Jthem schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:16:
[...]
Oneeeee 😭was ook hele dag aan twijfelen maar gelukkig nog op tijd, net bevestigd van verzending.
Heb hem voorlopig in het groepje makkelijk drinkbaar gezet aangezien ik keuze maak onder 75-80euro bij de "doordrinkers" maar deze laat me erg twijfelen IVM hoge percentage
Ik was 's middags ook al aan het kijken en zat toen al te denken om hem maar direct te bestellen. Helaas dus te lang gewacht... Sowieso had ik gister meer problemen, want ik heb een aantal drankbonnen, maar blijkt dat je er maar 3 per bestelling kan verzilveren... Bestelling toen in tweeën gedaan en toen was ie bij het afrekenen ineens niet meer beschikbaar. Vet balen!
Daarnaast ging het afrekenen ook niet vlekkeloos. Kreeg bij beide bestelling een foutmelding en dat de betaling niet was afgerond. Wel waren de drankbonnen "leeggehaald" en het restantbedrag van de rekening afgeschreven.
Gelukkig kreeg ik na een uurtje of twee alsnog de bevestigingen binnen en wordt vandaag bestelling 1 van 2 uitgeleverd
Vandaag krijg ik als het goed is de volgende drie flessen binnen:
* Lagavulin Distillers Edition 2006-2021
* Lagavulin 16 years single malt
* Lagavulin 12 years speciale release 2021
De andere levering zal waarschijnlijk zaterdag volgen en bestaat uit:
* Aerstone 10 years land cask single malt
* Islay Gold 10 years single malt
* Glenlivet Captains reserve
* Bowmore 12 years single malt
* Caol Ila 18 years single malt
De Caol Ila special release van gisteren is nu wel weer leverbaar (voor 92.50 euro). Dus denk dat ze gister gewoon een x aantal flessen in de sale hadden en zagen dat dit toch wel heel hard ging en hem op uitverkocht hebben gezet, terwijl ze nog wat flessen hadden staan... Misschien maar even een poging wagen of ze 'm nog voor de prijs van gisteren willen uitleveren
[
Voor 30% gewijzigd door
BastaRhymez op 04-02-2022 09:18
]