Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Afbeeldingslocatie: http://netflixlife.com/files/2016/07/stranger-things-banner-600x300.jpg

IMDB Link

In deze serie verdwijnt een kleine jongen zonder een spoor achter te laten. Als vrienden, familie en de lokale politie zoeken naar antwoorden waar hij is, wordt het verhaal steeds grimmiger en komen ze in aanraking met geheime experimenten, angstaanjagende bovennatuurlijke krachten en een heel bijzonder meisje.

De nieuwe dramaserie Stranger Things is geschreven en geregisseerd door Matt Duffer en Ross Duffer (Wayward Pines, Hidden) en bestaat uit acht afleveringen van een uur. Hoofdrollen worden gespeeld door Winona Ryder (Show Me a Hero), David Harbour (Suicide Squad), Finn Wolfhard (The 100, Aftermath), Millie Brown (Once Upon A Time, NCIS), Gaten Matarazzo (The Blacklist), en Matthew Modine (Weeds, Proof).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_16dUUskZBk]

Het is hier toegestaan om te discussiëren over deze serie en het gebruik van spoiler tags is niet nodig. Alle afleveringen worden tegelijk uitgebracht, dus lezen is op eigen risico :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sydney08 op 17-07-2016 04:38 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 738905

Ah yes, ik meld mij hier alvast. Ik heb heel seizoen 1 op de dag van uitkomst gekeken en ga deze week het nog een keer kijken met mijn vrouw. Normaliter kijk ik nooit iets 2 keer, maar naast prison break seizoen 1, lost, the x-files en game of thrones heeft deze serie zoveel moois dat ik het absoluut geen straf vind hem 2 keer te bekijken.

Ik heb echt genoten, werkelijk alles klopt aan de serie, van het logo uit de jaren 80 tot alle aankleding, er is mij niets opgevallen wat niet klopt. Alles is met zoveel liefde gemaakt, ik vind dit een van de beste series die ik ooit gezien heb en ze vallen in de top 10 voor mij en staan op hetzelfde niveau als de series die ik hierboven noem.

Verder zal ik geen spoilers geven, de serie staat er nog maar net op en dat komt terzijnertijd hier wel ter sprake. Ben heel benieuwd naar de mening van anderen, vooral of het ook interessant is voor personen die niet in de jaren 70 zijn opgegroeid, ik denk namelijk dat je meer plezier beleeft als je in de jaren 80 even oud was als de jongens op de fietsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:01

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De eerste 8 minuten, voor wie nog meer wil zien.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:25
Anoniem: 738905 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:18:
Ik heb echt genoten, werkelijk alles klopt aan de serie, van het logo uit de jaren 80 tot alle aankleding, er is mij niets opgevallen wat niet klopt.
VOlgens mij hadden de fietsen LED lampen, die brandden veel te mooi en regelmatig, zelfs als het een gewone gloeilamp met batterlj geweest zou zijn.

Ik ben uit '66 dus ik vond het wel allemaal erg herkenbaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:34

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Gisteravond 3 afleveringen gekeken achter elkaar. So far so good, zit een lekkere spanningsboog in en genoeg momenten waarop ik als kijker denk "doe nou niet, dat is een dom plan". Ben vooral heel benieuwd naar de verdere achtergrond van 11 en (de herkomst van) het monster.

Ik zal ook gelijk maar toegeven dat ik deze niet graag in een donkere kamer kijk, wat ik toch niet gauw heb.

Geheel tactloos? Nee hoor ik heb tweetakt en viertakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:01
Vindt de serie tot nu toe ook erg goed, als Netfilx vaker dit soort series gaat doen, ga ik misschien weer een abbo nemen.

wel viel het me op dat sommige scenes 1 op 1 overgenomen zijn uit ET, en die ook de inspiratie voor Super8 was.
ook de standaard clichés van dat soort films zit er ook weer in.

de jaren 80 vibe zit er goed in, en de kids acteren best wel goed.
vanavond ga ik voor deel 3 en 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik heb het idee dat deze serie door echte liefhebbers is gemaakt. Je ziet inderdaad veel gekopieerde scenes en in plaats van dat het 'gestolen' overkomt, lijkt het juist eerder een ode aan deze andere series en films. Erg leuk om te zien.

Kijk nu al weer uit naar seizoen 2, die zeer zeker wel gaat komen.

Edit: Ik lees nu een interview met de broers die deze serie hebben gemaakt en het is inderdaad een ode aan oudere films en series.

[ Voor 17% gewijzigd door Sydney08 op 17-07-2016 18:09 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

durian schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:44:
VOlgens mij hadden de fietsen LED lampen, die brandden veel te mooi en regelmatig, zelfs als het een gewone gloeilamp met batterlj geweest zou zijn
die lampen vielen mij ook op, vond ze wel qua model erg leuk voor die fietsjes. Ik zal er nog eens opletten als ik van de week hem nog een keer ga kijken.

Maar eerst de goonies weer even zien, die past mooi erbij, maar ik vond het monster van de goonies wel een stuk minder dan in deze serie zit.
absrnd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 16:40:
en die ook de inspiratie voor Super8 was.
Ik ga dat super8 toch maar even zien, ik lees de hele tijd daarover als ik iets opzoek over deze serie. Ik ken die film helemaal niet.Vanavond even de achterstand inhalen :D

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 17-07-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben inmiddels ook klaar.
Genoten maar heeft de hoge verwachting niet geheel waargemaakt.

Het is prachtig geschoten, de setting klopt volledig en de muziek is prima maar verder vond ik het persoon te veel kids en te weinig mysterie.

Vooral in het geheime overheids project gone wrong idee had veel meer in gezeten.
Volgend jaar de balans wat beter en we hebben er weer een ongekende Netflix topper bij.

Edit: ik vond trouwens die scène met de lampjes uit de laatste aflevering wel een erg mooi beeld geven van twee dimensies, hoe de sherrif en de moeder in de andere dimensie lopen en daardoor ook de kerst verlichting activeren. Mooie scène.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 17-07-2016 18:16 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anoniem: 738905 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:18:
vooral of het ook interessant is voor personen die niet in de jaren 70 zijn opgegroeid, ik denk namelijk dat je meer plezier beleeft als je in de jaren 80 even oud was als de jongens op de fietsen.
*aanwezig :P

Ik kan niet echt zeggen of het beter is als je de periode zelf op die manier hebt meegemaakt, maar het raakt in ieder geval wel de juiste (synth)snaren :)

Vanavond de laatste aflevering voor ondergetekende 8) Ik wilde 'm eerst vannacht kijken, maar toen begon het opeens licht te worden en kon ik niet meer goed genieten van de schrikeffecten die in het donker op de beamer wat beter uitkomen :+

spoiler:
Enige wat ik tot nu misschien een beetje minder vind is de weergave van 011's mental bezoekjes aan The Upside Down. Zo'n zwarte ruimte met een plas water is misschien iets te abstract. Maar op zich wel lekker griezelig natuurlijk :) En het hoort ook wel weer een beetje bij het Twilight-gevoel (die van de monsters, niet de glinsterende vampieren).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:07:
[...]

*aanwezig :P

Ik kan niet echt zeggen of het beter is als je de periode zelf op die manier hebt meegemaakt, maar het raakt in ieder geval wel de juiste (synth)snaren :)

Vanavond de laatste aflevering voor ondergetekende 8) Ik wilde 'm eerst vannacht kijken, maar toen begon het opeens licht te worden en kon ik niet meer goed genieten van de schrikeffecten die in het donker op de beamer wat beter uitkomen :+

spoiler:
Enige wat ik tot nu misschien een beetje minder vind is de weergave van 011's mental bezoekjes aan The Upside Down. Zo'n zwarte ruimte met een plas water is misschien iets te abstract. Maar op zich wel lekker griezelig natuurlijk :) En het hoort ook wel weer een beetje bij het Twilight-gevoel (die van de monsters, niet de glinsterende vampieren).
Ik vond die opside down wereld juist heel tof weergegeven :)
Anoniem: 738905 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:18: ik denk namelijk dat je meer plezier beleeft als je in de jaren 80 even oud was als de jongens op de fietsen.
Ik denk dat dit allemaal wel meevalt, tenzij je de leeftijd had en daar opgroeide want hier in Nederland was het allemaal compleet anders. Althans waar ik opgroeide dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ok ik heb nu 3 afeveringen gezien en deze serie is echt top tot nu toe. De soundtrack is ook echt geweldig. I love me some synth :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

jmxd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:38:
...De soundtrack is ook echt geweldig. I love me some synth :D
Yup, dat was erg lekker :Y

Heb het 1e seizoen in één ruk uitgekeken, prachtig thema, goede spanningsopbouw, prima acteerwerk (ook van de kids) maar volgend seizoen mag wel wat minder kinderen erin hebben, en zich meer richten op hoe en wat.

Het zal mij niet verbazen als Winona Ryder een Emmy nominatie zou krijgen volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hmm ik ben nog niet zo ver maar tot nu toe vind ik Winona nog het slechtste onderdeel van de serie. Vrij irritant vind ik haar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-07 10:25
Het is dat het nu tijd is om richting bed te gaan anders had ik de rest ook nog gekeken, net aflev 5 gekeken.
Erg goede serie en ja in '83 zat ik ook op m'n crossfietsie en dacht ik dat ik kon vliegen als superman, dus super herkenbaar allemaal.
Hoe het gefilmd is, de muziek (heerlijke 80s electronische soundtrack en ja in aflev 5 ook Tangerine Dream - goh hoe zou ik aan de naam komen), het klopt allemaal.
Meer van dit graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132566

WOW..wat een serie! AANRADER.

Kruisbestuiving van Stephen King a la Night Shaymalan achtig verhaal :)

Zie je, het kan wel- goede series maken... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:44:
Ik vond die opside down wereld juist heel tof weergegeven :)
Ik bedoelde de andere variant die je alleen ziet wanneer Eleven er met haar mentale abilities "naartoe" gaat ;) Die verder helemaal zwart is.
Misschien is dat meer een soort "tussenwereld" tussen de normale wereld en The Upside Down?

De "echte" variant waar je via een portal kan komen is natuurlijk wel tof. Lekker Silent Hill-achtig sfeertje met die neerslaande roetdeeltjes enzo :)
Anoniem: 132566 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:21:
Kruisbestuiving van Stephen King a la Night Shaymalan achtig verhaal :)

Zie je, het kan wel- goede series maken... :o
Niet geheel ontoevallig hebben de Duffer Brothers hiervoor ook gewerkt aan die ene door M. Night Shaymalala geproduceerde serie: Wayward Pines ;)

Daar zouden ze ook ervaring hebben opgedaan nadat ze in 2011 zijn afgestudeerd:
http://www.newsobserver.c...t/tv/article88426297.html

..en dat hebben ze duidelijk enorm goed gedaan _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Stukfruit op 18-07-2016 00:30 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stukfruit schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:24:
[...]

Ik bedoelde de andere variant die je alleen ziet wanneer Eleven er met haar mentale abilities "naartoe" gaat ;) Die verder helemaal zwart is.
Misschien is dat meer een soort "tussenwereld" tussen de normale wereld en The Upside Down?

De "echte" variant waar je via een portal kan komen is natuurlijk wel tof. Lekker Silent Hill-achtig sfeertje met die neerslaande roetdeeltjes enzo :)

[...]

Niet geheel ontoevallig hebben de Duffer Brothers hiervoor ook gewerkt aan die ene door M. Night Shaymalala geproduceerde serie: Wayward Pines ;)
Aha check. Maar dat vind ik niet zo'n denderende serie, ik heb het volgen afgebroken nu.

Die kids maken deze serie, niet die Winona imo (maar ben pas bij E05 nu.)
Goede etherdiscipline ook op 27MHz porto's...Elly Lust zal in haar nopjes zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Anoniem: 132566 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 00:30:
Aha check. Maar dat vind ik niet zo'n denderende serie, ik heb het volgen afgebroken nu.
Waren ook maar een paar (betere) afleveringen :) Seizoen twee hebben ze geloof ik niets mee gedaan.
Die kids maken deze serie, niet die Winona imo (maar ben pas bij E05 nu.)
Goede etherdiscipline ook op 27MHz porto's...Elly Lust zal in haar nopjes zijn :D
De kinderen zijn inderdaad best goed! Normaalgesproken vind ik ze juist irritant, maar deze jonge acteurs doen het leuk. En ze hebben echt die Spielberg-vibe (kapsel, kleding, gedrag, alles) :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:21
Hier nog een kersverse kijker. Tot nu toe (EP05 net afgekeken) erg leuk en spannend en ik hoop eigenlijk op een mooie afsluiter en niet op uitrekken naar tig seizoenen.

Voor degene voor wie het wel serieuzer mocht, misschien is Top of the Lake wel een aardig "alternatief"?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ramon schreef op maandag 18 juli 2016 @ 01:09:
Voor degene voor wie het wel serieuzer mocht, misschien is Top of the Lake wel een aardig "alternatief"?
Wat heeft Top of the Lake te maken met de jaren '80 en paranormale dingen? :P
Maar toch bedankt voor de tip. Die serie ken ik nog niet :)

Daarnet trouwens deze serie afgekeken tot aan de laatste minuut.

Zonder te spoilen kan ik alleen maar zeggen dat ik bij m'n mening blijf: prachtige serie :Y

[ Voor 20% gewijzigd door Stukfruit op 18-07-2016 01:54 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat de kinderen het erg goed doen. Ze zijn super gecast en we gaan nog veel meer van ze zien. Het jochie die Mike speelt zien we zelfs terug in de nieuwe verfilming van 'It'.

Winona Rider doet haar ding, maar springt er zeker niet bovenuit. Een nominatie zal ze hier niet snel voor krijgen, daarvoor is het te eentonig wat ze laat zien.

Deze serie is echt heel erg goed, maar vond het wel jammer dat het al snel duidelijk werd wat er aan de hand was. De laatste 3 afleveringen vond ik daardoor net iets minder. Hopelijk kan seizoen 2 eindigen met een shock!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo dikke vette chill deze serie...WOW :D

Op het puntje van mijn stoel. Goed einde ook imo.
Die Winona, dat had net zo goed Truus van om de hoek kunnen zijn- echt een weinig betekenisvolle rol, maar die kids, damn- die maken de serie.
Mooie mix van suspense, creep, special effects (maar niet te overdadig!) goed verhaal, SF, aandoenlijke characters, big brother foute overheid etc. :)

Kijk nu al uit naar S02. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Stukfruit schreef op maandag 18 juli 2016 @ 01:51:
[...]

Wat heeft Top of the Lake te maken met de jaren '80 en paranormale dingen? :P
Maar toch bedankt voor de tip. Die serie ken ik nog niet :)
Niets ;) Maar wel een vermist kind in een klein dorp, spanning, mysterie, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

414524

Op aanraden van een vriend van me ga ik de serie kijken, de reviews op metacritic zijn echt ongelofelijk positief. Kan niet wachten! Zal na afloop van het seizoen wel ff een reactie posten zonder spoilers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

414524 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:05:
Op aanraden van een vriend van me ga ik de serie kijken, de reviews op metacritic zijn echt ongelofelijk positief. Kan niet wachten! Zal na afloop van het seizoen wel ff een reactie posten zonder spoilers.
Doe jij dat effe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gisteren laatste aflevering gekeken :) Ik vond het eigenlijk best wel een toffe serie, jammer dat het "maar" 8 afleveringen zijn en ik aan het eind nog wel een paar vragen had... maar ach :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanochtend toevallig ncis seizoen 12 aflevering 6 bekeken en daar zit volgens mij het meisje 11 in, speelt ze ook een goede rol (kind dat haar moeder vermoord). Ik zal zo imdb nog eens opstarten om het te controleren, ze had namelijk lang haar in ncis.

Edit: lol, het klopt, was even zoeken, maar zie IMDB: "NCIS: Naval Criminal Investigative Service" Parental Guidanc...

Ze ziet er met lang haar wel heel anders uit, maar toen ze in die serie vertelde wat ze haar moeder aangedaan had zag ik die blik die je ook in deze serie veel ziet. Tijdens het zoeken kwam ik nog een leuk artikel over haar tegen: https://www.romper.com/p/...mplicated-character-14072

Een vervolg zal denk ik nummer 1 t/m 10 ook bevatten? Ik hoop dat het een langere reeks met veel seizoenen gaat worden namelijk en daarin zit wel potentie, zeker als je de ratings ziet. Jammer dat je niet kan zien hoeveel mensen op netflix deze show kijken, ik denk dat de statistieken fantastisch zijn. Heb in iedergeval iedereen die ik ken met netflix hem aangeraden.

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 18-07-2016 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-07 15:22
Wow volgens mij 1 van de weinig serie topics dat bijna geen gemierenneuk krijgt van tweakers :O, dan moet de serie wel erg goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:25
Eleven speelde ook een eng kind in Intruders (dat jammer genoeg geen seizoen 2 kreeg)

edit: o, dat stond ook in een gelinkt artikel hierboven, zie ik nu. En ik was al zo blij dat ik'r op eigen houtje herkende

[ Voor 42% gewijzigd door durian op 18-07-2016 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:45

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ben ik de enige die veel links ziet naar Lost Boys?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ardana schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:35:
Eigenlijk zie ik die niet echt. Stranger Things heeft (soms) meer weg van Alien dan van een "vampierflick".
Waarbij ik moet toegeven dat ik Lost Boys alleen ken van de omschrijving + trailer, dus wellicht zit ik er helemaal naast :+

Wat denk ik een goede vraag is: heb je van Stranger Things de hele serie al gezien of alleen de trailer? Die laatste kan een vertekend beeld geven :)

Als we het dan toch hebben over filmreferenties.. hier een lijstje met refs in ST (let op: spoilers!):
http://www.vulture.com/20...m-reference-glossary.html

Wie heeft er nog meer gespot? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 19-07-2016 02:38 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Stukfruit schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 02:36:
[...]

Als we het dan toch hebben over filmreferenties.. hier een lijstje met refs in ST (let op: spoilers!):

Indiana Jones. De Chief die de bus inliep (waar de kinderen zich verstopten) met zijn hoed op en hoe er toen ingezoomed werd, deed mij direct aan Indie denken. Zie deze niet op die lijst voorbijkomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sydney08 op 19-07-2016 03:09 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

[...]

Eigenlijk zie ik die niet echt. Stranger Things heeft (soms) meer weg van Alien dan van een "vampierflick".
Waarbij ik moet toegeven dat ik Lost Boys alleen ken van de omschrijving + trailer, dus wellicht zit ik er helemaal naast :+
Foei! Ga eens snel Lost Boys kijken! ;) Serieus, echt een (zeker voor die tijd) goede film, nu met cult-status. Een van mijn all time favorites.
Wat denk ik een goede vraag is: heb je van Stranger Things de hele serie al gezien of alleen de trailer? Die laatste kan een vertekend beeld geven :)
Ik heb de hele serie gekeken, en vooral die jochies op hun bikes die zich overal tegenaan bemoeien en niet luisteren naar de volwassenen komen ook voor in Lost Boys, t/m de band om hun hoofd aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ardana schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:33:
[...]

Ik heb de hele serie gekeken, en vooral die jochies op hun bikes die zich overal tegenaan bemoeien en niet luisteren naar de volwassenen komen ook voor in Lost Boys, t/m de band om hun hoofd aan toe.
Zoals in iedere serie in de jaren 80 en vroege jaren 90 :P

Als vampierfilmfanaat ken ik uiteraard The Lost Boys (ik ken de film vrijwel uit mijn hoofd) maar ik had echt geen enkel moment waarop ik dacht, hee verrek dat lijkt wel op een scene uit The Lost Boys!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dat moment dat ze preppen om het monster aan te vallen? Vooral het moment dat die donkere jongen prept en z' hoofdband aan doet.

Maar goed, Lost Boys is en blijft geniaal :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ardana schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:39:
Dat moment dat ze preppen om het monster aan te vallen? Vooral het moment dat die donkere jongen prept en z' hoofdband aan doet.

Maar goed, Lost Boys is en blijft geniaal :Y
Straks maar even kijken, het is toch te warm om iets nuttigs te doen :+

Maar het voelde meer aan als E.T. en The Goonies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiner
Corey Feldman heeft wel wat weg van toothless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 16:53
Ik had Wynona Ryder eerst niet herkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Olga2000 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:20:
Ik had Wynona Ryder eerst niet herkend...
Ja die is ook een dagje ouder geworden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erg vet, dank je voor het delen

ik ken een aantal films ook niet uit dat lijstje, damn, ik ga even wat inhalen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 19-07-2016 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ardana schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:33:
[...]

Foei! Ga eens snel Lost Boys kijken! ;) Serieus, echt een (zeker voor die tijd) goede film, nu met cult-status. Een van mijn all time favorites.

[...]

Oke, dan zal ik die eens op de kijklijst zetten. Bedankt voor de tip iig :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lost boys 1 gaat dit toch over? Ik zie ook een 2 en 3 namelijk. Zijn alle 3 de delen goed of alleen voor deel 1 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 04-07 12:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Alleen deel 1 van The Lost Boys is echt de moeite waard. Deel 2 en 3 zijn bij lange na niet zo sterk.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik moest even aan MacGyver denken in de laatste aflevering
spoiler:
, toen Nancy en Jonathan voorbereidingen troffen om het monster te vangen/doden

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:26

Bob Popcorn

Plop!

Net afgekeken, heerlijke serie die echt op alle vlakken klopt voor mij. Goeie sci-fi, perfect camerawerk, goede muziek, gaaf verhaal en perfect 80s gevoel :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:29

Elvhenk

/me hartje GO

Superserie! De jaren 80 zijn inderdaad goed getroffen, ik herinner me die namelijk nog goed. :P
Zei oma. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:03

rammes

koekebakker 1e klas

gave serie! ik zie ET, super8 en Goony's in 1 _/-\o_

nerd mode: het blikje cola wat tegen zijn hoofd aangehouden word na het gevecht is duidelijk leeg, en de doos met de pentax ook. Je kunt zien dat het anders hanteert

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Klinkt tof, ik ben ook in de jaren '80 opgegroeid (geboren in '76 maar de jaren '70 heb ik dus niet heel bewust meegemaakt) en zal de serie ook klaar zetten (heb momenteel nog wat andere dingen liggen en ik wil niet te veel tegelijk kijken).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb hem juist compleet gezien, wat een geweldige serie was dit ! Geen woorden voor hoe geweldig dit is. De 80's sfeer is ook juist erop, in zoveel details maar ook in de algehele sfeer. Zeer goed geacteerd, van jong tot oud is de algehele acting echt top en met een geweldig geschreven verhaal en script. Als er iets is dat je moet gezien hebben als fan van dit soort film of serie, is het deze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Zeker de moeite waard. Heerlijk die foute synthesizer muziek op de achtergrond. Qua verhaal en setting is het bijna identiek aan Super 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phuncz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 18:14:
Ik heb hem juist compleet gezien, wat een geweldige serie was dit ! Geen woorden voor hoe geweldig dit is. De 80's sfeer is ook juist erop, in zoveel details maar ook in de algehele sfeer. Zeer goed geacteerd, van jong tot oud is de algehele acting echt top en met een geweldig geschreven verhaal en script. Als er iets is dat je moet gezien hebben als fan van dit soort film of serie, is het deze wel.
Mooi he, die jaren-'80 sfeer...de Challenger, Tsjernobyl, De Muur die viel- de eerste CD-speler :D
Knight Rider, The A-Team, Ninja, Miami Vice...om over de muziek maar de zwijgen zo goed- blij dat ik ook ben opgegroeid in die tijd. :Y

Filmstudio's hebben vast storage boxen vol met '80 troep, oude gordijnen, tv's, telefoons, meubilair etc.
Ik sta altijd versteld, hoe goed men die setting na kan bouwen, net als in "The American's", ook top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-07 08:06

NvM

Wat denken jullie, die passiviteit van de vader van Mike, zou die ergens symbool voor staan in de serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Blinde vertrouwen in de Amerikaanse overheid, dat er geen gevaar (meer) is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Phuncz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 18:14:
Inderdaad erg mooie serie, het deed me een beetje denken aan Super 8, normaal 'erger' ik me meestal aan kinderen maar in deze serie (en super 8) had ik daar geen last van. Zeer goed in elkaar gezet!

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vermoedelijk enerzijds omdat de rollen goed zijn ingevuld met goede acteurs en anderzijds doordat er ook goede schrijvers achter zitten. Heel vaak zie je kinderen als een nagedachte in de TV of filmwereld, hebben ze niet meer te doen dan een one-liner te zeggen (ipv. acteren) en hier vullen ze hun rol als 80's kinderen perfect in.

Er zullen veel mensen van die generatie zijn die zich ook met één van de jonge rollen kunnen koppelen, op één of andere manier. Terwijl dat in andere films of series vaak onrealistische rollen zijn, neergezet door slecht-gecaste acteurs. En regelmatig krijgen ze echt erbarmelijke rollen zoals iemand een sleur of een probleem voor de hele groep is. The Walking Dead heeft er zo een paar gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door Phuncz op 22-07-2016 08:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
Topserie! Ik geniet enorm van! Verhaal is geweldig, logica, alles klopt. Er wordt zeker zeer goed geacteerd. Graag 2-de seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Top serie, wel jammer dat er maar 8 aflevering zijn, (hoopte op wat meer), misschien 2e season? :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Vind het juist heerlijk dat ze zich beperken tot 8 afleveringen. Het kan nooit weer zo goed zijn als dit seizoen. Nu heeft het verhaal een begin en een duidelijk eind, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Precies. Dit is een stuk beter dan 8 afleveringen met verhaal en 5 fillers waar niets in gebeurt en ook nog eens budget wegnemen van de 8 belangrijke afleveringen :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-07 08:33
Zeer toffe serie. Heb overal van genoten en dat komt zelden voor.

Ik vond alleen de laatste aflevering een beetje irritant vanwege de knipperende lampen, toch zeker wel 5-10 mins lang..

[ Voor 3% gewijzigd door Munki op 25-07-2016 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Stukfruit schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:19:
Precies. Dit is een stuk beter dan 8 afleveringen met verhaal en 5 fillers waar niets in gebeurt en ook nog eens budget wegnemen van de 8 belangrijke afleveringen :Y
Oh, ja, 8 afleveringen was perfect! Daardoor had verhaal een goede vaart.

Ik zie echter 2-de seizoen helemaal zitten. Dat parallel universe heeft potentie. Ik zou die graag wat meer van willen zien. Monster is ook zeer origineel gegeven.
Daarnaast 11 is weg... niet helemaal duidelijk hoe waar en waarom... En einde maakt duidelijk dat niet alles is helemaal over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Heerlijk om zo'n serie over je heen te laten komen zonder eindeloos te zijn gespoiled door trailers, hype of dat het een verfilming van een boek/comic is. Hopelijk wordt dit een flinke hit en opent het de deur voor meer van dit soort originele verhalen dat met een onbekende cast risico's durft te nemen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiner
De serie is super goed, hoogst waarschijnlijk wordt hij dus gecancelled ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-07 11:08
Goede serie! Afgelopen weekend laatste aflevering gezien, helaas wachten op seizoen 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:16
En... uit. Heb de serie vrijwel geheel in 1 keer uitgekeken. Goed verhaal en goed uitgewerkt! Niet uitgemolken gelukkig. Maar ik hoor iedereen over een tweede seizoen. Ik dacht dat het een miniserie was met alleen deze 8 afleveringen.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er komt een 2e seizoen, althans als ik diverse sites mag geloven. Kan ook prima omdat er veel niet uitgelegd is, er kunnen zelfs 10 seizoenen bij vind ik. En dan steeds meer richting de x-files qua verhaallijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
http://www.slashfilm.com/stranger-things-season-two/

Stranger Things seizoen 2 wordt een vervolg van het eerste seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-07 14:27
Ben ik blij dat ik dit topic tegen kwam zeg in twee dagen die serie er doorheen gejaagd. Zal wel een stuk nostalgie zijn maar dit is echt een van de betere series in tijden!

Moest beetje denken aan de goonies en stand by me bij deze serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jmxd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 21:33:
http://www.slashfilm.com/stranger-things-season-two/

Stranger Things seizoen 2 wordt een vervolg van het eerste seizoen
Ze omschrijven het wel lastig, ze zeggen dat het geen 2e seizoen gaat worden, maar dat ze gewoon doorgaan waar ze gebleven waren, althans na 3 keer lezen haal ik dat eruit. Beetje vaag, dat is gewoon een seizoen 2, maar ik vind het best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-07 12:34
Damn... Lang niet zo goed serie gezien. Elke aflevering zat de spanning er goed in en de jaren 80 soundtrack was helemaal genieten.

Hoop stiekem wel op een 2e seizoen. Ben alleen wel benieuwd hoe ze verder gaan met het verhaal.

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:27
Erg vette serie, vindt het alleen wel jammer dat iedereen er van uitging dat er maar 1 monster was.
Uiteindelijk klopt het wel, maar naar mijn idee hebben ze het nooit kunnen weten. Ik bedoel er is ineens een poort naar een andere dimensie die (zover wij weten) net zo groot is al onze aarde en daar loopt maar 1 monster rond? dat is toch vreemd?

Maar goed heel erg benieuwd naar S02 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Monsters zijn net roofdieren, hebben ook een territorium ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Faq, dit is echt zo'n goede serie!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-07 12:54
Ardana schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:35:
Nee ik zie het ook, maar de serie ademt naar mijn mening voornamelijk Stephen King. Carrie (Eleven), Stand By Me (kids die een treinspoor volgen op zoek naar...) + Stephen King's IT (kids op monsterjacht). En natuurlijk de verwijzing naar Stephen King zelf: "do you read any Stephen King?" en de reactie van de makers zelf:

The books of Stephen King were a big inspiration. It was those films and books that were such a big part of our childhoods. What made all these stories so great, and connected all of them, was that they explored that point where the ordinary meets the extraordinary. That’s what we wanted the show to do, because, when we were growing up, we were just regular kids living in the suburbs of North Carolina playing Dungeons & Dragons with our friends, so when we watched these films or read these books, we felt [like those characters].

Heb de serie in een ruk uitgekeken. Heerlijk origineel, 80's vibe en puike soundtrack. Ik ben met de serie begonnen om te kijken hoe Finn Wolfhard (Mike) het doet. Hij gaat namelijk spelen in de nieuwe Stephen King's IT die in september 2017 wordt uitgebracht. En wat deed ie het goed in Stranger Things! :)

[ Voor 55% gewijzigd door D. Ninjai op 29-07-2016 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
D. Ninjai schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 00:36:
[...]

Nee ik zie het ook, maar de serie ademt naar mijn mening voornamelijk Stephen King. Carrie (Eleven), Stand By Me (kids die een treinspoor volgen op zoek naar...) + Stephen King's IT (kids op monsterjacht). En natuurlijk de verwijzing naar Stephen King zelf: "do you read any Stephen King?"

Heb de serie in een ruk uitgekeken. Heerlijk origineel, 80's vibe en puike soundtrack. Ik ben met de serie begonnen om te kijken hoe Finn Wolfhard (Mike) het doet. Hij gaat namelijk spelen in de nieuwe Stephen King's IT die in september 2017 wordt uitgebracht. En wat deed ie het goed in Stranger Things! :)
klopt meestal ram ik gelijk op play als een serie is afgelopen hier liet ik vaak eerst de soundtrack uitspelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-07 21:57
Ook ik kan niet wachten op het volgende seizoen :)

Voor mensen die houden van de jaren 80 sfeer. The Goldbergs speelt zich ook af in die tijd. Hoewel het wel van een heel ander niveau is dan dit en het een komedie is, zijn veel dingen wel herkenbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Top serie.
Kijk zelf vrij weinig series en haak heel snel af, maar het productieniveau is echt zo goed. De verwijzingen naar klassiekers zijn ook erg sterk (subtiel) en de karakterontwikkeling is _/-\o_ .

Ik denk dat ik het zelfs de beste serie vind die ik ooit gezien heb (ook al vond ik aflevering 7 en 8 de minste). Wellicht niet de vermakelijkste maar wel de beste.
Ik kan alleen niet precies de vinger leggen waarom dat ik deze serie zo sterk vind.
De vertelling is zo sterk, het voelt zo authentiek (green-screen leek zeer beperkt) en het tempo is perfect dat mis ik juist bij andere series als GoT, TWD, Marco Polo, Black Sails of Sopranos.

Ondanks dat ik er zo van genoten heb hoop ik dat er geen 2de seizoen komt, vrees namelijk dat ze dit niet kunnen overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Crazyanz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:30:
[...]

klopt meestal ram ik gelijk op play als een serie is afgelopen hier liet ik vaak eerst de soundtrack uitspelen :D
Hahah, herkenbaar. Ook bij de tune aan het begin had ik vaak het gevoel dat het nog wel langer mocht duren voordat dat nummer voorbij was. Heerlijke soundtrack!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-06 08:57
waarom vond iedereen dit zoooo goed? mischien ben ik te oud for this ....

vond redelijk te lowbudget, teveel geleuter rond die moeder en die lichten, non-interessant monster , ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kingpol schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:41:
of je hebt geen smaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou daar valt nog wel over te praten.
Of een film of serie "goed" is valt mijn inziens niet zomaar onder smaak. Of een serie je aanspreekt, dat valt onder smaak.

Dingen als goed filmwerk. Degelijk acteerwerk, geloofwaardig script en muziek keuze zijn allemaal dingen die een serie goed kunnen maken en vooral het script of acteerwerk zijn helemaal niet onderheven aan smaak.

Vind je iets goed wat dat niet is dan heb je geen andere smaak. Dan heb je er gewoon geen verstand van :+

Maar goed mijn inziens is Stranger Things juist door die meetbare dingen wel goed. Geen top 10 maar zeker goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Goonies, ET, Alien, Twilight Zone, Close Encounters, enzzz :D

Heb `m ook in 2 dagen gebingewatched, graag meer van dit soort series aub. (hopen dat het Breaking Bad effect nog meer series oplevert en dat Hollywood de smaak te pakken krijgt met kortere maar sterke series.)

Toch soort van "jammer" dat 2e seizoen, dat het precies dezelfde opzet is.
Ik had misschien liever net als True Detective weer een heel ander dorpje/stad met andere situatie gezien. Hopen dus dat het niet "hetzelfde" wordt.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haakjesluiten
beter fargo als voorbeeld nemen, seizoen twee van true detective was echt rete saai :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 04-07 12:40

sjaool

Every life should have 9 cats

enchion schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 18:48:
Toch soort van "jammer" dat 2e seizoen, dat het precies dezelfde opzet is.
Ik had misschien liever net als True Detective weer een heel ander dorpje/stad met andere situatie gezien. Hopen dus dat het niet "hetzelfde" wordt.
Ik mag hopen dat het volgende seizoen om dezelfde personen gaat. Ik vond de cast juist erg verfrissend en een zeer goed eerbetoon aan de jaren '80. Maar als je het interview met de gebroeders Duffer hebt gelezen weet je al zo'n beetje welke kant het verhaal op kan gaan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-07 19:03
Goed eerste seizoen, ook gebingewatched :p. Vet intro ook.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Inderdaad. Het is een van de weinige series waarvan ik de intro liet afspelen ipv doorklikte naar een normale scene :P

Eigenlijk is het weinig bijzonders, maar die muziek.. O+ die vibe.. O+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, regelmatig hoor ik die tune nog in mijn hoofd doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-07 14:00

Empathy

Extreme Audio

Damn, wat een heerlijke serie! Lang geleden dat ik zo in een verhaal zat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dwaas
  • Laatst online: 29-05 14:56

dwaas

_

kingpol schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:41:

vond redelijk te lowbudget, teveel geleuter rond die moeder en die lichten, non-interessant monster , ...
Eens. Misschien ben ik er te jong voor. ('81) Vond het middelmatig.
Kon van alles voorspellen en ja als je je krachten gebruikt dan gaat je neus bloeden.. nu weten we het wel.
Leek af en toe een tienersoap.

Paar karakters vond ik leuk. Die agent die in de eerste aflevering als slob z'n dag start en vervolgens een enorme bikkelaar blijkt te zijn. Toothless als komisch element. Ennnnnn dat was het dan wel weer.

Vriendin vond het beter dan ik.

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
dwaas schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Eens. Misschien ben ik er te jong voor. ('81) Vond het middelmatig.
Kon van alles voorspellen en ja als je je krachten gebruikt dan gaat je neus bloeden.. nu weten we het wel.
Leek af en toe een tienersoap.

Paar karakters vond ik leuk. Die agent die in de eerste aflevering als slob z'n dag start en vervolgens een enorme bikkelaar blijkt te zijn. Toothless als komisch element. Ennnnnn dat was het dan wel weer.

Vriendin vond het beter dan ik.
ben ook van 81 :) ze proberen teveel te "lenen/lijken" van andere zaken ipv hun eigen origineel verhaal te volgen

ze proberen teveel op de goonies te lijken, teveel op ET, teveel op poltergeist, teveel op super 8, ...

goed gepikt is niet altijd beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een ode aan de films uit de jaren 80, je moet het denk ik niet als pikken zien.
Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als seizoen 2 in de jaren 90 zich afspeelt zodat je wat wisseling krijgt.

[ Voor 56% gewijzigd door Anoniem: 738905 op 01-08-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Gepikt? Haha, voordat je zulke uitspraken doet is het misschien aan te raden eerst wat meer achtergrond informatie te lezen. Als je dat had gedaan dan had je juist respect op kunnen brengen voor de makers van deze show.

Deze 2 broers hebben ons de magie uit de jaren 80 teruggebracht en daar ben ik ze zeer dankbaar voor!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:17
Wát een toffe serie :) meteen aan wat vrienden aangeraden en iedereen was hooked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 10:40
Afgelopen zaterdag paar afleveringen gekeken of het wat was. Nu afgelopen zondag helemaal uitgekeken.

Beoordeling 5 sterren gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:16
Het seizoen is eigenlijk wel af. Ik verwacht helemaal geen seizoen twee en heb ook liever dat ze dan een andere setting nemen, zoals Fargo inderdaad. Het is te hopen dat het niet uitgemolken gaat worden, zoals zoveel series vandaag de dag.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-07 14:00

Empathy

Extreme Audio

kingpol schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:24:
[...]

ben ook van 81 :) ze proberen teveel te "lenen/lijken" van andere zaken ipv hun eigen origineel verhaal te volgen

ze proberen teveel op de goonies te lijken, teveel op ET, teveel op poltergeist, teveel op super 8, ...

goed gepikt is niet altijd beter
Ik ben van '82 en vond het fantastisch :)
Kan niet wachten tot het volgende seizoen, maar ben wel bang dat de magie er dan vanaf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
Spacey23 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:37:
Gepikt? Haha, voordat je zulke uitspraken doet is het misschien aan te raden eerst wat meer achtergrond informatie te lezen. Als je dat had gedaan dan had je juist respect op kunnen brengen voor de makers van deze show.

Deze 2 broers hebben ons de magie uit de jaren 80 teruggebracht en daar ben ik ze zeer dankbaar voor!
ik miste toch de "magie" van de jaren 80, de bad haircuts, de bad fashion, wrestlemania, 80's music, ...

als je je nostalgisch voelt, kun je toch beter de referenties van deze film bekijken

guess we agree to disagree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
kingpol schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:13:
[...]

ik miste toch de "magie" van de jaren 80, de bad haircuts, de bad fashion, wrestlemania, 80's music, ...

als je je nostalgisch voelt, kun je toch beter de referenties van deze film bekijken

guess we agree to disagree
Het kan je smaak niet zijn, dat is ook geen probleem en dat was mijn punt ook niet. Mijn punt is dat er niks is gestolen van andere films en dat jij met die uitspraak de mist ingaat. Lees maar wat meer over deze broers, dan neem jij je uitspraak over dat stelen wel terug.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 15:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Op aanraden van een vriend ook aan deze serie begonnen. De jaren 80 vibe bevalt me wel. Heerlijk om die synthwaves te horen :D . Verhaal houd me vast. Spanning is goed. Heb nu 3 afleveringen gekeken. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste