• mstx
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wij hebben 'gewoon' alles van verschillende merken, simpelweg vanwege de features en prijs/kwaliteit. De ATAG Elevate vonden we mooi dus daar hebben we wat extra aan uitgegeven, via de lokale keukenboer. Het AEG ComfortLift systeem vonden we mooi dus daar hebben we een vaatwasser van. Samsung Dual Cook vonden we mooi dus daar een oven+combimagnetron van, door iets langer te zoeken voor een mooi prijsje kunnen krijgen en ook nog een cashback actie. Fullsize koelkast+vriezer gewoon van IKEA, goede prijs/kwaliteit en dan past het ook gegarandeerd in de kasten.
Als we alles van hetzelfde merk zouden doen zouden we net de leuke features missen of veel te veel betalen voor bepaalde apparatuur.

• MikaX
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22:44
Rene schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:45:
[...]

Het wordt met. Dit is de nieuwste tekening (en hopelijk de laatste). Zo OCD proof als mogelijk.

[Afbeelding]
Haha, daar wordt mijn OCD blij van. Veel beter toch.

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:26

HenkS

Da_king alias HenkS

Rene schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:45:
[...]

Het wordt met. Dit is de nieuwste tekening (en hopelijk de laatste). Zo OCD proof als mogelijk.

[Afbeelding]
haha OCD proof mogelijk :) maar moet je dan wel een glazen kastje nemen met daarin glazen met een glazen plankje ? O-)

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

mstx schreef op woensdag 2 september 2026 @ 10:44:
Wij hebben 'gewoon' alles van verschillende merken, simpelweg vanwege de features en prijs/kwaliteit. De ATAG Elevate vonden we mooi dus daar hebben we wat extra aan uitgegeven, via de lokale keukenboer. Het AEG ComfortLift systeem vonden we mooi dus daar hebben we een vaatwasser van. Samsung Dual Cook vonden we mooi dus daar een oven+combimagnetron van, door iets langer te zoeken voor een mooi prijsje kunnen krijgen en ook nog een cashback actie. Fullsize koelkast+vriezer gewoon van IKEA, goede prijs/kwaliteit en dan past het ook gegarandeerd in de kasten.
Als we alles van hetzelfde merk zouden doen zouden we net de leuke features missen of veel te veel betalen voor bepaalde apparatuur.
Dat hebben wij ook:
Neff koelkast en diepvries, zijn toch uit het zicht maar wel gewoon kwaliteit

Atag matte oven en wijnkast, want die zitten onder elkaar dus moet welk visueel matchen en dan hetzelfde merk
en een inductie kookplaat van Opera, extra breder ook mat zwart

• Fissaflo
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 20:40
Hi!

Wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht waar natuurlijk ook een nieuwe keuken in moet. Aangezien ik nogal gek ben op koken en er dagelijks veel tijd aan besteed, is mijn eigen droomkeuken uitzoeken en lang gekoesterde wens:)

Na veel vijven en zessen zijn we uiteindelijk bij deze opstelling uitgekomen. We vinden veel werk- en kastruimte, een grote kookplaat, een klein barretje en natuurlijk de looks belangrijk. In de kastenwand zit een hoge koelkast (vriezer komt in de bijkeuken), 2x apothekerskast, vaatwasser en oven. Het eiland heeft 3 ladeblokken aan de kookzijde en servieskasten aan de andere kant.

Oven: Atag CSX8695D
Kookplaat: Atag HI29572SVM
Koelkast: Atag KDK8178ND
Vaatwasser: Atag VAS9805MA
Afzuigkap: Novy flatline
Quooker Flex Pro 3 & cube

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cLzXiRFpy0C3Thbsfk9khWUUlhI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6KOBLBz06Tsbkd3NEsnryk9T.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CadKhETELYQQM1santhrmFe8MF8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MxpvSmFAH7iuKbg5fR2MyfC2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mmMSWKWhk10ZWA6UAS1POOF_7tE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VC2KXmiXfyjzaW3VpyINxCNA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mmrPAV4nS-ulBV6Rwy0_XTZvTL0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ecxuxxjDHb2CamarJxDpkGsS.png?f=user_large

We zijn nog met 2 bedrijven in gesprek, Möbel Faber uit Nordhorn en de Nederlandse leverancier Nobel die bij de projectontwikkelaar is aangesloten. Bij alle andere keukenzaken hebben we tamelijk slechte belevingen gehad met de stereotype keukenverkopers en belletjes van het hoofdkantoor met "het heugelijke nieuws dat onze offerte is uitgekozen voor extra korting". Faber sprong er overigens in positieve zin uit: fijn gesprek, fijne vent, goede communicatie en geen praktijken met 40% korting etc. maar direct een faire prijs (denk ik:))

Via Faber hebben we een aanbieding voor een Häcker Systemat keuken, frontjes uit prijsgroep 2 & 3, werkblad Jetstone Glencoe composiet (prijsgroep 6) en bovenstaande apparatuur. Totaal komt bij hen op €28900. Via de Nederlandse partij een Ballerina keuken, frontjes uit PG 1, verder zelfde werkblad en apparatuur uiteraard. Deze biedt de keuken aan voor €32090.

Dit prijsverschil verbaast me eerlijk gezegd. Wat ik zo op internet en dit forum lees, is dat deze merken qua kwaliteit vergelijkbaar moeten zijn, waarbij Faber aangaf dat en vergelijkbare Ballerina keuken bij hem nog iets goedkoper uit zou vallen. Tot slot vinden we de kleuren van Häcker ook wat mooier. De aanbieding van Faber icm de prettige ervaring maken dat we er naar neigen met hen zaken te doen.

Ik wil graag wat feedback vragen:)
  1. Wat vinden jullie van deze opstelling? Wat zou je zelf eeecht niet/wel doen hier?
  2. Ik kan weinig gebruikerservaringen vinden van de atag 5-in-1 oven. Iemand hier die daar wat over kan zeggen?
  3. Viezer in de bijkeuken. Goed of juist een slecht idee?
  4. Op basis van de offertes die we tot nu toe ontvangen hebben, lijkt de prijs van Faber mij reëel. Wat vinden jullie ervan?
  5. Wat zou een reden zijn om voor Häcker of juist Ballerina te kiezen (los van prijs/ kleuren etc.)
Alvast bedankt voor de moeite!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-09 14:32
Wij hebben tijdelijk alleen een vriezer in de bijkeuken en dat bevalt me eigenlijk niet. Wij eten vaak diepvriesfruit en gebruiken bijvoorbeeld veel ijsblokjes. Ik vind het storend om daarvoor steeds naar de bijkeuken te moeten. Als het alleen even de maaltijd voor de avond eruit zetten zou zijn, zou het me niet zo boeien. Nee, een klein vriezertje voor de dagelijkse pak vind ik toch wel een must.

It's dogged that does it

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Fissaflo schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:57:
Hi!

Wij hebben een nieuwbouwhuis gekocht waar natuurlijk ook een nieuwe keuken in moet. Aangezien ik nogal gek ben op koken en er dagelijks veel tijd aan besteed, is mijn eigen droomkeuken uitzoeken en lang gekoesterde wens:)

Na veel vijven en zessen zijn we uiteindelijk bij deze opstelling uitgekomen. We vinden veel werk- en kastruimte, een grote kookplaat, een klein barretje en natuurlijk de looks belangrijk. In de kastenwand zit een hoge koelkast (vriezer komt in de bijkeuken), 2x apothekerskast, vaatwasser en oven. Het eiland heeft 3 ladeblokken aan de kookzijde en servieskasten aan de andere kant.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

We zijn nog met 2 bedrijven in gesprek, Möbel Faber uit Nordhorn en de Nederlandse leverancier Nobel die bij de projectontwikkelaar is aangesloten. Bij alle andere keukenzaken hebben we tamelijk slechte belevingen gehad met de stereotype keukenverkopers en belletjes van het hoofdkantoor met "het heugelijke nieuws dat onze offerte is uitgekozen voor extra korting". Faber sprong er overigens in positieve zin uit: fijn gesprek, fijne vent, goede communicatie en geen praktijken met 40% korting etc. maar direct een faire prijs (denk ik:))

Via Faber hebben we een aanbieding voor een Häcker Systemat keuken, frontjes uit prijsgroep 2 & 3, werkblad Jetstone Glencoe composiet (prijsgroep 6) en bovenstaande apparatuur. Totaal komt bij hen op €28900. Via de Nederlandse partij een Ballerina keuken, frontjes uit PG 1, verder zelfde werkblad en apparatuur uiteraard. Deze biedt de keuken aan voor €32090.

Dit prijsverschil verbaast me eerlijk gezegd. Wat ik zo op internet en dit forum lees, is dat deze merken qua kwaliteit vergelijkbaar moeten zijn, waarbij Faber aangaf dat en vergelijkbare Ballerina keuken bij hem nog iets goedkoper uit zou vallen. Tot slot vinden we de kleuren van Häcker ook wat mooier. De aanbieding van Faber icm de prettige ervaring maken dat we er naar neigen met hen zaken te doen.

1. Wat vinden jullie van deze opstelling? Wat zou je zelf eeecht niet/wel doen hier?
  2. Ik kan weinig gebruikerservaringen vinden van de atag 5-in-1 oven. Iemand hier die daar wat over kan zeggen?
  4. Op basis van de offertes die we tot nu toe ontvangen hebben, lijkt de prijs van Faber mij reëel. Wat vinden jullie ervan?
  5. Wat zou een reden zijn om voor Häcker of juist Ballerina te kiezen (los van prijs/ kleuren etc.)
grappig, wij hebben best een vergelijkbare setup recent besteld, wel andere apparatuur(deels) en ook wat andere kasten-indeling etc, maar wel vergelijkbaar

de prijs is echt goed in mijn optiek

die 5-1 hebben wij ook besteld, heeft super goede reviews. en wij hebben die boven onze wijnkast van atag met dezelfde looks. maar ik heb mij flink verdiept in reviews en die zijn super positief. hier is een apart forum: Ervaring met Atag 8 serie oven?

Vriezer in de bijkeuken kan, wij hebben een een hele hoge in onze kasten-achterwand, maar het is vooral de vraag: hoe vaak gebruik je de vriezer en vind je lopen niet vervelend?

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:33

ChillPascal

In the end...

Fissaflo schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 11:57:
Hi!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooie keuken. Lijkt enorm veel op de keuken die wij hebben voorzien. Als je op mijn naam zoekt in dit topic kom je er vast op. Qua prijs zit dat ook in lijn (ca. €30k)

Verder een paar kleine dingen
  • Ik zie dat de kraan in één lijn zit met de kookplaat, maar dat de kraan niet in het midden van de nis zit. Dat zou mij enigszins storen denk ik. Ik zou voor 120 cm brede lades gaan en de spoelbak centreren
  • Het 120 cm brede barretje is wat krap. Wij hebben bij een 3-meter breed eiland gekozen voor 2x 80cm-brede lades, waardoor er 140 cm over bleef voor 2 zitplekken.
  • Kies je bewust voor een losse bovenhangende afzuigkap? Dit doet naar mijn mening afbreuk aan de uitstraling van de keuken.

• Fissaflo
HenkS schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:50:
[...]

grappig, wij hebben best een vergelijkbare setup recent besteld, wel andere apparatuur(deels) en ook wat andere kasten-indeling etc, maar wel vergelijkbaar

de prijs is echt goed in mijn optiek

die 5-1 hebben wij ook besteld, heeft super goede reviews. en wij hebben die boven onze wijnkast van atag met dezelfde looks. maar ik heb mij flink verdiept in reviews en die zijn super positief. hier is een apart forum: Ervaring met Atag 8 serie oven?

Vriezer in de bijkeuken kan, wij hebben een een hele hoge in onze kasten-achterwand, maar het is vooral de vraag: hoe vaak gebruik je de vriezer en vind je lopen niet vervelend?
Ah thanks, dat draadje over de Atag 8-serie had ik nog niet gevonden. Vind het vooral fijn dat dit model óók een draaiknop heeft ipv alleen een touchscreen zoals de meeste toplijn ovens.

De vriezer is nog een twijfelpunt. Of alleen in de bijkeuken, of een kleine inbouwen onder de oven, of de linker apothekerskast vervangen voor 60cm kast met vriezer (maar dat haalt de symmetrie uit de wand)

• Fissaflo
ChillPascal schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 13:52:
[...]

Mooie keuken. Lijkt enorm veel op de keuken die wij hebben voorzien. Als je op mijn naam zoekt in dit topic kom je er vast op. Qua prijs zit dat ook in lijn (ca. €30k)

Verder een paar kleine dingen
  • Ik zie dat de kraan in één lijn zit met de kookplaat, maar dat de kraan niet in het midden van de nis zit. Dat zou mij enigszins storen denk ik. Ik zou voor 120 cm brede lades gaan en de spoelbak centreren
  • Het 120 cm brede barretje is wat krap. Wij hebben bij een 3-meter breed eiland gekozen voor 2x 80cm-brede lades, waardoor er 140 cm over bleef voor 2 zitplekken.
  • Kies je bewust voor een losse bovenhangende afzuigkap? Dit doet naar mijn mening afbreuk aan de uitstraling van de keuken.
Dank, foto van jouw keuken niet gevonden maar zal vast mooi zijn;)

Kraan uit het midden is een bewuste keuze, ik heb een vrij groot espressomachine met losse molen. Die komt links in de nis en op deze manier hebben we de ruimte die dan naast de spoelbak overblijft beter verdeeld.

2x lade van 80cm naast de bar is geen gek idee, dank.

Ik schijn een uitzondering te zijn tegenwoordig, maar een ouderwetse hangende afzuigkap vind ik dus best mooi :P. Daarnaast is het geen uitzondering dat ik met 4 of 5 pannen tegelijk kook, afzuiging via de plaat weegt voor mij niet op tegen de bruikbare ruimte die je daar voor moet inleveren.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Fissaflo schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:29:
[...]

Ah thanks, dat draadje over de Atag 8-serie had ik nog niet gevonden. Vind het vooral fijn dat dit model óók een draaiknop heeft ipv alleen een touchscreen zoals de meeste toplijn ovens.

De vriezer is nog een twijfelpunt. Of alleen in de bijkeuken, of een kleine inbouwen onder de oven, of de linker apothekerskast vervangen voor 60cm kast met vriezer (maar dat haalt de symmetrie uit de wand)
wij hebben in onze huidige (oude) keuken dus een kleine vriezer onder de oven en achteraf enorm veel spijt van. 3 lades: 1 is al vol met brood en wat kleine dingen, 2e met wat vlees, potjes etc en 3e la is kleiner en ondieper. en zeker met een kind: ijs, ovenfriet en dat soort meuk, we hebben uiteindelijk nog een diepvries op zolder gezet.

dus in onze neiuwe keuken: maximaal formaat koelkast en diepvries erin :) want beide hadden we achteraf spijt van in onze huidige keuken

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:33

ChillPascal

In the end...

Fissaflo schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:37:
[...]

Dank, foto van jouw keuken niet gevonden maar zal vast mooi zijn;)

Kraan uit het midden is een bewuste keuze, ik heb een vrij groot espressomachine met losse molen. Die komt links in de nis en op deze manier hebben we de ruimte die dan naast de spoelbak overblijft beter verdeeld.

2x lade van 80cm naast de bar is geen gek idee, dank.

Ik schijn een uitzondering te zijn tegenwoordig, maar een ouderwetse hangende afzuigkap vind ik dus best mooi :P. Daarnaast is het geen uitzondering dat ik met 4 of 5 pannen tegelijk kook, afzuiging via de plaat weegt voor mij niet op tegen de bruikbare ruimte die je daar voor moet inleveren.
Je kunt bovenin zoeken naar de Poster in dit topic.

Hoe dan ook; hier een van de laatste posts.

[ Voor 18% gewijzigd door ChillPascal op 04-09-2026 14:49 ]

• Fissaflo
HenkS schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:44:
[...]

wij hebben in onze huidige (oude) keuken dus een kleine vriezer onder de oven en achteraf enorm veel spijt van. 3 lades: 1 is al vol met brood en wat kleine dingen, 2e met wat vlees, potjes etc en 3e la is kleiner en ondieper. en zeker met een kind: ijs, ovenfriet en dat soort meuk, we hebben uiteindelijk nog een diepvries op zolder gezet.

dus in onze neiuwe keuken: maximaal formaat koelkast en diepvries erin :) want beide hadden we achteraf spijt van in onze huidige keuken
Het zou dan een kleine onder de oven zijn voor dagelijks spul én een grote in de garage voor de rest:). Wij hebben nu ook een kleine met 2,5 lades, puilt altijd uit en sinds we een kind hebben is het inderdaad echt behelpen haha.

• Fissaflo
ChillPascal schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 14:47:
[...]

Je kunt bovenin zoeken naar de Poster in dit topic.

Hoe dan ook; hier een van de laatste posts.
Nice!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 15:39
Zijn er mensen die ervaring hebben met plafond afzuigkappen. Die dus echt ongeveer vlak tegen het plafond zitten. Dat er echt naar buiten wordt afgevoerd lijkt mij een voordeel. Schoonmaken en bedienen zal wat omslachtiger zijn. Maar werken ze een beetje goed?

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:12
MeTooPV schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 15:29:
Zijn er mensen die ervaring hebben met plafond afzuigkappen. Die dus echt ongeveer vlak tegen het plafond zitten. Dat er echt naar buiten wordt afgevoerd lijkt mij een voordeel. Schoonmaken en bedienen zal wat omslachtiger zijn. Maar werken ze een beetje goed?
Hangt dat niet ook van de hoogte van de ruimte af? Advies is max 160cm tussen kookplaat en plafond. Dat zou hier met 265 hoogte dus al niet optimaal zijn, laat staan als je een hogere ruimte hebt. Sowieso maken ze wat meer lawaai, omdat ze een grotere afstand moeten overbruggen. Ik weet niet of je dat voldoende kunt dempen met een ombouw.

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:25
Ik heb twee opties en ik vind het lastig, want ze lijken gelijkwaardig.

Optie 1 (Kvik)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SRfLXAsNmb1Nj9OOQpRsZeud1Ck=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nogjSZJ4n89WFrG0Dmdy9qwT.jpg?f=fotoalbum_medium
Pro:
  • Greepjes meer geïntegreerd
  • Afwerking tot aan het plafond (niet zichtbaar in render)
  • Iets mooier werkblad (dunner vooral)
Con:
  • Installeren geen apparatuur die ze niet zelf leveren
  • Minder keuze in kastindeling
Optie 2 (Superkeukens, kastjes van Schüller)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XH5-N8XIXMTqiiOe3FHI8J3ePC8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c66gaQseaGpsW7hSsNMBxuhj.jpg?f=fotoalbum_medium
Pro:
  • Meer opties in kastjes, zoals kleine apothekerskast naast kookplaat, kastjes in schiereiland lopen deels door achter de deurtjes ipv losse kastdelen
  • Materiaal lijkt iets hogere kwaliteit
  • Doen niet moeilijk over apparatuur elders aanschaffen, installeren alsnog
Con:
  • Kunnen niet afwerken tot plafond in zelfde kleur
  • Werkblad is dikker (anders moeten kastjes verstevigd worden)
Met dezelfde apparatuur (Bosch kookplaat met afzuiging, Bosch combi-oven, Bosch koelkast, Quooker Combi, overzetten bestaande Bosch vaatwasser) is prijs zo goed als gelijk.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Iemand ervaring met deze merken/winkels en nog iets wat ik zou moeten overwegen?

dus...

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:12
legofanaten schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 17:30:
Ik heb twee opties en ik vind het lastig,
(…)
Iemand ervaring met deze merken/winkels en nog iets wat ik zou moeten overwegen?
Weet je iets over de montage? Heeft Superkeukens eigen monteurs? Dat ze de niet gekochte apparatuur toch installeren zou ik een pré vinden.
Verschil zit verder vooral in wat je al aangeeft (beperktere keuze) en dat is dus vooral smaak en voorkeur. Bij Kvik kan minder, maar als het net je voorkeursafmetingen zijn, is dat natuurlijk prima. Wijk je toch af, dan betaal je daar relatief veel voor, wat dat betreft kun je de offertes nog eens langs elkaar leggen.

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:55
Wij zijn bezig met een verbouwing en daarbij hoort o.a. een nieuwe keuken.
Tot nog toe zijn we bij drie zaken geweest; Superkeukens, Kitchen4all en Grando.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MomNdn5V6Kowm-ihdz12ZPVJI6Q=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/lucKXIEgWpFprjNNLR3RQNev.png?f=fotoalbum_medium

Kookeiland; 3m bij 1,10m, met aan deze zijde ondiepe kasten, andere zijde een kast onder de gootsteen, vaatwasser en lades onder de kookplaat met afzuiging.

Gedeelte tegen de muur; 4,25m waarvan 3 hoge kasten, voorraadkast, hoge koelkast, vriezer met oven erboven en vervolgens 3 lade kasten van 80 breed.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
We twijfelen voornamelijk nog aan de apparatuur, achter de kastjes (koelkast, vriezer) maakt het ons wat minder uit, maar qua kookplaat en oven spelen de looks ook mee (de matte trend vinden wij ook mooi). Hebben jullie adviezen welk merk in het midden/hoog-segment (hoeft dus niet speciaal een A-merk te zijn als Bora bijvoorbeeld) we nog naar kunnen informeren?

Daarnaast vonden we het prijsverschil nog wel aanzienlijk en konden ons niet voorstellen dat dit enkel in de apparatuur zit, of verkijken we ons hier op? (Waarbij we overigens de "bierfiltjes-berekening" niet helemaal serieus nemen).

Ben benieuwd wat jullie gedachtes hierbij zijn en of jullie eventueel nog adviezen hebben!

[ Voor 5% gewijzigd door Toppertje op 04-09-2026 22:55 ]

Pagina: 1 ... 546 547 Laatste

Let op:
Dit topic kan gebruikt worden voor het volgende:
• Vragen over de keuken, denkend aan indeling, materialen, kastjes, apparatuur, etc.
• Welke kastjes, aanrechtbladen en apparatuur te kiezen
• Ervaringen met verkopers en keukenboeren
• Tips & Tricks denk hierbij aan hulp bij het zelf installeren en onderhouden van de keuken.
• Jouw indeling. Plaats gerust een foto of tekening, maar maak het niet te bont met hele buildlogs.

Voor badkamers: Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1
Showen met je keuken kan hier: Tweakers Keuken showroom! - Vestiging 1