Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Visgek82
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 10:36
OMG... wat ziet dat er goed uit zeg, smullen!

MSI B350M PC Mate / Ryzen 5 1600 / 16gb DDR4 / Nvidia GeForce GTX 1070-TI

• Apsie
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06:59
Visgek82 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:05:
OMG... wat ziet dat er goed uit zeg, smullen!
Mja, filmpjes maken kunnen ze wel... >:)

Apsie's profiel

• Visgek82
Apsie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 20:28:
[...]

Mja, filmpjes maken kunnen ze wel... >:)
Er is ook een gameplay trailer hoor :)

YouTube: Diablo IV Gameplay Trailer

[Voor 21% gewijzigd door Visgek82 op 01-11-2019 20:33]

• Apsie
Ook die heb ik gezien... nu maar wachten, speculatie: een jaar of 3? _/-\o_

Apsie's profiel

• Mofkees
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 23-03 20:29
damn "not even Blizzard SoonTM"

dus het wordt weer 2025 oid.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Visgek82
Mofkees schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 21:19:
damn "not even Blizzard SoonTM"

dus het wordt weer 2025 oid.
Welnee. het is duidelijk te zien dat ze al vrij ver zijn met het spel. er vanuit gaande dat ze er al een aantal jaar aan werken met een groter geworden team (recente banen de laatste 2 jaar) gok ik op...2020 midden. begin 2021.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:37
Visgek82 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:37:
[...]

Welnee. het is duidelijk te zien dat ze al vrij ver zijn met het spel. er vanuit gaande dat ze er al een aantal jaar aan werken met een groter geworden team (recente banen de laatste 2 jaar) gok ik op...2020 midden. begin 2021.
Not even Blizzard soon is wat Blizzard zelf zei gisteren dus je hoeft hem echt volgend jaar nog niet te verwachten. Verder zag ik maar 3 classes, ik verwacht dat daar toch nog wel wat bij komt, en er was maar een area waar doorheen gespeeld kon worden hè. Voor hetzelfde geld moeten ze 90% van de wereld en campaign nog bouwen.

Gamertag: Finraziel42

Finraziel schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 07:51:
[...]

Not even Blizzard soon is wat Blizzard zelf zei gisteren dus je hoeft hem echt volgend jaar nog niet te verwachten. Verder zag ik maar 3 classes, ik verwacht dat daar toch nog wel wat bij komt, en er was maar een area waar doorheen gespeeld kon worden hè. Voor hetzelfde geld moeten ze 90% van de wereld en campaign nog bouwen.
Ja, er zijn tot nu toe vijf classes aangekondigd, maar volgens mij hebben ze van de laatste twee nog niet bekend gemaakt welke. Het gaat mooie content hebben!

Dit interview geeft veel antwoorden: https://www.youtube.com/watch?v=bZc-ZrW14pAb

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Net even weer D3 aan geslingerd na jaren. Level 27 via adventuremode. Uurtje of 1.5 ofzo. This geen Diablo. Naja. Heb me er mee vermaakt tussen 2012 en 2014 dat moet ik toegeven, huehue. Heb het er maar weer van afgedonderd. Soms kon ik niet eens zien wat ik aan het doen was. 8)7

[Voor 20% gewijzigd door Ivysaur op 04-11-2019 02:37]

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 28-03 17:11

SideShow

Administrator

Visgek82 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:37:
[...]

Ja. Persoonlijk schat ik een jaartje of 2.

http://users.telenet.be/dropbox/specs.html

• CorvusGS
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 12-12-2019
Mijn optimistische gok: voorjaar 2021 (release date wordt vrijgegeven op volgende Blizzcon). Als dat niet klopt dan zal tweede helft 2022 worden vrees ik.

Ik vraag me wel af hoe veel effort er nog wordt gestoken in D3 seasons? Zijn de nieuwe sets een laatste cadeau en gaat het spel daarna volledig in maintenance mode (dus seasons met roterende rewards etc)?
Of gaan ze toch een minimum aan D3 doen om de fans te doen blijven?

• nectar007
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 01-04 16:38
Tegen dat D4 uitkomt is D3 9 tot 10 jaar oud. Maintenance mode zou niet verwonderlijk zijn

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:44

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CorvusGS schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:53:
Mijn optimistische gok: voorjaar 2021 (release date wordt vrijgegeven op volgende Blizzcon). Als dat niet klopt dan zal tweede helft 2022 worden vrees ik.

Ik vraag me wel af hoe veel effort er nog wordt gestoken in D3 seasons? Zijn de nieuwe sets een laatste cadeau en gaat het spel daarna volledig in maintenance mode (dus seasons met roterende rewards etc)?
Of gaan ze toch een minimum aan D3 doen om de fans te doen blijven?
Slechter dan Seizoen 18 kan het niet zijn denk ik. wat een bagger dit seizoen. Kijk uit naar S19 dat er weer wat vernieuwends is. Denk dat de ontwikkeling van D3 niet veel meer zal zijn maar dat er gewoon een klein team op word gezet om het niet helemaal te laten liggen. Vermoed dat er weer wat spelers terug komen ook namelijk. Die zijn dan hyped geraakt door D4 en gaan weer even D3 proberen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• MatHack
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

RedHat schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:21:
10 november sluit het seizoen btw.
Heb je hier een bron voor? Ik kan niets vinden op de D3 websites zelf.

Factorio: MatHack • D3: MatHack#2293

• Apsie
MatHack schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:17:
[...]

https://us.forums.blizzar...season-18-ends-11-10/5055

En op de EU:

https://eu.forums.blizzar.../season-18-ends-10-11/560

[Voor 13% gewijzigd door Apsie op 05-11-2019 20:22]

Apsie's profiel

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online
MatHack schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:17:
[...]

US forums zijn altijd veel eerder, omdat het EU gedeelte vaak vergeten wordt.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Ah, de forums, ik had alleen op de EU & US sites zelf gekeken :)

• CorvusGS
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 12-12-2019
Start datum S19 is er nog niet geloof ik?

• Worra
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 13:36
ik verwacht vrijdag de start van s19

• Yor
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 00:06

Yor

Yor1313#2571

De nieuwe patch is wel live, S19 startdatum nog niet bekend.

http://yor.minitroopers.com

• Sporedd
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 08:16

Sporedd

Gang is alles

Don't trust an atom, they make up everything.

• RedHat
  • Nu online
Patch notes:

https://us.diablo3.com/en...h-267-now-live-11-12-2019

Season start in idd niet vrijdag.

Bazooka, Chantodo's en de WW Barb nerf.

Crusader nieuwe RGK als je het mij vraagt. (Of in ieder geval, op z'n minst, er heel dicht bij om een RGK te worden in de meta).

• yrosma
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 03-02 15:49
Ik vraag me af of ze toch nog even snel de Crusader gaan nerfen gezien de resultaten die nu offseason gehaald worden. Zeker gezien ze bang waren dat de Barb te sterk was en daarom generfd hebben. De Crus nu lijkt nog sterker te zijn

• RedHat
  • Nu online
yrosma schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:50:
Ik vraag me af of ze toch nog even snel de Crusader gaan nerfen gezien de resultaten die nu offseason gehaald worden. Zeker gezien ze bang waren dat de Barb te sterk was en daarom generfd hebben. De Crus nu lijkt nog sterker te zijn
Lijkt niet sterker, die is sterker.

Ik denk dat Shield of Fury een cap gaat krijgen, maar met maar één dev werkende aan D3 kan het ook maar zo zijn dat er geen hotfix komt.

Ik zie liever gewoon dat de barb nerf teruggedraaid wordt en de crusader blijft zoals hij is, volgend seizoen WD, Monk, DH en Necro op hetzelfde niveau brengen en klaar is Kees.

Game is 7 jaar oud, dat iemand met 10k paragon, bijna alles primal, alles 150 augmented de"endgame" haalt (GR150) mag ook wel een keer als je het mij vraagt :)

In seasons gaat dat toch niet gehaald worden (botters daargelaten). Blizz gaat niets meer doen tegen botten (geen vaststaand feit, maar hun capaciteit is daar te klein voor), dus laat mensen maar richting endgame gaan. Als een season 3 maanden duurt dan mag dat van mij ook wel een doel op zich worden 3~6 maanden voor release D4. Iedereen een achievement, D3 uitgespeeld, cosmetisch dingetje voor D4. Iedereen weer blij :)

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12:05
RedHat schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:16:
[...]

Lijkt niet sterker, die is sterker.

Ik denk dat Shield of Fury een cap gaat krijgen, maar met maar één dev werkende aan D3 kan het ook maar zo zijn dat er geen hotfix komt.

Ik zie liever gewoon dat de barb nerf teruggedraaid wordt en de crusader blijft zoals hij is, volgend seizoen WD, Monk, DH en Necro op hetzelfde niveau brengen en klaar is Kees.

Game is 7 jaar oud, dat iemand met 10k paragon, bijna alles primal, alles 150 augmented de"endgame" haalt (GR150) mag ook wel een keer als je het mij vraagt :)

In seasons gaat dat toch niet gehaald worden (botters daargelaten). Blizz gaat niets meer doen tegen botten (geen vaststaand feit, maar hun capaciteit is daar te klein voor), dus laat mensen maar richting endgame gaan. Als een season 3 maanden duurt dan mag dat van mij ook wel een doel op zich worden 3~6 maanden voor release D4. Iedereen een achievement, D3 uitgespeeld, cosmetisch dingetje voor D4. Iedereen weer blij :)
Is gr150 het hoofste wat er te halen valt ja? Nooit geweten!
Komend seizoen ga ik met een ww bard ronddraaien. Lekker snel, voldoende toughness (hardcore spelert) en weinig nadenken:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• RedHat
  • Nu online
boomr schreef op donderdag 14 november 2019 @ 17:51:
[...]

Is gr150 het hoofste wat er te halen valt ja? Nooit geweten!
Komend seizoen ga ik met een ww bard ronddraaien. Lekker snel, voldoende toughness (hardcore spelert) en weinig nadenken:)
150 Max ja.

https://us.diablo3.com/en...-begins-nov-22-11-14-2019

Crusader buffs blijven, dus dat is leuk. :)
Niet de starter set helaas.

Season 19 blogpost

[Voor 6% gewijzigd door RedHat op 14-11-2019 19:13]

• yrosma
RedHat schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:07:
[...]

150 Max ja.

https://us.diablo3.com/en...-begins-nov-22-11-14-2019

Crusader buffs blijven, dus dat is leuk. :)
Niet de starter set helaas.

Season 19 blogpost
Dus de Crus buffs blijven. Dan zullen er wel veel crusaders rond gaan rennen in S19 hehe

Maar ze hebben de Barb nerf dus nog niet terug gedraait? (Kan helaas niet checken aangezien ik nog op het werk zit) Want deze was zonder Nerf toch niet zo sterk als de Crus nu?
Was ook wel onder de indruk van WD. 133 op EU met maar 4K paragon. Is toch heel wat anders dan de 10K van de Crus

• RedHat
  • Nu online
yrosma schreef op donderdag 14 november 2019 @ 19:21:
[...]

Dus de Crus buffs blijven. Dan zullen er wel veel crusaders rond gaan rennen in S19 hehe

Maar ze hebben de Barb nerf dus nog niet terug gedraait? (Kan helaas niet checken aangezien ik nog op het werk zit) Want deze was zonder Nerf toch niet zo sterk als de Crus nu?
Was ook wel onder de indruk van WD. 133 op EU met maar 4K paragon. Is toch heel wat anders dan de 10K van de Crus
Barb nerf is niet terug gedraaid nee. Crusaders gaan dit seizoen domineren ja.

Of er moet nog een hotfix komen, maar zoals eerder gezegd betwijfel ik dat.

Ga zelf DH starten vanwege de starterset en de snelle runs / gemups en daarna crusader.

Of Roland moet een beetje speelbaar zijn, nooit gespeeld eigenlijk. Maar denk dat ik met een DH en een paar uurtjes bounties eigenlijk een crusader compleet gegeared heb.
Nope. The patch notes are just always included in the Season preview. It’s looking like we’ll be releasing a small balancing patch before Season 19 launches; I’m actively working on getting those details now and will post about them as soon as I have everything accurate and verified
Waarschijnlijk dus wel een Crusader nerf.

[Voor 30% gewijzigd door RedHat op 14-11-2019 19:49]

• toolkist
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Is dat de shotgun crusader of een andere build?

• RedHat
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:53:
Is dat de shotgun crusader of een andere build?
Shotgun ja.

• toolkist
  • Niet online
Hmm interessant... Denk dat ik dan maar weer eens crusader ga spelen ;)

• yrosma
Ik ben benieuwd hoe hard ze de Crus nerfen. Hoop dat de set nog een beetje viable blijft. Misschien wat meer de nadruk op Fist of the Heavens ipv Heavens Fury

Bazooka wizz wordt blijkbaar ieder geval niet generfed. Blijkt iets te complex te zijn om dat nu nog voor dit seizoen aan te passen

• Phaex
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:03
https://us.forums.blizzar.../patch-2-6-7a-update/7413
Yay lamentation terug tot 150% multiplier

• RedHat
  • Nu online
Nu ben ik wel benieuwd naar wat iedereen als starter gaat nemen.

Crusader als je de 2piece hebt is awesome, maar is niet de headrigs gift... De nerf is wel on point, dus echt een leuke class om te spelen.
Barbarians gaan het redelijk goed doen, zoweel in speeds als in GR's.
DH krijgen UE als starter set, dus het snelste om legendary gems te upgraden.

Even naar ExileCon gekeken maar damn, daar valt echt niet naar te kijken. Waarschijnlijk goede devs, maar hoe die gasten op het podium staan is echt lachwekkend 8)7

[Voor 18% gewijzigd door RedHat op 16-11-2019 01:38]

• Phaex
Ik zou graag met een 4 barb group het season willen starten :-P
Denk dat je echt een explosieve start kan maken met group ww/rend setup al dan niet met 1 supp
Iemand zin? :-)

• RedHat
  • Nu online
Phaex schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:34:
Ik zou graag met een 4 barb group het season willen starten :-P
Denk dat je echt een explosieve start kan maken met group ww/rend setup al dan niet met 1 supp
Iemand zin? :-)
Ik ga ook voor barb, zit vrijdag in teamspeak van SG.

Rond level 30 toch een ambos pride zien te fixen (upgrade rare), denk dat je dan tot lvl 70 t6 kan farmen. Ga dat even testen van het weekend.

[Voor 17% gewijzigd door RedHat op 16-11-2019 14:03]

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 28-03 17:11

SideShow

Administrator

Is barb nu nog goed na nerf? Zoals in écht goed? Dan speel ik misschien nog wat aankomend seizoen.

http://users.telenet.be/dropbox/specs.html

• Phaex
RedHat schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 13:59:
[...]

Ik ga ook voor barb, zit vrijdag in teamspeak van SG.

Rond level 30 toch een ambos pride zien te fixen (upgrade rare), denk dat je dan tot lvl 70 t6 kan farmen. Ga dat even testen van het weekend.
Ok Nice ik zal er ook zijn @SG teamspeak
Er is nog een makkelijkere manier om te levelen als barb maar is beetje RNG vanwege upgrade rare, zal het straks even posten als ik thuis ben

Misschien doet mijn schoonbroer nog mee maar het is onzeker of hij 17u haalt vanwege werk.
SideShow schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:05:
Is barb nu nog goed na nerf? Zoals in écht goed? Dan speel ik misschien nog wat aankomend seizoen.
Barb is terug gebuffed, ofja lamentation Rend toch. Barb en crusader zijn season 19 kings lijkt me

[Voor 20% gewijzigd door Phaex op 16-11-2019 14:13]

• RedHat
  • Nu online
SideShow schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:05:
Iets meer dan 1GR nerf op de belt, kijk YouTube maar voor GR clears.

Crusader shield is gecapped op 20 stacks, dus 20^30% damage waar het oneindig was.

[Voor 13% gewijzigd door RedHat op 16-11-2019 14:15]

• MatHack
  • Niet online

MatHack

• Phaex
Dus ik schreef eerder over het gemakkelijk levelen als barb:

Het is maar een 30-40% kans dat je effectief de juiste items krijgt maar als je het in een 4man group doet is de kans wel groot dat 1 of 2 mensen het krijgen en dan kan je T6 runnen.

Op lvl 1 kan je bracers of destruction en bracers of the first gamblen, dat zijn je enige mogelijkheden en meteen dikke multipliers.
Na het upgraden van de smith heb je normaal nog genoeg materials over om 2-3 lvl 70 2H mighty weapons te craften en te upgraden. Met een beetje RNG luck krijg je dan een Gavel of judgement of Vanished peak. Met deze tweede multiplier kan je normaal facerollen.
Als er genoeg mats over zijn kan je ook nog lvl 70 2H axes craften en hopen dat de secondary affix iets met CC is zodat je de 2e secondary kunt rerollen naar -30 levels

• RedHat
  • Nu online
Phaex schreef op zondag 17 november 2019 @ 11:43:
Dus ik schreef eerder over het gemakkelijk levelen als barb:

Het is maar een 30-40% kans dat je effectief de juiste items krijgt maar als je het in een 4man group doet is de kans wel groot dat 1 of 2 mensen het krijgen en dan kan je T6 runnen.

Op lvl 1 kan je bracers of destruction en bracers of the first gamblen, dat zijn je enige mogelijkheden en meteen dikke multipliers.
Na het upgraden van de smith heb je normaal nog genoeg materials over om 2-3 lvl 70 2H mighty weapons te craften en te upgraden. Met een beetje RNG luck krijg je dan een Gavel of judgement of Vanished peak. Met deze tweede multiplier kan je normaal facerollen.
Als er genoeg mats over zijn kan je ook nog lvl 70 2H axes craften en hopen dat de secondary affix iets met CC is zodat je de 2e secondary kunt rerollen naar -30 levels
Ik ga denk ik toch op lvl 30 voor de 50% ambo upgrade. (Ligt wel een beetje aan de party, als 2 man de bracers krijgen dan ga ik voor Ambo, anders bracers). Met de 2-set en Ambo's wordt het heel makkelijk.

Maar als je 1-70 in Halls of Agony doet op T6 dan boeien de bracers eigenlijk helemaal niet, dan wil je (denk ik) zo snel mogelijk Ambo's krijgen. En dat is toch de snelste manier om 70 te worden. (T6 Agony runs)

Kan alleen niet testen omdat hotfix patch nog niet gedeployed is (zal dinsdag zijn denk ik).

Maar lamentation+ambo's en je bent eigenlijk gucci. Basicly belts gamblen en upgrade rare voor ambo's. Ik moet nog even testen als de hotfix patch live is, maar ik denk dat als je 2piece hebt, ambo's en lamentation dat je op z'n minst T13 kan runnen. Je DR haal je uit passives, Crimson belt+boots met RRORG, 40-50% CDR moet ook lukken, dus ik denk dat je dan je gems mega snel kan levellen, en in een range van ~4 uur 100's kan runnen. Maar dat moet ik eerst nog wel even testen met de hotfix patch.

[Voor 29% gewijzigd door RedHat op 17-11-2019 17:46]

• Phaex
Ja begrijp ik, is uiteraard ook een goede combo
Let wel op, volgens mij kan je lamentation pas op lvl 60 gamblen
Daarom wou ik voor bracers gaan, vanaf low level al handig

• RedHat
  • Nu online
Phaex schreef op zondag 17 november 2019 @ 17:57:
Ja begrijp ik, is uiteraard ook een goede combo
Let wel op, volgens mij kan je lamentation pas op lvl 60 gamblen
Daarom wou ik voor bracers gaan, vanaf low level al handig
Ja als je op een normale manier levelt, en seismic slam gebruikt, dan zou ik ook 100% voor bracers gaan.
Maar als je Halls of Agony gaat doen, dan niet.

Op level 30 heb je 50% kans op Ambo's Pride en op lvl 60 belts gamblen (100/7=14% op lamentation bij upgrade rare).

Als je rifts gaat doen dan bracers.

Op een party van 4 barbs heb je 7% kans dat iemand Ambo's en Lamentation krijgt, of eigenlijk (4*^7%) aangezien elke barb 7% kans heeft, in dat geval kun je gelijk T13 rifts runnen (Dat is wat ik denk, nog niet getest, maar als ik alle DR + Damage nummers bereken moet dat easy zijn in 4 man party), dat is een goede kans om daarvoor te gaan, aangezien 1-70 het snelst is op Agony T6, en je daarna ook gelijk een kickstart krijgt naar je 6piece, maar als dat niet lukt moet je toch seismic slam gaan gebruiken, jij gaat uit van een 4p barb party en daar bereken ik dan op.

Maar zelfs 2piece + Ambo's is een kickstart naar 6piece, en vanuit daar krijg je genoeg mat's om lamentation te krijgen.

Ik twijfel nog een beetje over sequence, challenge rift -> Cube -> Halls of Agony of later de cube ophalen. Qua tijd wat het kost om zo hoog mogelijk te komen.

[Voor 58% gewijzigd door RedHat op 17-11-2019 18:16]

• _Peter2_
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 19-03 11:48
Heeft iemand enig idee wat er met de armory aan de hand is dat deze al een anderhalve maand down is?

Ik kan snappen dat er ergens een issue is, maar wat voor impact zou dat kunnen hebben en hoe lastig op te lossen dat dit zo lang moet duren.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• RedHat
  • Nu online
_Peter2_ schreef op maandag 18 november 2019 @ 09:26:
Heeft iemand enig idee wat er met de armory aan de hand is dat deze al een anderhalve maand down is?

Ik kan snappen dat er ergens een issue is, maar wat voor impact zou dat kunnen hebben en hoe lastig op te lossen dat dit zo lang moet duren.
Komt een fix voor, is te lezen op het D3 forum van Blizzard.

YouTube: Season 19 | Barbarian Starter Guide | Patch 2.6.7 S19 Barbarian starters guide

[Voor 15% gewijzigd door RedHat op 18-11-2019 21:46]

• Sparhawk
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 14:24

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Pfff, toch even klagen....
Zondagmiddag Hardcore aan het spelen, Bounties op T15 aan het doen, game open gezet zodat mensen mee kunnen en het sneller gaat.

Helemaal vergeten dat ik dat gedaan heb, vrouw en kids komen thuis, ik ram standaard op de escape knop en ga er vanuit dat de game op pauze staat.

Dat was RIP Daemon Hunter.....

@stingray2012, volgens mij jouw schuld dat ik 3 seasons geleden HC aan het spelen ben gegaan......

Edit, zie je wel....
stingray2012 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:35:
[...]

Ha ha die Spar, dat ik jou ooit nog kon overhalen naar de dark HC side :o Maar vergeet niet je raakt verslaafd aan de adreline kick van HC :9~ Vanavond maar weer paar rondjes lopen op naar de para800+

Gisteravond 79 gedaan en gehaald op HC solo, maar wel twee hartverzakkingen gehad. HC is top :D

[Voor 33% gewijzigd door Sparhawk op 18-11-2019 23:26]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Apsie
Sparhawk schreef op maandag 18 november 2019 @ 23:23:
Pfff, toch even klagen....
Zondagmiddag Hardcore aan het spelen, Bounties op T15 aan het doen, game open gezet zodat mensen mee kunnen en het sneller gaat.

Helemaal vergeten dat ik dat gedaan heb, vrouw en kids komen thuis, ik ram standaard op de escape knop en ga er vanuit dat de game op pauze staat.

Dat was RIP Daemon Hunter.....

@stingray2012, volgens mij jouw schuld dat ik 3 seasons geleden HC aan het spelen ben gegaan......

Edit, zie je wel....

[...]
YouTube: Het Leven Is Kut

Apsie's profiel

• RedHat
  • Nu online
Heb even een testje gedaan, even een Barbarian op lvl 31 gelevelled, alleen blauwe gear aangetrokken (Bijna allemaal gear met alleen single mainstat (mainly dex).

Op T1 oneshot je alles met Hota als je Bracers of the First Man draagt.

Ik heb op lvl 31 ook hetzelfde gastje met low level gear (Alles onder de 30) met alléén een Ambo's Pride in de cube T1 riftje ingestuurd. Met Rend als skill (Die je niet meer hoeft te casten) oneshot je ook alles met WW op T1. Beide opties zijn om te levellen echt awesome, Barbarians komen de eerste 70 levels het makkelijkst door van alle classes omdat ze gelijk al zoveel multipliers krijgen.

Fury management is wel een dingetje natuurlijk. Maar als je met een generator speelt en HOTA/WW gebruikt op elite's dan ga je als een speer.

Met lvl 15 bracers (Droppen vanaf lvl 12, volgens mij) heb je met:
Bracers of Destruction: Seismic Slam deals 400-500% increased damage to the first 10 enemies it hits.
Bracers of the first men: Hammer of the Ancients attacks 50% faster and deals 400-500% increased damage.

Op level 31 heb je Morticks: Wrath of the Berserker gains the effect of every rune.

Wat basicly deze runes zijn:
Arreat's Wail: also deals 3400% damage as Fire to all enemies within 15 yards of the Barbarian when activated.

Insanity: also increases all damage done by 50% for the duration, not multiplicative to other similar effects.

Slaughter: while active, Critical Hits have a chance to create an explosion of blood on the target, dealing 300% damage as Physical to all enemies within 15 yards of the victim.

Striding Giant: also reduces all damage taken by the Barbarian by 50% for the duration.

Thrive on Chaos: also grants additional Life per Fury spent for the duration. The amount of Life per point of Fury spent scales with level, up to 826 at level 60 and 5364 at level 70.
Extra damage, 50% Damage reduction, survivability door Life per Fury spent.

Dus bracers gaan wel the way to go worden. En op lvl 31 heb je maar 3 bracers (De 3 bovenstaande) die alle 3 een mega boost geven, dus het maakt eigenlijk niet uit welke je krijgt :)

Challenge Rift begin Seizoen 19 op de EU servers is geen hele moeilijke, maar time-wise ook geen hele makkelijke. Misschien al handig om die door te kijken :)

[Voor 4% gewijzigd door RedHat op 20-11-2019 19:35]

• Yor
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 00:06

Yor

Yor1313#2571

Nieuwe patch is live, Lamentation heeft de buff erbij!

http://yor.minitroopers.com

Yor schreef op woensdag 20 november 2019 @ 21:42:
Nieuwe patch is live, Lamentation heeft de buff erbij!
Hurray! Eindelijk fijn whirlwind renden! Vorig season overgeslagen, maar toen ik las dat WW-barb weer viable was, had ik mijn enthousiasme terug. :*)

En ik las iets over een Echoing Fury fear speed farm build. Veel pubs spelen dus. Ooh, wat zullen mensen chagrijnig zijn. 8)

• _Peter2_
Ik denk dat ik dit season weer ga spelen.
Barb lijkt me wel een leuke keus.

• Phaex
Gisteravond met een paar tweakers enkele GR speedruns gedaan met ww rend build(s), maar ik kreeg al vrij snel kramp in mijn vinger van non stop LMB in te houden :-P dit gaat een pijnlijk seizoen worden
Misschien moet ik die nieuwe seismic slam push build ook maar eens proberen voor de afwisseling :P

• Neles7
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 09:54
Phaex schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:37:
Gisteravond met een paar tweakers enkele GR speedruns gedaan met ww rend build(s), maar ik kreeg al vrij snel kramp in mijn vinger van non stop LMB in te houden :-P dit gaat een pijnlijk seizoen worden
Misschien moet ik die nieuwe seismic slam push build ook maar eens proberen voor de afwisseling :P
Je moet ook RMB gebruiken :+

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• RedHat
  • Nu online
Phaex schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 14:37:
Gewoon op 1 zetten ofzo :)

• Visgek82
Ik wil graag een invite voor de Tweakers clan maar ik kan het niet meer vinden bij de clan finder. kan iemand mij daarmee helpen?

De enige die ik kan vinden heeft 1 member en was laatst actief 3 dagen geleden...lijkt mij niet correct :)

• RedHat
  • Nu online
Visgek82 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 08:34:
Ik wil graag een invite voor de Tweakers clan maar ik kan het niet meer vinden bij de clan finder. kan iemand mij daarmee helpen?

De enige die ik kan vinden heeft 1 member en was laatst actief 3 dagen geleden...lijkt mij niet correct :)
Vidra in "[Multi] Diablo 3 - Deel 35"

• Visgek82
Thanks. heb een pending request.

Trouwens, ik heb vrij veel last van lagspikes en soms ook disconnects , hebben daar meer mensen last van ?

• Apsie
Visgek82 schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 10:47:
[...]

Thanks. heb een pending request.

Trouwens, ik heb vrij veel last van lagspikes en soms ook disconnects , hebben daar meer mensen last van ?
Ik wil je best inviten in de Tweakersclan, als je een request naar de D3 clan ingame hebt gestuurd word deze over het algemeen afgewezen, de naam is niet te zien en wordt aangegeven als 0, geef maar aan als je een invite wilt.. ;)

Apsie's profiel

• Visgek82
Apsie schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 19:01:
[...]

Ik wil je best inviten in de Tweakersclan, als je een request naar de D3 clan ingame hebt gestuurd word deze over het algemeen afgewezen, de naam is niet te zien en wordt aangegeven als 0, geef maar aan als je een invite wilt.. ;)
Graag , hoe gaan we dat dan doen? mijn Diablo naam is Nephalem. zit wel in de Tweakers community nu , maar eerder kon niemand inviten.

[Voor 7% gewijzigd door Visgek82 op 23-11-2019 19:17]

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Nu online
Na pakweg anderhalf jaar toch maar weer eens gestart met D3. Had de necro uitbreiding nog niet, dus maar even aangeschaft en inmiddels een necro rift build met trang ouls set en Skeleton mages. Speelt wel leuk.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• nectar007
Gaat hard met barb. 520 paragon, enkel nog orotz nodig en dan beginnen met gear optimalisation. Eindelijk is het weer leuk met een barb :)

• MetalPool
  • Laatst online: 30-03 18:56
Hoe is het mogelijk dat mensen dag 2 al paragon 1000 zijn joh!

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• Mugwump
  • Nu online
MetalPool schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:06:
Heel hard grinden, meerdere spelers per account, zorgvuldig uitgekiende strategie, gewoon goed zijn, enzovoort?
Ik speel altijd gewoon casual en ik zit al op 300. Dan vind ik het niet gek dat de mensen met een professionele insteek de 1000 hebben bereikt.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim"

• Ervig
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 24-11-2019

Ervig

ervig#2891

Iemand (@Apsie ?) die ervig#2891 wil uitnodigen in de clan? Net diablo weer eens opgestart en zelf mijn wiz in season naar 70 gelevelled. Kan wel wat gezelligheid gebruiken :)

[Voor 6% gewijzigd door Ervig op 24-11-2019 15:53]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Neles7
Gewoon heel veel spelen. Zo min mogelijk afk en voornamelijk gr100+ runnen in 3-4min. Dan tikt het snel aan met paragon.

• Apsie
Ervig schreef op zondag 24 november 2019 @ 15:45:
Iemand (@Apsie ?) die ervig#2891 wil uitnodigen in de clan? Net diablo weer eens opgestart en zelf mijn wiz in season naar 70 gelevelled. Kan wel wat gezelligheid gebruiken :)
Invite send! 8)

Apsie's profiel

• Ervig
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 24-11-2019

Ervig

ervig#2891

Dank ik ben er bij :)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• RedHat
  • Nu online
Net 4-player 4xx leaderboards gehaald, maar met mensen (waaronder ik ;( ) die area damage aan hebben staan is het echt onspeelbaar. We hadden sub 250 kunnen halen zonder lag.

Morgen maar weer verder.

• toolkist
  • Niet online
Als je je 6 set hebt met de ontbrekende items doe je al snel GR70-80, dan krijg je met gemak 20 paragon per keer (iig onder de 500).
Ga je met z'n 4-en richting de 100, wat geen heel bijzondere gear vereist, dan gaat het helemaal snel.

• Phaex
RedHat schreef op zondag 24 november 2019 @ 21:49:
Net 4-player 4xx leaderboards gehaald, maar met mensen (waaronder ik ;( ) die area damage aan hebben staan is het echt onspeelbaar. We hadden sub 250 kunnen halen zonder lag.

Morgen maar weer verder.
Nja van het moment dat ik packs begon te renden was het hopeloos :(

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13:48

scorpie

Supra Addict

Vandaag na een afwezigheid van heel lang, maar weer eens D3 opgestart, en toevallig vroeg @RedHat of ik even gelanceerd wilde worden. Ik startte zo ongeveer op level 23 non paragon, en in 30 minuten was ik level 200 paragon ofzo :D

Nu begint het grinden naar goede items natuurlijk, maar dat voelt weer lekker aan! :9

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Gisteravond dankzij @Sepica m'n Crusader basis "afgerond". Dankzij de boost en de items die ik vond heb ik nu alle gear die ik zoek (nou ja enkel Fate of the Fell mist nog in de cube). Nu dus hunten naar betere rolls :D

Prachtig moment toen ik van 114 Paragon naar 249 ging door 1 GR100 te completen. Dan tel ik de 40 levels die ik in de GR mee kon pakken nog niet eens mee. _O_

Moet zeggen dat ik het best een coole build vindt. Ben nogal squishy merk ik nog, maar al die stralen vanuit de lucht zijn vet :D Ook de looks van de set zijn cool. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Ricmaniac
  • Laatst online: 13:44

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Season journal op HC bijna klaar en push al GR90 met gemak maar wil nog niet meer pushen voordat ik die season journal complete heb Kan me build nog wel veel improven met gems etc. heb niet eens een groene gem in me wapen XD krijg ramaladni's maar niet.

denk vanavond en morgen nog 1 dag dan ben ik er wel weer klaar mee en pushen we ons de dood in :P

Edit: Lol eerste GR na dit betoog dropt ramaladni's hahah

[Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 25-11-2019 11:32]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• _Peter2_
Ben ook opnieuw begonnen dit season.
Heb mijn set compleet, maar moet de 3e bag van Haedric nog krijgen.

Moet nu nog wel veel gear verzamelen. (En vooral op dit moment DB zien te farmen).
Ik hoop een RoRG te verkrijgen met bounties, dan kan ik Sage combineren met Waste en sneller DB farmen.

• mpra
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 31-03 10:55
Ik ben inmiddels paragon 792 op mijn barb. Had ook al grift 112 (met moeite) gedaan met enkel mijn weapons ancient, rest nog niet.

Ik ben inmiddels overgestapt naar crimson+waste+RoRG en heb inmiddels ook wat andere pieces ancient (geen augments). Na deze swap ging 113 met nog 5 minuten over. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen. 113 was vorig seizoen mijn max op Vyr wiz. Had wel meer items ancient maar ook nog wel meer geaugment dan nu.

Moet ook mijn gems nog even doorlevelen.

• Phaex
mpra schreef op maandag 25 november 2019 @ 13:35:
Ik ben inmiddels overgestapt naar crimson+waste+RoRG en heb inmiddels ook wat andere pieces ancient (geen augments). Na deze swap ging 113 met nog 5 minuten over. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen.
Gebruik jij band of might icm crimson-wastes of CoE?
Ik zit in dezelfde situatie als jij maar merk dat ik te squishy ben als ik band of might uit de build laat. Dit terwjil ze non season 135-140 GR doen met de crimson + wastes build, zonder band of might weliswaar.
Zou al die extra paragon / augment strength zoveel toughness bijgeven ?!

• nectar007
Phaex schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:12:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie als jij maar merk dat ik te squishy ben als ik band of might uit de build laat. Dit terwjil ze non season 135-140 GR doen met de crimson + wastes build, zonder band of might weliswaar.
Ja, 4000 paragon kan wel eens helpen. :D

Ik gebruik nu Crimson + Rorg + BOM en doe GR105 met 650 paragon.
En ik kom eigenlijk nooit in de problemen. Alleen damage wise kan ik niet verder, gewoon echt nog te weinig.
ook nog geen enkele item ancient, geen augments en hoogste gem is momenteel 65.

Nog wel wat zaken bij te schaven dus, maar lukt zeker wel om 120 te halen dit season.

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 01-04 14:25

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

Ik ben inmiddels paragon 792 op mijn barb. Had ook al grift 112 (met moeite) gedaan met enkel mijn weapons ancient, rest nog niet.

Ik ben inmiddels overgestapt naar crimson+waste+RoRG en heb inmiddels ook wat andere pieces ancient (geen augments). Na deze swap ging 113 met nog 5 minuten over. Ben benieuwd hoe ver ik kan komen. 113 was vorig seizoen mijn max op Vyr wiz. Had wel meer items ancient maar ook nog wel meer geaugment dan nu.

Ik zit nog in de 'begin-fase' van de WW-Rend-Barb. Para 300+ nu met een nog niet complete gearing. Toch al T13 kunnen runnen! Wel wat oneerlijk tegenover mijn groepje vrienden... die zijn crusader of necro en zo te merken gaat de start een stuk trager op die classes. Vanavond maar eens doorrammen.... staat nog heel wat op mijn lijstje:
- Gems upgraden
- Legendary gems upgraden
- Augments
- Ancients farmen (primals heb ik nog nooit gehad)
- Noem maar op

Iemand trouwens de nieuwe uber boss al gedaan? Bij 1000 pandemonium kills krijg je een pentagram waar Diablo uit komt. (makkelijkst te doen in de cowlevel) Ongeacht je level en gear zal deze boss je one-shotten waarna hij weer full health heeft. Hij geeft geloof ik een zooi loot met infernal machines of ingerdients voor hellfirering... Blijkt dat als je maar vaak genoeg dood gaat dat hij dan minder dmg doet....

[Voor 5% gewijzigd door FloydRaalte op 25-11-2019 16:31]

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• mpra
Phaex schreef op maandag 25 november 2019 @ 14:12:
[...]

Ik gebruik idd band of might. Als je BoM wil weglaten moet je volgens mij wel ignore pain gebruiken.

Naast de extra paragons hebben ze ook bijna allemaal near-perfect gear op NS, alles ancient met de juiste stats scheelt ook een hoop. Die paar set pieces die ik ancient heb, hebben bijvoorbeeld weer geen all res. Ook op andere items (ringen etc) mis ik een hoop secondary resists. Dat alles samen scheelt ook een bak aan squishyness.

[Voor 22% gewijzigd door mpra op 25-11-2019 17:29]

• ChUcKiE
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 14:26

ChUcKiE

Dus........

Iemand die chuckie#1330 wil inviten? Ik zou graag een stuk willen meelopen met iemand die al flink wat paragon levels heeft om zo wat geboost te kunnen worden!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• mpra

Correctie, ik had 112 met 5 minuten over gedaan kwam ik zojuist achter. Ik heb zojuist 113 gedaan met nog 2 minuten over, wel een aantal keer doodgegaan. Ik merkte wel dat ik toch echt wel BoM + Ignore Pain moest gebruiken om te overleven, wat pijn deed voor het verzamelen van de monsters, aangezien ik daarvoor Ancient Spear heb moeten inleveren.

• yrosma
FloydRaalte schreef op maandag 25 november 2019 @ 16:31:
[...]

Ik zit nog in de 'begin-fase' van de WW-Rend-Barb. Para 300+ nu met een nog niet complete gearing. Toch al T13 kunnen runnen! Wel wat oneerlijk tegenover mijn groepje vrienden... die zijn crusader of necro en zo te merken gaat de start een stuk trager op die classes. Vanavond maar eens doorrammen.... staat nog heel wat op mijn lijstje:
- Gems upgraden
- Legendary gems upgraden
- Augments
- Ancients farmen (primals heb ik nog nooit gehad)
- Noem maar op

Iemand trouwens de nieuwe uber boss al gedaan? Bij 1000 pandemonium kills krijg je een pentagram waar Diablo uit komt. (makkelijkst te doen in de cowlevel) Ongeacht je level en gear zal deze boss je one-shotten waarna hij weer full health heeft. Hij geeft geloof ik een zooi loot met infernal machines of ingerdients voor hellfirering... Blijkt dat als je maar vaak genoeg dood gaat dat hij dan minder dmg doet....

[YouTube: Secret Boss In Diablo 3 Season 19 Pandemonium SUPER Diablo 1000 Chain Boss Easter Egg]
Ik heb toevallig net de boss gehad. Inderdaad in het cow level. Ik was blij dat ik dit seizoen weer gewoon normal speelde aangezien hij inderdaad hit like a truck. Maar bij mij kwam hij niet elke keer terug naar vol health. Kwestie van blijven proberen en dan krijg je hem wel down. Je zie op een gegeven moment zijn aanval wel komen dujs dan kun je het ontwijken een beetje.

Maar is het ook al bekend of die in dezelfde vorm ook op hardcore is. Want dat is wel zuur dan als je hem dan krijgt en dan niet deze krachtsverschillen van mobs verwacht

• FloydRaalte

FloydRaalte

mpra schreef op maandag 25 november 2019 @ 17:18:
[...]

Ik gebruik idd band of might. Als je BoM wil weglaten moet je volgens mij wel ignore pain gebruiken.

Naast de extra paragons hebben ze ook bijna allemaal near-perfect gear op NS, alles ancient met de juiste stats scheelt ook een hoop. Die paar set pieces die ik ancient heb, hebben bijvoorbeeld weer geen all res. Ook op andere items (ringen etc) mis ik een hoop secondary resists. Dat alles samen scheelt ook een bak aan squishyness.
Ik doe nu Grift 80+ maar dat wordt wel erg lasitg. Qua dmg gaat het nog redelijk maar soms wordt ik gewoon ge-1-shot. Meestal door die gooi-geiten of een andere ranged mob. Let wel, ik heb nog niet alle gems op max en weinig ancient gear laat, staan dat het goed geoptimaliseerd is. De echte grind begint nu pas...

Ik vraag me wel af wat de beste push build is met WW-Rend-Barb. Ik speel nu vooral gefocussed op Ignore pain i.c.m. BoM en groundstomp of furiouse charge. Puur om te overleven. Ik heb een non-ancient BK set als wapens... die kunnen nog prima mee op Grift 80 maar daarna houdt het wel op denk ik.

Wat is dan het best?
Echoing Fury + Ambo's (Messerschmidt's of Furnace in de cube + mantle of channeling)
Slanderer en LR + Crimson set en RoRG (ambo's in cube)
BK set (ambo's in cube)

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• _Peter2_
Gisteren eindelijke een Ambo verkregen. Nu kijken of T13 wil lukken.

Moet nog steeds veel betere ringen en een amulet vinden.
Ook moet ik nog een ring of amulet cuben:

https://eu.diablo3.com/en/profile/Pteer-2475/hero/35517401

• Yogoi
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 14:47
_Peter2_ schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:44:

Moet nog steeds veel betere ringen en een amulet vinden.
Ook moet ik nog een ring of amulet cuben:

Als ik zo vrij mag zijn:
- Rend rune naar boodbath (doet veel meer dps, Physical is dan je beste element op gear)
- WW rune kun je veranderen want je hebt de bul-khatos wapens. Bloodfunnel voor sustain of Hurricane voor lazyness
- Je hebt Bul-Khatos wapens dan heb je geen weaponmaster passive nodig
- Zelfde geld voor Unfirgiving, heb je niet nodig door de bul-khatos wapens.

onzeker:
- Rend crit niet dus is je rune op battle rage zinloos want WW doet niet de dmg in deze build. Rune kun je veranderen naar Swords voor sustain of Ferocity voor speed.

En qua ringen en amulet kan het nog wel wat beter ja maar dat weet je al. Ik zou wel BoP als gem zsm droppen voor Taeguk en/of BotT (je hebt nog een open socket in je amulet)

Met 2 open slots voor passives kun je natuurlijk gewoon kiezen wat je nodig hebt, meer defence of meer dmg, plenty of choices :)

• _Peter2_
Yogoi schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:08:
[...]

Als ik zo vrij mag zijn:
- Rend rune naar boodbath (doet veel meer dps, Physical is dan je beste element op gear)
- WW rune kun je veranderen want je hebt de bul-khatos wapens. Bloodfunnel voor sustain of Hurricane voor lazyness

onzeker:
- Rend crit niet dus is je rune op battle rage zinloos want WW doet niet de dmg in deze build. Rune kun je veranderen naar Swords voor sustain of Ferocity voor speed.

En qua ringen en amulet kan het nog wel wat beter ja maar dat weet je al. Ik zou wel BoP als gem zsm droppen voor Taeguk en/of BotT (je hebt nog een open socket in je amulet)

Met 2 open slots voor passives kun je natuurlijk gewoon kiezen wat je nodig hebt, meer defence of meer dmg, plenty of choices :)
Ik moest alles nog uitzoeken. Had nog maar net die Ambo verkregen voor ik stopte.

Build is eigenlijk nog de build van fresh 70.

• Yogoi
_Peter2_ schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:21:
[...]

Ik moest alles nog uitzoeken. Had nog maar net die Ambo verkregen voor ik stopte.

Build is eigenlijk nog de build van fresh 70.
Ahh logisch, de build is een stuk logischer als je nog geen BK wapens, lamentation en Ambo hebt :)
die sword set is technisch gezien beter maar BK is zo heerlijk. Veel movementspeed, geen resource management, heerlijk lazy. Zo fijn om te farmen.

• _Peter2_
BK set had ik wel al, maar aangezien wat ik deed al soepel werkte nog geen nut gezein mijn setup aan te passen.

BK set (inclusief 2x een Ancient Solemn Vow) verkregen bij het upgraden van rares om een Ambo te krijgen.

• mpra
[...]

Als ik zo vrij mag zijn:

onzeker:

Rend crit idd niet, maar crit*chd is een vaste multiplier op rend dus into the fray is de beste rune voor pushen.

• mpra
FloydRaalte schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:28:
[...]

Ik doe nu Grift 80+ maar dat wordt wel erg lasitg. Qua dmg gaat het nog redelijk maar soms wordt ik gewoon ge-1-shot. Meestal door die gooi-geiten of een andere ranged mob. Let wel, ik heb nog niet alle gems op max en weinig ancient gear laat, staan dat het goed geoptimaliseerd is. De echte grind begint nu pas...

Ik vraag me wel af wat de beste push build is met WW-Rend-Barb. Ik speel nu vooral gefocussed op Ignore pain i.c.m. BoM en groundstomp of furiouse charge. Puur om te overleven. Ik heb een non-ancient BK set als wapens... die kunnen nog prima mee op Grift 80 maar daarna houdt het wel op denk ik.

Wat is dan het best?
Echoing Fury + Ambo's (Messerschmidt's of Furnace in de cube + mantle of channeling)
BK set (ambo's in cube)
Op grift 80 zou 6 piece + lamentation + BK equipped en ambo + BoM + channeling shoulders of aquila op cube meer dan voldoende moeten zijn om makkelijk te overleven. Ik zou niet te vroeg beginnen met crimson eerlijk gezegd.

• _Peter2_
[...]
onzeker:
Als rend niet crit, dan hoef ik dus ook geen emeralds in mijn wapen te stoppen en is CHC/CHD in paragon ook zinloos?

Aha, net gelezen......
mpra schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:45:
[...]

Rend crit idd niet, maar crit*chd is een vaste multiplier op rend dus into the fray is de beste rune voor pushen.

[Voor 24% gewijzigd door _Peter2_ op 26-11-2019 16:32]

• mpra
FloydRaalte schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 09:28:
[...]

Wat is dan het best?
BK set (ambo's in cube)
Ik heb je armory ook nog even bekeken, nog wat (wellicht ongevraagde) tips:
1) ik zou gems in chest + pants gewoon full diamond gaan. Meer resis is het zeker waard. En naar max level gems ofc ;)
2) Wind shear rune op WW is nutteloos als je BK gebruikt, zeker veranderen naar blood funnel. Geeft je oneindige regen.
3) Warcry veranderen naar Battle Rage
4) Je Band of Might is maar 71%. Verschil met 80% is enorm (bijna 50% extra damage taken). Gebruik deze op de cube en equip een zodiac. Je verliest wat damage, maar je survivability gaat enorm omhoog.
5) Flavor of Time is leuk, maar niet zonder CHD/CHC. Die zijn toch echt prio over FoT bonus. Ik gebruikte zelf een hellfire amulet (met nerves of steel + STR/CHD/CHC) totdat ik een goede reroll had op een FoT.
6) Animosity veranderen naar Rampage. 25% extra strength is ook een goede boost voor dmg + survivability.
7) Ervan uitgaande dat je straks niet meer doodgaat, ook zeker Nerves of Steel aanpassen naar Berserker Rage.
8 ) CoE zou eigenlijk minimaal 190% moeten zijn. Dat + goede stats is belangrijker dan Ancient.

Dit is de mijne atm:
https://eu.diablo3.com/en...idius-1718/hero/127102998
Mijn Band of Might is overigens ook niet goed, nu aan het rerollen voor goede stats & 78%+ dmg reduction.

[Voor 8% gewijzigd door mpra op 26-11-2019 18:33]

• Neles7
WW barb is ziek sterk dit seizoen als je een beetje weet hoe je het moet spelen. Ik zit momenteel op gr113 clear (low 800s paragon) en meeer als genoeg rek. Als mensen graag meerunnen voor gear of tips willen voeg mij vooral toe :)

Edit:
https://puu.sh/EJ0F5/929d951140.png

[Voor 12% gewijzigd door Neles7 op 26-11-2019 22:49]

• FloydRaalte

FloydRaalte

mpra schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:20:
[...]

Ik heb je armory ook nog even bekeken, nog wat (wellicht ongevraagde) tips:
1) ik zou gems in chest + pants gewoon full diamond gaan. Meer resis is het zeker waard. En naar max level gems ofc ;)
2) Wind shear rune op WW is nutteloos als je BK gebruikt, zeker veranderen naar blood funnel. Geeft je oneindige regen.
3) Warcry veranderen naar Battle Rage
4) Je Band of Might is maar 71%. Verschil met 80% is enorm (bijna 50% extra damage taken). Gebruik deze op de cube en equip een zodiac. Je verliest wat damage, maar je survivability gaat enorm omhoog.
5) Flavor of Time is leuk, maar niet zonder CHD/CHC. Die zijn toch echt prio over FoT bonus. Ik gebruikte zelf een hellfire amulet (met nerves of steel + STR/CHD/CHC) totdat ik een goede reroll had op een FoT.
6) Animosity veranderen naar Rampage. 25% extra strength is ook een goede boost voor dmg + survivability.
7) Ervan uitgaande dat je straks niet meer doodgaat, ook zeker Nerves of Steel aanpassen naar Berserker Rage.
8 ) CoE zou eigenlijk minimaal 190% moeten zijn. Dat + goede stats is belangrijker dan Ancient.

Dit is de mijne atm:
https://eu.diablo3.com/en...idius-1718/hero/127102998
Mijn Band of Might is overigens ook niet goed, nu aan het rerollen voor goede stats & 78%+ dmg reduction.
Thx voor de super tips! Ga ik morgen eens mee aan de slag. Ik kon vandaag (zonder je tips nog) toch al grift 93 aan. Dus met tips... gonna be fun >:)

• _Peter2_
Gisteren ook iets verder gekomen (o.a. door de tips van @Yogoi ).
Heb nu met gemak een GR65 gedaan.

Heb mijn build iets aangepast, heb sprint eruit gehaald voor leap iron impact.

• Yogoi
Even die push naar GR70 doen, dan 'unlock' je primal ancients :)

• _Peter2_
Yogoi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:19:
[...]

Staat voor vandaag op het programma :)

Moet met mijn huidige setup denk ik wel lukken.

[Voor 10% gewijzigd door _Peter2_ op 27-11-2019 09:53]

• Mugwump
  • Nu online
Yogoi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:19:
[...]

Moet dat solo of is dat in groepsverband ook prima?

Pagina: 1 ... 66 ... 69 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True