Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 78 79 80 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 01:43
Zo.. mooie afsluiter van het lange weekend (nu het weer wat is afgekoeld);

Heerlijk weer!

Silver Series zal ik in de toekomst standaard meepakken indien ze nieuwe smaakjes hebben :)

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

• DexterDee
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 11-06 14:39

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Kapitein Merijn schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:25:
[...]

Klopt, heb met een maatje ieder 12 blikken besteld.
Max 24 in een doos of 12 flessen geloof ik.
Hadden natuurlijk 12 verschillende moeten zijn maar ik zat weer eens niet op te letten. Had ze er nog over gemaild maar toen die beantwoord werd waren de biertjes al onderweg.
Ah Zichovec... tijdje terug een inkoopactie gedaan. Bijna de hele collectie gekocht, 43 bieren. Er zitten hele grote flessen bij van 0,75 cl. De Wild Ales uit de "Barrel" collectie zijn overigens heerlijk! Goeie brouwerij, alhoewel je alle lagers wel kan overslaan. Die zijn weinig speciaal en relatief duur.
Ongerelateerd... Maar als ik dat glas zie wil ik ZO graag een Julius scoren. Dat bier staat al een tijd op m'n shortlist, maar is in Europa niet te krijgen. Je moet dus heel veel mazzel hebben om er toevallig ergens tegenaan te lopen.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06:44
Misschien is het een idee om een lijstje van die Poolse, Kroatische, Tjechische etc. webshops te maken (incl de eventluele verzendkosten)?

• freakstar
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:02
DexterDee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 00:50:
[...]

Ah Zichovec... tijdje terug een inkoopactie gedaan. Bijna de hele collectie gekocht, 43 bieren. Er zitten hele grote flessen bij van 0,75 cl. De Wild Ales uit de "Barrel" collectie zijn overigens heerlijk! Goeie brouwerij, alhoewel je alle lagers wel kan overslaan. Die zijn weinig speciaal en relatief duur.

[...]

Ongerelateerd... Maar als ik dat glas zie wil ik ZO graag een Julius scoren. Dat bier staat al een tijd op m'n shortlist, maar is in Europa niet te krijgen. Je moet dus heel veel mazzel hebben om er toevallig ergens tegenaan te lopen.
Die staat hier inderdaad ook op de whislist! :9~

• Oxellaar
  • Registratie: april 2007
  • Niet online
DexterDee schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 00:50:
[...]
[...]

Ik heb de mazzel dat ik ongeveer alles wat in USA te koop is, vrij makkelijk hier in Nederland kan krijgen.
Pasgeleden hebben we met een groepje een Treehouse share gedaan.
11 stuks Treehouse, waaronder de King JJJuliusss, maar ook diverse stouts.
Die JJJuliusss is echt de beste ipa die ik ooit op heb.

Juice Machine heb ik toevallig gisteren besteld...

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 11-06 14:39

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Oxellaar schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:47:
Ik heb de mazzel dat ik ongeveer alles wat in USA te koop is, vrij makkelijk hier in Nederland kan krijgen.

Zeg dat nou nietttt.. Ik heb helaas geen connecties om makkelijk bier uit de USA te krijgen, behalve wat er in mijn "huis" bierspeciaalzaken te krijgen is. Ik werk in Breda op ik gok 200 meter hemelsbreed van USA Beers, ook wel eens een tasting gedaan bij die jongens. Die hebben veel lekker bier, maar helaas geen Treehouse.

In het kader van "Help a Tweaker out™" is het natuurlijk een redelijk brutale vraag en de goden verzoeken, maar zou het extreem tof zijn als je je purchasing power een keertje zou willen delen. Als ik je zo in dit topic heb leren kennen denk ik niet dat ik je kan incentiveren met een paar flesjes Westvleteren XII, BCBS of Bubberman O-) Hell, je bent ook welkom op een van mijn bottleshares of voor een echt goeie deal stel ik m'n (al zeg ik het zelf) hypermoderne nanobrouwerij ter beschikking om samen zelf een kneiterverse NEIPA te brouwen. Jij bent volgens mij namelijk net zo'n grote beer geek als ik 8)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• FSC_87
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 11-06 14:30
Oxellaar schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:47:
[...]

Ik ben even benieuwd:
Hoeveel betaal je ongeveer aan verzendkosten als dat vanuit de USA deze kant op moet komen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
FSC_87 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 10:58:
[...]

Ik ben even benieuwd:
Hoeveel betaal je ongeveer aan verzendkosten als dat vanuit de USA deze kant op moet komen?
Iedere zending is ongeveer 30kg, kost rond de €250. Niet verzekerd

• Thalaron
Je zou denken dat € 250,- veel is… maar gelet op biertjes á € 600,- valt het weer mee haha.

X-Box ID; Narada1985 - PV installatie; 5,49 kWp (18x 305Wp Denim glas-glas (3 plat- / 15 schuindak) i.c.m. SolarEdge SE5K op 3-fase / 125° Zuid-Oost / dakhelling 45°

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Thalaron schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:38:
Je zou denken dat € 250,- veel is… maar gelet op biertjes á € 600,- valt het weer mee haha.
Ja... En als je bedenkt dat er 3 in één zending zaten, a 500$ per stuk... En nog een aantal van 250$...

En de gene die het bier koopt bij de brouwerij voor ons, rekent ook nog 2.5$ per blik of fles... Want het meeste bier is ook in USA niet in een webshop te krijgen.
Treehouse doet niet aan verzenden, ook niet nationaal. Wij drinken regelmatig bier, waar zelfs de meeste Amerikanen lastig te pakken kunnen krijgen.
Dan snap je opeens dat een King JJJuliusss €50+ kost eer hij op je biervilt staat ;)

[Voor 17% gewijzigd door Oxellaar op 02-06-2021 11:47]

• FSC_87
  • Registratie: februari 2021
  • Laatst online: 11-06 14:30
Ok bedankt voor de info

• DFG-909
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 12-06 13:08
Heeft iemand nog een Frontaal kortingscode?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 22:41
Anders kom je ff thuis van de Jumbo* met 14 flesjes/blikjes speciaal bier... :X Geïnspireerd door dit topic oa maar de 3 beschikbare bieren (Porter, Breakfast Stout, Dirty Basterd) van Founders meegnomen en verder nog 2 flesjes van Bliksem brouwerij en een hele zwik aan blikjes die ik nog niet had gehad (oa van Brouwerij Homeland).

Volgende keer maar ff de aanwezige Pohjala's en To Øl's meenemen (er van uitgaande dat ze nog ff in het assortiment blijven). :P

* lokatie: Deventer - De Boreel.

[Voor 5% gewijzigd door Sassie op 04-06-2021 19:55]

• AViCED
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 07-06 01:50
Oxellaar schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:45:
[...]

Dan snap je opeens dat een King JJJuliusss €50+ kost eer hij op je biervilt staat ;)
meen dat wij de laatste keer iets van 20 eu voor de jjjulius kwijt waren. mule rekende 50 dollar per doos.

verder was die erg lekker maar vond deze niet zo lekker als ik had gehoopt

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Burning_Tyre schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 07:51:
Misschien is het een idee om een lijstje van die Poolse, Kroatische, Tjechische etc. webshops te maken (incl de eventluele verzendkosten)?
Doen, ik zet hem wel in de ts :)

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
AViCED schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 07:49:
[...]

meen dat wij de laatste keer iets van 20 eu voor de jjjulius kwijt waren. mule rekende 50 dollar per doos.

Ja voor de Julius is dat wel een nette prijs, de King gaat snel richting het dubbele.

Maar de Julius is een American ipa, geen DDH NEIPA of zoiets.
Als je dat in je achterhoofd houd, dan is de Julius toch ook erg goed.

Net deze jongens binnen gekregen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• freakstar
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:02
AViCED schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 07:49:
[...]

Heb je misschien tips hoe je dat geregeld hebt?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online

Gisteren drie bourbon county specials 2019 op de kop kunnen tikken.
Eén is er direct open gegaan, deze twee mogen nog heel even de kast in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thalaron
Ik ben wat consumptie betreft eventjes wat rustiger aan het doen: maximaal 2 per weekend.

Gisteren een van 100 Watt. Die viel niet tegen maar ik had er wat meer van verwacht.

En deze ben ik momenteel aan het proeven/drinken. De derde van Labietis waarbij dit voor mij ook de laatste zal zijn. De triple was naar mijn idee te zuur. De 1e (kriek) was een prima bier maar niet mega bijzonder waarbij ik niet zo van Kriek ben maar dat was dus geen €7,99 waard voor mij. De laatste (en zwaarste) BA (14%) smaakt op zich prima, hoewel erg aan de zoete kant, maar dat was verwacht gezien ‘honey’.. maar toch iets teveel zoetigheid. Wel een aparte smaak die ik niet direct kan plaatsen. Verder geen spijt van de aanschaf, echter voor mij niet voor herhaling vatbaar voor deze prijs.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 01:29
Thalaron schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:16:
Ik ben wat consumptie betreft eventjes wat rustiger aan het doen: maximaal 2 per weekend.

Gisteren een van 100 Watt. Die viel niet tegen maar ik had er wat meer van verwacht.
[Afbeelding]

En deze ben ik momenteel aan het proeven/drinken. De derde van Labietis waarbij dit voor mij ook de laatste zal zijn. De triple was naar mijn idee te zuur. De 1e (kriek) was een prima bier maar niet mega bijzonder waarbij ik niet zo van Kriek ben maar dat was dus geen €7,99 waard voor mij. De laatste (en zwaarste) BA (14%) smaakt op zich prima, hoewel erg aan de zoete kant, maar dat was verwacht gezien ‘honey’.. maar toch iets teveel zoetigheid. Wel een aparte smaak die ik niet direct kan plaatsen. Verder geen spijt van de aanschaf, echter voor mij niet voor herhaling vatbaar voor deze prijs.
[Afbeelding]
2 per weekend? Hoe krijg je het voor elkaar.
Dit waren mijn 2 toppers vandaag:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thalaron
@Kapitein Merijn het is even rustig aan doen of anders nieuwe spijkerbroeken kopen :+

Wat ik wel knap vind, is dat die Labietis waar ik nu aan zit te nippen absoluut geen alcoholische (na)smaak heeft. Best apart bij een bier van 14%

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Thalaron schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:33:
@Kapitein Merijn het is even rustig aan doen of anders nieuwe spijkerbroeken kopen :+

Wat ik wel knap vind, is dat die Labietis waar ik nu aan zit te nippen absoluut geen alcoholische (na)smaak heeft. Best apart bij een bier van 14%
Hahaha,
Ben juist alleen in het weekend gaan drinken om die nieuwe (grotere) spijkerbroeken te voorkomen.
Voorheen dronk ik ook graag 1-2 craft biertjes doordeweeks.
2 per weekend zou echt een straf zijn voor mij. Ik moet echter ook ca. 10kg kwijt dus hoop niet op dat punt te belanden :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AViCED
  • Laatst online: 07-06 01:50
Oxellaar schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:46:
[...]

Ja voor de Julius is dat wel een nette prijs, de King gaat snel richting het dubbele.

Maar de Julius is een American ipa, geen DDH NEIPA of zoiets.
Als je dat in je achterhoofd houd, dan is de Julius toch ook erg goed.

[Afbeelding]

Net deze jongens binnen gekregen...
doelde ook op de king JJJJulius. inkoop is vrijwel hetzelfde net als mule, verzending en eventuele importkosten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09-06 12:47
Wat vinden we hiervan?
Ook na het vertrek van de laatste broeders blijft Achel een trappistenabdij. De bieren die er gebrouwen worden houden de beschermde titel ‘trappist’. Roggemans: ,,We voldoen nog steeds aan de hiervoor gestelde eisen. Zo houdt er nog altijd een monnik toezicht op de brouwactiviteiten. De abt van de Abdij van Westmalle brengt wekelijks een bezoek aan de Achelse Kluis.”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:43
Kapitein Merijn schreef op zondag 6 juni 2021 @ 21:41:
[...]

Hahaha,
Ben juist alleen in het weekend gaan drinken om die nieuwe (grotere) spijkerbroeken te voorkomen.
Voorheen dronk ik ook graag 1-2 craft biertjes doordeweeks.
2 per weekend zou echt een straf zijn voor mij. Ik moet echter ook ca. 10kg kwijt dus hoop niet op dat punt te belanden :P
Ik zit in een soortgelijk schuitje! Ik ben echt zichtbaar dik geworden de laatste maanden :P

I dank dat, naast weinig beweging, vooral aan mijn dagelijkse gewoonte om een speciaalbier te drinken in de avond.

Met mijzelf de afspraak gemaakt om dat deze zomer echt af te bouwen naar alleen in de weekenden of samen met vrienden, aangezien de terrassen nu toch ook weer open gaan en het anders echt te gek gaat worden.

Had nog wel een Beerdome kortingscode liggen, dus besloten om dan nog één keertje even goed uit te pakken. Om het af te leren, en lekker te bewaren voor een goed moment.

Pühaste Trinity In Black Bourbon BA 2021
Energy City Bistro Grande Raspberry Velvet
Bold Brewing The Batch - Special Blend
Spartacus Courage
Buxton Lasker
Odd Side Rye Hipster Brunch Stout 2020
Odd Side Sweet Potato Soufflé Triple BA
Atelier der Braukünste OPEN SESAME 5/5
UX Brew Coffmaru

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:43
Het is natuurlijk de vraag of ze hiermee nog wel volledig aan de voorwaarden van een trappist voldoen. Het zou me in ieder geval niet verbazen als ze binnenkort toch gezien worden als abdijbier, en niet meer officieel als trappist.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 21:31

Louwke

World of Warships: Soemba

Hou me de laatste maanden ook echt aan die max 2 Speciaalbiertjes per weekend. Ben in totaal dan ook een klein 10kg kwijt geraakt. Was wel echt nodig. Wel eem kleine straf hoor om veel moois te zien steeds en dat te laten staan :/ Maar goed groter doel voor ogen dat helpt dan wel. En ik geniet er wellicht ook wat meer van dan eerst. Doe er rustiger mee en geen 2 achter elkaar :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:11
Misschien is een keer per week een goede supervisie door een brouwkenner (als de abt dat is) wel beter dan de situatie in de afgelopen jaren met de 2 oude monniken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hazardi
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 23:57
Hebben jullie ook ervaring met bier bestellen uit andere Europese winkels? Ik heb laatst een keer via piwnemosty uit Polen een bestelling geplaatst, ging perfect en ontzettend goedkoop. ~ 60 halve liters speciaal bier voor 100 eu en ook echt lekker. Misschien hebben jullie nog andere voorbeelden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 12-06 13:40

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Hazardi schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 16:32:
Hebben jullie ook ervaring met bier bestellen uit andere Europese winkels? Ik heb laatst een keer via piwnemosty uit Polen een bestelling geplaatst, ging perfect en ontzettend goedkoop. ~ 60 halve liters speciaal bier voor 100 eu en ook echt lekker. Misschien hebben jullie nog andere voorbeelden?
Ook aanraders in Polen: Funkyshop en Ebrowarium.
In Kroatië heb je natuurlijk The Garden. Die hebben altijd wel een kortingscode als je hun nieuwsbrieven ontvangt.
In Roemenië zijn er ook wat. Zoek even in dit topic en je vindt er zo een aantal :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hazardi
Fantastisch, ja had ik idd ff moesten opzoeken. Aantal voorbeelden die wel een fatsoenlijke Engelse website heeft. piwnemosty was daar wat lastig mee haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lordfragger
  • Laatst online: 22:55
Ook in Kroatië: https://www.spicydays.com/. Daar hebben enkele tweakers, onder andere ik, ook al besteld. Redelijk verpakt, best snel geleverd en customer support in het Engels (bij mij ontbrak een blik, is dezelfde avond nog terugbetaald).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 11-06 20:36
lordfragger schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:04:
Ook in Kroatië: https://www.spicydays.com/. Daar hebben enkele tweakers, onder andere ik, ook al besteld. Redelijk verpakt,
Bij mij zat er een complete jaargang van de plaatselijke krant in en 4 kleine dozen in 1 grote doos. Verder was er zo'n 2 kilometer tape gebruikt.. Alles heel overgekomen, bierflesjes/blik/bierglazen.
Aanrader! d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lordfragger
  • Laatst online: 22:55
Purehz schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:51:
[...]

Bij mij zat er een complete jaargang van de plaatselijke krant in en 4 kleine dozen in 1 grote doos. Verder was er zo'n 2 kilometer tape gebruikt.. Alles heel overgekomen, bierflesjes/blik/bierglazen.
Aanrader! d:)b
Bij mij zat er een aanzienlijke scheur in de doos (waardoor ik eerst dacht dat het ontbrekende blik er uitgevallen was) die de pakketdienst dichtgetaped had. Dat kan je waarschijnlijk ook de pakketdienst aanrekenen, maar de buitenste doos was ook niet de stevigste. Klein minpuntje dus in mijn geval, maar zeker niet erg genoeg om er niks te bestellen.

Bij mij zat er geen tape in, wel meters en meters plasticfolie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hazardi
Klinkt als een ervaring opzich, om daar te bestellen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12-06 17:11

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

De Moersleutel heeft een tipje van de sluier opgelicht met betrekking tot de eerste Guild-box die binnenkort wordt verzonden. Voor diegenen die het niet willen weten en de e-mail nog niet gelezen hebben maar in spoiler tags gezet:

spoiler:
En hoewel je van ons het onverwachte mag verwachten, geven we je alvast een voorproefje van het speciale vatgerijpte The Guild bier in deze box...

Het is een bier dat velen onder jullie kennen als onze donkere en rokerige Octane Overlord, maar dat een extra unieke smaak heeft gekregen door het te laten rijpen op rumvaten. Een episch en apart bier dat je als een van de weinigen ooit zult proeven. Laat dat maar even bezinken. We hopen dat je er van zult genieten.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • +3Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 05:55
DFG-909 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 22:04:
Heeft iemand nog een Frontaal kortingscode?
Inmiddels wél, EKVOETBAL, 10 procent

• AntraXxX
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-06 15:57
Vandaag de EuroBox van FunkyFluid / Funkyshop binnen gekomen, alles toch netjes verpakt (en compleet) ondanks sommige andere berichten.
Krijg al zin puur en alleen door naar de blikken te kijken, dus hopelijk belooft het wat goeds! :)

Kortingcode van 5% nog voor wie wil: eUrO2020+1!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

AntraXxX schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:16:
Vandaag de EuroBox van FunkyFluid / Funkyshop binnen gekomen, alles toch netjes verpakt (en compleet) ondanks sommige andere berichten.
Krijg al zin puur en alleen door naar de blikken te kijken, dus hopelijk belooft het wat goeds! :)

Die van mij is nog onderweg en ligt nog in Polen volgens DPD.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01:02

Sméagol

Master of Mayhem

Nou ben ik zelf geen bierliefhebber, maar ik heb dit topic wel 'ns voorbij zien komen, en kreeg dit in m'n inbox:
https://www.brewdog.com/nl/tonys-hopolonely-4-x-blikken

Nogmaals, ik ben zelf geen liefhebber (heel af en toe met de Herfst ofzo), maar dit lijkt me extra smerig haha.

Make lovecraft not warcraft. / Films 2019

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Kapitein Merijn
AntraXxX schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:16:

Hier is die vandaag ook binnen gekomen:
spoiler:

Een hoop lekkere biertjes voor de tijd van het jaar en een leuk concept. Normaal heb ik toch liever een hogere ABV.

• Markprinsen
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12-06 11:27
Hoe snel is een bestelling van een Poolse / Kroatische shop gemiddeld in huis? Een week, een maand?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Markprinsen schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:58:
Hoe snel is een bestelling van een Poolse / Kroatische shop gemiddeld in huis? Een week, een maand?
Paar dagen. Deze box was de 6e verzonden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hazardi
Markprinsen schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 22:58:
Mijne was er na 3 dagen uit Polen

• AngelDust
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

AngelDust

D'r mat net mear n**kt wurde!

Kapitein Merijn schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 20:14:
[...]

Hier is die vandaag ook binnen gekomen:
spoiler:

Een hoop lekkere biertjes voor de tijd van het jaar en een leuk concept. Normaal heb ik toch liever een hogere ABV.
Nog steeds te bestellen? Zoja, waar? :D

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
*** Suver Nuver, Tripel 9% *** Noflik, Blond 5% *** Grutsk, Quadrupel 10% *** kreas, IPA 6% *** *** FIS, Fryske Imperial Stout 11% ***

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

AngelDust schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:31:
[...]

Nog steeds te bestellen? Zoja, waar? :D
Uitverkocht
Kapitein Merijn schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 14:17:
Je kan bij Funky Fluid nu de Euro box pre-orderen met biertjes geïnspireerd op 24 Europese landen:

[...]

https://funkyshop.pl/en/zestawy/694-p694-eurobox.html

[Voor 44% gewijzigd door JohanKupers op 10-06-2021 11:53]

⛔ Trackers of betalen ⛔

• AngelDust
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

AngelDust

D'r mat net mear n**kt wurde!

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
*** Suver Nuver, Tripel 9% *** Noflik, Blond 5% *** Grutsk, Quadrupel 10% *** kreas, IPA 6% *** *** FIS, Fryske Imperial Stout 11% ***

• Brinkiewestland
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 00:11
tspawn schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:32:
[Afbeelding]

Goed etiket die jongens, hopelijk volgende week binnen.
Dank zij jouw tip heb ik deze laatst ook gehaald bij de lokale slijter. Smaakte echt fantastisch!

Ik heb ook gelijk de Fato Rye Whiskey BA uitdezelfde silver series meegenomen, ben benieuwd

• JohanKupers
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

JohanKupers schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 15:24:
[...]

Die van mij is nog onderweg en ligt nog in Polen volgens DPD.
En bezorgd. Ook hier was het pakket goed verpakt en is alles zonder enige transportschade gearriveerd.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Thalaron
Er was weer veel nieuw spul… keuzestress…

Gezien de Silver Series mij tot heden erg goed bevalt heb ik mij wat soorten betreft ingehouden;

:9~

Edit:
En ze hebben ook nog wat extreems (in ieder geval wat prijs betreft) liggen.. gaat mij in ieder geval (veel) te ver;

Het zal vast prima te drinken zijn, maar ik had de neiging om te gaan melden dat de komma verkeerd stond :+

En dan is het blijkbaar al in de aanbieding :D

[Voor 26% gewijzigd door Thalaron op 12-06-2021 18:57]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 00:01

tspawn

20 Years Quality

Scandinavische weekend.

Intel I5| Corsair 8192MB | Gigabyte P55-USB3 | ASUS AMD | 5750 | 4TB HDD Total | 7 ULTIMATE | Antec Sonata II

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Klippy

Still Game

@Thalaron 40 Euro voor een blik bier in de supermarkt zou ik ook nooit betalen. Zal vast lekker zijn, maar dat soort prijzen zijn het me nooit waard.
Een 40cl blik van 5-6 Euro is ook al genoeg geld, maar dan koop ik liever 8 van die dan één Apex die vast niet 8x zo lekker zal zijn.
Het is leuk dat ze het aanbieden voor de liefhebber, maar dan vind ik jou keuze beter.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Thalaron schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 16:44:
Er was weer veel nieuw spul… keuzestress…

[Afbeelding]

Gezien de Silver Series mij tot heden erg goed bevalt heb ik mij wat soorten betreft ingehouden;

[Afbeelding]

:9~

Edit:
En ze hebben ook nog wat extreems (in ieder geval wat prijs betreft) liggen.. gaat mij in ieder geval (veel) te ver;

[Afbeelding]

Het zal vast prima te drinken zijn, maar ik had de neiging om te gaan melden dat de komma verkeerd stond :+

En dan is het blijkbaar al in de aanbieding :D
Volgens mij is er toch echt iets niet goed gegaan met het prijzen van die Apex biertjes:
https://funkyshop.pl/pl/2...=Kraj+pochodzenia-Szwecja
https://www.sterk.amsterd.../zweden/apex-brewing.html
Edit: prijs per liter klopt wel; ca. 6,70 voor een blik.

Als je van Neipas houd zijn het wel aanraders. Ik heb er 3 gedronken en die smaakte totaal anders dan alle andere Neipas die ik heb gehad.

[Voor 4% gewijzigd door Kapitein Merijn op 12-06-2021 22:04]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Thalaron
Ik was nog wat vergeten dus ik moest terug..

Dus ik heb direct maar een Hagger Blend 0221 meegenomen voor a.s. maandag..

1e vaccinatie prik mag worden gevierd toch? :D

@Kapitein Merijn ik ben niet zo van de %ipa(s) dus vandaar dat ik het de moeite niet vond om het daadwerkelijk na te vragen :)

[Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 12-06-2021 22:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 07:25

Stufferdt

En zo is het maar net.

Thalaron schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 22:06:
Ik was nog wat vergeten dus ik moest terug..

Dus ik heb direct maar een Hagger Blend 0221 meegenomen voor a.s. maandag..

1e vaccinatie prik mag worden gevierd toch? :D

[Afbeelding]

@Kapitein Merijn ik ben niet zo van de %ipa(s) dus vandaar dat ik het de moeite niet vond om het daadwerkelijk na te vragen :)
Links gisteren toevallig op terras gedronken (zit ook een bierwinkel bij, dus bepaalde bieren uit de winkel hebben ze ook op terras). HIj smaakte zeer goed.

Daarnaast nog inspectrum gadget van Frontaal gedronken (7,50 voor 44cl, verkoopprijs voor particulieren bij Frontaal 5,99, dus wou ik 'm wel voor proberen).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Thalaron
Nu het buiten wat is afgekoeld is het tijd voor een :9

De afbeelding doet de ervaring eer aan :9

Pagina: 1 ... 78 79 80 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True