HansAnders07 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:11:
[...]
Ja snap wat je bedoelt, maar goed misschien hadden ze gehoopt uit te verkopen. Zal vast nog wel van een aantal brouwers hier online komen denk ik zomaar.
Hoor verder weinig over die frontaal kalender, ook op untappd weinig. Hoe vind jij de inhoud verder? Mijn broertje heeft hem ook, die vindt hem maar zo zo.
Ben zelf trouwens onwijs blij dat ik die To Øl kalender niet gekocht heb, wat ik op social daarvan zie valt die behoorlijk tegen..
Moet eerlijk zeggen dat hij niet tegenvalt. Had de laatste tijd expres wat minder van ze gekocht, dus alleen de standaard bieren zijn "dubbel" maar zijn natuurlijk wel gewoon prima, Author/Billiard/Rhodesian. etc.
Zit in ieder geval hoop nieuws in wat ik nog niet op had, is het die €130- waard....dus zeg 5,50 per bier...muah ik weet het nog niet zeker. Zal prijstechnisch wel redelijk uitkomen, maar denk dat ik volgend jaar voor een custom box ga.
8 van de 21 tot nu toe 10% en meer, zijn normaliter de iets duurdere bieren dus zal prima zijn, maar vorig jaar had ik de Moersleutel kalender, en t nadeel is...je weet dat 70 a 80% gewoon van die brouwer is
Nu maakt dat voor 1 jaar niet uit, maar tis toch ook wel erg leuk als je echt geen idee hebt wat t gaat worden qua merken etc.
spoiler:01 december: Frontaal - The Show Must Go On B.A. (14% Barleywine)
02 december: Frontaal - OK, Boomer (8,5% Double IPA)
03 december: Frontaal - Tapawera Dawn (10% IPA/Triple)
04 december: Falken Brewing - Lethal Fruity Weapon Imperial Gose (7,8% Sour/Gose)
05 december: Frontaal - Double Juice Punch (8,5% Hazy Double IPA)
06 december: Frontaal - Rhodesian (11,3% Barleywine)
07 december: Frontaal - Sticky Mousetrap B.A. (12% Barleywine)
08 december: FrauGruber - Haz Chaser (8,2% Hazy NEIPA)
09 december: Frontaal - Author (5% Witbier)
10 december: Frontaal - It's Raining Mango's (8,5% Sour/Fruited)
11 december: Whiplash - The Sup (5% Porter)
12 december: Frontaal - Bulldog (6% IPA)
13 december: Eleven - Three Dogs in Winter Wonderland (12% Barleywine)
14 december: Frontaal - I've Got Friends in the Music Business B.A. Christmas Special (14% Imperial Stout)
15 december: Walhalla - Volos (6% NEIPA)
16 december: Frontaal - A Ship Without Captain Goes Nowhere (8,2% IPA/Rye)
17 december: Frontaal - Event Horizon (10% Pastry Stout)
18 december: Oso Brew - Atardecer (5,5% Session IPA)
19 december: Frontaal - Billiard (11% Oatmeal/Imperial Stout)
20 december: Frontaal - Smoking Gun (5% Smoked)
21 december: Frontaal - The Great Escape (7% Porter)
[
Voor 6% gewijzigd door
Jeroen87 op 21-12-2021 10:29
]