Hallo bierliefhebbers!
Ik heb hier zo af en toe een beetje gespiekt in het topic maar volgens mij nog nooit iets geplaatst. Nu dan eens verandering in brengen
Ik zie lekkere bieren genoemd worden en ik dacht dat ik, nu ik me zelf ook een glas uitgeschonken heb, daar een paar aantoe kan voegen.
Het beste 4-5 jaar geleden was om te verhuizen naar België, Het slechtste is dat ik toen in België ben gaan wonen. In die paar jaar ben ik dus 10 kilo aangekomen! Niet dat ik nu te dik ben, maar ik mag toch gaan oppassen. Ik weeg nu 80 waar ik vroeger altijd rond de 70 zat.Ook door het eten hoor
Maar goed bier, daar gaat het hier over. Ik heb me vandaag een Tongerloo Kerst special gekocht. Heerlijk blond roodachtig bier met een mooie schuimkraag. Een fruitige smaak en ietwat bitterzoete afdronk. Na gisting op de fles. Verder ben ik zo ie zo fan van Tongerloo, of het nu een blonde of bruine is je kunt me er voor wakker maken. St bernardus is ook een aanrader!
Daarnaast heb ik hier nog witbier staan van hoegaarden, dat was eigenlijk voor de mooie nazomer die we niet echt gehad hebben helaas. Ik heb nog Duvel staan en Wieze. Die laatste was een lokale brouwerij welke ze nieuw leven hebben ingeblazen. Het is een mooi blond bier dat ergens iets naar Duvel toegaat maar toch anders is. Lekker bier om te drinken. Daarnaast staan er nog een paar Zotten uit Brugge in de kast. Nog wat cider van een lokale brouwerij uit Wales. En ook nog een kriek bier voor mijn vriendin. Ah en n'ice chouffe staat er nog.
Ik drink ook graag een rode wijn maar nooit een hele fles dus zal ik eerder een bier inschenken omdat het zonde zou zijn moest je iets weggooien. Ik drink voornamelijk water en thee en zo om de paar dagen eens een biertje als ik er zin in heb. Maar kan ook zo een week zonder.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar