Het regent edits, ik heb wat los gemaakt begrijp ik.

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Zelf heb ik niet specifiek meer informatie. Ik kom uit die regio heb wel eens overwogen daarheen te gaan maar het is er nog niet van gekomen. Ik heb wel een groot aantal vrienden en collega's die het al wel gegaan hebben en die zijn onverdeeld positief. Net als publieke reviews die iedereen kan vinden.
Als dan iemand een heel andere ervaring heeft ben ik uiteraard benieuwd in welk perspectief ik dat niet plaatsen. Maar als ik het zo lees was het iemand die pas achteraf doorhad dat hij niet het niveau van een echt goed gesmeed mes gehaald heeft. Iets wat ik ook niet gek vind voor een beginner die één dagje gaat staan prutsen.
Dat dan meteen als niet bruikbaar resultaat bestempelen komt op mij dan inderdaad wat snobistisch over. (gaat dus over de verwoording, niet jij als persoon) Het zal echt geen kwaliteit zijn die jij voor thuis nastreeft maar wel een bruikbaar mes. Zeker als je hem nog wat verder nabewerkt.
En dat een gebruiker die blijkbaar zelf messen maakt vindt dat ie het allemaal beter kan verbaast me ook weer niet.
Dus ja, al met al uiteindelijk wel interessant om die review eens gelezen te hebben. Zo te zien wordt het wel als tof ervaren maar hadden ze beter hun best kunnen doen op het eindresultaat.
@
Raymond P de workshops zijn inderdaad om te ervaren en een beetje te leren. Zeker de eendaagse die je ook als bedrijfsuitje kan doen. Wil je dieper dan ga je voor twee dagen of zelfs een opleiding. Dat doen ze ook maar is een heel andere insteek en dan mag je ook wel wat meer verwachten lijkt mij.