https://www.trekking-eifel.de/de/jetzt-buchen/MrAngry schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 20:51:
Eifel kan ook, je moet wel de tentplaatsen reserveren.
https://www.komoot.com/nl-nl/user/3775017132023
Eifel is momenteel helaas niet boekbaar
https://www.trekking-eifel.de/de/jetzt-buchen/MrAngry schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 20:51:
Eifel kan ook, je moet wel de tentplaatsen reserveren.
https://www.komoot.com/nl-nl/user/3775017132023
Afgelopen kerstvakantie veel gelopen in de Ardennen grensstreek Belgie, Frankrijk (omgeving Givet)bvr1986 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 10:25:
[...]
Hebben jullie al bergwandelvakanties op het oog dit jaar?
Ik ga in Maart naar Toscane, rondwandelen in de Alpi Apuane. Mei wil ik naar de Franse alpen gaan, die staat nog niet vast. En in Juni/juli ga ik de HRP lopen. De hele Pyreneeën over van de Atlantische oceaan tot aan de Middellandse zee.
Ardennen, aan de Belgische zijde rondom Givet liggen een aantal bivakzones waar je makkelijk een rondje tussen kan plannen.jordyc schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 07:12:
Bedankt voor de tips! Ik zat zelf ook naar het veluwepad of Pieterpad te kijken. Maar de Ardennen is ook nog een goed idee wat dat betreft.
Kirgizië in augustus.bvr1986 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 10:25:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door maartend op 13-02-2026 13:54 ]
Voor mij wordt het ook de HRP dit jaar, zin an! En wat kleinere rondjes hier en daar, wanneer de tijd er is.bvr1986 schreef op dinsdag 10 februari 2026 @ 10:25:
[...]
Ik ga in Maart naar Toscane, rondwandelen in de Alpi Apuane. Mei wil ik naar de Franse alpen gaan, die staat nog niet vast. En in Juni/juli ga ik de HRP lopen. De hele Pyreneeën over van de Atlantische oceaan tot aan de Middellandse zee.
Ga je de Cicerone guidebook variant lopen? Ook enorm veel zin in. Spullen zijn allemaal al binnen, ik ben wel zo licht mogelijk gegaan. Kost wat meer, maar ik heb al wat ervaring met lange wandeltochten, iedere gram telt echt mee.Golenes schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 16:07:
[...]
Voor mij wordt het ook de HRP dit jaar, zin an! En wat kleinere rondjes hier en daar, wanneer de tijd er is.
Ik weet het nog niet precies, voorbereiding doe ik redelijk last minute. Ik heb al wel een redelijke uitrusting liggen, dus hoef niet echt nieuw aan te schaffen voor deze wandeling. Denk dat ik met een basisgewicht rond de 5 a 6 kilo op pad zal gaan, misschien nog wat minder als ik uiteindelijk mijn tarp ipv tent meeneem...bvr1986 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 08:32:
[...]
Ga je de Cicerone guidebook variant lopen? Ook enorm veel zin in. Spullen zijn allemaal al binnen, ik ben wel zo licht mogelijk gegaan. Kost wat meer, maar ik heb al wat ervaring met lange wandeltochten, iedere gram telt echt mee.
Goed boek erbij en genieten. Rust krijgen, ontspannen.bvr1986 schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 10:40:
dan loop ik liever door dan dat ik de hele middag uit mijn neus eet ergens op de berg of op een veldje.
RUST RUST, ik doe dit niet voor mijn rust!maartend schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 11:05:
[...]
Goed boek erbij en genieten. Rust krijgen, ontspannen.
Nou, die outdoorwereld bestaat voor een heel groot deel uit extreem overpriced bullshit (makkelijk omdat er risico’s aan verbonden zijn). Ik heb ook wat ‘duurdere’ broeken maar - met name - jassen gehad waarvan de kwaliteit zoals @Ramzzz zegt zeer matig was. Keer een rots op klimmen en binnenbeen gescheurd.jordyc schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 18:22:
Tja zo zie je maar weer. Kleding en schoenen zijn allemaal zo persoonsgebonden. Beste wat dat betreft is naar de bever of zwerfkei of andere outdoorwinkel te gaan en wat te passen.
Hi Ha Hopjesvla
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq