Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Goron schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:32:
Erdogan roept schijnbaar via facetime op de straat op te gaan en te vechten :X :X
Met waarschijnlijk als doel dat de soldaten gaan schieten en zo hun status, zowel internationaal als nationaal verliezen. Walgelijk...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik kan mn vakantie van morgen naar Side wel vergeten denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:10
Ferra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:34:
Zou zelf niet de gok wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:35
Geen idee hoe dit uit gaat pakken maar dat Erdogan een dictator in spe is lijkt me een zekerheidje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

ja.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Jup...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hangt ervanaf. Als je geen bezwaar hebt dat de kogels om je oren vliegen, en je wat tanks moet ontwijken, kan je gewoon gaan hoor.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:33

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:34:
[...]

Met waarschijnlijk als doel dat de soldaten gaan schieten en zo hun status, zowel internationaal als nationaal verliezen. Walgelijk...
Hier sla je denk ik exact de spijker op zijn kop. Wat een walgelijke oproep van Erdogan, en iedereen die hier gehoor aan geeft krijgt dus onbedoeld een hele nare rol in dit hele gebeuren.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Overheids roeptoeter op Al-Jazeera live is bezig een roman te schrijven over het woord democratie.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:10

Jaymz

Keep on moving !

D'r zal morgen wel een reisadvies liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Is er al een negatief reisadvies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Leo1010 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:35:
Overheids roeptoeter op Al-Jazeera live is bezig een roman te schrijven over het woord democratie.
Hoe vaker het zelfde woord wordt gebruik hoe minder geloofwaardig het is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Ferra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:36:
Gelukkig bestaat er nog zoiets als gezond verstand.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

iChaos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:28:
[...]

Punt 1: zo profileren ze zich ja. De meerderheid van het land is het er mee eens: als zij willen dat het land die richting op gaat, doe je er weinig aan.
Dus zijn ze Islamitisch. Je vroeg dat uit te leggen, doe ik, en nu geef je het gewoon toe. En ik laat 'die meerderheid' in een dictatuur even links liggen.
Punt 2: en de PKK mag tentoonstellingen houden in Brussel, er tenten op zetten, terwijl die algemeen geaccepteerd zijn als een terroristische organisatie, die IEDs planten in Turkije, kindsoldaten gebruiken, overheidsgebouwen bombarderen: de handen van Europa zijn net zo vies, iedereen steunt kennelijk degene bij wie ze baat hebben.
Als je openlijk Islamterroristen steunt, heb je een Islamitisch beleid. Je vergeet dat het daarom ging. Beetje lullig dat je de onderdrukte Koerden erbij sleurt. Erg zelfs.
Punt 3: een ontzettend breed punt waarbij je definities van diverse termen nodig hebt om een uitspraak over te doen.
Er staat wat er staat. Zie niet in hoe je je hier uit kan lullen?
Punt 4: daar ben ik het ook niet mee eens, maar dit heeft niks te maken met Islamitische inslag.
Huh? Als je alcoholgebruik in je wetgeving gaat verbieden, is dat heus wel een teken van Islamitische inslag. Beetje vreemde opmerking.
Kijk, begrijp me niet verkeerd, ik steun hem ook niet, maar het westen wekt wel erg de indruk dat we op kamelen naar het werk gaan, je hand er af wordt gehakt als je iets steelt en alle vrouwen gesluierd zijn.
Dat is bullshit. Er werd enkel geopperd dat Erdogan met z'n partij heel erg richting godsdienststaat gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

8)7

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nog niet, maar Common Sense is er in overvloed.

Als je dan op vakantie wil, ga dan naar Syrië, dat is op dit moment een veiligere bestemming.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat zal er snel komen. De meeste ambtenaren zijn alleen thuis. Ik denk dat je reisorganisatie hier ook niet moeilijk over zal doen. Voor de rest is dit wel offtopic dus zullen we het hier bij laten? :)

De Speld is er weer snel bij. :P
http://speld.nl/2016/07/1...g-bezuinigen-op-defensie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:40

franssie

Save the albatross

mkleinman schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:33:
[...]

Vlieg incident speelt inderdaad mee. Maar los daar van is Putin er niet vies van om in te springen op dit soort gelegenheden. Als hij ergens denkt om hier een slaatje uit te slaan en zijn invloedsfeer te vergroten dan zal hij dat niet nalaten denk ik.
Dan zou je bijna suggereren dat de putins op voorhand steun verlenen aan een nieuwe 'regering' in Turkije. Zou me niets verbazen. Turkije is een strategisch olie en gas punt tussen europa en azie dacht ik (heb kaart even niet bij de hand)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:35
iChaos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:28:
Kijk, begrijp me niet verkeerd, ik steun hem ook niet, maar het westen wekt wel erg de indruk dat we op kamelen naar het werk gaan, je hand er af wordt gehakt als je iets steelt en alle vrouwen gesluierd zijn.
Nah, dat valt toch wel mee. Ik denk dat het westen met name het gevoel heeft dat Erdogan langzaam alle Turken gaar kookt door de temperatuur langzaam op te laten lopen. Daar is hij erg goed in en ook erg succesvol. Ik kan dat niemand echt kwalijk nemen, het hangt af van de voedingsbodem die de staat van een land kan bieden. In het westen hebben we dat ook gezien helaas...

Maar je moet toch wel toe kunnen geven dat het zelf in het leven roepen van een presidentiele positie opmerkelijk is. Samen met het indammen van de vrijheid van meningsuiting. Dat zijn DE tekenen van een regime dat langzaam de controle naar zicg toetrekt. En dat vaak zonder dat het volk zich er echt van bewust is omdat het langzaam gaat. Sterker nog: geef het volk wat anders in ruil! Dat is echt een levensgevaarlijke ontwikkeling. Vooral omdat je het doorgaans pas ziet als het al te laat is.

[ Voor 4% gewijzigd door GENETX op 15-07-2016 23:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Je wilt een all inclusive dan krijg je hem ook :+

Maar serieus houd mijn hart vast als die burgers maar niet luisteren naar Erdogan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:03

iChaos

It's Lupus.

Coltrui schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:36:
[...]

Dus zijn ze Islamitisch. Je vroeg dat uit te leggen, je geeft het gewoon toe. En ik laat 'die meerderheid' in een dictatuur even links liggen.

[...]

Als je openlijk Islamterroristen steunt, heb je een Islamitisch beleid. Je vergeet dat het daarom ging. Beetje lullig dat je de onderdrukte Koerde erbij sleurt. Erg zelfs.

[...]

Er staat wat er staat. Zie niet in hoe je je hier uit kan lullen?

[...]

Huh? Als je alcoholgebruik in je wetgeving gaat verbieden, is dat heus wel een teken van Islamitische inslag. Beetje vreemde opmerking.

[...]

Dat is bullshit. Er werd enkel geopperd dat Erdogan met z'n partij heel erg richting godsdienststaat gaat.
Wanneer je blijft roepen dat het een dictatuur is, terwijl ik toch echt bij iedere verkiezing een stem kan uitbrengen en er controle is over de telling van de stemmen, en je de PKK als 'onderdrukte mensen' bestempelt (er is een verschil tussen Koerden en de PKK), ben je wel erg laf bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Oh nog geen negatief reisadvies dus wellicht krijg ik mijn centjes niet terug van mijn verzekeraar. Nou laat ik dan toch maar gaan naar een land waar een coupe wordt gepleegd, want oh wee, mijn centjes zijn belangrijker dan mijn veiligheid.. zucht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik zou hier morgen ook vertrekken. Vrees inderdaad dat het niet doorgaat... terwijl ik vermoed dat je er in de resorts vrij weinig van zal merken.

Zat overigens ook in Egypte toen er een avondklok werd ingesteld en het leger voor de tweede keer de macht overnam. Toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
De staatszenders zijn uit de lucht. Geen enkele TRT zender die uitzendt momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:05
Wat een verschrikking dat Erdogan het volk op roept om verzet te plegen en de straat op te gaan... Nu hopen dat niemand hiernaar luistert voordat er veel slachtoffers gaan vallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

iChaos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:38:
[...]

Wanneer je blijft roepen dat het een dictatuur is, terwijl ik toch echt bij iedere verkiezing een stem kan uitbrengen en er controle is over de telling van de stemmen, en je de PKK als 'onderdrukte mensen' bestempelt (er is een verschil tussen Koerden en de PKK), ben je wel erg laf bezig.
leuk dat je kan stemmen, maar er is nog altijd èèn iemand die achter de schermen de touwtjes in handen heeft. Dat wil niet zeggen dat er geen democratie (=inspraak) is.

Beetje zoals het oekraïne referendum hier. volk stemt nee,maar rutte draait er omheen en weigert er wat aan te doen.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilscomrade
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-08 19:40
http://liveleak.com/view?i=44c_1468614128

Lijkt er heftig aan toe te gaan als deze beelden kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:25
Noord-Korea en Syrië zijn allebei heel mooi deze tijd van het jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:35

SomerenV

It's something!

Grindtegel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:39:
Oh nog geen negatief reisadvies dus wellicht krijg ik mijn centjes niet terug van mijn verzekeraar. Nou laat ik dan toch maar gaan naar een land waar een coupe wordt gepleegd, want oh wee, mijn centjes zijn belangrijker dan mijn veiligheid.. zucht....
1: Reisadvies negeren
2: Camera meenemen met wat leuke lenzen
3: Leipe foto's maken
4: Verkopen voor veel geld
5: Met winst terug naar huis!
5b: Kleine optie dat je vakantie wat langer gaat duren dan de verwachting was O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
https://twitter.com/stratfor/status/754066156080750592

Overheid roeptoeter op Al-Jazeera live claimt dat het de Gulen groep is die achter de coup zit, AKP Partij Vice Chair claimde hetzelfde een uurtje geleden.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

iChaos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:38:
[...]

Mijn punten blijven staan hoor, ook al schrap je de woorden 'dictatuur' en 'Koerden'. Je lijkt wel een duivel in een wijwatervat. Kan je ook normaal discussiëren en gewoon de argumenten die ik aandroeg weerleggen zonder op je achterste poten te gaan staan en me laf te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
wildhagen schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:37:
[...]

Nog niet, maar Common Sense is er in overvloed.

Als je dan op vakantie wil, ga dan naar Syrië, dat is op dit moment een veiligere bestemming.
Dit advies slaat nergens op. Het huidige advies van de Foreign Office (wel actueel, in tegenstelling tot het advies van MinBuZa). https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/turkey

Afbeeldingslocatie: https://assets.publishing.service.gov.uk/media/56af4a0e40f0b61628000013/160201_Turkey_jpeg.jpg

Oh enne.

Afbeeldingslocatie: https://assets.publishing.service.gov.uk/media/549ad28d40f0b60241000303/141223_FCO_356_-_Syria_Travel_Advice__WEB__Ed2b.jpg
https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/syria

Zelfs vanuit MinBuZa:

Afbeeldingslocatie: https://www.rijksoverheid.nl/binaries/large/content/gallery/rijksoverheid/content-afbeeldingen/ministeries/bz/reisadviezen/s/syrie/reisadvies_syrie_12-1-2015_620.png
https://www.rijksoverheid...reisadviezen/inhoud/syrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
iChaos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:30:
[...]

De oppositie heeft ook gewoon televisiezenders hoor. Het is echt niet alsof alleen de AKP propaganda kan maken. Ja, journalisten worden naar het bureau gebracht als ze te ver gaan volgens Erdogan, daar ben ik het beslist niet mee eens, absoluut niet, maar vooralsnog kan iedere partij nog gewoon ergens staan en zijn stemmers toespreken en die mensen kunnen stemmen op wie ze willen, waarbij de stemmen worden geteld onder het oog van mensen van alle partijen.
Maar die media kanalen mogen toch niet zeggen wat ze willen of ze worden overgenomen door de staat of is dat niet correct?

http://www.hln.be/hln/nl/...ritische-krant-over.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/...rdogan-had-beledigd.dhtml

en ik meen nog wat berichten in die trend gelezen te hebben de laatste jaren. Als je kritiek uit pakken ze je op of nemen ze je medium af. In het geval van Zamam stond er één dag een kritische krantenkop, de volgende dag loofde de krant Erdogan zijn regime ineens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

GENETX schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:38:
[...]

Nah, dat valt toch wel mee. Ik denk dat het westen met name het gevoel heeft dat Erdogan langzaam alle Turken gaar kookt door de temperatuur langzaam op te laten lopen. Daar is hij erg goed in en ook erg succesvol. Ik kan dat niemand echt kwalijk nemen, het hangt af van de voedingsbodem die de staat van een land kan bieden. In het westen hebben we dat ook gezien helaas...

Maar je moet toch wel toe kunnen geven dat het zelf in het leven roepen van een presidentiele positie opmerkelijk is. Samen met het indammen van de vrijheid van meningsuiting. Dat zijn DE tekenen van een regime dat langzaam de controle naar zicg toetrekt. En dat vaak zonder dat het volk zich er echt van bewust is omdat het langzaam gaat. Sterker nog: geef het volk wat anders in ruil!
Dat is ook opmerkelijk en zorgelijk, maar daarom ben ik blij dat alle andere politieke partijen weerstand bieden en er absoluut niet mee in zee willen gaan. In een dictatuur zou dat niet gebeuren. Ik vind de ontwikkeling ook beslist niet goed, maar het is geen dictatuur en zolang hij niet alles zelf doorvoert en alles met de harde hand neerslaat is dat het nog steeds niet. Dus ja, de ontwikkelingen waren slecht, maar het was geen dictatuur, meer een situatie waarin het volk iets onwenselijk wenste, de oppositie er tegen was, en hij niet veel kon doen gezien hij de steun ervoor niet kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nooberke schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:40:
Wat een verschrikking dat Erdogan het volk op roept om verzet te plegen en de straat op te gaan... Nu hopen dat niemand hiernaar luistert voordat er veel slachtoffers gaan vallen
Ik hoop dat de meeste het niet aandurven tegen het leger. Dat zal ook wel zo zijn in Ankara en Istanbul. Erdogan zijn achterban zit alleen in de landelijke gebieden en daar kan het wel eens heel anders zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Niet online
Grindtegel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:39:
Dit hoeft ook niet.

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-07-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Coltrui schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:41:
[...]

Mijn punten blijven staan hoor, ook al schrap je de woorden 'dictatuur' en 'Koerden'. Je lijkt wel een duivel in een wijwatervat. Kan je ook normaal discussiëren en gewoon de argumenten die ik aandroeg weerleggen zonder op je achterste poten te gaan staan en me laf te noemen?
Vooralsnog draag je punten aan waarbij je het 'lullig' noemde dat ik de PKK erbij betrok, je ze als onderdrukten bestempelt en je punt dat het een dictatuur is op losse palen staat. Ik wil best in discussie gaan, maar kom dan met goed onderbouwde argumenten die je niet verbuigt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Moeten Europese landen dit officieel niet heel erg afwijzen? Coup in een soevereine democratische staat?

[ Voor 3% gewijzigd door FunkyTrip op 15-07-2016 23:44 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:41:
[...]

Ik hoop dat de meeste het niet aandurven tegen het leger. Dat zal ook wel zo zijn in Ankara en Istanbul. Erdogan zijn achterban zit alleen in de landelijke gebieden en daar kan het wel eens heel anders zijn. :/
Dat is ook onnodig mensen de dood in jagen, als is het maar te demonstreren of wat dan ook, dat loopt uit de hand en dan heb ik een aardig idee wat mensen met wapens en tanks gaan doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

FunkyTrip schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:44:
Moeten Europese landen dit officieel niet heel erg afwijzen? Coup in een soevereine democratische staat?
Het blijven abtenaren he, die liggen nu heerlijk te snurken

ora et labora

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Ferra schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:44:
Wat reageren de meesten hiero sneu zeg. Man man man wat een lol.
Amen. 'Popcorn pakken', 'tijd voor champagne'. Walgelijk. Laten we eens vragen aan iemand van de oppositie of die dit een goede ontwikkeling vindt. Niemand zal hier blij mee zijn, alleen mensen van buiten het land die de ballen verstand hebben van de Turkse politiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightw1ng
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:05
Bedoeling is om dinsdag via Istanboel naar Hanoi te vliegen. Zal deze een andere route nemen als de situatie zo blijft of word deze volledig gecanceld?

I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09 00:35
iChaos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:45:
[...]

Amen. 'Popcorn pakken', 'tijd voor champagne'. Walgelijk. Laten we eens vragen aan iemand van de oppositie of die dit een goede ontwikkeling vindt. Niemand zal hier blij mee zijn, alleen mensen van buiten het land die de ballen verstand hebben van de Turkse politiek.
Dat ze de coup zouden veroordelen valt anders wel mee.. nietszeggend statement:
https://www.reddit.com/li...d5-11e6-ac1c-0ec6075316b5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Nightw1ng schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:46:
Bedoeling is om dinsdag via Istanboel naar Hanoi te vliegen. Zal deze een andere route nemen als de situatie zo blijft of word deze volledig gecanceld?
Denk niet dat je daar vandaag een antwoord op gaat krijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12

mace

Sapere Aude

Vraag dat aan je luchtvaartmaatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik flightradar24 bekijk wijken behoorlijk wat vliegtuigen uit momenteel. Ga er maar van uit dat alle vliegvelden dicht gaan/zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Je zal binnenkort wel info krijgen via je vliegmaatschappij. rest blijft glazen bol werk, zeker omdat dat 4 dagen verder is.

ora et labora

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

iChaos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:43:
[...]

Vooralsnog draag je punten aan waarbij je het 'lullig' noemde dat ik de PKK erbij betrok, je ze als onderdrukten bestempelt en je punt dat het een dictatuur is op losse palen staat. Ik wil best in discussie gaan, maar kom dan met goed onderbouwde argumenten die je niet verbuigt ;)
Dat geldt voor jou dan ook iChaos!

Ik ken Turkije en Turken in NL Maar verdiep je eens iets meer in staatsleer en ga dan weer reageren hier want je mist nogal wat achtergrond.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoe denk je dat dat soort dingen 4 dagen in de toekomst te voorspellen zijn als we al niet eens weten wat er over 5 minuten gaat gebeuren?

De juiste plek voor die vraagt lijkt je reisbyreau waar je je reis geboekt hebt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

Zou Erdogan artikel 5 van de NAVO kunnen aanroepen? Dat zou de overige NATO-landen behoorlijk voor het blok zetten, want die zijn geen fan van Erdogan, maar het tast mogelijk de geloofwaardigheid van het verbond aan als ze hem negeren.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weinig juichende turken hier op het moment anders, bij de laatste verkiezing was het nog laat onrustig.

Zouden ze allemaal hun bus pakken, om 'de staat' te beschermen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

De eerste gewonden / doden zijn aan het vallen bij Pro-Erdogan tjappies die het leger aan het aanvallen zijn.

https://twitter.com/Souria4Syrians/status/754066725776289793

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

iChaos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:43:
[...]

Het zijn goede argumenten. Jij weerlegt ze op een jammere manier. Met de PKK op een 'hunnie doen het ook!' manier bijvoorbeeld.

Dus nog eens:

- alcohol verbieden bij wet: Islamitisch
- partij in het politieke centrum met een islamistisch programma: Islamitisch
- partij steunt de islamistische Moslimbroederschap: Islamitisch
- partij pleit voor een opleving van de Ottomaanse cultuur ten koste van de seculiere republikeinse principes: Islamitisch

En ik stop hier - heldere argumenten (dezelfde als eerst, maar goed) , nou ben jij weer aan de beurt.

[ Voor 26% gewijzigd door Coltrui op 15-07-2016 23:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Rannasha schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:47:
Zou Erdogan artikel 5 van de NAVO kunnen aanroepen?
Lijkt me niet, Turkije wordt niet door een andere staat aangevallen (waar artikel 5 over gaat).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

[...]

Die 'tijd voor champagne' was een opmerking van mij over wat Poetin nu zou doen, dus niet bedoeld als 'sneue' reactie van mijzelf. Ben eerder benieuwd wat de gevolgen gaan zijn. Zeker nu Erdogan burgers oproept de straat op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
Zou Erdogan artikel 5 van de NAVO kunnen aanroepen? Dat zou de overige NATO-landen behoorlijk voor het blok zetten, want die zijn geen fan van Erdogan, maar het tast mogelijk de geloofwaardigheid van het verbond aan als ze hem negeren.
Er is geen aanval door een andere staat op Turkije, lijkt me dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

calvinturbo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:46:
[...]

Dat ze de coup zouden veroordelen valt anders wel mee.. nietszeggend statement:
https://www.reddit.com/li...d5-11e6-ac1c-0ec6075316b5
Dat roepen ze als partij, zonder bron bij die tekst, waarbij we niet eens weten of degene die het post een aanhanger van de coup is. Dan luister ik liever naar vrienden die in Ankara en Istanbul wonen die geen seconde zullen denken aan het stemmen op de AKP, maar die nu ook de straat zijn opgegaan om de coup te belemmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
Volgens mij grijpt de NAVO niet in bij interne aangelegendheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomm13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Tuurlijk niet, dit is intern. Griekenland riep dat ook niet op toen Cyprus werd aangevallen door Turkije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• field33P
Artikel 5 geldt alleen voor buitenlandse aanvallen van staten die niet lid zijn van de NAVO. De Turkse aanval op Grieks Cyprus en de coups in 1960 en 1980 vielen daar niet onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de berichten kloppen dat Erdogan in Duitsland asiel aan gaat vragen, dan zou dat wel bizarre wending zijn van het hele komiek-belediging verhaal.

Eerst vanuit de ivoren toren Duitse politici overtuigen om iemand te vervolgen voor zoiets luttigs als een belediging en een paar maanden later in datzelfde land op de knietjes om zijn eigen leven veilig te stellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• calvinturbo
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:49:
Als de berichten kloppen dat Erdogan in Duitsland asiel aan gaat vragen, dan zou dat wel bizarre wending zijn van het hele komiek-belediging verhaal.

Eerst vanuit de ivoren toren Duitse politici overtuigen om iemand te vervolgen voor zoiets luttigs als een belediging en een paar maanden later in datzelfde land op de knietjes om zijn eigen leven veilig te stellen.
Helemaal humor als ze het zouden weigeren.. boontje komt op zijn loontje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Nu weer meldingen van Explosies en schoten in Ankara

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Tomm13 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:48:
[...]

Tuurlijk niet, dit is intern. Griekenland riep dat ook niet op toen Cyprus werd aangevallen door Turkije.
wat sowieso altijd grappig blijft aangezien die twee navo landen voor zover ik weet nog steeds in staat van oorlog zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
De Facetime stream van Erdo die uitgezonden werd was bagger genoeg dat het vanuit een vliegtuig geweest zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ids er ooit een coupe gepleegd zonder slachtoffers? zou natuurlijk mooi zijn als dat zou kunnen maar lijkt me vrij naief gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:40

FreakNL

Well do ya punk?

Grindtegel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:51:
Ids er ooit een coupe gepleegd zonder slachtoffers? zou natuurlijk mooi zijn als dat zou kunnen maar lijkt me vrij naief gedacht
Wikipedia: Fluwelen Revolutie (Tsjecho-Slowakije)

Niet helemaal hetzelfde natuurlijk..

[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 15-07-2016 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:05
Die dwaze oproep van Erdogan kan veel slachtoffers gaan kosten... Nutteloos bloedvergieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
LIVE PERSCONFERENTIE OP AL-JAZEERA LIVE MET ERDO! http://www.aljazeera.com/watch_now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• field33P
calvinturbo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:49:
[...]

Helemaal humor als ze het zouden weigeren.. boontje komt op zijn loontje..
Eerder een gratis vakantie naar Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Dat is ook niet het verstandigste wat je kunt doen, het zal vast volgens de soldaten hebben geleken op een aanslag.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 14:18
[...]

Doe eens rustig.
Als ik je reacties lees moest ik direct weer denken aan het onderstaand artikel: http://www.trouw.nl/tr/nl...n-armen-van-Erdogan.dhtml
Je uitspraken stroken niet met de realiteit.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:23
Als de coup lukt en er zonder al teveel doden een nieuwe regering komt die van Turkije weer het seculiere land maakt dat het 15 jaar geleden was, ben ik helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• field33P
Leo1010 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:50:
De Facetime stream van Erdo die uitgezonden werd was bagger genoeg dat het vanuit een vliegtuig geweest zou kunnen zijn.
Is nu op Al Jazeera, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
Schijnbaar hadden ze in de jaren 90 een coup gepleegd rond 3-4 uur in de nacht (werd net gezegd op Sky News volgens mi) en doordat het een verassing was, waren er weinig slachtoffers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

wildhagen schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:48:
[...]

Lijkt me niet, Turkije wordt niet door een andere staat aangevallen (waar artikel 5 over gaat).
Misschien niet de "spirit of the law", maar in de tekst zelf staat niets over een andere staat. Het spreekt enkel over een "armed attack".

http://www.nato.int/cps/en/natolive/official_texts_17120.htm

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Maar waar is hij nu? Dat telt

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja hoor, in Servie in 2000 bijvoorbeeld: Wikipedia: Overthrow of Slobodan Milošević (vielen wel 2 doden, maar dat was bij een ongeval met een voertuig + een hartaanval, niet door geweld).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightw1ng
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:05
wildhagen schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:47:
[...]

Hoe denk je dat dat soort dingen 4 dagen in de toekomst te voorspellen zijn als we al niet eens weten wat er over 5 minuten gaat gebeuren?

De juiste plek voor die vraagt lijkt je reisbyreau waar je je reis geboekt hebt.
Verwacht ook niet dat iets te voorspellen is, daarom ook de wat als de situatie zo blijft.

Op de hoop dat iemand een idee heeft hoe normaal gesproken vliegtuigmaatschappijen omgaan met situaties waarbij ze moeten uitwijken naar andere vliegvelden.

I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
Zit naar deze livefeed te kijken, maar hoor toch regelmatig schoten:

https://www.facebook.com/ahmet.eskin.79

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Hij geeft Gulen de schuld, wat een verrassing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tJ0unRb.png

Onze Geert is al van de partij. Niet echt een reactie waar je vrienden mee maakt, maar goed, daar heeft ie ervaring mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Coltrui schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:48:
Het zijn goede argumenten. Jij weerlegt ze op een jammere manier. Met de PKK op een 'hunnie doen het ook!' manier bijvoorbeeld.

Dus nog eens:

- alcohol verbieden bij wet: Islamitisch
- partij in het politieke centrum met een islamistisch programma: Islamitisch
- partij steunt de islamistische Moslimbroederschap: Islamitisch
- partij pleit voor een opleving van de Ottomaanse cultuur ten koste van de seculiere republikeinse principes: Islamitisch

En ik stop hier - heldere argumenten (dezelfde als eerst, maar goed) , nou ben jij weer aan de beurt.
Alcohol verbieden bij wet: ik kan gewoon alcohol kopen hoor. Alleen bij slijterijen die het in de avond niet meer mogen verkopen, maar in Noorwegen kan je het alleen kopen bij staatsslijterijen met hevige accijns, dus een beetje relativeren hier kan wel.

Partij steunt de islamitische moslimbroederschap: daar ben ik het niet mee eens (dat het gebeurt), maar ieder land speelt de schaakstukken om qua geopolitiek goed uit te komen. Ik kan me herinneren dat de VS ooit ook in het midden-oosten bepaalde religieuze groepen steunde omdat ze tegen de Sovjetunie waren.

Partij in het politieke centrum met een islamistisch programma: ja, er wordt godsdienst onderwezen op scholen en hoofddoeken mogen weer overheidsgebouwen in, maar dat is kennelijk wat het volk wil. Dat komt niet in de buurt van wat die zwarte haatbaarden in Syrie en Irak momenteel proberen te doen.

Partij pleit voor een opleving van de Ottomaanse cultuur ten koste van de seculiere republikeinse principes: kun je hier voorbeelden van geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Loud explosion heard in capital Ankara, CNN-Turk says explosion occurred at state-run television building.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
http://www.ad.nl/dossier-...n-achter-de-rug~ac83fee1/

Het leger doet dit wel vaker ...
Een "hard reset" voor de politiek
Normaal komen er ook weer gewoon verkiezingen ...

Geeft iig goede hoop voor de bevolking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
offtopic maar wel interessant over hoe een coup zou moeten zijn als het toch echt moet:
Tijdens de Anjerrevolutie (1974, Portugal) zijn er hooguit een paar lichtgewonden gevallen.

edit: mijn kennis laat me een beetje in de steek, het waren vier doden dus ook de Anjerrevolutie was ook niet helemaal vredig

[ Voor 11% gewijzigd door Vnze op 15-07-2016 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
SomerenV schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:55:
[afbeelding]

Onze Geert is al van de partij. Niet echt een reactie waar je vrienden mee maakt, maar goed, daar heeft ie ervaring mee.
Ik word normaal gesproken helemaal niet vrolijk van Geert, maar in dit geval kan ik het moeilijk oneens zijn met zijn reactie. Ik hoop inderdaad ook dat Erdogan finished is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Voor zover ik kan zien is dit een staatsgreep tegen Erdogan, het leger komt in actie omdat het ze volgens signalen krijgen dat Erdogan in hun ogen aan de Grondrechten van de burgers komt...

De factor zijn er genoeg bewijzen dat Erdogan niet altijd overal even zuiver is...

Maar wat vinden jullie, is dit goed voor Turkije (op de lange baan) of zien jullie liever Erdogan blijven?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 09:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SomerenV schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:55:
[afbeelding]

Hij heeft duidelijk geen problemen met staatsgrepen in seculiere democratieen. Dat geeft te denken :{

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
FreshMaker schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:55:
http://www.ad.nl/dossier-...n-achter-de-rug~ac83fee1/

Het leger doet dit wel vaker ...
Een "hard reset" voor de politiek
Normaal komen er ook weer gewoon verkiezingen ...

Geeft iig goede hoop voor de bevolking
Dat is een beetje het probleem. De bevolking is verdeelt met voorstanders en tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Je moet een coupe niet verwarren met een burgeroorlog. Een staatsgreepje gaat (mits goed voorbereid) meestal vrij snel en bijna geruisloos.
Deze was goed voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

kraades schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:52:
[...]

Doe eens rustig.
Als ik je reacties lees moest ik direct weer denken aan het onderstaand artikel: http://www.trouw.nl/tr/nl...n-armen-van-Erdogan.dhtml
Je uitspraken stroken niet met de realiteit.
Omdat ik er een beetje moe van wordt dat mensen die misschien nog niet eens op vakantie zijn geweest in Turkije roepen dat het een dictatuur is en de indruk wekken dat de sharia is ingevoerd, waarbij ze dat willen overbrengen aan mensen die er gewoon wonen en die zelf wel weten dat dat allemaal niet klopt. Kun je ook begrijpen dat ik een beetje moe word van die verspreiding van valse informatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bullet NL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:56:

Maar wat vinden jullie, is dit goed voor Turkije (op de lange baan) of zien jullie liever Erdogan blijven?
Ik denk dat het voor Turkije wel goed is, als een dictator als Erdogan van het toneel verdwijnt. Die gast heeft een enorme kortsluiting in zijn hoofd, en deugt echt voor geen ene meter.

Kan er daar alleen maar beter op worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friggler
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Bullet NL schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:56:
Voor zover ik kan zien is dit een staatsgreep tegen Erdogan, het leger komt in actie omdat het ze volgens signalen krijgen dat Erdogan in hun ogen aan de Grondrechten van de burgers komt...

De factor zijn er genoeg bewijzen dat Erdogan niet altijd overal even zuiver is...

Lijkt me niet dat deze discussie in dit topic thuishoort. Hier gaat het juist over het nieuws van de staatsgreep in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

calvinturbo schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:56:
[...]

Ik word normaal gesproken helemaal niet vrolijk van Geert, maar in dit geval kan ik het moeilijk oneens zijn met zijn reactie. Ik hoop inderdaad ook dat Erdogan finished is..
Ik ben het ook niet oneens met 'm maar zijn woordkeuze is op zijn minst niet heel netjes. Ook om meteen op deze manier in te springen op de situatie is niet heel netjes. Al met al minpunten, ondanks z'n mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Wat een rat... nu iedereen de pleinen op roepen maar als ze niet wijken voor een winkelcentrum slaat hij ze dood #taksim. Hij heeft Machiavelli goed gelezen, dat geef ik hem na. (IS aanwakkeren, vluchtelingen binnenhalen terwijl er niet voor gezorgd wordt, ruzie zoeken met rebellen) en vervolgens zichzelf opwerpen als oplossing voor de problemen die hij zelf begint.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

iChaos schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:55:
[...]

Alcohol verbieden bij wet: ik kan gewoon alcohol kopen hoor. Alleen bij slijterijen die het in de avond niet meer mogen verkopen, maar in Noorwegen kan je het alleen kopen bij staatsslijterijen met hevige accijns, dus een beetje relativeren hier kan wel.

Partij steunt de islamitische moslimbroederschap: daar ben ik het niet mee eens (dat het gebeurt), maar ieder land speelt de schaakstukken om qua geopolitiek goed uit te komen. Ik kan me herinneren dat de VS ooit ook in het midden-oosten bepaalde religieuze groepen steunde omdat ze tegen de Sovjetunie waren.

Partij in het politieke centrum met een islamistisch programma: ja, er wordt godsdienst onderwezen op scholen en hoofddoeken mogen weer overheidsgebouwen in, maar dat is kennelijk wat het volk wil. Dat komt niet in de buurt van wat die zwarte haatbaarden in Syrie en Irak momenteel proberen te doen.

Partij pleit voor een opleving van de Ottomaanse cultuur ten koste van de seculiere republikeinse principes: kun je hier voorbeelden van geven?
Optelsom: het is een regime dat erg aanleunt bij een niet-seculiere staat. Prima dat jij dat goed vindt, maar daar gaat het niet om. Je vroeg dat uit te leggen, nou dat heb ik zonder oordeel gedaan. Dat ik nu voorbeelden moet gaan geven is de omgekeerde wereld. Lees het partijprogramma, zou ik zeggen. Maar dan met seculiere ogen. Even goede vrienden hoor - je vroeg verduidelijking, je kreeg verduidelijking. Niet meer, niet minder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Mooi om alle reacties die ik kreeg over slachtofferloze staatsgrepen, er zijn de afgelopen dagen al genoeg mensen gestorven om machtspelletjes, het is mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-09 19:39
Zojuist een hooggeplaatste generaal die live meedeelde dat het Turkse leger deze coup niet ondersteund.
Zal voor sommigen dus aflopen met een sisser waarschijnlijk.
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
ZT is Zero Tolerance- dat betekent dat in dit snel lopende topic de moderatie strakker loopt dan normaal, en dat sancties sneller kunnen volgen als zaken escaleren.

Dit topic gaat over de staatsgreep in Turkije. Onderwerpen zoals migratie, beledigingen van Erdogan of IS kunnen in de volgende topics worden besproken.
Migratie van vluchtelingen naar Europa - Deel 3
Belediging van Erdogan door Europese komieken
Opmars IS in het Midden-Oosten

Let op, de politieke situiatie kan je hier bespreken.
Politieke situatie in Turkije

Verder de vraag of ik nog op vakantie kan? Hou de waarschuwingen van het ministerie van Buitenlandse Zaken in de gaten. Het is niet de bedoeling om dit soort vragen hier maar te plaatsen.