Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 73 ... 198 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Louwke schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 11:03:
Oh zo te zien gaan ze bij de Moersleutel nu ook een abonnement opzetten. 12 tot 16 om de maand met guest beers ook. Benieuwd naar de prijs daar aangezien ik een groot verbruiker ben bijna daar
Dank hiervoor! Tot nu toe vind ik de brouwers die iets dergelijks aanbieden te veel focus leggen op IPA stijlen en andere lichte bieren.

Dit spreekt me wel aan! Ik heb me even op hun nieuwsbrief geabonneerd :)

https://shop.demoersleutel.nl/collections/the-guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• militairtje
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 00:08
Helaas bestaat die pagina al minimaal sinds november ofzo, zonder enige verandering. Hoop wel dat het snel komt 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
lordfragger schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:01:
Gisteren mijn bestelling van spicy days ontvangen.
Hoelang zit er tussen bestellen en dat je het in huis had?

Vandaag ook besteld bij Spicy Days. 130 euro armer voor 42 biertjes. Aangezien het veelal halve liters zijn is dat lang niet gek. Rond de 3 euro per biertje, omgerekend naar 0.33cl zo'n €2,10.

Ook nog gekeken naar https://www.piwnemosty.pl/. .
Daar ligt de basisprijs voor het bier al wat hoger en zijn de verzendkosten ook behoorlijk. Iemand ervaring met een bestelling daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Purehz schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:26:
[...]

Hoelang zit er tussen bestellen en dat je het in huis had?
Bij mij was het exact een week. Vrijdagavond (wel na de werkuren) besteld, maandag verzonden en vrijdag geleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:54
Purehz schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 20:26:
[...]

Ook nog gekeken naar https://www.piwnemosty.pl/. .
Daar ligt de basisprijs voor het bier al wat hoger en zijn de verzendkosten ook behoorlijk. Iemand ervaring met een bestelling daar?
Verpakken echt super goed daar en de prijzen zijn redelijk. Je kan het beste zorgen dat je 32 biertjes besteld, dan zijn de verzendkosten echt prima.

Ipiwo.pl is net wat goedkoper dan Piwnemosty maar heb er zelf nog niet besteld.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 18:32
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:18:
Net besteld. Ben benieuwd. Wel jammer dat je er maximaal 30 flesjes per bestelling kan bestellen. En als je een pakket van 6 neemt, ziet het systeem dat als 6+1=7. Ik zal jullie op de hoogte houden. Verzendkosten 96 PLN.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WDJQKy9sjmnkqHWRU8XKU97yrsg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/psBOcoyDnGcUniinqOfWsN9V.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Napsju schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 22:48:
[...]

Net besteld. Ben benieuwd. Wel jammer dat je er maximaal 30 flesjes per bestelling kan bestellen. En als je een pakket van 6 neemt, ziet het systeem dat als 6+1=7. Ik zal jullie op de hoogte houden. Verzendkosten 96 PLN.

[Afbeelding]
Ja dat maximum van 30 artikelen begrijp ik ook niet helemaal. Desondanks wel interessant om er een volle doos te bestellen voor ca. € 21,- verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:33

Thompson

Beeromaniac

Ik schenk voor mezelf net een Urthel Samaranth in, die ik zelf toch wel wat hoger waardeer dan gemiddeld op untappd.

Wat zijn voor jullie nou echt van die bieren die jullie hoger waarderen dan anderen gemiddeld?

Als ik even snel door mijn hogere scores op untappd scroll en deze dan vergelijk met de scores van iedereen;
Gouden Carolus - Classic (ik denk nog steeds mijn favoriete makkelijk verkrijgbare goedkope speciaalbier)
D'n Draok - Redhead
De Twee Leeuwen - Quadrupel Schrobbeler Infused
D'n Draok - Sqaudron
BE+ER - Rispoetin
De Eeuwige Jeugd - Bullebak

Dit zijn bij mij bieren die 4.00 of hoger scoren en gemiddeld toch wel wat lager.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat een aantal van die ratings op een bierfestival waren, in heel goed gezelschap met een lekker zonnetje op de bol. Dus dat kan ze zomaar +.25~.50 hebben opgeleverd.

Maargoed, uiteindelijk is dat wat belangrijk is, dat het je op dat moment lekker smaakt en genieten van het leven.

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:42
Thompson schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:24:
Ik schenk voor mezelf net een Urthel Samaranth in, die ik zelf toch wel wat hoger waardeer dan gemiddeld op untappd.

Wat zijn voor jullie nou echt van die bieren die jullie hoger waarderen dan anderen gemiddeld?

Als ik even snel door mijn hogere scores op untappd scroll en deze dan vergelijk met de scores van iedereen;
Gouden Carolus - Classic (ik denk nog steeds mijn favoriete makkelijk verkrijgbare goedkope speciaalbier)
D'n Draok - Redhead
De Twee Leeuwen - Quadrupel Schrobbeler Infused
D'n Draok - Sqaudron
BE+ER - Rispoetin
De Eeuwige Jeugd - Bullebak

Dit zijn bij mij bieren die 4.00 of hoger scoren en gemiddeld toch wel wat lager.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat een aantal van die ratings op een bierfestival waren, in heel goed gezelschap met een lekker zonnetje op de bol. Dus dat kan ze zomaar +.25~.50 hebben opgeleverd.

Maargoed, uiteindelijk is dat wat belangrijk is, dat het je op dat moment lekker smaakt en genieten van het leven.
Een Samaranth met 20 of 40 graden drinken zal ook een andere beleving zijn. Beleving telt ook mee in de ervaring natuurlijk.

Ik probeer zelf altijd een zo objectief mogelijke score te geven en dan op basis van het soort bier. Ik ben niet zo van de IPA maar met 40 graden kan ik die zeker wel waarderen. Dus dan wil ik graag weten welke van de IPA’s ik moet halen/pakken.

Een IPA met een score van 4 zal het bij mij nooit overleven wat smaakervaring betreft tegenover een Barrel Aged Quadruppel met een score van 3,5. Daar is de score wat strenger omdat ik er daar veel meer van haal.

Maar ik zie het als referentiekader voor mijzelf. Indien ik een biertje zie waarvan ik denk.. die was volgens mij erg lekker, die sla ik in. En ik zie op UnTappd dat ik hem lager dan 3 heb gegeven, dan laat ik hem staan.

Daarbij zal ik een normale Quadruppel beoordelen zoals die bevalt en niet gaan vergelijken met een Bourbon variantie ervan. Dat is wat prijs betreft meestal ook geen vergelijkingsmateriaal.

Verder is het de enige vorm van social media die ik gebruik. Ik heb mijn schoonvader, een vriend en 2 collega’s toegevoegd die allemaal liefhebbers zijn.

De gemiddelde scores zeggen mij verder niet zoveel. Dat gezegd hebbende; De meeste scoren gemiddeld hoger dan ik zelf zou toekennen en indien het gemiddelde onder de 3/3,25 zit dan laat ik ze, op uitzonderingen, na staan.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-09 18:58
[...]

[Afbeelding]
De biertjes van hopito zijn ook aangenaam. Qua prijs idd prima, jammer van de 30 flessen beperking. Anders was het des te beter mbt verzendkosten.

Benieuwd hoe lang het duurt voordat je alles hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door brukskeluuk op 28-02-2021 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 23:14:
[...]

Ja dat maximum van 30 artikelen begrijp ik ook niet helemaal. Desondanks wel interessant om er een volle doos te bestellen voor ca. € 21,- verzendkosten.
Normaalgesproken vlieg je voor 20 euro heen en weer vanuit Eindhoven naar Wroclaw met WizzAir. Ben er vaak geweest. Toffe stad. Nu moet de stad maar naar NL komen.. ;)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:55

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Volgens mij kwam in dit topic iets van Poesiat & Kater voorbij. Zit nu aan The Poetry of Hangovers Verse 5: C.R.A.F.T. Brouwerij Poesiat & Kater on Untappd https://untp.beer/GBa5b. Wauw. Heftig maar valt erg in de smaak.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thalaron
Vandaag weer boodschappen wezen doen oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lcyDlF-P_-rb5MIRQ1DHKESAIMg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7xRYHmdhu4rACZYKpQ51Turd.jpg?f=fotoalbum_large

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasThiaan
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-09 13:30
[...]

[Afbeelding]
Als je contact opneemt met de klantenservice van de webshop zijn grotere bestellingen vaak wel mogelijk. Met een beetje geluk kunnen ze ook je verzendkosten drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napsju
@SebasThiaan Ach, een stukje (extra) controle op mijn uitgaven is nooit weg.. ;) 111 euro voor een doosje bier. 8)7

Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
SebasThiaan schreef op maandag 1 maart 2021 @ 09:39:
[...]

Als je contact opneemt met de klantenservice van de webshop zijn grotere bestellingen vaak wel mogelijk. Met een beetje geluk kunnen ze ook je verzendkosten drukken.
Wellicht wel, maar had even geïnformeerd en ze gaven aan dat de max van 30 vanuit de vervoerder is opgelegd. Dus denk dat het dan een forse bestelling moet zijn als je daarover wilt onderhandelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
Tim524787 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 21:55:
[...]

En deze is nu al uitverkocht, valt op de website te lezen...

Heb het idee dat de whisk(e)y varianten altijd erg populair zijn, maar dit is wel heel snel. Ben benieuwd wat batch #40 ons brengt :9
Inmiddels is wel al te lezen uit welke vaten Batch #40 is gemaakt:
https://nl.latrappetrappi...atchregister/Batch40.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 15:48

DeFeCt

je wéét toch

Iemand nog een code voor Frontaal? :)

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:33

Thompson

Beeromaniac

Heb je die zo los ergens hier kunnen kopen of bij To Öl besteld?

Ik heb een andere zware van To Öl, Liquid Confidence BA Rum edition, een paar weken geleden op, die was echt :9~

De Goliat heb ik nog staan en erg benieuwd naar.

Gaat sowieso de laatste tijd mijn voorkeur naar uit, van die echt hele dikke stouts/BA om dan lekker een uur lang van te nippen.

NEIPA's smaken me ook nog steeds erg goed maar die drinken zo verraderlijk makkelijk weg 8)7

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 16:35
Thompson schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:17:
[...]
Ik heb hem laatst meegenomen bij de Bierschuur in Poppel.... Nog niet gedronken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Thompson schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:17:
[...]

Ik heb een andere zware van To Öl, Liquid Confidence BA Rum edition, een paar weken geleden op, die was echt :9~

De Goliat heb ik nog staan en erg benieuwd naar.

Gaat sowieso de laatste tijd mijn voorkeur naar uit, van die echt hele dikke stouts/BA om dan lekker een uur lang van te nippen.

NEIPA's smaken me ook nog steeds erg goed maar die drinken zo verraderlijk makkelijk weg 8)7
Zoals meestal; los bij de Plus in Leende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-09 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

mannetje19 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:38:
[...]

Inmiddels is wel al te lezen uit welke vaten Batch #40 is gemaakt:
https://nl.latrappetrappi...atchregister/Batch40.html
Port vaten... Batch #40 wordt voor mij een toppertje :)
Nummer #39 was ook weer lekker, maar niet bijzonder.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 15:27
Kapitein Merijn schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 21:18:
[...]

Verpakken echt super goed daar en de prijzen zijn redelijk. Je kan het beste zorgen dat je 32 biertjes besteld, dan zijn de verzendkosten echt prima.

Ik kreeg zelf geen MasterCard-betaling voor elkaar via Piwnemosty, ook de klantenservice kon me er niet mee helpen. Ik betaal liever niet via PayPal (i.v.m. de belachelijke wisselkoers) dus heb die toen laten schieten. Ipiwo.pl was ik nog niet mee bekend dus zojuist even geprobeerd en hier werkt de MasterCard-betaling (eveneens via Tpay) gek genoeg wel gewoon. Ben nu wel bijna 120 euro lichter :P

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
MiBe schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:38:
[...]

Ik kreeg zelf geen MasterCard-betaling voor elkaar via Piwnemosty, ook de klantenservice kon me er niet mee helpen. Ik betaal liever niet via PayPal (i.v.m. de belachelijke wisselkoers) dus heb die toen laten schieten. Ipiwo.pl was ik nog niet mee bekend dus zojuist even geprobeerd en hier werkt de MasterCard-betaling (eveneens via Tpay) gek genoeg wel gewoon. Ben nu wel bijna 120 euro lichter :P
Ik heb nog een mooie bestelling klaar staan met oa. Nepomucen, Funky Fluid en Dear Bear.
Ik wacht alleen nog even met bestellen omdat volgende week de webshop van Funky Fluid online gaat.

Betalen met Mastercard kan behoorlijk schelen inderdaad. Sowieso is het verstandig om te betalen in PLN op bijvoorbeeld Piwnemosty. Op een bestelling van 32 blikken kan dat zomaar € 10,- schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Kapitein Merijn schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 12:05:
[...]

Ik heb nog een mooie bestelling klaar staan met oa. Nepomucen, Funky Fluid en Dear Bear.
Ik wacht alleen nog even met bestellen omdat volgende week de webshop van Funky Fluid online gaat.

Betalen met Mastercard kan behoorlijk schelen inderdaad. Sowieso is het verstandig om te betalen in PLN op bijvoorbeeld Piwnemosty. Op een bestelling van 32 blikken kan dat zomaar € 10,- schelen.
Ja inderdaad, hetzelfde geldt voor Ipiwo. Tpay rekent (als ik het goed onthouden heb) 5,20% koersopslag t.o.v. de wisselkoers van de Europese centrale bank. Dat tikt al snel behoorlijk aan. Hetzelfde trucje dat je vaak ziet op pinautomaten in het buitenland. Als je het om laat rekenen in euro's ben je altijd slechter af dan gewoon in de lokale valuta te pinnen.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:49
Weet iemand nog goede boxen online met allemaal verschillende bieren?

Heb de laatste maanden de Stay Strong box van Frontaal gehad. Die was meer dan prima voor een mooi bedrag.
Ook nog een box van Emelisse met allemaal verschillende bieren.
Onlangs nog een box van 't Uiltje aangeschaft. Die bevalt ook zeer goed.
Ik denk dat deze boxen allemaal op een euro of 3 per biertje uitkwamen of minder.

Nog meer van dit soort mooie acties online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:30
Zjoske78 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:36:

Heb de laatste maanden de Stay Strong box van Frontaal gehad. Die was meer dan prima voor een mooi bedrag.
Ik denk dat deze boxen allemaal op een euro of 3 per biertje uitkwamen of minder.

Barrel aged box van vandestreek is nog steeds in de aanbieding. En misschien wel een van de beste boxen voor het geld..

Verder weet ik dat Bax een maart box heeft, maar geen idee wat erin zit. Wel een paar dubbele verwacht ik.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
GAIAjohan schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:43:
[...]

Barrel aged box van vandestreek is nog steeds in de aanbieding. En misschien wel een van de beste boxen voor het geld..

Verder weet ik dat Bax een maart box heeft, maar geen idee wat erin zit. Wel een paar dubbele verwacht ik.
Iemand ervaring met die box van vandestreek? Zag dat hij hier op het forum rond ging inderdaad. Scherpe prijs, maar relatief lage ratings voor BA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkerdwrinken
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-06-2021
Voor de liefhebber van Barrel Aged bieren. Heb vandaag via de mail een kortingscode ontvangen van bulderbast bier. 15% korting op hun BA Porter met code BAPORTER15.

De tripel van hun is ook zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekkerdwrinken
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-06-2021
.Joop schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:07:
[...]

Iemand ervaring met die box van vandestreek? Zag dat hij hier op het forum rond ging inderdaad. Scherpe prijs, maar relatief lage ratings voor BA.
Ik heb er geen ervaring mee. Maar vind sowieso wel dat er veel lage ratings gegeven worden. Dit geld in het algemeen voor alle bieren. Ik kijk daarom ook nooit wat andere mensen er van vinden. Gewoon aanschaffen en zelf je oordeel vellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
[...]

Heb deze besteld,nog niet alles op maar kwaliteit vind ik verschillend. Of ik verwacht te veel van de ba's. Als het je puur om het hebben van een range ba bieren gaat dan is het een goede deal. 11 stuks en een proefglas.

Zelf vind ik de dark box van frontaal wel de moeite waard. Vaak wel een kortingscode te krijgen waardoor je iets van 58 euro voor 24 blikkem betaald. Samenstelling kan wel veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
[...]

Persoonlijk geen fan van de Smokey / whiskey BA, waarvan er wel een aantal in zitten. Maar ondanks dat vindt ik de ba box langs niet gek.
Die Rumba heeft mij aangenaam verrast.
Icebock doppelbock een heftige klapper.
De tripel gewoonweg een toppertje.

[ Voor 4% gewijzigd door Purehz op 03-03-2021 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
Zjoske78 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:36:

Als je nog niks te doen hebt op zaterdag 13 maart, dan is de Taste Together box misschien wat voor je!

Is zeker duurder dan 3 euro per bier, maar ook bedoel om je lokale kroeg/brouwerij te steunen. Zes prima brouwerijen die vooral bekend staan om hun donkere bieren met dus 6 nog nooit eerder in Nederland uitgebrachte bieren.

Ik ben heel benieuwd in ieder geval en mijn box al een tijdje in bestelling staan :)

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/cafedestap.nl/wp-content/uploads/2021/02/146004878_3505753272887225_8759695120028516815_n.jpg?fit=679%2C960&ssl=1

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-09 13:56

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Vandaag is eindelijk mijn bestelling van brouwerij Halve Maan binnen gekomen. Ik kan niet wachten om een flesje quadruppel uit 2014 te openen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T_s8ZMYO2V1fUqQC2sSE5aJ2QcE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x1dU1sWHa8PjYP9IfFpnH15I.jpg?f=fotoalbum_large

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20-09 18:29
Wren schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:15:
[...]

Heb deze besteld,nog niet alles op maar kwaliteit vind ik verschillend. Of ik verwacht te veel van de ba's. Als het je puur om het hebben van een range ba bieren gaat dan is het een goede deal. 11 stuks en een proefglas.
Je moet de prijs er bij in ogenschouw nemen hè. Voor 3.50 per fles ga je geen high end BA krijgen.

Ik zal dit weekend weer een paar proeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-09 14:02
Yariva schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:55:
Vandaag is eindelijk mijn bestelling van brouwerij Halve Maan binnen gekomen. Ik kan niet wachten om een flesje quadruppel uit 2014 te openen!

[Afbeelding]
Ik kreeg die vorig jaar cadeau van iemand. Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Niet te vergelijken met hun gewone quadruppel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 18-09 14:36
[...]

Ik heb hem eind vorig jaar gekocht in een iets andere samenstelling. Voor de prijs is het een prima deal. Er zitten een paar echt lekkere (icebock!) tussen maar ook wat middelmatige (die marshmallow bijvoorbeeld). Al met al voor 40,- zijn 11 barrel aged bieren en een proefglas geen slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:49
Bedankt voor de tips, heb maar eens dieper in mijn buidel getast en de Stout box van De Moersleutel aangeschaft.
Normaalgesproken vind ik 5 euro voor een biertje teveel van het goede, maar voor 44cl en een dikke stout van >10% vind ik het wel te verantwoorden.
Op het terras geef ik 4,50 euro aan een Leffe Blond uit dus...
12 stouts voor 60 euro doe ik toch 12 avondjes mee (beginnen met een blond of IPA ofzo, dan iets zwaardere DIPA of triple en dan de stout).
Verder zag ik nog een link voorbij komen naar een shop in Breda (?) die veel bieren van Struise heeft voor een mooie prijs, daar ga ik ook eens even shoppen.
De Bax box houd ik ook in mijn achterhoofd, maar ben niet altijd even groot fan van BA bieren, vind de originele vaak lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34

[Afbeelding]
Verzenden ze nou wel of niet buiten België?
Bij de artikelen staat van niet, maar ga je naar de verzending dan opeens wel :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-09 13:56

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

mannetje19 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:22:
[...]

Verzenden ze nou wel of niet buiten België?
Bij de artikelen staat van niet, maar ga je naar de verzending dan opeens wel :?
Werkt bij mij na reeds 5 geplaatste bestellingen prima!

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:53

[Afbeelding]
2014 ligt bij mij ook nog steeds in de koelkast. Tot grote frustratie van mijn vriendin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-03 01:00
Minimum92 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:37:
[...]

Als je nog niks te doen hebt op zaterdag 13 maart, dan is de Taste Together box misschien wat voor je!

Is zeker duurder dan 3 euro per bier, maar ook bedoel om je lokale kroeg/brouwerij te steunen. Zes prima brouwerijen die vooral bekend staan om hun donkere bieren met dus 6 nog nooit eerder in Nederland uitgebrachte bieren.

Ik ben heel benieuwd in ieder geval en mijn box al een tijdje in bestelling staan :)

[Afbeelding]
Dit leek mij wel een leuke box. alleen jammer dat ze niet verzenden. heb geen auto en 4 uur met de trein (enkele reis) gaat me net iets te ver.

Mocht iemand zoiets weten in omgeving Rijssen zou ik dat graag horen. Woon hier nog niet zo lang en heb in tijden al geen leuke bier proeverij meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOM92
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
geert19 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Dit leek mij wel een leuke box. alleen jammer dat ze niet verzenden. heb geen auto en 4 uur met de trein (enkele reis) gaat me net iets te ver.

Mocht iemand zoiets weten in omgeving Rijssen zou ik dat graag horen. Woon hier nog niet zo lang en heb in tijden al geen leuke bier proeverij meer gedaan.
Tot voor kort was deze Taste Together Box ook op de webshops van Frontaal en Moersleutel verkrijgbaar (voor verzending) alleen kan ze nu niet zo snel op hun sites vinden...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napsju
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7hn_XHYLCXbhdsKVWNAcKf9-QJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5XtbDk82GGwtw32fHSN05vd7.jpg?f=fotoalbum_largePrima verpakt, snel verzonden en geleverd per UPS. Dit is een blijvertje zolang ik niet zelf naar Polen kan.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 11:09
geert19 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 10:47:
[...]

Nijverdal hier (om de hoek). Noabers in Hellendoorn en De Gulle Goedzak in Nijverdal doen hier aan mee. 7,95 per verzending (max. 2 pakketen), of ophalen bij 1 van de locaties. Registratie link: https://docs.google.com/f...dpTDdbWO6WSJuM9A/viewform
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RQe-kgWJDm6y1bQAVkXeRIJaE38=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1LZXm1bU8Eh43XEvdQKLIe4H.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert19
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-03 01:00
E2TK schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:21:
[...]

Nijverdal hier (om de hoek). Noabers in Hellendoorn en De Gulle Goedzak in Nijverdal doen hier aan mee. 7,95 per verzending (max. 2 pakketen), of ophalen bij 1 van de locaties. Registratie link: https://docs.google.com/f...dpTDdbWO6WSJuM9A/viewform
[Afbeelding]
Aah top. dat gaan we zeker regelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Napsju schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:19:
[...]

[Afbeelding]Prima verpakt, snel verzonden en geleverd per UPS. Dit is een blijvertje zolang ik niet zelf naar Polen kan.
Zat alles ook nog apart verpakt?
Mijn laatste ervaringen met UPS waren namelijk niet heel best...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IyoC8agbHEWPV6fqDgFehNYv2VM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tjuw4kZBDeO8cC5BrsoCET7e.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QjF7vpjHekeOt_-q4PtraR5yhQ4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p8DcSGutmo14zrlDPtWD4BAH.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
@Kapitein Merijn Aii, dat is zonde. Het zat vergelijkbaar verpakt als Bereta, in raster. Sommige blikken gedeukt, maar niets kapot.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 06:26

[Afbeelding]
Ik vond de heritage 2014 goed maar niet super, afgelopen kerst opgedronken na jaren in de kast gelegen te hebben... had er wat meer van verwacht...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Purehz
Vandaag m'n bestelling van Spicy Days binnen gekregen. Pakketje van 31 kilo, goed verpakt van meerder doosjes en kranten in 1 grote doos.
Met 5 werkdagen in huis en de eerste liggen koud :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rNjcv3uRQmK-08kiJA_HL2NI2c8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6noWWe11fOUrQoYQFZsir1kG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MiBe
Mijn bestelling van Ipiwo.pl is ook aangekomen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/ZU6rP8BphFuL9qSsc9djd69k.jpg

Dit alles voor nog geen 120 euro. Eergisteren in de ochtend besteld, vanmiddag ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

JohanKupers schreef op zaterdag 3 oktober 2020 @ 09:49:
Vanmorgen voor de vrouw naar de Lidl geweest voor een keukenmachine en voor mijzelf maar meteen de twee Petrus boxen meegenomen:

[Afbeelding]

De sour box ken ik nog van vroeger en beviel mij toen goed.
Kwam er gisteren achter dat ze alle soorten in een box hebben zitten, dus per doos de 3 sours en de 3 klassiekers. Nu valt mij ook op dat beide afbeeldingen zoals in de reclame ook op beide boxen staat (voor- en achterkant dus verschillend) :+

[ Voor 9% gewijzigd door JohanKupers op 06-03-2021 09:57 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thalaron
Nieuwe aanwinsten van vandaag;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9cx2qmArjk55ehj0qUF09hU1_1U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MA31zaswcrEsX19nissdault.jpg?f=fotoalbum_large

Nu heb ik we vaker bier gezien bij de lokale Plus van 15,*% maar zover ik weet is 15% toch de wettelijke Max? Nu hoor je mij niet klagen, echter de linkse op de foto wijkt toch wel flink af;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vq41-f6l2vM9vHVretPRiKklf-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zibcybLyJuN1UFTKgSefWDJS.jpg?f=fotoalbum_large

Supermarkt bier?
:+ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 23:29

TMV

Thalaron schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:37:
[Afbeelding]

Nu heb ik we vaker bier gezien bij de lokale Plus van 15,* maar zover ik weet is 15% toch de wettelijke Max? Nu hoor je mij niet klagen, echter de linkse op de foto wijkt toch wel flink af;

[Afbeelding]

Supermarkt bier?
La Débauche maakt over het algemeen zeer leuke biertjes, ben benieuwd hoe die bevalt.. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[Afbeelding]

Nu heb ik we vaker bier gezien bij de lokale Plus van 15,* maar zover ik weet is 15% toch de wettelijke Max? Nu hoor je mij niet klagen, echter de linkse op de foto wijkt toch wel flink af;

[Afbeelding]

Supermarkt bier?
Officieel zou een supermarkt maar tot 19,9% mogen verkopen, daarna heb je slijters vergunning nodig, of zo was het ong 10 jaar geleden....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
DraZ666 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:08:
[...]

Officieel zou een supermarkt maar tot 19,9% mogen verkopen, daarna heb je slijters vergunning nodig, of zo was het ong 10 jaar geleden....
Tot 15% toch?

Max 15% is het dus

https://www.alcoholinfo.n...20zwak,port%20en%20sherry).

[ Voor 24% gewijzigd door 418O2 op 06-03-2021 20:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DFG-909
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-07 12:12
15% inderdaad. Daarom had je ineens 14,9% Passoa e.d.

Ik denk dat deze Plus dit over het hoofd gezien heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05:32
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Supermarkt bier?
Sacred Heart? Wat betaal je daar voor in de supermarkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
Nu zit er wel een interne slijter bij de betreffende Plus, maar dit was gewoon in het algemene deel.

@Lennnn correct, Sacred Heart V en voor € 11,99.
Meer dan wat ik zou willen uitgeven.. maar 27% wekte mijn interesse haha

Volgens een aantal mensen moet je het bier drinken op basis van percentage = graden in Celsius. Dat ga ik hier niet mee doen :)

Edit; online zie ik prijzen van € 13-15 per fles dus niet slecht lijkt mij haha

[ Voor 72% gewijzigd door Thalaron op 06-03-2021 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Thalaron schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:55:
Nu zit er wel een interne slijter bij de betreffende Plus, maar dit was gewoon in het algemene deel.

Boefjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Klopt, behalve port, wat dan weer tot ong 19 gaat....om het makkelijk te maken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
DraZ666 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:12:
[...]

Klopt, behalve port, wat dan weer tot ong 19 gaat....om het makkelijk te maken :P
PSV

Port, sherry en vermouth is de uitzondering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 14:09
Thalaron schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 20:55:

Volgens een aantal mensen moet je het bier drinken op basis van percentage = graden in Celsius. Dat ga ik hier niet mee doen :)

Edit; online zie ik prijzen van € 13-15 per fles dus niet slecht lijkt mij haha
Poeh 27%, ik ben heel benieuwd hoe dat wegdrinkt. Ik merk de 18% bieren al dat ik het heel sporadisch maar kan drinken, laat staan dit
En toch zou ik ‘m wel meenemen, ik ga ‘m onthouden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Saitek schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:55:
[...]

Poeh 27%, ik ben heel benieuwd hoe dat wegdrinkt. Ik merk de 18% bieren al dat ik het heel sporadisch maar kan drinken, laat staan dit
En toch zou ik ‘m wel meenemen, ik ga ‘m onthouden
Die van De Moersleutel Mepal Pecan Pie, die er 2 meter verder ook nog stond overigens, van 18% smaakte mij erg goed. Ook erg heftig maar wel lang over gedaan. Mede om die rede kon ik deze niet laten staan... duurste fles bier (gelet op de inhoud en de vraag of je dit nog bier kunt noemen) die ik ooit heb aangeschaft..

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 06-03-2021 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 14:09
Toevallig vandaag de Pecan Pie van de Moersleutel meegenomen, dat wordt al een leuke voor een avond inderdaad. Laat staan 27%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Thalaron schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 22:30:
[...]

Die van De Moersleutel Mepal Pecan Pie, die er 2 meter verder ook nog stond overigens, van 18% smaakte mij erg goed. Ook erg heftig maar wel lang over gedaan. Mede om die rede kon ik deze niet laten staan... duurste fles bier (gelet op de inhoud en de vraag of je dit nog bier kunt noemen) die ik ooit heb aangeschaft..
Ja die heb ik ook gehad. Aan de prijs, maar wel echt iets speciaals en de moeite waard.

Met de dooddoener: als je er van houdt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:58
DraZ666 schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 21:12:
[...]

Maar blijkbaar ook bier als dat toch boven de 15% uitkomt volgens de KVK. Alleen sterke drank >15% mag dus niet. Niet echt logisch
https://ondernemersplein.kvk.nl/alcohol-verkopen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
Persoonlijke kortingscode piwnemosty.pl. 5%

De manier is om account aan te maken, niet direct te bestellen, na een week ontvang je de code. Zie wel dat ik de code binnen 1 week moet opmaken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Ik had gisteravond die Moersleutel Maple Pecan Pie, nadat ik hier enthousiaste reacties had gelezen. Ik was zelf ooit enthousiast over die anti freeze in 250ml flesjes. Super intens qua smaak. Ik vond de niet eisbock variant van dat bier overigens niet lekker. Ze hebben daarna ook al 2x die dessert blikken gehad, maar die hersluitbare 250ml flesjes dronk ik als likeur, elke avond een glaasje. Dus ik durfde een niet hersluitbare 440ml niet aan. En ik had gelijk, het was teveel. Ook vind ik zoete stouts vaak wel lekker, maar door de eisbock was het zo intens dat het wat teveel was. Ik vond hem ook een behoorlijke alcohol burn hebben. Was een hele wedstrijd. Heb hem weggespoeld met een abrikoos en frambozen zuurtje van arpus. Was ook niet helemaal geweldig. Zag er wat chemisch roze rood uit. Smaak was wel ok, beide vruchten zaten er mooi in, maar ook een vreemd chemisch kauwgom smaakje in de afdronk, wat jammer was. Gelukkig had ik de Putty van Verdant bij het eten, die heeft de hele avond goedgemaakt. Maar die hoofdpijn vanochtend was het niet waard, die Moersleutel.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
Webby_143 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:41:
Ik had gisteravond die Moersleutel Maple Pecan Pie, nadat ik hier enthousiaste reacties had gelezen. Ik was zelf ooit enthousiast over die anti freeze in 250ml flesjes. Super intens qua smaak. Ik vond de niet eisbock variant van dat bier overigens niet lekker. Ze hebben daarna ook al 2x die dessert blikken gehad, maar die hersluitbare 250ml flesjes dronk ik als likeur, elke avond een glaasje. Dus ik durfde een niet hersluitbare 440ml niet aan. En ik had gelijk, het was teveel. Ook vind ik zoete stouts vaak wel lekker, maar door de eisbock was het zo intens dat het wat teveel was. Ik vond hem ook een behoorlijke alcohol burn hebben. Was een hele wedstrijd. Heb hem weggespoeld met een abrikoos en frambozen zuurtje van arpus. Was ook niet helemaal geweldig. Zag er wat chemisch roze rood uit. Smaak was wel ok, beide vruchten zaten er mooi in, maar ook een vreemd chemisch kauwgom smaakje in de afdronk, wat jammer was. Gelukkig had ik de Putty van Verdant bij het eten, die heeft de hele avond goedgemaakt. Maar die hoofdpijn vanochtend was het niet waard, die Moersleutel.
Klinkt al met al helemaal niet als een slechte bieravond!

Bij mij gaat de Verdant Putty ook open vanavond, heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 23:02
Ik heb zo'n Taste Together pakket besteld, toen nog in de hoop/verwachting dat die #&^%#&*%-avondklok er tegen die tijd toch wel weer af zou zijn. Gezellig samen met m'n maat deze avond doen zit er nu niet in. Iemand enig idee of het event ook (gedeeltelijk) later terug te kijken is? Dat een deel dan niet meer interactief is neem ik wel voor lief...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-09 15:48

DeFeCt

je wéét toch

Jorizzz schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:41:
Ik heb zo'n Taste Together pakket besteld, toen nog in de hoop/verwachting dat die #&^%#&*%-avondklok er tegen die tijd toch wel weer af zou zijn. Gezellig samen met m'n maat deze avond doen zit er nu niet in. Iemand enig idee of het event ook (gedeeltelijk) later terug te kijken is? Dat een deel dan niet meer interactief is neem ik wel voor lief...
Heb precies hetzelfde, zou met mijn zwagers en schoonvader er een gezellige avond van maken... Las op Beer Geeks dat er een recording komt.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
DeFeCt schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 07:37:
[...]

Heb precies hetzelfde, zou met mijn zwagers en schoonvader er een gezellige avond van maken... Las op Beer Geeks dat er een recording komt.
Ok, dat scheelt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-09 12:31

link_mario

Ofwa?

Jorizzz schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:41:
Luchtbedje mee? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Haha, tja dat was nou net niet de bedoeling van die hele maatregel hè ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kukelinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 09:49
Vandaag toevallig bij de Jumbo in Goor binnengelopen (ik kom uit de Betuwe en was voor het werk daar) .
Wauw, wat hebben zij veel streekbieren (en dan bedoel ik niet de overal verkrijgbare labels).
Ik ben maar gestopt met bij een 40 tal flessen, maar had gemakkelijk er 60-70 kunnen scoren.

Ik kan weer even vooruit :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:25

Klippy

Still Game

Grappig dat het weer over Maple Pecan Pie gaat, net ook weer mijn derde pretpakketje van de Moersleutel ontvangen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ood0eL-uxZ_fqevnPjIy7rHwKEM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P4aKuxKhzCkcGLZ3AVslK9Vh.jpg?f=user_large

Dit keer vooral vanwege de Pie en het glas.
Ben benieuwd, maar weet nog niet wanneer ik hem ga drinken.

Derde bestelling van ze sinds december, maar er zitten voor mij toch 6 nieuwe bieren bij dit keer, dus kon het niet laten staan :P

Zondag de Peach Perfect eens geproefd, viel me niet tegen, positieve verrassing eigenlijk.
Fruitig en niet echt zuur, met een nasmaak van drop. Erg apart, heeft weinig met bier te maken in mijn ogen maar voor een lente/zomer avond best leuk :)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich007
Mich007 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:24:
[...]

Ik haal ze eigenlijk altijd in de kloosterwinkel en dat was ik bij deze eigenlijk ook weer van plan als er weer wat versoepelingen zouden komen.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat er dan vast nog wel een paar over zouden zijn gezien de oplages die ze maken en de snelheid waarmee het meestal uitverkoopt.
Maar helaas pindakaas dus deze keer.. :+
Waarschijnlijk is dit de reden geweest dat batch 40 zo snel uitverkocht was bij La Trappe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:37
Klippy schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:44:
Grappig dat het weer over Maple Pecan Pie gaat, net ook weer mijn derde pretpakketje van de Moersleutel ontvangen.
[Afbeelding]

Dit keer vooral vanwege de Pie en het glas.
Ben benieuwd, maar weet nog niet wanneer ik hem ga drinken.

Derde bestelling van ze sinds december, maar er zitten voor mij toch 6 nieuwe bieren bij dit keer, dus kon het niet laten staan :P

Zondag de Peach Perfect eens geproefd, viel me niet tegen, positieve verrassing eigenlijk.
Fruitig en niet echt zuur, met een nasmaak van drop. Erg apart, heeft weinig met bier te maken in mijn ogen maar voor een lente/zomer avond best leuk :)
Grappig ik vond die Peach Perfect die juist alleen zuur. Fruit ontbrak totaal, net als de drop. Zou hem dan ook niet nog een keer halen.

Heb die Mexicake van ze ook nog staan, ff goed voor gaan zitten binnenkort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:25
Mich007 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:11:
[...]

Waarschijnlijk is dit de reden geweest dat batch 40 zo snel uitverkocht was bij La Trappe ;)
Batch 40 is toch nog helemaal niet verkocht? Batch 39 ging volgens mij flink snel laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
Redshark schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:40:
[...]

Batch 40 is toch nog helemaal niet verkocht? Batch 39 ging volgens mij flink snel laatst.
Je hebt helemaal gelijk.... My bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Redshark schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:40:
[...]

Jep, maar deze werd wel weer steeds aangevuld. Volgens mij werden er per keer iets van 200 flessen online gezet, en die waren erg snel weg. Op een later moment kon ik ze toch rustig in mijn mandje doen :)

Ik ben wel weer benieuwd naar nummer 40. Zelf heb ik nog een kleine backlog en staat dit weekend nummer 37 op de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Nyarlathotep schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:07:
[...]

Jep, maar deze werd wel weer steeds aangevuld. Volgens mij werden er per keer iets van 200 flessen online gezet, en die waren erg snel weg. Op een later moment kon ik ze toch rustig in mijn mandje doen :)

Ik ben wel weer benieuwd naar nummer 40. Zelf heb ik nog een kleine backlog en staat dit weekend nummer 37 op de planning.
Waar kan men deze batch eigenlijk aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Wren schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:22:
[...]

Waar kan men deze batch eigenlijk aanschaffen?
Deze keer is hij naast de Kloosterwinkel online van La Trappe (zit op werk waar de site wordt geblokkeerd dus heb even geen linkje), ook verkrijgbaar bij Jan Linders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Nyarlathotep schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:26:
[...]

Deze keer is hij naast de Kloosterwinkel online van La Trappe (zit op werk waar de site wordt geblokkeerd dus heb even geen linkje), ook verkrijgbaar bij Jan Linders.
Dank je wel, ik zie ze echter niet staan op de webshop van de kloosterwinkel, alleen de reguliere bieren. Site wordt ook niet echt onderhouden merk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 13:25
Wren schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:30:
[...]

Klopt inderdaad, laat je vooral niet afschrikken door een uitverkocht melding, de voorraad wordt vaak nog aangevuld.
Wren schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:30:
[...]
Dank je wel, ik zie ze echter niet staan op de webshop van de kloosterwinkel, alleen de reguliere bieren. Site wordt ook niet echt onderhouden merk ik.
Zodra ze verkrijgbaar zijn verschijnen ze ook in de webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Redshark schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:48:
[...]

Klopt inderdaad, laat je vooral niet afschrikken door een uitverkocht melding, de voorraad wordt vaak nog aangevuld.

[...]

Zodra ze verkrijgbaar zijn verschijnen ze ook in de webwinkel.
F5-en dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
Inmiddels staan ze op de site, met de melding dat de verkoop op 18 maart start. of dat dan om 0:00 is, om 9:00 of welke andere tijd dan ook, dat blijft even gokken...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

Toch ook maar wat lekkers besteld bij Ipiwo.PL :9 Woensdag middag besteld, nu al binnen. Keurig!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NBZZVD5yRdLRElZvgobvIMzWSRs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5gLeVMjsLA3jUs0fp3UVWrxU.jpg?f=fotoalbum_large

Oja, en afgelopen woensdag ook nog mooi pakket van Moersleutel binnen gekregen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SUmjcF8o3jtYx3ueFi41wWj4S0A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rmCo89d7w5pvGAqXqyEm9qal.jpg?f=fotoalbum_large

Het mag dan i.v.m. Tante C dan niet de 30e verjaardag gaan worden die ik eigenlijk had willen vieren, maar zo kan het natuurlijk ook een prima alternatief worden :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:53
Bij vandestreek een kortingscode gekregen:
Meerdaneendoos voor 3 euro korting bij een bestelling van 50€ of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
link_mario schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 13:58:
Toch ook maar wat lekkers besteld bij Ipiwo.PL :9 Woensdag middag besteld, nu al binnen. Keurig!

[Afbeelding]

Oja, en afgelopen woensdag ook nog mooi pakket van Moersleutel binnen gekregen:

[Afbeelding]

Het mag dan i.v.m. Tante C dan niet de 30e verjaardag gaan worden die ik eigenlijk had willen vieren, maar zo kan het natuurlijk ook een prima alternatief worden :*) .
Benieuwd wat je van die Intergalactic bountyhunter vind. Ik heb hem een jaar geleden gedronken en vond het super lekker, gisteravond vond ik hem wat matig... verwachtingen waren ook erg hoog na de vorige keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

De allereerste kokos stout die ik dronk was die van Moersleutel met die tiki. Ik was echt blown away. Sindsdien ben ik kokos fan. Favo is de Cocobänger van Pohjala. Maar de laatste batch had meer koffie minder kokos. Veel mensen vinden dat lekkerder, maar ik niet. Van moersleutel ook die bountyhunter, maar die was meer zoals de laatste batch Cocobänger. Chris de cocobut crab destroyer of worlds vab Moetsleutel was ook leuk, kokos en barrel. Maar die tiki is er nu opnieuw en die was net zo lekker als de eerste keer. Heb er gelijk nog 1 gehaald voor de voorraad. Precies goed qua zoet (double milk) in combinatie met veel kokos. Echt vloeibare bounty.

:: Game Over ::

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LHQqjaZvRS-uLk6xCM6S1L7Geg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LyAoutnGVS5v2NMGERbsOKmg.jpg?f=fotoalbum_large

_/-\o_

Heerlijk!

Ik moet wel zeggen.. dat eisbock spul gaat er tot nu toe altijd prima in. Ik heb er nog wat liggen incl. die ik laatst poste (27%... die open ik binnenkort samen met een vriend met zijn verjaardag).

Ik ben ook nog altijd erg blij dat ik van Emelisse hun adventskalender heb besteld. Daar zat deze niet in maar dat was wel mijn kennismaking met dit soort bier. Er zaten er 2 in die ik niet te zuipen vond (rode peper is niet mijn ding).

Dit jaar de grote kans dat ik weer bij hun bestel :)

[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 14-03-2021 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• link_mario

link_mario

Ofwa?

coldasice schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:45:
[...]

Benieuwd wat je van die Intergalactic bountyhunter vind. Ik heb hem een jaar geleden gedronken en vond het super lekker, gisteravond vond ik hem wat matig... verwachtingen waren ook erg hoog na de vorige keer
Pak bounty in een flesje! Kon hem zeer zeker waarderen en hij is voor herhaling vatbaar. De eerste van Ipiwo (met name de Hazy Fluid/Nepolucem collab) was ook erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:08
Van de week ook een kokos milk stout op van het Uiltje, Dr Raptor vol 2. Was me ook erg goed bevallen ja. Laatste tijd dan ook wat meer van de erg zoete stouts ook. Had graag de Pecan pie geprobeerd maar de prijs en 440ml can hield me nog tegen om hem te proberen 🤔

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Louwke schreef op maandag 15 maart 2021 @ 16:00:
Van de week ook een kokos milk stout op van het Uiltje, Dr Raptor vol 2. Was me ook erg goed bevallen ja. Laatste tijd dan ook wat meer van de erg zoete stouts ook. Had graag de Pecan pie geprobeerd maar de prijs en 440ml can hield me nog tegen om hem te proberen 🤔
Persoonlijk vond ik de pecan pie maar zo-zo. Leuk om te proberen, maar voor mij te hoog in alcohol, zeker in 440ml. Vond hem ook niet super zoet, maar wel zoetig natuurlijk. Ben zelf niet zo van zoete of milk stouts, dus wellicht ben ik niet de beste om te beoordelen. Doe mij maar een "gewone" stout :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 15:18

tozzke

aka tozzert

vandaag ook weer een mooi pakketje binnengekregen :9
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UvhIFd9.jpg
een goeie €260,- aan blik :X

[ Voor 17% gewijzigd door tozzke op 16-03-2021 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Ik kreeg een code van The Garden Brewery en tot m’n verbazing kun je weer shippen naar NL dus er is een doosje onderweg :)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Oogje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:02:
Ik kreeg een code van The Garden Brewery en tot m’n verbazing kun je weer shippen naar NL dus er is een doosje onderweg :)
Ben bijna door mijn laatste bestelling heen en moet zeggen dat ze erg goed zijn bevallen. Ik ga er zeker nog eens bestellen.

Vandaag de Beat ALS box besteld. Erg benieuwd naar en fijn om bier te drinken voor het goede doel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coldasice
coldasice schreef op zondag 14 maart 2021 @ 13:45:
[...]

Sinds zaterdagmiddag schijnbaar corona onder de leden, en de symptomen vielen erg mee, beetje ziekjes maar mijn reuk leek gewoon in tact. Kon het meeste wel ruiken. Totdat ik vandaag een schroevendraaien wilde reinigen met terpentine. Dit bleek reukloze terpentine te zijn, tenminste, voor mij. De meeste andere zaken kan ik ruiken, maar geen terpentine. Ik vermoed dat dit ook mijn smaak papillen voor deze cocos bom hebben verdoofd....
Pagina: 1 ... 73 ... 198 Laatste