Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 127 ... 197 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:35

Shrien

frequent snoozer

Thalaron schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:41:
Om te proosten dat er een hele gereedschapskist onderweg is… en ik nu “weekend” heb… maar wat ruimte in de garage maken vast :9B

[Afbeelding]

Edit;

Blehh… 1e helft ging wel goed. Bijschenken en daar was de kerstboom smaak hoor (piney). Smaken verschillen denk ik dan maar..

Op naar de volgende!

[Afbeelding]

Heb hier iets meer vertrouwen in…
Mij beviel die Moersleutel/Floem TIPA ook niet echt. Vond 'm vrij alcoholisch en het bier had enorm veel zwemmende brokjes... Ik houd het bij de donkere bieren van Moersleutel.

Die MS/FF collab ziet er daarentegen zeer smakelijk uit. Ik heb die anniversary doos gek genoeg overgeslagen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
@Shrien het alcoholische herken ik ook zeker ja. Wat mij echter tegenstond was de dennenboom smaak. Geen idee wie oh wie dat een goed idee vond maar…. Pff

De Funcky Fluid was wat (iets) teveel kersensmaak naar mijn smaak maar goed; kan niet alles hebben natuurlijk. Verder een prima bier, alleen had de kers iets minder gemogen wat mij betreft.

[ Voor 14% gewijzigd door Thalaron op 24-11-2022 08:55 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
Heb me ingeschreven voor Moersleutel The Guild, nog geen enkele betaling gedaan, maar m'n advent calendar is al onderweg :-)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 13:28
Hier al bijna een maand lid van The Guild en nog niets gehoord. Bij vrienden die praktisch naast me wonen (en pas later lid zijn geworden) is hij wel al onderweg, moet ik me zorgen gaan maken?

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:54
frankv120 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:13:
Hier al bijna een maand lid van The Guild en nog niets gehoord. Bij vrienden die praktisch naast me wonen (en pas later lid zijn geworden) is hij wel al onderweg, moet ik me zorgen gaan maken?
Ik zou even contact opnemen met Moersleutel. Mijn box wordt vandaag bezorgd, ik heb me 2 dagen geleden ingeschreven.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:41
frankv120 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:13:
Ook van de week geen bericht gehad dat het er snel aan zou komen? Die heb ik maandag namelijk gehad, maar nog geen verzendbevestiging ofzo. Volgens mij sturen ze gewoon elke dag een deel van de boxen. Ik zou me nog niet druk maken denk ik, tenzij je ook eerder deze week de aankondiging niet hebt gehad...

Mailtje heeft als onderwerp: "Get ready, the Advent is almost at your door & Moersleutel Mystery beers🎅🍻🔧"

[ Voor 8% gewijzigd door Jorizzz op 24-11-2022 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankv120
Jorizzz schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:22:
[...]

Ook van de week geen bericht gehad dat het er snel aan zou komen? Die heb ik maandag namelijk gehad, maar nog geen verzendbevestiging ofzo. Volgens mij sturen ze gewoon elke dag een deel van de boxen. Ik zou me nog niet druk maken denk ik, tenzij je ook eerder deze week de aankondiging niet hebt gehad...

Mailtje heeft als onderwerp: "Get ready, the Advent is almost at your door & Moersleutel Mystery beers🎅🍻🔧"
Die heb ik inderdaad wel gehad, ik heb ze voor de zekerheid een berichtje gestuurd op instagram (dat is volgens hun website de snelste manier van contact) aangezien er nog maar 200 op voorraad zijn en ik er liever niet pas achterkom dat er iets fout is gegaan nadat ze al uitverkocht zijn. Mocht ik iets horen laat ik het je ook wel weten!

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

• Jorizzz
frankv120 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:27:
[...]

Die heb ik inderdaad wel gehad, ik heb ze voor de zekerheid een berichtje gestuurd op instagram (dat is volgens hun website de snelste manier van contact) aangezien er nog maar 200 op voorraad zijn en ik er liever niet pas achterkom dat er iets fout is gegaan nadat ze al uitverkocht zijn. Mocht ik iets horen laat ik het je ook wel weten!
Super, dank je wel!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14:03
volgens mij wel een aardige deal bij Hopt, Bourbon County Brand Stout 2020 en 2021 + glas voor € 42,33

https://www.hopt.nl/bierp...-+-glas-goose-island.html

Er komen nog wel verzendkosten bij maar die zijn te compenseren door een nieuw account aan te maken via een tell a friend code.

https://www.hopt.nl/give/rob/0ERR9UFXKD

• Prinzie
  • Laatst online: 09-04 11:28
Ik heb ook nog helemaal niks vernomen van Moersleutel/The Guild.. Alleen dat er 11 dagen geleden een pakket is aangemeld bij DHL, maar voor de rest blijft het verdacht stil... Hopelijk heb ik hem binnen voor 1 december.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
Rob112 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:33:
volgens mij wel een aardige deal bij Hopt, Bourbon County Brand Stout 2020 en 2021 + glas voor € 42,33

Er komen nog wel verzendkosten bij maar die zijn te compenseren door een nieuw account aan te maken via een tell a friend code.

Da's inderdaad geen onaardige deal, maar ik ben vooral benieuwd wanneer de BCBS van dit jaar beschikbaar komt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:45
Prinzie schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:45:
Ik heb ook nog helemaal niks vernomen van Moersleutel/The Guild.. Alleen dat er 11 dagen geleden een pakket is aangemeld bij DHL, maar voor de rest blijft het verdacht stil... Hopelijk heb ik hem binnen voor 1 december.
Dat heb ik ook en had ik bij de vorige Guild box ook. Uiteindelijk kwam hij, gewoon even geduld :) .

• frankv120
Ik me heb ook maar even aangemeld bij DHL en zie inderdaad dat de box is aangemeld op 13 november. De zorgen zijn dus al een stukje minder, nu hopen dat hij wel op tijd komt maar ik heb gelukkig de Beer in the box kalender wel al binnen dus ik zal niet droog hoeven te staan O-)

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markprinsen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-12-2022
Er komt gewoon af en toe en oplegger van DHL voorrijden bij Moersleutel. Die wordt volgeladen en dan is het weer even wachten op de volgende. Ik heb de mijne eergisteren binnen gekregen. Dus ruim op tijd voor 1 december. Alle vakjes zijn al open ;)

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Thalaron schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:18:
@Shrien het alcoholische herken ik ook zeker ja. Wat mij echter tegenstond was de dennenboom smaak. Geen idee wie oh wie dat een goed idee vond maar…. Pff
[…]
De dennenboomsmaak viel mij niet echt op eerlijk gezegd. Heb wel eens een paar gekke Poolse (d)ipa’s op waar dennennaalden aan toegevoegd waren. Dat verpeste de smaak enorm.

Zijn er al mensen die de Frontaal Black Friday box binnen hebben? 6 dagen geleden besteld, maar er is enkel aangemeld bij PostNL deze maandag, voor de rest weinig schot in de zaak… -O-

• Markprinsen
Ja, ook besteld (benieuwd naar de samenstelling want die wisselde online nogal eens). Komt vandaag binnen. Besteldatum 19 nov.

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:35
Shrien schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:17:
[...]

Zijn er al mensen die de Frontaal Black Friday box binnen hebben? 6 dagen geleden besteld, maar er is enkel aangemeld bij PostNL deze maandag, voor de rest weinig schot in de zaak… -O-
18 november besteld, 22e binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:25
hammy87 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:09:
Die marketing afdeling van Jopen kan ook wel wat beter. Er zijn nu dus 3 Meesterstukken 2022 te koop (Vanilla & Sweet Candy, Deeply Oak & Raisins, Gevulde Speculaas van begin van het jaar, en een 2023. Niet heel duidelijk..
Het was mij in het begin ook niet helemaal duidelijk, maar ze brengen dus ieder jaar aan het eind van het jaar een Meesterstuk uit met het jaartal +1
Dus vorig jaar kwam Meesterstuk 2022 in de winkel (de speculaas editie).
Nu ligt Meesterstuk 2023 in de winkel.

Een deel laten ze na het brouwen rijpen op vaten. Dus toen 2022 in de winkel kwam werd een deel daarvan in vaten gedaan om te rijpen. Die liggen nu in de winkel als Meesterstuk 2022 BA. Hiervan zijn 4 (??) varianten (verschillende barrels waarschijnlijk) waardoor ze een typische smaak krijgen die weer in de naam verwerkt is (oak & raisins bv.)

Meesterstuk 2023 gaat nu dus het vat in en ligt eind volgend jaar als BA bier in de winkel.

• Jorizzz
frankv120 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:10:
Ik me heb ook maar even aangemeld bij DHL en zie inderdaad dat de box is aangemeld op 13 november. De zorgen zijn dus al een stukje minder, nu hopen dat hij wel op tijd komt maar ik heb gelukkig de Beer in the box kalender wel al binnen dus ik zal niet droog hoeven te staan O-)
Ik heb net een mailtje gekregen dat DHL onderweg is!

• frankv120
Jorizzz schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:05:
[...]

Ik heb net een mailtje gekregen dat DHL onderweg is!
Haha ik ook, toch net te ongeduldig geweest dus O-)

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:00
Markprinsen schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:14:
Er komt gewoon af en toe en oplegger van DHL voorrijden bij Moersleutel. Die wordt volgeladen en dan is het weer even wachten op de volgende. Ik heb de mijne eergisteren binnen gekregen. Dus ruim op tijd voor 1 december. Alle vakjes zijn al open ;)
Ik krijg hem als het goed is morgen binnen maar maak hem gewoon netjes per dag open. Alleen ben ik wel benieuwd naar bovenstaande collab met Funky Fluid. Zit die in de kalender toevallig? Antwoord mag in spoiler ;)

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:39
Moersleutel vandaag ontvangen, eerste ligt al in de koelkast (beetje voorwerk kan geen kwaad, drink namelijk niet dagelijks). De eerste is een knaller in ieder geval

• Thalaron
:9B

spoiler: De doos zonder deksel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dkdr0MpSlfatTWaQd7x2ZFu0GcY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z3m49PoTnILBW1HdUStpXNAS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 196% gewijzigd door Thalaron op 24-11-2022 18:45 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:16
Jorizzz schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:46:
[...]

Da's inderdaad geen onaardige deal, maar ik ben vooral benieuwd wanneer de BCBS van dit jaar beschikbaar komt...
De 2022 komt helaas niet naar Europa dit jaar.

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:32
Deezers schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:28:
[...]

Ik krijg hem als het goed is morgen binnen maar maak hem gewoon netjes per dag open. Alleen ben ik wel benieuwd naar bovenstaande collab met Funky Fluid. Zit die in de kalender toevallig? Antwoord mag in spoiler ;)
Van die is gezegd dat ze er te weinig bij Funky konden krijgen om hem in de Guild of Advent te doen. Zou wel erg grote verassing zijn als die er toch in zit. Uiteraard wel gewoon op hun eigen website te krijgen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:18
En de inhoud:
Huge spoiler!
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6rwscLudOv3NZHondXxenU5vfMc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C01IREHabmdQ0yvXtDPkv2KA.jpg?f=fotoalbum_large

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:50
Doos hier ook eindelijk onderweg :9B

Maar een black Friday deal van Frontaal

https://shop.brouwerijfro...2b3233a&mc_eid=34e9c0e0c6

36 donkere en barrel Aged biertjes voor 99,95€
What's in the Box?
4x I've Got Friends In The Music Business B.A. Blend #3 - Imp. Mexican Stout aged on Bourbon, Rum and Speyside barrels for 12 months - 14.0% - 33cl
4x I've Got Friends In The Music Business #4 - Mexican Imperial Stout - 13.4% - 33cl
4x Goats and Barrels - Doppelbock Aged On Bourbon Barrels - 9.0% - 33cl
4x Good Things Come to Those Who Wait - Imp. Stout Aged On Tomintoul Barrels - 10.0% - 33cl
4x Wake Up Call (Taplokaal Gist Collab) - Maple Cacao Stout - 7,5%
4x Don't Talk to Strangers - Norwegian Stout w/ vanilla & liqourice - 10.0% - 33cl
4x Down the Rabbithole - Chocolate Coconut Fudge Imperial Pastry Stout - 10.0% - 33cl
4x First Crack - Imperial Coffee Oatmeal Stout - 9.5% - 33cl
4x Into Outer Space - Tonka Vanilla Imp. Stout - 11.0% - 33cl

Untappd: Louwke80

• Markprinsen
Die frontaal is bij mij ook binnen. Hele goede deal wel want als je alles los moet bestellen zit je zo aan de 200 euro.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dinjesk
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09-09 17:03
Beerrepublic heeft ook black friday acties.

Ik heb deze besteld.

https://beerrepublic.eu/products/hopcrushers-box

36 ipa's voor 75 euro ex verzend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Om mijn “weekend” af te sluiten (ga morgen de nacht in) begin ik deze avond waar ik gisteren ben gestopt; Funky Fluid!

Deze spreekt mij persoonlijk meer aan dan de Moersleutel collab, maar goed ik ben ook niet echt een liefhebber van tompoezen :Y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMzmyavKg7QGlNbE2gZiLmjGQJE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aLO6p0fVjrpA8QcEIe3u5gab.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• klaps
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 09:49
Dit is en blijft een topic die moeilijk te volgen is als je een beetje op de portemonnee moet letten :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
@klaps ik voel je pijn (in de portemonnee) O-)

Vanaf morgen ‘Black Friday’ bij de lokale Plus. Geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen maar Thalaron gaat morgen dus “boodschappen” doen.

Bijzonder wel.. 2 jaar geleden was een bier van meer dan €3 uitzondering. Nog verder terug was het gewoon een kratje Hertog Jan o.i.d. Wat er ijn2 weekenden doorheen ging. Tegenwoordig is het eerder 2/3 bier van €5+ dat hier op een vrije dag erdoorheen gaat…

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Zjoske78
Thalaron schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:32:
@klaps ik voel je pijn (in de portemonnee) O-)

Vanaf morgen ‘Black Friday’ bij de lokale Plus. Geen idee wat ik mij daarbij moet voorstellen maar Thalaron gaat morgen dus “boodschappen” doen.

Bijzonder wel.. 2 jaar geleden was een bier van meer dan €3 uitzondering. Nog verder terug was het gewoon een kratje Hertog Jan o.i.d. Wat er ijn2 weekenden doorheen ging. Tegenwoordig is het eerder 2/3 bier van €5+ dat hier op een vrije dag erdoorheen gaat…
Herkenbaar, maar ik denk altijd maar: als ik in de kroeg had gezeten was ik net zoveel of meer kwijt geweest en dan had ik het met Leffe Blond ofzo moeten doen ipv een BA stout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:28
Haha ja. Nu sta ik al te juichen als ik een Westvleteren 12 voor 'slechts' 10 euro kan scoren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
Er is een reden dat ik me beperk tot 2 speciaal biertjes per week, speciale gelegenheden dasr gelaten.
1 mijn gewicht, er zit toch stiekem best heeeeell veel calorieën in zo'n 440ml blik Stout :o
2 het geld, ik merkte dat ik erg makkelijk dus meerdere blikken per avond weg tikte in het weekend dan. Hou het nu wat specialer dus geef soms net wat meer uit.

Alleen merk ik dat ik soms wel erg op moet passen niet alles te willen kopen ook. Zeker nu ik nog wat guild boxen te gaan heb 1 na de Advent. En dan heb ik nog een kleine 26 blikken en flessen op voorraad. In mijn geval dus 13 weken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83

BCBS pack besteld hier, en ook de Beery Christmas 2022 aan het mandje toegevoegd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zjoske78
TommyL0204 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:53:
Haha ja. Nu sta ik al te juichen als ik een Westvleteren 12 voor 'slechts' 10 euro kan scoren
Leuk om een paar keer te drinken, maar tegenwoordig kan ik voor 10 euro wel 100 bieren vinden die beter en lekkerder zijn dan een WV12

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Markprinsen schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:40:
Ja, ook besteld (benieuwd naar de samenstelling want die wisselde online nogal eens). Komt vandaag binnen. Besteldatum 19 nov.
En hoe is de samenstelling?
Ik was ook een beetje bang voor hele andere bieren, uiteindelijk gezwicht voor hun “nog 5 beschikbaar” melding bij het pakket. Diezelfde avond stond de teller weer op “20 beschikbaar“, maar verder heb ik de samenstelling op de website nooit zien veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markprinsen
Shrien schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:38:
[...]

En hoe is de samenstelling?
Ik was ook een beetje bang voor hele andere bieren, uiteindelijk gezwicht voor hun “nog 5 beschikbaar” melding bij het pakket. Diezelfde avond stond de teller weer op “20 beschikbaar“, maar verder heb ik de samenstelling op de website nooit zien veranderen.
Volgens mij conform de huidige samenstelling op de site. De doppelbock is in ieder geval top!

• paul-s83
Dinjesk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:02:

Ik heb deze besteld.

Oké oke, naast de BCBS Pack van Hopt, de Beery Christmas box dus ook maar deze Ipa box bij beerrepuplic besteld. Is in de buurt dus zal de bestelling zelf ophalen, scheelt weer verzendkosten.

En daarnaast ook deze 2 brouwerij pakketjes meegenomen.

https://beerrepublic.eu/n...on?variant=40346588381356

https://beerrepublic.eu/n...ck?variant=41060102504620

Reden: Bij besteding van 125 euri of meer tijdens Black Friday maak je kans op wat mooie goodies:

Prizes

2 x Cigar City Special Edition Hunahpuh sets with glass and golf polo to look extra savvy

10 x Cigar City Florida Man T-Shirts + Florida Man fourpack + glass

10 x Cigar City Jai Alai T-Shirts + Jai Alai fourpack + glass

10 x Oskar Blues Dale's T-Shirts + Dale's fourpack + glass

25 x Fremont/Firestone Merch pack including a Fremont + Firestone Walker glass, an opener, stickers and a 2 beers; one each from these breweries

[ Voor 3% gewijzigd door paul-s83 op 24-11-2022 22:39 ]

• frankv120
Oke misschien moet ik ook eens stoppen met het volgen van deze topic. Vanmiddag al naar de hopcrushers box gekeken, maar toen niet gekeken welke bieren er in zaten. Nu nog eens gekeken en nu pas zag ik onder ander Other Half en flink wat andere blikken die normaal toch heel erg aan de prijs zijn en dus ben ik weer gezwicht. Dadelijk een voorraad van meer dan 100 flessen/blikken.... Dat wordt nog wat extra rondjes hardlopen de komende tijd.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

• Jorizzz
paul-s83 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:45:
[...]

De 2022 komt helaas niet naar Europa dit jaar.
Serieus!? Hoe, wat, maar, waarom, eh, huh?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 02:42
Oh, dan zal ik jullie maar niet vervelen met mijn meest recente aanwinst op de voorste rij. Komende week haal ik de andere varianten nog op. O-)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8flYeenZONnsJojm_SP9YrukHDU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q7Q7KDTqGO1y1qKuH3mceRSl.jpg?f=fotoalbum_large

• Deezers
Louwke schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:01:
Er is een reden dat ik me beperk tot 2 speciaal biertjes per week, speciale gelegenheden dasr gelaten.
1 mijn gewicht, er zit toch stiekem best heeeeell veel calorieën in zo'n 440ml blik Stout :o
2 het geld, ik merkte dat ik erg makkelijk dus meerdere blikken per avond weg tikte in het weekend dan. Hou het nu wat specialer dus geef soms net wat meer uit.

Alleen merk ik dat ik soms wel erg op moet passen niet alles te willen kopen ook. Zeker nu ik nog wat guild boxen te gaan heb 1 na de Advent. En dan heb ik nog een kleine 26 blikken en flessen op voorraad. In mijn geval dus 13 weken :+
Op volgens mij geen enkel blik wat ik heb staat iets over de voedingswaarden, laat staan aantal calorieën... Hoeveel heeft een stout 440ml gemiddeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:39
Louwke schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:01:

Ik heb een beetje hetzelfde, en probeer het ook te beperken (wel meer dan 2, zit meer op 4 per week). Heb nog de hele Guild-Box van vorige maand staan omdat ik iets teveel voorraad had staan. En dan nu de adventkalender erbij. Ik hoef de komende 3 maanden geen bier meer in te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Deezers schreef op donderdag 24 november 2022 @ 23:39:
[...]

Op volgens mij geen enkel blik wat ik heb staat iets over de voedingswaarden, laat staan aantal calorieën... Hoeveel heeft een stout 440ml gemiddeld?
Kunt met stouts richting de 200 tot 300 kcal per fles gaan al snel :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorizzz
Louwke schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 06:48:
[...]

Kunt met stouts richting de 200 tot 300 kcal per fles gaan al snel :o
Volgens mij zit je met een beetje Imperial Stout nog wel wat hoger, met zo'n 440 mL blik kun je zomaar 400-500 kCal naar binnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
The Realone schreef op donderdag 24 november 2022 @ 23:30:
Oh, dan zal ik jullie maar niet vervelen met mijn meest recente aanwinst op de voorste rij. Komende week haal ik de andere varianten nog op. O-)

spoiler:
Waar heb je die vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:58
klaps schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:13:
Dit is en blijft een topic die moeilijk te volgen is als je een beetje op de portemonnee moet letten :')
Ik ben nog sterk. Ik heb nog het een en ander staan en moet mij echt beheersen om niet nog meer te kopen :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Laatst online: 13-09 15:11
Jorizzz schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 07:10:
[...]

Volgens mij zit je met een beetje Imperial Stout nog wel wat hoger, met zo'n 440 mL blik kun je zomaar 400-500 kCal naar binnen werken.
Van deze berichtgeving wordt niemand blij;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:18
brukskeluuk schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 07:50:
[...]

Van deze berichtgeving wordt niemand blij;)
Hoezo niet?
Noten, granen en een beetje chocolade... 5 blikjes en je hebt je dagelijkse calorieën binnen :+

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartosss
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:02
Dinjesk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:02:

Ik heb deze besteld.

Ook gedaan. Ben benieuwd naar de kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:59
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:00:
[...]

Hoezo niet?
Noten, granen en een beetje chocolade... 5 blikjes en je hebt je dagelijkse calorieën binnen :+
Het probleem zit hem in dat je wel een beetje aardig moet eten van tevoren, want anders is zo'n stout je al snel de baas!
En dan blijf je maar hardlopen inderdaad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Heb het beschaafd gehouden bij de Plus. Aanbiedingen zijn ook iets minder scherp dan ik had verwacht, maar dat komt omdat ze daar al vaak erg scherp geprijsd zijn wellicht…

Anyways… Mélange Noir (2021) by The Bruery meegepakt voor €27,50. Gezien ze online voor €42 gaan niet slecht dacht ik zelf. Er stonden er nog meer verschillende variaties zoals So Happens It’s Tuesday en For A Spell (de rest weet ik zo niet meer).

Maar goed mijn opslag zit propvol dus moest me ook wel inhouden gezien er nog 24 blikken (of nou, 1 fles vermoed ik) in een doos klaar staan.

Edit;
Deze hebben ze dus staan waarvan ik die met het grijzige label heb meegepakt. Foto (huidige prijzen liggen dus iets lager nu) is niet van mijzelf overigens.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xlbtCVRAyjhaxw7CK2sexJLDxeM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/15lWt9QKUKqjoKZwTcAk7Ghj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Thalaron op 25-11-2022 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:32

Besteld, thanks! Kreeg trouwens net mailtje van Hopt dat ze 5 euro in de Wallet gaan retourneren, er zit blijkbaar geen glas bij. Eigenlijk wil ik het geld gewoon teruggestort hebben, zoveel leuks hebben ze ook niet meer daar tegenwoordig! Even klantenservice mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:07
Panzer Dean schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:53:
[...]

Besteld, thanks! Kreeg trouwens net mailtje van Hopt dat ze 5 euro in de Wallet gaan retourneren, er zit blijkbaar geen glas bij. Eigenlijk wil ik het geld gewoon teruggestort hebben, zoveel leuks hebben ze ook niet meer daar tegenwoordig! Even klantenservice mailen.
Inderdaad ha, ik kreeg ook net een email van Hopt dat er geen glas is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BUUyCc2APTTuX_TdEJ2-J1nUANQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xNwCMtqx2fINQPi9S5OCVZk9.png?f=user_large
Voor de feestelijke decembermaand en om het jaar uit te knallen komt Uiltje met een brut IPA in magnumfles! Een super droog, champagne-achtig brouwsel dat net even wat hoger in koolzuur is om voor een echte "PLOP" te zorgen, wanneer de kurk van de fles gaat. 20 euro. 75cl
Binnenkort verkrijgbaar. Is dit niet gewoon net zoals Goodfeathers?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Alle specials van Uiltje zijn gewoon afgeleide van elkaar met minimaal smaakverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:26
Thalaron schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:51:
Heb het beschaafd gehouden bij de Plus. Aanbiedingen zijn ook iets minder scherp dan ik had verwacht, maar dat komt omdat ze daar al vaak erg scherp geprijsd zijn wellicht…
komt plus dit jaar weer met zo'n uitgebreide selectie als vorig jaar in december? of is dat nog niet bekend. Ik ben verhuist in de tussentijd, dus kom niet zo vaak meer bij de plus

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:59
Mijn Moersleutel kalender is in ieder geval binnen, en gezien de staat van mijn voorraadkast ook wel nodig voor komende maand!

Met al die voetbalwedstrijden gaat het allemaal nog net iets harder...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• klaps
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puhxcfgyi31aaK3xEDBGv0O-FVg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u4ujvxHI3KQQx77hlJtsuxfw.jpg?f=user_large

Over Uiltje gesproken. Kon het toch niet weerstaan. Eindelijk weer eens een stout van het Uiltje die lijkt alsof ie de moeite waard is. Gaat mevrouw klaps niet leuk vinden. Oh well...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:47
klaps schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:49:
[Afbeelding]

Over Uiltje gesproken. Kon het toch niet weerstaan. Eindelijk weer eens een stout van het Uiltje die lijkt alsof ie de moeite waard is. Gaat mevrouw klaps niet leuk vinden. Oh well...
Die lust ik ook wel eentje.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Realone
Jorizzz schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 07:11:
[...]

Waar heb je die vandaan dan?
Bij de winkel om te hoek! Maar ik woon in de VS dus daar heb je net niks aan. :P

Daar vond ik overigens ook deze, wat je wel enigzins verraste. Stond naast een literfles La Trappe quadrupel van $25, dus toch maar voor deze gegaan. Geen spijt van. Erg fruitig en wat zoet, maar niet zodanig dat je niet meer merkt dat er 10% alcohol in zit. Daar gaat men vaak wat ver in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0aHeQKDeyE548BKZ8QvhvP3YouI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UrtiJ26WuWrlOCzQMnonKHWf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:34

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

The Realone schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:30:
[...]

Bij de winkel om te hoek! Maar ik woon in de VS dus daar heb je net niks aan. :P
Doe eens een paar opsturen dan :P ;)

-------

Ik heb me tot nu toe nog in kunnen houden met alle Black Friday deals.... heb nog een redelijke voorraad en krijg morgen nog een advent.. en ik ga 10 december nog naar België ... De Caigny of Dranken Verheyen.. twijfel nog...

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
The Realone schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:30:
[...]

Daar vond ik overigens ook deze, wat je wel enigzins verraste. Stond naast een literfles La Trappe quadrupel van $25, dus toch maar voor deze gegaan. Geen spijt van. Erg fruitig en wat zoet, maar niet zodanig dat je niet meer merkt dat er 10% alcohol in zit. Daar gaat men vaak wat ver in.

[Afbeelding]
Ik zie een ruilhandeltje aankomen :) Tijdens onze rad trip door de USA eerder dit jaar heb ik genoeg amerikaanse biertjes mogen nuttigen. Met name in het maken van IPA's zijn ze heer en meester.

Jammer dat de blokken van een Eviltwin, Other Half etc. hier niet te betalen zijn. In tegenstelling tot La Trappe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
paul-s83 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:52:
[...]

Ik zie een ruilhandeltje aankomen :) Tijdens onze rad trip door de USA eerder dit jaar heb ik genoeg amerikaanse biertjes mogen nuttigen. Met name in het maken van IPA's zijn ze heer en meester.

Jammer dat de blokken van een Eviltwin, Other Half etc. hier niet te betalen zijn. In tegenstelling tot La Trappe :)
Dan moet je deze box eens bekijken:

Ze zullen niet meer heel vers zijn, maar er zitten toch aardig wat leuke Amerikaanse brouwerijen.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Laatst online: 12-09 16:20
AngelDust schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:50:
[...]

Doe eens een paar opsturen dan :P ;)

-------

Ik heb me tot nu toe nog in kunnen houden met alle Black Friday deals.... heb nog een redelijke voorraad en krijg morgen nog een advent.. en ik ga 10 december nog naar België ... De Caigny of Dranken Verheyen.. twijfel nog...
Dranken Verheyen beter dan Bierschuur? Ik stop meestal bij Bierschuur en kom nooit verder in Poppel dus was zo maar benieuwd. Anders rij ik volgende keer een stukje door ondanks dat ik altijd zeer tevreden ben over Bierschuur.

[ Voor 4% gewijzigd door Mich007 op 25-11-2022 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Mich007 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:42:
[...]

Dranken Verheyen beter dan Bierschuur? Ik stop meestal bij Bierschuur en kom nooit verder in Poppel dus was zo maar benieuwd. Anders rij ik volgende keer een stukje door ondanks dat ik altijd zeer tevreden ben over Bierschuur.
Weet niet of die 'beter' is per se... vind hem wel overzichtelijker en een iets ander aanbod... voor die paar km extra zou ik er gewoon eens gaan kijken als ik jou was.. ben er al zeker 4 of 5 keer geweest. Goede service en prima prijzen :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
frankv120 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:03:
[...]

Dan moet je deze box eens bekijken:

Ze zullen niet meer heel vers zijn, maar er zitten toch aardig wat leuke Amerikaanse brouwerijen.
Gisteren aangeschaft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
paul-s83 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:52:
[...]

Koffers gaan altijd redelijk vol mee heen en terug. ;) Versturen is ook niet goedkoop (reken op 100 voor een "grote" doos, 30x30x14 met max 10kg).
In de VS maken ze erg goede IPAs en Stouts, Belgische stijlen hebben ze niet zoveel mee dus die koop ik meestal imported. Allagash komt erg in de buurt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Om de score van van de week nog wat op te hogen, bij de lokale slijter nog 2 mooie flessen gescoord:
- duvel barrel aged Jamaican rum editie (6) en die is m’n partij lekker (had hem vorig jaar bij de plus gescoord)
- gulden draak cuvée prestige LAPHROAIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:30
Ondanks dat ik de verleidingen van diverse barrel aged boxen (Jopen, vandeStreek...) kon weerstaan de afgelopen dagen, is vandaag m'n voorraad toch weer aardig aangevuld. :X FF langs de Plus (in Deventer, niet die in Leende) geweest en naast een verzameling bockbieren ook nog de Barrel-Aged Narwhal van Sierra Nevada Brewing Co. Ik had mijn mandje al aardig vol met bockbier en andere boodschappen, maar ik kon deze Bourbon BA stout niet laten staan. ;)

Verder was het aanbod speciaal bieren ook wel een beetje opgefrist, met op het oog ook wat meer bijzondere/luxere bieren (met navenante prijskaartjes) er tussen. Kan helaas niet precies opnoemen wat ik zag staan (afgezien van de BA Narwhal), maar oa wel wat van Pohjala gezien waaronder vermoedelijk ook Cellar Series. Ook het een en ander van Founders, maar durf niet mijn hand in het vuur te steken tav aanwezigheid van de KBS (daarvoor is mijn herinnering te wazig). Ik denk dat ik volgende week vrijdag nog maar weer een kijkje ga nemen wat er dan (nog) allemaal staat iig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
-Jaap-io schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 12:09:
[...]

komt plus dit jaar weer met zo'n uitgebreide selectie als vorig jaar in december? of is dat nog niet bekend. Ik ben verhuist in de tussentijd, dus kom niet zo vaak meer bij de plus
Daar is nog niets over bekend, echter zou het mij verbazen dat het dit jaar niet weer het geval zou zijn. Ik ben voornamelijk benieuwd of de nieuwe Duvel BA er bij zal zitten dit jaar (zoals voorheen wel het geval was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
Thalaron schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:28:
[...]

Daar is nog niets over bekend, echter zou het mij verbazen dat het dit jaar niet weer het geval zou zijn. Ik ben voornamelijk benieuwd of de nieuwe Duvel BA er bij zal zitten dit jaar (zoals voorheen wel het geval was).
Ik begreep laatst dat die er dit jaar niet is/komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Tja daar zit je dan te wachten op je Advent kalender. DHL is al onderweg sinds 12.40 en zou er tussen 14 en 18 zijn. Tot heden niets gezien, gehoord of geüpdatet. Erg frustrerend

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hatv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-09 01:20
Een aantal bieren besteld bij Foeders met mooie black friday korting.Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/R0dfbms/20221125-201648.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Louwke schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:48:
Tja daar zit je dan te wachten op je Advent kalender. DHL is al onderweg sinds 12.40 en zou er tussen 14 en 18 zijn. Tot heden niets gezien, gehoord of geüpdatet. Erg frustrerend
Mijne kwam ook ruim 3 uur later.. hopelijk voor jou vandaag nog en anders morgen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:54
Nou, Black Beerday Friday is weer helemaal uit de hand gelopen :+ Eerst bijna 200 euro uitgegeven bij Piwne Mosty en toen kwam de Hopcrushers Box van Beer Republic ineens terug op voorraad en heb ik die ook nog maar besteld. Ik heb dit jaar geen adventskalender nodig denk ik, kom december wel door op deze manier :9

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Deezers schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:34:
[...]

Mijne kwam ook ruim 3 uur later.. hopelijk voor jou vandaag nog en anders morgen!
Ja werd aangepast naar verlaat en nu gaan ze hem tussen 16 en 2130 brengen 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 11:12
-Jaap-io schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:29:
[...]

Ik begreep laatst dat die er dit jaar niet is/komt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxMQmY7tu8lsVr7zFV8SI2yEbVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i242zLlplhkMsomUDP5jUFSw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 22:07
Ik ben vanochtend toch ook gezwicht voor de hopcrushers box.. iets meer dan €2 per blik kon ik echt niet laten schieten. Ook omdat mijn voorraad voornamelijk zwaar donker is, en ik ook in de winter graag een (NE)DIPA drink bij het koken.. nu nog even plek vinden.

Gisteren de Moersleutel advent gekregen en, omdat ik met een vriend een custom kalender doe voor elkaar, hem ook meteen opengemaakt. Spoiler met wat ik ervan vind zonder inhoud te noemen:
spoiler:
Ik ben er heel positief over, echt blij met de inhoud! Het heeft mijn verwachtingen wel overtroffen moet ik zeggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 23:07

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik moest vanmorgen onder de vloer zijn. Heb daar een aantal bieren neergezet paar jaar geleden, dacht dat ik toen wilde gaan verzamelen. Het is bij drie gebleven. Helaas was het doosje ongevallen en lagen ze alle drie met de kurk in het zand... ;(

Straks maar even schoonmaken en dan bij de voorraad, hopelijk zijn ze nog lekker. O.a. twee Diggelfjoer Grutsk 2020 van @AngelDust... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Beekforel schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:08:
Ik moest vanmorgen onder de vloer zijn. Heb daar een aantal bieren neergezet paar jaar geleden, dacht dat ik toen wilde gaan verzamelen. Het is bij drie gebleven. Helaas was het doosje ongevallen en lagen ze alle drie met de kurk in het zand... ;(

Straks maar even schoonmaken en dan bij de voorraad, hopelijk zijn ze nog lekker. O.a. twee Diggelfjoer Grutsk 2020 van @AngelDust... :9
Welke? De Infused, Whisky BA of Cognac BA? :P

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 23:07

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

AngelDust schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:11:
[...]

Welke? De Infused, Whisky BA of Cognac BA? :P
De whisky ba en de cognac ba!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:15
Gisteren na een paar weken wikken en wegen ook overstag gegaan en de advent van Moersleutel aangeschaft met guild abbo. Is toch wel een mooie upgrade, en de advent van 2 jaar terug beviel me prima.
Wordt straks al bezorgd zag ik, dus waar die bezorgperikelen hier vandaan komen, geen idee....

Laat het maar snel 1 december worden, ik ga gewoon per dag een vakje open trekken. Is voor mij toch wel deel van de fun, iedere dag een kleine verrassing.

Edit: En bezorgd, lekker snel dus oOo

[ Voor 4% gewijzigd door Bucephalus op 26-11-2022 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
De bezorgproblemen zijn denk ik over het algemeen een gevolg van a: gedoe met bezorgdiensten (werkomstandigheden en tekorten) en b: cyberweek/Black friday weken (het is volgens mij al een week of 2 aanbiedingen shoppen geblazen) met de nodige extra bestellingen/drukte. En tot slot c: Sinterklaas is bijna jarig wat ook extra druk zal geven (los van punt b).

Het valt mij allemaal behoorlijk mee wat pakket bezorging betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
[Inhoud moersleutel advent in spoiler tags]

Hmm ik heb hem dit jaar niet besteld, maar ben erg geïnteresseerd in de
spoiler:
Yuzu Bomb
voor mijn vrouw aangezien ze daar gek op is. Lijkt helaas niet online te koop, zou het een advent exclusive zijn?

Zelf ben ik meer geïnteresseerd in de
spoiler:
Barcode en de laatste twee kerstbiertjes :P Maar die kerstbiertjes zijn sowieso exclusives (waren twee jaar geleden top in de advent box)

[ Voor 16% gewijzigd door .Joop op 26-11-2022 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:13
Voor diegen die nog een adventskalender zoeken. To øl heeft nu gratis verzenden waardoor je op 104 euro uitkomt.
Code hiervoor is: xmas-shipping

Iemand die toevallig de inhoud kent? Ik twijfel nog..

[ Voor 15% gewijzigd door Purehz op 26-11-2022 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Nou de box is binnen, waar het gisteren fout ging geen idee. Maar hij staat klaar om per 1 Dec mij plezier te gaan geven

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Vanmiddag ook mijn custom made advent kalender opgehaald O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c-6nD6qN2s2eATqQImjwOeG78YM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vdHBaM9ODQTEgG6nQUDkA3Em.jpg?f=fotoalbum_large

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaps
Sassie schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:26:
Ondanks dat ik de verleidingen van diverse barrel aged boxen (Jopen, vandeStreek...) kon weerstaan de afgelopen dagen, is vandaag m'n voorraad toch weer aardig aangevuld. :X FF langs de Plus (in Deventer, niet die in Leende) geweest en naast een verzameling bockbieren ook nog de Barrel-Aged Narwhal van Sierra Nevada Brewing Co. Ik had mijn mandje al aardig vol met bockbier en andere boodschappen, maar ik kon deze Bourbon BA stout niet laten staan. ;)

Verder was het aanbod speciaal bieren ook wel een beetje opgefrist, met op het oog ook wat meer bijzondere/luxere bieren (met navenante prijskaartjes) er tussen. Kan helaas niet precies opnoemen wat ik zag staan (afgezien van de BA Narwhal), maar oa wel wat van Pohjala gezien waaronder vermoedelijk ook Cellar Series. Ook het een en ander van Founders, maar durf niet mijn hand in het vuur te steken tav aanwezigheid van de KBS (daarvoor is mijn herinnering te wazig). Ik denk dat ik volgende week vrijdag nog maar weer een kijkje ga nemen wat er dan (nog) allemaal staat iig. ;)
Beestenmarkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:11

Klippy

Still Game

Klippy schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:45:
Mooi al dat JL geweld hier :)

Ik ga niet, heb nog genoeg op voorraad en de Bubberman komt er ook nog aan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4KIjMYftx9TlhKWWaKjAj6LgOo=/234x176/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/yxaJtw2Qhb7MMinec2nGCHkv.webp?f=fotoalbum_medium
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sgXpGbVmxQ1F9ZMJq0j-aOUCWak=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VStJgEJOafDq1h7rcNaERWMa.jpg?f=fotoalbum_medium

Ik kwam er net langs, wilde daar even mijn auto zetten, denk toch even binnen lopen :P

Lervig en Val Dieu was al landelijk uitverkocht, meeste stond nog een klein aantal flessen van, deze twee toch nog maar even mee genomen dan.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sassie
Yup!

Geen idee overigens of het bieraanbod in de andere Plus vestigingen (Borgele, Colmschate en Schalkhaar) interessant is (of dat er wat bijzonders te vinden is).

[ Voor 6% gewijzigd door Sassie op 26-11-2022 20:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louwke
Na gisteren iets te enthousiast een Frau Gruber Tokyo Spliff en een Kees Colin the Caterpillar naar binnen te hebben gegooid. Vandaag toch maar een biertje geopend, een Barrel Aged One Day van Merakai. Is rerijpt op Bourbon Oak barrels, moet zeggen dat ik Bourbon Barrel Aged toch stiekem wel erg lekker vind. Had eerst mijn twijfels altijd maar laatste tijd gaan ze erin als water :9B
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-4Smj0nBradFN4aRLgBfk9hJrw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I0A7nar4CmYfb4ldDcAeYnta.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Jaap-io
Louwke schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 21:27:
Had eerst mijn twijfels altijd maar laatste tijd gaan ze erin als water :9B
Das best gevaarlijk :+
Mijn vader heeft die fout ooit gemaakt met wodka… dat zag hij aan voor water, halverwege het glas (1 teug) kwam hij tot een andere conclusie _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
Hier aan de vloeibare PiM’s, oftewel de Pim's & Sinaas van de Molen. Wel wat aan de zoete kant, maar het is idd net de PiM’s koeken (zeker qua geur). Daar heb ik geen problemen mee, want die koekjes lust ik ook best wel. :P

Had eerder de Bok & Poot van De Molen eerder al gehad en die viel ook wel in de smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinjesk
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09-09 17:03
Sassie schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 23:36:
Hier aan de vloeibare PiM’s, oftewel de Pim's & Sinaas van de Molen. Wel wat aan de zoete kant, maar het is idd net de PiM’s koeken (zeker qua geur). Daar heb ik geen problemen mee, want die koekjes lust ik ook best wel. :P

Had eerder de Bok & Poot van De Molen eerder al gehad en die viel ook wel in de smaak.
Zijn idd 2 hele leuke bieren weer van de molen.
Ben ook benieuwd naar kruid en koek.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NjKLun1AbiSdXdtvLNqfbnRJ8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i4G28iCE5DVgWWO4OcRsyo1A.jpg?f=fotoalbum_large

Bij de Plus in Leende hebben ze alvast de Duvel BA staan (beperkte oplage)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:47
Zojuist een ticket gekocht voor Beer Geek Madness 2023 in Wroclaw. Goed excuus om die stad een keertje te verkennen. Redelijk goedkope vlucht vanaf Eindhoven erbij geboekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
Thalaron schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:25:
[Afbeelding]

Bij de Plus in Leende hebben ze alvast de Duvel BA staan (beperkte oplage)
Pfft, 30 euro. Dat heb ik toch echt niet voor een Duvel BA over.
Heb de Lervig bij de JL gehaald en die 20 euro is toch wel echt mijn max voor 1x per jaar. Ik sla de Lervig ook hoger aan dan de Dubel.
Pagina: 1 ... 127 ... 197 Laatste