Gadgeteer schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:09:
[...]
Die chouffe bok smaakt ook nog echt naar bier, dat mis ik bij de meeste bokbieren die ik tot nu toe heb geproefd. Ik hoop nog wel meer goeie te vinden.
ID kaart vragen ze me echt niet meer op mijn leeftijd (en dat terwijl ik nog maar 21 jaar lang 20 ben)
Hmm, vond de La Chouffe Bok zelf nogal...zoet. Wel lekker!, maar in vergelijking met de Amstelbock (oke, deze was van vorig jaar) was de Chouffe niet echt een bokbiertje. Meer een speciaalbiertje. Mistte die karakteristieke smaak imo. Dronk wel héél soepel weg.
Moet de overige sixpacks van bokbiertjes (Amstel, Bavaria, Grolsch Herfstbok, en La Trappe) nog proberen...to be continued
StecaGrid schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:13:
Weten jullie ook of er ergens wordt bijgehouden waar en wanneer je een gratis glas krijgt bij een sixpack speciaalbier? Nu zie ik overal de brand glazen bij het bokbier staan maar aangezien ik bijna nooit boodschappen doe, zou ik graag de vrouw willen instrueren als er weer eens iets voorbij komt
Weet niet of het ergens centraal/website wordt bijgehouden. Zie het wel vaak in de reclamefolders voorbijkomen van de AH/Jumbo/Vomar/etc. Ik doe zelf boodschappen bij verschillende winkels per week, dus als ik het mis in de folders zie ik ze in de winkel wel staan, op de kop van de schappen meestal. Zo toevallig ook 2 maal een 4pack Leffe gekocht met bijbehorend glas! Erg mooi.
De kringloop (wat Wom ook zegt) kan ook een mooie plek zijn om ze te scoren. Anders zou je naar een speciale bierwinkel moeten gaan, maar dan kunnen ze ook weer 6€ per glas kosten...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laatst bij de Mitra (Beukenplein, Amsterdam) binnen gelopen nav eerdere berichten. Erg groot aanbod! Ook enkele Groningse biertjes bijvoorbeeld. Veel 8=6 aanbiedingen. Moest me wel inhouden met kopen, had er zo een dozijn mee willen nemen