Ik ga vanavond naar een Springbank proeverij bij mijn lokale slijter met David Wood, de Global Brand Ambassador van Springbank. Er wordt geadverteerd dat we ook wat nog niet uitgebrachte bottelingen gaan proeven dus ben benieuwd. Mijn slijter kennende zullen er ook wel hapjes bij zitten. Voor €37,50 weer een leuke avond en blind weer wat flessen op de pre-order voor als er weer voorraad aankomt vermoed ik 😅 Ik zal morgen laten weten hoe het was!
Ik hoop trouwens nog een 18 of 21yo te kunnen kopen maar aangezien ik een paar jaar geleden al de 21 mocht kopen als een van de weinigen zullen andere vaste Springbank liefhebbers dit keer wel voorrang krijgen op de schaarse flessen als ze binnenkomen.
Ik hoop trouwens nog een 18 of 21yo te kunnen kopen maar aangezien ik een paar jaar geleden al de 21 mocht kopen als een van de weinigen zullen andere vaste Springbank liefhebbers dit keer wel voorrang krijgen op de schaarse flessen als ze binnenkomen.
[ Voor 21% gewijzigd door donleone83 op 04-02-2026 16:25 ]
:strip_exif()/f/image/JC1MW1WJBRLR05mU24xi79Zq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/umUP6OBZEiH9CZeeaP6bCgTG.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/YMBaPjJXmv1GYGvKY6CyIyK5.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/xIY1oYuX808tkb9i8FmWnKDn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ONTxvonIEpCZ8zRcLjIWWm2D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LfkbQW7kRD9OLGlID2bbi8z4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DkpbZu9plJyHMTcfXYVKX34L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vQyWSdcQO5w5BJQ2leDL9NuL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YQhopcU4o3LtdSV7KhuqByAx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1dGj0l63426GqBNpufjQO6pu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Hk1CC6wvxQKH0Mxb6NKCqnKf.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/qYcG6NQOj77gjyRdMfSSMfSC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EpgiQGFfZUpZEYBhBCVwKA34.jpg?f=fotoalbum_large)