Is wegens minimaal formaat garage en andere noodzakelijkheden op de enige er geschikt voor zijnde wand helaas niet echt een optie. Er zijn ook andere dingen nodig, ook qua opslag. We hebben ergens wel stalling.zuma schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 17:51:
[...]
Je zou kunnen denken aan een kantelbeugel (moet je wel de losse zooi eruit halen).
Mwah ik vind het nogal wat dat de gemeente er nogal eens op Facebook wat over zegt en dat het slechts 3 dagen is. 7 dagen zoals sommige andere gemeenten is toch meteen een stuk minder restrictief.Gonadan schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 18:45:
[...]
Je maakt het veel te groot. Regels zijn er omdat als iedereen mag doen zoals hij het wil het gewoon één grote puinbak wordt in dit land. Lang niet iedereen is namelijk even goed in het inschatten hoe goed hun idee is.
Regels als deze zijn er met name om te kúnnen handhaven wanneer het echt nodig is. Ze zijn niet bedoeld om na 1 minuut overschrijden van de termijn met een dwangbevel op je stoep te staan. Meestal doen gemeenten niets tenzij iemand uit je buurt daadwerkelijk melding maakt.
Elke aanhanger is een voertuig volgens de regeling voertuigenPresident schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 19:24:
[...]
Ik heb geen oprit en vind dat ik mijn caravan ook op eigen terrein mag zetten... Dus dan betegel ik mijn voortuin wel en dan zet ik de caravan daar maar neer.
Het idee van een oprit is toch eigenlijk dat je je auto naar de garage kan rijden en hem daarin kan zetten?
Wikipedia: Oprit
[...]
Het parkeren of stallen van een voertuig en een caravan of vouwwagen is geen voertuig. Ik vind het daarbij altijd weer absurd dat men met een oprit ook direct 'eigendomsrecht' krijgt over de openbare stoep voor de uitrit
En de stoep bij een oprit mag ik niet voor de lol gebruiken of zo? Die moet je altijd vrijlaten?
Dat is ook zoiets, dat ik denk van: laat mensen toch zelf beslissen, of verzin een andere manier om kinderen die niet kunnen zwemmen te herkennen (kleur armbandje of zo). Of speeltuinen: niet voor kinderen onder de 4. Zoiets is nogal kindafhankelijk.Overigens stonden wij vorige week op een camping in Frankrijk, met daarbij een uitgebreid waterpark. Enige nadeel was dat kinderen onder de 8 verplicht met bandjes moesten gaan in het diepe bad, terwijl die van ons toch al zijn abc een aantal jaar heeft
Mijn zoontje is echt een waterrat (en nog maar 3), wat voor mij deels best lastig is ivm hoortoestellen die uit moeten, maar hier ook tot nu toe altijd leuke zwembaden met glijbanen.
Dit jaar zaten we ook aan de rivier de Ain in de Jura, op Domaine de l’épinette maar ik had hem toch echt liever in het zwembad zitten qua veiligheid. Verder een mooie rustige grote glijbaan waarin ik hem wel vertrouw (alleen een 360 graden rondje). Verder kent hij veel waterparadijzen al wel, dus daar gaan we nu al nooit meer vanaf komen.
Officieel zijn best veel dingen niet voor onder 4, maar vind vooral dat het enorm kindafhankelijk is.
Enig nadeel van de camping vind ik dat het echt in de middle of nowhere was, waardoor zelfs een supermarkt best een eind rijden was, en wat elders eten met kleine kinderen ook niet echt een optie was daardoor.
[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 30-07-2024 23:46 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west