Als je het geld hebt voor zo’n ding dan ga je er denk ik het zelfde mee om als jij nu doet met de jouwe.Koekstra schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 09:08:
[...]
Kijk je snapt natuurlijk zelf ook wel dat ik meer doel op de mensen met een 15 meter lange villa op wielen (2 kanten uitgeschoven), complete inbouwkeuken, GROOT flat-screen (minstens 1), vloerverwarming en dergelijke ingebouwd. Dat soort campers hebben niet de optie om de tv op 12v aan te zetten. Die kunnen hydraulisch levelen (denk ik), wat verlichting gebruiken en zijn verder volgens mij afhankelijk van het net.
En al zouden die met omvormers werken, zijn ze ook zo door de accu capaciteit heen denk ik![]()
Vind het machtig mooi om te zien allemaal hoor, eerlijk waar. Maar het is niet mijn stijl. Met ons campertje rij ik rustig een onverhard veel te krap bospaadje naar beneden om in Noorwegen bij een watervalletje te komen. Met een camper die meer kost dan een gemiddelde woning zou ik me toch zorgen maken om elk krasje en busje
Ik vraag me alleen maar af (zeker in Europa) waarom zo’n ding? Huur dan een huis of zo als je die luxe wilt.