Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 74 ... 193 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-05 23:35
Oogje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:02:
Ik kreeg een code van The Garden Brewery en tot m’n verbazing kun je weer shippen naar NL dus er is een doosje onderweg :)
Wat voor code 😇

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Oogje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:02:
Ik kreeg een code van The Garden Brewery en tot m’n verbazing kun je weer shippen naar NL dus er is een doosje onderweg :)
Echter wel nog met flink hogere prijzen voor NL
Bijvoorbeeld de Garden Selection #02 zie ik als 269KN, wat zo'n 35,5€ zou zijn.
Echter als je 'm op NL zet staat ie voor 55€ en bij sommige andere landen geeft ie soms 49,5€ aan.

Voor de Kroatische prijzen vond ik het super biertjes. 55€ voor 12 blikken en dan komen er nog verzendkosten bij... Dan kan ik hier lokaal denk ik nog genoeg lekkers vinden wat ik nog niet op heb.

/edit: Hmm het lijkt er trouwens op dat shipping nu voor alle landen incl. is. Dat maakt het al weer een stuk interessanter! Want als ik probeer te bestellen komt er enkel te staan "Shipping -
Shipping by DHL" zonder prijs.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 13% gewijzigd door Thompson op 16-03-2021 21:38 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Thompson schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:32:
[...]

Echter als je 'm op NL zet staat ie voor 55€ en bij sommige andere landen geeft ie soms 49,5€ aan.

Voor de Kroatische prijzen vond ik het super biertjes. 55€ voor 12 blikken en dan komen er nog verzendkosten bij... Dan kan ik hier lokaal denk ik nog genoeg lekkers vinden wat ik nog niet op heb.

/edit: Hmm het lijkt er trouwens op dat shipping nu voor alle landen incl. is. Dat maakt het al weer een stuk interessanter! Want als ik probeer te bestellen komt er enkel te staan "Shipping -

***members only***
Ja incl shipping is de prijs, was mij ook eerst ff niet duidelijk maar dat maakt de prijzen verschillend. En met die code is het 11 eur korting op die box.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16:16
[...]

***members only***
Probeer een paar vrienden te zoeken die ook interesse hebben. Bij aankoop van 4 boxen betaal je slechts €37,50 per box.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:58
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:09:
[...]

Ben bijna door mijn laatste bestelling heen en moet zeggen dat ze erg goed zijn bevallen. Ik ga er zeker nog eens bestellen.

Vandaag de Beat ALS box besteld. Erg benieuwd naar en fijn om bier te drinken voor het goede doel.
Waar heb je de Beat ALS box besteld als ik vragen mag?

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Burning_Tyre schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:33:
[...]

Waar heb je de Beat ALS box besteld als ik vragen mag?
Bij het biermenneke:
https://biermenneke.nl/product/beer-geeks-beat-als-box/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Inhoud van de Beat ALS box:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o9LZ4tSBqtaa4c3WuIK_XeyVrbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qNwfEwllCFvSNha7WLlKGLMC.jpg?f=fotoalbum_large

Sorry voor de dubbelpost.

[ Voor 3% gewijzigd door Kapitein Merijn op 17-03-2021 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:39
[...]

***members only***
Dank voor de tip. Heb er gebruik van gemaakt. 48 blikken bier voor 152 euro. Hele mooie prijs. Nog even een paar tips. De standaard dozen zitten 12 blikken in en worden gewoon verstuurd. Als je los gaat kiezen, dan moet je wel per 24 blikken bestellen. https://thegarden.hr/shop/dark-box-05/ de dark box is niet meer te verkrijgen. Dit komt vermoedelijk vanwege de nieuwe mexican stout die op is. De drie andere stout bieren zijn nog wel gewoon te verkrijgen in de shop plus er staan nog twee andere goede stouts bij. Als je zelf 12 stouts gaat samenstellen en je hebt de maximale korting, dan scheelt het een euro. Met andere woorden, als een box niet meer beschikbaar is, gewoon handmatig bij elkaar selecteren. Is niet heel veel duurder.

En dan 3,10-3,20 per biertje voor 440cl inclusief verzendkosten uit Kroatië. Blijft een hele goede deal. Het zijn bijna supermarkt bier prijzen met beste goede beoordelingen op Untappd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57

TMV

Where did that damn icon go?!?

Kapitein Merijn schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 17:38:
Inhoud van de Beat ALS box:
spoiler:

Sorry voor de dubbelpost.
Ziet er best leuk uit!

Ik had de adventkalender van deze jongens vorig jaar en moet zeggen dat ik niet enorm onder de indruk was van de inhoud. Een paar uitschieters naar boven, een paar biertjes die óf zuur óf benedenmaats waren en het overgrote deel oké maar doorsnee bier. Kon er prima mee leven ook omdat er een deel naar het goede doel ging, maar toch, de verwachting was hoger..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjUYp9dDAPhn1-N5FfWGgv2uc9E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eNyrvYGv4kGaijGKmZGsHCy8.jpg?f=fotoalbum_large

Afgelopen zaterdag weer 2 mooie BC's op.
De blauwe wordt speciaal voor Chicago gebrouwen en wordt alleen daar in de winkels verkocht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6Tws_tw7Il00YvudJErEnQtgZAg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6XVK2tYBEiTusPyyqS1nOsjF.jpg?f=fotoalbum_large
Voor as vrijdagavond staan vier ipa's van Treehouse op het menu... :*)
De rest volgt later...

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Gisteren ook een mooi pakketje binnen gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9GwPjbF5EJrBEt1_uWs8CewVcoI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dKrZnMKLDkDQbSqQo6Ue6hfu.jpg?f=fotoalbum_large
Meteen kennis gemaakt met Dessert in a can...
Jammer dat ze behoorlijk prijzig zijn want ik wil er zeker meer van proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
@Kapitein Merijn
Hoeveel kosten die Desserts dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Deze waren geloof ik € 7,75 maar de barrel aged zitten rond de € 10,-. Voor een 33cl blikje vind ik dat stevig maar ik ben ook nog niet echt een doorgewinterde speciaalbier drinker ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:29
Mailtje van de Leckere:

Kom op vr. 19 en za. 20 maart échte BOCKJES aaien, terwijl je in de rij staat voor je lentebockjes. Wij vullen jouw auto, fiets of armen met de Leckerste dozen met flinke korting! Heerlijke lentebieren: 1 doos €30. + Onze nieuwste specials!

Adres: Tractieweg 50. Drive Thru geopend: vr. 19e 10:00-18:00 & za. 20e 10:00-17:00.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrv0vUOzBMW3UZfMf_oMGNKiqJ8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ht0TIRzpof7IJzitOe5hiMPa.jpg?f=fotoalbum_large

Linkje naar de website: https://deleckere.nl/webshop/lentekriebels/

Ik fix denk ik een doosje Wheat mix, altijd handig voor bezoek of als je even niet weet wat te drinken :)

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Kapitein Merijn schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:23:
[...]

Deze waren geloof ik € 7,75 maar de barrel aged zitten rond de € 10,-. Voor een 33cl blikje vind ik dat stevig maar ik ben ook nog niet echt een doorgewinterde speciaalbier drinker ;)
Zie het ja, die prijzen. Sta ik van te kijken.
Bij de Caingy is het zo'n beetje het goedkoopste wat je kunt krijgen.

Maar... Ik zou sowieso wat anders adviseren dan Amundsen.... Die gesmolten Ben & Jerry's zooi heeft niet veel meer met bier te maken.
Maar dat is mijn bescheiden mening...

[ Voor 3% gewijzigd door Oxellaar op 18-03-2021 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Oxellaar schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:54:
[...]

Zie het ja, die prijzen. Sta ik van te kijken.
Bij de Caingy is het zo'n beetje het goedkoopste wat je kunt krijgen.

Maar... Ik zou sowieso wat anders adviseren dan Amundsen.... Die gesmolten Ben & Jerry's zooi heeft niet veel meer met bier te maken.
Maar dat is mijn bescheiden mening...
Ik kan zo'n Pastry stout op zijn tijd wel waarderen. De Liquid Desserts bijvoorbeeld vind ik ook erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Stufferdt schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:30:
Mailtje van de Leckere:

Kom op vr. 19 en za. 20 maart échte BOCKJES aaien, terwijl je in de rij staat voor je lentebockjes. Wij vullen jouw auto, fiets of armen met de Leckerste dozen met flinke korting! Heerlijke lentebieren: 1 doos €30. + Onze nieuwste specials!

Adres: Tractieweg 50. Drive Thru geopend: vr. 19e 10:00-18:00 & za. 20e 10:00-17:00.

[Afbeelding]

Linkje naar de website: https://deleckere.nl/webshop/lentekriebels/

Ik fix denk ik een doosje Wheat mix, altijd handig voor bezoek of als je even niet weet wat te drinken :)
Thumbs up voor de aanbieding. Hoe meer aanbiedingen, hoe beter! Alleen heeft Utrecht wel betere brouwers dan De Leckere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-05 22:40

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De eerste ronde La Trappe quad batch #40 is alweer weg :P

Dat wordt de komende week weer kijken en snel bestellen.
Voor hen die geen idee hebben: Sinds de vorige batch lijkt het wel of dit bier een stuk populairder is.
La Trappe zet nu steeds een beperkte hoeveelheid flessen online, en verwerkt deze wanneer uitverkocht.
Daarna komt de volgende lading en zo voorts. Blijven kijken dus!

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollieRacing
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:44
Nyarlathotep schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:21:
De eerste ronde La Trappe quad batch #40 is alweer weg :P

Dat wordt de komende week weer kijken en snel bestellen.
Voor hen die geen idee hebben: Sinds de vorige batch lijkt het wel of dit bier een stuk populairder is.
La Trappe zet nu steeds een beperkte hoeveelheid flessen online, en verwerkt deze wanneer uitverkocht.
Daarna komt de volgende lading en zo voorts. Blijven kijken dus!
Ik heb inderdaad ook het idee dat het heel populair is geworden tijdens de corona periode. Ik heb gelukkig een aantal flessen kunnen bemachtigen. Vanaf 9.00 uur was het te bestellen. Iets van 250 flessen.

Ben heel benieuwd naar de smaak. Maar dat zal wel goed zijn La Trappe kennende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:25
PollieRacing schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:31:
[...]

Ik heb inderdaad ook het idee dat het heel populair is geworden tijdens de corona periode. Ik heb gelukkig een aantal flessen kunnen bemachtigen. Vanaf 9.00 uur was het te bestellen. Iets van 250 flessen.

Ben heel benieuwd naar de smaak. Maar dat zal wel goed zijn La Trappe kennende.
Komt nu ook door de actie bij Jan Linders waar deze batch verkocht gaat worden

Ik zag alleen geen bestelknop vanochtend op de site staan, terwijl ze nog wel voorraad hadden. Of was jij er heel vroeg bij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 15:25

link_mario

Ofwa?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kx94rmHwm_1FWrQpEZkyVw317QA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DHhgo3zgTMmAFpZgQxnpYoVq.jpg?f=fotoalbum_large

Hier is de Oak Aged ook binnen, vanmorgen gehaald bij de Jan Linders in Eindhoven. Half 9 in de ochtend en de helft van de doos was al weg. 1 per klant, specifiek naar vragen bij de balie.

Geen idee of ze nog meer dozen hadden maar ik was schijnbaar niet de eerste die hem kwam halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PollieRacing
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:44
Brinkiewestland schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:45:
[...]

Ik zag alleen geen bestelknop vanochtend op de site staan, terwijl ze nog wel voorraad hadden. Of was jij er heel vroeg bij?
Vanaf 9.00 uur was het te bestellen. Heb toen ook gelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:01

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

PollieRacing schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:51:
[...]

Vanaf 9.00 uur was het te bestellen. Heb toen ook gelijk besteld.
Ja knap waardeloos. Vanacht om 12:00 uur gecheckt, geen voorraad. 08:00 uur gecheckt, geen voorraad, 09:00 alles weg. Ipv dat ze er een tijd bij zetten, echter was er enkel "18 maart" te lezen. Morgen maar weer proberen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Yariva op 18-03-2021 14:05 ]

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
Robkazoe schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:21:
[...]

Thumbs up voor de aanbieding. Hoe meer aanbiedingen, hoe beter! Alleen heeft Utrecht wel betere brouwers dan De Leckere.
Eens. Vind de lekkere niet slecht, maar er zijn zeker betere brouwers. Maar vind dit wel een prima aanbieding/doos voor in de zomer en voor bezoek :) Wil prima bier delen, maar over het algemeen is het toch doordrinken en is alles prima en lekker, dus dan volstaan dit soort dozen.

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:47
Brinkiewestland schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:45:
[...]

Dat had ik ook gezien, kreeg er maar geen bestelknop bij in beeld. Morgen maar weer proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:20
Vanavond weer genoten van de lokale brouwerij Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiyp77GW_jgOSb-GDqjg-8FVKZk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c7sWGiMqFvx4GT8MDTUC2fGd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:46
Vraagje aan diegene die bij Ipiwo.pl hebbe besteld: Hebben jullie ook de 96PLN verzendkosten moeten betalen? Bij het vullen van m'n winkelmandje stond er dat je bij 295 PLN gratis verzenden hebt, maar bij het afrekenen komt er alsnog 96PLN "courier costs" bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
Rob112 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 22:11:
Vanavond weer genoten van de lokale brouwerij [Afbeelding]
Gister ook de rode versie van Second Date op. Mooie Hazy IPA. Denk dat dit de lekkerste uit de serie is. En het is al zo'n goede serie. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 17:16
@HowsMyApple Vanaf 295 PLN gratis zal wel naar adressen binnen Polen zijn. Niet getreurd: Ze zijn razendsnel, verpakken prima en de producten zijn uitstekend. Doen!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:53
HowsMyApple schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:43:
Vraagje aan diegene die bij Ipiwo.pl hebbe besteld: Hebben jullie ook de 96PLN verzendkosten moeten betalen? Bij het vullen van m'n winkelmandje stond er dat je bij 295 PLN gratis verzenden hebt, maar bij het afrekenen komt er alsnog 96PLN "courier costs" bij.
Wellicht eens kijken bij de concurrent piwne mosty. Verzending kan per stuk, maar wordt voordelig bij doos van 32 stuks. Zo is 64 stuks verzenden 138pln en 32 uiteraard de helft. De basisprijs van biertjes is soms net iets duurder, maar vaak is alles een beetje afgeprijsd waardoor ik iig voordeliger uitkwam dan bij ipiwo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:24
Zo.. weer even ingeslagen vandaag. Meerdere aanbiedingen :9B

De volgende 2 heb ik al ooit gehad maar vond ik erg lekker;
Founders € 3,50 per fles (ong. 1 euro afgeprijsd)
Kompaan € 2 per fles (normaal iets van 4,50)

Blikjes die ik nog nooit heb gehad;
Moersleutel Peach voor € 1(!)
Frontaal € 1,50

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V__spJ4VwNQL1JhvU6JV10v5kXw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ez0G4cZcurvFFiwxDLbbT07d.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben voornamelijk benieuwd naar de Dravnieka Atraitne (Bee Keeper`S Widow) Alus Darbnīca Labietis (€7,99).

En ja, dit komt wederom van de lokale Plus >:)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Thalaron schreef op zondag 21 maart 2021 @ 14:31:
Zo.. weer even ingeslagen vandaag. Meerdere aanbiedingen :9B

De volgende 2 heb ik al ooit gehad maar vond ik erg lekker;
Founders € 3,50 per fles (ong. 1 euro afgeprijsd)
Kompaan € 2 per fles (normaal iets van 4,50)

Blikjes die ik nog nooit heb gehad;
Moersleutel Peach voor € 1(!)
Frontaal € 1,50

[Afbeelding]

Ik ben voornamelijk benieuwd naar de Dravnieka Atraitne (Bee Keeper`S Widow) Alus Darbnīca Labietis (€7,99).

En ja, dit komt wederom van de lokale Plus >:)
Jaloers! Helaas is het aanbod hier in Groningen er niet op vooruit gegaan tijdens corona.

De Jumbo met, vroeger, het grootste aanbod van speciaalbier is veel veiliger en vaster gaan inkopen, mijn favoriete speciaalbier winkel Just In Beer is (deels) overgegaan naar nieuwe eigenaren en koopt eigenlijk vrijwel hetzelfde in als de grotere webshops en volgens mij is Van Erp Dranken ook minder gaan investeren in speciaalbier.

En natuurlijk is De Koffer al weer een tijd gesloten.

Lang leve de webshops! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 22:29
Minimum92 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:09:
[...]

Jaloers! Helaas is het aanbod hier in Groningen er niet op vooruit gegaan tijdens corona.

De Jumbo met, vroeger, het grootste aanbod van speciaalbier is veel veiliger en vaster gaan inkopen, mijn favoriete speciaalbier winkel Just In Beer is (deels) overgegaan naar nieuwe eigenaren en koopt eigenlijk vrijwel hetzelfde in als de grotere webshops en volgens mij is Van Erp Dranken ook minder gaan investeren in speciaalbier.

En natuurlijk is De Koffer al weer een tijd gesloten.

Lang leve de webshops! ;)
Als bezoeker van de stad Groningen afgelopen zomer heb ik toch volop genoten. Just in Beer vond ik qua aanbod erg goed, maar de eigenaar had net een nieuwe zwik bieren binnen gekregen en terwijl ik als liefhebber graag geholpen wordt om meer bieren aan mijn vingers te laten plakken, was de eigenaar vooral bezig met zijn eigen hobby, zelfs enig aandringen hielp niet. Zo anders dan zaken waar ik graag kom. Wijnhuis Blerick/Deurne of Panningen, mannen die gewoon even een praatje over bieren komen maken, tips hebben, waardoor ik met een dubbel aantal naar huis ga.

De koffer was erg gezellig, vooral het terras, Van Erp had een flinke kater, 1 fles was niet geprijsd, en 1 fles had een zoete vloeistof aan de buitenkant, beide flessen gratis meegekregen. Bijzondere ervaring :*) :*)

De Pinterlier was ook erg leuk, zwoele avond met veel studenten en lekker bier. Uitstekende zit...

Zou zo terugwillen :*) :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
@Minimum92 de koffer bezorgd en mout is er ook. Just in beer en van Erp hebben ook een goed aanbod. Slijterij Groningen op de vismarkt ook wel.

[ Voor 50% gewijzigd door 418O2 op 21-03-2021 21:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:24
Zijn weer wat flessen la trappe oak aged beschikbaar op de site... Net een paar besteld.

Edit: die waren een kwartiertje later weer op....
Hoop dat een paar medewerkers nog wat hebben kunnen bemachtigen....

[ Voor 40% gewijzigd door Bucephalus op 22-03-2021 14:56 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:25
To øl heeft ook weer een nieuw kortingscode op het Gold pakket.

Yes, you found the Blue Egg!! Come and be a part of To Øl’s monthly beer club, and use the sweet sweet discount hidden in the blue egg for a 50% discount on the Gold box for the first month! The discount ends on the 6th of April and can not be used in combination with other discounts.

Use code EASTERCLUB at checkout in order to claim your 50% dicount on the Gold Beer Club Membership!

See you in the club & Happy Easter!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lOtYKjMASavT70v7YViEJKKJ5Zg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GnhJmzSXNc4VcJsbCU5UwwxO.jpg?f=fotoalbum_large

Ook de la trappe gescoord bij de bierwinkel. En nog veel meer moois. Dikke barrelled souls bieren, toetjes van amundsen, evil twinen drekker fruitzuurtjes en 2 mooie dipa's bovenop.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:23
Purehz schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:25:

Yes, you found the Blue Egg!! Come and be a part of To Øl’s monthly beer club, and use the sweet sweet discount hidden in the blue egg for a 50% discount on the Gold box for the first month! The discount ends on the 6th of April and can not be used in combination with other discounts.

Use code EASTERCLUB at checkout in order to claim your 50% dicount on the Gold Beer Club Membership!

Dankjewel voor de tip.
Ondanks de verzendkosten toch maar weer eens besteld!
10 biertjes voor ca. €31,- € 41,- is niet veel. Zeker niet voor To Øl waarbij merendeel meestal 44cl is, maar bovenal uitstekend smaakt! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Mich007 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 11:09:
[...]

Dankjewel voor de tip.
Ondanks de verzendkosten toch maar weer eens besteld!
10 biertjes voor ca. €31,- is niet veel. Zeker niet voor To Øl waarbij merendeel meestal 44cl is, maar bovenal uitstekend smaakt! :9
Die rekenfout maakte ik gisteren ook... Het zijn Deense kronen en geen Zweedse dus het is een tientje duurder.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
Blijkbaar was mijn post eerder deze week niet doorgekomen, dus bij deze poging 2.

Ik was het supermarkt aanbod zat en heb mezelf eens verwend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMMC2EZlVF7-wri9XueYAFHNtok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0fztbRFWQsIEs3LOY4DcAvP1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
_NooT_ schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:17:
Blijkbaar was mijn post eerder deze week niet doorgekomen, dus bij deze poging 2.

Ik was het supermarkt aanbod zat en heb mezelf eens verwend:
[Afbeelding]
Ruim een derde daarvan hebben ze bij ons gewoon in de supermarkt liggen :D :+

Maar zeker een leuke verzameling :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Kapitein Merijn schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:04:
[...]

Die rekenfout maakte ik gisteren ook... Het zijn Deense kronen en geen Zweedse dus het is een tientje duurder.
Heb hem ook besteld, 41 euro inderdaad.

Na ontvangst kan ik het abonnement weer opzeggen neem ik aan?
Zag het nergens duidelijk staan maar leek me logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
Thalaron schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:25:
[...]

Ruim een derde daarvan hebben ze bij ons gewoon in de supermarkt liggen :D :+

Maar zeker een leuke verzameling :)
Dan hebben ze bij jou wel een erg mooi aanbod. Jaloers.
Ik heb nog nooit een imperial stout in de supermarkt gezien.

Onder normale omstandigheden was ik allang naar de Caigny gereden.
Daar ben ik in 10 minuutjes.maar ja, nu even niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
Kapitein Merijn schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:04:
[...]

Ik was er inmiddels ook achter gekomen, maar vergeten te corrigeren in mijn post...
Maar ach... nog steeds prima verhouding prijs/kwaliteit als je het mij vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
maximus1 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 12:32:
[...]

Heb hem ook besteld, 41 euro inderdaad.

Na ontvangst kan ik het abonnement weer opzeggen neem ik aan?
Zag het nergens duidelijk staan maar leek me logisch.
Ja, heel eenvoudig zelfs.
Je logt in op je account en zet het abbo op pauze of zegt het helemaal op via 'Manage subscribtion'.

[ Voor 3% gewijzigd door Mich007 op 25-03-2021 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 20-05 21:30
Purehz schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:25:

Thanks! Ook maar weer eens bestellen. Stelt nooit teleur. Wel irritant dat je altijd met creditcard moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ook weer To Øl besteld. De vierde ronde. @HansAnders07 Waarom irritant?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 20-05 21:30
Napsju schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:35:
Ook weer To Øl besteld. De vierde ronde. @HansAnders07 Waarom irritant?
Had hem toevallig niet bij de hand, dan is er even geen alternatief. Zo bedoelde ik dat meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:12
Ik heb de gold box ook eens besteld. Bedankt voor het delen. Ik game met een aantal Deense mensen, dus gelijk leuke gespreksstof :P

Drankgigant had een aantal mooie tripels in de aanbieding vorige week, dus het was al een dure maand.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• brukskeluuk
Vandaag bestelling binnen uit Polen. Piwne mosty. Totaal 194 euro, 64 stuks. Via PayPal, dus had goedkoper gekund.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/krSI4EXz0GGGlsGgJQn7yFdT-Po=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E6s4UxoBuhaFNEadRmMwOoDN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:24
https://www.hetbiercollec..._met_jouw_editienummer_nu

Sorry voor de lange link. Maar Emelisse heeft weer een limited editie Barrel Aged in de pre order staan. Iedereen heeft zijn eigen nummer. Als ze net zo goed zijn als afgelopen jaar ga ik er weer geen spijt van krijgen

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napsju
@Louwke Weer zo een. En bedankt hè, weer een guilty pleasure... O-)

138 en 139 voor mij.

[ Voor 14% gewijzigd door Napsju op 26-03-2021 13:04 ]

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
Ik ken het kreeg de mail en was volgens mij een van de eerste die besteld had, kon nog nr 1 kiezen. Maar 88 was een nummertje voor mij uiteindelijk na wat nadenken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:59

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

111 besteld hier :Y)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Bedankt voor de tip, 91 is van mij :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

82 in de pocket.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert19
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-03 01:00
Nr. 64 is besteld.

Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Hier 35

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:42
To ol pakket besteld, 41 euro voor 10 biertjes is een mooie prijs. Geen emelisse BA pakket besteld. heb nu nog een lentepakket van ze liggen en die vallen stuk voor stuk tegen en eigenlijk vind ik dat te vaak voorkomen bij emelisse helaas

[ Voor 15% gewijzigd door Blik1984 op 26-03-2021 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16:20
Vanmiddag nr 6 besteld in combinatie met het white label 2020 10 pack. Ben benieuwd of de lovende verhalen waar zijn 😋

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Blik1984 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 17:28:
To ol pakket besteld, 41 euro voor 10 biertjes is een mooie prijs. Geen emelisse BA pakket besteld. heb nu nog een lentepakket van ze liggen en die vallen stuk voor stuk tegen en eigenlijk vind ik dat te vaak voorkomen bij emelisse helaas
Ik ben ff afgeknapt vorig jaar op de white labels van ze, dus ik sla voorlopig ook over ondanks de aanlokkelijke BA’s

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
TMV schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:44:
[...]

Haha bekend verhaal wat betreft de meedrinkers, mijn vrouw wil ook van alle IPA gerelateerde biertjes meegenieten. Gelukkig hou ik de stouts nog wel voor mezelf ;)

Wat betreft de Sequence #8 zat ik aan de negatieve zijde van het spectrum. Op zich was het een mooi bier met veel potentie, maar ik vond hem zoooo enorm vies zoet dat het de totale ervaring teniet deed helaas. :X
De Sequence #7 daarentegen is echt super spul.. :9~
Nou, vond hem wel oké. Gewoon prima, maar niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Ja dat de vrouw mee drinkt begint hier ook een probleem te worden. Zeker de dessert stouts moet ik bijna met mijn leven verdedigen op het moment :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
Louwke schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 21:45:
Ja dat de vrouw mee drinkt begint hier ook een probleem te worden. Zeker de dessert stouts moet ik bijna met mijn leven verdedigen op het moment :+
Ik gebruik het als er weer een doos binnenkomt. "ja hallo, als jij niet steeds meedrinkt hoef ik niet zo vaak te bestellen"

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-05 22:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdDFh-I5LBRXap7auCbdFx-N5Ss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8NKTjxFbkvhBOfsnnqZamNx9.jpg?f=fotoalbum_large

Bestelling waar ik al lang naar uit kijk! *O*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
Heb me ook weer eens laten gaan...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yyVmn5rsVEwLw4L838dBLS40e6E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HdUNY5L2l60ij6doWcFUBqnD.jpg?f=user_large

De La Trappe batch 40 is trouwens op voorraad bij beerdome. Veel duurder dan in de kloosterwinkel, maar als je daar verzendkosten moet betalen is het even duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 08:38
Krijg net een mail dat Hoptimaal de BCBS 2020 weer op voorraad heeft. Misschien interessant als je eerder hebt misgegrepen? Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Met dank aan Google Translate. Code voor The Garden.
Hi Rob

We still have in stock a few amazing new sour beers!

But quantities are limited, so hurry to our webshop and try them all with a 20% discount with the
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
coupon.

The offer expires on Sunday, March 28, 2021. at 23:59.

[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 30-03-2021 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
Robkazoe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:14:
Met dank aan Google Translate:

[...]
Supertof, bedankt voor het delen!
Maar eh, voor welke winkel is het? ;) >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Morgen om 12:00 uur gaat de eigen shop van Funky Fluid online.
De website word om dezelfde tijd bekend gemaakt op Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Jorizzz schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:00:
Krijg net een mail dat Hoptimaal de BCBS 2020 weer op voorraad heeft. Misschien interessant als je eerder hebt misgegrepen? Klik
En ook de La Trappe :)

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brukskeluuk
Kapitein Merijn schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:55:
Benieuwd, ook naar de prijzen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 14:13

ikbenwouter

! w t R

Robkazoe schreef op maandag 29 maart 2021 @ 12:14:
Met dank aan Google Translate:

[...]
Mooie webshop en leuke einddatum van de code _/-\o_

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
brukskeluuk schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:03:
[...]

Benieuwd, ook naar de prijzen!
Ik weet niet of je Facebook hebt maar daar is vandaag het assortiment bekend gemaakt inclusief de exclusieve/gelimiteerde biertjes. Bij de exclusieve biertjes staan ook prijzen bij.
Voor de "standaard" biertjes verwacht ik gewoon Piwnemosty prijzen.
Maximale bestelling is trouwens 24 stuks.

Aanbod buitenlandse bieren ook bekend:
LISTA ZAGRANICZNYCH PIW NA PREMIERĘ SKLEPU 😍

USA

AMERICAN SOLERA
- Chet Imperial Chocolate Stout 473ml - 50zł

EVIL TWIN
- Evil Water Pastry Seltzer: Apricot, Mango, Raspberry 355ml - 38zł
- Evil Water Pastry Seltzer: Blueberry, Blackcurrant, Cherry 355ml - 38zł
- Fructus Danica 11 473ml - 62zł
- Fructus Danica 14 473ml - 63zł

EQUILIBRIUM
- Brain Vacation Marshmallow DIPA 473ml - 59zł
- dHop30 DIPA 473ml - 55zł
- Ds/dT DIPA 473ml - 55zł
- Energy Equals DIPA 473ml - 53zł
- Fluctuation DIPA 473ml - 55zł
- Fractal Cashmere 473ml - 49zł
- Fulcrum DIPA 473ml - 55zł
- Harvester of Simcoe DIPA 473ml - 55zł
- MC2 DIPA 473ml - 53zł
- Raining Belma DIPA 473ml - 55zł
- Roowaka DIPA 473ml - 55zł
- Space Rainbow 473ml - 55zł
- Wavelength 473ml - 49zł
- ZESTAW 13 PIW EQUILIBRIUM - 632 (zamiast 703)

HOOF HEARTED BREWING
- Don't Microwave It, Don't Boil It: Raspberry 473ml - 37zł

OTHER HALF
- DDH Ain't Nothing Nice 473ml - 49zł
- DDH Broccoli IPA 473ml - 53zł
- DDH Green City 473ml - 49zł

PRAIRIE
- Bourbon BA Weekend 355ml - 85zł
- Bourbon Paradise 355ml - 85zł
- Christmas Bomb 355ml - 54zł
- Corner Piece 355ml - 54zł
- Mocha Noir 355ml - 85zł

THE BRUERY
- Bakery: Coconut Macaroons 473ml - 49zł
- Bourbon BA Bois 750ml - 150zł
- Joy Ride 750ml - 150zł
- Marzipandemonium 750ml - 155zł
- Nana's Famous Pain Perdu Stout 473ml - 65zł
- Soie 2020 750ml - 150zł
- Sweet Liberty 473ml - 63zł
- Three's Cocompany 473ml (collab. Moksa & Mikerphone) - 63zł

WESTBROOK
- Lemon Cucumber Gose 355ml - 22zł

NIEMCY

SCHNEEEULE
- Alte 750ml - 76zł
- August 750ml - 76zł
- Flora 750ml - 76zł
- Hot Irmi 330ml - 18zł
- Irmgard 330ml - 18zł
- Kennedy 330ml - 18zł
- Marlene 330ml - 18zł
- Yasmin 330ml - 18zł
- ZESTAW 8 PIW SCHNEEEULE - 290 (zamiast 318)

HOLANDIA

FOKLINGBREW
- Chapter X Triple NEIPA 440ml - 41zł

SZWECJA

APEX
- Acme IPA 440ml - 27zł
- Beaks & Talons IPA 440ml - 27zł
- Cypher DIPA 440ml - 30zł
- Death Hex 440ml - 30zł
- Hades IPA 440ml - 27zł
- Klaxon IPA 440ml - 27zł
- Orcus IPA 440ml - 27zł
- Power Posing DIPA 440ml - 30zł
- Stature IPA 440ml - 27zł
- Terminus DIPA 440ml - 30zł
- Ventor IPA 440ml - 27zł
- ZESTAW 11 PIW APEX - 280 (zamiast 309)

ELMELEVEN
- Million Worlds 330ml - 22zł

NERDBREWING
- Xmas Override Imperial Chocolate Orange Milkshake Stout 2020 330ml - 39zł
- Infix Mocha Macchiato 2020 330ml - 39zł

ROSJA

BLACK CAT
- Fluffy Smoosh: Mango & Passionruit 330ml - 30zł

ZAGOVOR
- Repeater 2 330ml - 30zł

+ kilkadziesiąt klasyków z Czech i Niemiec :)

Widzimy się jutro o 12:00 ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Kapitein Merijn op 29-03-2021 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Jorizzz schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:09:
[...]

Supertof, bedankt voor het delen!
Maar eh, voor welke winkel is het? ;) >:)
The Garden, excuses. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Kapitein Merijn schreef op maandag 29 maart 2021 @ 18:55:
Net een mooi mandje samengesteld, kun je alléén met PayPal betalen :X
Laat maar zitten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Jorizzz schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:28:
[...]

Net een mooi mandje samengesteld, kun je alléén met PayPal betalen :X
Laat maar zitten dan...
Helaas ook niet zo gunstig voor de wisselkoers.
Gelukkig is/was het verzenden gratis 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cloud_VII
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16:43
Vorige week de Jopen Sin & Remorse box gekocht
Ben erg benieuwd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkrTHbdf1KTl6zVEoInQfoTeq_o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T1whiob3Pzzz9mV90dla01YN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napsju
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:36:
[...]

Helaas ook niet zo gunstig voor de wisselkoers.
Gelukkig is/was het verzenden gratis 8)
Hoezo? In PayPal aangeven dat je in de vreemde valuta wilt betalen. De uitgever van de kaart zal dan de wisselkoers bepalen, niet PayPal. Scheelt veel geld, zeker als je een wisselkoersopslagloze kaart koppelt.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Napsju schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:11:
[...]

Hoezo? In PayPal aangeven dat je in de vreemde valuta wilt betalen. De uitgever van de kaart zal dan de wisselkoers bepalen, niet PayPal. Scheelt veel geld, zeker als je een wisselkoersopslagloze kaart koppelt.
Zal wel aan de koppeling met mijn CC liggen dan. Ik heb wel betaald in PLN maar het bedrag wat van mijn CC word afgeschreven staat in euro's bij mijn overzicht in Paypal.
Desondanks dik tevreden, 90 piek voor 23 biertjes en een glas is een prima prijs.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-05 16:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XjEMQfRsFZfnGW9HqEHqcHP7eUA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ctRSAmDWhU4j8q1e57fjqIV.jpg?f=fotoalbum_large

Zo, de buit van Burg Bieren vanochtend. Prijzen vallen me altijd wat tegen daar, maar het aanbod is wel geweldig. Uiteraard weer Struise :p . Ook een aantal bieren die mijn vriendin heeft uitgezocht, inmiddels ook fervent bierliefhebber.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minimum92
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik lees net dat Moersleutel gaat verhuizen naar een nieuwe locatie en dat The Guild pagina ook een kleine update gehad heeft met de nieuwe huisstijl.

Ik denk dat het niet lang meer duurt! 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bnqyOdzFN7OTD3E1Gz5Q1sqvVzY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oa4TCYYiUYVJjw77BxHjg2JK.jpg?f=fotoalbum_large

Weer bij de Plus langs geweest (boodschappen voor het weekend).

Met uitzondering van de meest rechtste (€3,99) waren ze allemaal €0,99 :+

Ging uit het assortiment ofzo denk ik... De duurste van de reeks was normaal gesproken € 4,89... Ik heb alles dat er nog stond ingeladen met uitzondering van de Nitro Nemesis (vermoedelijk niet mijn ding en er stonden er 10.. dus 2 vond ik wel prima)

*O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:59
Lees hier net te laat voor deze maand over 't To Ol pakket en de kortingscode EASTERCLUB. Net toch maar besteld, voor volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
JanW schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:32:
Lees hier net te laat voor deze maand over 't To Ol pakket en de kortingscode EASTERCLUB. Net toch maar besteld, voor volgende maand.
50% voor de eerste maand korting dan. Ben je 40 euro kwijt inc verzenden voor tien bier.

correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:59
41,60 om precies te zijn ;) Voor 10 biertjes inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
JanW schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:45:
41,60 om precies te zijn ;) Voor 10 biertjes inderdaad.
Hm, op zich wel leuk

Dat jaarabo is op zich ook wel interessant. 12x6 biertjes en wat goodies voor 200 euro...
YEAR BEER
1500 DKK / 200 €

Gift yourself or a friend an entire YEAR OF BEER of our Silver Club for 50% off each month for 12 months. This is a 3000 DKK value for 1500 DKK + shipping. Prepaid only.
6 beers, including new To Øl releases, classics, and selected Collabs each month for 12 months.

A tasting Magazine and coasters each month.

Member benefits such as special discounts, early access for new releases and discounts at our bar BRUS in Copenhagen.

[ Voor 46% gewijzigd door 418O2 op 02-04-2021 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Dat dacht ik ook.
Maar bedenk wel wat hier nog 12x verzendkosten bij komen. Die zijn aardig hoog.

Heb de easter aanbieding ook gebruikt wat in feite neerkomt op gratis verzendkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
maximus1 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:55:
Dat dacht ik ook.
Maar bedenk wel wat hier nog 12x verzendkosten bij komen. Die zijn aardig hoog.

Heb de easter aanbieding ook gebruikt wat in feite neerkomt op gratis verzendkosten :)
oja dan is het niet meer zo voordelig.

Nog een week tot de emelisse release, zin in!

[ Voor 6% gewijzigd door 418O2 op 02-04-2021 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
Iemand al een mail gehad dat de box van To Øl verzonden is?
Ik zag dat de counter op de website weer opnieuw begonnen was voor de volgende maand maar helaas nog geen mail van ze ontvangen...
Had de hoop om met pasen nog wat lekkers van ze te kunnen drinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-05 22:28
Mich007 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:57:
ik heb ook nog niets ontvangen. Zal pas voor volgende week zijn.
Bestelling van Bier Bazaar is gelukkig net voor weekend binnen. Voor de Belgen onder ons: aanrader, zeer snelle levering!

[ Voor 27% gewijzigd door pxltrx op 02-04-2021 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
@Mich007 De vorige keren zijn de To Øl boxen hier zo rond de 7e van de maand geleverd met DPD. Dit weekend zit er dus niet in. Nog eventjes geduld.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Staat op de website dat het tot 7 dagen kan duren dat het pakket verzonden wordt. Dat komt omdat ze maar 200 pakketten(schatting) per dag mogen versturen, nadeel van hun succes ;)

Kan ook nie wachten maar geduld is schone zaak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:51

Klippy

Still Game

Gisteravond een paar Double IPA van Kees gehad.
Erg lekker, niet te bitter, wel lekker fris. Eigenlijk niet heel bijzonder, maar dat maakte het wel lekker drinkbaar met wat te eten erbij. Al met al voor herhaling vatbaar.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militairtje
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:35
Mich007 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:57:
Het is pasen en feestdagen, als ik facebook mag geloven worden ze volgende week verzonden. Iets met feestdagen en niet werken in denemarken :)

Ik ben er mee gestopt, leuke pakketten maar voor mij toch echt elke keer net niks (behalve de december box). Blijf denk lekker bij de Frontaal beer club, meer merch en lekkere biertjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:12
(jarig!)
https://podcasts.apple.co...en-over-bier/id1455954946

Leuke podcast voor geïnteresseerden! Laatst uitgebrachte aflevering gaat over de prijs van bier, o.a. met de slijterij Little Beershop uit Utrecht. Maar ook gesprekken over barrel aged, kwaliteit van bier met de brouwer van Heineken, of met de brouwerij Fontaal.

[ Voor 23% gewijzigd door Saitek op 03-04-2021 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
klaps schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:15:
[Afbeelding]

Zo, de buit van Burg Bieren vanochtend. Prijzen vallen me altijd wat tegen daar, maar het aanbod is wel geweldig. Uiteraard weer Struise :p . Ook een aantal bieren die mijn vriendin heeft uitgezocht, inmiddels ook fervent bierliefhebber.
Ah ja.. De Struisse. Die zal ik een volgende keer ook weer eens meenemen. Altijd lekker bier.
Zeker de XXXX quadrupple en Delphi Vanilla Barel Aged (die laatste is wel wel erg overpriced).
Ik wist trouwens niet dat er 33cl flesjes van de Damnation serie waren.
Die 75cl flessen zag ik altijd wel staan bij de Caigny, maar die prijzen daarvan he... pfff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich007
militairtje schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 14:26:
[...]

Het is pasen en feestdagen, als ik facebook mag geloven worden ze volgende week verzonden. Iets met feestdagen en niet werken in denemarken :)

Ik ben er mee gestopt, leuke pakketten maar voor mij toch echt elke keer net niks (behalve de december box). Blijf denk lekker bij de Frontaal beer club, meer merch en lekkere biertjes
Zojuist een mailtje in mijn mailbox dat ie verzonden is.. Ben benieuwd! :9

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ze alleen met 50% korting gekocht heb. Maar is mij eigenlijk (in ieder geval niet voor dat bedrag) nog nooit tegengevallen. Veelal IPA inderdaad.
Ondanks dat To ØL ook veel ander lekkers maakt, is IPA denk ik toch een beetje de hoofdmoot. Althans zeker in de pakketten die ik van ze gehad heb.

[ Voor 23% gewijzigd door Mich007 op 06-04-2021 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:01

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Vorige week 4x een La Trappe oak aged binnen gekregen. Inmiddels is 1 flesje open gemaakt en wat een heerlijke smaak, gewoon echt port :P Nu zit ik nog niet zo lang in de speciaal biertjes maar dit was wel een nieuwe ervaring op die port vaten.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Pagina: 1 ... 74 ... 193 Laatste