Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 112 ... 198 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Heeft er iemand aanraders van IPA's die momenteel bij Piwne Mosty te verkrijgen zijn? Al 2 x bij besteld maar de laatste keer was ik precies minder tevreden met mijn random gekozen selectie. Enkel de bieren van Bribant vond ik telkens zeer goed.

Deze namiddag dacht ik om een voorraad binnen te doen bij Bierhalle Deconick (20min rijden voor mij) maar de selectie buitenlandse craftbeer is daar letterlijk gehalveerd. Amper nog keuze en wat overblijft zijn wat mij betreft dure bieren van +6euro. De schuld van Piwne Mosty? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:51
Pariah86 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 19:14:
Heeft er iemand aanraders van IPA's die momenteel bij Piwne Mosty te verkrijgen zijn? Al 2 x bij besteld maar de laatste keer was ik precies minder tevreden met mijn random gekozen selectie. Enkel de bieren van Bribant vond ik telkens zeer goed.

Deze namiddag dacht ik om een voorraad binnen te doen bij Bierhalle Deconick (20min rijden voor mij) maar de selectie buitenlandse craftbeer is daar letterlijk gehalveerd. Amper nog keuze en wat overblijft zijn wat mij betreft dure bieren van +6euro. De schuld van Piwne Mosty? :)
Nee, niet de schuld van Piwne Mosty. Er is meer dan Pools bier.

Als je goede IPA's wil voor onder de 6 euro, dan kan ik je aanraden om bij de anonieme Tweaker voortaan mee te bestellen. Geweldige IPA's uit Roemenië.

Als je bij Piwne Mosty wil blijven en voor relatief weinig geld, dan inderdaad Birbant. Maar ook Nepomucen, Browar Stu Mostow en Deer Bear vind ik meestal prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 12:12

Kijk ook eens op funkyshop.pl, over het algemeen een iets breder aanbod van de populaire Poolse biertjes.
Gisteren de Bah Oui op van Funky en zojuist de Automatic Lover van Browar Monsters, beide erg lekker.
Over het algemeen vind ik de Poolse ipa's wel aardig met af en toe een toppertje. De Gelato serie van Funky daarentegen vind ik echt geweldig!

Birbant vind ik zelf juist wat minder. Nepomucen, Funky, Magic Road en Maltgarden vind ik een stuk beter.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapitein Merijn op 03-06-2022 20:05 ]

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Zijn al genoemd, maar Stu Mostow en Maltgarden durf ik allemaal wel blind te kopen zonder bijv Untappd te checken. Bij Stu Mostow ook even de ART serie belijken ;)

Nog niet genoemd: Brokreacja en Trzech Kumpli.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:03
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 20:00:
[...]

Kijk ook eens op funkyshop.pl, over het algemeen een iets breder aanbod van de populaire Poolse biertjes.
Gisteren de Bah Oui op van Funky en zojuist de Automatic Lover van Browar Monsters, beide erg lekker.
Over het algemeen vind ik de Poolse ipa's wel aardig met af en toe een toppertje. De Gelato serie van Funky daarentegen vind ik echt geweldig!

Birbant vind ik zelf juist wat minder. Nepomucen, Funky, Magic Road en Maltgarden vind ik een stuk beter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DFrL2_K1OMNwHLRKnlzQQnG71s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v2jYxb1DP2TVOh06J0IZnUNg.jpg?f=fotoalbum_large

:9B

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Had het wel even gezien daarboven dus ben naar het zuiden afgereisd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YAM-ms4GgNuf7R-qM0TlM9wY55Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YoLhJToYnS9wkekgtfHsZ9yq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heimdallr
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:47

Heimdallr

Asgard

Gisteren een fantastische Braziliaanse Triple New England IPA gedronken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bqK_rP4XugOtab5SU5yld_Umkas=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B6aXcNftnJxWRlz3m8mSh2J2.jpg?f=fotoalbum_large

Lidet er om den mans vrede, som ingen vurder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Ik zag dat ze bij de Plus hier ook een Gelato hadden, 2 overigens maar deze stond mij meer aan… dus ook maar meegepakt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3PW-NFwGqk1O-2yUNaA8awB8nY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SXf1OH9ORPR3y38ggVoegMgu.jpg?f=fotoalbum_large

Deze valt mij niet tegen ondanks dat ik niet echt van de zurige bieren ben :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tEq6DcIalQlKt5dQXoEJty9JgXM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1b4APvTYZ1BWWzem2DRdkfmC.jpg?f=fotoalbum_large

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.Willems86
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19-09 07:11
Zure bieren kan ik normaliter ook niet geheel waarderen. Twee weken terug voor het eerst een Funky Fluid Gelato gedronken, en deze kon me wel bekoren (zover je dit als zuur bier kan beschouwen)

Je hebt overigens steevast jaloersmakende posts met de supermarkt bieren! Cheers! :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heimdallr
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 09:47

Heimdallr

Asgard

Zure bieren kon ik ook nooit zo waarderen maar sinds ik verschillende Braziliaanse zure fruitsmaak bieren heb gedronken ben ik helemaal om. Dit is bijvoorbeeld een hele goede:

Ephemeral Pêssego, Manga e Baunilha by Cervejaria Dádiva on Untappd https://untp.beer/7r5w2

Lidet er om den mans vrede, som ingen vurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
(fruited) sours vind ik erg lekker. Zure bieren met wilde gisting is toch wel van een andere orde.
Heb er nog niet heel veel gedronken omdat ik er altijd even aan moet wennen. Misschien komt het omdat ik er nog geen heb gedronken waar ik echt van onder de indruk was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pxltrx
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:18
techix schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:07:
[...]

Dit is nou net wat ik bedoel. Er zijn genoeg craftbierbrouwers in België. Dok Brewing, La Source, Totem, Misery, ... Ze geraken alleen niet tot in Nederland ;-)
Ik vul even verder aan: Antidoot, 't Verzet, Prearis, Atrium, Hugel, Brouwbar, Struisse Brouwers, Dolle brouwers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 19:58

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

pxltrx schreef op zondag 5 juni 2022 @ 10:40:
[...]

Ik vul even verder aan: Antidoot, 't Verzet, Prearis, Atrium, Hugel, Brouwbar, Struisse Brouwers, Dolle brouwers...
Struise is hier gelukkig wel redelijk goed verkrijgbaar O+
Vrijdag nog een Pannepot vintage 2017 op :9~

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@pxltrx Struise Brouwers zie ik hier in de regio wel in de winkel voorbij komen (lokale slijterij en ook de Plus).

De rest heb ik - in ieder geval niet bewust - nooit ergens voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
Waar vind ik meer info over de "anonieme tweaker"?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Pariah86 schreef op zondag 5 juni 2022 @ 11:21:
Waar vind ik meer info over de "anonieme tweaker"?
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/d5/d5af9bc5a7cdd1f386a0e281f75bf89d098326517c82afe40da61e3841c2a57f.jpg

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echthoor
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:40
Mocht de anonieme tweaker weer eens bestellen, hou ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramfr
  • Laatst online: 19-09 14:02
Echthoor schreef op zondag 5 juni 2022 @ 17:38:
Mocht de anonieme tweaker weer eens bestellen, hou ik me aanbevolen!
Idem dito!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
Idem idem dito!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldooier
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 08:34
Idem idem idem dito

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Thalaron
Dit lange weekend afgesloten met een biertje dat ik eigenlijk wilde bewaren voor een speciale gelegenheid. Maar gezien ik vandaag heb gereageerd op een interne vacature (hoewel ik niet direct verwacht dat dit iets gaat worden) vond ik het wel tijd om wat bijzonders te openen… (ik ben niet zo carrière gericht dus voor mij is reageren al vrij bijzonder, 14 jaar bij dezelfde werkgever waarvan 4,5 jaar in de huidige functie)

Hij had iets minder zoet en iets meer Bourbon mogen zijn, maar het was zeker geen tegenvaller :9B

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wwt1hbgXyQL3C8jWy9_8IeFtmEI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2w8xUzaktBzC69R3hHrvKLpV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:39

Je kan op deze site wel mooi filteren:
https://beerizer.com/shop...A&bi_cs=3.25-&sort=rating

De paar IPA die ik er zelf heb besteld zijn out of stock of zelfs van de site verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Ik wilde voor mijn 1000e biertje voor de Sacred Heart V gaan. Bleken ze alleen nog de VII en VIII te hebben staan :(
Ik vond de prijs van €16 in combinatie met de wat mindere Untappd rating voor die versies toch iets te veel, dus maar iets anders meegenomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:45

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Aangezien onder route voor de terugreis zo mooi langs Antwerpen kwam, morgen even bij De Caigny langs. Vrouw en kind eerst even afzetten in Roosendaal bij een speelpaleis en dan lekker even wat biertjes uitzoeken. :9

Ben ook wel weer toe aan wat lekkers. 5 weken op reis geweest en het hoogtepunt was gelijk aan het begin toen we in San Sebastian waren en we even bij Basqueland langsgeweest zijn. Verder weinig tegengekomen (ook niet speciaal naar gezocht verder).

[ Voor 36% gewijzigd door Beekforel op 07-06-2022 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Beekforel schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 20:33:
Aangezien onder route voor de terugreis zo mooi langs Antwerpen kwam, morgen even bij De Caigny langs. Vrouw en kind eerst even afzetten in Roosendaal bij een speelpaleis en dan lekker even wat biertjes uitzoeken. :9

Ben ook wel weer toe aan wat lekkers. 5 weken op reis geweest en het hoogtepunt was gelijk aan het begin toen we in San Sebastian waren en we even bij Basqueland langsgeweest zijn. Verder weinig tegengekomen (ook niet speciaal naar gezocht verder).
Hoe is het bij Basqueland? Hebben ze gewoon een kroeg/terras erbij waar je hun bier kunt drinken?

Ik ben in augustus ook in dat gebied (San Sebastian / Bilbao). Als het de moeite is ga ik ook even langs.

Off topic, maar verder nog tips voor de reis in dat gebied? Ik ga ook 5 weken met vrouw en 2 jonge kinderen. Alleen nog geen echt plan. Waarschijnlijk ergens in Bordeaux starten en dan via de kust richting Portugal, maar alles staat nog open.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Lennnn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:19:
[...]

Hoe is het bij Basqueland? Hebben ze gewoon een kroeg/terras erbij waar je hun bier kunt drinken?

Ik ben in augustus ook in dat gebied (San Sebastian / Bilbao). Als het de moeite is ga ik ook even langs.

Off topic, maar verder nog tips voor de reis in dat gebied? Ik ga ook 5 weken met vrouw en 2 jonge kinderen. Alleen nog geen echt plan. Waarschijnlijk ergens in Bordeaux starten en dan via de kust richting Portugal, maar alles staat nog open.
Je kunt bij de brouwerij langs dat is iets onder San Sebastian, in de stad zelf zit een leuk cafeetje waar je ook bier kunt afhalen. Brouwerij ben ik niet geweest want was gesloten op die dag dat wij er waren.

offtopic:
Wij zijn vanuit Nederland via Franse kust naar Spanje gereden en ongeveer thv Bilbao naar het zuiden gegaan tot Tarifa aan toe. Gibraltar ook nog aangedaan. Toen via de kust weer omhoog naar het noorden (met af en toe nog een stukje binnenland). Met een buscamper (met z'n drieën) rondgereisd, prachtige reis gehad.
Cabarceno de la Naturaleza zeker aanrader als je bij Bilbao zit. Cordoba vonden we een mooie stad. Tabernas woestijn was ook leuk (Mini-Hollywood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbunn07
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17-09 12:39
Thalaron schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:50:
Met tegenkomen bedoel ik beschikbaar bij de lokale Plus en/of slijter ;)
Ik was zojuist even bij de befaamde Plus in Leende (moest voor werk in Eindhoven zijn..). Prachtig assortiment, de aanbiedingen zorgden ook zeker voor scherpe prijzen. Helaas nergens een bak met biertjes voor €2,50 gezien, dat was stiekem toch wel waarvoor ik kwam O-) misschien heb ik verkeerd gekeken of misschien hebben ze dat niet altijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:55
bbunn07 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:55:
[...]

Ik was zojuist even bij de befaamde Plus in Leende (moest voor werk in Eindhoven zijn..). Prachtig assortiment, de aanbiedingen zorgden ook zeker voor scherpe prijzen. Helaas nergens een bak met biertjes voor €2,50 gezien, dat was stiekem toch wel waarvoor ik kwam O-) misschien heb ik verkeerd gekeken of misschien hebben ze dat niet altijd?
Misschien kan @Thalaron meer duidelijkheid geven over die bak.. ik ben er morgen namelijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 21:49
Beekforel schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 20:33:
Haha, exact datzelfde heb ik vorig jaar op de heen- en terugreis van onze vakantie ook gedaan.
Vanuit die speeltuin is het bijna 1 rechte weg naar De Caigny.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lennnn
bbunn07 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 13:55:
[...]

De bak is er niet altijd. Als ie er is, staat ie tegenover de lange zijde met speciaalbier. Op de kop (aan de kant waar je de winkel inloopt), dus je kan hem eigenlijk niet missen.

In het rek zelf heb je ook vaak scherpe prijzen. Maar je moet er een beetje geluk mee hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Zjoske78 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:40:
[...]

Haha, exact datzelfde heb ik vorig jaar op de heen- en terugreis van onze vakantie ook gedaan.
Vanuit die speeltuin is het bijna 1 rechte weg naar De Caigny.
Was perfect te doen.

Wat een enorm assortiment hebben ze. Ben wel aardig geslaagd, zal later nog even een foto posten.
Vind het wel lastig zoeken, geen idee waar de verse bieren staan. Een Spartacus neipa die al 6 maanden in het blik zit laat ik toch liever staan.
Uiteindelijk aardig m'n weg kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbunn07
Lennnn schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:43:
[...]

De bak is er niet altijd. Als ie er is, staat ie tegenover de lange zijde met speciaalbier. Op de kop (aan de kant waar je de winkel inloopt), dus je kan hem eigenlijk niet missen.

In het rek zelf heb je ook vaak scherpe prijzen. Maar je moet er een beetje geluk mee hebben.
Ah ok, dank je wel. Ik zag wel zo'n soort schatkist (wat een perfecte plek zou zijn natuurlijk) maar die was dicht en stond ook geen bordje bij. Verder alleen 2 extra stellingen met hele mooie bieren maar standaard prijzen.

Uiteindelijk toch maar wat meegenomen, ook weer zo lullig om met lege handen te vertrekken ;) Een Spartacus die ik tot nu toe altijd te duur heb gevonden, en een imp stout van Adroit, allebei voor €7,50. Volgende keer meer geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Lennnn schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:43:
[...]

Die bak stond er toen toevallig wel die ene keer dat ik er was, alleen zag ik nergens een prijs staan dus de bak genegeerd omdat ik niet wist waar die voor diende 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
ivo001 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:46:
[...]

Die bak stond er toen toevallig wel die ene keer dat ik er was, alleen zag ik nergens een prijs staan dus de bak genegeerd omdat ik niet wist waar die voor diende 8)7
Dat zou ik ook gedaan hebben als er geen prijs bij staat.. om er nou bij de kassa achter te komen dat je allemaal bieren van 10+ EUR hebt.. :P Geen idee of ze er zelfscanners hebben, maar dat zou het wel makkelijk maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Thalaron
@bbunn07 en @Martijn1990 die bak staat er (helaas) niet altijd dus OP = OP.

Maar ook zonder die bak staan er vaak leuke bieren voor leuke prijzen bij (je moet alleen wél weten wat de bieren normaal kosten). Vaak zijn er ook bieren voor 3,99 of 4,99 bijvoorbeeld die normaliter veel duurder zijn. Die zijn dus NIET afgeprijsd maar gewoon LAAG geprijsd. Ook zijn de ronde bedragen 'verdacht' genoeg om in de gaten te houden (2.50 ligt niet alleen in de bakken zeg maar) en bijvoorbeeld 4,- / 5,- / 10,-

Mocht je up-to-date willen blijven van het assortiment; Er is een FB groep (bij interesse graag een PB voor meer informatie).

Update: Ze hebben zelfscanners ;-)

Update 2: Over standaard prijzen nog overigens, van Omnipollo hebben ze bijvoorbeeld de Lopez Barrel Aged Coconut Juice staan voor iets van 15 euro (ja... voor 33cl). Dat ging mij wat ver maar wanneer ik hem opzoek online dan zie ik prijzen van 19-25 euro voorbij komen. Natuurlijk is niet elk bier daar goedkoper dan online, maar zoals aangegeven als je de prijzen kent, dan zit je daar over het algemeen prima :)

[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 08-06-2022 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
Thalaron schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:11:
@bbunn07 en @Martijn1990 die bak staat er (helaas) niet altijd dus OP = OP.

Maar ook zonder die bak staan er vaak leuke bieren voor leuke prijzen bij (je moet alleen wél weten wat de bieren normaal kosten). Vaak zijn er ook bieren voor 3,99 of 4,99 bijvoorbeeld die normaliter veel duurder zijn. Die zijn dus NIET afgeprijsd maar gewoon LAAG geprijsd. Ook zijn de ronde bedragen 'verdacht' genoeg om in de gaten te houden (2.50 ligt niet alleen in de bakken zeg maar) en bijvoorbeeld 4,- / 5,- / 10,-

Mocht je up-to-date willen blijven van het assortiment; Er is een FB groep (bij interesse graag een PB voor meer informatie).

Update: Ze hebben zelfscanners ;-)

Update 2: Over standaard prijzen nog overigens, van Omnipollo hebben ze bijvoorbeeld de Lopez Barrel Aged Coconut Juice staan voor iets van 15 euro (ja... voor 33cl). Dat ging mij wat ver maar wanneer ik hem opzoek online dan zie ik prijzen van 19-25 euro voorbij komen. Natuurlijk is niet elk bier daar goedkoper dan online, maar zoals aangegeven als je de prijzen kent, dan zit je daar over het algemeen prima :)
We gaan het morgen zien :D Maandag kom ik er op de terugweg weer langs, dus zal dan nog een tussenstop maken ;) Bedankt voor de info!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zjoske78
Zojuist voor het eerst een bestelling geplaatst met behulp van Beerizer.
Wat een geweldige site is dat zeg! Filtermogelijkheden voor zo'n beetje alles en zelfs een filter voor aanbiedingen waarbij ook de THT datum naar voren komt.
Verder is het "coins per rating" filter erg handig wat iets zegt over de prijs/kwaliteit/stijl (Untappd) verhouding.
Kwam een paar mooie aanbiedingen tegen op Beergium en zodoende daar een bestelling van 19 stuks geplaatst.

Stigbergets Three Headed Cod CANS 44cl BBF 09-04-2022 3,59 €
Lervig 3 Bean Stout CANS 33cl 4,99 €
Lervig Supersonic CANS 50cl BBF 19-04-22 4,19 €
Verdant Seldom Often Imperial Stout CANS 44cl BBF 14/04/21 3,80 €
Bereta Cookie Sandwich V2 CANS 33cl 4,55 €
Verdant Don't Fear the Ferryman CANS 44cl BBF 25-01-2022 6,36 €
Pentrich Lost to the Lunar Sea CANS 44cl - BBF 30-09-2021 2,80 €
Pentrich Big 'Stache CANS 44cl - BBF 01-11-2021 3,32 €
Turning Point Laguna Sunrise CANS 44cl - BBF 05-11-2021 3,12 €
Hop Hooligans Fear Itself CANS 50cl - BBF 02-10-2021 4,00 €
Beer Zombies / Abomination Fog Zombie CANS 47cl 5,69 €
Stu Mostow/Funky Fluid ART43 Imperial Pastry Stout Dark Chocolate Carmelized Almonds Nitro 33cl 5,94 €
Hop Hooligans Rise and Shine, Dumpster Bear CANS 33cl - BBF 14-12-2021 3,39 €
Outer Range Bivy CANS 47cl 5,50 €
Sudden Death Mosaic Rocker HDHC CANS 44cl BBF 11-02-2022 2,60 €
Staggeringly Good DIPPA CANS 44cl - BBF 07-01-2022 2,80 €
Willibald Where the F*** is Ayr? CANS 47cl 6,00 €
Pentrich The Deep Drop CANS 44cl 4,67 €
Verdant Shipping Forecast CANS 44cl - BBF 27-01-2022 5,69 €

Totaal 83 euro plus 6 euro verzending naar NL.

Oja, ik heb niet zo'n probleem met IPA's die een half jaar over datum zijn...
Van dit lijstje alleen de Lervig 3 beans stout al eens gehad, maar die is wel niet zo geweldig met o.a. tonka bonen, die moest nog maar eens.

[ Voor 3% gewijzigd door Zjoske78 op 08-06-2022 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
Zjoske78 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:42:
.

Van dit lijstje alleen de Lervig 3 beans stout al eens gehad, maar die is wel niet zo geweldig met o.a. tonka bonen, die moest nog maar eens.
Die Lervig is inderdaad erg fijn! Vorig jaar eens gehad, binnenkort ook maar weer eens aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
Wat een geweldige site is dat zeg! Filtermogelijkheden voor zo'n beetje alles en zelfs een filter voor aanbiedingen waarbij ook de THT datum naar voren komt.
Verder is het "coins per rating" filter erg handig wat iets zegt over de prijs/kwaliteit/stijl (Untappd) verhouding.
Kwam een paar mooie aanbiedingen tegen op Beergium en zodoende daar een bestelling van 19 stuks geplaatst.

Stigbergets Three Headed Cod CANS 44cl BBF 09-04-2022 3,59 €
Lervig 3 Bean Stout CANS 33cl 4,99 €
Lervig Supersonic CANS 50cl BBF 19-04-22 4,19 €
Verdant Seldom Often Imperial Stout CANS 44cl BBF 14/04/21 3,80 €
Bereta Cookie Sandwich V2 CANS 33cl 4,55 €
Verdant Don't Fear the Ferryman CANS 44cl BBF 25-01-2022 6,36 €
Pentrich Lost to the Lunar Sea CANS 44cl - BBF 30-09-2021 2,80 €
Pentrich Big 'Stache CANS 44cl - BBF 01-11-2021 3,32 €
Turning Point Laguna Sunrise CANS 44cl - BBF 05-11-2021 3,12 €
Hop Hooligans Fear Itself CANS 50cl - BBF 02-10-2021 4,00 €
Beer Zombies / Abomination Fog Zombie CANS 47cl 5,69 €
Stu Mostow/Funky Fluid ART43 Imperial Pastry Stout Dark Chocolate Carmelized Almonds Nitro 33cl 5,94 €
Hop Hooligans Rise and Shine, Dumpster Bear CANS 33cl - BBF 14-12-2021 3,39 €
Outer Range Bivy CANS 47cl 5,50 €
Sudden Death Mosaic Rocker HDHC CANS 44cl BBF 11-02-2022 2,60 €
Staggeringly Good DIPPA CANS 44cl - BBF 07-01-2022 2,80 €
Willibald Where the F*** is Ayr? CANS 47cl 6,00 €
Pentrich The Deep Drop CANS 44cl 4,67 €
Verdant Shipping Forecast CANS 44cl - BBF 27-01-2022 5,69 €

Totaal 83 euro plus 6 euro verzending naar NL.

Die ART43 is fantastisch.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 23:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bWuNe-t2X4Fppng0gxtgp-iI6rE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zgFjLwshty9Wr82sCdrHAL4z.jpg?f=fotoalbum_large
Nummer 33 dronk heerlijk weg en was ook echt lekker, was snel leeg. Bourbon BA afgelopen winter sowieso echt fan van geworden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6b_EKfudRTkbp2OjIKhqGYdkis=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzHIeIGl9WxDgqGQdvwQpZzs.jpg?f=fotoalbum_large
Dag erna de 34. Stuk zoeter dan dag ervoor maar prima. Zou deze niet snel een 2e keer kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/40vOHALb14Td7A5zHca5YkK9yeQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fe6Z9aFeAHxXjl2ziw4wzxVN.jpg?f=fotoalbum_large
En vandaag de 35! Wat krachtiger en minder zoet dan gisteren. Andere smaak dan de 33 dus ik durf niet te zeggen of hij minder/beter is. Ik ga hier in ieder geval een stuk langer over doen.

Echt bekend was ik niet met deze BA serie. Maar dat wordt zeker een blijver <3

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ivo001
Gisteren voor het eerst langs geweest bij Wijnhuis Helmond. Ze zijn een verified venue op Untappd en op hun site kan je de prijzen zien en zelfs bestellen. Wat me op viel was dat ze enkele bieren hadden die (bijna) nergens meer te vinden waren. De Lizard en Spock van Moersleutel, en alle varianten van Horizont Night Shift.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uIOOg9s-y5PzwSj4iP4tGexELrA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SECDaHqOs0Bcs7yDLCCadgLT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door ivo001 op 09-06-2022 12:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martijn1990
Helaas geen “budget” bak in Leende, maar wel hele mooie biertjes! Lastig kiezen met zoveel keus :D Ben hiermee thuis gekomen en de eerste is al open op ons vakantie adresje 8)

Misschien maandag nog eens langs om te kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ar5ZAI69CtFDypWRDN_BedHcuzo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LlgHayowVNE2kiyhaONZZYba.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qGjfDC3pn8QRxk_NB92DvTtHpNY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jbmFL0D0aeZrDOi3DXmG8OIX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:21
Dat wordt lekker slapen op vakantie met die biertjes....! Vooral na de 13.6% aan de rechterkant ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
gustaveau schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:41:
Dat wordt lekker slapen op vakantie met die biertjes....! Vooral na de 13.6% aan de rechterkant ;-)
Die nu ingeschonken is, is een 14% stout (440ml), dus dat slapen moet wel lukken ja 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:18
Saitek schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 22:11:
[Afbeelding]
Nummer 33 dronk heerlijk weg en was ook echt lekker, was snel leeg. Bourbon BA afgelopen winter sowieso echt fan van geworden.

[Afbeelding]
Dag erna de 34. Stuk zoeter dan dag ervoor maar prima. Zou deze niet snel een 2e keer kopen.

[Afbeelding]
En vandaag de 35! Wat krachtiger en minder zoet dan gisteren. Andere smaak dan de 33 dus ik durf niet te zeggen of hij minder/beter is. Ik ga hier in ieder geval een stuk langer over doen.

Echt bekend was ik niet met deze BA serie. Maar dat wordt zeker een blijver <3
Laatst de 33 op tap kunnen drinken,erg lekker!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Beekforel schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:02:
[...]

Was perfect te doen.

Wat een enorm assortiment hebben ze. Ben wel aardig geslaagd, zal later nog even een foto posten.
Vind het wel lastig zoeken, geen idee waar de verse bieren staan. Een Spartacus neipa die al 6 maanden in het blik zit laat ik toch liever staan.
Uiteindelijk aardig m'n weg kunnen vinden.
Heb blijkbaar toch een oudere Spartacus meegenomen... :/ Irritant dat dat niet op die blikken staat.

Voor de liefhebbers, dit was m'n hele "buit".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4O44RYufVOIju7-dYLuT-gISSI=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZBCbrQXaCunAUB54NUJltO93.jpg?f=fotoalbum_medium

De biertjes die rechtsachter staan horen er niet bij, die kreeg ik van iemand die alleen pils lust.

[ Voor 33% gewijzigd door Beekforel op 09-06-2022 22:43 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martijn1990
Zit nu aan de Loch Lomond - All the time in the world. BA Barley Wine van 14%.

Een nette score van 4.06 op Untappd, maar toch niet helemaal mijn ding. Niet vies, maar zal hem niet snel nog eens kopen.

Blijft toch altijd bijzonder dat 1 zo’n biertje ruim meer is dan een halve fles wijn qua alc. percentage :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6jprGHZSz7ze9ufUYsZw0lVUdl4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mC5AVjQUEauXuR7pcu94vA84.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Martijn1990 op 10-06-2022 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pariah86
Mijn eerste IPA van De Moersleutel. Doosje met IPA's uit Polen heeft blijkbaar enkele dagen vertraging en mijn vriendin moest langs de AH passeren dus had ik haar gevraagd om oa. deze mee te nemen. :P Lekkere IPA, helaas wel al +5 maand oud...

Ik had al eens 2 stouts gekocht van de Moersleutel en deze waren echt wel goed. Is dit de beste brouwerij in Nederland?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YVkd8lq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Pariah86 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:11:
Mijn eerste IPA van De Moersleutel. Doosje met IPA's uit Polen heeft blijkbaar enkele dagen vertraging en mijn vriendin moest langs de AH passeren dus had ik haar gevraagd om oa. deze mee te nemen. :P Lekkere IPA, helaas wel al +5 maand oud...

Ik had al eens 2 stouts gekocht van de Moersleutel en deze waren echt wel goed. Is dit de beste brouwerij in Nederland?

[Afbeelding]
5 maanden oud. Is dat echt zo'n groot smaakverschil met zeg 2 maanden oud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
Lennnn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:43:
[...]

5 maanden oud. Is dat echt zo'n groot smaakverschil met zeg 2 maanden oud?
Geen flauw idee. Maar de BBD is nog 2 weken veraf. Van een Amerikaanse IPA kan ik dit nog verstaan maar dat je zo een "oude" Nederlandse IPA in de AH koopt, vind ik ergens wel jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Himalaya
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Martijn1990 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:00:

Een nette score van 4.06 op Untappd, maar toch niet helemaal mijn ding. Niet vies, maar zal hem niet snel nog eens kopen.

Blijft toch altijd bijzonder dat 1 zo’n biertje ruim meer is dan een halve fles wijn qua alc. percentage :D

[Afbeelding]
Het alcohol percentage is 14% en daarmee hoger dan dat van (de meeste) wijn. De hoeveelheid veranderd niks aan het percentage. Dat je met zo’n biertje ongeveer net zoveel alcohol binnenkrijgt als met een halve fles wijn zal wel kloppen O-)

de weg naar de top begint met de eerste stap, en als je er bent snel weer terug. reizen is leuker dan er zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bbunn07
Haha, ik heb dat ook weleens ja. Gisteren de Sticky Maple Breakfast van Kees gehad, niks mis mee maar met ruim 14% en 44cl ben je wel meteen klaar voor de avond op de bank.

Ik zou willen dat ze dat soort zware bieren juist in wat kleinere verpakkingen verkochten. 0,22cl bijvoorbeeld, dat is vaak ook genoeg en dan kan je wat meer verschillends proeven als je niet met vrienden deelt. Je ziet dat helaas vrijwel nooit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
https://www.piwnemosty.pl/ geeft dit weekend weer 15% korting met de code FLASHWEEKEND
Zelf weer een mooi doosje van 24 gevuld met oa. de 7 years anniversary set van Nepomucen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:18:
https://www.piwnemosty.pl/ geeft dit weekend weer 15% korting met de code FLASHWEEKEND
Zelf weer een mooi doosje van 24 gevuld met oa. de 7 years anniversary set van Nepomucen.
Heb ik natuurlijk afgelopen maandag een bestelling geplaatst. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron

[Afbeelding]
Barley Wine bieren zijn voor mijn gevoel ook erg wisselvallig. Ik heb deze ook nog staan dus ben wel nieuwsgierig geworden nu O-)

Edit;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lRdiWn35SKlL-qkIQg0hGYkpk7s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gmYchSK7j4ev3tLo0lU33c6O.jpg?f=fotoalbum_large

Bevalt hier prima overigens :)
Zeker gelet op de prijs van €5-6 per 44cl blik.

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 10-06-2022 19:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:38
Zo de Adventskalenders komen er ook alweer bijna aan 8)
Vorig jaar de Beerinabox gehad, beviel goed ze hadden daar van Nederlandse brouwers 'exclusief' gebrouwen biertjes. Komend jaar komen ze met half kerstmis weer met de per order. Ze lijken nu ook een aantal buitenlandse brouwers te hebben en een keuze van 2 boxen een lichte en zware variant. Laat die laatste maar komen.

Advent kalender, voor half kerstmis met wat info en teasers
https://beerinabox.onlineadventskalender.nl/

Echter Moersleutel heeft dit jaar ook een Advent kalender.

Man man nog niet half weg richting kerst en nu al Advent kalender stress :+

Untappd: Louwke80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Himalaya schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:04:
[...]

Het alcohol percentage is 14% en daarmee hoger dan dat van (de meeste) wijn. De hoeveelheid veranderd niks aan het percentage. Dat je met zo’n biertje ongeveer net zoveel alcohol binnenkrijgt als met een halve fles wijn zal wel kloppen O-)
Sorry, bedoelde het alc. percentage in m’n bloed na het drinken ;) Ik neem aan dat jullie snappen wat ik bedoelde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
Thalaron schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:55:
[...]

Barley Wine bieren zijn voor mijn gevoel ook erg wisselvallig. Ik heb deze ook nog staan dus ben wel nieuwsgierig geworden nu O-)

Edit;
[Afbeelding]

Bevalt hier prima overigens :)
Zeker gelet op de prijs van €5-6 per 44cl blik.
Grappig dat je hem gelijk open hebt getrokken! Was idd €5,69 maar meen ik. Ik vond het zeker een lekker biertje. Geef voor dit soort zware bieren alleen meer de voorkeur aan een stout, dat is beter verwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 23:00
bbunn07 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 17:16:
[...]

Haha, ik heb dat ook weleens ja. Gisteren de Sticky Maple Breakfast van Kees gehad, niks mis mee maar met ruim 14% en 44cl ben je wel meteen klaar voor de avond op de bank.

Ik zou willen dat ze dat soort zware bieren juist in wat kleinere verpakkingen verkochten. 0,22cl bijvoorbeeld, dat is vaak ook genoeg en dan kan je wat meer verschillends proeven als je niet met vrienden deelt. Je ziet dat helaas vrijwel nooit
44 cl zijn dan wel zware dobbers ja. Al is 22 dan vaak weer net iets te weinig :P.

Eigenlijk is de 33cl maat wel perfect voor zulke bieren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thalaron
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBSHnRuL-muGSJnhIL-Xz4ue4Mk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AtrtVdJiGAL83vAVkZHfMW9N.jpg?f=fotoalbum_large

Oh-My-Days…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martijn1990
Het zware geschut zo achter elkaar! 8) Valt in de smaak dus?

Hier m’n volgende Loch Lomond.. prima biertje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A5BLKt9BlP90fEWQH9mcZlU9NtU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r63J4zna83ZEUTmfdEYkkax1.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: deze foto is een stuk waziger dan van m’n eerste biertje… geen flauw idee hoe dat komt 😆

[ Voor 5% gewijzigd door Martijn1990 op 10-06-2022 21:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
@Martijn1990 ik ben inderdaad meer van het zware werk *O*

En dat is bij lange na niet het zwaarste dat ik hier op voorraad heb..;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jeCRpbBKCT_lfVEg6VlLB4bZ-Ts=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IxH8nF2efDXCygncahS5xRYD.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/297ED7_uEVgNQpBnm0IKLJTb1mQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/B8eOq393rjxbFMBgIjbTyYql.png?f=fotoalbum_large

:+ :+

Van de 80 bieren die ik in stash heb, zijn er 13 onder de 10%..

[ Voor 89% gewijzigd door Thalaron op 10-06-2022 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn1990
Thalaron schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:21:
Hier hetzelfde eigenlijk, liefst 10%+ qua écht speciaalbier. Tuurlijk gaan de < 10% biertjes op het terras of zo er ook prima in :D

Edit: die Lords of the Barrel had ik graag eens geprobeerd! Jammer dat die er niet meer was ik Leende, heb een vermoeden hoe dat komt 😂

[ Voor 18% gewijzigd door Martijn1990 op 10-06-2022 21:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
@Martijn1990 Sorry :X

[ Voor 63% gewijzigd door Thalaron op 10-06-2022 21:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Louwke
Vandaag mijn 2e biertje ooit in de goot gemikt. Kwam nog uit mij Advent kalender was een Brettune van gruttepiee. Maar mijn god wat een zure bocht, ik geloof wel dat er mensen zijn die het kunnen waarderen maar dit was nieta voor mij. Uiteindelijk de rating op untappd weg gelaten, vond ik wel zo eerlijk.

Maar mijn voorraad ipa begint nu op te raken. Heb wel nog wat stouts liggen in de berging. Dus was aan het kijken wat ik eens ga inslaan binnenkort. En jawel eerst wat mijn oog trekt een samenwerking van Dois Corvos en Moersleutel, chocolade en Hazelnoot.... Wellicht slipt er toch nog een stout bij 8)
Ook zag ik een koffie IPA van de Kromme Haring, daar ook wel benieuwd naar.
Al met la van de week maar eens wat bestellen in het kader van help Louwke de zomer door

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pariah86
Ik kan weer een weekje weg. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/amERyA0.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Thalaron schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:21:

En dat is bij lange na niet het zwaarste dat ik hier op voorraad heb..;

[Afbeelding][Afbeelding]

:+ :+

Van de 80 bieren die ik in stash heb, zijn er 13 onder de 10%..
Ik dacht dat het overdreven was, maar zie net dat ik 39 van de 330 onder de 10% heb. Dat zijn dan vooral zure. Voorraadkast is voornamelijk stouts, die kan je goed bewaren. In de koelkast een paar IPAs, waarvan ook 2 TIPA. Maar die eisbock dingen zijn niet aan mij besteed.

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Ach, in mijn studententijd mixten we cola met 96% alcohol.....cola smaak maar sterker dan wodka. Wel vooraf maken, want het drankje wordt warm bij het bereiden (zal wel een chemische reactie zijn of zo).

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Thalaron
Drayman’s Blend (Cellar Series) by Põhjala

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nb13WsBtlUNNy_hPyxG0fKha-wM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0DgALvFeYs08HPgDo4Or0f8r.jpg?f=fotoalbum_large

Erg bijzondere combinatie (Stout/Barleywine). Beide smaken zijn terug te vinden zonder uit balans te raken. Aanrader wat mij betreft voor diegene de beide stijlen kunnen waarderen!

En niet zo extreem over de top zoet zoals de laatste dat wél waren die ik van deze brouwer op had. :9B

Edit;Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75OpYOdnd_CrMUAdXwowZci17Gw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pygov6V1xdJzZj4FTqCyeAfv.jpg?f=fotoalbum_large
Deze (Nr. 5) was ook erg prettig :).

Ik zit nu aan Nr. 4 die ik eerder al eens heb mogen proeven, maar die is toch echt minder (nog altijd dikke prima maar minder dan 5)

[ Voor 37% gewijzigd door Thalaron op 12-06-2022 20:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:30
Ik heb sinds enkele weken weer een supermarkt herontdekt als bierhaalplek: de Plus op de Beestenmarkt in Deventer. :) Tijdens de coronaperiode niet meer geweest en werd nu ruim 2 jaar na mijn laatste bezoek prettig verrast door het speciaalbier/craftbier assortiment (was 2 jaar terug nl niet heel bijzonder). Aan het assortiment van de Plus in Leende kunnen ze uiteraard niet tippen, maar ik vond er veel bieren die ik nog niet gehad had en brouwers die ik nog niet kende en wat er staat is ook duidelijk afwijkend van de andere supermarkten die ik afwisselend bezoek (uitgezonderd de bekende merken).
Wel stonden/lagen er vanmiddag opvallend veel beschadigde/gedeukte blikken helaas: wat te ruw mee omgegaan of ergens een ongelukje gebeurd bij het transport?

Ben er vandaag voor de 2e keer geweest en kwam met 8 blikken weer thuis: Rollover van Whiplash, Bay Ale van Galway Bay Brewery, Body Riddle van Whiplash, Circus Maximus: Monkey Python Brett I.P.A. van Maximus Brouwerij, Apocalyptic Thunder Juice van Amundsen Brewery, Bourbon Barrel Stout van Anderson Valley Brewing Company, Old Fashioned van Anderson Valley Brewing Company en
Of Foam And Fury van Galway Bay Brewery
Van de vorige keer (een paar weken terug) heb ik nog een City Session IPA van To Øl, Kramah van Brauhaus Bevog en Powder Day IPA van Sierra Nevada Brewing Co staan.

Hopelijk zijn die 2 Anderson Valleys erg lekker/goed, want die waren wel flink aan de prijs. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
Sassie schreef op maandag 13 juni 2022 @ 17:14:
Ik heb sinds enkele weken weer een supermarkt herontdekt als bierhaalplek: de Plus op de Beestenmarkt in Deventer. :)
Goed om te weten, ik ging wel eens langs de Jumbo op t Boreel als ik door Deventer kwam. De Plus heeft zo te horen wel een breder assortiment.

Momenteel zit ik in Frankrijk, iemand nog goede tips voor een supermarkt biertje? Alle Goudale wel bijna gehad en wat kleinere lokale brouwerijen. Maar qua beoordelingen is het op Untapd nog niet heel denderend wat ik in de schappen zie staan.
Voornamelijk blonde en tripels wat de klok slaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:04
Purehz schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:08:
[...]

Goed om te weten, ik ging wel eens langs de Jumbo op t Boreel als ik door Deventer kwam. De Plus heeft zo te horen wel een breder assortiment.

Momenteel zit ik in Frankrijk, iemand nog goede tips voor een supermarkt biertje? Alle Goudale wel bijna gehad en wat kleinere lokale brouwerijen. Maar qua beoordelingen is het op Untapd nog niet heel denderend wat ik in de schappen zie staan.
Voornamelijk blonde en tripels wat de klok slaat.
Piggy brewing en La Debauche maken goede bieren, maar mn ervaring is dat het heel erg per district verschilt wat het aanbod is. Zat vorige week in en rond Parijs, daar vond ik bij de Intermarche en Leclerc alleen maar wat Belzebuth en standaard spul. De week ervoor zat ik in de lijn Toulouse-Bordeaux en was er vooral bij de hyper-intermarche heel veel craft te vinden. Helaas wel veel rond de 6% maar toch goede ipa's die hier niet te krijgen zijn. La Debauche Cool Jazz was bijv best lekker, maar de Sacred Heart ga je niet in het wild tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
DraZ666 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 21:52:
[...]

Piggy brewing en La Debauche maken goede bieren, maar mn ervaring is dat het heel erg per district verschilt wat het aanbod is. Zat vorige week in en rond Parijs, daar vond ik bij de Intermarche en Leclerc alleen maar wat Belzebuth en standaard spul. De week ervoor zat ik in de lijn Toulouse-Bordeaux en was er vooral bij de hyper-intermarche heel veel craft te vinden. Helaas wel veel rond de 6% maar toch goede ipa's die hier niet te krijgen zijn. La Debauche Cool Jazz was bijv best lekker, maar de Sacred Heart ga je niet in het wild tegenkomen.
Zit stukje boven Parijs, maar is inderdaad veel standaard spul. Naar mijn idee ook een stuk duurder dan dat je ze in NL in de schappen vindt, een Paix Dieu was hier richting de 4 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:30
Purehz schreef op maandag 13 juni 2022 @ 20:08:
[...]

Ja ik ben voor nu wel een beetje uitgekeken op de Jumbo op de Boreel (en ook op de Albert Heijn op Keizerslanden), het is echt zoeken naar wat nieuws. Overigens zit in de buurt van Beestenmarkt ook slijterij De Poort van Kleef, maar ik ken hun assortiment niet (ik ga altijd naar Marcel's Drankenspeciaalzaak aan de Constantijn Huygensstraat - nieuwe bieren, whiskys etc posten ze op instagram en facebook).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:04
Purehz schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:30:
[...]

Zit stukje boven Parijs, maar is inderdaad veel standaard spul. Naar mijn idee ook een stuk duurder dan dat je ze in NL in de schappen vindt, een Paix Dieu was hier richting de 4 euro.
Klopt, kan je beter wat van dat zwerver bier ala Demon 12 of 16 pakken en jezelf daarmee volgieten. Daar bestaat trouwens ook een barley-wine variant van in fles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:33
Purehz schreef op maandag 13 juni 2022 @ 22:30:
[...]

Microbrasserie Second Degré uit magny-le-hongre nabij Parijs / Disney. Lekkere bieren. Vooral van de NEIPAs en (frambozen) sour ben ik fan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 01:33

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Daar zitten lekkere dingen tussen dat zie ik al. Proost :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 11:57:
[...]

Microbrasserie Second Degré uit magny-le-hongre nabij Parijs / Disney. Lekkere bieren. Vooral van de NEIPAs en (frambozen) sour ben ik fan.
Ooh, gemiste kans! Vandaag dagje Disneyland geweest, alleen met de kids ( 0.5 en 2.5 jaar) die compleet gaar waren na een lange dag, had dat toch niet in de planning gepast.. Wel bedankt voor de tip!

Voor vanavond een paar St Rieul koud liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 11:04
Iemand nog een tip voor bieren in Toscane? Zit momenteel in de Chianti streek maar hier is ook bij de grote Coop en Carrefour in ieder geval niets te vinden. Ook in het centrum van Sienna ben niets tegengekomen. Nu is het natuurlijk een wijnstreek, maar had toch gehoopt wel wat tegen te komen. ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:34

Thompson

Beeromaniac

Zo ik zit nu aan een bijzonder lekker biertje; Hop Hooligans - Mat öl Wild Turkey BA (2022)

Mijn smaak qua favoriete stijl was laatste tijd heel erg naar de imperial (pastry) stouts gegaan maar door deze schieten de barley wines toch echt weer flink omhoog. Je merkt dat ie stevig in de alcohol zit (13%) maar op een hele prettige manier, krijgt er echt zo'n warm gevoel van als bij een goed glas zachte rum/whisky.

En voor de oplettende kijker die daar mijn Untappd check-in ziet voeg me zeker toe als je dat leuk lijkt!. Nog wat leuk nieuws, ik vertrek morgen naar Roemenië en ga daar op zaterdag naar Haze Fest, een onbeperkt speciaalbier festival georganiseerd door Bereta en Hop Hooligans. En zeker niet met alleen maar Roemeense brouwerijen. O.a. Amundsen, FrauGruber, Folkingebrew, Duckpond, Garage Beer etc. etc. MEGA veel zin in! Ik zal t.z.t. zeker een verslagje doen. Heel erg benieuwd, mijn eerste speciaalbier festival in het buitenland :D

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Joop
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
ArjenIsM3 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:34:
Iemand nog een tip voor bieren in Toscane? Zit momenteel in de Chianti streek maar hier is ook bij de grote Coop en Carrefour in ieder geval niets te vinden. Ook in het centrum van Sienna ben niets tegengekomen. Nu is het natuurlijk een wijnstreek, maar had toch gehoopt wel wat tegen te komen. ;)
Ik wens je vooral sterkte daar. Vorig jaar in Toscane geweest en voornamelijk Moretti Grand Cru gedronken (wanneer er meer zin in bier dan wijn was). Die is redelijk goed verkrijgbaar en gewoon een lekker blond bier. Verder nog een lekker biertje gehad van OpperBacco (be happy) en Birrificio dei Castelli (ultimatum). Volgens mij de OpperBacco in een speciaalbier café gevonden en de Birrificio in een grote supermarkt bij de artisinale spullen (niet bij het bier).

De cotta 68 van Mastri Birrai Umbri was redelijk, maar zeker niet bijzonder, en anderen van hun juist helemaal niets. Volgens mij nog ergens een lekkere doppio malto gedronken maar weet niet meer zo welke. Wellicht kom je nog in de buurt van Birrificio l'olmaia. Ik vond de 'duck' daarvan redelijk maar de 'bk' dan weer helemaal niets. Niet bij de brouwer zelf geweest maar gedronken in een restaurant, ze lijken nog een aantal bieren te hebben. Eigenlijk vooral veel teleurstellingen gehad qua bieren in Italië en zou me vooral focussen op de wijn, waar je ongetwijfeld meer succes zult hebben.

Mocht je de zoektocht toch willen doorzetten zou ik zoeken naar een Birrificio op google maps of een speciaalbier cafe/winkel (Negozio di Birre Artigianali ?)

[ Voor 6% gewijzigd door .Joop op 15-06-2022 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
Thompson schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:35:
Zo ik zit nu aan een bijzonder lekker biertje; Hop Hooligans - Mat öl Wild Turkey BA (2022)

Mijn smaak qua favoriete stijl was laatste tijd heel erg naar de imperial (pastry) stouts gegaan maar door deze schieten de barley wines toch echt weer flink omhoog. Je merkt dat ie stevig in de alcohol zit (13%) maar op een hele prettige manier, krijgt er echt zo'n warm gevoel van als bij een goed glas zachte rum/whisky.

En voor de oplettende kijker die daar mijn Untappd check-in ziet voeg me zeker toe als je dat leuk lijkt!. Nog wat leuk nieuws, ik vertrek morgen naar Roemenië en ga daar op zaterdag naar Haze Fest, een onbeperkt speciaalbier festival georganiseerd door Bereta en Hop Hooligans. En zeker niet met alleen maar Roemeense brouwerijen. O.a. Amundsen, FrauGruber, Folkingebrew, Duckpond, Garage Beer etc. etc. MEGA veel zin in! Ik zal t.z.t. zeker een verslagje doen. Heel erg benieuwd, mijn eerste speciaalbier festival in het buitenland :D
Veel plezier daar. Even opgezocht. Kleine 60 Euro voor een weekend onbeperkt met deze brouwers. _/-\o_

Duckpond is mijn favoriete brouwers wat betreft sours. Als je nog interessante nieuwe brouwers zoekt om zaken mee te doen.. Van alles graag 4x ;)

Ik ben benieuwd naar het verslag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louwke
Zojuist even een bestelling de deur uit gedaan bij de Littel Beershop, toch handig dat ze het bij 50 Euro met de fiets thuis af komen zetten :9B

Deel 1 die komt vandaag binnen

Brouwerij Zuyd - Sexy NEIPA on the beach
Moersleutel x Dois corvos - still life white stout
Kromme Haring: Pescadores Coronados
Hop Hooligans: Stress Less
Hop Hooligans: Catleidoscope v4
Dois corvos - pogo milkshake fruit
Uiltje - No so happy kitty-cat
Piwe Podziemie - Chmielokrata HBC630
Borg Brugghús - Surtur 8.15

Deel 2 vanwege de pre order van Moersleutel Anniversary 2022 en aanvullen tot 50 Euro

Hop Butcher & Perennial Artisan Ales: Pneumatic Tube Room
Moersleutel Anniversary 2022
Max – DIPA
Een dubbel dry hopped NEDIPA met Topaz, Idaho 7, Idaho 7 Cryo en Triumph hop met 8% ABV
Rob – TIPA
Een dubbel dry hopped NETIPA met Galaxy, Eclipse en Topaz hop met 10% ABV
Tom – Rye Wine
Een Roggewijn gemaakt met 30% Rogge en 3 uur gekookt en een ABV van 10%
Pim – Adjunct Stout
Een Imperial chocolate stout met wel 250kg cacao nibs (dat is 62 gram cacao per liter!) en 11% ABV
Sjaak – Barrel Aged
Een Bourbon & Brandy barrel aged stout met vanille uit Madagascar en 14% ABV.
Heeft maar liefst 14 maanden op vaten gerijpt!
Margreet – Freeze Distilled
Een rood fluwelen Freeze Distilled met rood fruit, vanille, cacao nibs en witte eik.
Let op: heeft een ABV van 17%

Al met al kom ik de komende weken wel weer even door :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zjoske78
En de bijbehorende foto van de levering met links de Ipa's en rechts de porters/stouts

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0YXFmlnq4T_KUAziNI9_BDza_eQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/u0pJ7ncK8DkqPy5mzltmq8uI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:02
Louwke schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:31:
Zojuist even een bestelling de deur uit gedaan bij de Littel Beershop, toch handig dat ze het bij 50 Euro met de fiets thuis af komen zetten :9B

...

Deel 2 vanwege de pre order van Moersleutel Anniversary 2022 en aanvullen
Ik zie deze nog niet staan op de site van de moersleutel zelf? Pre-orders op andere plaatsen al wel mogelijk, maar niet bij de bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louwke
JanW schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:12:
[...]

Ik zie deze nog niet staan op de site van de moersleutel zelf? Pre-orders op andere plaatsen al wel mogelijk, maar niet bij de bron?
Nee daar stond ik ook van te kijken. Maar wilde net een bestelling plaatsen hier al toen ik hem tegenkwam. Dus waarom niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

JanW schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 11:12:
[...]

Quote uit hun laatste nieuwsbrief:
Six celebrational Beers
If you've been following us for a little while, you may know that each year we celebrate our birthday a little louder.

In honor of all of our adventures, these past 6 years, we crafted 6 new beers. One for each original family member, inspired by their personal taste. We went superdeluxe with this series. No ingredients or brewing techniques were spared. “Wie jarig is, trakteert!”

These beers will be first available during our birthday party on July 2nd, but a couple of other selected bars and bottle shops will follow! And of course we will offer them in our webshop too.

In the coming weeks we'll introduce you to the concept of each 6Y beer on our social media.

(Guild Members can expect to receive our birthday beers in the upcoming Guild Box.)
Volgens mij vanaf 2 juli bij hun zelf te bestellen.

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
D'r komt ook nog een feestje van, kan je ze van de tap proberen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pariah86
Bierhalle Deconick uit Vichte stopt er na de zomer mee. :( Vandaar het sterk verminderde aanbod buitenlandse bieren. Zeer spijtige zaak want ze waren toch een van de voortrekkers van craft beer hier in de streek. En dit altijd tegen zeer scherpe prijzen.

Aangezien ik er (vroeger) regelmatig Nederlanders tegen kwam toch ook maar hier even posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer Dean
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-09 21:58
Thompson schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 23:35:

Wat leuk, heel veel plezier! Zelf dit voorjaar naar Wroclaw (Polen) geweest voor het Beer Geek Madness festival van Stu Mostow. Was erg geslaagd, en leuk om bier met een weekendje weg te combineren. Top 25 aan Poolse Brouwers was er, met nog een 30-tal aan buitenlandse brouwers, ook een all-inn festival. Heeft toch wel de voorkeur, nu heb ik tenminste nog bieren geproefd (en me laten verrassen) met bieren die ik anders nooit geproefd zou hebben! Volgend jaar ben ik zeker van plan om 2 buitenlandse festivals te gaan pakken. Lastig is om alleen uit te vinden welke waar is etc. Niet alle leuke festivals worden internationaal gepromoot. Laat even weten hoe het was, kan die wellicht op het lijstje van volgend jaar ;-)!

Ik zie trouwens overal in Europa op allerlei festivals, ook bij die hierboven genoemde in Roemenië, maar ook bij Pohjala Fest en Beer Geek Madness in Polen de brouwer Finback uit NYC verschijnen, maar hun bieren zijn hier eigenlijk niet te verkrijgen. Is dit de wateren verkennen, of werkend een leuke vakantie in Europa vieren van de brouwer ;-)?

[ Voor 10% gewijzigd door Panzer Dean op 15-06-2022 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Voor de liefhebbers, de Oak Aged van LaTrappe (Batch #44) is weer beschikbaar: link.

Voor €15,95 krijg je één fles (37,5cl) en de Quadrupel kaaskoekjes.
Koppelverkoop is gedaan om massale inkoop te voorkomen, aldus de aankondiging.
Deze keer niet inclusief de proefglaasjes, wat de vorige keer wel het geval was.
Maximaal 3 per bestelling.

Ook offline af te halen zonder kaaskoekjes vanaf 13:00 in de winkel bij het klooster zelf.

Productomschrijving
spoiler:
La Trappe Quadrupel Oak Aged batch #44 heeft tweeëneenhalf jaar gerijpt op Witte Wijn Barriques, afkomstig uit de Zuid-Franse Gaillac regio. Hier komen bekende Bordeaux wijn variëteiten als Sauvignon blanc, Sémillon en Mucscadelle vandaan. Batch #44 presenteert zich met een diepe mahoniebruine kleur, donkerder dan de normale Quadrupel.

De smaak is lichtzoet, moutig en volmondig te noemen waarbij frisse toetsen vanuit de witte wijn in fijne harmonie samen gaan met de zachte invloed van het eikenhout. De nasmaak is verwarmend, waarbij de lichtzure en droge smaak het bier een unieke afdronk geeft.
Batch #44 is een uniek en uiterst gebalanceerd bier uit de La Trappe Oak Aged serie. Het is een bier om in alle rust en stilte van te genieten. Deze batch is geblend in maart 2022.

Deze La Trappe Quadrupel Oak Aged batch #44 is uitermate heerlijk te combineren met onze La Trappe Quadrupelkaas koekjes uit onze eigen Abdijbakkerij. Deze koekjes worden gemaakt van zorgvuldig geselecteerde, biologische ingrediënten die zo veel mogelijk in de directe omgeving zijn verkregen. En natuurlijk is de smaakmaker van deze koekjes de La Trappe Quadrupelkaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:21
Dank, deze laat ik aan mij voorbijgaan.

Ben zelf veel meer van de Bourbon/Whiskey oak aged, en heb niet de beste ervaringen met de vaak wat zure smaak die agen op witte wijn vaten meegeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 11:04
@.Joop Uiteindelijk wat gevonden. Blijkt dat er in een van de dichtstbijzijnde dorpjes toevallig een brouwerijtje zit met een klein winkeltje in het dorp. Chianti Brew Fighters. Daar een aantal IPA's en een Italian Grape Ale (La Rivolta) gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 15:11
ArjenIsM3 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 11:36:
@.Joop Uiteindelijk wat gevonden. Blijkt dat er in een van de dichtstbijzijnde dorpjes toevallig een brouwerijtje zit met een klein winkeltje in het dorp. Chianti Brew Fighters. Daar een aantal IPA's en een Italian Grape Ale (La Rivolta) gehaald. :)
Benieuwd naar zo'n IGA. Ik ken wel de champagnebieren en die vind ik meestal best geslaagd. Iemand nog aanraders voor een IGA die redelijk goed te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
Maandag op vakantie in Raalte. Heeft iemand nog een adresje van een slijter in de buurt met een mooi aanbod craft bieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

***GEZOCHT***

Ik ben op zoek naar 2 bieren die via internet/beerizer eigenlijk niet te vinden zijn...

Papanero Bourbon Barrel Aged

Papanero Laphroaig Barrel Aged

Mocht iemand ze tegenkomen/weten te staan, please let me know... liefst 2 van elk :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
AngelDust schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:42:
***GEZOCHT***

Ik ben op zoek naar 2 bieren die via internet/beerizer eigenlijk niet te vinden zijn...

Papanero Bourbon Barrel Aged

Papanero Laphroaig Barrel Aged

Mocht iemand ze tegenkomen/weten te staan, please let me know... liefst 2 van elk :)
Als ik ze via Untappd op zoek en dan de straal vergroot naar het maximale (100km) kom ik wel wat adresjes tegen. Weet alleen niet of die een webshop hebben, maar zoeken via Untappd is best handig. Je kunt ook je eigen locatie aanpassen zodat ie in een andere straal van 100km gaat zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Zjoske78 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 12:45:
[...]

Als ik ze via Untappd op zoek en dan de straal vergroot naar het maximale (100km) kom ik wel wat adresjes tegen. Weet alleen niet of die een webshop hebben, maar zoeken via Untappd is best handig. Je kunt ook je eigen locatie aanpassen zodat ie in een andere straal van 100km gaat zoeken.
De eerste kom ik idd tegen in Assen zie ik nu, de andere kan ik nergens vinden?

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zjoske78
AngelDust schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:03:
[...]

De eerste kom ik idd tegen in Assen zie ik nu, de andere kan ik nergens vinden?
Ik zoek vanuit Boxmeer.
Druif & Graan in Geldrop, De Drankenmarkt in Roermond, Slijterij Vinitor in Voerendaal en Drankenhandel Stefan Rademaker in Soest kom ik tegen voor de bourbon versie.

Als ik bv vanuit Rotterdam zoek, kom ik nog Slijterij Janson in Vlaardingen tegen.

Verder, als je de checkins bekijkt zie je vaak ook wel waar mensen hem gekocht hebben.
Wijnhuis Best zie ik bv voorbij komen en ook Mitra Remunj...

[ Voor 22% gewijzigd door Zjoske78 op 16-06-2022 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Zjoske78 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 13:24:
[...]

Ik zoek vanuit Boxmeer.
Druif & Graan in Geldrop, De Drankenmarkt in Roermond, Slijterij Vinitor in Voerendaal en Drankenhandel Stefan Rademaker in Soest kom ik tegen voor de bourbon versie.

Als ik bv vanuit Rotterdam zoek, kom ik nog Slijterij Janson in Vlaardingen tegen.

Verder, als je de checkins bekijkt zie je vaak ook wel waar mensen hem gekocht hebben.
Wijnhuis Best zie ik bv voorbij komen en ook Mitra Remunj...
Dat is allemaal voor de bourbon versie. Dan zoek ik ook nog de Laphroaig versie?

Bier fan Fryske grûn!

Pagina: 1 ... 112 ... 198 Laatste