Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het Grote Outdoor- en Bergwandeltopic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Inmiddels zo verontrustend dat gletsjermetingen inmiddels vaak niet (meer) gedaan kunnen worden:
https://tirol.orf.at/stories/3330850/

Gletschermessungen immer schwieriger

Der Österreichische Alpenverein (ÖAV) hat auf immer schwieriger werdende Messungen aufgrund des bereits weit fortgeschrittenen Gletscherschwunds hingewiesen. Mehr und mehr Gletscher müssten in den kommenden Jahren aus dem Messprogramm gestrichen werden.

Het wordt te gevaarlijk of er valt gewoonweg niks meer te meten... :-(

Mooie Plaatjes   

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:59

Korakal

Up up up!

Afbeeldingslocatie: https://korakal.nl/got/dientes_de_navarino.jpg

Wij gaan binnenkort naar Patagonië. Van daaruit eerst naar Antarctica, en daarna op de meest zuidelijke trekking ter wereld: Dientes de Navarino op Isla Navarino, onderdeel van NP Kaap Hoorn. Het plan is om tot de zuidkant van het eiland door te lopen (Lago Windhond). En tot slot staan nog de Moai van Paaseiland op het programma 8)

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Da's geen trekking tocht(je) meer @Korakal , da's een complete wereldreis! 8)

Veel plezier en be safe!
Enne, we willen wel plaatjes bij de praatjes. ;)

Mooie Plaatjes   

• Isdatzo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:56
Korakal schreef op donderdag 20 november 2025 @ 22:21:
[Afbeelding]

Wij gaan binnenkort naar Patagonië. Van daaruit eerst naar Antarctica, en daarna op de meest zuidelijke trekking ter wereld: Dientes de Navarino op Isla Navarino, onderdeel van NP Kaap Hoorn. Het plan is om tot de zuidkant van het eiland door te lopen (Lago Windhond). En tot slot staan nog de Moai van Paaseiland op het programma 8)
Gaaf! Ik ben in 2015 solo om die Dientes de Navarino gelopen.

Destijds he-le-maal niemand tegengekomen. Echt een heel bijzondere ervaring. Misschien dat ik binnenkort de plaatjes nog eens uit het archief trek.

[ Voor 3% gewijzigd door Isdatzo op 20-11-2025 23:02 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:59

Korakal

Up up up!

Oehh een ervaringsdeskundige! Wat grappig, zo snel had ik dat niet verwacht :D
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen we gaan tegenkomen. Verwacht ook niet heel veel, maar geen idee hoe weinig het er gaan zijn uiteindelijk...

Als je nog eens wat leuke foto's hebt om te delen :*) O-)
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste