Is er iemand lid van de Frontaal beerclub en is dit de moeite waard? Zitten hier veel specials/gastbiertjes bij bijvoorbeeld?
En is de large de medium plus 4 extra bieren of zijn beide versies compleet anders?Thetallguy schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:08:
Is er iemand lid van de Frontaal beerclub en is dit de moeite waard? Zitten hier veel specials/gastbiertjes bij bijvoorbeeld?
⛔ Trackers of betalen ⛔
If you have any questions, or you want to make a change to your account please get in touch: beerclub@brouwerijfrontaal.nlJohanKupers schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:18:
[...]
En is de large de medium plus 4 extra bieren of zijn beide versies compleet anders?
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Grote fan van de Frontaal club hier. Ik heb het grote pakket, en daar zit tot nu toe elke maand wel iets van merchandise bij. Leuke, nieuwe eigen en gast biertjes. In het maandpakket zat het ALS actie bier "iron horse" er bijvoorbeeld al in met erbij dat we nog ff moesten wachten met t drinken ervan.Thetallguy schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:08:
Persoonlijk durf ik zo 123 niet te zeggen welke biertjes van het grote pakket nu eigenlijk in het kleine pakket komen.
En anders, ff mailen naar frontaal ja!
Zo, bedankt heren. Ik heb besloten dit topic even een maand of 2 niet meer te openen.
Net ook op aanraden van jullie het Frontaal Abonnement afgesloten. Dat naast Emelisse nummer 23, Bestelling bij die poolse website en OI abonnement heb ik wel even genoeg bier de komende tijd.
Tot snel maar niet te snel!
Net ook op aanraden van jullie het Frontaal Abonnement afgesloten. Dat naast Emelisse nummer 23, Bestelling bij die poolse website en OI abonnement heb ik wel even genoeg bier de komende tijd.

Haha, je bent nog erger dan ik. Ik zal je niet vergeten te taggen als ik wat leuks voorbij zie komenmaximus1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:19:
Zo, bedankt heren. Ik heb besloten dit topic even een maand of 2 niet meer te openen.
Bier fan Fryske grûn!
Zit er nog een speciale Tweakers webshop actie in?AngelDust schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:16:
Van de week een mooie foto gemaakt van alle specials die we tot nu toe uitgebracht hebben
[Afbeelding]
Zo herkenbaar.maximus1 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 14:19:
Ik zit met corona al even thuis en proef heel weinig meer, dus echt lekker bier is niet best.
Wel de Jopen Sin & Remorse box besteld 2 weken geleden, en en paar keer bij de molen wat gehad.
Heb daarna nog 3 Jopen BA boxen, de Uiltje box (half) en de moersleutelbox (3/4) van vorig jaar liggen.
Rubarb bomb. Van ze, ik vond het een heel gekke zoetzure combinatie (barley wine met rabarber). Lekker maar niet extreem.
Heb ook nog een Goud&Gevaarlijk van ze liggen.
gewoon schuive met dat geld!Wren schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:22:
[...]
Zit er nog een speciale Tweakers webshop actie in?
Helaas geen Imperial Stout meer, die trok mijn aandacht wel
https://subscribepage.com/theguildmoersleutel
Niets over de kosten bekend zo te zien
The Guild van de Moersleutel start dus de 10eWhat you can expect:
A box containing 12 to 16 beers
Sent to you every other month
Delivered to your doorstep
Always a Barrel Aged beer specially made for The Guild members
The best selection of beers made by yours truly, also containing guest beers
Priority on all the Barrel Aged beers we release. Crowdfunders beers excluded
Limited members
Because of the very exclusive beers we will be sending with The Guild we have a limited number of 400 members for the first 3 releases.
Untappd: Louwke80
88 euro per maand lees ik...Louwke schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:58:
https://subscribepage.com/theguildmoersleutel
[...]
The Guild van de Moersleutel start dus de 10e
Ah hebben ze er nu ineens bijgezet

Zal niet per maand zijn, denk per zending dus per 2 maanden.
[ Voor 14% gewijzigd door Louwke op 07-04-2021 16:04 ]
Staat er ook, every other maand.Louwke schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:04:
[...]
Ah hebben ze er nu ineens bijgezet
Zal niet per maand zijn, denk per zending dus per 2 maanden.
Ik vind het wel fors, ben zeker liefhebber van ze, maar 8 bier had ook goed geweest
[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 07-04-2021 16:09 ]
Ja zeker erg fors in de prijs. Als het 60 euro of iets gekost zou hebben had ik er zeker aan willen beginnen. Maar eens even goed over na denken.
Vriendin lijkt het nog bijna te accepteren zo te lezen
Vriendin lijkt het nog bijna te accepteren zo te lezen
Gelukkig is @maximus1 uit het topic gegaan, die had zich vast niet kunnen houden
Aangezien ik normaal rond de 75 euro voor 10 bier kwijt ben bij mijn favoriete webshop, vind ik dit nog niet zo'n slechte prijs, zeker als er veel barrel aged bieren tussen zullen zitten.
Ga er nog even twee nachtjes over slapen 😌
Minimum92 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 17:21:
Aangezien ik normaal rond de 75 euro voor 10 bier kwijt ben bij mijn favoriete webshop, vind ik dit nog niet zo'n slechte prijs, zeker als er veel barrel aged bieren tussen zullen zitten.
die impliceert dan 1 biertje.Always a Barrel Aged beer specially made for The Guild members
Ik lees die als 1 biertje speciaal gebrouwen voor leden van the Guild. Er staat namelijk ook nog bij 'Priority on all the Barrel Aged beers we release. Crowdfunders beers excluded'
Voor mij ook een prijs om nog een nachtje over te slapen trouwens
Dat las ik als 'voorrang als er nieuwe barrel aged biertje te koop komen'Thetallguy schreef op woensdag 7 april 2021 @ 17:35:
[...]
Ik lees die als 1 biertje speciaal gebrouwen voor leden van the Guild. Er staat namelijk ook nog bij 'Priority on all the Barrel Aged beers we release. Crowdfunders beers excluded'
Voor mij ook een prijs om nog een nachtje over te slapen trouwens
Zo lees ik het ook, dus die moet je dan ook nog aanschaffen (als je wilt dan).418O2 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 17:42:
[...]
Dat las ik als 'voorrang als er nieuwe barrel aged biertje te koop komen'
Zijn er naast ToØl en Frontaal nog partijen die abonnementen doen die interessant zijn?
Heb er 2 van gehad. gehaald bij de kaasboer in Damwald. Dikke pirma bieren! Suver Nuver Cognac Barrel Aged 2020, en de Grutsk Whisky Infused 2020. Er staan van beide nog minstens 1 fles in de "lange voorraad"AngelDust schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:16:
Van de week een mooie foto gemaakt van alle specials die we tot nu toe uitgebracht hebben
[Afbeelding]
@DetailingBySmotske
En bedankt... haha418O2 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 16:28:
Gelukkig is @maximus1 uit het topic gegaan, die had zich vast niet kunnen houden
Maar zeker interessante box. Heb het voorgesteld om met mijn broers het pakket te bestellen. Dan is het een prima prijs en ook zeker omdat het eens in de 2 maanden is ipv iedere maand! Maakt het toch net iets behapbaarder.
Ik denk dat een paar van deze soorten her en der nog wel te krijgen zijn... maar er zijn per soort meestal maar ~250 flessen en ze zijn binnen no-time uitverkocht...Wren schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:22:
[...]
Zit er nog een speciale Tweakers webshop actie in?
De standaard of de BA versie ?418O2 schreef op woensdag 7 april 2021 @ 15:23:
[...]
gewoon schuive met dat geld!
Helaas geen Imperial Stout meer, die trok mijn aandacht wel
ThanksSmotske schreef op donderdag 8 april 2021 @ 00:33:
[...]
Heb er 2 van gehad. gehaald bij de kaasboer in Damwald. Dikke pirma bieren! Suver Nuver Cognac Barrel Aged 2020, en de Grutsk Whisky Infused 2020. Er staan van beide nog minstens 1 fles in de "lange voorraad"
Bier fan Fryske grûn!
Antwoord:JohanKupers schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 16:18:
[...]
En is de large de medium plus 4 extra bieren of zijn beide versies compleet anders?
De large box zijn 10 verschillende bieren. Dus de medium box met 4 andere verschillende bieren erbij.
Edit: Ook maar ingeschreven voor deze box, kijken wat het is.
[ Voor 8% gewijzigd door JohanKupers op 08-04-2021 14:00 ]
⛔ Trackers of betalen ⛔
Zojuist eindelijk La Trappe Oak Aged batch #40 kunnen bestellen. Er staan weer een stuk of 100 flessen online. Geduld loont!
Dank. Ook 4 besteld.Nyarlathotep schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:32:
Zojuist eindelijk La Trappe Oak Aged batch #40 kunnen bestellen. Er staan weer een stuk of 100 flessen online. Geduld loont!
Heb je daar bericht van gehad of alleen een melding in de PostNL app? Ik zie hem inderdaad in mijn app staan met bezorging op morgen maar aangezien er ook bij staat dat het pakket nog niet door PostNL is ontvangen is mijn ervaring dat het dan nog wel eens een paar dagen langer kan duren418O2 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:55:
De emelisse bestelling komt morgen!
En ik ook vier besteld, dankNyarlathotep schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:32:
Bij mij zijn ze vorige week binnen gekomen. Geniet ervan, ze zijn heerlijk!Nyarlathotep schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:32:
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Yes hier ook 4 stuks. 2 voor mezelf (1 binnenkort en 1 over een jaar oid) en 2 om weg te geven als cadeautjeNyarlathotep schreef op donderdag 8 april 2021 @ 10:32:
Beeromaniac
Hier ook snel 2 besteld, waren er nog maar 3. Elke dag gekeken en toch weer bijna mis gelopen
Bedankt voor de tip !
Hopelijk komt de Emelisse inderdaad morgen of Zaterdag binnen, ben wel toe aan mooi biertje weer
Bedankt voor de tip !
Hopelijk komt de Emelisse inderdaad morgen of Zaterdag binnen, ben wel toe aan mooi biertje weer
Haha, exact hoe ik het in gedachten hadThompson schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:37:
[...]
Yes hier ook 4 stuks. 2 voor mezelf (1 binnenkort en 1 over een jaar oid) en 2 om weg te geven als cadeautje
De batch 40 is inderdaad erg lekker. Gelukkig was ik laatst in de buurt en kon ik een doosje halen, er stond zelfs een rij buiten tot de poort. Heb er nu nog een over om te bewaren
BrewDog:
https://www.linkedin.com/...-6785841522328788992-EHb_Honoured to be collaborating with one of our all-time favourite companies Tony's Chocolonely
Their chocolate is incredible & we love their mission to make chocolate 100% slave free.
We are going to be making a white chocolate & raspberry milkshake IPA.
[ Voor 18% gewijzigd door Saitek op 08-04-2021 11:52 ]
dapper om in deze tijd met ze samen te werken; hoewel de samenwerking voor de ontstane ophef is begonnen waarschijnlijk
(tonys is niet zo slavefree en braaf als ze zeggen)
Volgens mij valt dat wel mee toch? Ze hebben een (prima) verklaring afgelegd waarom ze van de Slavefreechocolate lijst af zijn. Maar kan zijn dat ik verder nog heel wat heb gemist418O2 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:08:
[...]
dapper om in deze tijd met ze samen te werken; hoewel de samenwerking voor de ontstane ophef is begonnen waarschijnlijk
418O2 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:08:
[...]
offtopic:
Dit stel je zo hard dat je informatie uit eerste hand hebt? Of is het een typisch internetartikeltje nablaten?
Dit stel je zo hard dat je informatie uit eerste hand hebt? Of is het een typisch internetartikeltje nablaten?
edit: In je antwoord geef je al aan dat ze zelf iets anders zeggen dam wat je beweert?
[ Voor 12% gewijzigd door wheez50 op 08-04-2021 20:32 ]
https://nltimes.nl/2021/0...lave-free-chocolate-labelwheez50 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 13:52:
[...]
offtopic:
https://edition.cnn.com/2...free-chocolate/index.html
https://tonyschocolonely....t-say-were-100-slave-free
hoe het nu echt zit, zou MIJ als biermerk niet veel boeien, maar het is wel een smetje. Marketingsgewijs lastig dus
Tonys zegt nooit dat ze 100% slaafvrij zijn?418O2 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:08:
[...]
https://tonyschocolonely....00-procent-slaafvrij-zijn
Als je dan toch chocolade gebruikt, kun je beter met een partij samenwerken die iig aanzet tot minder slavernij in de industrie? Vind dit altijd beetje moral high ground geneuzel.
Daarnaast kan BrewDog natuurlijk zelf ook niet terugkijken op een smetteloos bestaan...
[ Voor 48% gewijzigd door SemperFidelis op 08-04-2021 17:08 ]
Die samenwerking is idd een paar dagen voordat de berichtgeving overTony Chocolonely naar buiten kwam aangekondigd.418O2 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:08:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Redshark op 08-04-2021 19:57 ]
Mooi! Rijd ik straks uit de nachtdienst gelijk ff langs!AngelDust schreef op donderdag 8 april 2021 @ 08:32:
[...]
ThanksHij heeft de FIS BA (meest rechts) ook staan.. of althans, ik heb ze vorige week geleverd..
@DetailingBySmotske
Meestal klopt het wel. Deze keer niet. Morgen dus, gelukkig heb ik nog een voorraadRob112 schreef op donderdag 8 april 2021 @ 11:07:
[...]
Heb je daar bericht van gehad of alleen een melding in de PostNL app? Ik zie hem inderdaad in mijn app staan met bezorging op morgen maar aangezien er ook bij staat dat het pakket nog niet door PostNL is ontvangen is mijn ervaring dat het dan nog wel eens een paar dagen langer kan duren
Iemand zijn Gold Box al mogen ontvangen van To Ol? Sinds dinsdag verstuurd, maar nog geen tracking gegevens.
there's no tweak without the tweaker
Haha, jij checkt hem ook zeker iedere 3 uur.virtualJac schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:15:
Iemand zijn Gold Box al mogen ontvangen van To Ol? Sinds dinsdag verstuurd, maar nog geen tracking gegevens.
Helaas precies dezelfde situatie.
Maar had gelezen dat ze maar maximaal een aantal pakketten per dag de deur uit mogen sturen. Dus ik denk dat ze de labels allemaal hebben aangemaakt dinsdag en dat ze per dag weer een lading meegeven aan de bezorgdienst.
Helaas want had erop gerekend dat ik het dit weekend kon proberen met een paar vrienden die langskomen.
Voor mij hetzelfde verhaal met de Gold Box, nog geen verzendgegevens ontvangen
Hier ook hetzelfdemaximus1 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:22:
[...]
Haha, jij checkt hem ook zeker iedere 3 uur.
Helaas precies dezelfde situatie.
Maar had gelezen dat ze maar maximaal een aantal pakketten per dag de deur uit mogen sturen. Dus ik denk dat ze de labels allemaal hebben aangemaakt dinsdag en dat ze per dag weer een lading meegeven aan de bezorgdienst.
Helaas want had erop gerekend dat ik het dit weekend kon proberen met een paar vrienden die langskomen.
Hier de melding gehad dat hij morgen binnenkomt. Stond wel al 2 dagen op morgen bezorgen ook418O2 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 09:18:
[...]
Meestal klopt het wel. Deze keer niet. Morgen dus, gelukkig heb ik nog een voorraad
Tony's is nooit 100% slaafvrij geweest, ze hebben al eerder die claim van hun wikkels moeten halen, en in 10 jaar tijd is het ze ook nog niet gelukt om er verandering in te brengen. Blijft voor mij toch voornamelijk marketing bs.Saitek schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:11:
[...]
Volgens mij valt dat wel mee toch? Ze hebben een (prima) verklaring afgelegd waarom ze van de Slavefreechocolate lijst af zijn. Maar kan zijn dat ik verder nog heel wat heb gemist.
In een kapotte markt direct naar 100% slaafvrij gaan is natuurlijk ook een utopie.
Maar het ging vooral om de samenwerking, kan een heel leuk biertje worden. We gaan het meemaken tegen die tijd.
Maar het ging vooral om de samenwerking, kan een heel leuk biertje worden. We gaan het meemaken tegen die tijd.
Ik sla zelf over. Ipa is niet mijn ding.
Wat wel mijn ding is, is the show must go on van frontaal. Poah, das mien merk!
The guild is live trouwens
https://www.subscribepage.com/theguildmoersleutel
Ik heb me toch maar ingeschreven. Fomo
Wat wel mijn ding is, is the show must go on van frontaal. Poah, das mien merk!
The guild is live trouwens
https://www.subscribepage.com/theguildmoersleutel
Ik heb me toch maar ingeschreven. Fomo
[ Voor 34% gewijzigd door 418O2 op 10-04-2021 10:48 ]
Napsju schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:03:
@Louwke Weer zo een. En bedankt hè, weer een guilty pleasure...
138 en 139 voor mij.
:strip_exif()/f/image/eIanMTiePAdWQPs7olJyqVAC.jpg?f=fotoalbum_large)
Lekker!
Ik zag em ook langskomen, maar vind het toch nog wel aardig aan de prijs met (worst-case) 12 biertjes voor €88.. Wel benieuwd hoe het gaat bevallen en of het inderdaad het geld waard is!Minimum92 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:17:
[Afbeelding]
Part of the club!
Heel benieuwd naar de eerste box die in juni dus gaat komen 👍🏻
Wow, al vol. Ik sta op de wachtlijstMinimum92 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:17:
[Afbeelding]
Part of the club!
Ohjee, ik zie nu net dit topic. Dit wordt een heel gevaarlijk topic, ik ben namelijk groot fan van speciaalbier..
Eén van m'n favoriete bieren is Avec Les Bons Vœux van Brasserie Dupont, een saison/blond/tripel van 9,5% maar o zo lekker
Eén van m'n favoriete bieren is Avec Les Bons Vœux van Brasserie Dupont, een saison/blond/tripel van 9,5% maar o zo lekker
Ja besloten hem toch te skippen. 88 toch te veel geld. Eerst eens kijken wat er zoal in gaat komen komende tijd
TMV schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:59:
[...]
Ik zag em ook langskomen, maar vind het toch nog wel aardig aan de prijs met (worst-case) 12 biertjes voor €88.. Wel benieuwd hoe het gaat bevallen en of het inderdaad het geld waard is!
Ik beloof wel even uitgebreid te delen wat er in het pakket zit als de eerste binnen komt!Louwke schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:39:
Ja besloten hem toch te skippen. 88 toch te veel geld. Eerst eens kijken wat er zoal in gaat komen komende tijd
Nog wel even lichtelijk getwijfeld over the Guild. Uiteindelijk maar besloten om het niet te doen. Toch 500 euro jaarlijks en dan geef ik de voorkeur om zelf te kunnen kiezen wat ik koop..
Voor diegene, geniet ervan als jullie de eerste box binnen krijgen!
Voor diegene, geniet ervan als jullie de eerste box binnen krijgen!
:strip_exif()/f/image/itrOsYD9YbjlMqvR2EUXIx0R.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag het cv pakket ontvangen. Ik had ook het white label 2020 pakket erbij besteld (zie foto) maar er lijken maar 6 white label bieren in te zitten. Ik kan het pakket online niet meer terugvinden.
Edit: inmiddels de pagina teruggevonden en in de omschrijving staat inderdaad dat je de white label bieren krijgt samen met de originele bieren, ik heb zelf dus niet goed de omschrijving gelezen
[ Voor 14% gewijzigd door Rob112 op 11-04-2021 10:34 ]
Ik ook. Kon me om 9 uur aanmelden en wat later bevestiging gehad. Ik kan het heel goed begrijpen dat men het (te) duur vindt. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor de Moersleutel en koop eigenlijk alles van hun. Daarnaast is het ook nog maandelijks opzegbaar. En hun adventskalender vond ik een zeer geslaagde “proof of concept”. Dus toch ingeschreven. Ben benieuwd.Minimum92 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 12:17:
[Afbeelding]
Part of the club!
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Glas gevuld maar het flesje nog dicht
Heerlijk inderdaad, had hem vorige week toevallig gedronken. Moet zeggen dat ik de Tumeaine Port / Whisky BA van hen ook erg goed vond. Toppers die silver series.
@JOM92 dop terug op zijn plek geduwd
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Gisteren de Emelisse CV #6 op was de Coffee Dark Ale. Erg fijn biertje. Dronk iets te makkelijk weg voor een biertje van 12% maar smaakte wel naar meer. Hopelijk smaakt de rest net zo goed, maar die gaan nog even de verzameling in. Jammer om ze meteen op te gaan drinken
Interessante combi!Thalaron schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:38:
[Afbeelding]
Na de Theobroma kon ik deze niet langer in de opslag laten liggen. Dubbelwit als basis nog nooit gehad icm Bourbon maar deze was zéér geslaagd
Gisteren een Sin&Remorse dark chocolate+peat open getrokken. Initieel vond ik hem niet bijzonder maar toen hij eenmaal even in het glas zat wist ik hem wel echt te waarderen. Mooi bier met veel smaak.
Net bericht dat de Frontaal Beer Club 10 morgen wordt afgeleverd. En vandaag de Emelisse CV Collectie .
⛔ Trackers of betalen ⛔
Heb het bericht ook gehad. Verrassend want ik heb me pas een paar dagen geleden ingeschreven en kreeg bericht dat ik vanaf mei meedeed, maar ik klaag natuurlijk nietJohanKupers schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:49:
Net bericht dat de Frontaal Beer Club 10 morgen wordt afgeleverd. En vandaag de Emelisse CV Collectie .
Het grootste nadeel van al dat lekkers van Puhaste is, dat zoveel andere bieren gaan tegenvallen.Thalaron schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:38:
[Afbeelding]
Na de Theobroma kon ik deze niet langer in de opslag laten liggen. Dubbelwit als basis nog nooit gehad icm Bourbon maar deze was zéér geslaagd
Zo goed wat ze daar doen!
Daar kunnen die imo overhypte bieren uit de VS echt niet tegenop.
Ik heb me nog in weten te houden. Denk dat ik zaterdag ga beginnen.JohanKupers schreef op maandag 12 april 2021 @ 10:49:
:strip_exif()/f/image/PN22tOEE3o0SF9225U6ZqnVL.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik dacht dat dit wel een goede plek was voor mijn bier. Maar het is te klein en je kan niet goed zien wat er staat... Toch maar wat nieuws verzinnen. En meer gaan drinken, heb nu meer dan 50 flessen staan
[ Voor 27% gewijzigd door 418O2 op 12-04-2021 13:09 ]
Inderdaad. Ik heb ook nog gekeken of ik direct bij Puhaste wat kon bestellen... maar helaas leveren ze niet voorbij de grens..._NooT_ schreef op maandag 12 april 2021 @ 12:52:
[...]
Het grootste nadeel van al dat lekkers van Puhaste is, dat zoveel andere bieren gaan tegenvallen.
Zo goed wat ze daar doen!
Daar kunnen die imo overhypte bieren uit de VS echt niet tegenop.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
https://www.piwnemosty.pl/search.php?text=puhasteThalaron schreef op maandag 12 april 2021 @ 13:38:
[...]
Inderdaad. Ik heb ook nog gekeken of ik direct bij Puhaste wat kon bestellen... maar helaas leveren ze niet voorbij de grens...
En ze hebben nog meer lekkers, hoor..
Lekker!
Na de hele tijd geen tracking info te hebben, krijg ik net een mail dat de To Ol gold box vanmiddag wordt geleverd

Er is weer voorraad
La Trappe Quadrupel Oak Aged batch #40
Beschikbaarheid:: 70 op voorraad
https://www.kloosterwinke...-trappe-trappist-oak-aged
Hier is ie vandaag ook binnengekomen.link_mario schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:48:
Mijn To Ol Goldbox is zojuist geleverd![]()
![]()
Foto'tje in de spoilertag:
spoiler:
Er zit qua stijlen wel wat meer variatie in dan bij de eerdere pakketten op het eerste gezicht.
Minder DIPA en TIPA, maar wel lekker wat donkerdere bieren erbij.. Helaas ook wat (heel) licht spul.
Ben ook een beetje huiverig voor dat flesje limonadesiroop maar al met al een redelijke vangst imo.
Voor een volledige bedrag zou ik het te mager hebben gevonden deze ronde.
[ Voor 7% gewijzigd door Mich007 op 13-04-2021 13:32 ]
Hier ook binnen! Blij met de BA stout iig en verder de variatie. Mooi pakket, maar geen idee wat ik van een double strawberry cheesecake Berliner weisse moet verwachtenlink_mario schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:48:
Mijn To Ol Goldbox is zojuist geleverd![]()
![]()
Foto'tje in de spoilertag:
spoiler:
Thanks! Ook maar 2 meegepakt om te zien wat de hype is.wlchris schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:54:
Er is weer voorraad
Ik ook maar, ik kan vatgerijpte quadrupels maar moeilijk laten liggen.Joop schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:44:
[...]
Thanks! Ook maar 2 meegepakt om te zien wat de hype is.
Die komt vandaag hier binnen. 1 voor het weekend en de andere gaat de opslag in 
Die Berliner Weisse zal wel aardig zuur zijn. Heb me daar ooit in vergist. Dacht lekker een Weisse met Mango geloof ik toen. Als je dan niet verwacht dat het zuur is dan ben je aardig verrast na de eerste slok
Die Berliner Weisse zal wel aardig zuur zijn. Heb me daar ooit in vergist. Dacht lekker een Weisse met Mango geloof ik toen. Als je dan niet verwacht dat het zuur is dan ben je aardig verrast na de eerste slok
Haha, ja die fout heb ik ook ooit gemaakt. Berliner weisse is behoorlijk zuur. Zo zuur zelfs dat het in Duitsland gebruikelijk is om er siroop (rot oder grün) doorheen te mikken. Tegenwoordig heb je natuurlijk veel fruited sours, waaronder veel berliner weisse, maar zuur zijn ze nog steeds!Louwke schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:15:
(Heerlijk imho by the way, maar dat is een kwestie van smaak)
Zelf ook ooit eens lang geleden (voor de hele speciaalbier rage) in Berlijn een 'Weizen' besteld. Vroeg de serveerster mij "Rot oder Grun?" Ik dacht dat zal het merk wel zijn... Krijg ik een Berliner Weisse met rode siroop erin..Louwke schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:15:
Ik zou La Trappe Oak Aged geen hype durven te noemen..Joop schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:44:
[...]
Hier ook binnen! Blij met de BA stout iig en verder de variatie. Mooi pakket, maar geen idee wat ik van een double strawberry cheesecake Berliner weisse moet verwachten![]()
[...]
Thanks! Ook maar 2 meegepakt om te zien wat de hype is.
Overigens heb ik gisteren het pakketje van ze ontvangen met 4 flessen.
Inderdaad... Die La Trappe serie loopt al wat jaartjes dus een hype is het niet.
Er is wel veel meer belangstelling voor het laatste jaar, waardoor je wat mer geduld moet hebben om je flesjes te scoren.
En ja... Jammer dat zo veel mensen tig exemplaren bestellen, en deze dan op MP gooien.
Er is wel veel meer belangstelling voor het laatste jaar, waardoor je wat mer geduld moet hebben om je flesjes te scoren.
En ja... Jammer dat zo veel mensen tig exemplaren bestellen, en deze dan op MP gooien.
Man man man wat een triestheidNyarlathotep schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:51:
Inderdaad... Die La Trappe serie loopt al wat jaartjes dus een hype is het niet.
https://www.marktplaats.nl/q/la+trappe+oak/
[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 14-04-2021 10:57 ]
De prijzen vallen nog mee... Ik vraag mij dan af waarom mensen zo veel moeite doen om er 7 euro aan te verdienen. Sneuneuzen en droeftoeters...418O2 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:56:
[...]
Man man man wat een triestheid
Bestellen er dan 4, verkopen er 2, gratis fles ofzo. Snap daar ook weinig van. Ik heb er 2 besteld omdat ik wel een paar vrienden heb waar ik het mee kan opdrinkenNyarlathotep schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:59:
[...]
De prijzen vallen nog mee... Ik vraag mij dan af waarom mensen zo veel moeite doen om er 7 euro aan te verdienen. Sneuneuzen en droeftoeters...
[ Voor 10% gewijzigd door 418O2 op 14-04-2021 11:01 ]
Dank voor het melden! Heb er gisteren ook nog een paar besteld. En nee, ik ga ze niet op Marktplaats zetten!wlchris schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 11:54:
Er is weer voorraad
Het mooiste is nog die advertentie voor een lege fles en koker
https://www.marktplaats.n...h-40.html?previousPage=lr
https://www.marktplaats.n...h-40.html?previousPage=lr
Dat snap ik ook niet. Al die moeite en voor wat? Een paar euro?Nyarlathotep schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:59:
[...]
De prijzen vallen nog mee... Ik vraag mij dan af waarom mensen zo veel moeite doen om er 7 euro aan te verdienen. Sneuneuzen en droeftoeters...
*knip*
Orion84: Thanks dat je me even tagde hier. Inkoopacties zijn niet de bedoeling op Tweakers. Daar hebben we in het verleden helaas teveel gedoe mee gehad.
Orion84: Thanks dat je me even tagde hier. Inkoopacties zijn niet de bedoeling op Tweakers. Daar hebben we in het verleden helaas teveel gedoe mee gehad.
[ Voor 91% gewijzigd door Orion84 op 14-04-2021 13:08 ]
Beeromaniac
Dan vind ik dit nog veel droeviger418O2 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 10:56:
[...]
Man man man wat een triestheid
https://biermenneke.nl/product/la-trappe-oak-aged-batch-40/
Dat particulieren gaan lopen scalpen is idd triest, maar om je als bierwinkel daar toe te verlagen.....
Mwoah, als die het gewoon inkoopt snap ik het wel. Het is zijn brood he, in en verkoop. Er zijn wel meer winkels die het verkopen, ook wel voor meerSchweino schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:17:
[...]
Dan vind ik dit nog veel droeviger
Dat particulieren gaan lopen scalpen is idd triest, maar om je als bierwinkel daar toe te verlagen.....
[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 14-04-2021 21:34 ]
Dit is geen scalping. De meeste winkels die deze flessen verkopen zitten rond die prijs. Is gewoon marge...Schweino schreef op woensdag 14 april 2021 @ 21:17:
[...]
Dan vind ik dit nog veel droeviger
Zou de komende tijd minder bestellen. Zit de vriendin naast me op de bank in eens een heel pakket samen te stellen
Had wat leuke sours gezien bij de moersleutel en aangezien ik daar absoluut geen fan van ben heeft ze een aantal stouts mee besteld voor me.
Misschien toch handig dat ze meer speciaal bier is gaan drinken. Alleen vraag ik me af of ik de stouts veilig kan zelf op kan gaan drinken
Had wat leuke sours gezien bij de moersleutel en aangezien ik daar absoluut geen fan van ben heeft ze een aantal stouts mee besteld voor me.
Misschien toch handig dat ze meer speciaal bier is gaan drinken. Alleen vraag ik me af of ik de stouts veilig kan zelf op kan gaan drinken
Er is weer voorraad "La Trappe Quadrupel Oak Aged batch #40"....
Thanksmannetje19 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 09:48:
Er is weer voorraad "La Trappe Quadrupel Oak Aged batch #40"....

Wel beetje jammer dat ze Bunq daar nog niet kennen
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5