Een auto kan een lekke band krijgen, ook al eens gezien! stokken breken, oh en bij harde wind de hele voortent bovenop een caravan zien landen... ik kan zoveel doomscenario's verzinnen wat er mis kan gaan.zuma schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 11:22:
Tsja oppomp tenten... als het hard waait liggen ze zowat plat. Als ze lek zijn moet je plakken, als je het lek überhaupt kan vinden en en als het niet meer te plakken is dan ben je pas ver van huis.
Ouderwetse stokken, ja die kunnen breken maar met een buisje er extra omheen (noodreparatiebuis) doen ze het weer prima. Moet je wel geen glasfiber nemen want als die splijten moet je tapen.
Ik blijf er van weg. Laatst ook weer zo'n tent gezien waarbij de laatste buis (slaapgedeelte) niet meer te repareren was en dus plat lag (Beetje optillen met een lange stuk halverweg de scheerlijn. that's it wat er uit te halen viel).
Ik weet het, het is niet je nachtmerrie waar je op zit te wachten maar je wordt een keer wakker in deze werkelijkheid.
Maar er zijn honderden mensen die met een opblaas tent weggaan en absoluut geen problemen hebben. En als je tent plat ligt in harde wind dan moet je je scheerlijnen beter vastzetten, die buizen zijn snoeihard als je ze goed oppompt, dat in combinatie met scheerlijnen en hij staat als een huis. Maar goed, zelf geen eigen ervaringen mee lees ik al
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
:strip_exif()/f/image/1brp3fthWm3RHTBfewYZOt9n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pBDfXHJqQZQg7fhvOurgzzsK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nuY7M11TNqDMlebDwYqDFRo4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VikySKzjqqpYjBZzp66p6npg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qf3lObYKi2eJbUwfI6ftMrzq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kMk2FksRfV7UUTeRn3wJvcoH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c78Up3MVedOL4iSHj2ltfmvk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CicyHt4yFfX1b0OCUWjBa7CK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/KtuTfvW20sMaevZ0jhSO9KAI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PpRFl50KwKe2fLLumGwviDjC.jpg?f=fotoalbum_medium)