Ondertussen al weer sinds zondag thuis van mijn week op de motor kamperen tripje.
Volgens mij had ik hier wel de klaar voor vertrek foto, met alle gear op mijn motor geplaatst, maar verder geen updates meer.
Wat meer details zal ik wel posten in het motortopic maar een paar toffe reis/camping foto's wilde ik jullie niet onthouden.
De trip was naar de UK, waar ik eerst een paar dagen (zondag t/m woensdag) ofroad ben gaan rijden.
Woensdag heb ik bij mede tweaker @
ToolkiT van zijn gastvrijheid mogen genieten.
Donderdagochtend hebben we met zijn 2en een Engelse vriend van hem/ons opgepikt en zijn we met zijn drieën naar het ABR festival gereden (een groot, 15.000 bezoekers, off road motor festival). Daar hebben hadden we nog meer mede-tweakers afgesproken.
Al met al een weekje in de tent geleefd, vanaf mijn motor, lekker back to nature/basic. Met een tube wasmiddel en 2 paar sokken en reserve onderbroeken gewoon travel light..
:strip_exif()/f/image/WIFO8875I7v0vIUWRUQUI8o4.jpg?f=fotoalbum_large)
Kleine wasjes grote wasjes.. bruin water iemand???
Laatste stop voor de boot ontmoete ik 2 Belgen die ongeveer het zelfde plan als ik hadden. Offroad door het zuiden van England, dan naar ABR.
Dus bij hun aangesloten en samen onderweg gegaan.
Blij ei op de boot:
2de nacht stonden we op een camping waar een vuurtje okay was, wegwerp bbq er naast, lekker beetje grillen, eten kletsen, enz. Heerlijk outdoor zijn.
Maar na 1,5 dag had ik van het samen met hun zijn eigenlijk wel weer genoeg, ik wilde solo onderweg zijn, niet 4 dagen met 2 West Vlamingen en daarna met 15 duizend festival gangers.
:strip_exif()/f/image/cgFFuZSbK3EKhm9T5C3wp95G.jpg?f=fotoalbum_large)
Dus lekker allen door, flink afgezien in de hitte, motor gelukkig maar 1 keer op zijn kantje gelegd.
Propper camp food gegeten op een typische (vierkant grasveld, verder niets) Engelse camping
tent nog eens opgezet:
De route bracht me ook over de Salisbury Plain training grounds
Om uiteindelijk via @
ToolkiT in Reading door te gaan naar Ragley Hall voor het ABR festival.
Erg geslaagde week, achteraf had ik wat meer solo tijd moeten pakken, dus die Belgen hoe tof ook maar daar had ik niet mee op moeten gaan rijden.
Volgend jaar maar weer eens gewoon solo de Ligurische Alpen in duiken
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.