Zjoske78 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:25:
[...]
Die lage prijs voor een Guinness ontstaat natuurlijk voor een zeer groot deel doordat deze in gigantische hoeveelheden gebrouwen worden en altijd volgens hetzelfde recept.
Dit is niet vergelijkbaar met bv. een Moersleutel uit de Monster serie.
Dat klopt wellicht, echter doet dat niets af aan mijn (smaak)beleving ;-)
Ik ben ook nog geen echt saaie Moersleutels tegengekomen. Tegenvallende wél
Zoals de Red & Black barcode mij niet super is bevallen. Smaakte prima, maar niet voor 11 euro haha.
Gelukkig had ik er heel enthousiast 3 gehaald waarvan ik er nog één in de koeling heb staan (naast de Blue & Black die beter beviel)

ivo001 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:07:
Voor mij is het toch echt een absolute beoordeling. Heb ook nog geen 5.00 uitgedeeld. Een bier op een 4.75 nu.
Als ik iets niet lekker vind krijg het een onvoldoende, ongeacht de prijs of stijl.
Dan kan ik ten minste met zekerheid een lekker biertje bestellen op het terras als ik een keer iets lekkers wil ipv iets nieuws. Maakt de bierdozen op basis van Untappd wel een stuk makkelijker, zoals mijn Craftboxs abonnement.
Een bier dat ik vies vind zal ook altijd een onvoldoende krijgen. Ikzelf doelde meer op dat wanneer ik een NEIPA voor zijn soort perfect is en naar mijn smaak dan krijgt die (bij wijze van) een 5. Heb ik de keuze tussen een Stout die ik een 4 heb gegeven en een (NE)IPA die ik een 5 heb gegeven, dan zal ik voor de Stout kiezen. Moet ik hem echter direct opdrinken op een terras, dan zal ik op een zomerdag kiezen voor de (NE)IPA
Een IPA die goed is een 3 geven omdat mijn voorkeur bij een andere stijl ligt zal ik niet doen omdat ik dat zelf niet logisch vind. Een IPA van een 3 is net zoals een stout met een 3 'mwah' en een 4 'doe er nog maar 2' en een 5 'WOW'. Een gootsteen bier, ongeacht het soort bier, zal uiteraard een 0.25-01.00 ofzo ontvangen.
Ik heb ook wel eens een Barrel Aged Stout door de gootsteen gekieperd overigens maar dat komt niet vaak voor
Dat gezegd hebbende laat ik nooit iets samenstellen op basis van mijn Untappd. Echter zal een gevarieerd pakket op basis van mijn 4+ scores als men goed kijkt altijd een leuk pakket moeten opleveren. Een pakket met enkel en alleen BA Imperial Stouts is ook erg prijzig vermoed ik overigens
[
Voor 60% gewijzigd door
Thalaron op 02-12-2021 14:09
]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW