Toon posts:

Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 141 142 143 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

AViCED schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 06:17:
Niemand MBCC geweest? was een mooi weekend :)
Ik ben er (voor het eerst) geweest. Was sinds maandag al in Kopenhagen, dus heb ook wat tto's meegepikt én flink wat van de stad gezien.
Het festival zelf was best overweldigend. Een stuk of 100 brouwerijen, met twee bieren per sessie. En uiteraard de nodige (geheime) flessen die werden geschonken. Tommie Sjef had overigens gewoon een stuk of vijf bieren beschikbaar (uit fles).
Als Gold ticket member kon ik makkelijk de uber fomo bieren halen zonder gedoe. Voor de rest heb ik gewoon rondgelopen en niet eens zo veel gedronken (zo'n 20 bier per sessie vond ik wel voldoende).
De zaterdagmiddagsessie was wel erg teleurstellend. Véél te druk, en de laatste anderhalf uur moest je zoeken naar bier. Zuur voor de mensen die alleen voor die sessie zijn gekomen.
Volgend jaar Polen eens proberen. Dit festival was erg massaal, met iets te veel fanatiekelingen. Kleinschaliger heeft dan mijn voorkeur (BPBW bijvoorbeeld).

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +14Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:38
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:07
Proost!
Zaterdag ga ik lekker Gelato's van de tap drinken bij Hop in 't slot :9~
https://hopintslot.nl/programma/

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:15

Quad

Doof

Nyarlathotep schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:23:
[...]
(zo'n 20 bier per sessie vond ik wel voldoende).
Ik mag hopen in kleine proefglaasjes en niet bieren van 25cl per keer. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:40
Thalaron schreef op zondag 7 mei 2023 @ 23:19:
Ik dacht… subtiel is het beide niet en dus een heel passende combinatie;

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bij mij was dit biertje nummer 995, bijna op 1 lijn

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Thalaron
Zo, de nieuwe barcode mag er zeker zijn!

Ja… ik heb vandaag soort van weekend zullen we maar zeggen :)

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AViCED
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-05 03:58
Nyarlathotep schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:23:
[...]

Ik ben er (voor het eerst) geweest. Was sinds maandag al in Kopenhagen, dus heb ook wat tto's meegepikt én flink wat van de stad gezien.
Het festival zelf was best overweldigend. Een stuk of 100 brouwerijen, met twee bieren per sessie. En uiteraard de nodige (geheime) flessen die werden geschonken. Tommie Sjef had overigens gewoon een stuk of vijf bieren beschikbaar (uit fles).
Als Gold ticket member kon ik makkelijk de uber fomo bieren halen zonder gedoe. Voor de rest heb ik gewoon rondgelopen en niet eens zo veel gedronken (zo'n 20 bier per sessie vond ik wel voldoende).
De zaterdagmiddagsessie was wel erg teleurstellend. Véél te druk, en de laatste anderhalf uur moest je zoeken naar bier. Zuur voor de mensen die alleen voor die sessie zijn gekomen.
Volgend jaar Polen eens proberen. Dit festival was erg massaal, met iets te veel fanatiekelingen. Kleinschaliger heeft dan mijn voorkeur (BPBW bijvoorbeeld).
Wij waren vanaf donderdagavond in Kopenhagen, leuke kleine stad :). Vrijdagmorgen de ochtendsessie gehad welke zeer goed te doen was. de echte topbieren (qua score) waren wel voor de zaterdag gereserveerd. Zaterdagmiddag hebben we de late sessie gehad welke toch wat te druk was. Laatste uren inderdaad toch wat moeten zoeken. Dit komt waarschijnlijk ook doordat vrijwel iedereen met 2 glaasjes rondliep. Gelukkig nog als een van de laatste 5 de Assassin vanilla bean gehad van Topling. Lekker bier maar vond het de hype niet waard. Toch leuk om eens gehad te hebben maar ik zou hierzelf geen 400/500/600 euro voor neerleggen. Maargoed dat doe ik voor geen enkel bier :).
Zelf zijn we nog bij de mikkeller bar geweest bij de Topling TTO. Al vond ik die bij Peders toch stukken beter. Vooral de lokatie was top en de Teletekst taplijst vond ik een hele toffe gimmick. Zaterdagavond nog even een lokaal technofeestje meegepakt en op de zondag en maandag wat op een fietsje rond kunnen touren.
Leuke stad/ervaring maar volgend jaar gaan wij naar Pohjala of naar Polen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 18:57
Thalaron schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 19:53:
@Martijn1990 door de regen gelopen met die Lervig? Of heb je hem in de vriezer laten vallen?

Tip; Dergelijke stouts niet te koud drinken (of anders op temperatuur laten komen) :)
Was na de boodschappen in de koelkast terecht gekomen waar ik hem later uit heb gehaald. Toen ontstond het condens erop en maakte ik de foto. Moet hem nog open maken, maar zal dan niet uit de koelkast komen :D

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Martijn1990
Net was het dan zover! Erg lekker bier inderdaad 🙌🏼 Blijf €17 voor een flesje lastig te verantwoorden, maar hey, het was vakantie!

@Thalaron volgens het flesje moet die toch best koud (8 graden) geserveerd worden. Of staat dat ergens anders voor?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Thalaron
8 graden is voor mijn idee toch wel vrij uitzonderlijk als advies voor een dergelijk bier. Dergelijke bieren staat tot zover ik weet meestal 12 graden op (wijnkoeler FTW). Maar kouder dan uit de wijnkoeler schenk ik ze eigenlijk nooit in omdat er naar mijn beleving dat toch wat van de beleving verloren lijkt te gaan.

Al met al blijft het persoonlijke voorkeur, maar in algemene zin adviseren de meeste (ook hier) om alcohol percentage = temperatuur aan te houden. bijna 15% met advies van 8 graden had ik ook niet verwacht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martijn1990
Thalaron schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:56:
8 graden is voor mijn idee toch wel vrij uitzonderlijk als advies voor een dergelijk bier. Dergelijke bieren staat tot zover ik weet meestal 12 graden op (wijnkoeler FTW). Maar kouder dan uit de wijnkoeler schenk ik ze eigenlijk nooit in omdat er naar mijn beleving dat toch wat van de beleving verloren lijkt te gaan.

Al met al blijft het persoonlijke voorkeur, maar in algemene zin adviseren de meeste (ook hier) om alcohol percentage = temperatuur aan te houden. bijna 15% met advies van 8 graden had ik ook niet verwacht.
Was zelf ook erg verbaasd ja. Zag het ook pas na inschenken en toen was die al een paar uur uit de koelkast (maar wel in een donkere tas in een relatief koele auto). Smaakte heerlijk!

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Lekker op weg vanavond

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Martijn1990 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 20:50:
[...]

Was zelf ook erg verbaasd ja. Zag het ook pas na inschenken en toen was die al een paar uur uit de koelkast (maar wel in een donkere tas in een relatief koele auto). Smaakte heerlijk!
Je kan zo'n bier beter te koud uitschenken dan te warm. Zeker nu warmt zo'n bier vrij snel op. Dan merk je vanzelf hoe de smaak zich ontwikkelt.
En in dit geval wordt die 8 graden door de brouwer aanbevolen, dus zou ik mij er gewoon 'aan houden'.
Ik heb dikke stouts gedronken die koud net zo goed zo niet beter smaakten dan op kamertemperatuur.
Het bier een verandering als je deze even uitgeschonken laat staan. Het is bijna een spelletje...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Kapitein Merijn
De eindstand van een mooie avond:

• Quad

Quad

Doof

Netjes, maar met hoeveel personen?

PVOutput☀️
Darts🎯

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:28
Hoe waren de Goose Island Bourbon County's?

• Kapitein Merijn
Quad schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 13:29:
Netjes, maar met hoeveel personen?
7 kerels en 2 dames die af en toe een beetje meedronken.
De Bourbon county waren top en de Central waters vielen een beetje tegen. Wel goed maar de prijs niet waard.
The Sours van Vault city zijn echt geniaal.
De Moersleutel was ook erg mooi!

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Thalaron
De voorraad maar weer weg aangevuld. Er was enige ruimte ontstaan en dat kan natuurlijk niet :+

Normaliter ben ik niet zo van de tekst ‘Maple’ op mijn bieren, maar @Martijn1990 zijn ervaring heeft mij weten te overtuigen :)

De Australian Dark Rum nog eentje meegepakt gezien ik die érg geslaagd vond :9B

[Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 13-05-2023 15:18]

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Skalaar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01:11

Skalaar

What air defence doing?

Om het eerste zomergevoel van 2023 te vieren heb ik vandaag een heerlijke selectie van brouwerij Klein Duimpje uit Hillegom open getrokken.

Powered by AMD Ryzen 5 – 5600X | Nitro+ 6950 XT | ROG Strix X570-E | Trident Z 32GB 3600Mhz | RM850x | NZXT H500

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:34
Thalaron schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 22:06:
Zo, de nieuwe barcode mag er zeker zijn!

[Afbeelding]

Ja… ik heb vandaag soort van weekend zullen we maar zeggen :)
Proost ik heb hem zojuist opengetrokken. Erg lekker de wijnen komen er erg mooi in uit, topper 👌

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het weekend tot dusver, waarbij Uiltje mijn favoriet is van deze 2. Prachtig smaakvol en bij iets warmere temperatuur steeds beetje meer koffie. En als ik de prijs van dit biertje meeneem, dan is de 6.50 euro relatief goedkoop voor zo'n goede smaak.

De Öö X is een prachtige barley wine en port, proef je goed. En net als het Uiltje is het ondanks de percentage niet echt alcoholisch in smaak en geur, fijn!

[Voor 4% gewijzigd door Quad op 13-05-2023 23:02]

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:48
Wellicht dat iemand het hier weet.

Van de week ga ik waarschijnlijk langs bij Basqueland in San Sebastian. Vroeg mij af of de prijzen daar gelijk zijn aan die van de webshop?
https://basquebeer.com/en/beers/
Daar zie ik ook voornamelijk 4 packs of grotere flessen/pakketten. Nou is overal 4 van halen wat veel :X

Verder kom ik langs Pamplona, daar vlakbij zit Naparbier gevestigd. Iemand daarmee bekend en of het de moeite waard is?
Google Reviews & Untappd beoordelingen lijken mij wel goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 09:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

@Purehz in hun bar in de stad kun je iig losse blikken kopen. Qua prijs heb ik toen niet echt naar gekeken, was al lang blij dat ik fatsoenlijk bier kon kopen. :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:00
Ter plaatse kon ik (in 2019) ook losse blikken kopen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02:44

Shrien

frequent snoozer

Weer een mooi setje bij Basqueland trouwens. €4 per blik, gratis verzending vanuit Spanje. :9~

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Purehz
Vandaag bij Naparbier geweest.
https://maps.app.goo.gl/QjV4qYHu5BLJ5ubM6
Wij kwamen met onze camper vanuit het zuiden en vlak voor Pamplona stuurde de navigatie ons de snelweg af. Vlakbij een vliegveld en op een industrie terrein zou je de brouwerij niet snel herkennen aan de buitenkant.
Overdag is het alleen geopend voor afhalen, eind van de dag gaat de tap open. Aangezien ik toch moet rijden was drinken niet echt een optie.

Korte tour gehad, even vlug gekeken naar alle ketels en waar er gewerkt werd. Kijken was geen probleem, "complete" rondleiding bleef waarschijnlijk achterwege door het gebrekkige Engels van de beste man.

Vanavond maar eens eentje open trekken als de kinderen slapen. Deze selectie meegenomen:

Onderste blikken waren 5 euro, deze waren nieuw.
Bovenste tussen de 3 - 4 euro en naar ik begreep basis assortiment. Flesje is een Barley Wine, met wishkey & wijn (BA).

*Toevoeging*
Zo, de eerste maar eens proberen..
Is niet verkeerd! :9B

[Voor 12% gewijzigd door Purehz op 16-05-2023 21:45]

• Faeshaas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:05
Morgen vertrek ik voor 2 weken naar IJsland. Iemand nog tips wat betreft brouwerijen en leuke barretjes?

Wat er nu al op de lijst staat:
Microbar Reykjavík
https://maps.app.goo.gl/J23NrWyNrnHMH4GU7

Skúli Craft bar
https://maps.app.goo.gl/JemjdiQAMJREUTxz6

Bruggsmiðjan Kaldi Brewery
https://maps.app.goo.gl/zuCyEn89oGEcXv1x8

Mochten mensen nog leuke suggesties hebben dan hoor ik het graag :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:24
Faeshaas schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 17:20:
Morgen vertrek ik voor 2 weken naar IJsland. Iemand nog tips wat betreft brouwerijen en leuke barretjes?

Microbar Reykjavík

Skúli Craft bar

IJsland d:)b

Wel duur qua drank, een bier zal zeker 8-9 euro zijn minimaal.

In Reykjavik zijn er ook nog 2 brouwerijen.

http://aegisgardur.is/
en
http://www.borgbrugghus.is/

Je zou ook gewoon langs de Vinbudin kunnen gaan want dat is de enige plek om normaal/craft bier en andere drank te kopen. Supermarkten mogen dat niet. Dan is het bier nog redelijk betaalbaar :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Purehz

Vanavond een aantal biertjes van Basqueland geprobeerd in de Taproom.
Linksboven: Chuggles (aanrader! 4,5% maar zoveel smaak!)
Rechtsboven: Hazymona
Middenlinks: Santa Clara
Rechtsmidden: Aupa
Linksonder: Arraun
Rechtsonder: Voīla

Vanmiddag al t een en ander ingeslagen maaar dit smaakt naar meer... Morgenochtend nog maar een aantal biertjes inslaan!

[Voor 19% gewijzigd door Purehz op 18-05-2023 23:03]

• Quad

Quad

Doof

Ik heb een drietal HJ GP kruikjes van verschillende jaren oud die we zaterdag willen proberen, staan op kamertemperatuur.
Is het handig deze nu even te gaan koelen of kan dat zaterdag ook nog prima?

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Purehz
Quad schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:37:
Ik heb een drietal HJ GP kruikjes van verschillende jaren oud die we zaterdag willen proberen, staan op kamertemperatuur.
Ik hou ervan dat ze geleidelijk warmer worden, dus wel koud uit de koelkast en dat je de verandering van smaak proeft naar mate hij opwarmt.

Een poosje geleden ook een aantal jaar verschil geproefd naast elkaar van de HJ GP.
Wat is dan de ideale volgorde, van oud naar jong of andersom..?

• Thalaron
Purehz schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:46:
[...]

Ik hou ervan dat ze geleidelijk warmer worden, dus wel koud uit de koelkast en dat je de verandering van smaak proeft naar mate hij opwarmt.

Een poosje geleden ook een aantal jaar verschil geproefd naast elkaar van de HJ GP.
Wat is dan de ideale volgorde, van oud naar jong of andersom..?
Gelijktijdig naast elkaar? Zo kreeg ik ze in ieder geval ook bij het brouwerij café nabij de brouwerij :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 22:55
Quad schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:37:
Koud zetten en een half uur voor het drinken uit de koelkast halen.

• Quad

Quad

Doof

Leg ik ze straks in de koelkast. 👍
We zijn met z'n tweeën dus naast elkaar om te proeven en daarna van jong naar oud.
Verwachting is dat het verschil tussen de jonge en anderhalf jaar oude fles niet groot is, die van 4 verwacht ik wel.

Langer laten liggen heeft niet zoveel zin denk ik, dat gaan we echt niet proeven.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:08

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Purehz schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:34:
[Afbeelding]

Bedankt voor de review! Deze zit in dat setje dat hierboven werd aangeraden:
Shrien schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:29:
Weer een mooi setje bij Basqueland trouwens. €4 per blik, gratis verzending vanuit Spanje. :9~
Nog steeds te koop zo te zien :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dinjesk
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02-06 19:11
Quad schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 23:06:
Leg ik ze straks in de koelkast. 👍
We zijn met z'n tweeën dus naast elkaar om te proeven en daarna van jong naar oud.
Verwachting is dat het verschil tussen de jonge en anderhalf jaar oude fles niet groot is, die van 4 verwacht ik wel.

Langer laten liggen heeft niet zoveel zin denk ik, dat gaan we echt niet proeven.
Volgens gerard (de ex hoofdbrouwer) is hij op zn best tussen de 5 en 8 jaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dinjesk schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 09:53:
[...]

Volgens gerard (de ex hoofdbrouwer) is hij op zn best tussen de 5 en 8 jaar.
Dat geloof ik graag! Maar ik ben bang dat ik die verschillen niet ga proeven.

(ok, je komt er maar op één manier achter, maar toch.. ) :+

[Voor 10% gewijzigd door Quad op 19-05-2023 10:23]

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06:59
Purehz schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:34:
[Afbeelding]

Rechtsboven: Hazymona
Middenlinks: Santa Clara
Rechtsmidden: Aupa
Linksonder: Arraun
Rechtsonder: Voīla

Vanmiddag al t een en ander ingeslagen maaar dit smaakt naar meer... Morgenochtend nog maar een aantal biertjes inslaan!
Leuke brouwer is dat. Was het druk?

Toen ik er vorig jaar was, was ik de enige. Samen met 2 mensen van Basqueland zelf.

Hun bieren stellen ook echt nooit teleur. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lennnn
Iemand nog aanraders in Puglia?

Zit nu in Monopoli, over een weekje richting Lecce.

Noordelijker mag ook, ik moet ook een keer weer terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Purehz
Lennnn schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:02:
[...]

Leuke brouwer is dat. Was het druk?

Toen ik er vorig jaar was, was ik de enige. Samen met 2 mensen van Basqueland zelf.

Hun bieren stellen ook echt nooit teleur. :)
Was toch wel mooi vol, denk zo'n 25-30 man.

Ook handig, kon gewoon aan t eind van de avond afrekenen i.p.v. na elk biertje. Vanochtend nog een aantal blikken meegenomen die ik gisteravond op de tap had geproefd. Waren om 9:00 al open en t lag toevallig weer op de route..

Komende dagen/weken weer onderweg.
Mensen tips voor brouwerijen tussen Bordeaux en Normandië; Frankrijk van onder tot boven langs de kust zeg maar?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-06 09:34
Faeshaas schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 17:20:

Microbar Reykjavík

Skúli Craft bar

Ik vond dit wel een lekker biertje uit Ijsland:
https://untappd.com/b/ein...c-doppelbock-2021/4615465
Purehz schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:59:
[...]

Mensen tips voor brouwerijen tussen Bordeaux en Normandië; Frankrijk van onder tot boven langs de kust zeg maar?
Brasserie La Débauche misschien?

[Voor 14% gewijzigd door ivo001 op 19-05-2023 16:48]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:58
Purehz schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:59:
[...]

In bretagne heb je bij de Leclerc supermarkten vaak veel lokaal spul.

https://brasserie-lancelot.bzh/ heeft goede bieren

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:43
Napsju schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 22:48:
[...]

Die heb ik ook. Lekker!

En deze ook even opgegaald. Voor wie in / bij Utrecht woont: Loop eens binnen bij Hooghiemstraplein 72, Utrecht. Elke werkdag open van 9 tot 5. In een kantorenpand. Gratis 15 min parkeren in de garage Grifthoek er naast. Ik ben fan voor slechts €32. De bieren zijn wel in de buurt van de tht. Pinnen op locatie.
[Afbeelding]
Ik ben weer eens langs geweest. 24 stuks voor slechts €35. Koopje!

Lekker!

Acties:
  • +13Henk 'm!

• Thalaron

:9B

Members only:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 205Gutmann
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:14
Members only:

Ik doe het wat rustiger aan met een Ter Dolen Rouge.
Prima biertje.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Thalaron
@205Gutmann
Members only:

[Voor 10% gewijzigd door Thalaron op 19-05-2023 21:28]

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Martijn1990
Wish me luck! :9B

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:30

Honesty

kattenneus!

Omdat volgende week een vriend komt die alleen blond lust ben ik al wat donkere bieren aan het opmaken.
De eerste was een Le fort 10(de trippel heb ik wel vaker gehad en vind ik lekker)
De rest wat komt heb ik al vaker gehad:

moersleutel motor oil
gulden draak quadruppel
La Trappe quadruppel
hertog jan prestige

Ik drink ze van lekker naar minder lekker, alleen voor de le fort heb ik een uitzondering gemaakt omdat ik die nog nooit ophad

En dan is het denk ik al bedtijd(misschien al voor die Hertog jan

festina lente

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je hoeft ze niet perse op te maken omdat iemand komt toch? :P
Of moet je ruimte creëeren voor ander (blond) bier?

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:30

Honesty

kattenneus!

Quad schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 17:27:
Je hoeft ze niet perse op te maken omdat iemand komt toch? :P
Of moet je ruimte creëeren voor ander (blond) bier?
kleine koelkast en nog minder ruimte, als ik 40 fles/blik heb staan is het veel

festina lente

• Albestaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:43
Napsju schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 18:57:
[...]

Ik ben weer eens langs geweest. 24 stuks voor slechts €35. Koopje!
[Afbeelding]
Wauw, wat een bieren en wat een prijzen! Als ik op het adres Google kom ik uit op 'Van Bieren', maar dat lijkt een B2B tent te zijn. Kan je hier als consument dan ook zo maar naar binnen lopen of heb je een KVK nodig? En is zo'n bezoek dan op afspraak of kun je gewoon op werkdagen binnenlopen en een selectie kiezen uit een winkeltje of zo?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:43
@Albestaz Als consument loop je hier zo binnen zonder afspraak. Niets nodig behalve een pinpas. Het is in een bedrijfsverzamelpand. Je kan kiezen uit een schap met verschillende bieren.

Ze staan zo'n beetje permanent op TooGoodToGo met een uitstekende waardering. Daar ken ik ze ook van. Maar da's wel iets duurder en het kan dus ook zonder.

[Voor 29% gewijzigd door Napsju op 20-05-2023 21:04]

Lekker!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Genieten hoor. 2020 is wel iets zachter maar tegelijk veel sterker in alcohol. Langer staan is wel duidelijk nóg lekkerder maar moet eerlijk zeggen dat er zoveel nog lekkerdere varianten zijn dat de GP meer 'normaal' is.

PVOutput☀️
Darts🎯

• Albestaz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:43
Napsju schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 20:59:
@Albestaz Als consument loop je hier zo binnen zonder afspraak. Niets nodig behalve een pinpas. Het is in een bedrijfsverzamelpand. Je kan kiezen uit een schap met verschillende bieren.

Ze staan zo'n beetje permanent op TooGoodToGo met een uitstekende waardering. Daar ken ik ze ook van. Maar da's wel iets duurder en het kan dus ook zonder.
Bedankt voor de tip en de aanvullende info! Klinkt echt als een goed adresje om lekkere bieren voor een voordelige prijs in te slaan. Zal het laten weten als ik ze een bezoekje heb gebracht! Woon niet in de regio, maar staat nu wel op mijn radar :)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Faeshaas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:05
_jero_813 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 13:55:
[...]

IJsland d:)b

Wel duur qua drank, een bier zal zeker 8-9 euro zijn minimaal.

In Reykjavik zijn er ook nog 2 brouwerijen.

http://aegisgardur.is/
en
http://www.borgbrugghus.is/

Je zou ook gewoon langs de Vinbudin kunnen gaan want dat is de enige plek om normaal/craft bier en andere drank te kopen. Supermarkten mogen dat niet. Dan is het bier nog redelijk betaalbaar :)
Vandaag in Vik een brouwerij + brewpub gevonden: https://smidjanbrugghus.is/

Uiteindelijk meerdere proeverijen besteld en daarmee hun hele assortiment op tap kunnen proberen, was een erg leuke en vooral lekkere ervaring. Eten was er ook prima 8)

[Voor 14% gewijzigd door Faeshaas op 20-05-2023 23:28]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En? Ik ken wel een paar stouts van Moersleutel maar deze nog niet. Is het de moeite waard om er naar uit te kijken?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Samengevat een prima avond.

PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lennnn
sypie schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 23:29:
[...]
En? Ik ken wel een paar stouts van Moersleutel maar deze nog niet. Is het de moeite waard om er naar uit te kijken?
Een lekker zomers biertje.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martijn1990
[...]
Zeker geen slecht bier! Maar voor €12,50 niet mega uitgesproken. Qua alc. percentage dan weer wel.. 18%

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 15:58
https://www.rtlnieuws.nl/...-bierverkoop-speciaalbier

De reden is wat zuur. Maar dat gaat hopelijk wat schelen. Al doet het ook wel wat afbreuk aan de charme wat mij betreft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:40
[...]
Ik zou liever een extra barcode/indulgence of een ander Barrel-aged biertje van ze drinken. Maar ik moet daarbij wel eerlijk zeggen dat ik sowieso niet echt fan ben freeze-distilled biertjes van welke brouwer dan ook

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-05 20:20
Conundrum51 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:56:

De reden is wat zuur. Maar dat gaat hopelijk wat schelen. Al doet het ook wel wat afbreuk aan de charme wat mij betreft.
Las het net ook ja. Ik ben blij dat ik het eens een keer geproeft heb want ik vrees er wel voor dat het trappistenbier wel eens kan gaan uitsterven, maar die woekerprijzen soms. 10 euro was de laagste prijs voor de 12, 17 heb ik ook al gezien en het meest exuberante was 100 euro in het buitenland (maar dat was een shady tent die gelukkig niet meer bestaat ondertussen).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brinkiewestland
Zag al een bericht van een Mitra dat de 12 voor € 5 te koop komt. Denk wel een betere oplossing zo.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 13:26

dijkmane

biertje ?

Kon het niet laten deze even mee te nemen, bij drankenspeciaalzaak Jelle.
Wat zware jongens, maar vast genieten...

specs : wil je niet weten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:54
Conundrum51 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:56:

Toevallig zaterdag nog een 8 en een 12 op. Erg lekker hoor, maar 12 euro de fles, poe. Vriend van me kwam er een paar tegen in een winkel, we staan al 2 jaar op de wachtlijst dus maar een paar meegenomen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:50
Brinkiewestland schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:35:
Zag al een bericht van een Mitra dat de 12 voor € 5 te koop komt. Denk wel een betere oplossing zo.
Hopelijk blijft het ook gewoon via de abdij te koop, is altijd wel een leuk uitje als je in de buurt bent( en nog steeds een stuk goedkoper).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 205Gutmann
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:14
sig69 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:54:
[...]

Toevallig zaterdag nog een 8 en een 12 op. Erg lekker hoor, maar 12 euro de fles, poe. Vriend van me kwam er een paar tegen in een winkel, we staan al 2 jaar op de wachtlijst dus maar een paar meegenomen.
2 jaar op de wachtlijst?
Dan moet je de site wat beter in de gaten houden, er zijn regelmatig momenten waarop je WV kunt bestellen hoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:54
205Gutmann schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:07:
[...]

2 jaar op de wachtlijst?
Dan moet je de site wat beter in de gaten houden, er zijn regelmatig momenten waarop je WV kunt bestellen hoor.
Oh geen idee, ik heb dat aan hem overgelaten :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:06
Wren schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:55:
[...]

Hopelijk blijft het ook gewoon via de abdij te koop, is altijd wel een leuk uitje als je in de buurt bent( en nog steeds een stuk goedkoper).
Zo leuk vind ik dat ritje niet, om eerlijk te zijn. Het ligt in een saai stuk België.

Mooi dat het nu voor een redelijke prijs hier te koop komt. WV is uitstekend bier voor die 2,5 euro die het aan de poort kost, of 25eur voor een sixpack bij het cafe. Maar als je 15eur voor een flesje moet betalen, ga je teleurgesteld worden. Zeker als je er een abt12 naast zet, die heel erg vergelijkbaar is.

Magoed, het neemt wel de charme weg van 2 kratten hebben staan van het spul waar anderen nog nooit iets van hebben geproefd, omdat het niet vrij verkrijgbaar is :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wren
Raymond schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:25:
[...]

Zo leuk vind ik dat ritje niet, om eerlijk te zijn. Het ligt in een saai stuk België.

Mooi dat het nu voor een redelijke prijs hier te koop komt. WV is uitstekend bier voor die 2,5 euro die het aan de poort kost, of 25eur voor een sixpack bij het cafe. Maar als je 15eur voor een flesje moet betalen, ga je teleurgesteld worden. Zeker als je er een abt12 naast zet, die heel erg vergelijkbaar is.

Magoed, het neemt wel de charme weg van 2 kratten hebben staan van het spul waar anderen nog nooit iets van hebben geproefd, omdat het niet vrij verkrijgbaar is :+
Dat laatste en ook omdat ik het de 5 euro bij een Mitra niet waard vind :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 15:42

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

dijkmane schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:36:
[Afbeelding]

Ik mis de Diggelfjoers :( ;)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:25
dijkmane schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:36:
[Afbeelding]

Groot fan van Eggens:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 16:52

Dommel

Professioneel Software Sloper

Nou ben ik geen bierdrinker maar via collega's kreeg ik het wel te horen: https://www.bd.nl/binnenl...l-tegen-te-gaan~a546cc17/. Geen idee of er hier ook liefhebbers van zitten maar in de toekomst kun je het dus ook in Nederland gaan kopen in plaats van bij de abdij halen :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wren
Dommel schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:00:
Nou ben ik geen bierdrinker maar via collega's kreeg ik het wel te horen: https://www.bd.nl/binnenl...l-tegen-te-gaan~a546cc17/. Geen idee of er hier ook liefhebbers van zitten maar in de toekomst kun je het dus ook in Nederland gaan kopen in plaats van bij de abdij halen :)
Was ook een bericht van gisteren :)

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/75406298

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:47
Dommel schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:00:
Misschien binnenkort maar eens gaan proberen dan, tegen realistische prijzen.
Staat al lang op mijn lijstje om eens te proberen. Maar om nou 10 euro te betalen voor dit bier gaat mij te ver.

🔋 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dijkmane

dijkmane

biertje ?

de rugzak was een keer vol he, er moesten ook nog 2 flessen Whisky mee :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wren
Waar waren jullie nieuwe BA's ook alweer verkrijgbaar? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

dijkmane schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:35:
[...]

de rugzak was een keer vol he, er moesten ook nog 2 flessen Whisky mee :-)
Meh, slap excuus :* :P
Wren schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:49:
[...]

Waar waren jullie nieuwe BA's ook alweer verkrijgbaar? :)
Afhankelijk van welke je bedoelt...

Nocht BA Cognac (zwaar blond) is op een paar plekken beschikbaar...

De Fjoer BA Cognac komt er binnenkort aan.

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-06 16:52

Dommel

Professioneel Software Sloper

Damn... compleet overheen gelezen tijdens het zoeken :(

Een collega heeft al laten weten het minder fijn te vinden, die kocht altijd enkele kratjes en verkocht er dan een aantal waardoor zijn kratje gratis werd voor hem... Geen grote handelaar dus maar wel iemand die ze nu zelf mag gaan betalen wat die drinkt :P

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Dommel schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 17:03:
[...]

Een collega heeft al laten weten het minder fijn te vinden, die kocht altijd enkele kratjes en verkocht er dan een aantal waardoor zijn kratje gratis werd voor hem... Geen grote handelaar dus maar wel iemand die ze nu zelf mag gaan betalen wat die drinkt :P
Maakt hem niet minder deel van het probleem wat mij betreft. Ik kan er in ieder geval maar weinig medelijden mee hebben.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Lennnn
Iemand een idee waar je in Italië fatsoenlijk speciaalbier kunt halen? Ik weet dat ze wel iets hebben, maar het is heel lastig te vinden. Ik ben vanaf morgen in de buurt van Foggia, maar noordelijker zijn tips ook zeer welkom.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Thalaron
Zo.. vandaag weer even wat lopen rondkijken bij het Wijnhuis in Helmond. Enige tijd geleden wilde ik nog eens van de Freeze Distilled Maple Peacan Pie (mijn 1e Freeze Distilled en een van mijn 1e Moersleutels) omdat ik die destijds (en later nog 1 die ik ergens tegenkwam) érg goed vond. En zoals de website aangaf had men hem inderdaad nog staan.

Nu niet meer dus :+

Er stond nog veel meer leuk spul maar goed… kon dit al amper kwijt in de hoeken van de wijnkoeler :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:24
Lennnn schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:00:
Iemand een idee waar je in Italië fatsoenlijk speciaalbier kunt halen? Ik weet dat ze wel iets hebben, maar het is heel lastig te vinden. Ik ben vanaf morgen in de buurt van Foggia, maar noordelijker zijn tips ook zeer welkom.
Google maps goed gebruiken. Slijterijen zoeken, bierwinkels en uiteraard zoeken op birrificio. Dan vind je de brouwerijen en vaak kun je daar ook wel ter plaatse kopen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brinkiewestland
Via untappd zoeken op locaties en ingecheckte bieren in de buurt kan soms ook helpen. Vooral als de aankooplocatie er bij staat

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05:21
Thalaron schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:32:
Zo.. vandaag weer even wat lopen rondkijken bij het Wijnhuis in Helmond. Enige tijd geleden wilde ik nog eens van de Freeze Distilled Maple Peacan Pie (mijn 1e Freeze Distilled en een van mijn 1e Moersleutels) omdat ik die destijds (en later nog 1 die ik ergens tegenkwam) érg goed vond. En zoals de website aangaf had men hem inderdaad nog staan.

[Afbeelding]

Er stond nog veel meer leuk spul maar goed… kon dit al amper kwijt in de hoeken van de wijnkoeler :X
De Moersleutel Canelés - Freeze Distilled Stout al eens gehad? Met 17% een zware jongen. Lekker boozy en rustig nippen vond ik hem heerlijk afgelopen winter

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

_jero_813 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:02:
[...]

Google maps goed gebruiken. Slijterijen zoeken, bierwinkels en uiteraard zoeken op birrificio. Dan vind je de brouwerijen en vaak kun je daar ook wel ter plaatse kopen :)
Zoeken op 'craft beer' werkt tegenwoordig ook best goed. Toont niet alleen de brouwerijen en speciaalbier-winkels maar ook bars waar mensen in reviews over bijvoorbeeld een goed speciaalbier-aanbod spraken, ook vertaald uit andere talen.

Op precies die manier was ik vorige week in Duitsland bij museumbrouwerij Steer beland. Gerund door een man die grotendeels in z'n eentje een klimaatneutrale, zero-waste microbrouwerij aan het opbouwen is in het gebouw van een ooit veel grotere brouwerij, met de ketels van rond 1900 er nog in. Ik vond het prachtig om hem over z'n toekomstplannen te horen praten, ook al omdat ergens in het bijbehorende cafe een houtsnijwerkje ter ere van z'n tachtigste verjaardag stond.

• Thalaron
TommyL0204 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:25:
[...]

De Moersleutel Canelés - Freeze Distilled Stout al eens gehad? Met 17% een zware jongen. Lekker boozy en rustig nippen vond ik hem heerlijk afgelopen winter
Die stonden er ook en hoewel ik even heb getwijfeld; ik vind kaneel niet echt lekker… dus niet meegepakt.

Of zit ik verkeerd met mijn idee over kaneel? Dan neem ik hem een ander keertje nog wel mee (stonden er een stuk of 10)

[Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 24-05-2023 20:33]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyL0204
  • Laatst online: 05:21
Thalaron schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:31:
[...]

Die stonden er ook en hoewel ik even heb getwijfeld; ik vind kaneel niet echt lekker… dus niet meegepakt.

Of zit ik verkeerd met mijn idee over kaneel? Dan neem ik hem een ander keertje nog wel mee (stonden er een stuk of 10)
Hmm. Vond het zelf best meevallen met de kaneel. De rum kwam wel goed door

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-06 09:34
Of als je een paar dagen op dezelfde plek verblijft kan je wellicht wat bestellen :)
https://beerizer.com/shop?c_ss=it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:00
TommyL0204 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 20:42:
[...]

Hmm. Vond het zelf best meevallen met de kaneel. De rum kwam wel goed door
Ik vond ook zeker niet overheersend naar Kaneel smaken. Zie ook dat ik hem op untapped een 4.75 heb gegeven. Snel ook ophalen in Helmond dus!

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:00
https://beergeeksworlddomination.nl/

Acties:
  • +9Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Thalaron schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:32:

[Afbeelding]

https://shop.beerinabox.nl/products/horizont-brewing-box O-) ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 11:50
Kijk, voor dit soort tips kom ik hier altijd graag! Many thanks!

Vorig jaar met de jaarwisseling de BW aged in rum met tonka gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Zjoske78 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:26:
[...]

Kijk, voor dit soort tips kom ik hier altijd graag! Many thanks!

Vorig jaar met de jaarwisseling de BW aged in rum met tonka gehad.
Heb hem uiteraard eerst zelf besteld, voor ik hem hier deelde ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:47
Meteen besteld :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aquafreak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 16:13
Ik kon het ook niet laten om te bestellen...

Voor wie nog twijfelt: Er zijn er op dit moment nog slechts 54 op voorraad.

[Voor 3% gewijzigd door Aquafreak op 25-05-2023 11:08]

• dijkmane

dijkmane

biertje ?

Nooit geweten dat Bierparadijs !
net over de grens.
ik ben al jaren eens per week in omgeving antwerpen, rij ik er dus al jaren langs :-)

Gisteren maar eens even gestopt en wat ingeslagen ...

Erg goed geprijsd ook

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 02-06 09:33
Aquafreak schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:06:

En uitverkocht, ik was net te laat -O-
Misschien ook maar beter, er staat nog zoveel..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DexterDee
  • Laatst online: 02-06 17:58

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Aquafreak schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:06:

Ik heb de allerlaatste net besteld O-)

Thanks voor de tip @AngelDust!

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Purehz
Shit.. net uitverkocht

Stonden er nog 2 op voorraad. Bij t afrekenen ging t mis
Pagina: 1 ... 141 142 143 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee