Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 207 208 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Needakill
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:46
carepolice schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:33:
Hallo mede speciaalbier liefhebbers,

Aanstaande zondag mag ik een speciaalbier proeverij samenstellen voor vier anderen plus mijzelf. Heeft iemand nog ideeën voor wat leuke en originele bieren? Budget is +- €30,- p.p.
En hoewel de vier anderen zichzelf avontuurlijk vinden, valt dat stiekem wel tegen. Dikke barrel aged bangers zijn een beetje paarlen voor de zwijnen zeg maar.
Ik zat zelf aan een Grand Prestige en een West Vleteren uit 2021 te denken , heb ik toch nog wat van in de kelder.
Een tripel en een blond gaan dr ook altijd wel in, maar zoek nog een orginele, lekkere afsluiter. Mensen nog ideeën?
Moersleutel stout? Of een Whiskey Infused Gouden Carolus

• key
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:37

key

carepolice schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 19:33:
Hallo mede speciaalbier liefhebbers,

Aanstaande zondag mag ik een speciaalbier proeverij samenstellen voor vier anderen plus mijzelf. Heeft iemand nog ideeën voor wat leuke en originele bieren? Budget is +- €30,- p.p.
En hoewel de vier anderen zichzelf avontuurlijk vinden, valt dat stiekem wel tegen. Dikke barrel aged bangers zijn een beetje paarlen voor de zwijnen zeg maar.
Ik zat zelf aan een Grand Prestige en een West Vleteren uit 2021 te denken , heb ik toch nog wat van in de kelder.
Een tripel en een blond gaan dr ook altijd wel in, maar zoek nog een orginele, lekkere afsluiter. Mensen nog ideeën?
Afhankelijk van de smaak van de drinkers.
Zelf ben ik fan van De Meester. De Struisse, de Damnation of Ameris zijn ook top.

Andere bieren kom ik snel uit bij Puhaste of White pony
Kees vind ik de laatste tijd wisselend net als de Moersleutel. Al kan ik de Quad van de Moersleutel weer wel erg waarderen.

Minder bekend naar smaakvol en prima in prijs: Triporteur

Wat minder complex en gunstiger in prijs maar altijd goed:
Rochefort 10
De rest heb ik al voorbij zien komen.
Pagina: 1 ... 207 208 Laatste