Al een paar maanden lezen ik regelmatig dit forum, super leuk om te zien wat hier allemaal wordt gedeeld en dat hier zoveel expertise zit. Nu zou ik graag jullie mening en advies willen vragen.
De bouw van onze nieuwbouwwoning gaat over een paar maanden starten en we moeten aangeven waar we ons leidingwerk willen hebben. Hiervoor moeten we al een keuken kopen voor de technische tekeningen maar we komen er niet uit! Voor welke variant van de afbeeldingen hieronder zouden jullie gaan?
L opstelling
Eiland opstelling (evt met tafel tegen het eiland aan)
Schiereiland opstelling.
Iets compleet anders?
De keukenzaken waar we nu zijn geweest staan allemaal achter de schiereiland opstelling maar ik ben bang dat het erg krap wordt in het werkgebied én bij de eettafel. Je bent toch vaak met z'n tweeen in de keuken en ga je elkaar dan niet enorm in de weg lopen? Ruimte tussen eiland en aanrecht is zo'n 110 / 115 cm dus dat zou voldoende moeten zijn maar het is wel een "lange pijp" die "dood loopt".
Volledige breedte van woning is 590 cm. Muur tegen trap is 340cm. Muur tegen gang is 400cm maar dat is incl deur dus effectief zo'n 300cm. Deuren kunnen nog verplaatst en aangepast worden.
Bedankt vast voor jullie input ik ben heel benieuwd wat jullie zouden doen!
/f/image/LGRSbYrciH5wqOy1CTEnhcvh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NZoBAMLQdcdY7jqSgDaLI7CU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LYLue9EE9sVt2oN3VPxvm7ae.png?f=fotoalbum_large)
De bouw van onze nieuwbouwwoning gaat over een paar maanden starten en we moeten aangeven waar we ons leidingwerk willen hebben. Hiervoor moeten we al een keuken kopen voor de technische tekeningen maar we komen er niet uit! Voor welke variant van de afbeeldingen hieronder zouden jullie gaan?
L opstelling
Eiland opstelling (evt met tafel tegen het eiland aan)
Schiereiland opstelling.
Iets compleet anders?
De keukenzaken waar we nu zijn geweest staan allemaal achter de schiereiland opstelling maar ik ben bang dat het erg krap wordt in het werkgebied én bij de eettafel. Je bent toch vaak met z'n tweeen in de keuken en ga je elkaar dan niet enorm in de weg lopen? Ruimte tussen eiland en aanrecht is zo'n 110 / 115 cm dus dat zou voldoende moeten zijn maar het is wel een "lange pijp" die "dood loopt".
Volledige breedte van woning is 590 cm. Muur tegen trap is 340cm. Muur tegen gang is 400cm maar dat is incl deur dus effectief zo'n 300cm. Deuren kunnen nog verplaatst en aangepast worden.
Bedankt vast voor jullie input ik ben heel benieuwd wat jullie zouden doen!
/f/image/LGRSbYrciH5wqOy1CTEnhcvh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NZoBAMLQdcdY7jqSgDaLI7CU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/LYLue9EE9sVt2oN3VPxvm7ae.png?f=fotoalbum_large)