Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het aquarium topic - Deel 8 Overzicht

Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Voor de liefhebbers van ZA bioptopen..
Ene meneer Mikolhi uit Venezuela (?) heeft een tijdje lang eens in de zoveel tijd een aquarium mee de rimboe in gesleept en op basis van wat ie daar onder water zag ter plekke dat aquarium gescaped...
De "scapes" zijn niet altijd even succesvol vind ik, maar de onderwater beelden van het gebied waar ie is vind ik dan wel weer enorm interessant.

• huisman
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 23:05

huisman

-Pardon my French, I'm Dutch-

Renegade666 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 20:20:
Toch even snel een foto gemaakt, zal morgen wel even 1 van alles doen, wil nu niet:

Zover als ik het kan zien zijn het echt helena's.
OUders, volgens heb ik er toen 2 in gedaan.
[Afbeelding]

PS: glas is wat vies, word morgen weer even goed schoon gemaakt :+
Ik mis de zwart/geel kleurbandjes die ik bij mijn allerkleinste Helena's (<2mm) toch al echt duidelijk waar kan nemen.

[Voor 25% gewijzigd door huisman op 15-09-2020 14:00]

André Huisman (www.new-line.nl)

• Niekserr
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 16-09 12:39
Poah, ik wist dat ik wat baby garnalen had... Maar die vuurgarnalen gaan hard zeg. Ik keek gisteren in mn bak en op de ruiten alleen al zag ik al ongeveer 20 jongen :p . De kolonie is nu al verdubbeld
Pagina: 1 ... 56 57 58 Laatste

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True