speciale gaven, ervan uitgaande dat ze nog allemaal leven. En de kans bestaat natuurlijk dat er nog meer dan 11 zijn.

Vond Dustin ook wel een held op het einde met de Snow Ball. Dat hij gewoon denkt Fuck it, ik loop gewoon naar die dames toe en ik steek m'n hand uit om haar ten dans te vragen _/-\o_ Dat ie dan vervolgens word afgewezen, tja dat was te verwachten :+

Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat:
- Er ligt nog een dode(?) demodog in de koelkast, aangezien de poort dicht is zou die zeker dood moeten zijn, of eventueel niet meer bestuurd door de Mindflayer.
- De grote poort is nu dicht, dus hoe wil de Mindflayer nu de normale wereld betreden? Weer via Will?
- Heeft de vader van Billy nog iets te maken met dit alles? Waarom zijn ze Californië ontvlucht?
- En het belangrijkste! Krijgt die Arcadedude nog een date met Nancy? :+
Ik hoop dat het er maar 11 zijn (maximaal). Niet dat je zo'n ellende krijgt zoals in Orphan Black. Dat begon heel vet met een paar clones, maar uiteindelijk werden dat er (in mijn ogen) dusdanig veel dat de magie gewoon weg was en plaats maakte voor 'oh, nog eentje'.

In Beyond Stranger Things zeggen de makers dat ze nog een paar jaar met deze serie door willen gaan, maar please, stop op je hoogtepunt. De ellende is vaak dat wanneer men geld ruikt een serie compleet kapotgemolken wordt en gewoon seizoen na seizoen slechter wordt. Hopelijk hebben ze een idee van waar ze heen willen en blijft het ook daarbij. Breaking Bad is met zijn 5 seizoen bijvoorbeeld perfect. Had gemakkelijk uitgerekt kunnen worden, maar is uiteindelijk niet voor gekozen waardoor het stopte op het hoogtepunt. Ik hoop écht dat dat bij Stranger Things ook het geval gaat zijn.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Meneer Vevie schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 12:15:
@SomerenV Zoals The Walking Dead, bedoel je. Waar we allang niet meer over een kwalitatief hoogstaande serie kunnen spreken. Ik deel je mening. Seizoen 3 en 4 mogen nog komen, maar dan mag de serie gewoon stoppen.
Ja, of Dexter, 24, Prison Break, Two and a Half Men, Heroes, en vast nog een hoop meer. Die series begonnen allemaal goed, maar dan blijkt het erg populair te zijn en dan gaan ze voor het geld in plaats van voor de kwaliteit. Tot in den treuren uitrekken om maar zo lang mogelijk op tv te houden. Maar zoals het nu gaat zijn een seizoen 3 en 4 zeker nog welkom. Een seizoen 5 zou ook nog kunnen, mits dat alles afsluit. Maar dan zijn we ook al snel weer een jaartje of 5/6 verder gok ik.

Moet trouwens zeggen dat seizoen 2 van Stranger Things wel een extra aflevering had mogen hebben. Dan hadden ze Billy en Max iets meer diepte kunnen geven, en het stukje met 8 (ben d'r naam even kwijt) niet zo hoeven rushen. Juist nieuwe toevoegingen moet je tijd geven om te laten groeien. Gewoon wat personages in een serie stoppen en hopen dat mensen het accepteren werkt niet. Nu is Max gewoon cool, maar verder doen de nieuwe personages me echt niks. En het laat nogal wat vragen open.

- Hoe is 8 ontsnapt?
- Wat is haar relatie met 'papa'?
- Waarom blijft de moeder van El nou nog steeds dat riedeltje herhalen? Wist ze toen ze in die psychose raakte al dat iemand er ooit wat mee zou kunnen?
- Waarom is de band tussen Billy en Max zo klote?
- Wat hebben ze verneukt in Californië waardoor ze weg moesten?
- Waarom heeft 8 andere krachten dan El?
- Leeft 'papa' nou wel of niet?
- Waarom waren er nu alleen Demo-dogs en geen Demogorgon?
- Waarom zeiden de wetenschappers dat Will dood zou gaan in een uur?

Met een uurtje extra hadden ze die dingen een stuk beter uit kunnen werken waarschijnlijk. Nu komen veel dingen nogal gehaast over en da's jammer want zelfs met die minpuntjes is het nog steeds een ijzersterke serie.

SomerenV wijzigde deze reactie 30-10-2017 13:33 (43%)

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Veel van die series waren ook niet evident om interessant te houden over meer dan een paar seizoenen.

- Heroes: time-travel én teleporten = god mode, artificieel en overduidelijk hun special powers wegnemen of restricties opleggen om het verhaal niet helemaal van de rails af te laten gaan, maar ze hadden dit nooit moeten mogelijk maken.

- Prison Break: als je éénmaal uit de prison ge-breaked bent, is het natuurlijk minder evident, een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.

- Dexter: deze vond ik het nog goed uithouden, de laatste paar seizoenen ging het fout maar wederom de schrijvers hebben zichzelf vastgezet.

- 24: je kan de complotten en double-agents niet blijven one-uppen, ooit vraag je je af of Jack zelf niet de terrorist/crimineel is.

- The Walking Dead: deze serie vind ik nog behoorlijk goed doen met het tot nu 8ste seizoen. Het tempo is niet alle seizoenen hetzelfde en zeker niet elk seizoen is naar ieders smaak, maar de serie gaat tenminste nog vooruit. Zou je verwachten dat er een "einde" aan komt: de schrijvers hebben al gezegd dat er geen geneesmiddel is. Het gaat al heel lang niet meer over de zombies als het probleem maar over de mensen als het probleem.

Zoals eerder gezegd, Breaking Bad heeft misschien nog het beste gemaakt van zijn verhaal. Ik zie Netflix niet meteen de zooi uitmelken totdat niemand meer kijkt, ze kunnen best snel schakelen en het is zeker niet hun enigste verdiener. Ik verwacht dan ook dat Netflix meer behoefte heeft aan kwaliteit dan kwantiteit van de serie.

Phuncz wijzigde deze reactie 30-10-2017 17:16 (4%)

• Meneer Vevie

Meneer Vevie

Series, Films en meer

@Phuncz: Uhm, House of Cards...

• Kez
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Is Billy niet gewoon een dikke knipoog naar een typische jaren '80 badguy en zoeken we er niet teveel achter? :+
Overigens was bij die scene met zijn (stief)vader wel duidelijk waarom hij zo'n klootzak is imo

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• miicker
  • Niet online
@SomerenV op best wel veel van je vragen is er redelijk duidelijk antwoord gegeven.

- Hoe is 8 ontsnapt?
Dit vertelde ze. Toen haar krachten sterk genoeg waren heeft ze haar krachten gebruikt om te ontsnappen, zou trouwens wel goed kunnen dat dit nog in beeld wordt gebracht.

- Wat is haar relatie met 'papa'?
geen idee

- Waarom blijft de moeder van El nou nog steeds dat riedeltje herhalen? Wist ze toen ze in die psychose raakte al dat iemand er ooit wat mee zou kunnen?
Dit waren volgens mij gewoon belangrijke keuzes die ze maakte, dit is alles wat er door haar hoofd schoot toen ze die schok kreeg, ik denk dat er verder geen belangrijke reden achter zit.

- Waarom is de band tussen Billy en Max zo klote?
Dit is juist best wel goed belicht. Billy z'n vader heeft een relatie met de moeder van Max, als Max iets doet wanneer Billy op haar moet letten krijgt Billy klappen, die dit vervolgens afreageert op Max. Er zit misschien nog meer achter, als dat zo is hoop ik dat we dat nog te zien krijgen.

- Wat hebben ze verneukt in Californië waardoor ze weg moesten?
Geen idee

- Waarom heeft 8 andere krachten dan El?
Geen idee, vermoed dat er meerdere andere krachten zullen hebben. Wellicht iets wat aangeboren is o.i.d.

- Leeft 'papa' nou wel of niet?
Geen idee

- Waarom waren er nu alleen Demo-dogs en geen Demogorgon?
Was volgens mij een beetje hetzelfde, maar er is niet echt een Demogorgon geweest.

- Waarom zeiden de wetenschappers dat Will dood zou gaan in een uur?
Dit was gewoon een pure gok. Niet echt iets zinvols. De wetenschappers wilde gewoon de upside down platbranden, die andere professor wilde meer tijd voor WIll, die andere zeiden dat hij dan toch wel binnen een uur dood zou zijn, aangezien je hem achteruit zag gaan.

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 00:26
quote:
Mutatie schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:51:
En die El's day out aflevering viel een beetje buiten het geheel, te snel gedaan denk ik. Dat had best paar afleveringen mogen duren om het wat uit te diepen.
Ik denk dat ze die lijn introduceren voor een volgend seizoen. Op een gegeven moment is het een keer klaar met the upside down.

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
vind de laatste afleveringen elke keer zo jammer. Bouwen ze het leuk op en dan laatste aflevering:

spoiler:
och verhip er was toch een poort? als we nu gewoon die poort eens dichtgooien?...... einde

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 19:23
Geweldige serie. Seizoen 2 iets minder dan 1, maar zeker een dikke 8 waard. Dieptepunt was wel aflevering 7. Voelde meer als een aflevering Misfits dan Stranger Things. Voegt werkelijk niets toe, zonde van zo'n hoogwaardige serie.

• snmght
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 03-07 13:03
quote:
Albantar schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:27:

En eigenlijk wel goed dat Bob Newby dood is. Telkens als ik hem zie denk ik "Samwise Gamgee!" en verwacht ik dat Gollum ergens om de hoek zit - maar dat blijkt dan een "demo-dog" te zijn. :+
Dude! Ik heb afgelopen weekend seizoen 2 afgekeken en bij iedere scene met die gast dacht ik, ik ken hem. Te lui geweest om op te zoeken - maar nu kan ik me niet voorstellen dat ik dat niet eerder gezien heb. :')

Wel jammer dat hij dood ging trouwens. De manier waarop stond me wel een beetje tegen: had eerder gemogen, of anders. Nu deed hij eigenlijk alles goed en dan bij het weerzien met Joyce opeens zo dramatisch en langzaam glimlachend op haar af stappen, je voelt dat het mis gaat. Normaliter waren ze beiden richting uitgang gerend dunkt me.

hard core / soft porn

• -tom-562
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17-07 15:38

-tom-562

Oliesjeik

Ik had trouwens verwacht dat Bob Newby op 1 of andere manier betrokken was bij het laboratorium en als een soort van spion geïnfiltreerd was bij de familie Byers :P dat bleek dus niet zo te zijn.

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.

• Albantar
  • Nu online

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Duh, Will :D

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22:23
Die pakken in ieder geval de juiste muziek. _/-\o_

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:57

vooghel

Cunning linguist

Nog Lego-fans die €200 hebben liggen? Er komt echt een geweldige Stranger Things Lego set uit!

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:57

vooghel

Cunning linguist

Ze weten het nieuwe seizoen wel weer mooi te teasen! :D

Het is bijvoorbeeld gezellig rond het zwembad in Hawkins, Indiana:

Colaatje erbij?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:24

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja ja zijn jullie er allemaal klaar voor? 4 Juli!! NetFlix *O* *O* *O*

YouTube: Stranger Things 3 | Final Trailer | Netflix

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hettic
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 08-07 13:14

Hettic

PSN: Hettic1

PSN-ID: Hettic1

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Toet3r
  • Laatst online: 21:41

Toet3r

Hellooo Nurse!

Heb gister achter elkaar het hele seizoen gekeken en vond het weer top. Zit nog mooi after credits stukje aan einde van laatste aflevering.

Specs | Rockstar Social Club | Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nebulous
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 19:18
Prima serie. Nostalgische/melancholische gevoelens maakten zich nog wel eens van mij meester tijdens het kijken. De soundtrack helpt daar zeker bij. Mocht je dat fijne muziek vinden, luister dan ook eens muziek van Tangerine Dream uit de jaren 70 en 80 of de muziek van Boards of Canada. Wat ik "mis" in de serie, die speelt halverwege jaren 80, zijn de video game consoles. Zeker zo'n figuur als Dustin moet daar als übernerd dan toch al mee aan de slag zijn lijkt me :-) Halverwege jaren tachtig waren de Vectrex, Atari 2600, ColecoVision e.d. allang op de markt. Prachtige graphics, maar ik hoop dat CGI niet te dominant wordt in deze serie!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 17-07 14:10

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Spannende serie iets meer dan 2,5 dag over gedaan met vrouwlief.
Spanning is weer volop aanwezig. Characters hebben weer spannende verhaallijnen.

Jamer dat Dustin niet met de hele groep meekan, maar dit is ook wel eens leuk voor de afwisseling. Zo krijg je toch 4 spannende verhaallijnen.

Hopende op een 4de seizoen, maar het moet niet te langdradid worden.

discogs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01:54
Voor mij was dit seizoen eigenlijk gewoon een goed einde van de serie. Hoeft van mij niet perse een vierde seizoen te komen. Ik geniet er sowieso altijd van, maar ik vond het basis plot, hele geheime Russische basis in Amerika onder een mall maar muah... Desalniettemin genoten van de chemie tussen de acteurs en de muziek. Zelfs het overdreven type van Erica kon ik wel waarderen.

Canon, Apple & Samsung spul

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 22:48
Funfact, de dochter van Ethan Hawke en Goldy Hawn doet mee in dit seizoen :-) Drie afleveringen gezien so far, blijf dit sfeertje toch heerlijk vinden. Grappig, gezellig, en aan de andere kant totaal bizar. Ook mooi om te zien hoe snel die kiddos opgroeien tot jongvolwassenen in 3 seizoenen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 01:54
Brammos85 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:28:
Funfact, de dochter van Ethan Hawke en Goldy Hawn Uma Thurman doet mee in dit seizoen :-) Drie afleveringen gezien so far, blijf dit sfeertje toch heerlijk vinden. Grappig, gezellig, en aan de andere kant totaal bizar. Ook mooi om te zien hoe snel die kiddos opgroeien tot jongvolwassenen in 3 seizoenen.
FTFY :) voor de rest helemaal met je eens

Canon, Apple & Samsung spul

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 21:48
nadroJ schreef op zondag 7 juli 2019 @ 22:30:
Voor mij was dit seizoen eigenlijk gewoon een goed einde van de serie. Hoeft van mij moet perse een vierde seizoen te komen. Ik geniet er sowieso altijd van, maar ik vond het basis plot, hele geheime Russische basis in Amerika onder een mall maar muah... Desalniettemin genoten van de chemie tussen de acteurs en de muziek. Zelfs het overdreven type van Erica kon ik wel waarderen.
Helemaal mee eens. :)

Bwoah

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12-07 23:56

Vuvuzela

My spire is forming

Na de aftiteling:
spoiler:
"not the American" Zou dat Hopper in die cel zijn? We hebben hem immers niet dood zien gaan of een ander spoor gezien. Als ze het echt goed kunnen schrijven wil ik best nog een S4 zien. S2 vond ik minder maar na S3 heb ik er wel meer vertrouwen in, al voelt de serie wel klaar..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17-07 12:46
sweebee schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:10:
Maar waar is bauman gebleven? Ik heb m niet meer gezien na de explosie?
Dan heb je niet goed gekeken. Hij komt nog eens in beeld samen met mevrouw Byrnes.

Vermakelijk seizoen, maar ze konden het ook afsluiten zonder de laatste scene. Neem aan dat er nu nog wel een vierde seizoen komt. Blijft mooi hoe goed ze de jaren '80 in beeld hebben gebracht.

spoiler:
En dan vraag ik mij nog af als Hopper in de Upside Down zit en er mogelijk bij de andere gate uit is gekomen, gezien er een Amerikaan in Rusland in een cel zit, hoe is hij dan in godsnaam bij die andere gate gekomen? Dat is een behoorlijk stuk lopen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Uit coulance:
spoiler:
teaser schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 08:53:
Spoiler tags graag! Niet iedereen heeft alles al gezien.
teaser schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:06:
[...]

Tja, goeie vraag. Ik weet niet wat de afspraken zijn voor series die in zijn geheel online gezwierd worden.
In ieder geval, seizoen 3 staat nog geen week online. Niet iedereen heeft tijd om te bingen. En het blijft toch leuk als je in het topic kan komen om tussentijds wat te discussiëren.
"als het uitgezonden is, dan geen spoiler tags meer". Even een lange sessie houden en je bent er door joh :+

kmf wijzigde deze reactie 09-07-2019 09:10 (60%)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17-07 12:46
kmf schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:11:
[...]

Je weet niet waar de russen de gate voor gebruiken. Het kan goed zijn dat 2 gates werken als een portaal. En je dus heel snel een leger russen in amerika kan krijgen of zo.
Dat is waar. Zal in S4 wel duidelijk worden. Dit seizoen nagenoeg geen Upside Down gezien. Alles in onze wereld. :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
JK schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:21:
[...]

Dat is waar. Zal in S4 wel duidelijk worden. Dit seizoen nagenoeg geen Upside Down gezien. Alles in onze wereld. :+
Upside Down was dan ook afgesloten. De deur was aan het einde alleen maar 3 inches geopend ;) :*)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hoijong
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 20:46
Spike_wolf schreef op maandag 8 juli 2019 @ 23:05:
[...]

Die hebben we nadat de Amerikanen binnen vielen niet meer gezien nee, maar duidelijk nadat het leger er was, dus dat hij door de russen afgevoerd is en in die cel zit lijkt me sterk.

Hop lijkt dan aannemelijker, al is de kans ook aanwezig dat hij in de Upside Down zit denk ik. We zagen overduidelijk een stel Russen desintegreren bij die explosie, maar Hop was niet in beeld, en zoals zo vaak op TV no body, no death. Er is denk ik wel een kans dat hij tijdens die explosie door die gate gegooid is en nu in de Upside Down rond dwaalt.
Maar als de Russen ook een gate hebben weten te vinden (ze hebben immers een Demogorgon), dan kunnen ze hem daar natuurlijk gevonden hebben en mee terug genomen hebben.

Opzich genoeg aanknopingspunten voor een volgend seizoen. Al zou ik het ook niet erg vinden als ze het hier gewoon bij laten, laat die after credit scene weg en het is prima afgesloten :)
De Russen hebben minimaal 1 gate, die heb je gezien bij dat eerste mislukte experiment, dat was niet Hawkins. En die gevangen Rus vertelt nog dat ze meerdere gates hebben, echter die in Hawkins is speciaal.

Hopper zit in de Upside Down of is bij een andere gate terecht gekomen in Rusland vermoed ik. Geen lichaam, geen desintegratie, lijkt me wel een zekerheidje.

Vond het seizoen weer erg sterk, andere insteek die mij wel trok dus nog steeds top. Neverending Stoooooory

De acteurs gaven zelf aan 4 a 5 seizoenen perfect te vinden als het aan hun was.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

In het kader van de Stranger Things promotie: :+

https://news.softpedia.co...for-download-526652.shtml

8)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 00:19
Ik vond deze seizoen gewoon super! Ik heb met zo veel plezier gekeken. Dat hele sfeertje blijft gewoon geweldig. Wat ik ook heel knap vind is dat zo veel karakters, maar toch zijn ze allemaal uitgewerkt en doen er toe. Ik zat met brede glimlach op mijn gezicht. En het was spannend genoeg voor mij, zonder al te veel worden. Ik zit echt op seizoen 4 te wachten. Hopelijk hoeft dat niet 2 jaar duren.

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-07 12:00
LoeWn schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 16:06:
Ik heb misschien niet goed opgelet maar ik vraag me nog 1 ding af na het kijken van seizoen 3..

spoiler:
Wat is nou de reden dat de Russen die gate(s) open willen hebben?
Tjah dat is het probleem vind ik in deze serie. Er wordt bar weinig uitgelegd. Er had na 3 seizoenen toch wat meer info mogen zijn...

Seizoen 3 is gewoon seizoen 1 en 2 all over again met wat Russen er bij in onze dimensie.

Wux wijzigde deze reactie 11-07-2019 09:51 (16%)

• Albantar
  • Nu online

Albantar

Moderator General Chat

Get schwifty! Ꙭ

Jammer dat de serie zo'n neergaande lijn laat zien. Het derde seizoen was zeker vermakelijk, maar veel minder goed dan het eerste seizoen. En het tweede seizoen hangt daar tussenin.

spoiler:
Er zit ook een grote fout in. Als magneten hun magnetisme verliezen, dan moet er ook veel elektronica uitvallen (harde schijven, floppies, audio en video tapes uit die tijd) en auto's ook (startmotor, dynamo, etc.) en de generator van de elektriciteitscentrale... Maar het enige effect is dat magneetjes van koelkasten af vallen...

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:29
Bwoah ben nu toe aan aflevering 8 van seizoen 3 en vind dit laatste seizoen echt heel mager.

Ik erger me aan heel veel personen: Hopper is een irritante lul geworden, "Smirnoff" gedraagt zich meer als een kind dan een top scientist, Byers is alleen maar aan het klagen.

Verder vind ik het verhaal flinterdun... de 80s muziek is dan wel weer heel tof.

• BushMule
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 11-07 22:42
Eerst episode 8 kijken. Die is toch wel t tofst van het hele seizoen. Maar even serieus, je kijkt dit toch niet omwille van een briljant verhaal🤣. Tis gewoon een kostelijk vermakelijke serie. Er wordt een heerlijk sfeertje neergezet. Echt goed! En dat hebben ze ook dit seizoen gewoon weer gedaan. En de after credit teaser... ja tis allemaal cheazy, maar dat hoort ook gewoon bij hett sfeertje. Exact zoals bij a alle andere mid 80’s films. Hoort er wat mij betreft helemaal bij. Ik was een happy kijker na afloop seizoen 3 en van mij mag seizoen 4 snel komen. Ook al is dat weer t zelfde als dit seizoen..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21:34

M-ThijZ

Riding on Rails

De afgelopen week weer volledig op kunnen gaan in de wereld van het plaatsje Hawkings. Elke avond een aflevering kijken en de soundtrack overdag in de auto. Heerlijk! Blijft een prachtig sfeertje.

Wel enkele zaken waar ik mij aan stoorde. Voor velen vast herkenbaar:
spoiler:
• Koelkastmagneetjes die gedemagnetiseerd worden, maar apparaten met permanente magneten die gewoon blijven functioneren

• Een hoogopgeleide wetenschapper die geen woord Engels kan, maar een terminator-dude kennelijk wel.

• Hopper die niet genoeg politie-ervaring heeft om te bedenken dat Mr. Terminator wel eens een kogelvrij vest zou kunnen dragen.

• De ondergrondse Russische basis die wel groter moet zijn dan 10x de oppervlakte van Starcourt mall en onmogelijk gebouwd en draaiende gehouden kan worden zonder dat inwoners iets opmerken.

• De Mind Flayer die een walkie talkie gebruikt. :')

• De timing van "Dustin & Suzie: The musical", met als gevolg de dood van Hopper en meer ellende.

• Het Amerikaanse leger die net 5 min. te laat arriveert met alle troepen en copters

Maya Hawke maakt wel veel goed. O+

M-ThijZ wijzigde deze reactie 15-07-2019 10:19 (0%)
Reden: typo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoijong schreef op maandag 15 juli 2019 @ 12:13:
[...]

Ja ik zie 2 personen in een gang. Lekker cryptisch, ik vraag toch of ik iets mis?
Als je een paar seconden doorkijkt ;)

edit: "Luisteren gaat niet"
Ah, @Hoijong, stukje over kruiswoordpuzzel: "The clue for seven-down is "celestial body" and he wrote Uma Thurman."

Raven wijzigde deze reactie 15-07-2019 12:14 (23%)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True