Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 204 205 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
iruy schreef op woensdag 24 december 2025 @ 22:20:
De box van Basqueland valt mij juist tegen, die neem ik niet meer.
Op het eerste oog natuurlijk een mooie deal voor 24 blikken, maar de meeste zijn voor mij persoonlijk geen 4 euro per blik waard. Ik drink thuis dan ook graag wat stevigere biertjes, en die zitten er maar enkele in. De rest vrij weinig uitgesproken, gewoon best lekkere IPA's, of neigen tegen 'n gewoon pilsje aan, maar niet meer dan dat.
Voor dat geld heb ik liever 10 klappers naar eigen smaak dan dit. Weer wat geleerd zullen we maar zeggen 😉
Fijne dagen🍻
Grappig hoe de meningen hier zo over kunnen verschillen. Ik vind Basqueland vaak erg mooi gebalanceerde bieren maken. Gisteren heb ik de Mucho Mucho Simcoe op, genieten. Niet zo overdreven zoet en heerlijke hopsmaken.

Om je een mogelijk toekomstige miskoop te besparen; ga met een grote boog om The Garden Brewery uit Kroatië heen. Prachtig bieren, maar ik denk nog minder in jouw straatje dan Basqueland.

• iruy
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11:59
Stevie-P schreef op donderdag 25 december 2025 @ 10:48:
[...]

Grappig hoe de meningen hier zo over kunnen verschillen. Ik vind Basqueland vaak erg mooi gebalanceerde bieren maken. Gisteren heb ik de Mucho Mucho Simcoe op, genieten. Niet zo overdreven zoet en heerlijke hopsmaken.

Om je een mogelijk toekomstige miskoop te besparen; ga met een grote boog om The Garden Brewery uit Kroatië heen. Prachtig bieren, maar ik denk nog minder in jouw straatje dan Basqueland.
Die Mucho Mucho Simcoe is ook zeker niet verkeerd, prima biertje! En zo zitten er nog wel een stuk of 5 in.. Maar de rest spreekt me weinig aan, en is voor mij persoonlijk het geld niet waard.
Leermomentje voor mezelf dus ; geen mistery/discovery boxen meer bestellen, maar gewoon kopen wat ik zeker lekker denk te vinden. Het is uiteindelijk allemaal al prijzig genoeg ;)

Untappd : YuriEhv

• squzzi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:11
Denk dat het allemaal in de verwachting zit inderdaad, basqueland maakt prima bieren, maar over het algemeen geen mega uitschieters (beide kanten op). Voor 4 euro per blik is het wel prima value.

Er zijn nog maar weinig 44cl blikken die je onder de <4.- kan kopen én die positief verrassen, althans ik moet ze dan nog vinden ;)
Pagina: 1 ... 204 205 Laatste