Dapeenz schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 09:18:
[...]
Vrijdag besteld en zou gisterochtend bezorgd worden volgens PostNL app. Niks gezien. In de PostNL staat hij nu als niet aangemeld. Ik heb Jopen al gemaild maar geen reactie nog. Meer mensen nog niets ontvangen?
Zal wel goed komen maar toch vervelend aangezien ik er gisterochtend speciaal rekening mee had gehouden.
Zie onderstaande, vandaag reactie gekregen.
De webshop is momenteel erg druk vanwege de BA Baracus box.
Ook is de levering later dan het zou moeten zijn omdat de Tote Bag die bij de box komt pas gister is geleverd. Hierdoor kon ik ook geen boxen versturen. Hier baal ik zelf ook van, had ik het zelf maar in de hand. Dus ik begrijp de frustratie/irritatie.
Wat betreft de melding bij PostNL:
Alle verzendlabels die wij aanmaken zijn ook direct aangemeld. Aanmelden is in dit geval niet meteen versturen. Op het moment dat wij deze PDF naar ons afleverpunt sturen, omdat wij daar ons pakketten afleveren, worden ze door hun gescand. Dan komen ze eindelijk in het systeem, aangekomen voor verzending.
Labels aanmaken en uitdraaien werkt prettiger en dat komt omdat veel klanten ook extra bestellen. Op het moment dat ik meteen het label op de doos plak hoeft het later geen 'Find Waldo' te worden. :-)
Excuses, vandaag gaat het pakket de deur uit.
Met vriendelijke groet,
Jasper