Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 147 ... 197 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wirret
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12:59
Ik heb het surprise xl pakket toch ook maar besteld. Hij was weer online. Als ik de bieren opzoek die op de foto staan dan krijgen ze echt een goede score op Untappd. Ipa’s blijven toch een smaak ding. Ik houd er wel van. En zo krijg je een keer wat nieuws zonder een fortuin per biertje te moeten betalen. Ik vond +7 euro al van de zotte voor een biertje. Ik betaal dan liever 40 euro voor een goede fles gin.

Maarja. That’s me >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RB1987
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 17-03-2024
ArjenIsM3 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:34:
[...]

Maar de actie is voorbij? Of mis ik iets?
Die actie was tot 31 juli dacht ik, zie bovenaan ook ineens een andere actie staan: Gratis Beer Barrel BBQ Chunks bij Barrel Aged en IPA bierpakket

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wirret
Ik heb maar even de moeite genomen om de foto met de surprise box XL bieren om te zetten naar een tabel. Dan zie je meteen hoeveel IPA's het zijn en wat de scores zijn inclusief beschrijving. Uiteraard is elk pakket net wat anders, maar er zullen ook veel overeenkomsten zijn. Ik hoop dat iedereen deze kan openen.

https://docs.google.com/s...682335&rtpof=true&sd=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:45
Nyarlathotep schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:27:
[...]

Veel bieren die ik een paar weken terug ook in het pakket had.
Ik ga het niet meer doen... Te veel van de ipa's missen alle hopkarakter, en dan zit je gewoon een moutig pilsje te drinken. Een aantal zijn nog wel goed, en de sours zijn nog prima.
De versheid van de ipa's heeft mij ook vaker tegengehouden om te bestellen. Toch moet ik zeggen dat veel Amerikaans ipa's zich goed staande weten te houden.
Het is een beetje "hit or mis" maar dat heb ik ook als ik bijvoorbeeld een doosje verse ipa's in polen bestel.

De voornaamste reden voor mij om te bestellen is simpelweg de prijs. De prijs-kwaliteit verhouding is alsnog dik in orde in tegenstelling tot de huidige prijzen van craft in het algemeen. Ik vertik het gewoon om nog 5-7 euro te betalen voor een middelmatige, 13 in een dozijn ipa.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:36
Frontaal heeft per ongeluk te veel voorraad van een nieuw eigen bier verkocht aan de drankenhandel zodat er geen voorraad meer is voor in de eigen Beerclub... je prioriteiten kennen blijft moeilijk blijkt maar weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Deezers op 28-07-2023 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:18

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Ik ben op zoek naar "The Butterfly Effect (c. Seven Island) - New England Double IPA - 7.5% - 44cl" van Frontaal, maar tot op heden nog geen succes ;(

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:32

TMV

Deezers schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 10:21:
Frontaal heeft per ongeluk te veel voorraad van een nieuw eigen bier verkocht aan de drankenhandel zodat er geen voorraad meer is voor in de eigen Beerclub... je prioriteiten kennen blijft moeilijk blijkt maar weer.
De Beerclub was onderhand toch al een beetje een aanfluiting. Tijdje terug stopgezet en een abbo op The Guild genomen voor de verandering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:13
AngelDust schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 10:46:
Ik ben op zoek naar "The Butterfly Effect (c. Seven Island) - New England Double IPA - 7.5% - 44cl" van Frontaal, maar tot op heden nog geen succes ;(
Hier lijken ze hem te hebben en met 15% korting
https://www.rebelbeercans.nl/frontaal-sale-15/

Nvm als je erop klikt is hij uitverkocht... lekker duidelijk!

[ Voor 9% gewijzigd door Louwke op 28-07-2023 12:03 ]

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Louwke schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 12:02:
[...]

Hier lijken ze hem te hebben en met 15% korting
https://www.rebelbeercans.nl/frontaal-sale-15/

Nvm als je erop klikt is hij uitverkocht... lekker duidelijk!
Ja, maar dat lijkt ook de enige die hem heeft had.. kan hem op Beerizer ook nergens vinden...

Bij Frontaal zelf is die alleen in box te bestellen...

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Probeer het eens hier?

https://www.bier-lokaal.nl/

Iedereen (met slechts 20 check ins) die hem incheckt op untapped en hem niet uit frontaal cafe of box heeft lijkt hem hier vandaan te hebben gehaald. Staat echter niet op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

.Joop schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 13:33:
[...]

Probeer het eens hier?

https://www.bier-lokaal.nl/

Iedereen (met slechts 20 check ins) die hem incheckt op untapped en hem niet uit frontaal cafe of box heeft lijkt hem hier vandaan te hebben gehaald. Staat echter niet op de website.
Gratis verzenden vanaf €75 ... en om voor 1 bier nou 7 euro verzendkosten te betalen wordt wat te gek..

Maar bedankt voor het meedenken :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 15:11
Mocht er iemand nog afreizen naar Frankrijk. Hier in Privas heb je een my beers cafe. Ze geven aan 400 verschillende bieren, maar verder dan 50 kom ik niet. Het is iig een aanrader voor de liefhebber, leuk plekje en een aardig assortiment. Ook streetfood busje erbij. Blijkbaar is het een franchise en zijn er 31 locaties in Frankrijk. Helaas kan ik mijn kinderen niet alleen op de camping laten, anders was het een leuk avondje uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wirret
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9M_vbkenQ9gKiXyrWA7Fr_tbLR8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m8QPGnf7bwJkGOlZdHOxm0tb.jpg?f=fotoalbum_large

Hier de bestelling ook net binnengekregen van de Surprise XL. 9 andere dan de eerdere foto. Blij dat de Bath bombs er weer bij zitten net als ook de Slushy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:37

Klippy

Still Game

https://www.bierwinkelier...tterfly-effect-440ml.html
https://www.beerdudes.clu...lab-seven-island-brewing/

Of bedoel je niet online?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:01

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

AngelDust schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 14:04:
[...]

Gratis verzenden vanaf €75 ... en om voor 1 bier nou 7 euro verzendkosten te betalen wordt wat te gek..

Maar bedankt voor het meedenken :)
Even aanvullen tot gratis verzenden uiteraard. :9

Kan van Erp het niet leveren?

Ze hadden daar vanmorgen de Diggelfjoer Nocht en Fjoer BA gelukkig nog staan, had ze gemist. Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Beekforel schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 16:45:
[...]

Even aanvullen tot gratis verzenden uiteraard. :9

Kan van Erp het niet leveren?
Wel gevraagd, maar geen idee of ze die binnen gaan krijgen -O-
Ze hadden daar vanmorgen de Diggelfjoer Nocht en Fjoer BA gelukkig nog staan, had ze gemist. Zin in!
Tsjoch :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-08 13:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ipq5lyIlUdclj51JsJifIitHRPg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LIRq3Guavg2CSbe5TF9whzbr.jpg?f=fotoalbum_large Heerlijk fruitsapje.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 205Gutmann
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:44
Vandaag aangekomen op de camping in Villach, na het opbouwen mezelf getrakteerd op een moersleutel ekuanot x7.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TP0T3Fvbm_ldXDzJhjkMy7Z1uWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d7I1xndcCKV52u1xedXqa6PT.jpg?f=fotoalbum_large

Nu nog even genieten van de Strata X7.
Morgen een zoeken naar een lokale slijter, iemand nog tips voor goede speciaalbieren uit Oostenrijk?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

205Gutmann schreef op maandag 31 juli 2023 @ 21:33:
Morgen een zoeken naar een lokale slijter, iemand nog tips voor goede speciaalbieren uit Oostenrijk?
Bevog :+

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Al die mooie sours nu ook in 1 pakket:
https://beerrepublic.eu/nl/products/sourcrushers

No-brainer als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:54
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:37:
[...]

Al die mooie sours nu ook in 1 pakket:
https://beerrepublic.eu/nl/products/sourcrushers

No-brainer als je het mij vraagt.
Leuke deal ja. Waar heb je hem mee aangevuld? Als je de verzendkosten toch al hebt.. De verzendkosten zijn gedekt tot 36 bier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Lennnn schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:16:
[...]

Leuke deal ja. Waar heb je hem mee aangevuld? Als je de verzendkosten toch al hebt.. De verzendkosten zijn gedekt tot 36 bier.
Ik heb ze allemaal al in het de Surprise box zitten dus nu niet besteld.
Als ik nu zou bestellen zou ik er de Darkcrusher box bij pakken. Of een paar flesjes Fremont voor "weinig" :9~
https://beerrepublic.eu/c....gte=&filter.v.price.lte=

Of samen met een maatje bestellen natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Kapitein Merijn op 01-08-2023 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Kapitein Merijn schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:25:
[...]

IK heb ze allemaal al in het de Surprise box zitten dus nu niet besteld.
Als ik nu zou bestellen zou ik er de Darkcrusher box bij pakken. Of een paar flesjes Fremont :9~

Of samen met een maatje bestellen natuurlijk.
Ik heb in mijn hopcrusherbox volgens mij alleen maar IPA's (komt morgen binnen).

Denk dat ik inderdaad maar de darkcrusher erbij pak. Waar overigens nu ook gewoon een IPA in zit (Evil Twin Before During and After Christmas Beer) 8)7 .

Dan zit ik op 30. Die laatste 6 vind ik nog wel. Fremont flesjes sla ik over. Ook al zijn die ook in de aanbieding..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Lennnn schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:31:
[...]
Waar overigens nu ook gewoon een IPA in zit (Evil Twin Before During and After Christmas Beer) 8)7 .
Haha, viel mij ook al op. Ik was toevallig in conversatie met een medewerker en gelijk even bij hem gemeld. Hij heeft het nu aangepast naar de Evil Twin - Before, During & After Dinner Blend.

Ik vroeg aan de beste man of ik beter de Hopcrusher Medium + Sourcrusher Medium kon kopen, ipv de Surprisebox XL. Conclusie: Niet doen, tenzij je van 9 dubbele bieren houdt ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:48
Hier in de Elzas ook wat leuks lokaal weten te bemachtigen, plus nog een Kaeffer Beer gedronken bij de brouwerij van Bisaiguë :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k4uWH68uOOZAmHFtMPVilg2Z5ho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m2Ls1DOszRAwiJT4qjl39Wyt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:34
_jero_813 schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 18:08:
Hier in de Elzas ook wat leuks lokaal weten te bemachtigen, plus nog een Kaeffer Beer gedronken bij de brouwerij van Bisaiguë :)

[Afbeelding]
Oeh, daar zit ik nu ook, net onder Colmar. De Hypermarché’s hebben al best wat verrassend lekkers, maar waar heb je deze gescoord, ook bij de brouwerij van Bisaiguë?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _jero_813
DCNY schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:25:
[...]

Oeh, daar zit ik nu ook, net onder Colmar. De Hypermarché’s hebben al best wat verrassend lekkers, maar waar heb je deze gescoord, ook bij de brouwerij van Bisaiguë?
In Colmar bij de winkel Au brin de paille, in Eguisheim bij Timothy's brouwerij, in Kaysersberg bij Bisaiguë inderdaad, de Corna net boven Colmar heeft ook wel wat speciaalbier. Hopelijk heb je hier wat aan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:30
205Gutmann schreef op maandag 31 juli 2023 @ 21:33:
Vorig jaar bij Privatbrauerei Loncium geweest. Hebben ook verkoop direct in de brouwerij. Ze zitten in Kötschach-Mauthen en zijn door de week elke ochtend geopend.

https://untp.beer/yW406

Heb daar een aantal lekkere bieren gedronken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
DCNY schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:25:
[...]

In Mittelwihr net boven Colmar zit Bier & Co, ook wel een leuk winkeltje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _jero_813
Thetallguy schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:12:
[...]

Klopt helemaal, vergeten te benoemen en ben er vandaag nog zelfs langs gereden. Is op zondag en maandag gesloten en toen had ik al de andere gevonden, anders was ik zeker even naar binnen gegaan.

[ Voor 5% gewijzigd door _jero_813 op 02-08-2023 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Laatst online: 18:19
Ik vertrek zondag voor een rondje Dresden - Leipzig - Weimar en 1 van de hoofdpunten is: bier drinken :D

Nog tips/suggesties voor dingen die ik zeker moet bezoeken/doen/proeven?

Dresden (4 dagen dus veel tijd);
Hopfenkult bierothek Dresden
Watzke

Leipzig (hier zijn we vier dagen);
Alle Gose drinken.
-Dollnitzer Ritterguts Gose
-Bayerischer Bahnhofgose
-De bieren van Brauerei Junge bij cafe botterhanne en worthmuhle.
-Gosenschenke ("Ohne Bedenken").

Weimar (hier 2 dagen)
-Gasthausbrauerei Felsenkeller.

Wil bij terugkomst overigens wel een lijstje aanmaken met hit/miss. :)

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lennnn
De laatste tijd ben ik redelijk wat van Struise aan het drinken.

Natuurlijk geen kleine naam, maar ze krijgen nog wel te weinig waardering. Geen gekloot met kaarsvet maar gewoon geweldige stouts voor een fractie van de prijs die je neertelt voor vergelijkbare bieren. Die flesjes van de black damnation serie koop je voor pakweg 3,60 bij DeCaigny.

Bij het volgende decaigny bezoek daar ga ik eerst het Struise vak leegroven voor ik verder ga naar de silver en cellar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:11
Rob112 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 15:25:
[Afbeelding]
Altijd leuk om op vakantie wat "plaatselijk" bier te halen
Rijkelijk laat met mijn reactie, maar de FIRST Craft Beer Brewery & Taproom in Budapest vond ik echt top. :)

Had ook een paar biertjes van hübris en Horizont gekocht en waren allemaal goed bevallen.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lennnn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCbhs1UhjRICPlwcxgOCZI7EEYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iS8HzVsGpNFQDLhulgR40nTF.jpg?f=fotoalbum_large

Bestelling van Beer Republic binnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
Lennnn schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 09:36:
De laatste tijd ben ik redelijk wat van Struise aan het drinken.

Natuurlijk geen kleine naam, maar ze krijgen nog wel te weinig waardering. Geen gekloot met kaarsvet maar gewoon geweldige stouts voor een fractie van de prijs die je neertelt voor vergelijkbare bieren. Die flesjes van de black damnation serie koop je voor pakweg 3,60 bij DeCaigny.

Bij het volgende decaigny bezoek daar ga ik eerst het Struise vak leegroven voor ik verder ga naar de silver en cellar.
Neem ik ook altijd mee daar, elke nieuwe Black Damnation sowieso. En standaard nog wel wat Pannenpots.
Ik vind niet iedere Black Damnation even goed, echter zijn ze altijd wel gewoon goed. Soms mag het BA karakter er van mij iets meer uitspringen.

Ik wil die 7 years serie nog van Moersleutel maar die hebben ze nog niet binnen helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door remzor op 03-08-2023 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Wow! Baas boven baas _/-\o_ Ik heb vandaag ook mijn Surprisebox XL mogen ontvangen. Ongeveer de helft hiervan heb ik ook reeds in mijn koelkast staan. De rest is Hopcrusher?

[ Voor 5% gewijzigd door Shrien op 03-08-2023 21:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Doosje vullen is wel gelukt zo te zien _O-

Mooi op tijd binnen voor ipa day :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TMV

TMV

remzor schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:44:
[...]

Ik wil die 7 years serie nog van Moersleutel maar die hebben ze nog niet binnen helaas.
Ik zit net aan de Envy, een barrel-aged sherry barley wine.. So far so good, lekker dik, overrijp rood fruit, sherry, zoet, vadsig.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Shrien schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:20:
[...]

Wow! Baas boven baas _/-\o_ Ik heb vandaag ook mijn Surprisebox XL mogen ontvangen. Ongeveer de helft hiervan heb ik ook reeds in mijn koelkast staan. De rest is Hopcrusher?
Het is de grootste hopcrusher, de sour box, dark box en dan nog 5 extra IPA erbij gepakt.

Wat zit er qua stijl in de surprise die ik niet heb? Ik had verwacht dat ik met alle boxen samen ook wel alles uit de surprisebox zou hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shrien
  • Nu online

Shrien

frequent snoozer

Lennnn schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 23:10:
[...]

Het is de grootste hopcrusher, de sour box, dark box en dan nog 5 extra IPA erbij gepakt.

Wat zit er qua stijl in de surprise die ik niet heb? Ik had verwacht dat ik met alle boxen samen ook wel alles uit de surprisebox zou hebben.
Ik heb nog een verwaarloosbaar Oktoberfest biertje, en volgens mij nog een extra Slushy XL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GZZjDOyNgc3VHz2W2Q-ptxe2n1I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7eFb1hO1MbE415rxzk5Ys5Yy.jpg?f=fotoalbum_large

Wat mij wel opviel is dat sommige bieren wel ruim een jaar oud zijn, dus niet 9-12 maanden zoals geadverteerd. Misschien loop ik ze dit weekend allemaal even na qua vuldatum.

[ Voor 9% gewijzigd door Shrien op 04-08-2023 10:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:34
Thetallguy schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:12:
[...]

Thanks! Vandaag geweest en een aantal blikken meegenomen. Morgen naar huis dus heb (nog) geen foto van de score :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwHlQx4QdrIQQsWLsJih8yR3Kb0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c2D61GKHArzmtGyBhtN2KU5H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52m4vd1Aw2DlCUr8ybFh6-f1viM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tgsQt0iap37zrTGctZbSj6Kk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Waarom zijn veel bieren in de eigen webshops vaak duurder dan in speciaalzaken? Bijvoorbeeld bij Kees veel bieren voor 5,65 euro en in de drankenhandel 4,49 euro. Dat scheelt een aardige slok op de borrel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• El Capitan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:50
Deezers schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 13:26:
Waarom zijn veel bieren in de eigen webshops vaak duurder dan in speciaalzaken? Bijvoorbeeld bij Kees veel bieren voor 5,65 euro en in de drankenhandel 4,49 euro. Dat scheelt een aardige slok op de borrel.
omdat je als fabrikant niet onder je eigen adviesprijs gaat verkopen. dan wil niemand je product meer verkopen aangezien je je eigen wederverkopers direct beconcurreerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Nog Tweakers die vanmiddag in Ermelo voor het Burg Bierfestival zijn?
Weersverwachting is oké, genoeg drank en betaalbaar. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Nu online
Quad schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 12:24:
Ik heb er wel eens naar gekeken, lijkt me best leuk. Alleen qua ov een klein drama om er te komen en niemand die ik ken wel de bob zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Laatst online: 16-09 21:13
Ermelo was mij net iets te ver.. 30km fietsen met dit weer zag ik niet zitten.

19 augustus naar Deventer bierfestival
16 september waarschijnlijk naar Zwolle - Hanze editie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Laatst online: 18:19
Quad schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 12:24:
Ik was er!
Bier of 10 geproefd. Met 3,50 per munt moest je iets selectiever zijn waar je je tasterglas van 15cl mee liet vullen.

Ik was fan van x-brewing, Pronck bieren, Pigs &bears en Gooimeer brouwerij.

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Er waren een paar prima brouwerijen, echter vonden we de smaak overall vrij gemiddeld. We waren unaniem overeen dat Muifel onze brouwerij award verdiende, meerdere soorten die spot-on erg goed was, vergeleken met andere soorten.

Maar helemaal fair is het niet, ik ben uiteindelijk tot 19 stuks gekomen om te proeven, iets meer dan 10% van het totale aanbod wat er was.

Pluspunt voor de organisatie was dat er voldoende ruimte was om te schuilen voor de regen. 👍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gnoJn94nR-fqxv1mCONBAmFayYw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/thWpKskIu6yjUgCONTWuKkDM.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQMvpBAKJlz9Lh961dGv4J3DE1M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bLNEUdZ4FLhnFcSyNW45WhR6.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze toppers van vandaag waren op links Zuster Agatha houtgerijpt, van Muifel. En op rechts UK Quad 9% van BE+ER.
Van zuster Agatha heb ik ook de normale een klein beetje van mogen proeven, maar die op vat was toch next level. :9

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 19:25
Gisteren bij de bierkruier in Hamont geweest, net over de grens. Leuk winkeltje met meer dan 850 verschillende bieren. Prijzen vallen behoorlijk mee.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXw7W2XhgmSHA8BEBaAT8ssREV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8cGuHXkSJOFVglvk8EsmlcDn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VIZVMmTvyhqsgcncfn6xht_fYko=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q59PeqyV0pMV6nuqaF983zqK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EUxjzj9KmmXrn-YQZx9Mg97Ofc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IHW7iNVrASKT2ot5ZAix2enP.jpg?f=fotoalbum_large
Daze kerels verdienen een aparte foto.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ySENaVl8qM2LNRWnNxGPhf7ooY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BACyVGWc4hhPXKguI5JQUGzR.jpg?f=fotoalbum_tile
Klik voor groter.

Vorige week bij IKEA deze 2 meegenomen, zie op Untppd dat ik ze al een keer op heb.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I5crDXh6nvl4IAf7GpEJ9ujWd2g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3jNO9aL1S8Re25m6RuwaF7m9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door walterworld op 11-08-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin-l
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:04
Iemand toevallig nog tips voor goede bierwinkels in Maastricht? En eventueel iets net over de grens?

Wil daarnaast sowieso weer een biertje drinken bij de Gouverneur, zijn er verder nog aanraders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 09:49
justin-l schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:01:
Iemand toevallig nog tips voor goede bierwinkels in Maastricht? En eventueel iets net over de grens?

Wil daarnaast sowieso weer een biertje drinken bij de Gouverneur, zijn er verder nog aanraders?
Keepin it hoppy is een leuke winkel. Andere tips voor cafés zijn Falstaff, De Zwaan en de Stadsbrouwerij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _jero_813
Hier ook nog wat lokaals gescoord in Interlaken 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/twaJyqaOf8pI21UdVJQChUpycuE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/alZbM8tjWazWquVBZr6HUxsP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:42
justin-l schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:01:

helpt deze lijst je? Helaas zijn dergelijke lijsten niet altijd up-to-date.

https://www.ratebeer.com/places/city/maastricht/208/144/

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Louwke
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FpRZnl3Gcdu06Y1Q6CA0zhBTOXw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E1TKBrFnlfJiHIjjVgMdSa4y.jpg?f=fotoalbum_large
Wat blijven deze toch lekker zeg. Als men me ooit wakker wil maken 's nachts dan is het wel voor deze serie. Ook deze was erg fijn chocolade, roasty en de carcavelos kwam er goed uit. Topper weer

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:40
Een pools 'biertje' vanavond. Smakelijk!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdQAjv6QiubrsdfQFKWAazNZAgw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4O9oKLXw6ctduUuTZK9tpmNV.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
Ik heb er geen foto van, maar eergisteren Fantome Saison gedronken. Grote fan van die farmhouse bieren.

Overigens zou de eigenaar en brouwer er over nadenken om de brouwerij over te laten aan iemand anders: https://beer.be/actualite...-de-la-brasserie-fantome/. Dat kan de recepten en smaakbeleving veranderen.

Indien iemand trouwens nog bier van No Science (Brusselse brouwerij) ziet staan en wilt proberen: wees er snel bij want ze zijn failliet, wat in de winkels staat is het laatste wat ze gemaakt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubbeldooier
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:33
Doet mij er aan herinneren dat ik al tijden ook nog ergens een fles Fantome heb liggen. Die moet binnenkort maar eens open.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nvWxJWlwMPclBCxtskmUl-OZ-9w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8kJTR7X58dnd9bmPa8UkT8pT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K80OygPXSaen5pn4QIGoXV1zMVs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oYXJrgwWLjztTruYcdLNUvqE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Klwf-Z4Q5GnXLfqr94iwS_iVgGI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5xQ6OhL1G3viHXdWer0X92am.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3vk_MqdeEPhtMNA8R3UDDIMCeew=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uMlOvIfshLvA1ju9mdL5QfGJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EWy1_4a5KY-6BAYnxR26GTm_1w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7WJVd9HRLWIsV8DZQeTottKY.jpg?f=fotoalbum_tile

Dit weekend aan wat lekkere biertjes van de Molen. Als je de gemiddelde prijs (2,50) per biertje hier tegenover zet, is het dikke prima.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
Sinds juni zit er in Eindhoven een nieuwe (pop-up?) tent. Hoe kan ik deze toevoegen op Untappd?
City Garden Eindje

https://untp.beer/3ddb4bba75
Afbeeldingslocatie: https://assets.untappd.com/photos/2023_08_12/1c7a26fafd1b1671d3fd4f64c661b3d0_1280x1280.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
Quad schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 21:41:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]

Dit weekend aan wat lekkere biertjes van de Molen. Als je de gemiddelde prijs (2,50) per biertje hier tegenover zet, is het dikke prima.
Dat zijn heel schappelijke prijzen! Er lijkt niet zoveel veranderd te zijn sinds de overname door Swinkels?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

cy-gor25 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:38:
[...]

Dat zijn heel schappelijke prijzen! Er lijkt niet zoveel veranderd te zijn sinds de overname door Swinkels?
Geen idee, dit was deel van die XL box met goede kortingen. En dan kom je op zo'n gemiddelde prijs uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lixqZ_C022g8ARIybScFeCv3bEo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MJa58bPR43B9hy0qV0BdjSIR.jpg?f=fotoalbum_tile

De avond sluit ik af met bovenstaande, ik ben niet van pinda, en deze geur is erg sterk, maar in de smaak valt het gelukkig mee. Wel iets te 'waterig' voor een stout, misschien had het langer moeten liggen?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
De Hel en Verdoemenis en Bommen en Granaten was altijd wel een goede Stout en Barleywine. Wel even geleden dat ik ze op heb trouwens. Misschien eens tijd om eens te gaan herbezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
walterworld schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:02:
Sinds juni zit er in Eindhoven een nieuwe (pop-up?) tent. Hoe kan ik deze toevoegen op Untappd?
City Garden Eindje
Via https://untappd.com/venue/suggest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubbeldooier
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:33
Louwke schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 07:26:
De Hel en Verdoemenis en Bommen en Granaten was altijd wel een goede Stout en Barleywine. Wel even geleden dat ik ze op heb trouwens. Misschien eens tijd om eens te gaan herbezoeken
Niet zo'n fan van de weg die de Molen ingeslagen is, van BrAnDiNg tot de bieren (Babi & Pangang etc.) maar de Hel & Verdoemenis staat nog als een huis.

Heb hem standaard wel in huis. Hele strakke (basis) stout voor een hele goeie prijs.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zijn ook de enige twee die ik een 4.0 of hoger heb gegeven op Untappd. En retailprijs is €3,20, als je dat in ogenschouw neemt zijn het echt goede bieren.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:11
Ik ben niet van de stouts maar de bommen en granaten heb ik altijd in huis. Ze hebben hem ook regelmatig als barrel aged versie en dat is een leuke afwisseling. Toch een van mijn meest favoriete biertjes.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Nu online

DexterDee

I doubt, therefore I might be

walterworld schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 22:02:
City Garden Eindje
Close, but no cigar :7
De suggest functie geeft je een seintje als een venue verified wordt. Uptappd gaat niet zelf op verzoek venues toevoegen.

Ik heb zelf inmiddels een aantal venues toegevoegd om in Untappd te gebruiken. De manier om dit te doen is om een nieuwe "place" toe te voegen in FourSquare. Untappd haalt namelijk z'n venues rechtstreeks bij FourSquare vandaan. Kwestie van de FourSquare App downloaden en een profiel aanmaken. Daarna kun je places / venues toevoegen. Hou er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat in Untappd de locatie selecteerbaar wordt.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
DexterDee schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:25:
[...]

[...]

De suggest functie geeft je een seintje als een venue verified wordt. Uptappd gaat niet zelf op verzoek venues toevoegen.

Ik heb zelf inmiddels een aantal venues toegevoegd om in Untappd te gebruiken. De manier om dit te doen is om een nieuwe "place" toe te voegen in FourSquare. Untappd haalt namelijk z'n venues rechtstreeks bij FourSquare vandaan. Kwestie van de FourSquare App downloaden en een profiel aanmaken. Daarna kun je places / venues toevoegen. Hou er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat in Untappd de locatie selecteerbaar wordt.
Ah, oké.
Ik zal eens met 10minutemail een tijdelijk accountje maken bij FS en het adres toevoegen, dankjewel. :)

Word FS nog een beetje gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Nu online

DexterDee

Ik heb geen flauw idee of FourSquare veel of weinig gebruikt wordt. Ik gebruik het indirect via Untappd wel zeer regelmatig :P

In plaats van een burner account kun je natuurlijk ook gewoon een "legit" account maken. Altijd handig als je op een bierfestivalletje staat en je wil onder de correcte venue inchecken. Volgens mij werkt FS ook met een soort reputatiesysteem. Een nieuwe place wordt sneller goedgekeurd als eerdere places die je hebt toegevoegd ook daadwerkelijk gebruikt worden door anderen. En het is ook wel weer leuk om op Untappd mensen "jouw" venue te zien inchecken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
DexterDee schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:41:
Ik heb geen flauw idee of FourSquare veel of weinig gebruikt wordt. Ik gebruik het indirect via Untappd wel zeer regelmatig :P

In plaats van een burner account kun je natuurlijk ook gewoon een "legit" account maken. Altijd handig als je op een bierfestivalletje staat en je wil onder de correcte venue inchecken. Volgens mij werkt FS ook met een soort reputatiesysteem. Een nieuwe place wordt sneller goedgekeurd als eerdere places die je hebt toegevoegd ook daadwerkelijk gebruikt worden door anderen. En het is ook wel weer leuk om op Untappd mensen "jouw" venue te zien inchecken..
Vind een 1 of 2 daags festival net iets anders dan een tent/zaak dat meerdere maanden/jaren op een zelfde plek is.
Als het om een bierfestival gaat zal de organisator wel iets geregeld hebben lijk me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Nu online

DexterDee

walterworld schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:51:
Vind een 1 of 2 daags festival net iets anders dan een tent/zaak dat meerdere maanden/jaren op een zelfde plek is.
Als het om een bierfestival gaat zal de organisator wel iets geregeld hebben lijk me?
Dat zou je denken ja. Maar toch gebeurt het regelmatig dat de organisator dat niet regelt. En dan voeg ik liever de venue toe dan dat ik incheck bij de supermarkt of de kapper die toevallig ook op het plein zit ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:57

nwagenaar

God, root. What's the differen

Afgelopen dinsdag even bij de lokale slijterij geweest en gevraagd of ie toevallig nog wat oude flessen Barrel Aged had liggen (we zijn sowieso fan van Barrel Aged, maar oudere flessen tegen een schappelijke prijs is altijd meer dan welkom); komt ie met het volgende aanzetten (de oudste komt uit 2012!) en voor een schappelijke prijs hebben we alles meegenomen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M7FbPh4vMW7qbRwgTcgQEqJ0zsE=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xq3r9EUBE2CR0NQTZy0bdReJ.jpg?f=fotoalbum_medium

Afgelopen woensdag hebben we de Tjeesus Reserva BBA uit 2016 geopend van de Strouse Brouwers (de "jongste" uit de collectie) en die was erg lekker en zacht qua smaak.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
DexterDee schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:56:
[...]

Dat zou je denken ja. Maar toch gebeurt het regelmatig dat de organisator dat niet regelt. En dan voeg ik liever de venue toe dan dat ik incheck bij de supermarkt of de kapper die toevallig ook op het plein zit ;)
Kan je bij een eenmalig bier festival de venue ook weer verwijderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DexterDee
  • Nu online

DexterDee

walterworld schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 15:12:
Kan je bij een eenmalig bier festival de venue ook weer verwijderen?
Volgens mij kan dat niet en is ook niet de bedoeling. Het event heeft plaatsgevonden en het is volgens mij het idee dat je later nog kan teruglezen wat mensen ervan vonden. Voor jaarlijks terugkerende festivals wordt vaak ook het jaartal achter de naam van het event geplakt, e.g. "Bierfestival Schenk 2023"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Willems86
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16-09 00:00
Prima slijterij met deze bieren!
Struise Brouwers valt hier ook erg goed in de smaak en beland hier ook altijd in het mandje!
nwagenaar schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:58:
Afgelopen dinsdag even bij de lokale slijterij geweest en gevraagd of ie toevallig nog wat oude flessen Barrel Aged had liggen (we zijn sowieso fan van Barrel Aged, maar oudere flessen tegen een schappelijke prijs is altijd meer dan welkom); komt ie met het volgende aanzetten (de oudste komt uit 2012!) en voor een schappelijke prijs hebben we alles meegenomen:

[Afbeelding]

Afgelopen woensdag hebben we de Tjeesus Reserva BBA uit 2016 geopend van de Strouse Brouwers (de "jongste" uit de collectie) en die was erg lekker en zacht qua smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillyWilly
  • Registratie: December 2020
  • Niet online
DexterDee schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:25:
[...]

[...]

Ah, wist ik niet, vandaag ook in een bar gezeten die niet herkend werd, gewoon in de comment gezet, ok voor mij, maar leuk om te weten hoe het werkt

Craft beer PriceWatch : https://beerizer.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _jero_813
En nog wat extra lokaals gescoord bij Interlaken/Wilderswil 😀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1XBJ20sFFp9W7VXcG6RewGtg5ZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a9ISw7v1o8O4XUguwV3w59Qz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Laatst online: 16-09 21:13
Nog tweakers die aankomende zaterdag naar Deventer Bierfestival gaan?
https://deventerbierfestival.nl/

Schijnen 3 edities te zijn, in Mei was ik zelf niet aanwezig. Wellicht iemand die toen geweest is en kan zeggen of t de moeite waard is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klaps
Purehz schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 20:50:
Nog tweakers die aankomende zaterdag naar Deventer Bierfestival gaan?
https://deventerbierfestival.nl/

Schijnen 3 edities te zijn, in Mei was ik zelf niet aanwezig. Wellicht iemand die toen geweest is en kan zeggen of t de moeite waard is?
Ik was er in mei. Het was wel geinig. Niet de spannendste bieren of brouwerijen, maar het zijn wel echt lokale brouwerijen die er staan, dus een keer wat anders dan het Moersleutel, Frontaal, Uiltje en Jopen geweld. Het is gratis, dus je bepaalt zelf hoeveel je uiteindelijk uitgeeft. En de locatie is leuk, zo naast de Lebuinuskerk. Moet het wel goed weer zijn natuurlijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
Ik heb alweer de eerste adventskalender besteld. Vind deze wel een succes, maar vooral omdat er veel verschillende soorten bier in zitten en daarmee is het een verrassing.

https://www.misterhop.com...der-2023-mr-hop-pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
nwagenaar schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:58:

[Afbeelding]

Black Albert en Cuvée Delphine zijn super. Die met het dier op het label ken ik niet. Wat is dat? Je hebt geluk gehad, struise bieren zijn lastig te vinden behalve pannepot dan. Persoonlijk drink ik die liever in de winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOXeoOlcytba_eQupAIdzE3J97k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Efr5vedHvFApxEOPUu7HVfd7.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ben wel fan deze. Zou smaken naar Bergamot citroen. Persoonlijk ben ik heel slecht ik het herkennen van aroma's maar deze is wel heel fris, herby en lekker. Iets duurder dan de normale Chimay (2,50 euro)

• Deezers
brukskeluuk schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 12:18:
Ik heb alweer de eerste adventskalender besteld. Vind deze wel een succes, maar vooral omdat er veel verschillende soorten bier in zitten en daarmee is het een verrassing.

https://www.misterhop.com...der-2023-mr-hop-pre-order
Ik twijfel nog over een adventskalender. Vorig jaar had ik er 3. Moersleutel was de beste en Frontaal de slechtste met te veel standaardbieren en supermarktbieren. Ik verwacht dat ze dit jaar wel weer een stuk duurder worden, ook omdat ze gewoon uitverkocht waren. En mijn biervoorraad is al best hoog momenteel.

• klaps
Ik zit te denken aan een adventskalender van Craftboxs. Iemand daar ervaring mee?

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 12:39
Die van Moersleutel was top inderdaad. Dit jaar heb ik nog niks gezien van ze dat er een adventkalender van Moersleutel komt, vorig jaar hadden ze dat al in mei gecommuniceerd. Weet iemand daar meer van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thijssie007
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 23:10
bbunn07 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:07:
Die van Moersleutel was top inderdaad. Dit jaar heb ik nog niks gezien van ze dat er een adventkalender van Moersleutel komt, vorig jaar hadden ze dat al in mei gecommuniceerd. Weet iemand daar meer van?
Volgens mij hebben ze (Charlotte) op de facebook groep al laten doorschemeren dat deze er wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Soort van love hate relationship met Adventskalenders :)
Elk jaar denk ik weer van was het het waard? Ja meestal wel, maar de hoeveelheid bier is vaak toch stevig.

Anyhow, het kriebelt hier ook weer zullen we maar zeggen. Afgelopen jaren de volgende gehad: Beer in a box en afgelopen jaar Moersleutel. Al met al waren deze beide erg sterk!

Gezien de prijs dit jaar maar weer eens voor de Beer in a box gegaan. Beviel het eerste jaar goed en de mix van brouwers bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 21:50
Nee nee nee........stop de komende paar maand aub met die advetenskalender-posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

cedras schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:11:
Nee nee nee........stop de komende paar maand aub met die advetenskalender-posts.
Je wilt nog even van de (na)zomer genieten? :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 21:50
Graag.

Er zit een bepaalde gedachte achter die pakketten en dat snap ik wel, maar het wordt meestal gebruikt om bier te hamsteren (sommigen kopen er 3 a 4) en achteraf maar klagen dat het het geld niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Tja als dat je bedoeling is moet je niet aan de advent beginnen, wacht dan tot black friday bijvoorbeeld.
Advent voor mij is juist dat je een aantal specials krijgt, ook wat andere brouwers weer proberen. En dat tegen een schappelijk prijsje vaak inderdaad. Maar hamsteren dat doe je dan verkeerd inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik dacht vanmorgen nog: "Ik ga niet naar de slijterij van volgende week komt de Guild Box"....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• brukskeluuk
Beekforel schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 20:10:
Ik dacht vanmorgen nog: "Ik ga niet naar de slijterij van volgende week komt de Guild Box"....
En toen.....? Wat een ongekende cliffhanger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV

TMV

brukskeluuk schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 22:06:
[...]

En toen.....? Wat een ongekende cliffhanger!
Mail van vandaag:

Het is bijna eind augustus en bijna tijd voor de nieuwe Guild Box!
Helaas staan wij even voor een uitdaging en zijn wij benieuwd welke oplossing volgens jou het beste is.

Dit is er aan de hand:
Het label van één bier voor deze Box is vertraagd door een foutje bij de producent. Het bier staat ingeblikt voor je klaar, maar de labels zijn er nog niet zodat wij het kunnen uitgeven.

Ons inpakteam stond klaar om aanstaande maandag te beginnen de verzending van alle Guild Boxen, maar de labels waar we op wachten komen in de loop van de week.

Nu zijn wij benieuwd welke oplossing jullie voorkeur heeft?

Optie 1: Vertraagde Levering - We beginnen een weekje later met verzenden, maar bieden je een complete Box zodat je dit bier vers kunt drinken.

Optie 2: Volgende Box - We verzenden volgens ons reguliere verzendschema en sturen het desbetreffende bier mee met de volgende Guild Box van oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 205Gutmann
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:44
Optie 3: het bier naleveren zodra het label gereed is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
Optie 4: Plak er een stickertje op zoals Emelisse:

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:09
Nu we het over adventskalenders hebben, iemand ooit die van White Pony geprobeerd?

https://www.whiteponybeer...-CALENDAR-2023-_c_39.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Nu ben ik geen fan van barrel aged bijvoorbeeld, zijn er ook pakketten met wat meer specifiekere keuzes bekend?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTtUd0VSNsjyZe3cSaxNkkl0xSk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6cE5R9zckayURazxjbuzxyRD.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik had gisteren echt een kanjer van een Puhaste. Heb 'm een instant 5/5 gegeven. Tientje voor zo'n flesje, maar was het waard.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Quad schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:06:
[Afbeelding]

Ik had gisteren echt een kanjer van een Puhaste. Heb 'm een instant 5/5 gegeven. Tientje voor zo'n flesje, maar was het waard.
Pfff als ik de foto zie loopt het water mij al in de mond. :X :9~

Ga gelijk een silver serie koud zetten voor komend weekend.
Pagina: 1 ... 147 ... 197 Laatste