Het grote Airfryer topic - Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:35
@Tuupie
Wat voor mechaniek heeft de lade voor openen/sluiten?

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuupie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:32
Barleone schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 18:42:
@Tuupie
Wat voor mechaniek heeft de lade voor openen/sluiten?
Er zit een los mandje in, die je met behulp van een "release"-,knop uit de houder (bak) kunt nemen. Echter zit de houder niet vast op een rail. Deze haal je er in zijn geheel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:02
Na jaren een aversie te hebben gehad tegen airfryers, ben ik mij toch nu aan het bekeren :)

Laatst op een feestje kwamen er goede snacks uit een airfyer, dus ik op onderzoek uit.
Ninja bleek hier toch wel redelijk populair dus eerst een dubbele in gedachten ivm gezin van 5.
Echter kwam ik toen de Combi 12-in-1 multicooker ( SFP700EU ) tegen op las veel positieve reviews over deze “airfryer”, begin van de week was ie scherp geprijsd op Amazon dus toen maar meteen toegeslagen :)
Onze huidige oven in de keuken heeft wat keuren dus daar kan deze dan mooi bij assisteren.

Heb er net de meest simpele jumbo friet in gegooid en die kwam er goed knapperig uit, ook diepvries pizza’s passen er mooi in en bakt ie perfect.

Qua formaat is het net een magnetron maar dan iets hoger, dus hij zou zelfs makkelijk mee op vakantie kunnen.

Binnenkort maar is gaan ontdekken wat ik er nog meer in kan klaarmaken, er zit iig een boekje bij met genoeg recepten.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:30
Ik heb thuis al meer dan 10 jaar een oude Airfryer liggen van philips. Ik denk dat het de 1e generatie is:

https://www.amazon.com.be...-Technology/dp/B004WD0I30

Ik gebruik die eigenlijk enkel om frietjes in te maken. Maar als ik gasten over de vloer heb, en ik maak frietjes klaar als bijgerecht, is het mandje echt te klein en moet ik het altijd in 2 keer bakken wat heel tijdrovend is. Ik heb gedacht aan een nieuwe airfryer met een grotere capaciteit. Bestaat er een airfryer waar ik 2 zakken friet van 1 kg in 1 keer kan bakken? Ik vind het altijd onduidelijk in de specs wat de capaciteit is en kan het moeilijk vergelijken met wat ik nu heb. Er staat bv in 9l capaciteit, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik 9 zakken in kan gooien… :X

[ Voor 6% gewijzigd door pina op 04-05-2025 09:08 ]

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste