Had me er al bij neergelegd dat t laat was.Aquafreak schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:34:
Blijkbaar kunnen ze toveren, de voorraad staat nu weer op 14 stuks![]()
@Purehz @bbunn07
Toch maar wel gekocht!
Gecombineerd met een Sour pakketje om geen verzendkosten te krijgen.
1tje voor mij van die 14 af

Keuzes

X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp
Same here! De FOMO is real. Nog twee te gaan jongens!Dirtbiter schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:18:
[...]
Thnx! Voor de zekerheid (om niet mis te pakken) toch maar 1 pakket besteld

I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Mail ze even een linkje naar dit topic met het verzoek je provisie op de post te doen

Untappd: Kapitein_Merijn
DoneKapitein Merijn schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:38:
[...]
Mail ze even een linkje naar dit topic met het verzoek je provisie op de post te doen

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Wow.. just.. wow! Natuurlijk is het een stukje marketing voor ze, maar dit had ik niet verwacht:
Thnx @Kapitein MerijnWerner (Beer in a Box)
25 mei 2023 13:26 CEST
Hey Erik,
Het ging inderdaad even los net met de verkopen...
En wat denk je wat... het mooiste moet nog komen.
Morgen komt er een heeeel vet Moersleutel pakket van 12 dikke klêtsers online.
En weet je wat, ik reserveer er 1 voor jou, krijg je van de Beer, stuur ik er 1tje jou kant op. Kan dan naar <mijn adres>?
Met vriendelijke grom,
Werner, Ook namens de Beer

Bier fan Fryske grûn!
Lekker hoor! Geniet ervanAngelDust schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:37:
[...]
Wow.. just.. wow! Natuurlijk is het een stukje marketing voor ze, maar dit had ik niet verwacht:
[...]
Thnx @Kapitein Merijn![]()

Seems like it?

Bier fan Fryske grûn!
Ja, iedereen bedankt natuurlijkWren schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:51:
[...]
Waar wij allemaal voor gezorgd hebben dusseh...

Bier fan Fryske grûn!
Wat vinden jullie hiervan?Lighttown Brewers wordt de gezamenlijke brouwerij van de Eindhovense brouwerijen 100 Watt Brewery en Van Moll Craft Beer en Stadsbrouwerij 013 uit Tilburg. De drie brouwerijen blijven zelfstandig maar gaan wel samen brouwen in één pand. Uit kostenoverwegingen en omdat de brouwcapaciteit te klein was geworden.
En kan je het dan nog wel een stadsbrouwerij noemen? nog steeds in Eindhoven.. dus lijkt mij van wel.
Kreeg er trek van

[Voor 95% gewijzigd door Thalaron op 25-05-2023 21:30]
X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp
Vooral de boxen zijn dan voor leuke bedragen te bestellen:
https://frontaalbrewingcompany.com/webshop
Jouw post verdient echt meer duimpjes! Zojuist naar binnen gewandeld (gekke ervaring in een bedrijvencomplex bier halen) en naar buiten met dit voor 35 euro, wat een pareltje!Napsju schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 20:59:
@Albestaz Als consument loop je hier zo binnen zonder afspraak. Niets nodig behalve een pinpas. Het is in een bedrijfsverzamelpand. Je kan kiezen uit een schap met verschillende bieren.
Ze staan zo'n beetje permanent op TooGoodToGo met een uitstekende waardering. Daar ken ik ze ook van. Maar da's wel iets duurder en het kan dus ook zonder.
Voor de duidelijkheid, er staat nog een rij flessen achter de eerste. In totaal 24 bieren gehaald.
[Voor 4% gewijzigd door Slaapje op 26-05-2023 12:53]
To dare is to do
Geen idee hoe oud de overige biertjes zijn maar die Moersleutel is al bijna 2 jaar oud. Er zijn ipa's die nog best te drinken zijn na een lange tijd maar de meeste worden er niet beter op.Slaapje schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:48:
[...]
Jouw post verdient echt meer duimpjes! Zojuist naar binnen gewandeld (gekke ervaring in een bedrijvencomplex bier halen) en naar buiten met dit voor 35 euro, wat een pareltje!
Voor de duidelijkheid, er staat nog een rij flessen achter de eerste. In totaal 24 bieren gehaald.
[Afbeelding]
Iemand dat pakket al kunnen bestellen?AngelDust schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:37:
[...]
[...]
Thnx @Kapitein Merijn![]()
Ik zie nog niets online staan.

Begrijp ik en dat was ook wel een beetje de verwachting voor die prijzen, maar voor het vullen van de voorraad is dit meer dan prima. Ik zal voor de grap straks eens kijken op de blikjes.Kapitein Merijn schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 13:05:
[...]
Geen idee hoe oud de overige biertjes zijn maar die Moersleutel is al bijna 2 jaar oud. Er zijn ipa's die nog best te drinken zijn na een lange tijd maar de meeste worden er niet beter op.
To dare is to do
Hij staat ondertussen wel op de site, alleen nog op uitverkocht...205Gutmann schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:41:
[...]
Iemand dat pakket al kunnen bestellen?

https://shop.beerinabox.n...os=3&_sid=02cb76004&_ss=r
Net een berichtje gehad, hij gaat vandaag echt online komen. En er zou wat meer voorraad van moeten zijn.nielsjuuh schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:53:
[...]
Hij staat ondertussen wel op de site, alleen nog op uitverkocht...![]()
https://shop.beerinabox.n...os=3&_sid=02cb76004&_ss=r

Inmiddels te bstellen, 480 stuks.205Gutmann schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 15:16:
[...]
Net een berichtje gehad, hij gaat vandaag echt online komen. En er zou wat meer voorraad van moeten zijn.
Sla deze over maar wel weer een leuk pakket.
Ze hebben het minimum bestelbedrag voor gratis verzending maar even verhoogd naar 80 euroPieroman schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 15:29:
[...]
Inmiddels te bstellen, 480 stuks.
Sla deze over maar wel weer een leuk pakket.

@Wren Daar kwam ik zojuist ook achter inderdaad. Ik zou zweren dat er een half uur geleden nog €60,- op de site stond.
Maargoed, evengoed nog steeds een leuk pakket voor die prijs.
[Voor 77% gewijzigd door 205Gutmann op 26-05-2023 15:49]
Ze zijn er weer!
Als ze uitverkocht zijn, uurtje later nog een keer kijken. Ze vullen ze constant aan.
Wel redelijk aan de prijs deze keer, bijna €3,90 per blik. Twijfel om te bestellen..Lennnn schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:38:
https://beerrepublic.eu/products/hopcrushers-box
Ze zijn er weer!
Als ze uitverkocht zijn, uurtje later nog een keer kijken. Ze vullen ze constant aan.
Edit: inclusief fee en verzendkosten €4,25 per blik.
[Voor 7% gewijzigd door Wdelt3 op 26-05-2023 16:55]
Ik heb al een tijdje het vermoeden dat ze bij Beerrepublic op de vingers zijn getikt. Evengoed is de prijs niet heel slecht aangezien het vrijwel allemaal US biertjes zijn.Wdelt3 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:52:
[...]
Wel redelijk aan de prijs deze keer, bijna €3,90 per blik. Twijfel om te bestellen..
Vind persoonlijk de prijs wel veel te hoog nu voor ipa's die aan de tht zitten.
Even opgezocht en de vorige keer was de box van 36 stuks €82.49 inclusief verzending. Dat is een beste stijgingWdelt3 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:52:
[...]
Wel redelijk aan de prijs deze keer, bijna €3,90 per blik. Twijfel om te bestellen..
Ik ben benieuwd of ik hem ook echt ga krijgen hoor..205Gutmann schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:41:
[...]
Iemand dat pakket al kunnen bestellen?

Bier fan Fryske grûn!
Flinke stijging, maar nog steeds een prima deal vind ik. Best veel bier dat normaal meer dan een tientje kost. Die kun je nu voor een euro of 4 meepakken.Rob112 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:05:
[...]
Even opgezocht en de vorige keer was de box van 36 stuks €82.49 inclusief verzending. Dat is een beste stijging
Ik heb hem iig besteld.
Bij Amerikanen staat er geen tht op. Het zijn blikken van 9-12 maanden oud.Kapitein Merijn schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:04:
[...]
Ik heb al een tijdje het vermoeden dat ze bij Beerrepublic op de vingers zijn getikt. Evengoed is de prijs niet heel slecht aangezien het vrijwel allemaal US biertjes zijn.
Vind persoonlijk de prijs wel veel te hoog nu voor ipa's die aan de tht zitten.
Vorige keer smaakte het prima.
Vorig jaar maart een ‘XXL IPA DIPA’ pakket gekocht voor 65 en dat waren volgens mij ook 36 grote blikken.. Daarvan vond ik er wel een of twee wat slapjes smaken, dus misschien waren die nog ouder.Rob112 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:05:
[...]
Even opgezocht en de vorige keer was de box van 36 stuks €82.49 inclusief verzending. Dat is een beste stijging
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Wat was de vorige keer?Rob112 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:05:
[...]
Mijn vorige bestellingen in januari:
1x Hopcrushers Box Double Deal for €99.99 each
Subtotal : €99.99 EUR
NL btw : €18.65 EUR
Shipping : €7.50 EUR
Total : €107.49 EUR
En later, ook januari:
Invoice summary
1 x Hopcrushers Box 18 for €59.99 EUR each
1 x Sourcrushers for €69.99 EUR each
Subtotal: €129.98 EUR
NL btw: €23.86 EUR
Shipping: €7.50 EUR
Amount due: €137.48 EUR
Ik zou niet weten waarom niet...AngelDust schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:13:
[...]
Ik ben benieuwd of ik hem ook echt ga krijgen hoor..
Quadrupel Vatgerijpt 2021 - Lowland South Ayrshire Whisky Distillery 1963 ingeschonken.
Wederom een goede bier uit Groningen
Ik ben sinds gisteren guild-member van de moersleutel. Merk dat ik het tof vind om een kleine brouwer te steunen en het meeste (jopen, uiltje, molen, ij) al opgekocht is door de grote jongens. Kees is sympathiek (heel sympathiek) maar maakt soms ook wat missers, en ik kan eigenlijk alleen Moersleutel, Oersoep en de Dolle brouwers als brouwers noemen die ik structureel blind durf te kopen.
Opgekocht worden is niet slecht maar je merkt dat er wel meer 'middelmatige' pinten uitkomen bij de Molen voor mijn gevoel.
Ben binnenkort in New York, iemand nog een tip voor een leuke Biergarten/cafe? Ik vind het prima om een premium te betalen voor lekker bier en lekker advies, maar dan moet het ook wel tof zijn.
Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl
Nuchtere (pun intended

Bier fan Fryske grûn!
Net een bestelling bij de Biertonne in Rijssen geplaatst, morgen maar weer even ophalen in de stad.
[Voor 16% gewijzigd door Quad op 26-05-2023 23:13]
Dat is wel een behoorlijke stijging tov black friday toen ze 82,50 warenLennnn schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:38:
https://beerrepublic.eu/products/hopcrushers-box
Ze zijn er weer!

Heb er nog steeds een aantal daarvan in de koelkast staan en zou die box zo weer bestellen voor diezelfde prijs.
Ken je Folkingebrew dan niet?Boudewijn schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:46:
ik kan eigenlijk alleen Moersleutel, Oersoep en de Dolle brouwers als brouwers noemen die ik structureel blind durf te kopen.
Ik vind frontaal vaak te zoet. Zowel de piece of cake die ik donderdag had (okay dat was een pastry stout) als de rhodesian. De eerste twee slokken zijn lekker en daarna ben ik een beetje klaar ermee.Koffie schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:58:
Frontaal kan ik ook blind kopen hoor.
Moersleutel koop ik juist steeds minder, hun zware spul word de laatste wel écht zwaar spul wat je met mes en vork moet drinken (of ik word een mietje, dat kaan ook)
Heb dat bij een motorolie minder. Daar lust ik meestal wel een tweede blik van (

Heb hem wel staan als "aangemeld", maar verder nog niet.. helaastlpeter schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:34:
[...]
Ondanks de melding dat de levering twee weken kon duren staat deze voor vandaag op afleveren

Bier fan Fryske grûn!
Ik ben niet vies van een bakkie

Maar inderdaad na de mega hophype is de megazoethype al een tijdje gaande. Heel amerikaans als je het mij vraagt, die extreme smaken. En inderdaad elke brouwfout verdoezel je.
Kun je nog iets met die punten van ze? Ik zag dat ik wel 'redelijk wat' puntjes heb verzameld her en der. Wat ermee kan was mij niet heel duidelijkNyarlathotep schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:22:
Zoet is helaas een beetje een trend (nog steeds). Als Moersleutel Guild member erger ik mij er soms ook aan. Zoetheid verkoopt nu eenmaal, en je maskeert er eventueel brouwfouten mee. Ik vind het vaak jammer omdat overdreven zoetheid alle andere smaken wegdrukt.
[Voor 11% gewijzigd door Boudewijn op 27-05-2023 11:48]
Ondanks dat ik best wat probeer (als ik iets nieuws zie moet ik het gewoon semi-dwangmatig aanschaffen) ken ik deze nog niet. Eens kijken of dat in de randstad te krijgen is.
Mee eens, ik merk dat ik daardoor steeds meer van de stouts richting de imperial porters ga. Daar heb je nog veel meer die roasty en licht bittere smaak. Blijft ook langer leuk op een avond is mijn ervaring.Nyarlathotep schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:22:
Zoet is helaas een beetje een trend (nog steeds). Als Moersleutel Guild member erger ik mij er soms ook aan.
Edit: zelfde geldt voor tipa's, die zijn ook vaak zo allejezus zoet
[Voor 7% gewijzigd door bbunn07 op 27-05-2023 12:06]
Ik had de vorige, kostte in november €75 ex bezorgen (en nog geen statiegeld toen) voor 36 stuks. Dat was idioot goedkoop. Ik heb ze allemaal op en bijna alles scoorde wel een 4, soms een 4.25. maar er zat er niet één bij waar ik €10 voor zou betalen, dat kan komen door de afvuldatum of doordat veel Amerikaanse ipa's hier overpriced en/of te veel gehypet (looking at you, Other Half) zijn.Lennnn schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:23:
[...]
Flinke stijging, maar nog steeds een prima deal vind ik. Best veel bier dat normaal meer dan een tientje kost. Die kun je nu voor een euro of 4 meepakken.
Op zich is €4 per blik niet slecht. Wel jammer dat je nu niet kan zien wat er precies in zit, dat kon de vorige keer wel
Kak! Die had ik ook wel willen hebben...tlpeter schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:34:
[...]
Ondanks de melding dat de levering twee weken kon duren staat deze voor vandaag op afleveren
Heb hem al binnen.AngelDust schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 11:23:
[...]
Heb hem wel staan als "aangemeld", maar verder nog niet.. helaas
Quad schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 23:12:
Net een bestelling bij de Biertonne in Rijssen geplaatst, morgen maar weer even ophalen in de stad.
Kwam bij thuiskomst achter dat ik bovenstaande al in de voorraad heb staan. Gelijk maar open gezet vanavond, maar totaal geen spijt van, dit is qua smaak precies wat bij mij past. 4,75/5 krijgt het van mij, genieten.
Mijn toppers: Into the light - Folkingebrew en Let's order à family pizza - Sudden Death. Beide 4,75 gescoord op Untappd.
Dat is zuur ja, zeker nu er ook sour-ipa's in kunnen zitten. Als je kijkt naar het huidige aanbod zit er best leuk spul tussen (Other Half, Equi, Fremont, Mortalis). Als iemand iets binnen heeft gekregen zie ik graag wat er voor moois tussenzit.bbunn07 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 12:12:
[...]
Op zich is €4 per blik niet slecht. Wel jammer dat je nu niet kan zien wat er precies in zit, dat kon de vorige keer wel

± €150 voor 36 halve liters is natuurlijk geen enorme straf, ook al was de vorige actie een stuk goedkoper.
Ik vond deze wel goed : (Brooklyn NY)[b]Boudewijn schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:46
Ben binnenkort in New York, iemand nog een tip voor een leuke Biergarten/cafe? Ik vind het prima om een premium te betalen voor lekker bier en lekker advies, maar dan moet het ook wel tof zijn.
https://threesbrewing.com/
Prijzen zijn premium, zoals alles in ny

Ik vond die vocation super.TommyL0204 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 15:08:
[Afbeelding]
Weer even wat lekkers gehaald bij de plaatselijke Mitra
Ben ook wel benieuwd of iemand de hopcrusher van beerrepublic heeft besteld en wat daarin te vinden valt.
Vind hem erg duur vergeleken bij andere rondes
[Voor 15% gewijzigd door Dinjesk op 29-05-2023 17:23]
Brooklyn Brewery vond ik indertijd wel leuk om even aan te doen als je ook naar Brooklyn gaat.Boudewijn schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:46:
En in Meatpacking is the Standard Biergarten gezellig.
Die Pintas kun je gerust allemaal proberen... erg lekker (coldasice in "Speciaalbiertopic III")Quad schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:48:
[...]
[Afbeelding]
Kwam bij thuiskomst achter dat ik bovenstaande al in de voorraad heb staan. Gelijk maar open gezet vanavond, maar totaal geen spijt van, dit is qua smaak precies wat bij mij past. 4,75/5 krijgt het van mij, genieten.
De Biertonne heeft slechts 2 soorten, dus dat gaat 'm voorlopig niet worden.coldasice schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:07:
[...]
Die Pintas kun je gerust allemaal proberen... erg lekker (coldasice in "Speciaalbiertopic III")
Ik ben zelf bij de bierschuur geweest met Kerst en vorige maand bij de Caigny....daar hadden ze de meeste wel staan... ik denk dat het vanuit de Caigny langzaam verspreid, ik zie vaak dat de bierschuur eenzelfde assortiment heeft, net iets beperkter...Quad schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:20:
[...]
De Biertonne heeft slechts 2 soorten, dus dat gaat 'm voorlopig niet worden.
Maakt niet uit, er zijn honderden fantastische bieren. Zoals onderstaand vanavond. Totaal anders, wel heel zoet.coldasice schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:29:
[...]
Ik ben zelf bij de bierschuur geweest met Kerst en vorige maand bij de Caigny....daar hadden ze de meeste wel staan... ik denk dat het vanuit de Caigny langzaam verspreid, ik zie vaak dat de bierschuur eenzelfde assortiment heeft, net iets beperkter...
Dat klinkt goed. We zijn vast vrij mobiel dus ik ga daar eens kijken. Dank je welBrooky schreef op maandag 29 mei 2023 @ 20:09:
[...]
Brooklyn Brewery vond ik indertijd wel leuk om even aan te doen als je ook naar Brooklyn gaat.
En in Meatpacking is the Standard Biergarten gezellig.

Nog wat tips, niet per se biergarten, maar wel de moeite waard:Boudewijn schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 00:35:
[...]
Dat klinkt goed. We zijn vast vrij mobiel dus ik ga daar eens kijken. Dank je wel
- The Grand Delancey. Zit in een soort food court. Leuke winkeltjes en restaurantjes en dus een bierbar met 50 (!) tapkranen
- The Blind Tiger. Een must als je in New York bent en van craft beer houdt. Een van de bekendere bars in NY
- Carmine Street Beers en Beer Run NYC. Niet heel gezellig zitten, maar wel mooie winkels en ze hebben altijd wel iets lekkers van de tap.
- Other Half locaties. Zijn er meerdere in NY, zowel in Manhattan als in Brooklyn. Super goede IPA's.
Other half was mijn favoriet, niet vanwege de sfeer, wel vanwege de bieren. Fifth hammer in Williamsburg vond ik ook wel leuk, wat verderop in Brooklyn heb je ook nog Grimm, Talea, Greenpoint en KCBC.klaps schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 09:15:
[...]
Nog wat tips, niet per se biergarten, maar wel de moeite waard:
- The Grand Delancey. Zit in een soort food court. Leuke winkeltjes en restaurantjes en dus een bierbar met 50 (!) tapkranen
- The Blind Tiger. Een must als je in New York bent en van craft beer houdt. Een van de bekendere bars in NY
- Carmine Street Beers en Beer Run NYC. Niet heel gezellig zitten, maar wel mooie winkels en ze hebben altijd wel iets lekkers van de tap.
- Other Half locaties. Zijn er meerdere in NY, zowel in Manhattan als in Brooklyn. Super goede IPA's.
Rondom Hells Kitchen Valhalla en As Is met ook mooie craft bieren op de tap. Vergeet niet bij je biertjes ook fooi te geven (reken met een dollar per biertje)..
Bij Sterk in Amsterdam (https://www.sterk.amsterdam/) hebben ze altijd wel een aantal bieren van Folkingebrew staan.Boudewijn schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 11:51:
[...]
Ondanks dat ik best wat probeer (als ik iets nieuws zie moet ik het gewoon semi-dwangmatig aanschaffen) ken ik deze nog niet. Eens kijken of dat in de randstad te krijgen is.
“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)
Bier fan Fryske grûn!
Zijn er nog aanraders in t centrum. Had zelf Bieratelier Brugge en de Halve Maan al gezien.
Tips zijn welkom!
@AngelDust , volgens mij moet die postbode door naar mijn bezorging.. verwacht tussen 15:00 - 18:30
Sowieso café de Garre en daar dan de Garre tripel nemen!Purehz schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:58:
Morgen eind van de ochtend / begin van de middag ben ik in Brugge.
Zijn er nog aanraders in t centrum. Had zelf Bieratelier Brugge en de Halve Maan al gezien.
Tips zijn welkom!
@AngelDust , volgens mij moet die postbode door naar mijn bezorging.. verwacht tussen 15:00 - 18:30
Beste tripel die ik gehad heb.
Ga naar de garre voor de trippel en ga voor de rest van de avond naar brugse beertje (super goede selectie belgische bieren)Purehz schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:58:
Tips zijn welkom!
Ik sluit me bij de rest aan. De Garre Tripel is echt goed spul. Voor mij ook de beste tripel die ik heb gehad (en dat zijn er nogal wat). Uniek biertje.Purehz schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:58:
Tips zijn welkom!
Brugs BeertjePurehz schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 21:58:
Tips zijn welkom!
Dinjesk schreef op maandag 29 mei 2023 @ 17:21:
[...]
Ik vond die vocation super.
Ben ook wel benieuwd of iemand de hopcrusher van beerrepublic heeft besteld en wat daarin te vinden valt.
Vind hem erg duur vergeleken bij andere rondes
Misschien handig om dit even in mo tags te zetten

Erg goed biertje, voornamelijk bezocht door toeristische (Engels/Duits) bierliefhebbers rond een uurtje of 1.
@pxltrx brugs beertje schijnt gesloten te zijn op woensdag helaas..
De ingang naar t steegje was goed verstopt.. mijn vrouw kocht wafels in de winkel ernaast en t viel mij nog helemaal niet op.
De kaas viel ook in de smaak bij zoonlief. Max 1,5 min en ze waren op

De tripel was erg vol van smaak, sterk en precies goed! Het cafe een leuke "verborgen" parel.
Mijn pakket is ook vandaag binnengekomen, ik ben heel erg benieuwd naar de inhoud.
Ach, ik ken ook een paar klanten voor ons die dozen met (THT) biertjes aanbieden voor €15 ... dat daar dan 10 bier inzit en het dus nooit uitkan met 25% .. detailskarsb23 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:30:
[...]
Mijn pakket is ook vandaag binnengekomen, ik ben heel erg benieuwd naar de inhoud.
***members only***

Bier fan Fryske grûn!
Behoorlijk zwaar (12%) en erg lekker.
Ik woon in regio Den Haag, dus wandel altijd de bekende bierwinkel in bij Voorburg om weer wat nieuws te vinden.
[Voor 4% gewijzigd door GarBaGe op 31-05-2023 14:20]
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD
Aangepastbbunn07 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:19:
[...]
Ik snap de tegenstelling in deze zin niet
Dit is een moderne klassieker, goede kwaliteit en beschikbaarheid en zacht prijsje (zeker voor de hoeveelheid alcohol)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD
Bij de Mitra had ik de 12 voor €4,99, de 8 voor €4,59 en de 6 voor €4,29 geloof ikbbunn07 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:18:
https://debiertonne.nl/nl...ppist-westvleteren-8.html is dit hoe het gaat zijn? Westvleteren 8 voor €5,25 en de 12 voor €5,50? Dat zou wel erg prettig zijn
Bier fan Fryske grûn!
Het kan nog iets goedkoper, Mitra verkoopt ze voor 3.99/4.29/4.99!bbunn07 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 14:18:
https://debiertonne.nl/nl...ppist-westvleteren-8.html is dit hoe het gaat zijn? Westvleteren 8 voor €5,25 en de 12 voor €5,50? Dat zou wel erg prettig zijn

Heel stuk beter dan de 10 euro die ik er ooit voor heb betaald (FOMO...

Ik denk niet dat ze veel zullen verschillen. Wel opvallend dat er 30% aan Phase Three bieren tussenzit. Nooit gehoord van de brouwerij, maar ziet er veelbelovend uit.karsb23 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 13:30:
[...]
***members only***
Bier fan Fryske grûn!
Netjes hoor!
Kom je het weekend wel mee door