Volgens mij is dit zwaar onterecht. Heb je ook al op de 1e pagina's gelezen van dit topic? Daar gaan we in op het eigen risico gebeuren. Wellicht kun je ze daar nog op wijzen.To_Tall schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:18:
In september is er iemand met de fiets terwijl ik op een vluchtheuvel stond tegen mijn auto aangereden.
Afijn.. Een pool, kon geen nederlands.. dus beste jonge staande gehouden tot de politie er was. (hij wilde er van door, dus maar ff zijn fiets in de achterbak gegooid ;-))
Politie heeft de situatie opgenomen.. Fiets van mijnheer bekeken. En zij vroegen zich af waarom hij de vluchtheuvel is opgereden terwijl hij rechtdoor moest.. Hij legde dus uit geen remmen te hebben op de fiets..
Afijn Politie heeft mij dus in het gelijk gesteld en dat ik hier niets aan had kunnen doen. zij hebben een rapport opgemaakt voor de LM.
Ik heb zelf ook alles op papier gezet voor de LM. Gegevens van het PV van de politie bijgesloten ID bewijzen van de veroorzaker bijgevoegd.. Adres gegevens de hele mik mak.
Ook de LM stelde mij uiteindelijk in het gelijk.. Het was niet mijn schuld. MAAAARRRRR....... ze kunnen de beste Pool niet bereiken, hij reageert niet op post, telefoontjes enz..
Wat doen die eikels.. Eigen risico in rekening brengen, gezien wij afgesproken hebben dat schade aan de auto's bij de bereider in rekening worden gebracht kreeg ik dus bericht van mijn werkgever dat ze dit moesten inhouden op mijn salaris.. Ik nogmaals de LM gebeld, tot aan de directie schade aan toe.. Ook daar geeft iedereen weer mij gelijk maar toch eigen risico in rekening brengen omdat ze de schade niet kunnen verhalen.. PFFFF..
Ik heb uiteindelijk mijn rechtsbijstand gebeld. hele mikmak ook daarnaar toe gestuurd. en uitgelegd dat de LM mij nu eigenrisico gaat rekenen. Helaas voor 150 euro doet de RechtsBijstand niet heelveel.. behalve mij dan schadeloos stellen..
Fijn natuurlijk maar het blijkt dus.. als je schade niet veroorzaakt hebt en de tegenpartij reageert niet.. jij de gebeten hond bent...
[ Voor 87% gewijzigd door vinom op 28-07-2016 08:49 ]