We hebben lekkage in huis van de wasmachine op de 2e verdieping gehad, die helaas tot in de meterkast was gekomen. Eind van de avond sprong de stop er uit (inc. brandlucht). Stedin gebeld, kwam vrij snel langs (kudos, was inmiddels al na middernacht), constateerde dat hun hoofdzekering was gesprongen, maar dat hun deel verder droog was. Het zal vast allemaal een reden hebben dat het op deze manier werkt, maar op zo'n moment wil je in eerste instantie niet horen dat je NOG een andere installateur moet inschakelen die de rest van de meterkast gaat onderzoeken.
Dus toen kwam ik in de wondere wereld om zondagnacht (of eigenlijk maandag) een elektricien te vinden. Pas bij de 7e partij kreeg ik iemand die zowaar op nam (en langs kon komen), dus interessant dat er allerlei partijen zijn die 24x7 claimen te zijn, maar gewoon niet opnemen of zelfs een bandje afspelen dat ze gesloten zijn.
Ik ben enerzijds benieuwd hoe jullie een 24x7 elektricien zoeken/vinden, en anderzijds, voor degenen met ervaring, wat voor kostenplaatje daar aan hing.
Ik heb nu weekendnacht tarief van €250 voorrijkosten en €150 per uur.
Dus toen kwam ik in de wondere wereld om zondagnacht (of eigenlijk maandag) een elektricien te vinden. Pas bij de 7e partij kreeg ik iemand die zowaar op nam (en langs kon komen), dus interessant dat er allerlei partijen zijn die 24x7 claimen te zijn, maar gewoon niet opnemen of zelfs een bandje afspelen dat ze gesloten zijn.
Ik ben enerzijds benieuwd hoe jullie een 24x7 elektricien zoeken/vinden, en anderzijds, voor degenen met ervaring, wat voor kostenplaatje daar aan hing.
Ik heb nu weekendnacht tarief van €250 voorrijkosten en €150 per uur.