xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nee hoor, gewoon ervaring. Verstappen heeft 10+ seconden vergooit achter Raikkonen.Harrie schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:02:
Wat een negagief gedoe hier... Hij staat op een andere strategie dan de rest. P4 kan nog best. P3 is moeilijk.
Edit: inderdaad RIC en RAI gaan nog een 3e keer stoppen volgens mij.
Ik verwacht beide Ferrari's voor Red Bull in dit temp. Ze rijden vrij makkelijk 1.24 hoog en dat doen de Red Bulls niet.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat betekent, stam + t .
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
JaDennism schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:08:
Rai nu 15 rondjes op die SS?
"When you grow up your heart dies"
Kijken of ie er nog 4 bij kan doen, dan zou ie kunnen uitrijden op SS ipv S.
Die rijdt uit nu zonder wisselsjaool schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:09:
Max kan in ieder geval een veilige stop doen en naar super softs gaan om nog even te knallen op het einde.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
KVY rijdt er nu 21 ronden mee.Dennism schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:10:
[...]
Kijken of ie er nog 4 bij kan doen, dan zou ie kunnen uitrijden op SS ipv S.
VES rijdt 12 seconden achter RAI die zeker nog een keer gaat stoppen. Die gaat dan vanachter met supersofts komen.Señor Sjon schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:08:
[...]
Nee hoor, gewoon ervaring. Verstappen heeft 10+ seconden vergooit achter Raikkonen.
Ik verwacht beide Ferrari's voor Red Bull in dit temp. Ze rijden vrij makkelijk 1.24 hoog en dat doen de Red Bulls niet.
P6 is zeker en nog een wissel naar super softs zou een leuke gok zijn om te kijken hoe ver hem dat zou brengen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Flickr PSN ID= cheironnl
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je kan ook op Sky Sport kijken...Dennism schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:13:
Goed bezig Olav, 20 seconden na de boardradio roepen dan Vettel zeurt over blue flags, terwijl die blue flag pas 8 seconden op de computer staat. Dan heeft Vettel dus gewoon gelijk ipv dat ie zeurt.......
never argue with a moderator, he will shut your account down.
En hij klinkt niet blij.
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 24-07-2016 15:15 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Vanaf je 5e krijg je straf geloof ikDennism schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:15:
Max staat op scherp nu?
Tragische race dit. Gebeurt echt hellemaal niks...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik dacht dat er voor de race 3 werd aangegeven.
Volgens mij al na de 3e.
/edit
Ow, is geen free stop. Niet doen dan!
Ik dacht dat hij meer dan 20 had.
[ Voor 59% gewijzigd door UltraSub op 24-07-2016 15:18 ]
Bij 3 waarschuwingen krijg je de zwart/witte (diagonaal, niet de geblokte
Het is een klassieke Hongarije race iddv8power67 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:16:
Pleuren bijna in slaap hiero....
Tragische race dit. Gebeurt echt hellemaal niks...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Mijn tip.UltraSub schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:17:
Mol heeft gelijk. Pitten max
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
En dan?UltraSub schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:17:
Mol heeft gelijk. Pitten max
/edit
Ow, is geen free stop. Niet doen dan!
Ik dacht dat hij meer dan 20 had.
Rai komt er niet makkelijk voorbij, en als ie nu stopt zit ie er zeker achter.
Niks... maar was gebaseerd op een vrije stop, die er dus niet is.
Dus niet pitten idd
Niks, maar wie niet waagt die niet wint.
Dan finish je 100% zeker achter RAI
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Nog een paar rondjes mensen!Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:34:
Nou, ik gok, puur op basis van de huidige situatie, dat Verstappen 3e gaat worden. Rosberg gaat namelijk in de 3e bocht van het 58e rondje een stuurfout maken en vliegt er dan uit. Puur op basis van de huidige situatie allemaal he.
Ik zie Max daar weinig mee winnen, laat hem maar proberen Rai af te houden. Met een stop verliest ie die plek gegarandeerd.thijszor schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:19:
Lol nu is wel duidelijk dat max maar moet pitten...
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Wat was er aan de hand? Ziggo is nogal aan het prutsen dus mis vrijwel de gehele race.cheiron schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:20:
Pff, Hamilton, doe normaal man
Die plek verliest Max sowieso als je ziet hoe snel RAI is op super softs.Dennism schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Ik zie Max daar weinig mee winnen, laat hem maar proberen Rai af te houden. Met een stop verliest ie die plek gegarandeerd.
Deed er 21 op zijn vorige set.MikeyMan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:21:
Hoe gaat raikkonen sowieso 20 ronden op de ss rijden?
Erbij is 1, ervoorbij is een tweede
We gaan het zien.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Er zo voor blijven zitten, dan verliest hij die plek gegarandeerd. Nu verliest hij ruim een seconde per ronde...Dennism schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Ik zie Max daar weinig mee winnen, laat hem maar proberen Rai af te houden. Met een stop verliest ie die plek gegarandeerd.
Hij wint er inderdaad niks mee, maar 15 ronden verdedigen met de oudere softs? Ik zie 't niet gebeuren.Dennism schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Flickr PSN ID= cheironnl
HAM gaf GUT een vingertje bij inhalen onder blauwe vlag..Dj-sannieboy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Wat was er aan de hand? Ziggo is nogal aan het prutsen dus mis vrijwel de gehele race.
Vergeet niet dat RAI heel lang met z'n SS moet doen he?thijszor schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:22:
[...]
Hij wint er inderdaad niks mee, maar 15 ronden verdedigen met de oudere softs? Ik zie 't niet gebeuren.
Nogmaals, wat heeft ie daaraan? Zit ie er 20sec achter...Hackus schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:23:
Max kan beter Ss nu
Wat dan? Die maar gewoon afgeven?RoyK schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:23:
deze p5 bevechten is <denk ik> zinloos
Kan zijn dat Rai er zo langs is, maar inhalen is hier erg lastig. En Max heeft ervaring in het afhouden van Rai, al waren toen wel de banden enigzins vergelijkbaar qua slijtage.Dadona schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:22:
[...]
Er zo voor blijven zitten, dan verliest hij die plek gegarandeerd. Nu verliest hij ruim een seconde per ronde...
Dit kost bandenMikeyMan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:24:
[...]
Nogmaals, wat heeft ie daaraan? Zit ie er 20sec achter...
Waiting on the world to change
Precies. De race is gereden. Over 20 minuten eindigt de race zoals hij nu staat, met Max achter RaiMikeyMan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:24:
[...]
Nogmaals, wat heeft ie daaraan? Zit ie er 20sec achter...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Eigenlijk moet je zoiets hebben in je auto een knop 'maximale koeling' ofzo. Dat de auto opeens extra veel warmte afvoert aan de achterkant. Niet met het idee om sneller te gaan (mindere luchtstroming), maar wel om die banden van je achtervolger zoveel mogelijk te verwarmen.Grrrrrene schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Vergeet niet dat RAI heel lang met z'n SS moet doen he?En achter een RBR slijten die dingen nog harder dan waar Pirelli rekening mee houdt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit woensdag 27 juli. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1