Als dat nou om de hoek was had ik het zeker gedaan. Maar is bijna 2 uur rijden enkele reis. Kheb ze nog even een mail gestuurd met de vraag of ze nog weer online komen. Anders zit er niets anders op dan heen en weer te rijden. Of iemand moet er in de buurt wonen en ze voor mij willen halen en opsturen? DTVArator schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 12:45:
[...]
Dan moet je naar de abdijwinkel. Daar staan ze meestal nog wel. De laatste keer dat ik daar was, gingen ze per dozen buiten.
Geen ervaring met beer in a box maar dit lijkt me wel een goede deal:
12 x 44CL blikken vanaf slechts €49,50
Vanavond (16 januari) is het zover.
Om 20:00 uur gaat onze dikste Moersleutel drop ooit live.
Twee keuzes.
Twaalf Moersleutel bieren.
En één moment om toe te slaan.
Wie klaarzit, scoort. (Lees hier een kleine knipoog naar Alkmaar)
Wie twijfelt, vist achter het net.
Bier Alcohol Stijl Check-ins Rating
Barcode Turquoise Bordeaux 14% Barrel Aged Stout 2.506 ⭐ 4,42
Biface 12% Tripel 1.948 ⭐ 3,8
Boeren Jongens 11% Pastry Stout 2.707 ⭐ 4,1
Eureka Sorgum Wine 10% Sorgum Wine – –
Extravagant Mosaic 8,5% NEIPA 1.737 ⭐ 4,06
Extravagant Nectaron 10% TIPA 2.943 ⭐ 4,06
Extravagant Nuts & Honey 12% Stout – –
Golden Syrup Pancakes 10% Stout 2.186 ⭐ 3,87
Hot Hot Chocolate Marshmallow 10% Stout 2.269 ⭐ 4,02
Microscope 9% TIPA 1.898 ⭐ 3,87
Stone Quern 12% Quadrupel 2.101 ⭐ 3,94
Millionaires Shortbread 10% Pastry Stout 2.540
Twee keuzes.
Festina lente
Zeker goede deal. Die Eureka Sorghum lijkt me nieuw en daar heb ik geen priijs van, maar voor de overige 11 ben je bij Moersleutel al meer dan €100 kwijt.Honesty schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 15:56:
Geen ervaring met beer in a box maar dit lijkt me wel een goede deal:
Twee keuzes.
Sterker nog de meeste heb ik al via de guild en waren 2 keer zo duur.Hopperbest schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 16:12:
[...]
Zeker goede deal. Die Eureka Sorghum lijkt me nieuw en daar heb ik geen priijs van, maar voor de overige 11 ben je bij Moersleutel al meer dan €100 kwijt.
Die barcode turquoise vond ik wel heel lekker, wou die al bijhalen voor €13 per stuk, dus dan kost de rest maar 3,50 per blikje:)
Festina lente
Jaren geleden (richting Batch 1 en 2) stonden er dozen in de winkel (12 flessen per doos) en heb ik een doos gehaald. Maar zelfs in de winkel zijn ze nu in dagen weg.PollieRacing schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 12:58:
[...]
Als dat nou om de hoek was had ik het zeker gedaan. Maar is bijna 2 uur rijden enkele reis. Kheb ze nog even een mail gestuurd met de vraag of ze nog weer online komen. Anders zit er niets anders op dan heen en weer te rijden. Of iemand moet er in de buurt wonen en ze voor mij willen halen en opsturen? DTV
Mocht iemand er in de buurt zijn en 2 flessen kunnen scoren voor me, zou het leuk zijn. Zo niet, dan ga ik deze niet proeven vrees ik.
Binnen een half uur uitverkocht mét overbelaste website...
The answer is 42.
Betreft die moersleutel deal, dit is Vanaf 49,95 he.
Het zal me benieuwen wanneer je hier een barcode en 11 andere knallers voor krijgt. Prijs daarvan zal vast wat hoger liggen.
Het staat er inderdaad wat apart met dat vanaf. Er staat ook : 12 verschillende 44cl-ers. Even de drop zelf afwachten dan maar.Nitrorcr schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 16:54:
Betreft die moersleutel deal, dit is Vanaf 49,95 he.Het zal me benieuwen wanneer je hier een barcode en 11 andere knallers voor krijgt. Prijs daarvan zal vast wat hoger liggen.
Oh, ook overheen gekeken. ik zat net collega's lekker te maken, die benieuwd waren naar lekker speciaalbierNitrorcr schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 16:54:
Betreft die moersleutel deal, dit is Vanaf 49,95 he.Het zal me benieuwen wanneer je hier een barcode en 11 andere knallers voor krijgt. Prijs daarvan zal vast wat hoger liggen.
Ze zeggen ook 'twee keuzes' - vroeg me al af wat dat dan was - dus dat zal dan wel. 'Vanaf', misschien wel het geniepigste woordje in de Nederlandse taal.
[ Voor 6% gewijzigd door Piggen op 16-01-2026 17:22 ]
Die twee keuzes kan ook slaan op toeslaan of laten schieten. Ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat ze bijvoorbeeld 2 pakketten met 6 bieren hebben voor die (vanaf) prijs. De 6 goedkoopste uit de lijst samen zijn zo €49, dus dat is geen deal. Er wordt wel gesproken over 12 * 44cl en ik lees ook niet over dubbele. Ben benieuwd.Piggen schreef op vrijdag 16 januari 2026 @ 17:09:
[...]
Oh, ook overheen gekeken. ik zat net collega's lekker die maken, die benieuwd waren naar lekker speciaalbier
Ze zeggen ook 'twee keuzes' - vroeg me al af wat dat dan was - dus dat zal dan wel. 'Vanaf', misschien wel het geniepigste woordje in de Nederlandse taal.
Mooi al die speculatie
, nog 2 uurtjes dan zien we het. Zitten best een paar lekkere tussen voor zover ik heb gezien. Een aantal al via de (Dark) Guild geproefd. Zelf groot liefhebber van de Stone Quern en de Barcode.

Roulette doos €49,95
Exclusieve doos €59,95 -> nog steeds een prima prijs

Roulette doos €49,95
Exclusieve doos €59,95 -> nog steeds een prima prijs
[ Voor 13% gewijzigd door nickko op 16-01-2026 20:02 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
I stand corrected. Mooie aanbieding inderdaad. Dank voor de tip!
Ook de exclusieve editie besteld. Voorzover ik in mijn haast kon lezen, heeft die 12 verschillende bieren en wel degene die eerder genoemd zijn.
Ja, tientje extra viel nog veel. In een vlaag van FOMO ook nog de laatste Dois Corvos Exclusive Box meebesteld, die m´n aandacht trok.
Fomo en heavy hitter besteld, thanks. Niet namens mijn vrouw
Tnx beide boxen gekocht ook, voor die prijs kon ik hem niet laten schieten
@PollieRacing @Zenyatta Ik heb contact gehad met La Trappe, online is het uitverkocht. Ik ga morgen vanuit Alkmaar die kant op, wil best een paar extra flessen kopen. Reken ik wel 7 euro p.p. vergoeding voor de brandstof, laat maar weten
En dan opsturen? Ik houd mij wel aanbevolen voor 2 flessen.Thijskoman schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 10:44:
@PollieRacing @Zenyatta Ik heb contact gehad met La Trappe, online is het uitverkocht. Ik ga morgen vanuit Alkmaar die kant op, wil best een paar extra flessen kopen. Reken ik wel 7 euro p.p. vergoeding voor de brandstof, laat maar weten
The answer is 42.
Ik heb je een bericht gestuurd!Zenyatta schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 14:04:
[...]
En dan opsturen? Ik houd mij wel aanbevolen voor 2 flessen.
Je hebt PBThijskoman schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 10:44:
@Thijskoman Ze zijn ook beschikbaar via adicted 2 craftbeer..
https://addicted2craftbee...os=1&_sid=0aa01e400&_ss=r
Wellicht interessant ipv een flinke rit?
https://addicted2craftbee...os=1&_sid=0aa01e400&_ss=r
Wellicht interessant ipv een flinke rit?
Hier ook 2 keer heavy hitter, ook fomo en geen zin in de roulette voor die 10 euro, wilde perse de barcodes nog extra scoren. En die andere stonden me ook meer aan dan die 4 extra van de roulette.
[ Voor 3% gewijzigd door Honesty op 18-01-2026 19:51 ]
Festina lente
Even een vraagje, want ik kon het zo snel niet vinden op de site van BiaB, maar zijn er nog verzendkosten boven een bepaald bedrag? Ik had 1 keer de Heavy Hitter box en daar zaten iig wel verzendkosten bij.Honesty schreef op zondag 18 januari 2026 @ 19:48:
Hier ook 2 keer heavy hitter, ook fomo en geen zin in de roulette voor die 10 euro, wilde perse de barcodes nog extra scoren. En die andere stonden me ook meer aan dan die 4 extra van de roulette.
Ik heb beide paketten gekocht en betaal €4,95 verzendkosten.
Ik had 2 keer heavy hitter en ook 4,95 verzendkosten, volgens mij standaard vond het niet leuk maar liever met verzendkosten dan niets.Hopperbest schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:19:
[...]
Even een vraagje, want ik kon het zo snel niet vinden op de site van BiaB, maar zijn er nog verzendkosten boven een bepaald bedrag? Ik had 1 keer de Heavy Hitter box en daar zaten iig wel verzendkosten bij.
Festina lente
Gratis verzending met code: NB2024-BZJAP7Honesty schreef op zondag 18 januari 2026 @ 20:29:
[...]
Ik had 2 keer heavy hitter en ook 4,95 verzendkosten, volgens mij standaard vond het niet leuk maar liever met verzendkosten dan niets.
Ik drink nu Moersleutel - Quad Zoals de naam doet vermoeden dus een quadrupel. Maar dat ding is me een partij stroperig en zoet. Nou staat er bij de ingrediënten ook "cassonadesuiker" wat blijkbaar een soort basterdsuiker verrijkt met melasse is, dus dat verklaart waarom. Alhoewel, ik vraag me dan dus af; WAAROM?!
Het is niet dat het echt een vies bier is geworden maar het voelt gewoon zonde om een quadrupel zo zoet/stroperig te maken, als ik dat wou hebben dan had ik wel een pastry stout genomen. Ik snap nu heel goed de klachten die je hier wel eens voorbij ziet komen over Moersleutel dat alles te zoet is geworden en alsof ze fouten in het brouwproces proberen te verhullen met suiker.
Het is niet dat het echt een vies bier is geworden maar het voelt gewoon zonde om een quadrupel zo zoet/stroperig te maken, als ik dat wou hebben dan had ik wel een pastry stout genomen. Ik snap nu heel goed de klachten die je hier wel eens voorbij ziet komen over Moersleutel dat alles te zoet is geworden en alsof ze fouten in het brouwproces proberen te verhullen met suiker.
Beeromaniac
Moersleutel en zoet......
Ik denk dat als je het woord "zoet" opzoekt in het woordenboek, er een foto van een Moersleutel biertje bij staat. Kijk dat een pastry stout zoet is snap ik, maar bij de Moersleutel smaken ook de IPA's mij te zoet.
Mijn persoonlijke mening trouwens, dus val me er AUB niet op aan.
Ik denk dat als je het woord "zoet" opzoekt in het woordenboek, er een foto van een Moersleutel biertje bij staat. Kijk dat een pastry stout zoet is snap ik, maar bij de Moersleutel smaken ook de IPA's mij te zoet.
Eric, Signing off !!
Helemaal eens.. daarom heb ik die BiaB deal ook mooi laten gaanEric H schreef op maandag 19 januari 2026 @ 09:02:
Moersleutel en zoet......
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Die stroperigheid komt maar voor een klein deel uit de cassonade, net als de zoetheid. Het grootste gedeelte vergist gewoon.Thompson schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:20:
Ik drink nu Moersleutel - Quad Zoals de naam doet vermoeden dus een quadrupel. Maar dat ding is me een partij stroperig en zoet. Nou staat er bij de ingrediënten ook "cassonadesuiker" wat blijkbaar een soort basterdsuiker verrijkt met melasse is, dus dat verklaart waarom. Alhoewel, ik vraag me dan dus af; WAAROM?!
De Quad van de Moersleutel was een van de weinige recente bieren van de Moersleutel die ik weer ouderwets goed vond. Geen pastry stouts of andere smaakjes, maar degelijk en dik.Thompson schreef op zondag 18 januari 2026 @ 22:20:
Daarom ook de Bock gekocht, die ik dan weer matig vond.
Wel de Motorolie kerst versie op de kop getikt, ik ga het toch nog eens een kans geven.
Ik ben toch wel fan van Moersleutel en kennelijk ook een zoetekauw. Ik vind meer bieren lekker, maar zeker voor een BA pastry stout van kan ik echt lekker gaan zitten. Ik had nog zo´n Barcode Turquoise Bordeaux (zit ook in die drop van BiaB) staan en die heb ik van het weekend maar op. Dikke zoetheid met subtiele drank (in dit geval port, sherry en whisky) is het helemaal voor mij. Blij dat er nog eentje aankomt 
Omgekeerd vind ik het toch al snel een stuk minder. Tijdens en oud en nieuw had ik thematisch Indulgence 25 en 26 gedronken, en die vond ik iets te boozy om voor mij echt lekker te zijn.
Ben nu ook wat biertjes van Emelisse aan het drinken. Een vriend wilde samen met wat anderen setjes 20th Anniversary kopen en ik hoorde altijd goede dingen over Emelisse. Ik heb nu beide niet-iced varianten op en moet zeggen dat die van niet-BA van 12,3% me niet meeviel - erg alcoholisch en eendimensionaal. Die BA was een stuk beter en wel goed.
Omgekeerd vind ik het toch al snel een stuk minder. Tijdens en oud en nieuw had ik thematisch Indulgence 25 en 26 gedronken, en die vond ik iets te boozy om voor mij echt lekker te zijn.
Ben nu ook wat biertjes van Emelisse aan het drinken. Een vriend wilde samen met wat anderen setjes 20th Anniversary kopen en ik hoorde altijd goede dingen over Emelisse. Ik heb nu beide niet-iced varianten op en moet zeggen dat die van niet-BA van 12,3% me niet meeviel - erg alcoholisch en eendimensionaal. Die BA was een stuk beter en wel goed.
[ Voor 10% gewijzigd door Piggen op 20-01-2026 07:16 ]
Rebelbeercans gaat stoppen (want ze gaan emigreren naar Bonaire) en houdt dus een opheffingsuitverkoop, alles -25%. Mijn kelder is nog vol, maar voor wie nog ruimte heeft: https://www.rebelbeercans.nl/
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ze al 25% korting geven sinds de kerst, maar het is een mooie korting.Hertog schreef op maandag 19 januari 2026 @ 21:48:
Rebelbeercans gaat stoppen (want ze gaan emigreren naar Bonaire) en houdt dus een opheffingsuitverkoop, alles -25%. Mijn kelder is nog vol, maar voor wie nog ruimte heeft: https://www.rebelbeercans.nl/
Damn, bestelde ik wel vaker bij. Vaak mooie acties en bieren daar. Ook prima levering en service daar.Hertog schreef op maandag 19 januari 2026 @ 21:48:
Weet iemand een idee wanneer die biab boxxen verzonden worden?
Festina lente
kreeg vandaag een mailtjeHonesty schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 15:47:
Weet iemand een idee wanneer die biab boxxen verzonden worden?
Kun je wat zeggen over de voorraad in de winkel? Snap dat het natuurlijk niets zegt over de toekomst, maar ik ben zaterdag daar in de buurt, dus misschien kan ik ook nog een flesje halen.Thijskoman schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 10:44:
Er was niet veel meer, de winkelmedewerker die we spraken voorspelde dat voor komend weekend de voorraad op zou zijn.Piggen schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 17:31:
[...]
Kun je wat zeggen over de voorraad in de winkel? Snap dat het natuurlijk niets zegt over de toekomst, maar ik ben zaterdag daar in de buurt, dus misschien kan ik ook nog een flesje halen.
Hier ook, maar het is tot nu toe alleen nog een verzendlabel en verzending zelf is nog niet gestart. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het tegelijkertijd zouden versturen met de maandelijkse box.
bla di bla bla
ik wilde mijn bericht inderdaad net aanpassen. sinds aanmelding label nog geen vorderingen. Trage organisatie moet ik zeggen. Zit zelf deels in de e-commerce en dit logistieke deel kan veel beter/sneller.ChristianD schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 08:19:
[...]
Hier ook, maar het is tot nu toe alleen nog een verzendlabel en verzending zelf is nog niet gestart. Ik had eigenlijk verwacht dat ze het tegelijkertijd zouden versturen met de maandelijkse box.
Inderdaad, maar herkenbaar van BiB. Eerder bij orther half ook al. Volgens mij gaan ze pas bestellen - pakken wanneer de bestellingen gedaan zijn, heb zo’n idee dat ze daar niet echt risico’s durven te nemen. Het zal denk nog wel even duren voordat her pakket komt. Einde deze week, begin volgende week?El Capitan schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:51:
[...]
ik wilde mijn bericht inderdaad net aanpassen. sinds aanmelding label nog geen vorderingen. Trage organisatie moet ik zeggen. Zit zelf deels in de e-commerce en dit logistieke deel kan veel beter/sneller.
Heb thuis een leeg houten kratje incl 24 flessen Westvleteren staan. Ben niet van plan deze ooit in te gaan leveren bij de brouwerij. Leuk voor in je mancave of als decoratie naast de bloemen van je vrouw.
Als iemand geïnteresseerd is om deze voor een lekker biertje over te nemen graag een DM!
Ophalen ergens tussen Denbosch en Nijmegen
Als iemand geïnteresseerd is om deze voor een lekker biertje over te nemen graag een DM!
Ophalen ergens tussen Denbosch en Nijmegen
https://untappd.com/user/Twingens
Hier vanmiddag een mailtje ontvangen dat de verzending is overgedragen aan DPD. Dus verwacht ten vroegste morgen of vrijdag de box.Edenaar1 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:25:
[...]
Inderdaad, maar herkenbaar van BiB. Eerder bij orther half ook al. Volgens mij gaan ze pas bestellen - pakken wanneer de bestellingen gedaan zijn, heb zo’n idee dat ze daar niet echt risico’s durven te nemen. Het zal denk nog wel even duren voordat her pakket komt. Einde deze week, begin volgende week?
Vorige keer duurde het ongeveer een week. Ik denk dat het de OH box was. 2/12 klaar voor verzending, uiteindelijk 8/12 geleverd. Je wordt trouwens doodgegooid met mailtjes, zowel van de afzender als van de verzender. Aangemeld, pakket ontvangen, pakket op depot, pakket (bijna) onderweg, pakket komt x dag tussen 8.00 en 18.00 uur, vervolgens nauwer tijdslot, pakket bezorgd (die laatste is vooral erg handig als je zelf de deur opent).Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:29:
[...]
Hier vanmiddag een mailtje ontvangen dat de verzending is overgedragen aan DPD. Dus verwacht ten vroegste morgen of vrijdag de box.
Wat een line-up zeg!JessetjeNL schreef op zondag 18 januari 2026 @ 01:05:
Vanavond een Puhaste Silver Serie proeverij gehad, na de Pohjala kan de Puhaste niet ontbreken natuurlijk. Het was genieten geblazen met bieren allemaal rond de 4.25/4.50 gemiddeld. Wat een klasse bieren!
Ik heb heel veel BA bieren gehad (van Emelisse tot Goose Island en van Uiltje tot Bottle Logic), maar de Puhaste Silver Series staat voor mij bovenaan het lijstje. Op een enkeling na zijn dit altijd topbieren. Ik neem ze altijd zonder twijfel mee als ik ergens een nieuwe zie staan.
Het lijkt mij echter wel zonde om zoveel (20!!) verschillende op 1 avond weg te tikken. Die zou ik liever verdelen over 4 of 5 proeverijtjes en dan iets vollere glazen om wat meer nuanceverschillen te proeven tussen al dit heerlijks.
Was zeker een dikke lineup!Zjoske78 schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 12:14:
[...]
Wat een line-up zeg!
Ik heb heel veel BA bieren gehad (van Emelisse tot Goose Island en van Uiltje tot Bottle Logic), maar de Puhaste Silver Series staat voor mij bovenaan het lijstje. Op een enkeling na zijn dit altijd topbieren. Ik neem ze altijd zonder twijfel mee als ik ergens een nieuwe zie staan.
Het lijkt mij echter wel zonde om zoveel (20!!) verschillende op 1 avond weg te tikken. Die zou ik liever verdelen over 4 of 5 proeverijtjes en dan iets vollere glazen om wat meer nuanceverschillen te proeven tussen al dit heerlijks.
We zitten met een vast groepje, deze proeverij hadden we met 6 man en we hadden van alles 1 fles. De smaken waren wel goed te onderscheiden van elkaar, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat de laatste 5 taai waren om nog veel verschil te proeven. We hadden het wel een beetje logisch ingedeeld met smaakprofielen. Vaak is het ook lastig om bij ons te plannen ivm werk/priveleven etc. en deze bieren moesten eruit omdat ze in de weg stonden.
We hebben genoten en zijn wel van plan om vaker z'n soorten avonden te houden! Binnenkort wil ik experimenteren met de Canadese tak van speciaalbier, heel veel goede brouwerijen heb je daar zitten en is in mijn gevoel nog een onderschoven in Europa terwijl de waardering er zeker weten hoort te zijn!
Als je nog een keer zo'n probleem hebt... (/voorspelbaar)JessetjeNL schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 13:05:
[...]
en deze bieren moesten eruit omdat ze in de weg stonden.
Ik kan me voorstellen dat op het eind de subtiele details wat moeilijker te onderscheiden zijn, maar aan de andere kant wel een mooi concept op deze manier
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Telkens een flesje per 6 man? Dan heb je dus per bier ongeveer 5cl. Ik vind de 15cl op bierfestivals soms wel aan de magere kant, maar dit is next level. Persoonlijk zou ik liever een kleinere selectie hebben, en dan wat meer flessen per bier.JessetjeNL schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 13:05:
[...]
Was zeker een dikke lineup!
We zitten met een vast groepje, deze proeverij hadden we met 6 man en we hadden van alles 1 fles. De smaken waren wel goed te onderscheiden van elkaar, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat de laatste 5 taai waren om nog veel verschil te proeven. We hadden het wel een beetje logisch ingedeeld met smaakprofielen. Vaak is het ook lastig om bij ons te plannen ivm werk/priveleven etc. en deze bieren moesten eruit omdat ze in de weg stonden.![]()
We hebben genoten en zijn wel van plan om vaker z'n soorten avonden te houden! Binnenkort wil ik experimenteren met de Canadese tak van speciaalbier, heel veel goede brouwerijen heb je daar zitten en is in mijn gevoel nog een onderschoven in Europa terwijl de waardering er zeker weten hoort te zijn!
Ieder zo zijn eigen natuurlijk! We streefden af op ongeveer 5/6cl p.p. waarbij de laatste flessen we nog maar met 5 deelden. Het zijn wel sterke bieren, en kwa kosten plaatje ook echt niet de goedkoopste.Hopperbest schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 17:12:
[...]
Telkens een flesje per 6 man? Dan heb je dus per bier ongeveer 5cl. Ik vind de 15cl op bierfestivals soms wel aan de magere kant, maar dit is next level. Persoonlijk zou ik liever een kleinere selectie hebben, en dan wat meer flessen per bier.
Als je het er voor over hebt zeker weten met een compacte groep doen, vaak bij proeverijen gaan we al voor het dubbele aantal en dan zit je inderdaad toch aan 10/15cl p.p (vooral met de 75cl flessen).
Toevallig wil ik volgende week ook een proeverij doen, wij zijn met zijn 4 of 5en. Vind een klein flesje weinig maar die grote(of 2 flesjes) vind ik dan net te veel inhoud.JessetjeNL schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:27:
[...]
Ieder zo zijn eigen natuurlijk! We streefden af op ongeveer 5/6cl p.p. waarbij de laatste flessen we nog maar met 5 deelden. Het zijn wel sterke bieren, en kwa kosten plaatje ook echt niet de goedkoopste.
Als je het er voor over hebt zeker weten met een compacte groep doen, vaak bij proeverijen gaan we al voor het dubbele aantal en dan zit je inderdaad toch aan 10/15cl p.p (vooral met de 75cl flessen).
Ik drink zelf max 2 flesjes/blikken per avond echt speciaal bier of 1 speciale 75cl fles. Als ik daarna nog een biertje wil pak ik wel een leffe of iets anders goedkoops.
Degene die volgende week zullen komen zullen zelf max 2 of 3 30cl flesjes opkrijgen en ook niet gewend zijn aan 12 tot 14% knallers. Dus pak volgende week ook zoveel mogelijk enkele flesjes en blikjes zodat ik ze wel veel verschillen stijlen/versies kan laten proeven.
BIAB is inmiddels ook binnen, had 2 keer de Heavy Hitter(zat dus precies in wat er op stond) alleen op alle blikjes op 1 barcode na zit een deukje, dus dat was de catch. Toch blij mee want naast sommige die ik al eerder had vanuit de dark guild zitten er ook een paar hele nieuwe bij waarnaar ik erg benieuwd bent.
Zo meteen de Sorgun wine proberen.
[ Voor 15% gewijzigd door Honesty op 23-01-2026 15:43 ]
Festina lente
De oplossing: een 44cl of 50cl blikHonesty schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:38:
[...]
Toevallig wil ik volgende week ook een proeverij doen, wij zijn met zijn 4 of 5en. Vind een klein flesje weinig maar die grote(of 2 flesjes) vind ik dan net te veel inhoud.
Maar ik weet niet wat voor bieren je drinkt, laatstgenoemde zijn voornamelijk Poolse bieren. 44cl is wat gangbaarder in Nederland.
Ja ik pak sowieso 2 44cl blikken Moersleutel, en we hebben nog een 37.5 cl Chimay, de rest zie ik wel ligt er ook aan of de dames lekker meedrinken of een slok nemen en het dan genoeg vinden.Zjoske78 schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 15:39:
[...]
De oplossing: een 44cl of 50cl blik![]()
Maar ik weet niet wat voor bieren je drinkt, laatstgenoemde zijn voornamelijk Poolse bieren. 44cl is wat gangbaarder in Nederland.
In Polen kreeg je in de kroeg al het bier in halve liters, alleen sommige import ba bieren gingen in proefglaasjes.
Festina lente
Hier de BiaB Moersleutel box ook binnen, ook met kleine deukjes. Maar dat maakt toch eigenlijk niets uit? Ziet er wat minder fraai uit, maar aan de inhoud verandert niets, lijkt me. Viel me trouwens wel op dat de blikken opeengestapeld verzonden zijn en niet in van die mooie vakjes (ik had 1 box dus 12 bier).Honesty schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 10:38:
[...]
Toevallig wil ik volgende week ook een proeverij doen, wij zijn met zijn 4 of 5en. Vind een klein flesje weinig maar die grote(of 2 flesjes) vind ik dan net te veel inhoud.
Ik drink zelf max 2 flesjes/blikken per avond echt speciaal bier of 1 speciale 75cl fles. Als ik daarna nog een biertje wil pak ik wel een leffe of iets anders goedkoops.
Degene die volgende week zullen komen zullen zelf max 2 of 3 30cl flesjes opkrijgen en ook niet gewend zijn aan 12 tot 14% knallers. Dus pak volgende week ook zoveel mogelijk enkele flesjes en blikjes zodat ik ze wel veel verschillen stijlen/versies kan laten proeven.
BIAB is inmiddels ook binnen, had 2 keer de Heavy Hitter(zat dus precies in wat er op stond) alleen op alle blikjes op 1 barcode na zit een deukje, dus dat was de catch. Toch blij mee want naast sommige die ik al eerder had vanuit de dark guild zitten er ook een paar hele nieuwe bij waarnaar ik erg benieuwd bent.
Zo meteen de Sorgun wine proberen.
Nee maakt niks uit maar viel me meteen op. Hier ook liggend en er pasten 2 keer zoveel blikken in de doos. Dus toen ik zei "volgende keer maar 4 pakketten bestellen" zag mijn vrouw er de humor niet van in.Hopperbest schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 16:32:
[...]
Hier de BiaB Moersleutel box ook binnen, ook met kleine deukjes. Maar dat maakt toch eigenlijk niets uit? Ziet er wat minder fraai uit, maar aan de inhoud verandert niets, lijkt me. Viel me trouwens wel op dat de blikken opeengestapeld verzonden zijn en niet in van die mooie vakjes (ik had 1 box dus 12 bier).
Festina lente
Hier ook de box binnen en toen ik hem zag staan dacht ik ook meteen, huh dit lijkt een klein doosje voor 12 blikken.Honesty schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 16:37:
[...]
Nee maakt niks uit maar viel me meteen op. Hier ook liggend en er pasten 2 keer zoveel blikken in de doos. Dus toen ik zei "volgende keer maar 4 pakketten bestellen" zag mijn vrouw er de humor niet van in.
Weet iemand nog welke 16 blikken er in de roulette konden zitten? De pagina op biab hebben ze weggehaald.
Op pepper lijkt iedereen precies dezelfde blikken te hebben ontvangen in de roulette box. Ik ook. Dan zijn die overige vier blikken waaronder de barcode gewoon een lokkertje geweest te zijn. Oftewel misleiding. Dat ze allemaal gedeukt zijn maakt me niet uit. Verder wel prima deal natuurlijk.
Op pepper lijkt iedereen precies dezelfde blikken te hebben ontvangen in de roulette box. Ik ook. Dan zijn die overige vier blikken waaronder de barcode gewoon een lokkertje geweest te zijn. Oftewel misleiding. Dat ze allemaal gedeukt zijn maakt me niet uit. Verder wel prima deal natuurlijk.
Als je even terugbladert op dit forum kun je zien welke bieren er in de 'exclusive' editie zaten. Jigsaw, Drop It Like It's Hot, Banana Bread en Espresso Quad zijn iig de bieren die niet in de duurdere editie zaten.Dapeenz schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:08:
Weet iemand nog welke 16 blikken er in de roulette konden zitten? De pagina op biab hebben ze weggehaald.
Op pepper lijkt iedereen precies dezelfde blikken te hebben ontvangen in de roulette box. Ik ook. Dan zijn die overige vier blikken waaronder de barcode gewoon een lokkertje geweest te zijn. Oftewel misleiding. Dat ze allemaal gedeukt zijn maakt me niet uit. Verder wel prima deal natuurlijk. [Afbeelding]
Ik heb op Untappd iemand gezien die zowel een van de vier hierboven ingecheckt heeft, maar ook een barcode. Weet natuurlijk niet of diegene alleen een roulette box had of beide.
had de heavy hitter, daar zat een barcode in
Dat zegt niks want die 4 andere zaten ook al in de guild/adventHopperbest schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:44:
[...]
Als je even terugbladert op dit forum kun je zien welke bieren er in de 'exclusive' editie zaten. Jigsaw, Drop It Like It's Hot, Banana Bread en Espresso Quad zijn iig de bieren die niet in de duurdere editie zaten.
Ik heb op Untappd iemand gezien die zowel een van de vier hierboven ingecheckt heeft, maar ook een barcode. Weet natuurlijk niet of diegene alleen een roulette box had of beide.
Festina lente
Degene heeft al deze bieren gisteren ingecheckt dus qua timing lijkt het me niet een guild member. Scrollend door de lijst zie ik de exclusive boxen van Biab van Omnipollo, Dois Corvos, Amager en Apex voorbijkomen, dus enige bekendheid met BiaB is wel zeker.Honesty schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 09:09:
[...]
Dat zegt niks want die 4 andere zaten ook al in de guild/advent
Wel een grote maar bij dit alles, deze persoon zet alle bieren er in een keer op zo lijkt het, zonder foto, beoordeling of waar het gekocht is.
Ha, ik was er vandaag ook. Ik blij dat ik nog een flesje op die ton zag, maar toen zag ik die stapel dozen. Voelde iets minder speciaalEdenaar1 schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 13:44:
[Afbeelding]
Nog wel wat voorraad bij La Trappe
Is La Trappe het nieuwe Westvleteren aan het worden ofzo? Zie de flesjes nu al aangeboden worden voor €20+Piggen schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:18:
[...]
Ha, ik was er vandaag ook. Ik blij dat ik nog een flesje op die ton zag, maar toen zag ik die stapel dozen. Voelde iets minder speciaalZe zeiden wel dat dit het laatste en sommigen kochten gelijk een hele doos.
Bier fan Fryske grûn!
Zo spannend is die marge toch niet…. Paar euro op de kostprijs.
Klopt ja. Voor mij ging iemand met doosje weg.Piggen schreef op zaterdag 24 januari 2026 @ 17:18:
[...]
Ha, ik was er vandaag ook. Ik blij dat ik nog een flesje op die ton zag, maar toen zag ik die stapel dozen. Voelde iets minder speciaalZe zeiden wel dat dit het laatste en sommigen kochten gelijk een hele doos.
Zelf twee stuks gekocht. 1 drinken. 1 bewaren voor later.
Ik heb de Oak Aged Batches van La Trappe zelf nooit gehad, maar is de basis hun core range quadrupel? Vind het een beste stap van €2,50 per flesje naar €14,00.
Ik heb er een aantal gedronken. Best lekkere bieren, maar 14 euro is wel zwaar overpriced hoor, wat mij betreft.Hopperbest schreef op zondag 25 januari 2026 @ 12:56:
Ik heb de Oak Aged Batches van La Trappe zelf nooit gehad, maar is de basis hun core range quadrupel? Vind het een beste stap van €2,50 per flesje naar €14,00.
Paar euro op de consumentenprijs bedoel jeTweakGP schreef op zondag 25 januari 2026 @ 10:44:
Zo spannend is die marge toch niet…. Paar euro op de kostprijs.
Bier fan Fryske grûn!
Ik heb beide dozen besteld. Waren hier vorige week al toegekomen, maar wegens ziekte nog niet toegekomen om ze uit te pakken. Vele blikken hebben deuken (maakt mij niet uit).Hopperbest schreef op vrijdag 23 januari 2026 @ 21:44:
[...]
Als je even terugbladert op dit forum kun je zien welke bieren er in de 'exclusive' editie zaten. Jigsaw, Drop It Like It's Hot, Banana Bread en Espresso Quad zijn iig de bieren die niet in de duurdere editie zaten.
Doos 1.
• Biface - triple mash tripel
• Boerenjongens - pastry stout
• Hot hot Chocolate - marshmallows stout
• Eureka - sorghum wine
• Microscope - tipa
• Espresso quad - quadrupel
• Drop it like it's hot - pastry stout
• Jigsaw - neipa
• Golden syrup bacon pancakes - pastry stout
• Millionaires shortbread - pastry stout
• Stone Quern - quadra mash quadrupel
• Banana Bread - pastry stout
Doos 2
• Extravagant - nuts & honey pastry stout
• Extravagant - nectaron tips
• Hot Hot Chocolate - marshmallow stout
• Turquoise Bordeaux - BA
• Microscope - tips
• Millionaires Shortbread - pastry stout
• Extravagant - Mosaic nedipa
• Eureka - Sorghum wine
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
:strip_exif()/f/image/kGER6U4Wivdt1rweW253sEGv.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is wax madness over de top
Blik cadeau gekregen van een collega
A Deal With The Devil Double Oaked Coconut Batch #10 van Anchorage
Ik heb er al twee op in deze serie en dit zijn wel een van de meest verfijnde Barleywines die er waar dan ook te krijgen zijn. Scoort momenteel op Untapped een 4.70
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Da's een best cadeau. Ik wist dat Anchorage niet goedkoop was, maar ik moest wel even slikken toen ik opzocht wat zo'n blik ongeveer moest kosten.DexterDee schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:23:
[Afbeelding]
Ik heb er al twee op in deze serie en dit zijn wel een van de meest verfijnde Barleywines die er waar dan ook te krijgen zijn. Scoort momenteel op Untapped een 4.70
Bedankt voor je reactie. Ook precies dezelfde dus. Dat is al 8 keer precies dezelfde inhoud.Arator schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:06:
[...]
Ik heb beide dozen besteld. Waren hier vorige week al toegekomen, maar wegens ziekte nog niet toegekomen om ze uit te pakken. Vele blikken hebben deuken (maakt mij niet uit).
Doos 1.
• Hot hot Chocolate - marshmallows stout
• Eureka - sorghum wine
• Microscope - tipa
• Espresso quad - quadrupel
• Drop it like it's hot - pastry stout
• Jigsaw - neipa
• Millionaires shortbread - pastry stout
• Banana Bread - pastry stout
Doos 2
• Extravagant - nuts & honey pastry stout
• Extravagant - nectaron tips
• Hot Hot Chocolate - marshmallow stout
• Turquoise Bordeaux - BA
• Microscope - tips
• Millionaires Shortbread - pastry stout
• Extravagant - Mosaic nedipa
• Eureka - Sorghum wine
Tot nu toe heb ik van niemand gehoord dat ze andere blikken hebben ontvangen. Laat staan dus die barcode waarvan ze zeiden dat die er ook in kon zitten.
Die barcode is de Turquoise Bordeaux.Dapeenz schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 15:12:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ook precies dezelfde dus. Dat is al 8 keer precies dezelfde inhoud.
Tot nu toe heb ik van niemand gehoord dat ze andere blikken hebben ontvangen. Laat staan dus die barcode waarvan ze zeiden dat die er ook in kon zitten.
Verkeerd begrepen.
[ Voor 3% gewijzigd door Arator op 27-01-2026 16:33 ]
Volgens mij is het punt dat die Barcode niet voorkomt in de roulette pakketten, ondanks de belofte.
Ik had ook beide paketten, en de roulette was bij mij ook identiek aan zoals hij hier gecommuniceerd is.
Lijkt behoorlijk op misleiding dus.
Ik had ook beide paketten, en de roulette was bij mij ook identiek aan zoals hij hier gecommuniceerd is.
Lijkt behoorlijk op misleiding dus.
Hier wel de barcode ontvangen in 1 van de 2 BiaB'oxenDapeenz schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 15:12:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ook precies dezelfde dus. Dat is al 8 keer precies dezelfde inhoud.
Ik heb 'm koelkast weer leeg en de schappen mogen wel weer eens gevuld: is iemand onlangs nog iets leuks tegengekomen? Zwaar spul genoeg op voorraad, ik zoek vooral in de IPA-hoek. Iemand nog 'n leuke aanbieding/doosje? Alle Other Halfs heb ik onderhand wel uitgespeeld
Nee, of het moet een ongeschreven regel zijn. Beithir Fire wordt ook nog gerekend tot de bieren en heeft een alcoholpercentage van 75%talin schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:35:
ik dacht dat bier max 14% mocht hebben:
[Afbeelding]
dan zal het een ongeschreven reel zijn geweest, dacht dat alles boven de 14% geen bier maar sterke drank was.Bombvis schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:40:
[...]
Nee, of het moet een ongeschreven regel zijn. Beithir Fire wordt ook nog gerekend tot de bieren en heeft een alcoholpercentage van 75%
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Het is een combinatie van alcoholpercentage (15 ipv 14), en productieproces (destillatie vs fermentatie).talin schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:52:
[...]
dan zal het een ongeschreven reel zijn geweest, dacht dat alles boven de 14% geen bier maar sterke drank was.
15% of hoger mag het ook alleen maar in een slijterij verkocht worden als ik het goed heb.Arator schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 14:14:
[...]
Het is een combinatie van alcoholpercentage (15 ipv 14), en productieproces (destillatie vs fermentatie).
https://kennisbank.douane...rcentage_en_platogehalte/talin schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:52:
[...]
dan zal het een ongeschreven reel zijn geweest, dacht dat alles boven de 14% geen bier maar sterke drank was.
Voor wat het waard is, de douane heeft geen grenzen qua percentages.
De WA stelt geen maximum aan het alcoholgehalte van bier. De bereidingsmethode van bier stelt een natuurlijke bovengrens aan het alcoholgehalte. Het is echter mogelijk om het alcoholgehalte te verhogen door gedistilleerde alcohol toe te voegen of gebruik te maken van de vriesdistillatiemethode. Door het bier te bevriezen en de daarbij ontstane ijskristallen te verwijderen wordt het bier geconcentreerd en zal het alcoholgehalte stijgen.
De toevoeging van gedistilleerde alcohol aan bier betekent niet per se dat er een product ontstaat dat niet meer als bier aangemerkt kan worden. Zolang het verkregen product het karakter van bier behoudt, valt het onder de definitie van bier en blijft het ingedeeld onder GN-code 2203.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Basqueland heeft nog / weer een aanbieding voor 24 (6 verschillende) IPAs, 96 incl verzending voor 440ml blikken: https://basquebeer.com/en...cion-24-cerveza-artesana/BobB schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:21:
Ik heb 'm koelkast weer leeg en de schappen mogen wel weer eens gevuld: is iemand onlangs nog iets leuks tegengekomen? Zwaar spul genoeg op voorraad, ik zoek vooral in de IPA-hoek. Iemand nog 'n leuke aanbieding/doosje? Alle Other Halfs heb ik onderhand wel uitgespeeld
Rebelbeercans heeft de laatste dagen van de op=op uitverkoop, zitten nog een paar IPAs tussen zo te zien (maar sowieso bijna leeg): https://www.rebelbeercans.nl/
Hier nog een lijstje met een paar van dit soort 'bier'. Staat ook nog eentje van 't Koelschip tussen, uit Almere. Brouwt al best een tijdje niet meer maar heb dat 60% bier wel ooit op op een festival gedronken, en nog wat met de brouwer gesproken. Wel geinig concept maar met bier had de smaak ook niet veel meer te makenBombvis schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:40:
[...]
Nee, of het moet een ongeschreven regel zijn. Beithir Fire wordt ook nog gerekend tot de bieren en heeft een alcoholpercentage van 75%
https://manofmany.com/cul...ongest-beers-in-the-world
De zogenaamde Freeze Distilled bieren dus.evleerdam schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 14:53:
[...]
https://kennisbank.douane...rcentage_en_platogehalte/
Voor wat het waard is, de douane heeft geen grenzen qua percentages.
De WA stelt geen maximum aan het alcoholgehalte van bier. De bereidingsmethode van bier stelt een natuurlijke bovengrens aan het alcoholgehalte. Het is echter mogelijk om het alcoholgehalte te verhogen door gedistilleerde alcohol toe te voegen of gebruik te maken van de vriesdistillatiemethode. Door het bier te bevriezen en de daarbij ontstane ijskristallen te verwijderen wordt het bier geconcentreerd en zal het alcoholgehalte stijgen.
De toevoeging van gedistilleerde alcohol aan bier betekent niet per se dat er een product ontstaat dat niet meer als bier aangemerkt kan worden. Zolang het verkregen product het karakter van bier behoudt, valt het onder de definitie van bier en blijft het ingedeeld onder GN-code 2203.
Zoals van de Moersleutel de Maple Pecan Pie met een alcoholpercentage van 18% (zeg ik uit het hoofd)
Eric, Signing off !!
Ik heb de Garage Sale Box van Bax weer een slinger gegeven. Zal morgen laten weten wat erin zit.BobB schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 13:21:
Ik hoop die stout's maar denk dat ik nog ff wacht tot er weer nieuwe bieren komen. Laat maar weten.Shrien schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 15:54:
[...]
Ik heb de Garage Sale Box van Bax weer een slinger gegeven. Zal morgen laten weten wat erin zit.
Festina lente
Ik dacht oe, dat smaakprofiel (en untappd score) ziet er lekker uit. De prijs gaat er wel overheen voor 1 blik imho. Fijne collega heb jeDexterDee schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:23:
[Afbeelding]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Wat een prijs voor een bier zeg, 100 euro.
Hopelijk is hij echt heel erg lekker!
Hopelijk is hij echt heel erg lekker!
Jouw order #BR00000 is ingepakt en wordt verzonden door DPD. Je kunt je zending volgen door te klikken op bovenstaande button.
Met vriendelijke groeten,
Beer Republic
Bier fan Fryske grûn!
Nu verklap je wel heel veel! Gelieve spoiler-tags te gebruiken
Hahahaha, wou gewoon ff flauw doenShrien schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:34:
[...]
Bier fan Fryske grûn!
Shrien schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 15:54:
[...]
Ik heb de Garage Sale Box van Bax weer een slinger gegeven. Zal morgen laten weten wat erin zit.
:strip_exif()/f/image/4klSfWMSbEdKkF9OiK194EhW.jpg?f=fotoalbum_large)
6x Helles
6x DH pilsner
4x Smoked porter
4x Pastry stout
3x Doppelbock
1x WC pilsner
Oordeel zelf. Ik vind het een prima pakket. De hoeveelheid Helles is wat saai, de Pilsners vind ik prima op smaak met Simcoe/Motueka hop.
Ja het blijft goedkoop, al vind ik de inhoud wat saai. Wel prima voor als het weer wat bbq vriendelijker wordt, dan heb je toch wat bijzonders.Shrien schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:53:
[...]
[Afbeelding]
6x Helles
6x DH pilsner
4x Smoked porter
4x Pastry stout
3x Doppelbock
1x WC pilsner
Oordeel zelf. Ik vind het een prima pakket. De hoeveelheid Helles is wat saai, de Pilsners vind ik prima op smaak met Simcoe/Motueka hop.
Ligt het aan mij of is de Garage Sale box uberhaupt niet meer te vinden op de site?Shrien schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:53:
[...]
[Afbeelding]
6x Helles
6x DH pilsner
4x Smoked porter
4x Pastry stout
3x Doppelbock
1x WC pilsner
Gisterochtend nog wel, maar nu zie ik 'm inderdaad ook niet meer. Dan zullen ze eerst wel door hun voorraad heen zijn vermoed ik. Maar de box komt vaak genoeg online.Wren schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 08:29:
[...]
Ligt het aan mij of is de Garage Sale box uberhaupt niet meer te vinden op de site?
Shrien schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 14:34:
[...]
:strip_exif()/f/image/9vf3MqbtWVsMq5eEe5lealiQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ging me voornamelijk om de fles, maar als je dan toch verzendkosten moet betalen...
Bier fan Fryske grûn!
:strip_exif()/f/image/G3lB19dnDPb7GTiyCOTzIpen.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BZgtFbfHfiuDZJPjPju8eqSl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RKHu2VhQtj2zPgh94HdhfwaG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tlu9GM3EraJIBFxlJZBGqr8T.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GCsNqnFHXuHALObdK2N9Vk24.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FydmgN1F8IAOm8QEkEpmadOj.jpg?f=fotoalbum_large)