Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• _Peter2_
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 24-01 16:38
Mugwump schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:48:
[...]

Moet dat solo of is dat in groepsverband ook prima?
Moet solo.
Zodra je solo de eerste keer een GR70 haalt unlock je primals (en de RG dropt dan die eerste keer altijid een primal)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Sparhawk
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:14

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

[...]

Solo, en dan krijg je ook gelijk je eerste primal

Edit: en ik moet echt sneller typen// |:( |:(

Sparhawk wijzigde deze reactie 27-11-2019 10:54 (10%)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Yogoi
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 17:30
[...]

Dat moet solo.
De 1e keer dat je solo een GR70 doet krijg je ook een gegarandeerde primal drop.
De kans dat die bruikbaar is is erg klein natuurlijk maar toch leuk :)
Na die GR70 zijn primals unlocked en kunnen ze droppen (al is de drop kans erg klein)

• Sporedd
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 17:32

Sporedd

Gang is alles

Hmm interesting, volgens mij zit mijn sader pas op GR65. maar heeft al wel een primal wapen:
https://eu.diablo3.com/en...oredd-1161/hero/127190659

Don't trust an atom, they make up everything.

• _Peter2_
Sporedd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:08:
Hmm interesting, volgens mij zit mijn sader pas op GR65. maar heeft al wel een primal wapen:
https://eu.diablo3.com/en...oredd-1161/hero/127190659
Kan het zijn dat iemand uit een party die had gedropt?

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 13:58
Helder, dan weet ik wat me te doen staat. :P
Al moet ik nog even een fatsoenlijke necro grift build maken, want zo'n speedrun build is leuk maar wel iets te squishy.

How many Prolog programmers does it take to change a lightbulb? Yes.

• Sporedd

Sporedd

Gang is alles

_Peter2_ schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:10:
[...]

Kan het zijn dat iemand uit een party die had gedropt?
Geen bekende in ieder geval, en welke random dropt er nu een primal?
Zou ook verklaren waarom ik geen rood kan herinneren.

Did i steal someones sword? }:O

• FloydRaalte
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 09:43

FloydRaalte

Diablo 3: Floyd#1443

mpra schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:20:
[...]

Ik heb je armory ook nog even bekeken, nog wat (wellicht ongevraagde) tips:
1) ik zou gems in chest + pants gewoon full diamond gaan. Meer resis is het zeker waard. En naar max level gems ofc ;) Is ook de bedoeling, heb gewoon niet genoeg diamonds :) Kom langzaam aan verandering in.

2) Wind shear rune op WW is nutteloos als je BK gebruikt, zeker veranderen naar blood funnel. Geeft je oneindige regen. Aangepast, en dit is echt een lifechanger!

3) Warcry veranderen naar Battle Rage. Ik heb nu BR met Swords to ploughshares. Meer life-on-crit. Into the fray beter qua dmg i know...

4) Je Band of Might is maar 71%. Verschil met 80% is enorm (bijna 50% extra damage taken). Gebruik deze op de cube en equip een zodiac. Je verliest wat damage, maar je survivability gaat enorm omhoog.
Ik heb een Zodiac liggen, geen super statts maar wel beter qua thuoghness. Heb alleen weer geen gems om deze opnieuw te rollen. Gems! ARG!

5) Flavor of Time is leuk, maar niet zonder CHD/CHC. Die zijn toch echt prio over FoT bonus. Ik gebruikte zelf een hellfire amulet (met nerves of steel + STR/CHD/CHC) totdat ik een goede reroll had op een FoT.
Goeie tip, staarde me blind op de leg bonus. Heb vandaag 8 hellfire amu's gecraft en de beste CHC/CHD eruit gepikt. Passive is bloodthirst.... niet de beste i know. Helaas ook geen Ancient. (heb wel een ancient maar dan kan ik dan alleen CHC of CHD op rollen icm met cooldown reduction.) Wat voor een Hellfire amu adviseer jij?

6) Animosity veranderen naar Rampage. 25% extra strength is ook een goede boost voor dmg + survivability. Done! Gelukkig lukt het nu wel en blijf ik leven :)

7) Ervan uitgaande dat je straks niet meer doodgaat, ook zeker Nerves of Steel aanpassen naar Berserker Rage. Dit is een lastige. Heb net een 100 grift gedaan met Berserker maar dan ga ik toch vaak dood. Gelukkig gehaald maar wel met yellow dmg op de gear. Denk dat ik toch nog even Nerves moet gebruiken totdat ik betere gems en wat ancients heb.

8 ) CoE zou eigenlijk minimaal 190% moeten zijn. Dat + goede stats is belangrijker dan Ancient.
Ik heb simpelweg geen betere CoE gehad. Time will tell!

Bedankt voor je super tips! Direct ook mijn wapens veranderd. Al wel 20 BK weapons gecraft, geen enkele ancient, dus dat heb ik opgegeven en gewoon mijn 2 RammelGifts gebruikt voor sockets. Van 600k 800K dmg gegaan.

Mocht je er nog meer hebben, graag!

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• mpra
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:55
Je kunt gems ook van kleur veranderen met de cube. 9x een gem met ding van act 2 vendor. Is een van de laatste recipes van de cube. Dan zou je het makkelijk moeten kunnen halen (neem ik aan).

Voor wat betreft hellfire zou ik niet al teveel focussen op passive, aangezien je hem toch uiteindelijk gaat vervangen. Nerves of steel is natuurlijk wel lekker, maar ook hier geldt dat de stats belangrijker zijn dan de passive.

mpra wijzigde deze reactie 27-11-2019 15:12 (26%)

• FloydRaalte

FloydRaalte

mpra schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:10:
[...]

Je kunt gems ook van kleur veranderen met de cube. 9x een gem met ding van act 2 vendor. Is een van de laatste recipes van de cube. Dan zou je het makkelijk moeten kunnen halen (neem ik aan).
Jemig ben dit spel echt verleert. Net ff gems gecubed, gems zat :+
mpra schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:10:
[...]

Voor wat betreft hellfire zou ik niet al teveel focussen op passive, aangezien je hem toch uiteindelijk gaat vervangen. Nerves of steel is natuurlijk wel lekker, maar ook hier geldt dat de stats belangrijker zijn dan de passive.
Ok, dat zit mijn amu nu wel goed. Zo maar eens grift 100 opnieuw proberen!

Diablo III: Floyd#1443 Fire Wizard - If you can't take the heat, don't tickle the dragon!

• mpra
FloydRaalte schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:52:
[...]

Jemig ben dit spel echt verleert. Net ff gems gecubed, gems zat :+

[...]

Ok, dat zit mijn amu nu wel goed. Zo maar eens grift 100 opnieuw proberen!
Succes! Het ziet er inmiddels al een stuk beter uit! Nog wat kleine, wellicht obvious, tips:

Mocht je toch nog te weinig toughness hebben, dan zou ik denk ik een van de +%dmg op weapons rerollen naar VIT. Je hebt namelijk wel bar weinig HP, zie ik nu :X. Ook zal VIT ipv life% op je belt je meer HP geven, mocht je de %-damage op je weapon niet willen missen. En voor pushen zou ik rune van Ignore Pain nog veranderen naar Ignorance is Bliss (of Iron Hide, mocht je te weinig CDR hebben), movement speed is wel goed voor speedfarming. Maar dan kun je ook je rune op je battle rage naar Ferocity aanpassen.

Ten slotte, voor de toekomst, zou ik je aanraden om eerst je Bane of the Trapped te levelen. BotT is een extra damage multiplier, Taeguk niet (is additive met je berserker rage etc), waardoor BotT altijd veel meer damage zal geven, al zie je het niet terug in je character screen.

• Cpt.Chaos
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11:23
Heeft iemand aughild geprobeerd ipv CC op ww barb? Lamentation aan en morticks in de cube. Dat zou toch meer dps tegen elites moeten geven, wel minder toughness.
Meningen?

• _Peter2_
Gisteren grote sprongen vooruit gemaakt. (In elk geval qua paragon :) )

Heb nu met gemak GR8- gecleared (Na eerst 70 en 75 te hebben gedaan...75 lukte in 3:00, de 80 ging nog sneller).

Ik vind in mijn huidige setup Leap nog wat clunky aanvoelen, maar is ook wel weer nuttig om uit area damage weg te kunnen leapen.

Ik denk erover om Bloodthirst passive in te ruilen voor nerves of steel.
Voor iets meer defense ook nog Aguila cuirass in cube ipv mantle of channeling.

_Peter2_ wijzigde deze reactie 28-11-2019 08:21 (9%)

Heeft iemand tips voor mijn Valor Crusader? https://eu.diablo3.com/en...oonie-2758/hero/127210077

Ik zie zo 1-2-3 even niet waar ik veel winst kan halen. Ik heb 1 Ramadingdong die ik op Pig Sticker zou kunnen gebruiken maar volgens mij is het niet eens een goede roll. En heb ook wel een Darklight maar non-ancient..

Overduidelijk alle pieces naar Ancient brengen gaat helpen, maar verder?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Neles7
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 10:25
Als er Tweakers zijn die een Gear/paragon boost willen ik ga vanavond 100s farmen. Iedereen is vrij om mee te lopen, al wil ik wel een beetje door farmen dus niet teveel pauzes tussendoor.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

• ChUcKiE
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 18-02 16:24

ChUcKiE

Dus........

Neles7 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:02:
Als er Tweakers zijn die een Gear/paragon boost willen ik ga vanavond 100s farmen. Iedereen is vrij om mee te lopen, al wil ik wel een beetje door farmen dus niet teveel pauzes tussendoor.
Ik hoop dat ik morgenavond een paar uur kan spelen, dan zoek ik je in ieder geval op in de hoop dat je er ook bent, anders een andere keer. Ik kan wel een boost en wellicht wat barb gear gebruiken :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Neles7
@ChUcKiE als ik geen 119+ aan het pushen ben ben je welkom :)

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16:05
Angeloonie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:40:
Heeft iemand tips voor mijn Valor Crusader? https://eu.diablo3.com/en...oonie-2758/hero/127210077

Ik zie zo 1-2-3 even niet waar ik veel winst kan halen. Ik heb 1 Ramadingdong die ik op Pig Sticker zou kunnen gebruiken maar volgens mij is het niet eens een goede roll. En heb ook wel een Darklight maar non-ancient..

Overduidelijk alle pieces naar Ancient brengen gaat helpen, maar verder?
Socket naar CDR of AS en dan lekker giften zou ik zeggen :)
Neles7 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:02:
Misschien doe ik vanavond ook nog wel even mee, wou sowieso 100's gaan farmen maar in een groep leuker dan solo :)

RedHat wijzigde deze reactie 28-11-2019 12:29 (26%)

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• Bokkie
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Solo,

Maar dat is piss easy geworden als het goed is :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Sporedd

Sporedd

Gang is alles

Angeloonie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:40:
Heeft iemand tips voor mijn Valor Crusader?
Ik gebruik zelf compass rose met travelers pledge, dat speelt wel fijn.

wapen kan de VIT af
Shield mist crit

Sporedd schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:47:
[...]

Ik gebruik zelf compass rose met travelers pledge, dat speelt wel fijn.
Ipv CoE dan?
Heb nog geen goede daarvan gevonden, maar was idd een alternatief bij goede rolls.
wapen kan de VIT af
Shield mist crit
Klopt, shield ben ik aan het gamblen voor een ancient versie, tot die tijd doe ik het ff hiermee :P Maar CHC is vrij hoog terwijl mijn CHD weer laag is (de 1:10 verhouding is weg, meer 1:5)

Wapen is een beetje lastig vind ik nu.. Wil mijn enige Gift nog niet gebruiken eigenlijk, en nu de vit rerollen is ook wel weer zonde want dan zit hij vast en moet ik een 2e vinden eventueel :P Hoop vooral gewoon op een betere ancient Piggie of Darklight, maar beiden nog maar amper gehad (Pig Sticker is letterlijk de 1e en enige die ik kreeg en heb nu pas 2x Darklight gehad).

Denk maar veel bounties farmen en dan voor rerolls gaan, lijkt de snelste manier te zijn.

• Mugwump
Bokkie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:28:
[...]

Solo,

Maar dat is piss easy geworden als het goed is :)
Mwoah, met de necro build die ik had was dat toch niet echt easy. Die was echt veel te squishy. :P
Ik ben nu bezig met een build die meer gericht is op GRs, dus hopelijk werkt die wel.

• _Peter2_
Gisteren wat progress gemaakt op mijn seasonal barbarian

Ben van GR80 naar GR90 gegaan. was vooral ook bezig met gems upgraden. Heb nu mijn BoTP ingewisselt voor een BoTS (Op 90 merk je wel dat de RG meer hp heeft).

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 17:41
Neles7 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:41:
@ChUcKiE als ik geen 119+ aan het pushen ben ben je welkom :)
Doe jij 119 met die seasonal barb? Klopt de build in de signature wel? Daar heb je niet eens een augment op zitten.....wtf?:) Of is dat in een groep? Dan nog steeds rete hoog!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• mpra
Het lijkt me dat dat idd solo is. Als je goed gebruik maakt van de seasonal killstreaks kun je dat level Grift met die gear prima aan. (Ik zelf ben er nogal waardeloos mee).

• Neles7
Weet niet wat mijn armory momenteel weergeeft maar heb inderdaad zonder augments 118 gehaald. 119 paar keer close maar mis nog net wat damage en rng om het te halen. @boomr

• boomr
Neles7 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:36:
Weet niet wat mijn armory momenteel weergeeft maar heb inderdaad zonder augments 118 gehaald. 119 paar keer close maar mis nog net wat damage en rng om het te halen. @boomr
Dat is wel echt heel netjes! Kuddo's! Ik speel zelf Hardcore dus ik zal hoe dan ook wat lager uitkomen (ben voorzichtig), maar goed om te zien dat er zoveel potentie zit in een build zonder eindeloos grinden om te augmenten. Ik moet wel zeggen dat de RNG goden me weinig gunnen. Ik heb al een keertje of 7 750 bloodshards naar Kadala gebracht voor lamination, maar nog steeds niets...en dan moet ik nog beginnen aan ambo's pride:S

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• mpra
Ik zou gewoon rares upgraden voor je ambo's. Kost wat mats maar de kans is relatief groot dat je m wel vrij snel krijgt.

• FloydRaalte

FloydRaalte

mpra schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:08:
Ik zou gewoon rares upgraden voor je ambo's. Kost wat mats maar de kans is relatief groot dat je m wel vrij snel krijgt.
Doe je hetzelfde om de ancient BK set te krijgen of farm je die gewoon? Ik heb al een behoorlijke vracht mats in de cube geknikkert om mijn BK set ancient te krijgen. Tot op heden geen geluk... Ik zie ook players met de Slanderer en Little Rogue maar persoonlijk vindt ik de BK set stukken fijner spelen.

• joker1977
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11-02 15:12

joker1977

Tweakert

BK speelt misschien fijner maar is wel minder DPS : De buff van Slanderer/LittleRogue is veel beter (30% damage, armour en attack-speed) - maar ja, de Fury regen en speed van BK is zo fijn he :)

• mpra
FloydRaalte schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 11:15:
[...]

Doe je hetzelfde om de ancient BK set te krijgen of farm je die gewoon? Ik heb al een behoorlijke vracht mats in de cube geknikkert om mijn BK set ancient te krijgen. Tot op heden geen geluk... Ik zie ook players met de Slanderer en Little Rogue maar persoonlijk vindt ik de BK set stukken fijner spelen.
Voor ancient BK zou ik reforge legendary recipe op cube gebruiken. Kost een hoop forgotten souls (+bounties), maar voor upgrade rare -> legendary heb je weer teveel opties en áls dan het juiste wapen geupgrade wordt, het dan ook nog ancient moet zijn.

• Neles7
Zo het was een hell gear (toughness) is te slecht om zonder teveel fishing verder te pushen maar solo doel is gehaald :D (Ja het was een GG rift vandaar de tijd)

https://puu.sh/EKjoa/09a020ae66.png

Neles7 wijzigde deze reactie 30-11-2019 17:48 (10%)

• haborym
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12:03
Ik heb van de week dit spel aangeschaft. Heb me ingame aangemeld om lid te worden van de clan.
account is broekzak

• RedHat
haborym schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:04:
Ik heb van de week dit spel aangeschaft. Heb me ingame aangemeld om lid te worden van de clan.
account is broekzak
Vanmiddag rond 14.00 - 15.00 ben ik online, kan je best wel even een beetje wegwijs maken in de game als je dat zelf nog niet hebt gedaan. Wel met TS/Discord.

Accounts werken met Gamertags (zie mijn signature). Linksonderin of rechtsbovenin kun je je die terug vinden in de Battle.net app (naam#nummer).

RedHat wijzigde deze reactie 01-12-2019 11:31 (16%)

• sorcees
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15-02 15:51

sorcees

Atari 2600 woody

mpra schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:08:
Ik had er een na 2x proberen.

sorcees wijzigde deze reactie 01-12-2019 11:38 (5%)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sorcees-1781/

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

sorcees schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:35:
[...]

Ik had er een na 2x proberen.
Somme vraag wellicht, maar welke rares gebruik je dan? Gewoon 1 handed sword? Voort zowel de BK als de ambo?

• mpra
ChUcKiE schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:49:
[...]

Somme vraag wellicht, maar welke rares gebruik je dan? Gewoon 1 handed sword? Voort zowel de BK als de ambo?
1 Handed Mighty Weapons.

• haborym
Top aanbod, en had er graag op in gegaan maar vanmiddag is er ook formule 1 :D.
Snap het season gebeuren nog niet helemaal. Ben daar nu bezig met ACT 2.
RedHat schreef op zondag 1 december 2019 @ 11:30:
[...]

Vanmiddag rond 14.00 - 15.00 ben ik online, kan je best wel even een beetje wegwijs maken in de game als je dat zelf nog niet hebt gedaan. Wel met TS/Discord.

Accounts werken met Gamertags (zie mijn signature). Linksonderin of rechtsbovenin kun je je die terug vinden in de Battle.net app (naam#nummer).

• RedHat
haborym schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:40:
Top aanbod, en had er graag op in gegaan maar vanmiddag is er ook formule 1 :D.
Snap het season gebeuren nog niet helemaal. Ben daar nu bezig met ACT 2.

[...]
Je kan mij toevoegen op Battle.net of de ingame friendslist, mijn Battletag staat in mijn signature.

• Sepica
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06-02 09:06
Neles7 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 17:48:
Zo het was een hell gear (toughness) is te slecht om zonder teveel fishing verder te pushen maar solo doel is gehaald :D (Ja het was een GG rift vandaar de tijd)

[Afbeelding]
Ik moest hem natuurlijk even inhalen

<PMNX> Patho#21683

• Idanue
  • Registratie: april 2014
Wat is het snelste levelen in een nieuw season?
Ik heb maar een paar uurtjes per week tijd om te spelen maar het valt me altijd weer tegen hoe lang het levelen duurt.
Vorige week een wizard gestart en bij lvl 40 er achter komen dat ik toch liever een barb had genomen is best frustrerend.
Rifts gaan niet echt snel op laag level en alle act's het ik ook al veel te vaak gezien. :'(

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Idanue schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:51:
Wat is het snelste levelen in een nieuw season?
Ik heb maar een paar uurtjes per week tijd om te spelen maar het valt me altijd weer tegen hoe lang het levelen duurt.
Vorige week een wizard gestart en bij lvl 40 er achter komen dat ik toch liever een barb had genomen is best frustrerend.
Rifts gaan niet echt snel op laag level en alle act's het ik ook al veel te vaak gezien. :'(
Solo manier:

1. Maak seasonal char en zet difficulty op 2e niveau
2. Doe challenge rift en collect de reward bag op je seasonal char!!!
3. Op je char wissel wapen met je follower! (afhankelijk van je class welke follower)
4. doe een act 2 boss bounty (Maghda of Kulle) dit geeft een chest met gele items
5. Upgrade de blacksmith naar max (Alleen de blacksmith)
6. gok je shards voor een skill multiplier item op lvl 16 (zoek op inet welke je moet checken afhankelijk van je class
7. doe rifts
8. op 16 heb je dan als goed is je item van 6 die je kan dragen
9. op lvl 30 maak je een lvl 70 2h wapen welke je kan gebruiken (2h axe) op dit item reroll je de secondary stat naar een -x lvl requirement (max is 30 dacht ik je wil zo hoog mogelijk zodat je tussen de 40 en 50 al je lvl 70 wapen kan gebruiken
10. Breeze on naar de 70

Vergeet niet steeds beter gems in he helm en eventueel wapen te stoppen (ruby voor beide)

Snelle manier.
1. Join de community "freespeedboost" vraag om een lvl boost naar 70 (of een van de andere boost communities)
2. profit.

• Idanue
  • Registratie: april 2014
Bokkie schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:27:
[...]

Solo manier:

3. Op je char wissel wapen met je follower! (afhankelijk van je class welke follower)
4. doe een act 2 boss bounty (Maghda of Kulle) dit geeft een chest met gele items
6. gok je shards voor een skill multiplier item op lvl 16 (zoek op inet welke je moet checken afhankelijk van je class
7. doe rifts
9. op lvl 30 maak je een lvl 70 2h wapen welke je kan gebruiken (2h axe) op dit item reroll je de secondary stat naar een -x lvl requirement (max is 30 dacht ik je wil zo hoog mogelijk zodat je tussen de 40 en 50 al je lvl 70 wapen kan gebruiken
10. Breeze on naar de 70

Vergeet niet steeds beter gems in he helm en eventueel wapen te stoppen (ruby voor beide)

Snelle manier.
1. Join de community "freespeedboost" vraag om een lvl boost naar 70 (of een van de andere boost communities)
2. profit.
Bedankt voor de tips, daar zijn wat dingen bij waar ik zelf nooit op gekomen was. _/-\o_

• RedHat
Bokkie schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:27:
[...]

Solo manier:

7. doe rifts
10. Breeze on naar de 70

Snelle manier.
2. profit.
Snelste is naar lvl 16 levellen als Necro en dan summonen in zo'n brawling area en dan naar town gaan, ben je lvl 70 in 30 minuutjes :)

Zijn wel wat youtube video's over te vinden. Gaat volgend seizoen wel gepatcht worden.

Botters krijgen binnenkort ook allemaal een ban, ze zijn data aan het verzamelen _/-\o_

Op één na snelste is T6 game maken en naar Halls of Agony lvl 1 gaan, daar heb je zo'n pad met allemaal van die messen die naar beneden vallen, daar groepje maken, en die messen het werk laten doen. Ben je in een klein uurtje lvl 70 :)

RedHat wijzigde deze reactie 01-12-2019 14:58 (7%)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Idanue schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:53:
[...]

Bedankt voor de tips, daar zijn wat dingen bij waar ik zelf nooit op gekomen was. _/-\o_
Je kan ook de tweakers community joinen en vragen of je een boost kan krijgen uiteraard

• _Peter2_
Intussen mijn gear ook weer verder verbeterd. Vooral gems geleveld. Heb nu ook bijna de Guardian van seasonal journey binnen.

Moet enkel nog zo'n 15 cube powers extracten en eventjes Asmodan snel omleggen.

De conquests zijn dit season ook wel erg goed te doen (Voor guardian krijg je er sowieso 1 kado omdat je daarvoor 3 games op level 70 moet hebben met een conquest voor 3 gems op 65 :D)

Met de LoD gem is level 40 Solo zonder set items ook rete simpel geworden.

Ik heb intussen ook een volledig Ancient set van Istvan's Paired Blades gevonden.

Kan eens kijken of ik daarmee verder kan pushed. BK-set speelt wel lekker easy en ook super snel.

_Peter2_ wijzigde deze reactie 02-12-2019 07:51 (16%)

• mpra
Ik moet nog een set dungeon completen en halen. Heb ze in het verleden altijd enorm vervelend gevonden om te doen, laat staan om te halen. Maar gezien het de laatste dingen zijn om mijn journey af te ronden, wil ik het dit seizoen toch een keer doen.

Welke sets zijn aan te raden op barb of crusader?

• _Peter2_
mpra schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:35:
Ik moet nog een set dungeon completen en halen. Heb ze in het verleden altijd enorm vervelend gevonden om te doen, laat staan om te halen. Maar gezien het de laatste dingen zijn om mijn journey af te ronden, wil ik het dit seizoen toch een keer doen.

Welke sets zijn aan te raden op barb of crusader?
IK op barb is super simpel.

Pak een IK / Hota build (inclusief een Ring of the Zodiac) en je hebt 100% uptime van WotB.

• mpra
_Peter2_ schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:38:
[...]

Pak een IK / Hota build (inclusief een Ring of the Zodiac) en je hebt 100% uptime van WotB.
Top, vanavond even kijken of ik nog een volledige IK set in mijn stash heb.

• Tchite
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 17:03
Krijg je nog een buff per ancient? Of was dit eenmalig een paar seizoenen geleden?

• Meridius
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-02 11:21
Tchite schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:22:
Krijg je nog een buff per ancient? Of was dit eenmalig een paar seizoenen geleden?
Legacy of Dreams gem is geintroduceert na dat season dus het enige wat je hoeft te doen is die gem lvlen en dan heb je dezelfde builds. Ook al zijn er nu voor een aantal classes sterkere sets.

Have I ever told you the definition of insanity?

• boomr
Die seasonal journey is ook niet meer wat het geweest is wel? Gisteren heb ik 3 conquests behaald zonder veel moeite. Ik had wat gold nodig om mijn grifts te kunnen empoweren dus ik ben op T14 met een boon of the hoarder op lvl 50 wat bounties doorgegaan (iemand anders had wat mats nodig), en inneens krijg ik de conquest...zonder het zelf door te hebben. Een 50miljoen gold streak....daar moest ik vroeger mijn best voor doen. Daarnaast een grift 75 solo gedaan en mijn gems op lvl 75 gekregen (volgens mij was 65 al voldoende). Het enige wat ik nog moet doen om de journey compleet te maken is een set dungeon masteren en een item augmenten...that's it....de rest is allemaal al gedaan zonder moeite. Leuk, maar voorheen was het wel echt een uitdaging!

• Phaex
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-02 15:49
boomr schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:15:
Die seasonal journey is ook niet meer wat het geweest is wel? Gisteren heb ik 3 conquests behaald zonder veel moeite. Ik had wat gold nodig om mijn grifts te kunnen empoweren dus ik ben op T14 met een boon of the hoarder op lvl 50 wat bounties doorgegaan (iemand anders had wat mats nodig), en inneens krijg ik de conquest...zonder het zelf door te hebben. Een 50miljoen gold streak....daar moest ik vroeger mijn best voor doen. Daarnaast een grift 75 solo gedaan en mijn gems op lvl 75 gekregen (volgens mij was 65 al voldoende). Het enige wat ik nog moet doen om de journey compleet te maken is een set dungeon masteren en een item augmenten...that's it....de rest is allemaal al gedaan zonder moeite. Leuk, maar voorheen was het wel echt een uitdaging!
Ik denk dat ze bewust de season journey toegankelijk willen houden voor iedereen.
Het is inderdaad niet moeilijk om te halen maar je moet er gewoon een beetje tijd in investeren.
Maar zo is het met alles in D3. Wil je leaderbords halen? Grote skills heb je niet nodig, voornamelijk heel veel tijd om paragon te farmen tot je neervalt ;-)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Pwercreep, maar ze schalen de journey doelen niet mee.
Voorheen koste het best nog moeite om 3 gems naar 70 te krijgen, maar nu elke class zonder augments makkelijk gr85 doet is dat peanuts geworden.

De bonus goldfind op T16 tov T13 (oude max) is dusdanig dat avarice ook veel makkelijk is geworden.

• Gwindorian
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12:16
Ik speel dit season voor het eerst Vyr / Archon build.

Maar ik loop toch tegen wat issues aan. Bounty's speelt echt niet lekker, op T16 ga ik gewoon echt heel vaak dood. Ik zie bij de eerste hit van een mob vaak al mijn Unstable Anomaly proccen, en een paar tellen later ben ik dood. Soms zelfs in Archon vorm. Als ik probeer om direct in Archon te stappen, dan heb ik zo weinig stacks dat ik weer moeite heb met mobs killen.

Greater rifts tot 75 ongeveer vlieg ik echt wel hard doorheen ! Maar als ik per ongeluk bij een grote groep een keer doodga, zit ik soms echt in een lastige situatie. Geen stacks Archon over, geen Chantodo stacks, geen Gogok of swiftness stacks en Archon op cooldown = instant sterven :P

Ik focus me nu op een ancient wapen, maar daar heb ik wel bounty mats voor nodig, en dat loopt niet lekker !

Iemand nog Tips ?

https://eu.diablo3.com/en...dorian-2804/hero/62388467

Gwindorian wijzigde deze reactie 02-12-2019 14:01 (3%)

Gwindorian's Diablo Profiel

• Twee Dee
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 15:06

Twee Dee

Even geen ondertitel

Gwindorian schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:59:

Maar ik loop toch tegen wat issues aan. Bounty's speelt echt niet lekker, op T16 ga ik gewoon echt heel vaak dood. Ik zie bij de eerste hit van een mob vaak al mijn Unstable Anomaly proccen, en een paar tellen later ben ik dood. Soms zelfs in Archon vorm. Als ik probeer om direct in Archon te stappen, dan heb ik zo weinig stacks dat ik weer moeite heb met mobs killen.

Greater rifts tot 75 ongeveer vlieg ik echt wel hard doorheen ! Maar als ik per ongeluk bij een grote groep een keer doodga, zit ik soms echt in een lastige situatie. Geen stacks Archon over, geen Chantodo stacks, geen Gogok of swiftness stacks en Archon op cooldown = instant sterven :P

Ik focus me nu op een ancient wapen, maar daar heb ik wel bounty mats voor nodig, en dat loopt niet lekker !

Iemand nog Tips ?

Die komt wel bekend voor - speelde vorig seizoen ook met Vyr / Archon.
Wat ik altijd deed was even afstand nemen en dan de primary skill die snel stackte (arcane torrent met lightning vertakkingen?) een aantal seconden proberen te channelen. Als je hiermee 10-20 stacks kunt bouwen kun je in Archon vorm in ieder geval even overleven en toewerken naar volle stacks.

Oh, en als je echt te squishy bent, doe dan je Squirt's necklace nog even weg... Misschien wordt je dan iets minder snel verrast...

Oh2, als je al 50 paragon points in movement speed hebt zitten, rol dan de movement speed van je boots af, daar heb je al max van bereikt...

Twee Dee wijzigde deze reactie 02-12-2019 14:14 (8%)

• _Peter2_
Twee Dee schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:10:
[...]

Die komt wel bekend voor - speelde vorig seizoen ook met Vyr / Archon.
Wat ik altijd deed was even afstand nemen en dan de primary skill die snel stackte (arcane torrent met lightning vertakkingen?) een aantal seconden proberen te channelen. Als je hiermee 10-20 stacks kunt bouwen kun je in Archon vorm in ieder geval even overleven en toewerken naar volle stacks.

Oh, en als je echt te squishy bent, doe dan je Squirt's necklace nog even weg... Misschien wordt je dan iets minder snel verrast...

Oh2, als je al 50 paragon points in movement speed hebt zitten, rol dan de movement speed van je boots af, daar heb je al max van bereikt...
Ik speelde 2 seizoenen terrug met deze Wiz: https://eu.diablo3.com/en/profile/Pteer-2475/hero/122779339

Kon daarmee tot GR90 komen.
En ja, als je dood gaat ben je squishy, daarom vond ik de build wel sterk maar uiteindelijk toch niet helemaal mijn favoriet.

Wat is de standaard WW build? :P
Ben niet heel erg bekend met Barb (minst gespeelde class), maar voor zover ik weet is dit standaard:
- Mortick's Brace
- BK set
- Wastes set
- Zodiac & CoE
- Ambo in cube
- RoRG in cube

Waar ik niet uit kom is:
- Lamentation in cube of aan? Captain Crimson 2 set gebruiken?
- Welke slot hergebruiken ivm RoRG en wastes? Of gewoon 6 wastes en geen RoRG gebruiken?
- Is Skull Grasp nog relevant?
- Welke legendary gems? Taeguk lijkt mij evident net als BotT, maar welke 3e? Pain Enhancer oid?
- Welke gems? Diamond in alles? Of diamond helm, ruby in de rest?

Angeloonie wijzigde deze reactie 02-12-2019 15:09 (6%)

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Op icyveins staan ze allemaal uitgebreid beschreven:
https://www.icy-veins.com...-with-wrath-of-the-wastes . onder andere

• mpra
Angeloonie schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:08:
Wat is de standaard WW build? :P
Ben niet heel erg bekend met Barb (minst gespeelde class), maar voor zover ik weet is dit standaard:
- Mortick's Brace
- BK set
- Wastes set
- Zodiac & CoE
- Ambo in cube
- RoRG in cube

Waar ik niet uit kom is:
- Lamentation in cube of aan? Captain Crimson 2 set gebruiken?
- Welke slot hergebruiken ivm RoRG en wastes? Of gewoon 6 wastes en geen RoRG gebruiken?
- Is Skull Grasp nog relevant?
- Welke legendary gems? Taeguk lijkt mij evident net als BotT, maar welke 3e? Pain Enhancer oid?
- Welke gems? Diamond in alles? Of diamond helm, ruby in de rest?
Ik zou 6 set waste en lamentation equippen. Band of might in cube,tenzij je een goeie hebt, dan zodiac in cube. Crimson is pas echt voor hogere paragon/gear. (Je hebt een stuk meer cdr nodig)
Skull grasp is niet meer relevant, rend doet de dmg, niet WW.
3e gem: bane of the powerful voor speed/low lvl, stricken voor grift 100+. Diamonds voor de rest. Rubies kan voor speedfarm maar daar ben ik zelf te lui voor.
ChUcKiE schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:11:
Op icyveins staan ze allemaal uitgebreid beschreven:
https://www.icy-veins.com...-with-wrath-of-the-wastes . onder andere
Fuck.. die heeft weer andere skills dan wat ik nu zag.. Nu weet ik het al helemaal niet meer xD
Dacht dat deze skillsetup de standaard was: https://eu.diablo3.com/en...oonie-2758/hero/128053279

• mpra
Gwindorian schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:59:

Iemand nog Tips ?

Je moet sowieso je eerste archon alleen maar gebruiken om stacks van je archon te verzamelen.

Dan heb je na je eerste archon phase, stacks om even zonder archon te overleven, waar je tijd hebt om je chantodo stacks te krijgen.

Als je al een paar chantodo stacks kunt krijgen voor je eerste archon, dan prima, maar zoals je zelf zegt,meestal ga je voor die tijd al dood en is het dus niet waard.

• FrankMennink
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14:08
Angeloonie schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:21:
[...]

Fuck.. die heeft weer andere skills dan wat ik nu zag.. Nu weet ik het al helemaal niet meer xD
Dacht dat deze skillsetup de standaard was: https://eu.diablo3.com/en...oonie-2758/hero/128053279
Als je Lamentation equipt en een Aquila Cuirass in je cube gooit krijg je gratis 50% extra damage reduction met BK set. Met een Band of Might in je cube (incl grond stomp in je build) nog eens 80% damage reduction. Dan hoef je je voorlopig geen zorgen te maken om defense.

• Mugwump
Bokkie schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:15:
Pwercreep, maar ze schalen de journey doelen niet mee.
Voorheen koste het best nog moeite om 3 gems naar 70 te krijgen, maar nu elke class zonder augments makkelijk gr85 doet is dat peanuts geworden.

De bonus goldfind op T16 tov T13 (oude max) is dusdanig dat avarice ook veel makkelijk is geworden.
Mwoah, ik begon met Necro, maar die is toch behoorlijk zwak dit seizoen. GR60-65 ging heel moeizaam ook al had ik best al wat ancient gear. Als ik op Icy Veins keek was de LoD build wel 'top tier' en die van mij net een tier daaronder, maar dan nog.
Vervolgens maar aan monk begonnen en daarmee ramde ik al vrij snel relatief soepel door GR100 ook al heb ik nog lang geen perfecte rolls, ancients en augments.

FrankMennink schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:30:
[...]

Als je Lamentation equipt en een Aquila Cuirass in je cube gooit krijg je gratis 50% extra damage reduction met BK set. Met een Band of Might in je cube (incl grond stomp in je build) nog eens 80% damage reduction. Dan hoef je je voorlopig geen zorgen te maken om defense.
Ga ik mij daar even op focussen

Ik kwam er gisteren achter dat de pants die ik aan had helemaal geen Wastes waren _O- Dacht dat ik de hele tijd met 6-wastes liep maar dus met 5 + IK Pants.. Maar door RoRG wel gewoon werkend natuurlijk. Heb de boel bij elkaar gesprokkeld door wat random drops van anderen op te pakken en telkens 1200 bloodshards te gamblen. 0 door spelen eigenlijk :P Dus vrijwel alle gear maar 0 ervaring, dus domme dingen included :+

Hoe zit het trouwens met die Rend, moet ik die nog actief gebruiken, of is hij puur geselecteerd zodat de Bloodbath rune actief wordt bij Rend die door WW (Ambo) wordt geactiveerd?

Angeloonie wijzigde deze reactie 02-12-2019 15:37 (11%)

• mpra
Angeloonie schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:35:
[...]
of is hij puur geselecteerd zodat de Bloodbath rune actief wordt bij Rend die door WW (Ambo) wordt geactiveerd?
Dit dus.

• mpra
Angeloonie schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:21:
[...]

Ancient spear is alleen nodig voor 115+ imo. Daar kun je prima wat anders voor gebruiken. Ground stomp is echter wel aan te raden ipv je threatening shout. Ook je rune op je battle rage moet je veranderen. Die life on crit is alleen nodig als je de rage gen rune moet gebruiken op je WW (dus als je geen BK gebruikt).
mpra schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:07:
[...]

Ancient spear is alleen nodig voor 115+ imo. Daar kun je prima wat anders voor gebruiken. Ground stomp is echter wel aan te raden ipv je threatening shout. Ook je rune op je battle rage moet je veranderen. Die life on crit is alleen nodig als je de rage gen rune moet gebruiken op je WW (dus als je geen BK gebruikt).
Welke rune dan? :P

• Neles7
@Angeloonie Heb de discussie niet volledig gelezen, maar als het nog nodig is mijn armory geeft de standaard barb build weer. Hiermee heb ik gr120 gehaald en besloten dat het welletjes is geweest :)

Edit:
Als toughness (nog) geen issue is kun je nerves of steel vervangen voor rampage (speeds) of de skills die 20%? dmg geeft als er 3 enemies in de buurt zijn.

Neles7 wijzigde deze reactie 02-12-2019 16:40 (29%)

• mpra
Into the Fray voor pushen, movement speed voor speed farming.
_Peter2_ schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:38:
[...]

Nou, dit was idd wel écht een eitje. Had gelukkig nog alles in mijn stash zitten. Wat me ook opviel is dat nu alle mobs gemarkeerd zijn op de minimap. Heb vroeger genoeg gefaald omdat ik net de laatste mob niet op tijd kon vinden. (al had ik nu meer dan 2 minuten over).

Zo nog even een item augmenten en nog even de 3e conquest halen en ik heb die zooi ook weer complete :P

mpra wijzigde deze reactie 02-12-2019 17:05 (60%)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Ik kwam er gisteren achter dat de pants die ik aan had helemaal geen Wastes waren _O- Dacht dat ik de hele tijd met 6-wastes liep maar dus met 5 + IK Pants.. Maar door RoRG wel gewoon werkend natuurlijk. Heb de boel bij elkaar gesprokkeld door wat random drops van anderen op te pakken en telkens 1200 bloodshards te gamblen. 0 door spelen eigenlijk :P Dus vrijwel alle gear maar 0 ervaring, dus domme dingen included :+

Hoe zit het trouwens met die Rend, moet ik die nog actief gebruiken, of is hij puur geselecteerd zodat de Bloodbath rune actief wordt bij Rend die door WW (Ambo) wordt geactiveerd?
Zolang je niet pusht kan je redelijk varieren met builds

Ik gebruik op dit moment deze build

mix van dmg en speed, met iets minder toughness, Mantle of channeling wissel ik soms wel af voor Nemesis.

ipv groundstomp ben ik zelf meer van de furious charge,op dit moment met 3 charges rune voor extra charges in geval van nood. passives wissel ik ook nog wel eens rond.

ben nog niet hoger gegaan dan 91 (kan makkelijk) maar denk dat ik dan wel wat meer toughness skills zou pakken ipv sprint. Helaas nog geen fot gevonden dus maar een wirts nog steeds, lamentation helaas wat lager dmg roll maar ach, ik ben zelf niet van het echte gr pushen, meer beetje kijken wat lukt met gear zelf verbeteren dan wat anders

Zit er aan te denken om een monk of crusader te maken eigenlijk.

• mpra
Ik heb gisteravond wat grifts gedaan op mijn crusader, samen met een random barb die mij afgelopen zaterdag had geboost.
Nadat hij mij geboost had, had ik hem door nog door een grift 100 geboost. Hij was op dat moment net paragon 200.

Hij had zondag wat doorgegrind en was gister paragon 750. Hij kon toen solo 105 aan, en ik 110. Samen toch 114 nog gedaan (met redelijke garbage gear). Hij speelde nog wel in full dps WW barb spec. Nu de vraag, is het handig dat hij in dps spec blijft of zou het beter zijn als hij full support gaat? We willen 120 doen.

Goed om te vermelden is dat ik in principe voldoende dps doe, maar de toughness wel een probleem is voor ons beide. Hij kan echter nog swappen naar Crimson voor meer CDR waardoor hij dan ook ignore pain meer kan up houden. Met IP up was overleven voor ons beide geen probleem. Voordeel is dan dat hij wel wat dps doet ipv full support.

mpra wijzigde deze reactie 03-12-2019 09:19 (23%)

• _Peter2_
[...]

Herkanbaar van die pants. Ik had het andersom, toen ik IK set dungeon wilde doen droeg ik nog Wastes pants, die 2 lijken ook wel wat op elkaar. (Had wel 6 piece omdat ik ook het wapen ook gebruikte)

• RedHat
De IK set dungeon kun je ook gewoon doen met ambo/lamentation is en de BK weapons voor snelheid. Alles gaat dan ook gewoon snel plat. Met ring of the zodiac je Berseker en CotA up houden en je bent klaar. Hoef je helemaal niet om te speccen, 5 min Max.

• mpra
RedHat schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:18:
De IK set dungeon kun je ook gewoon doen met ambo/lamentation is en de BK weapons voor snelheid. Alles gaat dan ook gewoon snel plat. Met ring of the zodiac je Berseker en CotA up houden en je bent klaar. Hoef je helemaal niet om te speccen, 5 min Max.
Klopt ja, al wilde ik ook eens even (letterlijk) wat anders proberen. Heb nu dan ook een keer die wardrobe kunnen gebruiken!

• Tarz
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09:18
Nou, gisteren GR 100 aangetikt met nog ruime speling met mijn WW / Rend barb. Ik twijfel toch nog wel over de skills en items. Zo gebruik ik nog wel Skull Grasp voor de WW dmg boost, maar lees ik hier net dat dat niet meer nodig is? (Doet WW dan echt zo weinig en is het een activation skill voor Rend geworden?).

Verder gebruik ik nog altijd een unity op follower en mezelf voor extra dmg reduction, gewoon omdat ik dat prettig vind. Daarnaast de 6 piece Wastes set en Lamentation equipped, Ambo, Aquila Cuirass en Zodiac in cube.

Verder BK wapenset en een Hellfire amulet (gratis passive) en de aanbevolen gems: Stricken/Trapped/dat ding voor channeled skills (kan ff nie op naam komen).

Iemand tips?

Is Band of Might met Groundstomp echt aan te raden (verlies dan 100% uptime van unity)?
Waarom amulet Flavor of Time, is die dubbele duration zo zo goed?
Skull grasp wegdoen?

• _Peter2_
Tarz schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:54:
Nou, gisteren GR 100 aangetikt met nog ruime speling met mijn WW / Rend barb. Ik twijfel toch nog wel over de skills en items. Zo gebruik ik nog wel Skull Grasp voor de WW dmg boost, maar lees ik hier net dat dat niet meer nodig is? (Doet WW dan echt zo weinig en is het een activation skill voor Rend geworden?).

Verder gebruik ik nog altijd een unity op follower en mezelf voor extra dmg reduction, gewoon omdat ik dat prettig vind. Daarnaast de 6 piece Wastes set en Lamentation equipped, Ambo, Aquila Cuirass en Zodiac in cube.

Verder BK wapenset en een Hellfire amulet (gratis passive) en de aanbevolen gems: Stricken/Trapped/dat ding voor channeled skills (kan ff nie op naam komen).

Iemand tips?

Is Band of Might met Groundstomp echt aan te raden (verlies dan 100% uptime van unity)?
Waarom amulet Flavor of Time, is die dubbele duration zo zo goed?
Skull grasp wegdoen?
Groundstomp kun je 100% up houden en is 80% damage descrease van Band of Might (is dus een stuk beter dan 50% van unity)

• Tarz
_Peter2_ schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:57:
[...]

Groundstomp kun je 100% up houden en is 80% damage descrease van Band of Might (is dus een stuk beter dan 50% van unity)
Klopt, maar wel een actieve ability die je moet timen, terwijl follower altijd up is (ik speel veel solo).
Ik begrijp dat BoM beter is qua percentage/reduction

• yrosma
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 03-02 15:49
Tarz schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:02:
[...]

Klopt, maar wel een actieve ability die je moet timen, terwijl follower altijd up is (ik speel veel solo).
Ik begrijp dat BoM beter is qua percentage/reduction
Je kunt ook gewoon beide hebben ;)
BoM in kubus, zodac en unity aan. Offer je alleen CoE maar zolang je niet voor je max push gaat kun je die ook wel missen en lekker met verstand op nul ronddraaien.
Stomp is beter voor push maar je kunt BoM ook triggeren met Furious Charge en kun je lekker snel door de rifts gaan. Loop je binnen no time GR90-GR100 in 5 minuten.

• Tarz
yrosma schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:09:
[...]

Je kunt ook gewoon beide hebben ;)
BoM in kubus, zodac en unity aan. Offer je alleen CoE maar zolang je niet voor je max push gaat kun je die ook wel missen en lekker met verstand op nul ronddraaien.
Stomp is beter voor push maar je kunt BoM ook triggeren met Furious Charge en kun je lekker snel door de rifts gaan. Loop je binnen no time GR90-GR100 in 5 minuten.
Denk dat ik dat maar moet doen, als het inderdaad zo is dat Skull grasp geen/weinig functie meer heeft.

• yrosma
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 03-02 15:49
Tarz schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:16:
[...]

Denk dat ik dat maar moet doen, als het inderdaad zo is dat Skull grasp geen/weinig functie meer heeft.
skullgrasp voegt inderdaad weinig/niks toe.
Unity en BoM heb je eigenlijk niet beide nodig. Zeker niet voor GR100 maar speelt wel makkelijk, zeker als je een beetje aan het speedfarmen bent en ook met een scheef oog naar een stream of netflix of iets dergelijks kijkt :)

• Tarz
yrosma schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:19:
[...]

Unity en BoM heb je eigenlijk niet beide nodig. Zeker niet voor GR100 maar speelt wel makkelijk, zeker als je een beetje aan het speedfarmen bent en ook met een scheef oog naar een stream of netflix of iets dergelijks kijkt :)
Dat laatste inderdaad. Gewoon muisknop in en af en toe 1 t/m 4 indrukken om te refreshen haha.
Speelt wel lekker.

• Meridius
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 17-02 11:21
mpra schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 07:57:
Goed om te vermelden is dat ik in principe voldoende dps doe, maar de toughness wel een probleem is voor ons beide. Hij kan echter nog swappen naar Crimson voor meer CDR waardoor hij dan ook ignore pain meer kan up houden. Met IP up was overleven voor ons beide geen probleem. Voordeel is dan dat hij wel wat dps doet ipv full support.
Op een gegeven moment heb je echt de toughness nodig om in leven te blijven. De dmg van een rend barb staat compleet in het niet tegenover een valor crus. Je moet als barb zoveel stricken stacks opbouwen voordat je echt flinke dmg ziet wanneer je in groepen speelt zonder augments.

Hoe ik het persoonlijk aanpak:
Ik speel als zbarb samen met een crus en ik pull dan gewoon allemaal groepjes samen zodat de crus puur kan focussen op dmg doen. IP is 100% up en met wat communicatie kun je in de CoE rotatie een ground stomp doen zodat alles even een paar sec stil staat en de crus optimaal dmg kan doen.

Have I ever told you the definition of insanity?

• haborym
@RedHat Nog bedankt voor je hulp gisteravond. Ga morgen mijn stash is opruimen met al die spullen.

Dit was het set waaraan je refereerde toch voor een crusader?
https://www.diablofans.co...ury-solo-push-build-2-6-7

• RedHat
haborym schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:35:
@RedHat Nog bedankt voor je hulp gisteravond. Ga morgen mijn stash is opruimen met al die spullen.

Dit was het set waaraan je refereerde toch voor een crusader?
https://www.diablofans.co...ury-solo-push-build-2-6-7
Yes klopt, je hebt al mooie gloves, maar zodra je je 6-set valor hebt wil je hem eigenlijk aantrekken.

Speelstyle is vrij makkelijk, je zorgt dat je je 3-stack van Fist of the Heavens up houdt (Dus elke x seconde een Fist of the Heaven gooien), en voor de rest met je Fury alles killen wat je tegenkomt. Shield Glare op Elite Packs of grote groepen, en Akarat's Awakening up houden (hier moet je wel aardig wat CDR voor stacken, maar Ring of the Zodiac helpt enorm).

Makkelijke build om te spelen en single target één van de beste builds in de game.

• mpra
RedHat schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:38:
[...]

Yes klopt, je hebt al mooie gloves, maar zodra je je 6-set valor hebt wil je hem eigenlijk aantrekken.

Speelstyle is vrij makkelijk, je zorgt dat je je 3-stack van Fist of the Heavens up houdt (Dus elke x seconde een Fist of the Heaven gooien), en voor de rest met je Fury alles killen wat je tegenkomt. Shield Glare op Elite Packs of grote groepen, en Akarat's Awakening up houden (hier moet je wel aardig wat CDR voor stacken, maar Ring of the Zodiac helpt enorm).

Makkelijke build om te spelen en single target één van de beste builds in de game.
Als je eenmaal de items hebt, zou ik voor T16 / low grifts (~90) overstappen naar een build die FotH als damage dealer heeft. Dit is een kwestie van weapon en armor (belt) op cube verwisselen naar die van FotH.

Dit heb ik gister met mijn crusader gedaan, erg blij mee. Stone gauntlets zijn erg irritant als je je akarats niet up kunt houden. Dit werd een probleem op die speedfarm sessies, waar ik niet genoeg zodiac procs kreeg.

Nu is het alleen maar FotH spammen en rennen. Ik moet alleen nog even een ancient Flail of the Steed fixen. Gebruik nu een ancient in-geom.

• sorcees
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15-02 15:51

sorcees

Atari 2600 woody

yrosma schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:19:
[...]

Ik speel uitsluitend HC, maar dit seizoen nog geen unity gevonden, BoM werkt goed maar moet wel up gehouden worden, toch al een paar keer gehad dat Nerves of Steel triggerde en als dan ook nog eens je scherm rood kleurt, nou, dan knijp je hem wel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sorcees-1781/

• mpra
sorcees schreef op woensdag 4 december 2019 @ 14:42:
[...]

Ik speel uitsluitend HC, maar dit seizoen nog geen unity gevonden, BoM werkt goed maar moet wel up gehouden worden, toch al een paar keer gehad dat Nerves of Steel triggerde en als dan ook nog eens je scherm rood kleurt, nou, dan knijp je hem wel.
Voor de ruim 2x zoveel toughness tov unity is het echter zeker de moeite waard om de buff up te houden. Met mijn barb (met crimson) spam ik ground stomp gewoon lekker op cooldown.

• _Peter2_
mpra schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:38:
[...]

Voor de ruim 2x zoveel toughness tov unity is het echter zeker de moeite waard om de buff up te houden. Met mijn barb (met crimson) spam ik ground stomp gewoon lekker op cooldown.
Klopt, het is niet echt moeilijk om up te houden. Gewoon op cooldown spammen.

Heb gisteren nog wat gepushed en nu een GR 105 gedaan op mijn barb.

Intussen om ook eens wat anders te doen dan spinnen ook een crusader aangemaakt.

Moet nog even wennen aan de speelstijl, maar is wel weer net anders.
Intussen met de verre van optimale setup GR70 gecleared op hem.

Ik zag net dat ik nog CHC op mijn helm moet zien te rollen.

_Peter2_ wijzigde deze reactie 05-12-2019 08:57 (4%)

• haborym
Heb je dan zo snel een valor bij elkaar? Ik heb pas 1 item van het set :D
_Peter2_ schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:55:
[...]

Klopt, het is niet echt moeilijk om up te houden. Gewoon op cooldown spammen.

Heb gisteren nog wat gepushed en nu een GR 105 gedaan op mijn barb.

Intussen om ook eens wat anders te doen dan spinnen ook een crusader aangemaakt.

Moet nog even wennen aan de speelstijl, maar is wel weer net anders.
Intussen met de verre van optimale setup GR70 gecleared op hem.

Ik zag net dat ik nog CHC op mijn helm moet zien te rollen.

• _Peter2_
haborym schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:33:
Heb je dan zo snel een valor bij elkaar? Ik heb pas 1 item van het set :D

[...]
De sader had ik dit weekend al gemaakt.
Maar duurde bij mij ook even.

Had wel 5 stuks roland, maar miste de helm. Probeerde die te krijgen via upgrade rare. Kreeg ik 3x de Valor helm.
Die heb ik in cube met replace set naar de andere items omgezet.

• haborym
Ff een vraagje; wat is een goede methode om de chest en headgear van Valor te krijgen?
Lukt dat via kabala of met een rare upgrade?
Of is het enkel een drop van een boss of elite? Mis alleen die 2 namelijk voor mijn crusader build.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Of meelopen met anderen in de hoop dat zij de items gedropt krijgen en willen afstaan :)

• _Peter2_
haborym schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 19:08:
Ff een vraagje; wat is een goede methode om de chest en headgear van Valor te krijgen?
Lukt dat via kabala of met een rare upgrade?
Of is het enkel een drop van een boss of elite? Mis alleen die 2 namelijk voor mijn crusader build.
Beide kan.
Je kunt ook ook nog proberen dubbele items uit je valor set te rerollen naar een ander via het replace set recipe in je cube (Set Item + 10 Forgotten Souls + 10 Death Breaths). Met dit recipe kun je echter geen acnient (of primal) krijgen.

_Peter2_ wijzigde deze reactie 09-12-2019 12:20 (5%)

• mpra
Afgelopen weekend ook mijn goal voor het seizoen gehaald. Grift 120 solo. Uiteindelijk wel op mijn crusader. Merkte dat ik nog wat speling had, dus ook nog 121 kunnen doen. Wellicht lukt 122 ook nog wel, maar dan moet ik wel een god-rift hebben. Waarschijnlijk geen zin om ervoor te fishen dus zal het bij 121 blijven. Vanaf vrijdag maar weer beginnen met PoE's nieuwe seizoen!

• _Peter2_
Gisteren nog even gespeeld op mijn seasonal barb.
Vond tijdens het boosten van iemand een primal Bul Katos Solemn Vow

Met: Vit, Str, IaS en Life on Kill en Max Fury.
Heb er een gift op geknald en de VIT gerold naar 10% damage, maar vraag me nu af of ik niet beter de IaS had kunnen rollen.

Verder nu bezig met het upgraden van wat gems...

• Ngangatar
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20-01 16:30
Hey all,

Ik ben al jaren gek op playstyle van WW Barb en dus kan ik dit seizoen mijzelf heerlijk uitleven. Ben casual lekker solo aan het griften en heb de 100 aangetikt en mis nog aardig wat goede rolls dus er is ruimte voor verbetering voor deze prutser.

Mijn vraagjes:
1: Een paar maatjes willen ook weer een poging wagen en ik wil ze vanavond of morgenavond een boost geven. Nu heb ik dat al tijden niet gedaan. Wat is de beste manier? Gewoon een Rift openen en op T16 afwerken terwijl de mannen op veilige afstand blijven? En dan rinse and repeat? Of is T6 nog steeds het max voor XP gains voor boosts?
2: Ik ben gek op playstyle WW Barb omdat ik met rechtermuisknop feitelijk zorg voor richting en lopen en dan kan blijven gaan. Zijn er meer builds met andere classes die zo werken? Ik vermoed wellicht tempest Rush maar zijn er meer skills welke zorgen voor continues movement dmv rechtermuisknop ingedrukt te houden?

Ngangatar wijzigde deze reactie 13-12-2019 15:18 (3%)

WimmelSan

• Yor
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14:59

Yor

Yor1313#2571

Ngangatar schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 15:17:

Mijn vraagjes:
1: Een paar maatjes willen ook weer een poging wagen en ik wil ze vanavond of morgenavond een boost geven. Nu heb ik dat al tijden niet gedaan. Wat is de beste manier? Gewoon een Rift openen en op T16 afwerken terwijl de mannen op veilige afstand blijven? En dan rinse and repeat? Of is T6 nog steeds het max voor XP gains voor boosts?
Jij maakt een T6 game aan, doet 1 of twee rifts totdat ze level 70 zijn. Het helpt als jij dusdanig sterk en snel bent dat je een gem of ease op een level 100+ in jouw wapen doet. Maak niet de fout om hen een T6 game aan te laten maken, want dan speel je T6 op hun level ipv het jouwe. Dan ga je naar T16, doet wat puzzleringen voor cash en gems, en gaat gewoon de normale routine doen: Rifts voor keys, GR's voor paragon.
2: Ik ben gek op playstyle WW Barb omdat ik met rechtermuisknop feitelijk zorg voor richting en lopen en dan kan blijven gaan. Zijn er meer builds met andere classes die zo werken? Ik vermoed wellicht tempest Rush maar zijn er meer skills welke zorgen voor continues movement dmv rechtermuisknop ingedrukt te houden?
Volgens mij doet elke class dat?

http://yor.minitroopers.com

• Ngangatar
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 20-01 16:30
Thanks, we gingen net beginnen.

WimmelSan

• Yor
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14:59

Yor

Yor1313#2571

Oh, en vergeet niet de challenge rift te doen met ze, lekker easy en snel wat bountymats voor de cube, die moet je natuurlijk ook halen voor hen!

http://yor.minitroopers.com

Pagina: 1 ... 66 67 68 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True