7,5 kg krijg je wel op in die tien jaar, maar rijk ga je er niet van worden denk ik. 

Compactheid betekent niet dat je ruimte tekort moet komen, ik heb nooit tekort gehad. Maar nu heb ik twee Campingaz flessen die samen minder ruimte innemen dan mijn oude groene 5 kg fles, en het is een stuk handzamer omdat het er twee zijn. Gewoon makkelijker, wanneer ik even met mijn safari chef net voor de luifel wandel om daar te gaan grillen.
Ja als je nog andere toepassingen hebt voor de fles dan snap ik je helemaal hoor, dan is het een no-brainer. Ik zou het alleen nooit puur voor de financiële winst bij kamperen aanraden, tenzij je er ook het halve seizoen een caravan met kachel op laat draaien. Maar dan was campingaz al nooit in beeld geweest dus ik deed even de aanname dat je ook weer geen grootverbruiker was.Highfive95 schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 14:49:
[...]
Verbruik valt inderdaad ook wel mee, maar komt binnenkort ook een pizza oven hier. Dus dan gaat het wat harder.
Compactheid maakt hier niks uit. Hier gaat er een dakkoffer op de auto en hangt er een aanhanger achter de auto. Anders krijg ik het allemaal niet mee. Dan maakt een fles die wat groter is niet meer zoveel uit.
Compactheid betekent niet dat je ruimte tekort moet komen, ik heb nooit tekort gehad. Maar nu heb ik twee Campingaz flessen die samen minder ruimte innemen dan mijn oude groene 5 kg fles, en het is een stuk handzamer omdat het er twee zijn. Gewoon makkelijker, wanneer ik even met mijn safari chef net voor de luifel wandel om daar te gaan grillen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8