Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 122 ... 197 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thijssie007
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:43
Shrien schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 13:17:
Voor degene die niet naar Borefts geweest zijn heeft De Molen een pakket met 9 exclusieve Borefts bieren, en 3 ‘Specials’ van De Molen zelf. Interessant?

edit: Mocht iemand al besteld hebben, geef even aan wat erin zit (met spoiler tags) :)
spoiler: borefets box
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3mPnIKxphWBuqz9grVzEAC5Vb4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cPQxz95xf3U9j9OP5KzKEMHa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:56
(Alvast) proost op het weekend! Nog even genieten van de zon!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1DahKM_wPGUMDBp4Neno30svkp8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KFVo1nCV429viEDRtS72KIIi.jpg?f=fotoalbum_large

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:47
Man man, zit deze week thuis met Covid. Sinds 2 dagen mijn smaak en geur weg. Nu ben ik weer fit en had ik zin in een lekker biertje. Maar dat gaat dus niet lukken komende dagen :'(
Proef alleen wat zoetigheid en zure dingen. Rest bijna niets. Dacht probeer wat kruidkoek etc om te kijken of bier dus ook zou lukken, maar helaas alleen zoet 8)7

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:21

Shrien

frequent snoozer

Louwke schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:01:
Man man, zit deze week thuis met Covid. Sinds 2 dagen mijn smaak en geur weg. Nu ben ik weer fit en had ik zin in een lekker biertje. Maar dat gaat dus niet lukken komende dagen :'(
Proef alleen wat zoetigheid en zure dingen. Rest bijna niets. Dacht probeer wat kruidkoek etc om te kijken of bier dus ook zou lukken, maar helaas alleen zoet 8)7
Altijd positief blijven; mooie gelegenheid om je viezere bieren weg te werken :+ hopelijk houdt het geen half jaar aan. Beterschap!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Louwke schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:01:
Herkenbaar. Ik was 2 weken geleden de sjaak, m'n smaak is nog steeds niet compleet terug.
Dus heb ik maar wat donker spul met peper erin verwerkt open getrokken, aangezien ik daar niet zo'n fan van ben :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
Zo… een hele reeks bieren uit Ukraine gehaald een tijd terug. Van eentje nog een fles bijgehaald daar die érg goed beviel;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pzr2vpI1YUoQdAtKmSrL4-T-iTA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5oGmU2KU880ShgbdCYAbZAr9.jpg?f=fotoalbum_large

Ze waren allemaal de moeite maar deze spande toch echt de kroon. Was ook dubbel zo duur maar toch :9B

De rest;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkfpK0KbTLjlUHGp5U-Y2rbg4Ew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ML2WeCk54Xr1hew0oIIaunpc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mlsx4wjp18ch4ENSnJrEFMHoKJ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mLUdnoQS6L3XRQfCofBMYhEm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AUDQt4r9un-vdDoEg6fRzKV3dKw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/unBzQtrjhW1k0AhoCcpt3tab.jpg?f=fotoalbum_large

De eerste keren(!) dat ik heb genoten van de stijl Wee Heavy!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JRUGIeu3seWy3uVzZVdpNRXmM08=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OjtmumQpXwIBFPPDQO5JNPzy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Thalaron op 09-10-2022 17:15 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
Die Cat Sith ben ik vaker tegen gekomen, maar nog niet gevonden. Waar heb je ze op gepikt? @Thalaron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:04
Jammer van alle zurigheid :P Ik skip hem dus.
Ik drink eigenlijk alles en kan vrijwel alles ook wel waarderen, maar échte sours/zure bieren (dus niet een tikkeltje zuur) kunnen mij nog steeds niet bekoren.

Zit nu zelf aan batch 45 van La Trappe oak aged, de Calvados zit daar goed in zeg! Lekkerrr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
@Louwke de Plus in Leende… zoals 95% van mijn bieren. De Double Barrel was vandaag nog beschikbaar (voor de helft) maar de rest was helaas al weg. Vermoed dat ze nu allen vergeven zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:49
hemiparo schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 17:15:
Ik kwam onlangs deze Barrel Aged tegen van Gulpener bij Jan Linders en hoewel niet goedkoop wél heel erg lekker! En een hele leuke fles!

https://webshop.gulpener.nl/whiskeybarrelagedbourbon.html
Afgelopen weekend op en vond hem erg tegenvallen. Beetje muffig en de barrel kwam ook niet echt mooi naar voren. Voor die prijs heb ik veel en veel betere bieren gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Secsytime schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:19:
Zijn er mensen die de HJ Vatgerijpt al hebben geprobeerd?
Ja! Was best tevreden, vooral de Calvados!
Zjoske78 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 12:36:
[...]

Afgelopen weekend op en vond hem erg tegenvallen. Beetje muffig en de barrel kwam ook niet echt mooi naar voren. Voor die prijs heb ik veel en veel betere bieren gehad.
Gelukkig verschillen smaken, overigens geen aanval! Ik was vooral verrast door zoiets van Gulpener te zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
Heeft iemand toevallig al een overzichtje gemaakt met de verschillende adventskalenders die te koop zijn, zoals ik die andere jaren ooit voorbij heb zien komen? Ik krijg de box van Moersleutel, maar misschien nog eentje erbij. :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:54
Mich007 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:31:
Heeft iemand toevallig al een overzichtje gemaakt met de verschillende adventskalenders die te koop zijn, zoals ik die andere jaren ooit voorbij heb zien komen? Ik krijg de box van Moersleutel, maar misschien nog eentje erbij. :9
Pepper maakt altijd een overzicht:
https://nl.pepper.com/aan...ender-verzamelpost-247953

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Mich007 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 08:31:
En hier is er ook 1:

https://booksbeersandbeyond.home.blog/tag/adventskalender/

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 15:11
Voor de ongeduldigen, hierbij de spoiler van de hopt adventskalender.

spoiler: Hopt adventskalender
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_hVHBtcwcHaDOBtkLAa44JmtAK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d5tTbuqfL836ZsbReufF5pv9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Laatst online: 23:18
brukskeluuk schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:40:
Voor de ongeduldigen, hierbij de spoiler van de hopt adventskalender.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brukskeluuk
haha nee helaas niet, ik moet zeggen dat ik bij zulke grote bedrijven iets minder de drang voel om dan wat terug te sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Je mag hem ook doorsturen hoor O-) ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Of bedoelen ze; indien u hem niet wilt retourzenden dan sturen wij u wel een aanvullende factuur toe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
In het verleden een aantal bieren van BlackOut gehad die allen teleurstellend waren. De aanhouder wint denk ik dan maar;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eXvL1uILHQbHirzAohfQSIg0NfE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LWR1O5xyVVYJBN9bBju8AjH4.jpg?f=fotoalbum_large

Deze smaakte érg goed!

Ik kreeg dorst van al dat gezever over Advent kalenders :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:58
Thalaron schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:20:
In het verleden een aantal bieren van BlackOut gehad die allen teleurstellend waren. De aanhouder wint denk ik dan maar;

[Afbeelding]

Deze smaakte érg goed!

Ik kreeg dorst van al dat gezever over Advent kalenders :D
Ik heb in augustus de 2020 - red wax versie gedronken, maar viel me wat tegen. Niet helemaal mijn smaak denk ik. Een 3.5 gegeven.

Overigens zojuist tickets voor BPBW 2023 besteld! Kijk er al naar uit :9

[ Voor 5% gewijzigd door ivo001 op 11-10-2022 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:07

LankHoar

Langharig tuig

Zijn er hier nog mensen op het Tweakers huisfeestje geweest? En die alle speciaalbiertjes hebben geproefd en opgeslagen? Ik heb ze allen geproefd, maar kwam er net achter dat ik de tripel en quadruppel vergeten ben in mijn Untappd te zetten. Dat is natuurlijk onacceptabel, maar weet de namen van die bieren zo niet meer :X

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Laatst online: 23:18
Thalaron schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:20:
Of bedoelen ze; indien u hem niet wilt retourzenden dan sturen wij u wel een aanvullende factuur toe?
Ja goeie vraag... ik heb geantwoord dat ik het verder wel prima vind en dat het helemaal geen issue is voor mij ;)

Die andere jongen had ook gemaild en die kon hem terugsturen en kreeg dan 5,- shop tegoed of hem houden voor 25,- wel duidelijk wat hun voorkeur heeft.

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brinkiewestland
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:54
LankHoar schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 09:57:
Zijn er hier nog mensen op het Tweakers huisfeestje geweest? En die alle speciaalbiertjes hebben geproefd en opgeslagen? Ik heb ze allen geproefd, maar kwam er net achter dat ik de tripel en quadruppel vergeten ben in mijn Untappd te zetten. Dat is natuurlijk onacceptabel, maar weet de namen van die bieren zo niet meer :X
Bij .plan: We genieten nog even na van het Huisfeestje. Check hier de foto's en v... staat een foto van de bieren. Alleen ze zijn niet echt leesbaar :)

Zie wel de Petrus Tripel staan en voor op de foto staat Kracht Hout een quadrupel van Breugem. Je kan ook nog kijken welke bieren er op die locatie zijn ingecheckt in Unptapd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Brinkiewestland schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 09:08:
[...]

Bij .plan: We genieten nog even na van het Huisfeestje. Check hier de foto's en v... staat een foto van de bieren. Alleen ze zijn niet echt leesbaar :)

Zie wel de Petrus Tripel staan en voor op de foto staat Kracht Hout een quadrupel van Breugem. Je kan ook nog kijken welke bieren er op die locatie zijn ingecheckt in Unptapd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ah-_SRRUDRWq_VIuf_WQmDlUokU=/980x/filters:strip_icc():strip_exif()/i/2005407622.jpeg?f=imagearticlefull

Alles uitverkocht behalve alcoholvrij, lekker bezig mannen :D

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:20
DCNY schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:47:
[...]

Ziet er goed uit! Wat is de levertijd van Piwne Mosty eigenlijk?
Dank voor de reacties: 7-10 besteld, 13-10 binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqRzD38PTIfii2VnIwyHjoM6N6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yrKDU2wSnQGp78JLyzFv5ME4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:07

LankHoar

Langharig tuig

@Brinkiewestland bedankt voor de tips, ik heb ze gevonden en toegevoegd! :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 205Gutmann
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
DCNY schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:28:
[...]

Dank voor de reacties: 7-10 besteld, 13-10 binnen :)

[Afbeelding]
Je hebt het IPA pakket gekozen zie ik?
Ik heb hem onlangs ook besteld, bevalt goed tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:20
205Gutmann schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:21:
[...]

Je hebt het IPA pakket gekozen zie ik?
Ik heb hem onlangs ook besteld, bevalt goed tot op heden.
Geen pakket, maar wel een hoop (ne)ipa’s gekozen, die vind ik wel t lekkerst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
Emelisse heeft weer eens een teken van leven gegeven. Hebben een media stilte gehad, website omgebouwd en ik denk eens ten rade gegaan waar ze naar toe willen. Ook komt er een nieuwe huisstijl aan. En als laaste per 1 Nov komt er weer een nieuwe white label serie aan, schijnbaar is de brouwer verder gegaan dan alleen barrelagen van de bieren.
Ben benieuwd want het is laaaaannnggg stil geweest bij ze zelfs geen limited editie dit jaar gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Laatst online: 22:58
Louwke schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 21:30:
Emelisse heeft weer eens een teken van leven gegeven. Hebben een media stilte gehad, website omgebouwd en ik denk eens ten rade gegaan waar ze naar toe willen. Ook komt er een nieuwe huisstijl aan. En als laaste per 1 Nov komt er weer een nieuwe white label serie aan, schijnbaar is de brouwer verder gegaan dan alleen barrelagen van de bieren.
Ben benieuwd want het is laaaaannnggg stil geweest bij ze zelfs geen limited editie dit jaar gezien.
Ze hebben imho wel wat goed te maken na de laatste white label serie wat een zure bende was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wren schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 22:27:
[...]

Ze hebben imho wel wat goed te maken na de laatste white label serie wat een zure bende was.
Die ervoor ook dus mij zijn ze kwijt.

Ik heb bij Kompaan de Foreign Legion pre-order besteld, ik ben benieuwd!

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

When near Leende .....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2FxqiXrErufyfC1TmTfXlA24i1o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OBK5lb6YFdnkTSRNn9Oj099M.jpg?f=fotoalbum_large

Ze hadden 3 varianten van de Morrigans... heb me beperkt tot 1.. haha

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brukskeluuk
AngelDust schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:22:
When near Leende .....

[Afbeelding]

Ze hadden 3 varianten van de Morrigans... heb me beperkt tot 1.. haha
Die el zombrero van halve tamme is best een goede. Ze hebben geen groot assortiment, maar de biertjes die ik heb gehad bevielen erg goed.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thalaron
Ik had even geen zin in een teleurstelling dus heb ik 1 van mijn 2 resterende Theobroma’s open getrokken.

IMHO: Perfectie!(!)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AnVt1UNiCHabgFmSUuJZO-0RYg8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XXe5NCYpXzqMxmbCktlRX70x.jpg?f=fotoalbum_large

Nog altijd hét bier dat voor mij de prijsgrens voor dure bieren heeft doorbroken. Sinds deze rakker is €8 voor een flesje geen uitzondering meer. Of tenminste geen bezwaar meer voor dergelijke prijzen :)

Anderzijds ook wel de verpester van tevredenheid gezien ik sindsdien weliswaar nog kan genieten van een La Trappe Quadruppel, echter ik weer dat dat niet de ‘je van het’ is.

Luxeproblemen… op het weekend!

[ Voor 29% gewijzigd door Thalaron op 16-10-2022 01:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
Ziet er ook weer prachtig uit. Die Silver Series zien er goed, mocht ik ze vaker tegen komen gaan ze zeker het mandje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Thalaron schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 01:36:
Ik had even geen zin in een teleurstelling dus heb ik 1 van mijn 2 resterende Theobroma’s open getrokken.

IMHO: Perfectie!(!)

[Afbeelding]

Nog altijd hét bier dat voor mij de prijsgrens voor dure bieren heeft doorbroken. Sinds deze rakker is €8 voor een flesje geen uitzondering meer. Of tenminste geen bezwaar meer voor dergelijke prijzen :)

Anderzijds ook wel de verpester van tevredenheid gezien ik sindsdien weliswaar nog kan genieten van een La Trappe Quadruppel, echter ik weer dat dat niet de ‘je van het’ is.

Luxeproblemen… op het weekend!
Is die nog te krijgen ergens? Heel benieuwd naar, aangezien ik de Sanctum Kokos al 2 maal een 5 heb gegeven.

Ondertussen hebben de Pohjala Triple Barrel en de Nogne O Luff and Touch Her zich ook toegevoegd aan de club van 5 aterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@ivo001 Ik had deze al een aardige tijd in de klimaatkast/wijnkoeler staan hier. Destijds via MP bij een liefhebber terecht gekomen voor wat anders. Deze stonden (samen met weet ik wat allemaal nog meer) in zijn privé collectie. Daar had ik er dus nog een aantal van op de kop kunnen tikken. Maar dat was inmiddels alweer een jaar geleden ofzo.. Ben bang dat je hem dus per toeval moet tegenkomen op of MP.

De Sanctum Cocos was ook érg goed inderdaad!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 16:18

link_mario

Ofwa?

Afgelopen weekend een mooie bieravond gedaan met zijn 5'en.

Allemaal mooi spul, alleen de "Sori Shadowgame 2" rook en smaakte naar Dreft. Echt een tegenvaller, aangezien de andere uit de serie echt fantastisch waren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Prb9562x2X9DaWTCRF3W8uYTf8w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tEAPaq5BHsSYbQF7DagVr7JP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
link_mario schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 08:52:
alleen de "Sori Shadowgame 2" rook en smaakte naar Dreft. Echt een tegenvaller, aangezien de andere uit de serie echt fantastisch waren.
Die is inderdaad ECHT heel vies. Het lijkt wel of er een verkeerde batch rondgaat want op untappd heeft ie wel een overall-rating van 4.01. Ik heb deze door de gootsteen gegoten en dat doe ik echt nooit.
Maar wat je zegt, de overige uit de serie maken het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Mich007 schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:59:
[...]

Die is inderdaad ECHT heel vies. Het lijkt wel of er een verkeerde batch rondgaat want op untappd heeft ie wel een overall-rating van 4.01. Ik heb deze door de gootsteen gegoten en dat doe ik echt nooit.
Mijn ervaring met de Shadow Game serie is dat de kwaliteit helaas behoorlijk inconsistent is. Ik heb ook verschillende gehad die echt niet lekker waren, maar het viel me dan direct op dat mijn ervaring ook echt anders was dan anderen.

Om die reden sla ik de serie nu consistent over. Als ze goed zijn, zijn ze heel goed. Maar als je een slechte fles hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 16:23

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ja die Sori Shadow II was niet in orde, alsof je zeep aan t drinken was. Daarom vond ik zoals hierboven gezegd de rating ook erg vreemd, die zou normaal echt niet op 4 kunnen zitten.
Rest was weer zeer verdienstelijk!

Craft beer specialist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
SemperFidelis schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:11:
[...]

Ohja en ander ding: wij zijn met vrienden een WK kalender aan het maken: van elk deelnemend land een biertje drinken als ze zijn uitgeschakeld. De aankoop van de bieren zijn onderverloot per poule.. Nu heb ik dus poule C met Saudi Arabië. Iemand enig idee hoe ik aan een (alcoholarm) biertje uit SA zou moeten komen..?!
Nou ik kan vertellen dat het bier uit Saudi Arabië is gevonden en inmiddels binnen is gekomen.
Ik heb 1 flesje over, kan ik daar iemand blij mee maken? Het is gegarandeerd smerig alcoholvrij bier dus het is alleen leuk als je wat landen wilt verzamelen, helemaal gezien het biertje 9 euro kostte... Maar toch.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:22
Iemand recent bij De Caigny geweest?

Schijnbaar zijn ze aan het verbouwen.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/311140892_827914715097245_2258349598268603362_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=POJ10cPcVowAX8thYJu&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=00_AT-6EcCecyY3I6W8a3TbGO9Kp_G7oud1eoyuas9Z2IuL7w&oe=6352153B

Ziet dat er even compleet anders uit. :o

Ik ga vrijdag op onderzoek. Niet echt iets nodig dus ik zal wel weer met een blik of 50 daar weggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:54
Lennnn schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 14:16:
Iemand recent bij De Caigny geweest?

Schijnbaar zijn ze aan het verbouwen.

[Afbeelding]

Ziet dat er even compleet anders uit. :o

Ik ga vrijdag op onderzoek. Niet echt iets nodig dus ik zal wel weer met een blik of 50 daar weggaan.
Oh, dat ziet er inderdaad anders uit zo! Spring denk ik binnenkort ook maar weer eens in de auto om mijn voorraad aan te vullen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zjoske78
Zojuist een code ontvangen via de mail van Lehe (Estland). Nooit aangemeld voor hun mailing list en nog nooit gedronken, maar wel een bestelling rijker :-)
Heb er wel goede ervaringen over gelezen.
Staan ook nog wat leuke bieren op de sales pagina waar de korting niet voor geldt.
Verzending is 14,90 euro, maar met de kortingen heb ik die zo'n beetje terug verdiend.

16 bieren voor 66 euro waarvan 3 barrel aged en het meerendeel zware jongens.

Code voor 20% korting: VIIN20

Ravnodenstvie €2.79
Via Lactea Nebula €1.90
Sinner Santa €2.99
Double Trouble €2.90
Big India €2.59
Kalevipoeg €3.10
Õhus on Hägu €2.59
Alaska Forever €3.29
Royal Mehu Kati €3.29
Harassment by Barley Wine €3.29
Harassment by Porter €3.49
Harassment by Bock €3.49
Harassment by Stout €3.49
The Darkest Hour Before the Dawn (BA) €6.90
Ravnodenstvie Islay BA €7.90
Old Sneaky Rum BA €7.50

Subtotal €61.50
Discount - €9.53
Shipping and handling €14.90
TOTAL (TAX INCL.) €66.87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unijohn
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-02-2024
[...]

Dat moet inderdaad wel een foute batch zijn geweest.
Ik heb hem vorig jaar een keer op en vond hem juist heel erg goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
Zjoske78 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:01:
Zojuist een code ontvangen via de mail van Lehe (Estland). Nooit aangemeld voor hun mailing list en nog nooit gedronken, maar wel een bestelling rijker :-)
Heb er wel goede ervaringen over gelezen.
Staan ook nog wat leuke bieren op de sales pagina waar de korting niet voor geldt.
Verzending is 14,90 euro, maar met de kortingen heb ik die zo'n beetje terug verdiend.

16 bieren voor 66 euro waarvan 3 barrel aged en het meerendeel zware jongens.

Code voor 20% korting: VIIN20

Ravnodenstvie €2.79
Via Lactea Nebula €1.90
Sinner Santa €2.99
Double Trouble €2.90
Big India €2.59
Kalevipoeg €3.10
Õhus on Hägu €2.59
Alaska Forever €3.29
Royal Mehu Kati €3.29
Harassment by Barley Wine €3.29
Harassment by Porter €3.49
Harassment by Bock €3.49
Harassment by Stout €3.49
The Darkest Hour Before the Dawn (BA) €6.90
Ravnodenstvie Islay BA €7.90
Old Sneaky Rum BA €7.50

Subtotal €61.50
Discount - €9.53
Shipping and handling €14.90
TOTAL (TAX INCL.) €66.87
Ik heb de toepasselijke zaken even dikgedrukt :+

Verder een leuke set bieren denk ik zo!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Louwke
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U7Ixa_KErmRnkqiMIcsSAMga2yY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LjHKfOnYnR9n8mBCf8MaCpPW.jpg?f=fotoalbum_large

Soms mag je ook wel blij zijn met je verloofde. Net een leuke kado gekregen van haar 🍺

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
@Louwke en, hoe smaakte deze? Ik heb er ook nog eentje van staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
Thalaron schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:26:
[...]

Ik heb de toepasselijke zaken even dikgedrukt :+

Verder een leuke set bieren denk ik zo!
Haha, goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Louwke schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 18:33:
[Afbeelding]

Soms mag je ook wel blij zijn met je verloofde. Net een leuke kado gekregen van haar 🍺
Collab met een Braziliaanse brouwer toevallig? Vanwege de naam... Ziet er uit als een lekkere rakker :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louwke
Thalaron schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:43:
@Louwke en, hoe smaakte deze? Ik heb er ook nog eentje van staan :)
Geen idee vond het gisteren een beetje te veel om op te drinken op een dinsdag. Dus denk van het weekend even opentrekken

@Nyarlathotep volgens mij geen samenwerking in dit geval, zover ik kan lezen.
Dulce de Leche is ook Argentijns, heb mijn verloofde daar ook ontmoet toen we samen op vakantie waren daar. Daarom vond ze het ook leuk te geven

[ Voor 15% gewijzigd door Louwke op 19-10-2022 07:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich007
Ik zag zojuist dat Lervig op hun facebookpagina de nieuwe Paragon weer heeft aangekondigd.
Dit jaar niet één, maar drie verschillende varianten als ik het goed begrijp. Meer info hierover volgt spoedig.

Ondanks de misser van vorig jaar (dikke stroop door besmette batch) ben ik toch wel weer voornemens om ze te kopen. Dat wordt dus diep in de buidel tasten voor 3 stuks dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
[...]

Ik had veel goede dingen gelezen over de Shadow Game series.
Ik heb alleen de 2 gehad, en die vond ik inderdaad ook smerig. Destijds 2 sterren gegeven en nu ben ik ook een beetje terughoudend om nog ooit een shadow game te kopen, aangezien ze vaak rond de €10 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

ivo001 schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:07:
[...]

Ik had veel goede dingen gelezen over de Shadow Game series.
Ik heb alleen de 2 gehad, en die vond ik inderdaad ook smerig. Destijds 2 sterren gegeven en nu ben ik ook een beetje terughoudend om nog ooit een shadow game te kopen, aangezien ze vaak rond de €10 zitten.
Ik heb de 2 ook gehad en beoordeeld met 4.25 .. die van mij was prima?

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:33
Zo'n duur bier en dan 0 informatie erbij zetten, behalve dat de prijs inclusief BTW en exclusief verzendkosten is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@Martijn1990 hoho…inclusief verzendkosten staat er (althans nu/bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Bij mij staat "Inclusief btw. Verzendkosten worden berekend bij de checkout." Maar goed, dat is niet zó belangrijk :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorizzz
Ik weet dat ik over de jaren heen het bedrag dat ik acceptabel vind voor een biertje aardig heb opgerekt, maar 895 euro voor één flesje bier (:o) gaat van mijn leven niet gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 205Gutmann
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Jorizzz schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 15:57:
Ik weet dat ik over de jaren heen het bedrag dat ik acceptabel vind voor een biertje aardig heb opgerekt, maar 895 euro voor één flesje bier (:o) gaat van mijn leven niet gebeuren.
Zeg nooit nooit, als de inflatie zo doorgaat kan dat moment sneller komen dan je denkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:57
Relatief veel gastbieren in de Moersleutel box deze maand

spoiler:
Pannepot special reserva
Founders breakfast stout
Pohjala oo xo
Fraugruner tokyo spliff
Sierra nevada bigfoot

Niet verkeerd, heb de meeste echter al wel gehad. Maar snap wel dat met de advent kalender in aantocht ze geen volledig nieuw assortiment kunnen bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Blik1984 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 14:57:

***members only***

Niet verkeerd, heb de meeste echter al wel gehad. Maar snap wel dat met de advent kalender in aantocht ze geen volledig nieuw assortiment kunnen bieden
Ik ben pas net lid van de Guild. Kun je nu ergens zien wat er in de box zit, of heb je hem daadwerkelijk al ontvangen? Ik verwacht deze maand de eerste (maar weet niet precies wanneer), dan de adventkalender, en dan in februari de derde. Dan zeg ik hem waarschijnlijk weer op, maar met de adventkalender was het wel echt een mooie deal voor drie boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 23:32

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

***members only***

Jammer van de spoiler maar heb je de box al ontvangen dan? Ik ben nieuw bij de Guild maar heb verder nog niets gehoord, al wel een keer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Beekforel schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:03:
[...]

Jammer van de spoiler maar heb je de box al ontvangen dan? Ik ben nieuw bij de Guild maar heb verder nog niets gehoord, al wel een keer betaald.
Dit geldt voor mij dus ook. Inclusief de spoiler trouwens, maar oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ik heb de box ook vandaag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007

***members only***

Dat snap ik ook best, maar dan hadden ze van deze brouwers wel wat spannenders/nieuwers mee kunnen sturen i.p.v. hun core range...
Lekkere bieren, begrijp me niet verkeerd, maar met deze boxen verwacht ik wel iets meer verrast te worden.
De box ook vandaag ontvangen btw.

[ Voor 9% gewijzigd door Mich007 op 20-10-2022 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Mich007 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:29:
[...]

Dat snap ik ook best, maar dan hadden ze van deze brouwers wel wat spannenders/nieuwers mee kunnen sturen i.p.v. hun core range...
Lekkere bieren, begrijp me niet verkeerd, maar met deze boxen verwacht ik wel iets meer verrast te worden.
De box ook vandaag ontvangen btw.
Ja, ben ik met je eens. zijn meer klassiekers dan nieuwe bieren, en ik heb de box met name voor de nieuwe bieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Krijg je van tevoren een verzendbevestiging van de Moersleutel? Ik kan me voorstellen dat ze deze boxen niet allemaal in één keer versturen maar in batches, dus ben benieuwd wat ik kan verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Je krijgt in principe een mail vanuit moersleutel met je T&T, ik kreeg hem gisterenavond in de mail. Zit wel vaker verschil in levertijd, een vriend van mij heeft hem namelijk ook en krijgt hem meestal op een andere dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11

***members only***

Waarom mo tag en niet spoiler tag? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
Waarschijnlijk gewoon verkeerde tag, kan gebeuren. Zet jullie er overheen, zodra die binnen is gaat die toch gelijk open :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:19
Beekforel schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:03:
[...]

Check je DHL app even. Hoogstwaarschijnlijk is daar de zending al wel aangemeld.
Word inderdaad in meerdere batches verstuurd normaal gesproken. Heb zelf altijd bij de eerste batch gezeten maar nu ook nog geen mail gehad.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
plofkip schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:09:
[...]

Waarom mo tag en niet spoiler tag? 8)7
Kak, je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Ik snapte de opmerkingen over de spoilers al niet... 8)7 |:(

@Martijn1990 Je hebt gelijk, verkeerde tag gebruikt per ongeluk

[ Voor 11% gewijzigd door Blik1984 op 20-10-2022 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
Net lid geworden van the guild en vandaag de eerste box ontvangen. Ben wel best teleurgesteld als dit het niveau is van de biertjes voor 88 euro. Maar goed ik heb dit gedaan met in gedachte om wat nieuwe biertjes te proeven en de advent kalender te ontvangen en dat is redelijk gelukt

spoiler:
met name het hoge gehalte IPA biersoorten. Ik dacht juist met moersleutel dat het aanbod daarin minder zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Nu het toch over bier abbonementen gaat..
Hier gisteren de eerste box van Frontaal Beerclub ontvangen. Ook nog niet echt ondersteboven van (mede omdat ik al een aantal hiervan heb gehad).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
Xepos schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:36:
Net lid geworden van the guild en vandaag de eerste box ontvangen. Ben wel best teleurgesteld als dit het niveau is van de biertjes voor 88 euro. Maar goed ik heb dit gedaan met in gedachte om wat nieuwe biertjes te proeven en de advent kalender te ontvangen en dat is redelijk gelukt

spoiler:
met name het hoge gehalte IPA biersoorten. Ik dacht juist met moersleutel dat het aanbod daarin minder zou zijn
Dit is wel de minste box die ik tot nog toe heb gehad denk ik, maar ik ga er vanuit dat dit gecompenseerd wordt met de adventkalender volgende maand. Overigens zitten er altijd wel meerdere NEIPA, DIPA of IPA's in de box, dit is volgens mij ook de eerste keer dat er ook gastbieren inzitten zonder dat het collabs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:31
Voor mij is het de 2e box van de Moersleutel. In tegenstelling tot de vorige box is de indulgence fles deze keer zonder etiket of andere bedrukking. Alleen een kale fles, is dit een foutje of is dit bij meer mensen het geval?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
Rob112 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:57:
Voor mij is het de 2e box van de Moersleutel. In tegenstelling tot de vorige box is de indulgence fles deze keer zonder etiket of andere bedrukking. Alleen een kale fles, is dit een foutje of is dit bij meer mensen het geval?
Dit is een fout, ik heb wel een etiket erop
Blik1984 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:47:
[...]

Dit is wel de minste box die ik tot nog toe heb gehad denk ik, maar ik ga er vanuit dat dit gecompenseerd wordt met de adventkalender volgende maand. Overigens zitten er altijd wel meerdere NEIPA, DIPA of IPA's in de box, dit is volgens mij ook de eerste keer dat er ook gastbieren inzitten zonder dat het collabs zijn.
Ahh dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dacht hoogstens 1 IPA per keer. Goed even de verwachtingen bijstellen dan

[ Voor 42% gewijzigd door Xepos op 20-10-2022 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:19

spoiler:
Onderschat ook de Indulgence 9 niet.... Denk dat deze fles in de winkel minimaal € 30,- op zou moeten brengen.
Google voor de gein maar eens wat een flesje Pappy van Winkle moet kosten.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapitein Merijn op 20-10-2022 17:25 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mich007
Kapitein Merijn schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:24:
[...]

Onderschat ook de Indulgence 9 niet.... Denk dat deze fles in de winkel minimaal € 30,- op zou moeten brengen.
Dat is inderdaad wel een pareltje, moet gezegd worden.
Althans, daar heb ik wel hoge verwachtingen van en hopelijk vallen die niet tegen. :)

offtopic: leuke 2-delige "docu" op netflix over de inside berovingen van Pappy van Winkle. Aflevering 5+6: The bourbon king... gebaseerd op het waargebeurde verhaal, maar heerlijk aangedikt zoals ze dat in de VS als geen ander kunnen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Mich007 op 20-10-2022 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maclp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 05:05

spoiler:
Meestal zitten er 2 a 3 ipa's in. Je kan de inhoud van de eerdere boxen op de website van de Moersleutel terugvinden als je inlogt met je guild account.
Blik1984 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:47:
[...]

Er heeft 1 keer eerder een bier in gezeten van Pohjala dat geen collab was. Een jaar geleden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Kapitein Merijn schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:24:
[...]

Google voor de gein maar eens wat een flesje Pappy van Winkle moet kosten.
Moet ook zeggen dat de beschrijving wel een hele hoge verwachting geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:21

Shrien

frequent snoozer

Purehz schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:40:
Nu het toch over bier abbonementen gaat..
Hier gisteren de eerste box van Frontaal Beerclub ontvangen. Ook nog niet echt ondersteboven van (mede omdat ik al een aantal hiervan heb gehad).
Same here, had wel iets meer speciale bieren verwacht. Twee middelmatige bokjes en zelfs een supermarkt neipa... Die TRACK collabs maken het vast goed.

Laat die advent maar komen, kan alleen meevallen na deze box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:10
Wren schreef op maandag 11 juli 2022 @ 21:43:
[...]

en het mooie is dat je dus nog wel kan bestellen bij saveur biere voor NL. Hopt.be is hiervoor afgesloten.
Als ik probeer te bestellen bij saveur krijg ik alleen Frankrijk te zien en niet NL. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 16:23

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ze hebben deze maand ook redelijk weinig gebrouwen, of in ieder geval niet voor de Guild box. Nu vind ik het percentage gastbieren wel hoog, maar bij de Moersleutel weet je dat ze niet allemaal alleen maar zwart goud brouwen, ook gewoon de IPA's. Laatste paar boxen waren in ieder geval allemaal dik in orde...snap niet zo goed waarom mensen ineens zo'n hekel aan IPA's hebben...wat moet ik in gods naam met 16 ongeveer gelijke bieren, het is juist de mix die (imo) interessant is.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
hatv schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:47:
[...]

Als ik probeer te bestellen bij saveur krijg ik alleen Frankrijk te zien en niet NL. Zie ik iets over het hoofd?
Heb je een account gemaakt? Als ik het controleer kan ik nog leveren naar mijn adres in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Jeroen87 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:39:
Ze hebben deze maand ook redelijk weinig gebrouwen, of in ieder geval niet voor de Guild box. Nu vind ik het percentage gastbieren wel hoog, maar bij de Moersleutel weet je dat ze niet allemaal alleen maar zwart goud brouwen, ook gewoon de IPA's. Laatste paar boxen waren in ieder geval allemaal dik in orde...snap niet zo goed waarom mensen ineens zo'n hekel aan IPA's hebben...wat moet ik in gods naam met 16 ongeveer gelijke bieren, het is juist de mix die (imo) interessant is.
Niet ineens hoor, altijd al gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

spoiler:
De reden dat ze hier om bekend staan was klaarblijkelijk omdat ze voorheen hun afvul lijn niet voldoende onder controle hadden om de IPA's zo optimaal mogelijk het blik / fles in te laten gaan. De Bierstijl IPA is gevoeliger voor externe invloeden als dat een Stout dat is, waardoor de beleving van een verse IPA in het gedrang kwam.

Inmiddels hebben de gebroeders Zomerdijk dit getweakt en onder controle waardoor ze momenteel misschien zelfs wel meer, of in ieder geval een gelijkwaardig aantal IPA's ten opzichte van hun Stouts maken.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 10:03

spoiler:
wanneer is net? ik heb mij 14oktober aangemeld. dan zal ik deze box wel niet krijgen.

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
JunkieXP schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:19:
[...]

De reden dat ze hier om bekend staan was klaarblijkelijk omdat ze voorheen hun afvul lijn niet voldoende onder controle hadden om de IPA's zo optimaal mogelijk het blik / fles in te laten gaan. De Bierstijl IPA is gevoeliger voor externe invloeden als dat een Stout dat is, waardoor de beleving van een verse IPA in het gedrang kwam.

Inmiddels hebben de gebroeders Zomerdijk dit getweakt en onder controle waardoor ze momenteel misschien zelfs wel meer, of in ieder geval een gelijkwaardig aantal IPA's ten opzichte van hun Stouts maken.
Ah, dat wist ik ook niet eigenlijk. Gelukkig was ik al van plan het abonnement stop te zetten na de advent kalender, maar dit is nog meer reden omdat inderdaad te doen. IPA zal denk ik nooit echt mijn smaak zijn, al heb ik wel eens een lekkere QIPA en TIPA gehad. Ben daarom ook wel benieuwd naar de 2 TIPA's in deze box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Zoals altijd toch weer veel meer meegenomen dan gepland. 425 euro armer.

De Caigny is nu niet echt een aanrader. Ze zijn nog druk bezig met verbouwen. Veel schappen missen nog prijzen, dat maakt het toch gevaarlijk winkelen. En best een aantal schappen werden nog gevuld.

Ze waren er ter plekke mee bezig, dus zal ook geen weken duren.

Dus als je het plan had om in te slaan, beter om nog even te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:41
Lennnn schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:13:
Zoals altijd toch weer veel meer meegenomen dan gepland. 425 euro armer.

De Caigny is nu niet echt een aanrader. Ze zijn nog druk bezig met verbouwen. Veel schappen missen nog prijzen, dat maakt het toch gevaarlijk winkelen. En best een aantal schappen werden nog gevuld.

Ze waren er ter plekke mee bezig, dus zal ook geen weken duren.

Dus als je het plan had om in te slaan, beter om nog even te wachten.
Was van plan morgen te gaan maar dat is dus geen aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:10
Wren schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:25:
[...]

Heb je een account gemaakt? Als ik het controleer kan ik nog leveren naar mijn adres in NL
Net gecontroleerd, op saveur-biere.com/fr (of en) kan ik alleen kiezen uit france of france corse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
ArjenIsM3 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:20:
[...]

Was van plan morgen te gaan maar dat is dus geen aanrader?
Je kunt natuurlijk nog steeds prima bier halen daar, maar het is dus lastig dat niet alles is geprijsd. Er hangen briefjes bij dat je prijzen kunt laten checken bij de kassa. Maar daar ben ik ook gewoon te lui voor.

En niet alle schappen gevuld. Denk dat ze op zo'n 90 procent zijn met vullen dus er is evengoed nog genoeg keuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 07:33

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Lennnn schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:00:
[...]

Je kunt natuurlijk nog steeds prima bier halen daar, maar het is dus lastig dat niet alles is geprijsd. Er hangen briefjes bij dat je prijzen kunt laten checken bij de kassa. Maar daar ben ik ook gewoon te lui voor.
Nog een geluk dat je niet per ongeluk een biertje van 890 euro meegenomen had dan :+

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
hatv schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:53:
[...]

Net gecontroleerd, op saveur-biere.com/fr (of en) kan ik alleen kiezen uit france of france corse.
Net even gekeken, ik kan inderdaad geen nieuw adres in Nederland meer toevoegen, maar mijn opgeslagen adres herkent ie nog wel. Geen idee of de bestelling dan nog wel doorgaat, kan het testen zodra ik weer eens een bestelling doe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Zijn er hier mensen met ervaring met Bulgaarse biertjes? Volgend weekend ben ik in Sofia en zou leuk zijn om wat lokale (donkere) biertjes te proberen. Maar ik heb eigenlijk geen idee of Bulgarije een beetje van het hier maken is :D

Edit: na even snel wat Google’n denk ik niet dat Bulgarije een heel bijzonder bier land is

[ Voor 17% gewijzigd door Martijn1990 op 21-10-2022 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:40
Martijn1990 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:51:
[...]

Ah, dat wist ik ook niet eigenlijk. Gelukkig was ik al van plan het abonnement stop te zetten na de advent kalender, maar dit is nog meer reden omdat inderdaad te doen. IPA zal denk ik nooit echt mijn smaak zijn, al heb ik wel eens een lekkere QIPA en TIPA gehad. Ben daarom ook wel benieuwd naar de 2 TIPA's in deze box.
Tja ik zou normaal gesproken deze Guild en Frontaal Box ook overslaan... Maar de adventskalenders maakt hopelijk veel goed volgende maand en waren part of the deal. Al zal een kwart van de inhoud daar ook reguliere smaken zijn. En de box ná de adventskalenders valt dan ook altijd ietwat tegen, simpelweg omdat er weinig nieuws is gebrouwen. Sowieso zijn de abonnementen altijd een beetje hit or miss. Leuk voor de nieuwe releases en soms een exclusieve, maar soms wat rustpauze in de luwe maanden is wel slim (voor je lever en portemonnee)...
Pagina: 1 ... 122 ... 197 Laatste