Precies, dit is Ricciardo een paar keer gebeurd sinds Max bij het team zit, dus dat het nu een keer andersom is, moet geen grote verrassing zijn. Soms heb je gewoon pech met je setup, zit je niet helemaal lekker in de flow, noem maar op. Wat deze race mij in ieder geval heeft geleerd is hoe snel je went aan de bijna vanzelfsprekendheid waarmee hij op het podium moet belanden.
Hij had tot deze race pas 6 races bij het team gereden, daarvoor was alles beter dan p4 een record voor hem geweest en alles boven p8 gewoon een erg goede prestatie. Nu verwachten we podiums, maar vergeten we even dat er nog een paar andere topcoureurs in goede auto's meedoen: Vettel, Raikkonen, Ricciardo en natuurlijk de twee Mercedessen. Als er niks fout gaat moet hij 2 Ferrari's en een RBR verslaan wil hij op het podium belanden en op de een of andere manier verwachten we (ik ook) dat hij dat doet en zijn we anders teleurgesteld. En dat dus na een paar races al, echt bizar

albino71 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:03:
Wat lezen jullie tussen de regels door bij Max' interview bij Jack Plooij?
Hij geeft de mij indruk dat hij het beter had kunnen doen, maar dat de binnen het team gemaakte afspraken dit niet toelieten o.i.d..
Ik lees er niet zoveel in, vooral gelatenheid en teleurstelling. De volgende race is alweer dichtbij (nog maar 5 dagen tot VT1

), dus de focus zal daar wel op liggen

Weinig tijd voor zelfmedelijden en deze race snel vergeten
Edit: Ik heb trouwens Kimi gestemd als driver of the day. Ik vind dat hij de beste jump vooruit heeft gemaakt op een circuit waarop inhalen erg lastig is.
[
Voor 26% gewijzigd door
Grrrrrene op 24-07-2016 21:37
]