Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 206 207 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:32

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb net m´n heavy hitters box uitgepakt en ik zag dat de Extravagant Nectaron TIPA een BBD heeft van 18 maart dit jaar, dus die zou ik niet te lang laten staan. Misschien dat een zware IPA wat minder hard achteruit gaat, maar toch.

Ik denk zelf dat BiaB vast wel een handjevol barcodes in die ´roulette´ boxen - die dus niet erg random lijken - heeft gedaan om niet te hebben gelogen, maar het zal minimaal zijn.

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-01 22:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t_V07be-ztWCR4ECk4yBP86GAbI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S5qH1hB0AmM7zskrURQZ0N4u.jpg?f=fotoalbum_large

Heel fruitig en bitter, maar helemaal niet sterk. Mooi design van het blik.

• Hopperbest
  • Registratie: Februari 2025
  • Nu online
Piggen schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 21:03:
Ik heb net m´n heavy hitters box uitgepakt en ik zag dat de Extravagant Nectaron TIPA een BBD heeft van 18 maart dit jaar, dus die zou ik niet te lang laten staan. Misschien dat een zware IPA wat minder hard achteruit gaat, maar toch.

Ik denk zelf dat BiaB vast wel een handjevol barcodes in die ´roulette´ boxen - die dus niet erg random lijken - heeft gedaan om niet te hebben gelogen, maar het zal minimaal zijn.
De nectaron TIPA ging om die reden ook het eerst op bij mij, en die is nog steeds erg smaakvol.

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Een zwarte ziel met een oud kaasje hier vanavond. Heerlijk hoor!
Pagina: 1 ... 206 207 Laatste